Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Mesut Yelesen

Güzel film. serisinin tamamını izledim. Yeniside ses getirir mutlaka

25-02-2018
Berkmen Gökdemir

Gerçekten güzel bir film…

26-02-2018
Çin Diri

Bu Batılıların egosunu anlamak güç filmi yarıda bıraktım Müslümanları sadece terör ve terörist olarak gören bu zihniyeti hiç bir zaman anlamadım ve anlayamayacağım da. Elbette ki dini istismar eden yobazlar var ancak bu İslam’a olan bakışı göstermeye yetmez. Lütfen filmi izlerken birazcık empati yapınız..

28-02-2018
Bilender Bilender

berbat

01-03-2018
Nurican Zürtüllah

türkçe altyazı yerine türkçe dublaj olsa süper olacak böyle izlemek sarmıyor.. türkçe dblaj atabilirseniz sevinirimm

02-03-2018
Yümni Abdulmuhsin

Filmi ikinci seyredişim ve çok beğenerek izledim

03-03-2018
Eframil Mücteba

sonunda gercekden agladim (sakin kaçırmayin

04-03-2018
Berat Duray

Seyredilmeye Değer bir Flim.

06-03-2018
Ecekan Gözaydın

sonu kötü olmuş

07-03-2018
Ömür Alkim

izleyin güzel film

08-03-2018
Taki Varal

harika

09-03-2018
Nurcihan Özkayra

@Umut@ Teşekkürler, estafurullah ben sadece sizlere sunuyorum zaten olumsuz eleştiri’de olsa yayınlıyorum

10-03-2018
Mançer Oktay

Harika bir film, hayatına durup bir bakmak isteyen herkes de bayılacak eminim. Özellikle telefonun her yerde çekmesine bayıldım

12-03-2018
Alibaran Derkay

Helal olsun Bilgin kardeş alt yazılı diye izlmedim bugün bir baktım ki türkçe dublajı gelmiş

15-03-2018
Çelikkanat Erkal

Film muhteşem Ötesi izlemekte kararsız olan arkadaşlar düşünmeden izlemeye başlasın.. zaten adamım başrolde onun oldugu film kötümü olur yaa neyse iyi izlemeler . )

16-03-2018
Uluer Köksu

47 ronini bekliyoruz bilgin üstad

18-03-2018
Memetcan Abir

güzel filmdi..tavsiye ederim

20-03-2018
Meşru Siyret

mükemmel.

21-03-2018
Bediz Subhi

Diğer ütopik toplum filmlerine benzeyebilir başlarda.Fakat bu film diğerlerinden farklı insanı alıp götürüyor,sanki bütün insani duyguları tekrar yaşatıyor,körelmeye yüz tutmuşları bile!!MUTLAKA İZLEYİN İZLEMEDEN GEÇMEYİN ZAMANINIZ YOKSA ZAMAN YARATIN…

23-03-2018
Çelik Uldız

Bu film kesinlikle “en iyi 50 film” kategorisine girmeyi hak ediyor. Çok beğendim

25-03-2018
Talet Cabbar

süper bi filmdi….. tavsiye ederimmmm

27-03-2018
Özgürel Ongün

film çok kötüydü evet bu olay gerçek ama karşı taraf vampir değil kan emicilerdi o yüzden fatih onların … tövbe tövbe

29-03-2018
Aktar Arol

Allahım ben nasıl böyle bi hata yaptım sara sara tamamladım hiç bitmiycek gibime geldi çok tırstım bir an

30-03-2018
Denizhan Fersan

harika emeğine sağlık

01-04-2018
Bahittin Ertural

filmin türü hakkında ki yorumlara takılmayın.bilim ve kurgudur evet…ama sonu cok ilginc bir şekilde dinsel bir olusumla noktalanıyor…. senaryoda bazı tutarsızlıklar olsada,seyredilmesi gerekn bir film… iyi seyirler

03-04-2018
Yenen Işık

harika

04-04-2018
Karakoç Malik

Film on numara izleyin!!!

05-04-2018
Orhan Orhan

@asivemavi Teşekkürler ancak sitede bir sorun yok internetiniz’den kaynaklı bir durum ayrıca help yerine ( yardım ) kelimesini kullanırsanız sevinirim.

06-04-2018
Gündüzhan Kamu

film çok güzel sevdiği kızdan cok cabuk vazgecmiş tek noksanlık o bence film sonunda kız ortaya cıkar dedim oda olmadı ama genel ıtıbarıyle cok güzel bir film yoksa yorum yapmam ben pek

07-04-2018
Üçler Şaban

Özgürlük ve adalet üzerine harika bir yapım teşekkürler Bilgin.Tabi bazı arkadaşlar ayran içip sarhoş olduklarından başka şeylerin kafasındalar o da ayrı bir mevzu.

10-04-2018
Tuğcu Dâhi

her izlediğini yada her okuduğunu hayatına mı uyguluyorsun ki, ahkam kesiyorsun koray? bence ismini tersten okumanı ve sana ne çağrıştırdığını düşünmeni öneririm, okuduğun şey belkide olduğun şeydir!

11-04-2018
Saraç Uskan

Bilgin film tr dublaj yazıyor ama sadece altyazı var acaba bendemi bi yanlışlık var yoksa sen mi yanlış yazdın bi bakabilirmisin.

19-04-2018
Mesni Ramadan

keşke türkçe olsaydı ne güzel olurdu

20-04-2018
Bahadırhan Ercivan

janreno için izledim film mi ama güzel değilmiş tavsiiye edilmez BİLGİN teşekkürler

21-04-2018
Visam Berki

altyazili orjinal izlemek cok daha guzel,bilgin emegine saglik.

25-04-2018
Akyıldız Artun

yabancılar demokrasiden bahsediyorlar en büyük dil din ırk ayrımını onlar yapıyor haritada türkiye gözüküyordu resmen göstermediler es geçmişler bu film türkiyede yayına girmesi utanç verici parası olanın ezdiği bir dünya

01-05-2018
Fadil Naif

Offf o nasıl bir sondu be.. Gerçekten hiç beklemeyeceğiniz bir sonla karsılasacaksınız . Bu arada film çook güzel kesinlikle tavsiye ederim , iyi seyirler .

02-05-2018
Osman Sümerkan

mukembelın ustunde bı fılm bu adamın hangı fılımı kotukı :))))))

05-05-2018
Kara Okat

yani şahsen ben böyle olağanüstü şeyler olan filmleri sevmem ama bunu öyle bir sevdimki zaman nasıl akıp gitmiş bilemedim ve bana hayata karşı hissetmem gerekenlerin önemini hatırlattı mutlaka izleyin emeği geçen herkeze teşekkürler …

07-05-2018
Abdulbari Beray

cok harika bi film sonu beni bitirdi…sss mathilda

08-05-2018
Şehlevent Yurtsever

EglenCelı bı flimm :DD

10-05-2018
Som Ahet

Tam filmi kapatacaktım kapı çaldı,kapıyı açtım ve karşımda kendimi gördüm,birlikte izledik filmi,mutluyuz

11-05-2018
Abdülcevat Akçakaya

Izledigime pisman oldugum filmlerden biri daha.10 uzerinden 0.

12-05-2018
Müntez Sametcan

Süper Ötesi Admin sağolsın

13-05-2018
Aydınol Cenap

ben büyük ekran izleyemiorum nasıl izlicem

14-05-2018
Korkmaz Ogan

Konu güzel senaryosu kötü. Konu daha farklı işlenebilirdi. Farklı bir film. İlk iki partında sıkıldım. 3. partta ilginçleşti. iyi seyirler.

17-05-2018
Darga Hisar

film de chris kadar iyi

18-05-2018
Abuzar Celaleddin

Arkadaşlar ben de bu filmin hastasıyım kaç kere izlediğimi sayamadım bile

21-05-2018
Gündüzhan Korugan

savaşın psikolojik yönünü ortaya çıkarmaya çalışmışlar pek olmamış, aksiyon yönü zaten zayıf oscar adayı bir film 2. hurt locker

23-05-2018
Alpagu Atıf

bu film müslümanları kötülemek için tasarlanmış kendi soykırımlarını araplara mal etmeye çalışmışlardır,unutmayalım ki peygamber efendimiz(s.a.v),ilk 5 halifemiz ve sahabelerin çoğu (rabbim onların yüzü suyu hürmetine bizleri bağışlasın) arap milletindendi .islamda ırkçılığa yer yok,işkence,tecavüz ve filmde gösterilen nice günahlaın hiç mi hiç affı yok.onun için bu filmi şiddet ve nefretle kınıyorum.

28-05-2018
Türab Türab

@Bilgin Sen bir Harikasın

30-05-2018
Umak Yılmazok

çok iyi bir korku filmi 10/9

02-06-2018
Kadri Nurtaç

Emre kınayın sondan sonra oyunu vardı aynı hikaye

05-06-2018
Demirağ Hüdaverdi

gerçekten güzel bir film. sizi yerinize sabitleyecek derecede.

07-06-2018
Vesik Muhyi

Öncelikle süper bir filmdi paylaşanların elleri dert görmesin emeğinize sağlık.Bir istirhamım olacak arkadaşlardan bunun tarzında birçok animasyonlar var burada paylaşırlarsa ve bilginden de rica onları yayınlarsa çok güzel olacak…Saygılar.

09-06-2018
Karabet Akkılıç

gordugum en sacma fılmlerden bırı 86dk 20 sn me yazık oldu … yine de emeğe saygı

14-06-2018
Çetmen Gürol

harika ne diyebilirim ki…

16-06-2018
Baygüç Cansen

bilgin süpersin. yine herkesten önce koydun siteye. teşekkür ederiz. filme gelecek olursak ben beğendim. herkesçe bilinen bir hikayenin sinemaya uyarlaması ne kadar güzel olursa bu da okadar güzel. iyi seyirler…

18-06-2018
Erkal Hakkı

hayatım boyunca bu kadar iğrenç, kusundurucu bir film izlemedim, yorumlara kandım. bu kadar amaçsız sıkıcı saçma vakit kaybı filmi sayenizde sonuna kadar izledim. bu kadar ınsan super mukemmel demısse bı bıldıklerı vardır dedım. kardeşim bile ders çalışmayı yeğlerdim dedi. siz siz olun İZLEMEYİN.

20-06-2018
Duman İlyas

gevurlar yapamadıkları savaş mağlubiyetlerini yendik diye insanlara yutturmaya çalışıyor. Bilmem belkide istedikleri gaye ye ulaşmuşlardır. Adamlar gerçekten özveri ile çalışıp başarılı filmlere imza atıyorlar lakin gülmemek için kendimi zor tutuyorum çünkü böyle birşey olamamıştır osmanlıya böyle bir saldırı olmamıştır.osmanlıyı acımasız bir devlet olarak göstermiler lakin bu da tam tersi bir olaydır. bunların hepsi bir karalama filmidir osmanlıyı.

22-06-2018
Ubeyit Sarıcabay

hayatımda izlediğim en iyi film

23-06-2018
Koçakalp Nogay

HARİKA. BU ARADA SİTE YÖNETİCİLERİNİ DE TEŞEKKÜRLER.

24-06-2018
Utman Yücedağ

her zamankı gıbı hıtlerı kotuluyen yahudı yapımı bir film .

25-06-2018
Üveyis Akyıldız

Arkadaşlar güzel bir film zaten gerçek bir hikayeyi anlatıyor izleyin…!!!

26-06-2018
Tendürek Gezginer

reis çoklu film yüklediğin de, en başta soldaki film favori mi ?

27-06-2018
Alihsan Dilaver

ömrümde seyrettiğim, en sade, en abartısız, ama en müşteşem film…
bir tane şişirme sahne olmazmı filimde, harikaydı..
teşekkürler

29-06-2018
Atalay Başkan

admin 4 bölüm yok video not faunt dıyor ilgilenirsen sevınırımn yarın kaldı film.

30-06-2018
Sağcan Subutay

fragman güzel , izleyelim bakalım…

03-07-2018
Nart Övünal

Aksiyonlar dolu olsada boş ve manasız bir film..yorumlarda abartılmış

04-07-2018
Yakut Bilgekut

Son zamanlarda izlediğim en harika filmlerden biriydi. Film tam bir zeka ürünü.

05-07-2018
Meşhur Yeleser

mükemmel bir filmdi.paylaşımın için tşk bilgin.

09-07-2018
Çeliktaş Karademir

Harikaydı be

11-07-2018
Tantürk Türkcan

Napsın kardeşim adam film mi çeksin ne çıkıyorsa onu getiriyor

12-07-2018
Bellek Usberk

bunun indirme linki yokmu yaww

16-07-2018
Kamacı Korkmaz

Güzeldi

19-07-2018
Selemin Ahi

Adamım ya Adam sandler

20-07-2018
Taylaner Yolaç

güzel film izlenir..!

22-07-2018
Nurdal Sayhan

abi süperdi ya tek kelimeyle mükemmel. 2.sini sabırsızlıkla bekliyorum

24-07-2018
Mecrum Öskan

ulan tek sevdiğim film serisinide bitirdiler rezilik

25-07-2018
Rüknettin Uygunel

üniversiteden sonra büyücülük okuluna gitmeyi düşünüyorum. o muazzam film yani harry potter tek kelimeyle fantastic!!!!!!!!!!

26-07-2018
İlsev Özmen

Kaliteli bir yapım kuşkusuz.Zaten birbirinden değerli milyon dolar eden spor arabaların yarışını izlemek hiçbir zaman kötü olmamıştır.Fakat Need For Speed denildiği zaman ve söz konusu yarış olunca direksiyon başında (Vin Diesel)’i aramıyor değil insan.İlk serisi olarak harika bir film ve kesinlikle izlenilebilir.Film tercihini bu film’den yana kullanıcak olan izleyiciler için şimdiden İyi Seyirler…

27-07-2018
Hişar Rüfet

gulumseyerek izledim iste gercekler..

28-07-2018
Ömercan Abdülgaffur

arkadaşlar istek ve şikayetleri iletişim bölümüne yaparsanız çok daha etkili olur. ben filmin yorumlarına bakıp izleyecem ama hep istek ve şikayet var film ile ilğili az şey var admin bu konuyla biraz ilğilenirsen sevinirim tşkler.

01-08-2018
Keşfi Seferî

Bilgin emeklerini karşılamaz ama tüm reklamlara tıkladım ayrıca arkadaşlarıma da öneriyorum siteni emin ol daha çok ziyaretçiye ulaşmalı bu site

03-08-2018
İmamettin Kipcan

Aslında uyuyan güzel filmi ile aynı periler ve bebek ordada var sonuçta ikiside disney

04-08-2018
Ucaer Yargı

Sahıden çok güzel <3

10-08-2018
Akyiğit Baransel

MUHTEŞEM BİR FİLMDİ SEVEREK SEYRETTİM.KOMEDİ FİLMİ SEVENLERE TAVSİYE EDİYORUM.

12-08-2018
Rüştü Elnur

Yiğit arkadsim senin yorumunu izlemeden once gormemistim sacmalik otesi ensest iliskiler demissin ama asil izledigimiz diger bilim kurgu filmleri ölümsüz asklar olan romantik filmler ölmeyen başrol oyunculu aksiyon filmleri sacma senin bu sacma dedigini yasayan insanlar var malesef uzgunum ki var keske herkes bunun yapilmiycak kadar sacma oldugunu bilse ve yapmasa.. Yapanlarin iki yakasi bir araya gelmesin biz izlerken nasil oluyoruz birde yasayan insanlar.. AYRİCA BUNUNLA İLGİLİ HABERDE VARDİ GAZETEDE OKUMUSTUM YABANCİ ULKEDEN UNUTMUYORUM BİR BABA OZ KİZİNİ SENELERCE BİR YERDE KAPALİ TUTMUS HEMDE SENELERCE VE KENDİ KİZİNDAN COCUKLARİ DUNYAYA GELMİSTİ..

16-08-2018
Menduh Şükri

bu filmi izleyin arkadaşlar. izlemedeiyseniz hayatınızda bişeyler eksik demektir. büyük bir keyifle izledim.
teşekkürler bilgin. siteye her girişimde o reklamlara 3 er kez tıklmazsam izlemeyi hakketmediğimi düşünüyorum

20-08-2018
Erdenalp Güntan

alice michel jacksen na benzemiş

25-08-2018
Günal Kalagay

Bu yorum dan sonra aklıma cem yılmaz geldi gemici mantığıyla film izlemek…

26-08-2018
Gülbettin Mahsum

Ne iyi ne çok kötü.6/10 bence fazla 4/10 yeterli

29-08-2018
Çintan Ersavaş

baba ogul iş başında

30-08-2018
Feritkan Ilgazer

gerçekten bir sonraki sahnesini merak ettiren türden bir film tamam finiş derkende dahada gizemli oluyor teşekkürler bilgin emeğin için sağol

31-08-2018
Yatuk Yücelt

Oha çok güzel valla

06-09-2018
Erşah Musafet

Film güzeldi, yani çok güzeldi denemez tabi ki ama konu itibari ile güzeldi. Oyunculuklarına laf edemem, fakat bildiğim birşey var ki constantine filmi ile kıyaslanamaz bu tarz filmler benim gözümde.

08-09-2018
Balkir Espir

Gayet başarılı bir film olmuş

14-09-2018
Suyurgan Taşel

BİLGİN KARDEŞ ŞU VK Yİ DEĞİŞTİR İNANKİ NETTEN FALAN DEĞİL BİLGİSAYARLAR KALDIRMIYOR DOLMASINI BEKLEMEK ZORUNDA KALIYORUZ ÇOK GÜZEL Bİ SİTEN VAR BAŞKA SİTELERE GİTMEK İSTEMİYORUM LÜTFEN ARTIK SENDE ŞU SÖZLERİMİZİ DİKKATE AL ARTIK VK OLMAZ OLMUYOOOOO ANLIYOMUSUN NETTEN FALANDA DEĞİL DİĞERİ ÇOK GÜZELDİ 5 DAKKADA DOLUYODU YA BUNDA YARIM SAATİ GEÇİYO BEKLEYİP FİLMİ ANCA ÖYLE İZLİYORUZ LÜTFEN ARTIK SENDE SİTENE İLGİ GÖSTEREN İNSANLARI DİKKATE AL VE VK PLAYERİ DEĞİŞTİR ARTIK DAHADA BİŞEY DİYEMİYORUM …

17-09-2018
Samir Taykurt

bilgin sağ ol. emeğine sağlık. Film gerçekten çok kaliteliydi. Önceki serileri sevenler bunu da seveceklerdir.

18-09-2018
Efgen Ökmen

Sabır sabır ama nereye kadar en sonunda beni film sektörüne sokacaklar

20-09-2018
Hür Atal

FİLİM BENCE Anlık şekilde yükselebilecek gerilimi her sahnesinde yaşanabilirdi.Daha da zorlu olabilirdi ama gerçek bir öykü oluşundan yer yer arttı bu gerilim.Finali bende Titanic etkisi yarattı..İradenin sınırlarını zorlayışı ve gerçekçi gerilimiyle izlenebilir bir film olduğunu düşünüyorum.Böyle filmlerin artık yapılmaması gerektiğini,fazla klişe olduğunu savunanlar olmuş.Her zaman bu türde filmler izlemediğimize göre bence böyle filmler devam etmeli.Suya girmeden önceki hikaye değişebilir belki ama suyun içinde izleyeceğimiz hikaye de çok fazla değişim olmaz.Eğer olursa gerçeklikten çok bilim kurgu-korku halini alır bu da belki de izlenirliği düşürür.
(BİLGİN ELİNE SAGLIK TŞKR)

21-09-2018
Gökmen Giz

Film gerçekten çok iyi ama kim çevirdiyse gerçekten salakmış Liverpool “kırmızılar” veya ambleminde de olduğu gibi “kırmızı anka kuşu”‘dur Kırmızı Şeytanlar diye Yani Manchester united lakabıyla kim çevirdiyse aklından zoru var demektir.

22-09-2018
Sağdıç Subutay

SÜPER İZLEYİN MELIS HAKLISIN HANNIBAL YAKISIKLI

23-09-2018
Okuşlu Ozan

film gerilim dolu ama sonu bekledigim gibi degil gercekten bos zamanı olan izlesin ADMİN ELİNE SAGLIK Arkadaşlar emeğe saygı gösterelim ve bu adamın kıymetini bilelim…

24-09-2018
Kınıkaslan Özak

film çok güzeldi beğendim …

25-09-2018
Kösten Ünseven

Bu filmi beğenmeyenler hangı kafayla ızlemıs merak ettım doğrusu. Sizin yüzünüzden az daha bu fılmı ızlemeyecektım. Arkadaslar inannın çokda guzel bır fılm merak fılmın sonuna kadar sürüyor ayrıca sürükleyıcı çok güzel bir filmdi

26-09-2018
Uluşahin Yıldıray

Richard Gere in filmlerini çok severim bu da şahaneydi tşkler

27-09-2018
Arıkut Birkan

tek kelimeyle harika bir film…

28-09-2018
İrfani Koçakalp

bilgin qardas bu siteni her zaman izleyirem. cox gozel. tesekkurler . filme gelikde ise x-men diger serilerini izlemissinizse cox gozel.xosunuz a gelecek . .pesman olmazsiniz /./izlemisem.. bir daha izleyirem ..tesekkurler

29-09-2018
Hadi Sücaattin

çok güzel bir film

30-09-2018
Doğanşah Gençsav

Kategorinin geneline göre alacağı puan 6 yı geçmez bana göre. Ama izlenmeli mi bence izlenmeli.

01-10-2018
Farabi Akil

Filmin konusu çok güzel ama keşke güzel bir son alsaydı

03-10-2018
Yurdaşen Kebir

film çok güzel herkese öneririm

05-10-2018
Borakhan Erhan

Bilgin allah senden razı olsun böyle bi filmi paylasdığın için çok teşekkürler herkese söylüyorum bu filmi izlemeyen hayatta çok büyük pişmanlık duyar herkese tavsiye ediyorum hafızalardan silinmiyecek bir film.

07-10-2018
Hasamittin Metecan

kızların gideri var ama filmin gideri yok

09-10-2018
Özsanlı Torkan

film güzel izlenir yani

10-10-2018
Manzur Rızkullah

Bilgin uzun zamandır zombi temalı film yüklemiyorsun , lütfen

11-10-2018
Çeliksu Denizer

HEYATIM BOYU EN MENALI FILMLER SIRASINDA EBEDI QALACAQ-DEWDAS-FILISTINLI ZEHRANIN GOZLERI-VIIR VE ZARA-YAXSI PIS ZALIM-VE BU FILM,AZERBAYCANDAN ANAR

12-10-2018
Fetdah Kivilcim

Çok isteyip bir türlü izleyemediğim bir filmdi. Son derece etkileyici ve ne yazık ki gerçek bir yaşam öyküsünden. İzlerken insan insanlığından utanıyor, aynen dünya üzerinde hala daha yaşanmaya devam eden, bilinen ve bilinmeyen bir çok olayda olduğu gibi.
Ben bu siteyi tesadüfen bulmuştum ama müdavimi oldum. Sorumlusu olan arkadaş/ arkadaşlara çok teşekkürler.

13-10-2018
Abdülselam Burtay

bu film o kadar güzel anlatamam bile

14-10-2018
Özerdem Neşet

filmin ismini okuyabilen varmı

15-10-2018
Murtaza Orkutay

güzel film izleyin şu filmsz günlerde izlenir daha iyi çekebilirlerdi ama…

16-10-2018
Taç Taç

Filanca’nın bazı sözlerine katılıyorum ancak üslubuna kesinlikle katılmıyorum.

18-10-2018
Memili Pirahmet

şiirlerin kendi dilindeki yazılış anlam ve kelime oyunları dışında çevrilmesi hoş olmuyor. şiirin ruhu kayboluyor.

20-10-2018
Tola Vacit

iyi

21-10-2018
Aksüyek Balcan

evet arkadaşamız haklı 3. partan izleyin 40 dakika tasaruf edin…asıl heyecan 3. parta

22-10-2018
Enginay Kakınç

Bence harika bir absürd komedi örneğiydi, çok zekice, çok keyifli… Teşekkürler…..

24-10-2018
Mateusz Abdülkadir

Onu bunu boşver de reklamın müziği müthiş.

26-10-2018
Nurtop Çağdan

ilki kadar olmasa da idare eder bir film. emeği geçenlerin eline sağlık. teşekkür ederim.

28-10-2018
Göktunç Ender

17 yaşımdayım 11.sınıf anadolu sayısalım ama bu tür şeyler beni hep cezbetmiştir mükemmel

29-10-2018
Devran Feyman

okuma kaç kaç zamanını kurtar sakın izleme berbat

31-10-2018
Gökçe Edhem

Mükemmel ötesi bir film vakti olan seyretsin

01-11-2018
Başkur Canalp

Bune saçma salak bir filmdir. İslami kaynaklara göre olayların % 50 si saptırılmış.
1- Allah Acze ve Celle Musa (A.S.) ile direk konuşurdu. aracı çocuk neyin nesi?
2- Firavunun başına bin türlü bela geldi ama bunlar olmadan önce Musa (A.S.) mın mucizeleri vardı.
3- Kızıldenizin suyu çekilmemiş Su ortadan İkiye ayrılarak arada yol oluşmuştur.
4- O yoldan Musa (A.S.) mın kavmi geçmiş ancak firavun ve ordusu helak olmuştur. Günümüzde Firavunun nkızıldenizden çıkartılmış SECDE halinde cesedi halen müzelerde sergilenmektedir. Googleye Firavunun Cesedi yazınca görsellerde bulup inceleyebilirsiniz. Yani kısacası film baştan sonra saçmalıklarla dolu. Neredeyse Musa (A.S.) gibi büyük bir peygamberle alay edilmiştir. Bundan Önceki Musa Filmi bile buna nazaran kat be kat gerçekçiydi.

02-11-2018
İlbay Kırca

Hiç bu kadar saçma bir film izlememiştim.

06-11-2018
Tezeren Kızgınok

Film güzeldi fakat beklentimi karşılamadı ve bu son filmmi bilen varsa onuda öğrenebilirmiyim ??

09-11-2018
Eyüb İslam

amatör bir film duzgun bı kurgu bıle yok bu fılme efsane dıyenlerı anlamıyom hayatımda ızledın en berbat aksıyon fılmlerden biri

11-11-2018
Nart Övünal

Bilgin DNS ayarlarımı değiştirdim ama ilk sıradaki filmler açılmıyor haberin olsun. Emeğine sağlık bu arada. Senden başka sitede film izlemiyoruz :=)

12-11-2018
Alacan Asan

sonu hariç güzel

15-11-2018
Taykut Yiğitkan

süperdi bence

17-11-2018
Özkınay Sayhan

izlemedim ama çok saçma bi film

19-11-2018
Müslüm Ayatullah

cok guzel

20-11-2018
Abid Aker

@Aden son 3 aydır 2.000 filmim silindi 2 yıllık emeğim gitti halen onlarla ugraşıyorum ayrıca hiç bir siteye bakıp onları örnek almam kendi düşüncemi fikrimi yapma taraftarıyım’dır ayrıca orada ödüllü yada vs.. filmler yok sadece şuan kullandığım playeri bile beğenmiyorum ancak çaresizlikten kullanıyorum bazı şeyler gerçekten basit görünüyor sizin açınız’dan bakınca ancak benim yerimde olmak istemezdiniz ciddi olarak söylüyorum hergün bu kadar kişi ile ugraşmak filmlerle ugraşmak vs.. vs.. anlatmak istediğim kimseden ufak tefek bişiler alıp düşüncelerinden faydalanıp birşeyler oluşturursan yürümez zaten tek başımayım bazı şeyler olduğu gibi kalmalı neyse teşekkütler.

25-11-2018
Uhuvvet Üstüngü

Çok beğendim kesinlikle izleyin. mezarına tüküreceğimden daha çok beğendım hatta.

29-11-2018
Selver Selver

Gerçek,yaşanmış bir olay bu izlemenizi tavsiye ederim çok güzel bir film diyecek birşey bulamıyorum film bittikten sonra araştırdım herşeyi lauda nın geçirdiği kazayıda izledim gerçekmiş lütfen izleyin

30-11-2018
Ağcabey Akgüner

Bırakın artık şu bizi kötü göstermişler diye yakınmayı.Dekor değil set değil belirlediği yerler mekanlar neyse onu çekmiş adamlar sen yıllardır bu kadar çirkin yapılandır şehrini, özgürlük deyip hakları deyip hala arap ülkelerinin giyim kuşamını devam ettir sonra bunları izleyince vay efendim bizi geri gösteriyolar.Zaten 2012 yılı bitiyor 3. dünya ülkeleriyle her konuda yarışıyoruz.

01-12-2018
Efkâr Ökmener

Rezalet .. ama rezil eden kısım sonu.. Gerilim var ama ben pek beğenmedim. Böyle bitirceğine bu filmi yapmasaymış fiyasko..Emek verip yapmışlar emeklerine saygılar 10/—–1

02-12-2018
Işıkkan Kemalettin

1 aydır uyku düzenim işgal altında sitede izlemediğim film belgesel kalmadı bide buna bakalım

05-12-2018
Akören Bahri

saçma bi film böle bi konuya yakışmamış kesinlikle izlemeyin 10/1 bile fazla

10-12-2018
Muhammad Sadi

ÇOK GÜZEL FİLM KESİNLİKLE İZLEYİN

14-12-2018
Tuğsel Sorkun

mÜKEMMEL bi Film tavsiye ederim

18-12-2018
Görk Timur

çok beğendim güzel film

19-12-2018
Zuhuri Ayvas

Arkadaşlar film zaman kaybı bence böyle sonmu olur saçma sapan ilk iyi sonra boş!!!!!!

20-12-2018
Talip Veliyullah

Çok güzel bir film izlenmesini şiddetle tavsiye ediyorum.

26-12-2018
Baygüç Cansen

Hi, I really liked this cartoon disney really nice here, watching the beautiful thank you..

27-12-2018
Mengücek Özdel

film türkçe değil?

28-12-2018
Selahattin Ağaoğlu

Herçekten harika bir filmdi. Bilim-kurgu , dram ,romantizm ancak bu şekilde biraraya gelebilir.Bu arada filmin sonunda çalan (115.dk) şarkı : Imagine Dragons – Radioactive

30-12-2018
Genez Şeşen

Açıldı fil için teşekkurler k.b

31-12-2018
Uğurol Özüm

son birkaç gündür oscar adayı filmleri izliyorum. ilk kez yorum yazma ihtiyacı duydum; bu filmin beni bu kadar etkileyeceğini asla tahmin etmemiştim.

09-01-2019
Ege Ökten

mükemmel izleyin

09-01-2019
İrfani Noyan

en sevdiğim film her akşam izlerim gerçekten mütiş .)

10-01-2019
Adanır Alat

Fena değil gibi 10/4,5

11-01-2019
Köse Senol

BİLGİN LÜTFEN RİCA EDİYORUM BİLİM KURGU DALINDA İYİ BİR FİLM EKLE NEZAMANDIR EKLEMİYORSUN

17-01-2019
Beyda Efgan

film süper kesin izleyin

18-01-2019
Oğurata Semahat

çok boş bir film komik kısım hiç yok zaten.ne tür bir film belli değilaçıkçası

22-01-2019
Demirtay Feritkan

SANA SÖYLÜYORUM BU FİLMİ İZLEMEDİYSEN HAAALA GİT RECEP İVEDİK İZLE

28-01-2019
Mukbil Direnç

konusmalar ve görüntü akışı zamanı aynı değil bilgin kayma var haberin olsun….

30-01-2019
Sücaettin Abil

izlemeli

31-01-2019
Tavuş Uludağ

HARIKA BIR FILIM DI IZLEYIN BENCE AYRICA ILKKEZ BIR FLIME YORUM YAZIYORUM NASIL HEYECANLADIRDIYSA :))))

03-02-2019
Ahmet Atik

her fılme yorum yazmam ama sonunda oyle bı yanılttıkı kesınlıkle ızlenmesı lazım

05-02-2019
Güç Eriş

Çok güzel bir film Emeğiniz bence Hiç boşa değil…. Teşşekürler

06-02-2019
Altaner Aycihan

gordugum sayili sacma filmlerden gercek bir zaman kaybi

07-02-2019
Turgut Tosun

hayatımda izlediğim en güsel vampir fiLmLerinden biri çok güsel ne iğrenç sex sahneleri ne paraya buraya adam kanı için koşuşturan gereksiz vampirler vardı bence 10/10 bu film !

11-02-2019
Visam Berki

çok keyifli bir yolculuktu
ne güzel hikayeler biriktirmişiz meğer
teşekkürler(.)

11-02-2019
Yekcan Afacan

ehh işte ama daha iyisini gördük eline sağlık kardeş güzeldi

14-02-2019
Binyaşar Erbaşat

sürükleyici beğendim hem başrol oyuncusuda hiç fena sayılmaz

17-02-2019
Dülger Ergökmen

mükemmel

23-02-2019
Akin Haco

Bence gayet iyiydi hiç sıkılmadan izledim

24-02-2019
Yurtseven İlkim

vurucu team olarakdan

28-02-2019
Günyol Abdulsemet

cok güzel

04-03-2019
Akçay Altunay

demek ki mesele imdb puanı değilmiş öyle olsaydı bu ve bunun gibi 4 ve 5 puanlık harika filmler belkide hiç izlenmeden film sitelerinde eskiyen sayfalarda kalacaktı….film giriş gelişme ve sonuç tam anlamıyla net ve güzeldiiii….

05-03-2019
Şanlı Tekebay

super

09-03-2019
İlbek Diriner

Açıklama yanlış olsada film seçimi doğru güzel filmdi

10-03-2019
Orgün Özok

izlemeye deger fena degil tşkler..

14-03-2019
Tuyuğ Argon

Çookkk harikaaa

16-03-2019
Akdiken Ançıbay

güzel film teşekkürler.

17-03-2019
Nerim Şehâlem

ne kadar çok yorum almış umarım herkese izlemek nasip olur ,inançla sevgiyle…

21-03-2019
Uluant Yazgı

Filmi şiddetle öneren arkadaşların zevkine şaşırıyorum. Tamamen vakit kaybı. Geçen süre içerisinde uyusanız kendinizi daha karlı hissedersiniz emin olun.

22-03-2019
Kırteke Selek

günde 1 kere izliyom

23-03-2019
Alburak Başarman

müthiş.kelimelere sığmaz .harika birşey

27-03-2019
Alatan Aşkan

değişik bi senaryo izlenmeye kesinlikle değerr

28-03-2019
Oruç Ersun

Hiç düşünmeden izleyin , pişman olmazsınız. mükemmel bir film

02-04-2019
Tuğyan Besim

Uday kendi halkına zulmeden kötü bir adamdı.Dünya kupasında maç kaybeden futbolculara ne oldu bileniniz varmı.. hala yok amerikan propogandası diyenler var

03-04-2019
Tümen Soyugür

guzel filmdi

06-04-2019
Gencel Seçmener

Gördüğüm en berbat filmlerden biri belkide birincisi.Viggo mortensen iyi oyuncudur o yüzden izledim.Fakat dünyadaki bütün insanlar,bitkiler ve canlılar o hale nasıl geliyor .İnsanlar birkilerin bile yaşayamadığı bir dünyada nasıl hala hayattalar. Viggo ve oğlu denize doğru neden gidiyorlar filmin bir hedefi yada amacı yok .Gerçekten çok boş bir film. Kesinlikle izlemeye değmez inanın bana.Bu filme iyi diyenler bir shawshank redemption bir platoon yada scarface filmlerine ne puan verirler merak ediyorum….

11-04-2019
Zülkarneyin Akbayar

çok birşey beklemeyin fena değil

12-04-2019
Naşir Özaltın

film gayet güzel izlemeye değer 10/7

19-04-2019
Erkal Karaçay

5.filmin sonunu 1.filmin başına bağlamışlar.

20-04-2019
Ayas Baykan

harika komedi macera ikisi bir arada 10 üzerinden 10 veriyorum

26-04-2019
Doğuşcan Hayrittin

Ya Abi Film Güzeldide Sonu Olmadı Behh Üzüldüm

29-04-2019
Padişah Tamçelik

Arkadaşlar filim guzel ama yalan tarıh yazmıslar OSMANLIyı yanlıs gostermısler bız osmanlı torunuyuz nefretle kınıyorum bycaptan42701998

02-05-2019
Koçhan Özilhan

beyler kusura bakmayın kuznim yazmış eni affedersiniz inşallah

09-05-2019
Uçbay Yasun

film mesaj veriyor falan diyorlar ya evet doğru veriyor bunu izleyenlerin aklı yoktur mesajı veriyor

16-05-2019
Miktat Ridvan

Hayatımda izlediğim en saçma filmdi. 5 tane led lamba 3 tane gözlükle film yapmışlar.

19-05-2019
Nevruz İstiklâl

Müslümanlar kötü ve iki yüzlü…Hiçbiri asla masum değil.Ama Amerikalılar iyidir,onları kötülüğe iten Müslümanların canice hareketleridir.Filmin mesajı bu…Ben de soruyorum,Amerikalıların Irak’ta ne işleri vardı?.. Amerika’nın ne iki yüzlü ve namussuz olduğunu bilmeyen mi var?

24-05-2019
Özbatu Sarpkoç

bilgin hocam, kaliteyi arttırırsanız izleyebiliriz.

25-05-2019
Mümün Salami

Zemin gerçekten süper tabettetten özledim ayni sinema gibiydi ayrintilar falan superdi siteye tsk

28-05-2019
Çığıl Dilâver

bu yorumu gerçekten en üste koymalarini ve herkezin okumasını istrdim ger çekten film berbet izlenicek hiç bir özelligi yok saçmalıktan ibaret

29-05-2019
Eframil Hulisi

Bi film bu kadar saçma olur konusu yok filmin resmen çok saçma zaman kaybı izlemeyin

04-06-2019
Badiru Mürteza

Ben beğenmedim şahsen..

05-06-2019
Şerefbey Ziyaddin

izlenmeye değer bir film..etkileyici..angelina jolie harika bir kadın..malefiz’e yapılan da çok ayıptı..

06-06-2019
Boz Mehcur

filim gayet güzel bence seyredin

13-06-2019
Yahya Cündi

film cok guzeldı heyecanlıydı yerımde oturamadım

15-06-2019
Örs Almazbek

ağlattılar

18-06-2019
Bitim Tunç

kıristin roberti hak etmiyor sürekli köpeklerle geziyor artık bi karar vermeli

20-06-2019
Uğur Özü

Eh işte ,orta halli bir film.

26-06-2019
Adaş Alatay

cok keyif aldim, kesinlikle tavsiye ederim ,
ama tabi ki herkese degil, dostoyesvki de suc ve ceza nasil islenmisse burda da kendini suclu hissetme sanisi öyle islenmis. Dar mekan, kisitli bütce ile ne yapilabilirdiyenlere ISTE BU denebilir.

29-06-2019
Sava Şimşekkan

izlenir 6.0 bence

01-07-2019
Bozkurt Necip

emeğe saygı film gayet güzel bence

06-07-2019
Ulcan Ecebey

kısaca harika diyebiliriz

07-07-2019
Çalkan Gündal

kesinlikle izlemelisiniz muhteşem bir filmdi.hayatın gerçeği.partiyi en eğlenceli yerinde terk etmelisiniz…

13-07-2019
Mukbil Dönmezer

bu gercekten iyiydi

14-07-2019
Kanağan Oğulbalı

Film çok güzel ya kesinlikle daha fazla İmdb puanını hakediyo.

19-07-2019

En çok izlenenler

Think Like A Man Too 2014 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Komedi

Korku Gecesi – Fright Night 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Korku

Eyvah Yaş 40 – This Is 40 2012 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1006 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.2 /10

Kategori: Komedi

Sigara Içtiğiniz Için Teşekkürler – Thank You for Smoking 2005 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.7 /10

Kategori: Komedi

Üçkağıtçı Mortdecai – Mortdecai 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1010 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Komedi

Komedi kategorisinde son eklenenler