Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Alnar Alnar

eğlenceli film

02-04-2018
Yılhan Görbil

harika film

03-04-2018
Erimşah Karacı

harika bir film şiddetle tavsıye edıorum

04-04-2018
Günkut Zikri

bilgin kerdeş tr dublaj bekliyoruz

05-04-2018
Ülkümen Özkutlu

Konu ve oyunculuk harika. Kesinlikle kaçırılmaması gereken bir film.
İyi seyirler.

06-04-2018
Arukan Barça

zaman kaybı

07-04-2018
Yurtsal Dinçok

Filmin son sahnesinde baba oğul repliklerinde ve canlandırmalarında gözlerimden akan yaşlara hakim olamadığım gibi peçetede bulamadım

08-04-2018
Ayberk Bayman

çok eğlenceli

10-04-2018
Sukuşu Aykutcan

süper kurgusu var

11-04-2018
Süvari Tav

Bu filmi daha önce de izlemiştim bu gece gene izledim bu adam kendi zaten harika filmleride gayet iyi, yorum okuyana tavsiye ederim…

12-04-2018
Mertali Radim

film harika

16-04-2018
Nihayet Özdilmaç

sinemada 3d izledim,harika

17-04-2018
Okgüç Ersezer

çok güzeldi

19-04-2018
Okyan Sıylıhan

bilgin…
bu kadar ayrıntılı Türkçe takıntın varsa niiie “burada” deeil de “burda” yazdın merak ediiorum..
Demek ki herkes yanlış yazabiliyormuş değil mi canım kardeşim…
haklısın bence de uzatmaya değmez..
ve ayrıca hem bu siteyi yönetmedeki performansın hem de eleştirilere karşı yine de terbiyeli tavrın alkışı hak ediyor Bilgin kardeşim…
Tebrikler…
herkese iyi geceler,iyi seyirler…bu arada “özür” meseleyi bu kadar da uzattığım için …

20-04-2018
Adıgüzel Albayrak

Kesinlikle izlenebilir

23-04-2018
Erk Kevnî

bilim kurgu izlemedıysen bunun oncesınde ızleme tavsıye etmem lakın bılım kurgu ızledıysen tavsıye ederım basarılı olmus verılmek ıstenen mesaj evrende gerıye yolculuk yapılmasının olanaksız oldugunu anlatmıs basarılı …

24-04-2018
Terlan Uzman

Arkadaslar bir cogumuz filmeri yorumlari okuyarak izliyoruz. Lutfen bu tarz dandik ve CAN SIKICI filmeri abartmayin.. Berbat otesi bir film.. Zaman kaybi bile diyemem. Hatta siteden silinse daha mantikli olur.. Es gecin izlemeyin kisacasi.

30-04-2018
Taumani Kaban

fragmanını izledim, korkutucu geldi, izlemedim filmi (izleyemedim,denemedim bile hatta), azıcık korktum :)))

05-05-2018
Sağlık Sunalp

Tek kelimeyle rezalet. Japonlara özenip anime yapmaya çalışmışlar ama başardıklarını söyleyemem. Ayrıca dublaj berbat. Bu dublaj seslendiren kişilerin ilk projeleri mi? Çok amatörce yapılmış.

06-05-2018
Onul Abdusamet

arkadaşlar yıllardır sinemayı yakından takip ediyorum. bu film TÜRÜNÜN en iyilerinden. sonuna gelince: adamlar filmi zeki insanlara göre yapmış. her şey belli olunca güzel değil diyorsunuz, hayal gücünüzü zorladığında da saçma diyorsunuz. İZLEYİN BENCE ( benim izleyin dediğim filmlerin hiçbirinden kimse sıkılmadı şimdiye kadar)

08-05-2018
Özdeğer Mülket

Filmi malesef basit buldum, tabiki bakis acisi.
Basroldeki oyuncuyu acemi, ve cok amatör buldum.
Bilgin emegine ve can yüregine saglik.

11-05-2018
Çanga Erbatur

senaryo güzel , konu güzel , gelecege dair teoriler doğru bu film kesinlikle izlenmesi lazım ana fikiri benimsemek lazım !!!

14-05-2018
Baştemir Canberk

Güzel bir fransız filmi .. Ben beğendim .. Hoşuma gitti .. Aşık olduğu kadın hakkındaki gerçeği öğrendiğinde girdiği şok çok iyi oynanmış .. Bence izlemeyin .. Zaman kaybı diyebilirim kısacası .. Orlando Bloom olmamış .. Ama harika bir film diyebilirim zannediyorum ..

16-05-2018
Bolat Çavuldur

film muhteşem izlemeyen kalmasın

17-05-2018
Saydam Tolunay

süper bir animasyon film tavsiye ederim baştan sona kadar mükemmel

18-05-2018
Arıkan Bağır

çok anlamlı harika 10 numara

19-05-2018
Dinçkal Garip

Film harikaydı yorumlarıda okudum izlemeden partlarda hiç bir sorun yok ses harika görüntü muhteşem , emeğe saygı ..

20-05-2018
Adıgüzel Albayrak

harika bir film tek kelimeyle.

22-05-2018
Timur Feysel

güzel ama harika değil

23-05-2018
Idris Münik

film harikaydı ama herkesin anlamayacıgı türdn güzel film!!

27-05-2018
Alis Haymil

cok süper film böle korku filmleri koyun tşkrler

28-05-2018
Gülali Mahpus

o kadarda güzel film değil anlam mana yok fakat izlene bilir tabiki kişiye göre değişir ve bilginin kötü film atacağınada pek inanmıyorum iyi seyirler dostlar

29-05-2018
Kete Uzgören

Film güzeldi beğendim devamini yapmalarını lazım

30-05-2018
Babayiğit Akınal

filmi doğru dürüst izleyemedim sürekli dondu durdu bu yüzden hiç bir şey anlayamadım 2satlik filmi inanın 4 saatte izledim inanamıyorum

03-06-2018
Fatin Fatin

@jazzman Teşekkürler.

06-06-2018
Karakan Makbul

muhteşem bir film di tavsiye ederim

07-06-2018
Kezer Selâmettin

ben kety ve bu çok güzel bir filmdi

08-06-2018
Buyrukbay Dalda

süperrrrr bir filim

09-06-2018
Anıl Beşarettin

kesinlikle tavsiye ediyorum bu filmi izlemelisiniz kötü yorumlara inanmayın bu fılmı bir eğitmen tavsiyesiyle izlemeye karar verdim ve diyebilirim ki izledilerim içinden en iyisiydi.

10-06-2018
Süheyl Yöner

süper filmdi ama ben devamını gördüm siz nasıl göremediniz

11-06-2018
Hüsem Muhbet

sonu komikti ama diyer cocugun olmesi kotu oldu bende bir star wars hayranıyom amk adam 7 yapar devam ettirseler cok iyi tutar efekler de daha guzel olur

14-06-2018
Dölaslan İltay

film superdi izleyin

15-06-2018
Mevlut Recepali

Bir filmkolik olaraq diyorum eger 14 19 arasi yasdaysaniz bu film izlemek icin muazzam:) umut verici bende icimden neden olmasin>? dedim))) izlein derim:) tesekkurler admin

17-06-2018
Arısu Baksı

Bilgin supersın sen 2 we 3 ızlmestım sımdı bunuda ızleyeceqım tesekkurler sana fılmlerın hepsı quzel….

20-06-2018
Kara Rakım

beyler film bilim-kurgu, aksiyon, gerilim bazı yerlerinde korku ama bolca saçmalık içeriyor. Yılına göre harika bir film. Sarıyo ya sonunda bazılarının dediği gibi “bu manyak bişe dostum” diyorsun. Her ne kadar saçma da olsa harika bir şeydi. Tavsiye ederim.

21-06-2018
Gençsav Kırhan

Gerçekten Çok Güzel İzleyin

22-06-2018
Artuç Baran

bu ne böyle film mi olur bebeklerden sogudum

23-06-2018
Dayanç Hudavent

zaman kaybı..

24-06-2018
Diri Öngören

beğenerek izliyorum siteye eklediğiniz çok çok tşk filmin tvde başlaması için sabırsızlıkla takıp ediyorum geneldede bu sitede izliyorum (….) sitemizdende saygılar sunuyorum kolay gelsin başarılar

26-06-2018
Gahraman Nurhat

güzel duygusaldı:))))

27-06-2018
Yezdan Çetinsoy

İzlemekten büyük keyif aldığım filmlerden birisi. Bu arada tam bir film hastası olduğum ve “keyif aldığım film” sayısının çok az olduğu biline

29-06-2018
Toyboğa Vefai

.. baştan sona buram buram kalite kokan, her anı sürükleyici, türün severleri için son derece keyif veren ve dünyaca ünlü oyuncularının eşsiz performanslarıyla göz dolduran bir film. Ha 20 yaşnıdaki 50 klo bile olmayan kızların 2 metrelik 150 kilo tam eğitimli komandoları nasıl mümkünseartık evire çevire dövdüğü saçama sapan filmlerden hoşlanan sapık ruhlulrdansanız o ayrı. saçma sapan aksiyon filmleri başka bu film başkadır. Zekası olan her sağlıklı kişiye hitabeden bir film.

30-06-2018
Bhekumusa Kotas

mukemmel

01-07-2018
Sıylı Tutun

güzel ve eylenceli

02-07-2018
Ulu Bayramettin

yoruma güzeldi yazanlar yüzünden bu filmi seyrettim. ama tam bir hayal kırıklığıydı. o kadar saçma ki filmin ortasına geldiğimiz halde nerede patlama yapacak diye düşünüp durduk.şimdiye kadar hiç güzel bir korku filmi izleyemedim. sakın izlemeyin ilk defa bunu söylüyorum ama tam bir VAKİT KAYBI.

03-07-2018
Alican Atanur

ben ce iyi film amma effekt guzel değil 10/6 veririm iyi seyirler

05-07-2018
Embiya Kadim

böle filmleri pek sevmem ama bu harika !!!!

06-07-2018
Tanay Tumay

Kimin uşağısın?Türkiyeliymiş!Bu ülkede her halt olabilirsin bi TÜRK olamazsın.Bütün vatan hainlerine inat NE MUTLU TÜRK’ÜM DİYENE!

09-07-2018
Ölçün Ertek

eline saglık bilgin kardeş

10-07-2018
Uğursoy Özyörük

başından sonuna kadar heyecan dolu güzel bir zombi filmi olmuş, kesinlikle on üzerinden 8 veririm.

11-07-2018
Sorguç Esin

abi süper

13-07-2018
Mesut Yeler

Emily browning in olduğu her film izlenir… (Y)

15-07-2018
Sittik Akdiken

çok sürükleyici ve güzel bir filmdi ben beğendim. tavsiye ederim

17-07-2018
Sıla Tanrıkulu

süper ya

20-07-2018
Sağan Suat

Film yavaş ilerlemesine rağmen akıcı bir şekilde ilerliyor.Değişik konusuyla western tarzında hem macera ruhunu hem de gerilimi yaşatıyor.Tavsiye edilir.

25-07-2018
Poyraz Tanalp

Film tipik bir fransız filmi.Konusu bence dram değil tamamen psikolojik.İzlerken bi kadın nasıl bu kadar duygusuz,hissiz olabilir diye düşündüm.Kocasını bırak kızına bile bir şevkat göstermedi.Filmin adı ”Bir Kadının Gözyaşı” ama kadın filmde bir kere bile ağlamadı filmin başından beri onu bekledim belki sonundadır diye ne alaka filmin adıyla anlamadım doğrusu.Fransa’nın soylu ailelerinden fakat giyimleri falan hiç soylu bir Fransa ailesine benzetemedim.Kadınlar bakımsızdı sanki bilerek yapmışlar.Filmi Audrey Tautou için izledim ama beklediğim gibi çıkmadı ama vakit kaybıda diyemem filmin sonunda bir Amelie gülümseyişi yaptı tek hoşuma giden buydu :))

26-07-2018
Özkula Topak

Merakıma yenık düşüp izledim. İzlemez olaydım konusu,işlenişi,oyunculuk vs vasatın üstünde Tamamen Osmanlıyı karalama politikası üzerine çekilmiş bir film

28-07-2018
Çuvaş Haşim

harika bir film ama çeviri biraz yanlis yapmiş. cunku aamir khann tanrı demez ALLAH DER.

30-07-2018
Sematin Aka

güzel film etkilendim izlenir

31-07-2018
Yanki Adıyahşi

Mükemmel Sinemada İzlemişdim Kesinlikle İzlemeye Değer ! =)

02-08-2018
Gündoğdu Erson

arkadaşlar gerçekten harika bi film izlemenizi tavsiye ederim

03-08-2018
Akıalp Arda

Süper bir film prenses olasım geldi

05-08-2018
Abdo Fekrullah

film süper. sonu da öyle. izlemeye değer kaliteli ve takibi yüksek bir film olmuş. tebrikler. bu filmleri bizle buluşturan bilgin e de çok teşekkürler.

11-08-2018
Polat Selhan

Bu adamın her film çok iyi şiddetle tavsiye ediyorum arkadaşlar.. 10 üzerinden 9

12-08-2018
Kora Özpulat

İzledigim en iyi esaret filmlerinden biri.

14-08-2018
Özgiray Savni

farkındalık ve farkındalık

15-08-2018
Akyüz Barçın

Bilgin kardeş emeğine sağlık, film çok güzeldi izlemenizi tavsiye ederim

19-08-2018
Marcin Sidika

gereksiz bir film. sonuç ; zaman kaybı.

20-08-2018
Akkan Azat

değişik bir film. ve sonunu anlamış değilim :S

21-08-2018
Yergin Kâzım

Süper ötesi bir film kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum

23-08-2018
Karabulut Baha

Film müttiş böyle bir film görmedim azım açık kaldı

26-08-2018
Kardeş Omurca

İlk dakikalara aldanıp kapatmamanızı tavsiye ederim

27-08-2018
Gündoğdu Ersoy

İzlenebilir düzeyde bir film. Ancak abartacak derece de güzel sahneleri yok. Konusu da öyle uzak olduğumuz bir konu değil.

28-08-2018
Ağarantan Alkış

denizkızına aşık oldum.:)) Àstrid Berges Frisbey

29-08-2018
Ülkülü Faysel

Her zamanki gibi bu da güzel olmuş. Devam gelir inşallah.

31-08-2018
Fazli Fazli

Film gerilim olarak başlıyor ilerledikçe komediye dönüşüyor sonuna doğru “korkunç bir film ” serisinden bir film izliyomuş hissine kapılıyosunuz. vakit geçirmek için izlenebilir. ilk filmle kıyaslamayın yanından bile geçemez

04-09-2018
Demirhan Feramuz

izlemenizi kesinlikle tavsiye ederim. 007 den üstün bir film.

05-09-2018
Cezair Mehmethalit

gerçekçi bir film.şahane oyuncular.10/8

10-09-2018
Karasüyek Oldaç

ßiri ßana özetLie ßiLirmi SaçmaLıkLarı

16-09-2018
Abdulfettah Ferudun

Film güzel

18-09-2018
Fani Hidayettin

Coxxx xosuma geldi. Maraxli idi. Izleyin ! Deyer !

21-09-2018
Ülkümen Tiğin

çok güzeldi izlenmesini tavsiye ederim

22-09-2018
Hıdır Erşet

son filmlerindeki konular basitleşmeye başladı.sanki sadece para için film yapıyo.ilk 20 dakikada rahatlıkla sonu tahmin edilebilir.hiç aksiyon olmayan banka işi bundan kat kat üstün bi film..10/4

23-09-2018
Karatay Olkıvanç

fragman var.partları göremedim

24-09-2018
Sonad Tansu

filmde adam aklanmadı o size yönetmenin düşündürtmek istediği şey. burda yargılanan adam değil kamu vicdanı. insanların doğru bildiklerini kuşkuya düşürmek için yapılmış bir propaganda filmi.

27-09-2018
Türkol Alexandru

bence film harika tek kelime ile muhteşem ..

28-09-2018
İlçi Erendemir

ellerine sağlık çok Güzel Bir Film

29-09-2018
Seyda Tanju

SÜPER BİR FİLM FİLMİN görüntü kaliteside iyi sayılır Kötü deil…

30-09-2018
Cem Erlik

GERÇEKTEN MUHTEŞEM BİR FİLM HERKESE TAVSİYE EDERİM.

01-10-2018
Ahmed Çidem

film bence gayet güzeldi insanı en çok etkıyen tarafı gerçekten bunların yaşanmış olması üzücü

03-10-2018
Cüneyd Menci

bence harmonie harrye aşık olmalıydı rona dil ron çok çirkin ama harry çok yakışıklı

06-10-2018
Uras Yurdacan

müthiş

08-10-2018
Kök Aliihsan

film değil bu arkadaşlar bir dizi

09-10-2018
Cihanşah Dönmezcan

ya arkadaş tamam film güzel kız güzel aksiyon güzel de ya film bitince bitsin 2 tane extra son olur mu 11 dakika boşu boşuna izletiyorlar

10-10-2018
Özkenan Şiyar

guzel filmdi

12-10-2018
Önday Abdülhalik

tamam bilgin anladım teşekürler emegin için ben her gün mutlaka 2 film izlerim

13-10-2018
Özdoğru Eyüp

kardeş eline sağlık tam ekran olmuyor diyen arkadaşlar altda mavi şeritin içinde tam ekran yazıyo chrome için..BİLGİN RAMAZAN BOYUNCA VAHŞİ TÜRKÇE BELGESELLER KOYABİLİRMİSİN SANA ZAHMET

14-10-2018
Akkan Azat

değişik bir film. ve sonunu anlamış değilim :S

15-10-2018
Üke Üke

Güzel Film Teşkkürler ;=)

16-10-2018
Kopan Nurullah

filmin ortasında birden sona geçiyor. ne yapmam gerekiyor?

17-10-2018
Üsgen Hızır

filmin başında yanan kulelerin minare olduğuna inananlar arkadaşlara sesleniyorum. filmin sonunda ortaya çıkan yaklaşık 10 metre boyundaki canavarın da gerçek olduğuna inanıyor musunuz? inanmıyorsanız bu filmin fantastik bir film olduğunu kabul etmiş oluyorsunuz çünkü. bilindiği üzere fantastik filmler hayal ürünüdür. gerçek dünya ile alakası yoktur. inatla onlar minare ve canavar da gerçek diyorsanız sizin favori filminizin ‘dünyayı kurtaran adam’ olması gerek diye düşünüyorum.

19-10-2018
Faysal Hudaverdi

ayy çok sıkıcı film puanını hak etmiyor :/

20-10-2018
Merter Sezgin

Super..super…. Son zamanlarda izlediğim en güzel dram filmi,….

22-10-2018
Hanbek Karan

çok güzel bayıldım. muhteşem

24-10-2018
Öztuna Tamar

bu film güzeldi ama arkadaşlarıma önermem çünkü şiddet sonradan başlıyo filmin konusu: filmde kokikoo diye biri var ama bu o kadar kötüki annesini kardeşini öldürdü ve bundan sonra bidaha yapmıcağına söz verdi ama ceroliaka bunun yalan söylediğini fark etti. ve kokikoo ile rövanş yaptı yendi ve o adam hastenelik oldu. ve öbür adam herkesin hayatını kurtardu ama polisler ceroliakayı hapse attı ve bütün dünya kurtuldu .

25-10-2018
Helim Milazim

That film is perfect! <3

26-10-2018
Abdülcevat Altıntaç

ben çipleri kulanma yetkim olsaydı neler yapmıstım

27-10-2018
Yemen Azem

komedi harikaydıı tsk admin

31-10-2018
Öncübay Sanak

SELAM ARKADAŞLAR YORUMLARINIZI OKUYORUM, %50 DOGRU OLMUYOR…
LÜTFEN SİNEMA SEVERLER OLARAK DAHA NET YORUMLAR YAPALIM
SAYGILARIMLA….

06-11-2018
Rustem Sabit

ben daha izlemedim ama yorumlara bakılırsa güzel.

08-11-2018
Yilmaz Atasü

Bilgin Kardeşim bu senin sitende ikinci yorumum İlk filmim üniversitede izlediğim yine senin sitende izlediğim ÖZGÜRLÜK YOLUYDU ( Into The Wıld )Bu film bana çok değer katmıştı bunundışında şuan izlediğim bu filmle de gönlümü harbiden kazandın sağlam adamsın kardeşim film tarzın ve konuları yakalaman gayet iyi filme gelince bende GSM şirketinde çalışan bir vasıflı elemanım filmden önce bu geç gibi birden para kazanma fikrim vardı ( hala var

10-11-2018
Erdemalp Günşıray

SÜPER FİLM SIKILMASSINIZ FİLM DEDİGİN BUDUR SAVAŞ SAHNELERİ FENA

11-11-2018
Kivilcim Seracettin

izledim ve şimdi yine izleyeceğim.. <3

13-11-2018
Tuyan Birol

7.5

16-11-2018
Çoğay Ertaş

film cok harika kesinlikle izleyiin

17-11-2018
Devriş Recail

Bilgin 7. bölümde bir sorun var. Düzeltebilir misin ?

18-11-2018
Tekmil Öztimur

Ruhlar çemberi adlı kitaptan esinlenmiş, bi film kitabıda beğenmiştim film de iyi tavsiye ederim.

19-11-2018
Şahinalp Taygun

j.k. rovling kayıp asa yı umarım yazıyordur umarım bitmemştir

23-11-2018
Eray Güneral

çok saçma dandik bir film izlemeye degmez

24-11-2018
Bahatdin İmrana

harika bi filmdi!!

25-11-2018
Karatün Sacit

of çok güzeldi yarısını beden dersinde izlemiştik ben eve gidince devamını izledim of çok güzel yaa DOĞU ♥♥

26-11-2018
Bilgebay Çakırer

çok guzel

28-11-2018
Murad Verdiat

mükemmel bir film herkese tavsiye ederim

29-11-2018
Tekinhan Usman

@recep 2013 itibari ile YERLİ FİLM EKLEMİYORUM.

01-12-2018
Bilsay Bilsay

çok güzel bi site

03-12-2018
Turkan Yalkın

arkadaşlar ınanın cok fılm ızledım ama cuneyt tarkın fılmı bunlara yuzbın basarr hayatımda bukadar sacma fılm ızlemedım ve ızledıgım vakıtete uzuldumm.. ama asla ızlemeyınn sacmanın onde gıdenıı yazık su yorumu bıle yazmaya

04-12-2018
Gökay İltaş

cadılar zamanı çok güzel bir filmdir

05-12-2018
Sirer Yeler

çok güzel film vala

07-12-2018
Ağaner Atasoy

Admin abi filmi 10 kere izledim sen 10 sene sonra tr dublajını çıkarıyorsun. Kırıldım sana ama yinede filmin kalitesini bildiğim için tr dublajlısınıda seyretcem.

08-12-2018
Abir Aytaç

MÜKEMMEL ÖTESİ FİLİM HARİKA ALLAH RAZIOLSUM EMEYİ GECEN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM…. YORUMLARIN BAZILARI ÇOK ÇİRKİN OLMUŞ AMA SUÇ YORUMU YAPANDA DEĞİL YAPANIN KAFASINI BOŞ ŞEYLERLE DOLDURANDA SUÇ ALLAH ISLAH ETSİN VE KARDEŞLERİMİZİN DE KALP GÖZÜ AÇIK OLSUN…..

10-12-2018
Mahir Rasin

türkleri dünyadan silmek ve kucuk düşürmek adına yapılmış bir film bu filmi izleyerek onlara canak tutmayalım

12-12-2018
Akartuna Alpkutlu

baştan belliydi zaten hiç güzel film değil daha önce izlemiştim

13-12-2018

En çok izlenenler

Anneler Günü – Mother’s Day 2010 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.3 /10

Kategori: Korku

Sakın Konuşma – Don’t Speak 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 3.5 /10

Kategori: Korku

Zombi Hayvanlar – Zoombies 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.0 /10

Kategori: Korku

Korku kategorisinde son eklenenler