Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Kutay Rahmetullah

Film nasıl

25-02-2018
Korucu Tonguç

Amatör oduncuları toplamışlar aksiyon filmine benzeyen,hesapta akıl dolu senaryo yazmışlar.5 para etmez.

26-02-2018
Şölen Yusuf

en sevdiğim film tarzlarından. basarılı tavsiye ederim

28-02-2018
Uğursoy Arinç

üstad tr dublajını bekliyorum şimdiden teşekkürler başarılar.

01-03-2018
Sabahattin Aksay

İzlenecek ne kadar film varsa Alt yazılı ADMİN TÜRKÇE DUBLAJ Katki diğer sitelerden azda olsa FARKIN olsun:)

03-03-2018
Arikan Edizhun

parelel evrenden basediliyor made ve antimade

04-03-2018
Latif Nursin

Ohaaa mükkemmell bayıldım arkadaşlar herkese tavsiye ederim <3

06-03-2018
Berksoy Köçeri

ağlıycaktım şerefsizim halen elim titriyo…

07-03-2018
Şehabettin Agâh

yarışçı dohanlar baba gibi bir filim buda güzel ama o filkim daha güzel

08-03-2018
Özüm Arikan

merhabalar deadpool gelicek mi acaba ne zaman gelicek

09-03-2018
Yesari Çetinöz

Olumsuz yorum yapanlar ne bekliyor konusu ve isleyisi harika , dram sevenler icin ideal.

10-03-2018
Sırat Tansel

arkadaşlar filmin sandece basında müslümanları öldürüyolar baştan sona kadar izlemeden sazan gibi atlamayın… ayrıca öldürdükleri müslüman değil teröristler tamam gercek hayatta müslümanları katlediyo olabilirler ama bizimde burada filmi izlemeden klavye MUSLUMANLIĞI yapmamızın hiç anlamı yok oldu olacak google earttanda kabenin etrafında dönünde hacı olun diyorum.. saygılar okuduğunuz için.

12-03-2018
Durusoy Ergil

cox seviyesiz 1 kino bakibda morel bozmaya deymez

13-03-2018
Akarsel Ayaltın

gercekten mukemmelin otesi helal diyorum baska bir sey demiyorum demekki hala boyle içden filmler var

14-03-2018
Zekariya Akad

bana göre film mükemmel.teşekkürler bilgin kardes.

15-03-2018
Türksan Boztepe

(:
çok güzel

16-03-2018
Güran Kanver

harika bir film kesinlikle izleyin

17-03-2018
Günder Ersezer

şimdi gerçekmiydi ?

18-03-2018
Uluca Erben

boşa geçen zaman. 3 saatinizi boşa harcamayın arkadaşlar. anlamsız bir film

19-03-2018
Güçsal Kaan

Seçilmiş filmi Seçilmiş Kişi kitabından uyarlanmıştır. Dört kitaplık bir seridir ve bu da ilk kitabıdır. Birçok kişinin uyumsuza benzetmesini gördüm fakat bu kitap Uyumsuz’dan beş ya da on yıl önce yazılmış ki buna bakılırsa aslında benzeyen Uyumsuz oluyor. Kitabı okuduğumda ki önce Seçilmiş Kişi kitabını okumuştum. Uyumsuz’u okuyunca konu olarak farklı olsa da ana düşüncelerinde benzerliklere rastladım fakat ikisi de ayrı güzeller. Puanım 8/10.

20-03-2018
Deham Harabi

‘Acı, hissedilmeyi talep eder.’
Bu film dünyadaki farklılıkları anlatan en iyi filmlerden biri. Bence bu filmi seyretmenin en iyi yolu empati kurmaktır. İşte o zaman o dünyaya farklı bir bakış açısıyla giriş yapıyorsun. O karakterlerin yerinde sen yaşıyor acıyı ve zorlukları sen üstleniyorsun. Bu duyguların onlara neler hissettirdiğini anlıyorsun.
Augustus ve Hazel şuana kadar gördüğüm en güçlü karakterlerden. Onlar o kadar acıya rağmen aşklarından vazgeçmeyen ve hikayenin sonunu bile bile birbirlerini asla bırakmayan ve bununla savaşan iki büyük SAVAŞÇI. Bu iki büyük savaşçı benim dünyamın kahramanları. Sevginin ve aşkın gerçekten hiçbir engel tanımadığını benim hayal dünyama yansıtan iki büyük savacı. Acıyı bile hissetmeyi öğreten kahramanlarım.

21-03-2018
Cumhur Öveç

Aile baglarını anlatan güzel bir film,izlenmeye deger

23-03-2018
Özçın İğdemir

izlememek büyük aptallık. aman geçirmek için izlediğiniz zaman da kendinizden birseyler bulmak için. emeği geçenlere tsk ederim.

24-03-2018
Kalmık Korgan

Yine Türkleri kötüleme yapılmış demek ki zamanında iyi koymuşuz :)) ne bu çekememezlik ya…

27-03-2018
Boranalp Erimşah

film güzeldi ara ara herkes bu kafaları yaşıyor

30-03-2018
Akça Aydolun

@Bernas Tüm yorumlar tek tek okunuyor ve daha sonra yayınlanıyor. Bunun zaman alması normal bir durum her gün 1.000 lerce yorum geliyor. Yorumunuzu olumsuz olarak sildiğimi hatırlamıyorum. Yazdığınız yorumları kontrol ederseniz onaylandığını göreceksiniz sadece bazen zaman alıyor. Anlayışla karşılayacağınıza eminim.

31-03-2018
Günvar Oğuzcan

kesinlikle tavsiye ederim

01-04-2018
Sıtkı Tutuk

gayet eğlenceli güzel bir film izlenilebilir

04-04-2018
Nizar Özgebay

Gerçekten güzel filmdi

05-04-2018
Durdali Mimar

twilight filminde her bolumu action’suz, ama genede eglenceli, bakmaya deger..

06-04-2018
Zabit Zabit

güzel film izleyinn

07-04-2018
Mirza Sağbudun

harika dostum

10-04-2018
İlsever Tuğtekin

kotu degil

17-04-2018
Bahatdin Ertural

keşke bu arabalar bende olsa

20-04-2018
Bilgütay Çalapöver

Rocky Balboa Dünya ağırsiklet boks şampiyonu

23-04-2018
Rahmi Serdal

harika harika muhakkak izleyin derim

24-04-2018
Okat Rakım

super bir film admin eline saglik

27-04-2018
Çetinel Devin

film konu olarak güzel eger bilgin bey silmez ise saçmalık o kadar şarjör boşaltıyolar bomba atıyolar ama hatun da isabet yok ya hatun efsunlu yada ateş edenler bıraksın gitsinler tuvalet falan temizlesinler hiç degil se bi işe yararlar…!!!h

01-05-2018
Gürol Mehman

Çok hoşuma gitti.Komik bir film.7.5/10

02-05-2018
Domaniç Girayer

ben babamı kaybederken yanında olamadım …kımsenınde umrunda deıl aslında ,düşünmüyor değılım onu yada o anı o gozlerını kapatırken orda olmayı istermıydım ? samımıyetle soyuyorum hayır cunku babamı hep o yeil gözleriyle hatırlayamazdım .(( tanrının bana bir kez daha göndermeyeceği biriydi…neyse işte film akıcı değıl ama konusu guzeldı bence isteyen ızlesın

05-05-2018
Erdiner Erkış

tam seyirlik şöyle sürükleyici film bulmak zor arkadaşlar .hemen izleyin.

06-05-2018
Coşkunay Duranay

cok guzeldı

09-05-2018
Semender Ferruh

gerçekten çok güzel ve anlamlı bir film

10-05-2018
Kayyum Saltı

arkadaş film güzel ama sinirlendim tomy süperdi final tomy ile kardeşinin yarı finaldeki rakibi olmalıydı ayrıca tomy finalde yenilkemez gece gece sinir küpü olmdm

12-05-2018
Ünsev Uğur

fena bir sonduu….

15-05-2018
Cabbar Ayyıldız

ne başı belli ne sonu belli gereksiz olmazsada olur yani izlemeyin bence zaman kaybı

16-05-2018
Önderol Müferrih

sacma bir filim

18-05-2018
Yılkan Gülbek

Filmin konusu şu; Herkes evden çıkamama hastalığına yakalanıyor dolayısıyla herkes kendi evinde yaşıyor. Gayet mantıklı.

20-05-2018
Şahinkan Taykurt

süper bayıldım

22-05-2018
Çavuş Güray

mükemel korkunç adamın yüzü

25-05-2018
Sultan Tarman

çok güzel emeği geçen herkeze teşekkürler

26-05-2018
Akdiken Andaç

çok donuk ama cok da güzel

28-05-2018
Ural Yoma

Ne yazıkki kötü diyebilirim. Görüntü kötü, efektler kötü, senaryo ve oyunculuk oturmamış. Ama yinede bilim kurgu filmi olarak vaktiniz varsa izleyin.
IMDB puanı 5,5 bende aynı fikirdeyim ve 10 üzerinden 5 veriyorum
İyi seyirler

29-05-2018
Yağızalp Yağızalp

üzlmeyin harry potterin yenisi çıkıyor yani devam ediyoru serinin adı kayıp asa ne zaman çıkacak bilmiyorum ama bekliyorum çok güzel bide 9 yaşındayım hayranıyın her serisini 10 kez isledim .D

04-06-2018
Abdulbari Berati

bilgin seni seviyorum teşekkür ederim hd ekledigin icin

05-06-2018
Yanbey Bozer

her zaman ki gibi amir khandan bu beklenirdi süper bir film izleminiziii tavsiye ediyorum.

06-06-2018
Zülfi Abdulcelil

arkadaşlar bugüne kadar izlediğim en iyi film bence filmi beğenmemiş olabilirsiniz ama bu filmi çekmek için yönetmenler bayağı uğraşıyor sonuçta onlarda mesleklerini en iyi şekilde yapmaya çalışıyorlar bunun için bu filme saygınız yoksa yönetmenlere saygınız olsun.

07-06-2018
Göktuna Koçakalp

ben bu yil mezun olucam ve hic de olmayi istemiyorum filimdeki gibi demezun olmak istemiorum arkadaslarla beraber devam etmek istiyorum ve bunu basaracagima inaniyorum

09-06-2018
İbat Önsav

çok güzel bir filmdi

12-06-2018
Bekdemir Tunçbilek

film çok güzeldi fakat sonu biraz saçma olmuş

13-06-2018
Mühip Ürün

Banliyö 13 filminin aynısı olmuş o yüzden çokta iyi bir film olmamış.Bir tek Paul Walker değişmiş konu ve replikler bile aynı

14-06-2018
Nesih Seraceddin

Cook Güzel

15-06-2018
Günyol Abdulsemet

ya muhteşemdi gerçekten bayıldımm oh damn shit falan oldum mutlaka izlemelisiniz!!

17-06-2018
Soyuer Yenisu

Bundan sonrasını gerçek oyuncular düşünsün ;-D

19-06-2018
Vecihi Süerdem

Güzel bir film olmuş :))

20-06-2018
Eldem Erik

evet bir önceki yorumumun ardından filmi hemen izledim.
öncelikle sıkı bulan arkadaşlar yanlış kısmı sıkıcı bulmuşlar filmin sonlarına doğru 10 dakika kadar bir süreç anlatılıyor o kısım gereksiz uzatılmış ve gerçekten bu tarz filmlerin hastası olanı bile sıkabilir. bunun dışında baştan sona akıcı-sürükleyici bir film..
filmin konusu iyi fakat içeriği zenginleştirmek için çarpık ve saplantılı ilişkilerede bolca yer verilmiş ki bu bence çok yersiz olmuş.. film süpriz bir şekilde bitiyor…
filmleri çok dikkatli izlemeyenlerin bile güleceği iki notla bitireyim..

21-06-2018
Akbörü Aydınel

Of böyle bir film olamaz çok güzeldi eminem 1 film yaptı tam yaptı cool

22-06-2018
Özdinç Ertok

güzel film tesekkürler

23-06-2018
Abayhan Akbilge

düşündüğümden cok daha kötü filmdi

28-06-2018
Baba İlmafer

yılllar izledigim en saçma en berbat bir film di bu puanı nasıl almış hayret . herkezin yorumu kendine bence 3 puan bile fazla .

29-06-2018
Matlup Risalettin

harika bir film tşk ederim

30-06-2018
Mürit Abdulgaffar

bu filmin özelliği zaten müzikal olmasında ve muzikal olması ayrı bir kava katmış 10/10

03-07-2018
Gökel Gökel

tek kelime ile mükemmel

04-07-2018
Ümüt Aktekin

regulus black

07-07-2018
Koşuktekin Selvi

sürükleyici

08-07-2018
Alpgiray Avunç

çok güzel

10-07-2018
Karanalp Manzur

ikinci sınıf abd filmi filmde bir düzen olur ama yok abi bilim kurgu hastasıyım ama böyle birşey görmedim. senaryo güzel sayılır ama yine de yapamamışlar.

14-07-2018
Onurhan Sağcan

Açıklamayı okuduğunuzda sıradan bir filmi izleyeceğinizi düşünüyorsanız yanılıyorsunuz.Tek kelimeyle MUHTEŞEM bir film. Senaryo ve kurgu çok güzeldi, şaşırtıcıydı.
MUTLAKA İZLEYİN

15-07-2018
Tekebey Erik

ulan bu filme güzel diyen gidip beynine bi format atsın bence 2 saatim bosu bosuna gittii boş zamanı olanlar icin ideal zamanım degerli diyenler sakın play tusuna basmasın yoksa 2 saati ziyan olur benden söylemesi.

17-07-2018
Yağız Cevri

düper bir film bayıldım en sonu çok güzel bitti peter pan hikayesine benzetmişler

20-07-2018
Saymaner Talha

@atakan Cevabı vermişim bu filmin altında okuman yeterli.

22-07-2018
Özerdinç İldeş

bence muhtesemin otesi bisey super bunu yapanin eline saglik

23-07-2018
Yumlu Bedii

çok güzel film tavsiye ederim

24-07-2018
Tuğ Öznur

Biraz sıkılabilirsiniz. Ama daha önce hiç görmediğimiz bir yaklaşımla olaya bakmış. Bugüne kadar seyrettiğim en gerçekçi kurgu film. Ben sonuna kadar seyretmeye sabrettiğim için sanırım beğendim.

25-07-2018
Yeneral Çetiner

Bence hem partlı seçenek olsun hemde tek part halinde çünkü; bu siteye bu yakışır.

26-07-2018
Uğursel Ürgün

bu site cok basariyla yonetiliyor, butun filmler hd kalitesinde izleniyor, filmi izlemedim izliyim sonra bir yorum daha yaparim:)

27-07-2018
Azmi Azmi

süper film

28-07-2018
Koramaz Özşahin

ALLAHA ULAŞMANIN YOLU İNSANLARIN SAYISI KADARDIR VE ALLAH TEKTİR O HERKESİN ALLAHIDIR……

31-07-2018
İyidoğan Özkayra

Güzel film ve anlamlı. İnsanların, bizim yani, doğaya verdiğimiz zararı ve hayvanların düştüğü zorluğu anlatan bir film. İzlenmeli bence.

01-08-2018
Abuzar Abuzar

tessekkurler bılgın kardesım baska sıtedende yazsam admınler cevap vermez ama sen verıyorusn

02-08-2018
Oguş Orum

İlk film kadar tadı yok ama ekibin değişmesi ve Scott Adkins in katkılarıyla farklı bir boyut kazanmış, izlenmeye değer. Teşekkürler Admin.

03-08-2018
Şemsittin Zekayi

çok harika bir film hem macera hem aksiyon hem komedi

10-08-2018
Göktuna Koçakalp

Benim için tüm zamanların en iyi filmlerinden allen ,almadovar vs sevenler bayılır

12-08-2018
Ermutlu Ermutlu

film in başından sonuna kadar muhteşem felsefi konları bu film gibi anlatmaları çok hoş.

14-08-2018
Hüsmen Özgüneş

güzeldi

21-08-2018
Yücetekin Gezginer

süper allah razı olsun

22-08-2018
Şahzat Tayuk

Aslında Türkçe dublaj güzel olmuş.. Aamir Khan zaten dünyaca ünlü bir kişi.. Onun filmlerini izlemeyenlere şiddetle tavsiye ederim.. Ve gerçekten bu film duygulanmıyacak gibi değil.. Keşke herkes Aamir Khan gibi iyi yürekli yardımsever ve çocukları seven biri olsa…

23-08-2018
Hakim Przemyslaw

tamam mozilla da açıyor

26-08-2018
İsmail Koçhan

harika bir film tavsiye ederim

28-08-2018
Kanbay Kotuzhan

Tek Kelime İle Süper Bir Filmm Kesinlikle İzleyin

31-08-2018
Benal Civanbaht

çok saçma yani istesende bu kadar berbat olamaz

02-09-2018
Uraza İzbörü

sadece idare eder

08-09-2018
Ufukdeniz Göker

23:50 de İLLUMUNATİ VAR GÖZ VAR… (GüneşTanrısı Ran Nın gözü)
Adam tanrı nın varlıgını kım ispatlamıs diyor kadın göz :(illumunati): kolyesini elliyor…
bişeyi daha farketmiş oldunuz şimdiden teşekkürler….

09-09-2018
Murtaza Orkutay

başta çalan şarkıyı bilen varmı

13-09-2018
Mihdi Karabaş

eline sağlık arkadaşım

15-09-2018
Zeynelabidin Aktı

güzel bir film di tesekkürler:)))

18-09-2018
Ayetullah Behram

artık sıkıcı bi hal aldı bu tarz filmler insanların nasıl güzel öldü diye izleyenler war testere onlardan biri mesela boş filmler ama izleyen war tabi zewk meselesi genede emeğine sağlık bilgin kardeşim 10 numarasın unutma sakın…..

21-09-2018
Özçevik İğdemir

abi süpersin allah razı olsun. emeğine sağlık tanıdığım herkese siteni öneriyorum.

22-09-2018
Akcebe Aydoğdu

27-09-2018
Satilmiş Aşkın

yorum okuyarak zaman kaybetme izle .)

30-09-2018
Tali Toyboğa

admin 5 den 40 yaşına kadar ailecek seni izliyoruz senden iyi dite bulamadık fakat tek sorun yürütücün lütfen yürütücüyü değiştir

01-10-2018
Kanat Kotuzhan

Guzel bir filmdi arkadaslar

04-10-2018
Ünlüol Alibaran

liam 1 numara

06-10-2018
Andim Mirhasan

Orijinal Old Boy’u hiçbirşeye değişmem. Her ne kadar Amerikan sineması el atınca hem oyunculuk hem çekim kalitesi hem de görsellik adına şahane şeyler yapsalar da bu filmin aslı gibi olamaz onu da izlemenizi tavsiye ederim

07-10-2018
Yıldıray Gökbulut

bence çok iyi bir filmdi her filmin kötü bi yanı vardır ama

12-10-2018
Bürhan Giyasettin

film izlenir güzel film gerçi hep aynı konular aslında Hırsız herkesi hırsız zanneder
(Anlayana)

13-10-2018
Tunç Önder

hayatımda izlediğim en berbat saçma heyecansız ve anlamsız film,filmden hiçbirşey anlamadım,iyinede sonuna kadar izledim belki bi aksiyon çıkar diye,yok.böyle bir filmi izleyerek harcadığım zamana acıyorum.

14-10-2018
Tekant Uraz

once slm herkese arkadaşlara katılıyorum bencede çok guzel ama şampiyon zebra da guzel onu tavsiye edrim

15-10-2018
Erimer Ruşen

film cok guzel ama türk bayragın ne ısıvar orda bunlar ne ayak gelın turk lere gucunuzyetıyosa lan ..

19-10-2018
Şahbaz Uluşahin

süper bir film çok güzel bir aşk hikayesi ama bazı geri kafalılar yüzünden aşkları acı ile son buldu

21-10-2018

En çok izlenenler

Kırmızı Kod – Code Red 2013 Türkç Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 100 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.4 /10

Kategori: Korku

Son Direniş – Chrysalis 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.6 /10

Kategori: Korku

Dehşet Kapanı – The Cabin in the Woods 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1010 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.3 /10

Kategori: Korku

Yeşil Cehennem – The Green Inferno 2013 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.6 /10

Kategori: Macera

Korku kategorisinde son eklenenler