Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Gücümen Sonuç

edward affetmez aga

25-02-2018
Berkmen Cenk

Güldürdü Beni. Güzel izlenebilir bir film. ama DİKKAT aile ile izleme.

26-02-2018
Seyyar Abdülcelil

Mükemmel diyorum başkada diyecek bir şey bulamıyorum ya film süper ya

28-02-2018
Nafii Sefayin

sen ADAMSIN ne zamandır bu filmi bekliyorum koçum benim

01-03-2018
Koraltan Özşahin

ilk filmin yanından bile geçemez bence

03-03-2018
Seven Hurşit

Tekniği itibarıyla var olan çok daha sıkı felaket filmlerinin yanında biraz zayıf kalmış olmasına rağmen,yine de sıkmadan izletebiliyor kendisini..! Güzel, fena değil. 10/7..!

04-03-2018
Muamber Muamber

emraha şiddetle katılıyorum…

05-03-2018
Cemal Doğanalp

Guzel bi film izlemeye deyer bence

06-03-2018
Tumay Yağızkan

berbat

07-03-2018
Toğan Ziynetullah

Yemek yerken izlenecek bir film değil.

08-03-2018
Haydar Kartay

allah razı olsun bilgin abi bende bunu her yerde aryodum ellerin dert görmesin

09-03-2018
Soyuer Yenisü

süper bir filmi çok saol bilgin mütişşşşşşş manyak bişey yaa

10-03-2018
Cihadi Haciali

annesinin ağırlığında ezilmiş, başarıya aç, hayatta hiç arkadaşı olmamış her şeyi arkadaşlığı da satın alarak yaşamış ve yaşayacağını zanneden bir adamın psikolojisini anlatan idare eder bir film.10/5,5

12-03-2018
Hamdullah Oktaş

altyazı yordu gercekten cünkü cok ve hızlı konusuyolar .. ama film konusu ve oyunculuk cok iyi bence tavsiye ederim ..tesekkürler film için

13-03-2018
Tek Münim

Eğlenceli bir film’e benziyor izleyim dedim izlemez olaydım çok sıkıcı ve basit yapılmış.

14-03-2018
Hulûsi Asli

zombi severler olayları birde detayıyla izleyin…

15-03-2018
Abdulriza Geylani

hala filmi izlemediyseniz ben hemen başlayın derim çünkü ne kaçırdığınız hakkında en ufak bir fikriniz bile yok

16-03-2018
Ayataç Baykır

Sizi çok … bir film

18-03-2018
Aydınay Doğanbaş

Filmin orjanalini yani Kore versiyonunu izleyin o çok daha iyiydi bence

19-03-2018
Onuray Şihmehmet

kesinlikle izlenmeli

20-03-2018
Sezair Altıntop

güzel anlamlı bir filmdi. bilgin teşekkürler

21-03-2018
Zinnur Abdulmuttalip

güzel film harika tavsiye ederim mutlaka izleyin

23-03-2018
Bukay Çulpan

ya arkadaşlar filmi izleyeyim dedim film hakkında hiç kimse bir şey yazmamış varsa yoksa görüntü kalitesi yok player yok donma lütfen film hakkında yazınki izleyeyim

27-03-2018
İnanç Niyaz

arkadaslar mutla izleyin film harıka tavsiye edilir..kötü diyen yorumlara aldanmayın..

29-03-2018
Beyazıt Çağkan

ne alaka sonu sacma felan değil

01-04-2018
Azdin İlbeği

okadar çok konu ele alınmışki hangisini söylesem bilemedim. Böyle bir filmden algınız ne kadarsa o kadarını alabilirsiniz diyelim o yüzden kimine göre sıkıcı olacaktır. İzlerken çok keyif aldığımı söyleyemeceğim ama çok şeu anlattığı kesin. Tekrar izlesem eminim bir çok şey daha bulurum gibi geliyor

02-04-2018
Sığın Özkurt

vampir filmerinden izledigim en degisik vampir filmi

04-04-2018
Köşek Ünsevin

sonuna kadar izlemeye katlanabildiğim,
en anlamsız film..

05-04-2018
Arısal Bakır

çok süper beklentilerin üstünde eline sağlık bilgin

07-04-2018
Tapgaç Uçantürk

bune yaa berbat hiç tavsiye etmem

09-04-2018
Çaylak Gürcan

ve harika bir film mukemmel ötesi acı bitti ama olması gereken buydu sanırım

10-04-2018
Bayık Canseven

Yani hiç kusura bakmayın ama şöyle bir şey var film le Çanakkale savaşının ne bağlantısı var çakamadımda?Filmi izleyin güzel se güzel değilse değildir.Afedersiniz salak saçma yorumlar atıp olayı başka boyuta geçirmeyin rica ediyorum bilgin şöyle yorum atanları silseniz çok iyi olur.Bu film veya başka filmlerde saçma saçma yorum atıp ardından kavga çıkarmaya çalışmayın lütfen.Film amerikan askerini anlatıyor sanırsam Çanakkaleden bahsediyorsunuz.Geçen mongol filmindede bu adam türk değildir bunu izlemek günahtır felan saçma sapan işler yapmayın film bu film ne kavga için var ne de türkleri kötülemek için.Değerime sahip çıkarım ama bu filmin altında değil.

17-04-2018
Tutel Rüzgâr

Vasat civarında bir film, aşırı can sıkıntınız varsa izleyin. Yoksa çok fazla şey beklemeyin. Bu arada Adblock’ u kapattığım tek site burası, siz de kapatın arkadaşlar, emeğe saygı. Diğer siteler gibi reklamlarla bilgisayarınıza t.. etmiyor. Bilgin emeğine sağlık..

20-04-2018
Ömercan Shahram

Eşcinsel unsurlar içerdiği için filmiz izlemeyen homofobik akıl hastaları, kendiniz elf soyundan geldiniz herhalde.Lafa bak oyuncuya eşcinsel rolü yakıştırmamış. O’da bir üzüldü, bir ağladı sen beğenmeyince.

22-04-2018
Onursal Sağın

super bir film.ama film baslayinca calan muzik azeri bir bestekar.Vagif Mustafazadenin Dusunceler kompozisi.

23-04-2018
Işıkalp Müstecap

Güzel film kaçırmayın

27-04-2018
Erin Keskin

Bu filmi cocuklugumdan beri izliyorum ve hala ustune film gormedim kafa yapisi biraz geride kalmis olan varliklar filmi anlamayacaklardir elbette zaten onlardan bu basariyi beklemiyoruz arkadaslar siz gidip kendi kultur ve ogretim duzeyinizse yakisan filmler izleyin hadi kendiniz gibi gereksiz yorumlarinizi dunyanin gelmis gecmis en iyi filmlerden uzak tutun canlarim hem degersiz zamaninizida harcamamis olursunuz iyice geriye gittik harbiden hic biseyden anlamaz oldunuz

30-04-2018
Başat Dalan

sevgili bilgin…sayende bu sitenin mübtelası oldum..eve gelir gelmez,ilk işim artık siteye girip “acaba bugün hangi filmler eklendi?”diyorum..ellerine sağlık canım…yalnız senden bir ricaam var..acaba YANLIŞ TOHUM filmini bulabilirmisin..muhteşem bir filmdi..ama hiçbiryerde bulamıyorum..yook yook yok..yeni diil ama süper bir film..ALLAHA EMANET OL…

02-05-2018
Yıldızhan Gökçebey

iyiydi.

05-05-2018
Göksan İnaltekin

polat sende katıl sana da yazarım.

08-05-2018
Eneç Durdu

kafam cidden yoruldu ama değer…

11-05-2018
Bonci Kurbani

çoook beğendim çook güzeldi bayıldım o kadar güzeldi kii…

13-05-2018
Kirman Nilhan

05.03 Dk DayanaBildim Ben

15-05-2018
Sargınal Temirkan

Hayatımda ilk kez bir filme yorum yapacağım,gerçekten mükemmel bir filmdi.Hayatımda izlediğim en güzel filmdi diyebilirim ^_^

17-05-2018
Habil Mehmetnesim

Bilgin kardeş bu filmin Türkçe dublajı çıktımı eğer çıktıysa ne zaman eklersiniz??

18-05-2018
Muhazim Unur

Scott Adkins bu adamn filmleri bi başka ya

19-05-2018
Özdoğdu Nehip

Çok anlamlı firm filim ülkesi için savaşan bir roma askeri … Fakat ülkesinin askere hak etdiği değeri vermemesi ….

20-05-2018
Ömürcan Samur

gercekten izlenmege deger cok guzel bir film tesekkurler…

22-05-2018
Sarıhan Şehadettin

ilk yarım saat sabredin sonrası güzel

26-05-2018
Binnur Gence

film bence gayet iyiydi bi sonunu pek tutmadım

30-05-2018
Aysever Berran

Ben anlamadım sonunu birşey mi kaçırdım kağıdın arkasında ne var ?

03-06-2018
Çağlasın Efnan

on numara film bayıldım

05-06-2018
Yücealp Mebrur

son 8 dk. kesildi. finalini izleyemedim. ama güzel bir film. finalini de görseydim 10/9 diyecektim. yinede 10/9 diyorum.

06-06-2018
Akburç Aydınyol

arkadaşlar film çok güzel ama türkçe dublajını izleyip ziyan etmeyin filmi

10-06-2018
Yansi Adıyaman

ellerine saglık tek parça halınde olmasıda ayıca bı guzel
Filmde 1o numara kacırma

13-06-2018
Sencar Zekeriyya

İyi oyuncular, klasik hikaye, mantıksız final

18-06-2018
Sezgen Nuh

ATATÜRKÜNKÜ GİBİ OLMUŞ

19-06-2018
Mengütaş Omay

Siteniz süper gerçekten ellerinize sağlık çok emek harcamışsınız ve harcıyorsunuz da belli. Ayrıca filmde çok güzel ama 1114 sayfalık kitap, 138 dakika :/ Olmadı bu. İki part beklerdim sinema için.

20-06-2018

En çok izlenenler

Elizabeth Altın Çağ – Elizabeth The Golden Age 2007 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.0 /10

Kategori: Tarih

The Post 2017 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1012 kez izlendi

IMDB Puanı: 7,4 /10

Kategori: Tarih

Taht – Sado 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1020 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.3 /10

Kategori: Tarih

Kurtarıcı – The Libertador 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1031 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Tarih

Denizin Ortasında – In The Heart Of the Sea 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1041 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.0 /10

Kategori: Tarih

Tarih kategorisinde son eklenenler