Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Cumhur Öveç

muhteşem

25-02-2018
Uralp Yordam

bu filmi shahrukh için izlemiştim. shahrukh hayranları zaten düşünmeden izleyecektir bence

26-02-2018
Aybaba İclal

bune ya helal olsun hemen getirmişiniz türkçe dublajını ama şu transformers ın 3. filminin türkçe dublajıda gelse çok güzel olur….

28-02-2018
Arıç Azmun

gercek dans bu işte bizim ettiklerimiz boş

01-03-2018
Abdilkadir Fedakar

gerçekten film çok çok çok güzeldi bayıldım çok (y) dim gerçekten mükkemmellll yaşa admiin gerçekten söyliyecek söz bulamıyorum

03-03-2018
Ermiş Kösemen

Filmin sonu ile ilgili ipucu veren yorumları lütfen yayınlamayın.

04-03-2018
Abdulbaki Ferat

film en serinin diğerlerikadar güzel hiç kopmuyorsunuz benim hoşuma gitti eminim izleyen herkez beğenicektir bilginede emeği için çok teşekkür

05-03-2018
Canan Danişment

DehşeT Film Kesinlikle izlenmesini tavsiye Ederim…emekleri gecen herkese Teşekkürler.

06-03-2018
İzgi Abdussamed

beyendim mimikler jestler oyuncular harika… keyf aldım:)

07-03-2018
Mançu Okyalaz

Eğlenceli,keyifli izlemesi hoş bir film. Film’in oyuncu kadrosunun başrol oyuncuları, çocuk değil, genç yaştaki,yetenekli oyuncular oluşturuyor. Çocuk denmesini doğru bulmuyorum ve kesinlikle belli bir yaş kitlesine bağlanmamalı. Keyifle ve sıkılmadan her kesimin izleyebileceği aile filmi. Film seçiminiz Görünmez Çocuk ise, doğru bir tercih yaptığınızı belirtmek isterim. İyi seyirler…

08-03-2018
Erchan İhram

çok gzel bir animasyondu kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim

09-03-2018
Eryetiş Siyret

Bu tür şeyleri herzaman severim ama olaylar çok ağır ilerliyor ve bir yerden sonra sıkılıyorsunuz. Ama buna rağmen meraktan izlemeye devam ediyordunuz. Güzel filmdi ama baya sıkıldım.

10-03-2018
Fuat Keyhan

Adimin Windows 7 Kullanıyorum Filmi İzlemek İçin Dns Ayarlarını Kaç Yapmam Gerek Yardımcı Olurmusuun

12-03-2018
Şiyar Abdürrauf

GAYET BASARILI BİR FİLM…. YILLAR ÖNCE İZLEDİGİM 21 KUMAR FİLMİNE YAKIN BİR FİLM.

16-03-2018
Katip Neçir

cok guzel bir film di tesekkurler

21-03-2018
Soytekin Muştu

ınsanın sihirbaz olası geliyor guzel film

23-03-2018
Hüccet Soydinç

cok guzel bir filmdi 10/10 bence

28-03-2018
Ercet Idris

ben en az bu film 7 yada 8 kere izlemi
simdir

30-03-2018
Tezeren Kızgın

TAM BİR YAHUDİ REKLAMIDIR HABERİNİZ OLSUN…

03-04-2018
Bilbay Çakır

Olaya yarış formula yarışı olarak bakmak tamamen yanlış olur.Cidden sırf formula ne izlicem deyip bu filmi kaçırmayın derim.Süper bir filmdi.Arşivlik .

10-04-2018
Ulunay Yıldıralp

tek kelimeyle müthiş bi film………

12-04-2018
Altıntaş Ayetullah

ya okumadan bilmeden ya da objektif bi şekilde neden değerlendirme yapmıyosunuz . hocamız kendini türkiyeye adamış ve insanlık adına insanları iyileştirme adına elinden geleni yapmıştır siz ki oturduğu yerden oara gelsin hazır yiyici tipler bu saygıdeğer insanı anlayamazsınız anlayamadığınız gibi de yorumlayamazsınızz

17-04-2018
Akün Artık

film hareket severler ve uç sınırlarda dolaşanlar için iyi değil…

25-04-2018
Nazik Nazik

zamn kaybı

27-04-2018
Biltay Çalın

“ELVAN YALÇIN
HAYATIMDA İZLEDİĞİM EN SAÇMA FİLMDİ BENCE BİRŞEYLER DEĞİŞTİRİLMESİ İÇİN TEKRARDAN BİR ŞANS DAHA VERİLİYORSA BİLE BİLE AYNI HATAYI YAPMAK APTALLIKTIR…”

03-05-2018
Singin Alaatdin

en güzel film edward abağlandım

06-05-2018
Veyis Mühip

sakın kaçırmayın izleyin.

09-05-2018
Tekebaş Urkan

Selamın Aleyküm arkadaşlar, film güzel bir senaryo ile yazılmış. Başroller tabi kide harika. İzlemenizi tavsiye ederim

13-05-2018
Ferahi Mutlukan

çok iyi yaa

15-05-2018
Lemi Serin

Çocuklar için iyi bir film.. yetişkinler içinde ayrıca ders verici..

18-05-2018
Akbayar Aycihan

Film güzel eğlenceli bana göre

23-05-2018
Türehan Yanar

idare eder ….

27-05-2018
Mahsum Abdülgaffar

muhteşem bir oyunculuk. Hayran kaldım. önyargıları silip atıyor

01-06-2018
İşgüden Ertut

harika bir fillim

04-06-2018
Babacan Ardıç

@anıl, tom hanks’in cast away filmini tavsiye ederim.aynı senin istediğin gibi ıssız bir adada geçiyor

06-06-2018
Gözel Maciej

güzel bi film deyip bana izlettiren şerefsizlerin gelmişini geçmişini

07-06-2018
Cansunay Fırat

harika

09-06-2018
Demiryürek Gökmen

10 numara filmdi bilimkurgu,komedi,duygu yüklü kesinlikle izlemeye değer

14-06-2018
Aycıl Diribaş

Daha iyi olabilirdi.Dostum şehirdesin ve hiç kimse yardıma gelmiyo bu ne saçmalık bağırtılarda son derece yapmacık.adamın ayağı kopsa öyle mi bağırır yani tam bir fiyasko…

15-06-2018
Erkel Onuğ

sonu çok üzücü. böyle bitmemeliydi

19-06-2018
Özgüner Toper

çok da güzel bir film sayılmaz 10/5

20-06-2018
Berköz Cerit

daha iyisini bekliyordum, kendine göre bi hikayesi olmuş.

21-06-2018
Erginsoy İren

Hayatımda izlediğim en iyi 10 film arasında kesinlikle yer alıcak.
Kesinlikle ölmeden izlemeniz gereken bir film.
Herkeze İyi Seyirler.

22-06-2018
Özlemin Siyasi

film gerçekten çok güzel ve son sahnesi çok acıklı oldu yinede devamını yapmalarını dilerim..! emegi geçenlere teşekkür ederim .

23-06-2018
Haşem Mevlut

Tek kelimeyle HARİKA

27-06-2018
Ceyhun Okgüçlü

cacık koşmuyor yürümüyor emekliyor bu film tam bir hayal kırıklığı

30-06-2018
Maral Olca

çok güzel bir filmdi sağol bilgin …

01-07-2018
Tecimen Ünüçok

tamam sorun yok tsk bilgin.

03-07-2018
Sayraç Sayraç

Arkadaşlar film güzel, görüntüde yada ses de hiçbir problem yoktur. Yalnız Jackie Chan daha iyi bir rolde oynaya bilirdi. Siteye paylaşımları için teşekkür ediyorum.

05-07-2018
Rüçan Tüberk

film harbiden güzeldi tavsiye ederim. Katilide sevdim yane

07-07-2018
Mensup Seyfettin

FİLM ÇOK GÜZELL AMA İYİKİ BİZİM DÜNYAMIZDA ZAMAN YOKKK…

09-07-2018
Berkmen Cengiz

filmin basi sıkıcı sonu iyi yazmışsınız dayanamadim kapattim 5 dk falan izledim sonunu bekleyemedim

14-07-2018
Kaner Raci

harika bir film daha yapmışlar süperdi kaçırmayın

17-07-2018
Akdes Anadolu

yıl 2011 ama bu filimi izlemeyen armutlar var

19-07-2018
Tokuztuğ Özlütürk

Hikaye farklı değil.İzlenebilir ama 2012 yılına girmişiz 1980 li yıllardan kalma Şahin model polis arabaları,sürekli çarşaflı kadınları öcü gibi bakarken göstermesi filmin eksi yönleri.Daha gerçekçi anlatılabilirdi.Ama yinede kadro iyi,film izlenebilir.10/6

20-07-2018
İyiyürek Refi

bilgin abi her yerde senin ismin var ama daha çok kılıçlı filan yani eski çağların filmlerini bulursan benim için çooooooooooook sevinirim

22-07-2018
Ataol Başol

süper bi fılm =)..

23-07-2018
Erincik Erün

git kardeşim bu ne böyle tamamen saçmalık herkes izlesin ve bizi nası kendi gözlerinde küçük düşürmeye çalıştıklarını izleyin bazı kişilerde filme destek verip osmanlıyı kötülemeye çalışmış yorumlarda onların kim olduğu gayet açık osmanlı 4 kıtayı barış ve huzur içinde yaşatmıştır ve bu ortamı sağlamak için illa savaşa girmiştir. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

24-07-2018
Üçışık Özender

bence çok başarılı bir film olmuş,kesinlikle izlenmeli!..

25-07-2018
Alattin Haluk

gelmiş geçmiş en iyi kovboy filmi insana bağımlılık yapıyo bu adamın filmi karizmanın kralı iyi bir film söyle deseler bu film mutlaka izlemenizi tavsiye ederim tşkler….

26-07-2018
Ersagun Karakurt

tamamen zaman kaybı

28-07-2018
Olgunay Rüçhan

Salman khan suhankar khan da kimmis benim amirim dururken hem amir khan hacca bile gitmişti ya diğerleri?

02-08-2018
Seyithan Tankurt

Fena değil izlenir.

04-08-2018
Buminhan Dağdelen

Her şey güzel iyi tamam 1 saat boyunca çocuğun trene binmesini izliyoruz macera yaklaşık 40 dk bile sürmüyor diyebilirim ama film güzel izlenebilir tavsiye ederim.

10-08-2018
Mutlubay Salâr

bu filim çok güzel annemle babamı anlatıyor onlarda sürekli kavga ediyor

12-08-2018
Vergin Muhlis

yahudiler hiristiyanlar birbirini överler saptırılmış dinler bunlar adamlar reklamını yapıyorlar böye

18-08-2018
Atagün Başbay

Spolier var Dikkat

26-08-2018
Akçasu Altun

anlyana çokta güzel hayat dersi veriyor. kesinlikle izlenilmesi gereken bi fantastik film…

27-08-2018
Hidir Tolğa

Bu filmi çekenler tam bir faşistler kendileri, bilmiyorum pan farsizm duydudunuz mu ya yok…
1-Türkiyeni kötülemek istiyorlar ama tersine Türk devleti bunlara ne kadar iyilik yaptığını ben biliyorum(ben kendim İran Türkü olub mülteci olduğum için) hatta kışın bile kömürlerini bedavaya alıyorlar,toprak parsaı bağışlanıyor,çalışmak izleri yok ama polis göz yumuyor,doktora gitmeye bile sigrtaları oluyor…ama bu fars faşimmi Türkiyeni ve Türkleri kötülemek için elinden geleni esirgemiyor…niye göstermiyor elektirik kaçak ettiklerini?…bunlar okadar faşist ve fars ırkçılarıdırlar,burdan yani Türkiyeden gittikten sonra bukadar iyiliye rağmen,fıkralarında bile Türk değib gülerler,daha doğrusu eşşek Türk derler…neyseya…iyi seyirler…

30-08-2018
Bozan Çınak

harika bende çok sevdim keşke başka bölümleri olsada izlesem

06-09-2018
Tun Balkir

hayel arasında yavaş bir yol.

10-09-2018
Gülmen Önel

teşekkürler “rani”

17-09-2018
Mehti Üstek

Düzelttim.

18-09-2018
Nurican Zürtüllah

Film harika izleyin.. seni seviyorum

21-09-2018
Özdinçer Özdinçer

Tek kelimeyle muhteşem!

22-09-2018
Mevlut Talet

bi teseraktlar karadelikler ve yığını arastırmanızı tavsiye ederim

25-09-2018
Büğdüz Yücelen

ben ilk panc i izledim ama vanpiler falan oldugu için sevmedim.vappirli filimleri sevmiyorsaniz boşvuna izlmenizi tavsiye etmem

26-09-2018
Faruk Hisar

Film Komik Ve Eğlenceli

04-10-2018
Bilgebay Enbiya

hosuma gitti. herkes izlemeli. simdiye kadar izlediğim en iyi film diyebilirim. gerek oyuncu kadrosuyla gerekse senaryosuyla.
emeğin için teşekkürler bilgin

06-10-2018
Us Azdin

Arkadaşlar film gayet başarılı bir film olay örgüsü basit ama yapboz gibidir parçaları birleştirmek gerekir, arkadaşın teki sonunu anlamamış once bunu bı acıklık getırıyım jack julia ile dustukten sonra bı gemı gelıyo ve ıcınden kopya jack cıkıyor ve bunu baglıyor dondugundekı kopya jack orda olmuyor ve fılmın sonunda kopya jack gelıyor hanı dyor ya 3 yıl aradım buldum dıye olay budur.Filmde emeği gecen arkadaslara tesekkurler cok iyi bir film olmus ayrıca adminimiz Bilgin’de filmin orjinalını hemen bulup koydugu ıcın onada tesekkur edıyorum cok kaliteli bir site.

08-10-2018
Önol Ağagül

dünyadan sevgilerle

09-10-2018
Culduz Ildız

AdamsıN ama ses kaLitesi düşük sen daha iyisini koyana kadar bekLicem şimdiden thks

11-10-2018
İşman Nurcan

Harika bir filmdi herkeze şiddetle tavsiye ederim

13-10-2018
Alâmet Aslıbey

süperrrrr hekeze tavsiye edebilirimmmmmmmmmmmmmm

14-10-2018
Erk Kevkep

sinamada izledim süüüüper

16-10-2018
Doğruöz Emri

vay bee

17-10-2018
Umar Yiğithan

rumuz kardeşim abartma diyorsunda film animasyon dalında oscar almış daha ne olsun

18-10-2018
Bayram Cazim

çok hızlısın admin.film için teşekkürler.

19-10-2018
Eminhan Hüsni

Bence film çok güzel bir film ama insanı heyecanlandıran sahneler çok eksik ve yetersiz kalmış bu filme notum 10/6

20-10-2018
Erkınay Mahser

mükemmel filmdi sonu çok güzeldi anlamlıydı ve izlenebilirlik in üzerinde bir film 10/10

21-10-2018
Müştak Ögeday

Kesinlikle izlenebilir

22-10-2018
Zöhtü Akatay

bu filmi izlemeye sundugunuz icin tesekkurler .oldukca hos anlamli film tesekkurler degilecek fazla sozler yetersiz bence

25-10-2018
Rayat Akıman

Bence çok iyi bir flimdi herkeze tavsiye ederim.Kitabınıda mutlaka okumak istiyorum yorumlara bakılırsa kitabında harika olduğunu düşünüyorum.

26-10-2018
Faruk Hisar

güel flim emeğine sağlık

27-10-2018
Özgiray Tacim

MUHAKKAK İZLEYİN…

28-10-2018
Tağalp Tolonay

benim içim bile tuhaf oldu

29-10-2018
Lebip Dinçol

bnce film güzeldi izleyebilirsin

30-10-2018
Nurhat Züray

Film Süperdi arkadaşlar kesinlikle izleyin 2. partta yıkıldım gülmekten yok böyle birşey ya

31-10-2018
Birten Birten

tam bir çocuk filmi tam 4 5 6 yaşındaki çoculara göre

04-11-2018
Arkin Efkan

Çok güzel film… Uzun zaman sonra izleyince ilk kez izlemiş gibi oluyor..

05-11-2018
Onuray Şihmehmet

güzel film..

06-11-2018
Tolon Alaiddin

harıka film hiç sıkılmadan izledim izlmeyen pişman olur ..

06-11-2018
Abdulgafur Kiral

SENDE İZLEMELİSİN

07-11-2018
Toran Vehbi

tek kelimeyle harika bi filmdi

08-11-2018
Mefarettin Özali

Bilimsel bir çalışmanın, duygusal sonu… İzlemeye değer bir film!

11-11-2018
Cenger Koçsoy

cok güzel

13-11-2018
Tezkan Zeynullah

kesinlikle izlemeyin eğer aklınızda ki leonardoyu silmek istemiyorsanız titanic deki masum “rolünü” inceptiondaki karizma rolünün aklınızdan asla silinmemesini istemiyorsanız izlemeyin.çünkü benim için leonardo artık ölü biri. böyle siyaset dolu bir filmde böyle bi adamın gizli duygularının olması????? artık çoğu filmin amacı bize eşcinselliği normalleştirmek diye düşünüyorum. iğrençlikti!!

16-11-2018
Örün Dünya

@erdal isviçre’ye selamlar :)) seneye ordayım :=)

18-11-2018
Baba Erkam

arkadaşlar gom playerda ses az geliyor olabilir vlc player yükleyin sıkıntınız olmaz:)

19-11-2018
Bayık Canseven

fena değil..

20-11-2018
Siyami Andelip

Bu filmi eleştirenlere şaşmak gerek!Natalie Portman film boyunca birçok ruh hallerini bizlere oldukça başarılı bir şekilde yansıttı!İnsanın bünyesini zorlayıp mükemmele ulaşma arzusunun yine kendisine zarar vereceğini gördük.Ve bu filme fazlaca erotik unsur içeriyor diyenlere iki çift lafım olacak:O kadar kıvılcım bizim yerli dizilerinde bile var! E Siyah Kuğu’nun suçu ne? :-)))))

21-11-2018
Asalet Barış

çok sapıkça bir filmdi.tavsiye etmiyorum.sapkın ilişkileri anlatıyor..

22-11-2018
Yıldırım Öğet

Aylardır arıyordum harika bir film kitanınıda okudum şiddetle tavsiye ederim

24-11-2018
Birol Hüccet

Şu Fatih Kurt arkadaşada bi beyin lazım, ortaokuldan kopamamış gelişmemiş beyin anlamazki

28-11-2018
Alifer Hasanhilmi

Bence dünya çapında en iyi filmleri hintliler yapmaktadır. Filmi izledikten sonra yüreğinin kabardıgını hissediyorsan bu filmin başarılı oldugunu gösterir. Biraz bol müzikli olmasının yanı sıra Harika film izlemenizi tavsiye ederim.

29-11-2018
Ildır Mengüer

Fevkalade bir film’di. İzlememiş olan sinema severlere tavsiye ederim. İyi seyirler.

01-12-2018
Önemli Tengir

harika bir ask bir umut hersey çok güzel

07-12-2018
Dolay İlkay

güzel ve etkileyici

08-12-2018
Yolbul Günçe

@Bilgin browser var hem oldukça hızlı hemde arkadaşım kullanıyor ve silinmediğini söylüyor bi araştırsana işine yarar belki…

09-12-2018
Ledün Erülgen

Film cok karanlik ve konu anlasilmiyor

12-12-2018
Altuntaş Aykutalp

teşekkürler

19-12-2018
Kıner Selâtin

senaryo momento(akıl defteri) filminden alıntı. önce onu izleyin bence…

20-12-2018
Saldam Tavlan

Gerçekten harika ötesi bir film.İzlenmesini tavsiye ederim.

25-12-2018
Üstek Türköz

saftiriğin bende 2. ve 3. kitabı var ikisinide okudum çok güzel ben saftiriğin filmi olduğunu bilmiyodum şimdiden öğrendim saftiriğin 4. böülümünü alıcam yaz tatilinde geçen bir anısını anlatıyo şunu söliyim saftiriğin ve rohley, greg, ve rodrick in hayranıyım daha doğrusu en büyük hayranıyım dünyada okuduğum en güzel ve komik kitap 5. bölümüde çıkmış belki 6. 7. bölümüde çıkar 2 yol sonra ama ben eminimki saftiriğin 4. bölümü çok komik…

27-12-2018
Abdurha Gülabi

Abi underworld serisine kötü diyen adamın film zevkinden şüphe ederim ellerine sağlık bilgin kardeş…

28-12-2018
Görker Telim

ÖLÜMÜNE JAKEB TARAFTARIYIZ

29-12-2018
Demirağ Hüdaverdi

çok güzel tebrikler

02-01-2019
Nurcihan Özkayra

Spider Man izlayen kesim lütfen yorum yapmasın. Film 10 numara anlamlı.

07-01-2019
Bayram Cazim

durma hemen izle.. bunun gibi filmler az bulunur..soluksuz izleyebilirsiniz.

08-01-2019
Artut Çintay

bayıldım çok güzel

13-01-2019
Özkınay Taip

emeğine sağlık enfes

14-01-2019
Bek Tosunbey

Daha önce yapılmış milyonlarca amerikan saçmalığından bir tanesi. Kurguda çok hatalar yapılmış, bu kadar teknolojiyle kendilerini acizmi göstermeye çalışmışlar yoksa somaliyimi aciz göstermişler karman çorman bir film. Paraları bitmiş film yapmışlar. Kısaca vakit kaybı

15-01-2019
Talih Toygar

Haha Dram Filmi Ama Ben Gülmekten Kendimden Geçtim :D:D İnş Birgün Benim Sevgilimde Böyle Birşey Yapmaya Karar Verirde Ömür Boyu Kurtulmuş Olurum Ondan,Filmi Önerdim Bile Ona :D:D

17-01-2019
Tümerk Sungu

Süper ya :((( KEsinlikle izleyiniz..

19-01-2019
Erinçer Duruöz

berbat ötesi

23-01-2019
Ergül Refi

film cok etkileyici gercek bir hayattan esinlenmis olmasi beni kahretti aciya ne kadar dayanikliymis buravo dogrusu izlenebilir harika bir film.

25-01-2019
Agâh Aliş

izlenebilir ama basit bir hikaye.

31-01-2019
Baba İlmafer

güzel ve heyacanlı bir film

02-02-2019
Artut Artut

izlemeden ölmeyin.

06-02-2019
Akin Çollu

yorumum.zaman Kaybı..

07-02-2019
Kaman Korkutata

Konu monu yok.Saçmalık,deli saçması.Nicolas Cage gibi bir oyuncu böyle bir senaryoyu neden kabul ederki.

09-02-2019
Çetintaş Erkoçak

iyi film

12-02-2019
Macit Rakip

abi suana kadar hiç bir film hakkında yorum yapmadım ama bu film bir harika emegi gecen herkeze teşekkürler elinize kolunuza saglık.

16-02-2019
Hibe Rizk

admin, yorumları sonlandırma düsüncen oldukça yerinde… kör döğüsüne döndü adeta, isin suyu çıktı; bilen de bilmeyen de anlayan da anlamayan da konusur oldu artık… ERDİNÇ DİVANDİLER’e de hassasiyeti için tesekkür ediyorum… din-dil-ırk değil, insanca düsünmek önemli…

18-02-2019
Gülbeg Mahsum

2015 in olmazsa olmazlardından diyebilirim matt damon da olunca …

27-02-2019
Kayaalp Muhacir

filmi izlemedim ama düşünmeden izlicem cünkü bu iki adamın olduğu film düşnülmeden izlenecek olan filmler arasında

01-03-2019
Cündi İdikut

Film, Gerçekten Güzeldi … Yorumlara Baktığımda, “Acabalarım” Vardı … Nerdeyse İzlemiycektim. Yorumlar da Yönlendiriyo Tabii Ama Kendi Hislerinizide Dinleyin Film İzlerken Der, Bilgin’e Teşekkür Etmeyi Borç Bilirim … “İyi Seyirler”

02-03-2019
Abdulmenaf Bonci

filmi kesinlikle izleyin çok güzeldi. ayrıca benim gibi duygusal karakterli biriyseniz filmin sonun ağlayabilirsiniz

04-03-2019
Oksu Abdulvehap

müzikleri ve işlenişi eğlenceli. sanatsal da biraz sanki. komik aynı zamanda . beğendim.

09-03-2019
Karanbay Olca

Sinemada izlemiştim güzel film ama akşam izlemeyin uykunuzu getirebilir.

10-03-2019
Rumi Tüncay

eğlenceli bir film sanıp açtım midem kalktı

10-03-2019
Mikail Revhi

arkadaşlar filmin konusu çağımızın sorunlarından biri..ve güzel işlenmiş.kahramanımız Jean-Claude Van Damme her ne kadar yaşlanmış olsada hala gideri var

12-03-2019
Alkış Batıcan

Defalarca izlenebilecek çok güzel bir film…

14-03-2019
Tezok Kızgınyiğit

film güzel
vasat diyemem
ama kurgu güzel
bence izlenmeli.
tşk ler bilgin.
sen bir karikasın

16-03-2019
Ozgan Samet

Eline Sağlık Admin

19-03-2019
Hürol Tümkurt

On uzerinden on.mutlaka izleyin.

20-03-2019
Tekebaş Yurdanur

Bu filmin konusunu okulda kompozisyon yazma dersinde yazmışlar. Bilseydim, seyretmezdim. Şu okul modundan çıkın, artık.Siz bu filme güzel diyorsanız, ben birazdan kötü dediklerinizi seyredeceğim ki, bir daha canım sıkılmasın. Şöyle, mantıklı, gerçek hayattan bir şeyler seyredeceğim. Bu filmi nasıl beğendiniz, şaştım. Oyuncular iyiydi, ama konuda iş yoktu.

23-03-2019
Mengütay Omay

renkler ve zevkler tartışılmaz

26-03-2019
Öztürk Argun

Gayet güzel izleyin…

04-04-2019
Erensü Özöğe

Harika bir film. Hikaye başından itibaren sizi kendine çekmeyi başarabiliyor. İzlemelisiniz

05-04-2019
Gazi İlalmış

Ben filmden birşey anlamadım normalde konusu terminatör 1 ile aynı ama moruk diye başka bir robot var o nerden çıkmış 2029 geçmişe robot gönderme olayı çok saçma

06-04-2019
Erginalp Gürbay

süper muhteşem bir film çok beğendim

10-04-2019
Atlıhan Cannur

teşekkürler acıldı

12-04-2019
Namal Örtan

Cok anlamlı , guzel bir film. Tavsiye ederim

17-04-2019
Kaban Azer

yemin ediyom hayatımda izlediğim en saçma filmdi. bu türün adı nedir bi yere koyamadım. romantik değil, psikolojik hiç değil, bilim-kurgu desen hak getire. boşuna gitti o kadar zaman. en azından başyapıtlardan birini tekrar yapardım.
bu filmi beğeniyormuş gibi yapıp milleti aşağılayanın da aklına şaşarım.

18-04-2019
Samir Şahinhan

bakmadan yorum yapabılecegım bır fılm Jason Statham varsa gersi nı boş ver sadece ızle

21-04-2019
Şipal Tokay

alt yazı berbat ama film güzel… ayrıca eline sağlık bilgin, wordpress bi siteden beklenmeyecek şeyler bunlar =)

23-04-2019
Savun Taflan

tambir catmalık

25-04-2019
Okyay Rızvan

çok güzel

26-04-2019
Çalıkbey Eracar

çok güzeldi.
bayıldımm.

27-04-2019
Sar Şar

vay be izletiyor yaş42 olmasına rağmen içimizdeki çocuk büyümüyor demekki

28-04-2019
Oğul Biriz

başlarda sıkıcıydı ama şu güvenlik sahnesindeki espri beni yerlere yatırdı. ne yapıyorsunuz bu bir toplu değil sadece bir kişiyi secicez

30-04-2019
Kökel Semih

Oyle ahim sahim film deil berbat otesi yorum yapanlar neye gore yorum yapiyor anlamadim yorumlara bakarak izledim izlemeseydim keske dedim berbat otesi yorumlari yapanlar bence filmi izlememis imdb puanina gore yorum yapiyor bence 3/10 bile haketmiyor.

02-05-2019
Ernes İlyaz

yorumları okudumda dayanamadım gerçkten filmden anlamıyorsunuz çok güzel mesjlar veriyor film bence izlemeniz gerekiyor ….

04-05-2019
Nevfel Şems

Mutlaka ve mutlaka izleyin.
Filmin içinde kullanılan bir parça var ki mutlaka onlarca dinlemek isteyeceksiniz. Angus Julia Stone for you

07-05-2019
Yağızbay Okgüçlü

ama şimdi filmi izledim 4.parta kadar dayandım ama sarmıo hiç izlemeyin konusunu anlayamadım içinmi bilmiyorum ama filmin yarından fazlası mahkemede geçio izlencek bir film deik aksiyon sıfır, gerilim sıfır, oyunculuk güzel ama senaryo 5 para etmez….Ama kişiden kişiye deişir bana sorarsanız pişmanım harcadım kotaya…

10-05-2019
Cihannur Dölaslan

Tren sahnesinden öldüm öldüm dirildim ya o nedir arkadaş. Kıvamı tam yerinde bir aşk filmi olmuş. hem akıcı hem de konusu ilgi çekici sıradan erotik aşk filmlerinden değil. izleyin eminim pişman olmayacaksınız 10/10

13-05-2019
Ertaç Karapars

öncelikle filim gerçekten harika insanı içine çekiyor. unutmadan anne rolündeki sarışın kadın ve parktaki kumral kadın birbirinden güzel iki hatun maşallah diyorum :)))

17-05-2019
Tezalp Zarif

Film bazı yerlerde duraksamasına rağmen sıkmadan ve bıktırmadan kendini yürütmesini bilen ve farklı konulara girerken seyircinin dikkatini çekicek şekilde yapılmış olduğunun yanı sıra ,her zaman bir çare olduğunu belirten ve asla pes etmemek gerektiğini dikkate alan bir şekilde yazılmıştır.

20-05-2019
Erginal Kaplan

Film çok guzeldi:)

22-05-2019
Akpulat Bakır

Ya dublaj felan arada sıkıntı oldu ama mükemmel bir film.Olumsuz eleştirilere bakmadan izleyin pişman olmazsınız ansızın gelen aşk <3

25-05-2019
Karasu Olcaytuğ

film kaliteli zaman kaybı falan degil kaşınan izlesin :))

30-05-2019
Asip Egecan

Bu seslendirmeyle izlemeyin güzelim filme yazık edersiniz..

04-06-2019
Muti Abdulbekir

kaç kere müthiş desem yetmez mükemmel mükemmel mükemmel mükemmel mekemmel mükemmel mükemmel mükemmel kaç kere desem yine mükemmel yanii harika HARRY POTTER

05-06-2019
Cihannur Dölaslan

yazarda iyi hayal gücü varmış gerçek hayata 1 saniye süren prosüdürün 1.30 saat filmini yapmış.

06-06-2019
Seren Ünseven

çok güzel…heycanla izledim…harika bir film…

08-06-2019
Balatekin Çaykara

Abi ANDREW çok yakışıklı keşke emma stone nun yerinde olabilsem

12-06-2019
Cebrail Gediktaş

mükemmel bir film her sahnesini heyecanla izledim mükemmel değil mükemmel ötesi bence

13-06-2019
Maşuk Olcaytu

Ben bu filmi çok sedim ve bu 3. izleyişim..

15-06-2019
Efrail Huccet

cok guzel film

18-06-2019
Veliyullah Berge

film güzel kesin izleyin ayşe 2 yi izle hugonn asıl sevgilisi orda 2 devam filmidir süper iki yapıt ve neden tr dublaj yok admın 2. filmde yok sitende

25-06-2019

En çok izlenenler

Adalet İçin – Michael Kohlhaas 2013 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1014 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.1 /10

Kategori: Tarih

Elvis – Nixon 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1015 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.5 /10

Kategori: Tarih

Anonim – Anonymous 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1018 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.8 /10

Kategori: Tarih

Elvis – Nixon 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1049 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.5 /10

Kategori: Tarih

Tarih kategorisinde son eklenenler