Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Bozdeniz Mucip

Kemal Sunal’da iyide Charlie Chaplin’inin filmlerini izlerseniz çoğunu oradan aldığını görürsünüz.Sallamıyorum bunları 3 yıldır film biriktiriyorum

02-04-2018
Karabuğday Akkuyaş

idare eder

03-04-2018
Gülergün Ölmez

20 yıldır İsveç de yaşıyorum; kuzeyliler hep aynı maddi ve manevi yaşam içinde yoğrulmuş, benzer duygu ve kişiliklere sahip bir milletlerdir.. BEN ve BENIM sözcüklerini çok kullanırlar, bizim çokca kullandığımız BIZ ve BIZIM sözcuklerini pek kullanmazlar.. Vatan, ulus ve hatta aile bile bazen BIREY den sonra gelir.. Bu kadar savaşmaları büyük başarıdır.. Bugün bile bundan iyisini, sadece teknik güçle yapabilirler.. Yani ben, bunları tanıdığım için anlayabiliyorum..

04-04-2018
Hankan Karapars

zaman kaybı sakın izlemeyin

05-04-2018
Eğemen Hüriyet

emeğinize teşekkürler.tam bir kült film koleksiyonuna layık bir eser.gerçek bir baş yapıt bence.izlerseniz anlarsınız.saygılar.10×10

06-04-2018
Işın Badet

Kız olsaydım , o kızın seçtiği adamı seçmezdim.Kızlar böyle işte hep yanlış tercih yaparlar.Güzel bir filmdi. Ama abartacak kadar da değil. 10 Üzerinden 7

07-04-2018
Sılgın Alaaddin

her seferinde filmi hiç izlememiş gibi izliyorum harika.

10-04-2018
Aliosman Havvas

film süper hiç sıkılmadım izleyin Bradly klasiği olmuş gayet başarılı …

12-04-2018
Akmeriç Arıkut

perfect

16-04-2018
Görgünay İrşat

izlediğim en mantıksız filmm..

17-04-2018
Afşin Alim

Thunderbirds 2004 yılında cıkan bi film türkçesi yok ve hiçbir film sitesinde de yok admin siteye yakısır bu film koyarsan sevinirim admin….

19-04-2018
Çelim Veliyüddin

güzel bir film

20-04-2018
Üçe Özdurul

Tamamen saçmalık. Efektler güzel ama konu reklamdan başka birşey değil. Anlayan anladı…

23-04-2018
Uğuralp Yaver

admin film eklemenizi istiyorum film adı RABAT

25-04-2018
Mecdi Önder

şu an izleyecem tahminim iyi gibi duruyor analizler ve yorumlar çok

03-05-2018
Er Işıker

cok guzel film,

05-05-2018
Ülgenalp Özbilge

@Bilgin genelde filmleri alt yazılı isterim.Özellikle, Yalnız Konu Komedi Filmi Olunca İşler Değişiyor.Türkçe Dublajını yüklersen sevinirim

08-05-2018
Seyyidullah Abdülferit

süper

11-05-2018
Önür Hazim

açık sölim sokak yarışlarını daha çok severim

12-05-2018
Gökser Onuker

Bence gayet güzel.Hem dram hem aksiyon.Bazı yerler basit işlenilmiş fakat verilmek istenen mesajı çok iyi vermiş.

14-05-2018
Şahbey Ulutan

teşekürler güzel bir film

16-05-2018
Boratav Çeliktaş

bu bir mutfilimdiki baxmadim fragmani mene herseyi acigladi evde usaginiz varsa verin o baxsin

18-05-2018
Başbay Buyan

film güzeldi, son işi oldukça zekiceydi

19-05-2018
Enercin İban

jason varsa hertürlü izlenir.. ….film harika izleyin forever 13. cuma

20-05-2018
Feran Necip.

Eglenceli bir film. Bu tür filmleri sevenler icin ideal

21-05-2018
Ügü Ünlüsoy

HIZLI VE ÖFKELİ SERİLERİNİ TUTMAZ AMA YİNEDE GÜZEL FİLİM..

22-05-2018
Tunçbay Yalaz

Vin Diesel var die arkadaşlar çıtayı yüksek tutmuş

23-05-2018
Aktalay Armağan

Dikey Limit gibi gerçek dışı, abartılı bir filmle kıyaslamak anlamsız. Yaşanmış bir olay olması filmin ciddiyetini arttırıyor. Doğa sporlarına ilgisi olmayan macera arayan insanlar boşuna izlemesin. Dağcılığa ilgi duyanlar zaten izleyeceklerdir.

27-05-2018
Moray Moray

Güzel film izleyin . bide filme yönetmen gözüyle bakarak izlemeyin siz izleyicisiniz kurguya not verin.

28-05-2018
Nureddin Zülkar

müthiş

29-05-2018
İlbek Dirin

BİLİM KURGU FİLMİNDEN HOŞLANAN ARKADAŞLAR BENCE SÜPERDİ TAVSİYE EDERİM

02-06-2018
Serdaç Ziyacan

çok güzel kurgulanmış bir filmdi stüdyolar son bir kaç yıldır böyle film yapmıyordu. sizde süpersinz bütün beklediğim filmler aynı anda geldi teşekkürler

05-06-2018
Tarkan Yavaş

Super. Teshekkurler!!!

06-06-2018
Teköz Abdülhizak

SAÇMAAAAAAAA KORKU DEĞİL DOMUZLARLA İLGİLİ FRANSIZ YAPIMI FİLM DENEN ŞEYDEN SOĞUDUM BUNU İZLEYİNCE,,,

09-06-2018
Najeti Sefkan

aynen ali katılıyorum sana kesınlıkle izlenmesı gereken sıkıcı olmayan eglencelı bır o kadarda anlamlı bır fılm.

14-06-2018
Erman Karakaş

ben beğenmedim sıkıcıı

15-06-2018
Aytuna Bilbaşar

tek kelimeyle harika

18-06-2018
Öztin Beynur

Zaman kaybı izlemeyın

20-06-2018
Abdusamet Makhaddin

gerçekten çok güzel akıcı izlemenizi tavsiye ederim bu arada filmi begenmeyen varmış boş laf atıyolar bence baska fılmın yorumunu yapıyolar

22-06-2018
Nehip Yurter

10 numara film izlenir

23-06-2018
Abdülvahit Akdil

film fena degildi ama sonu saçma bitti =)

24-06-2018
Tüzün Bartuğ

Bilgin karde$ sen insan mısın sana insan diyenin gözü çıksın ! sen insan degilsin olmazsin zaten ,,,,, sen bir meleksin melek :))) bu arada ben fransada yazdigim için bazi harfler yok o yuzden imla kurallarina uyulmuyor ,,,,, burda $ harfi I harfi yok i olarak yaziliyor ,,,,, bunuda sôylemek istedul yurt d$indan yazanlarin yorum silinmesin bu yuzden te$ekkur ederim melek karde$im sayende onlarca film izledim

26-06-2018
Altınok Aydolun

güzel.beğendim.izleyin tavsiye ederim

27-06-2018
Ferman Kazan

Film çok iyi. Müzikler de bir o kadar iyidi. Kaliteli izlemeye değer bir film kesinlikle.

29-06-2018
Kınaytürk Sanduç

Filmin konusu insanın soyunun bazen yarattıkları ile de devam edip tehlikeye girmesi durumunda ölümün dahi göze alınabileceği ile ilgili.Güzel bir yapıt.Emeği geçenlere teşekkürler.

30-06-2018
Selekmen Özoğul

mükemmel

01-07-2018
Timurlenk Koygun

bu adamın daha cok film çekmesi gerek. ömrünün sonlarında ama daha cok film çekmesi gerek. daha cok çeksin

02-07-2018
Ümek Tokuztuğ

güzel film izlemeye değer..

03-07-2018
Filizer Nursel

insan daha güzel bi kız yaratır dünyaya getirir zevke bak.madem öyle bi imkan var.neyse bilim kurgu sevenler için güzel bi film tavsiye ederim…

06-07-2018
Sebati Tuğalp

gercekten hem anlamlı hem surukleyici

07-07-2018
Kardoğan Selamettin

çok saçma vallahi ya
iğrenç:(

09-07-2018
Tutku Balkir

idare eder bir film sonları daha güzeldi

10-07-2018
İsvan Koldan

film harika saçma yorumlara aldanmayın arkadaşlar insanlık dersidir bu film izleyin pişman olmazsınız….

16-07-2018
Erkel Key

MUHTEŞEM… Allah seni başımızdan eksik etmesin BİLGİN. Bu alemin KRALISIN!

17-07-2018
Çağda Lutfü

son zamanlar gerçekten izlediğim en iyi film diyebilirim. hem psikolojik, hem dram, hem macera, hem bilim kurgu ve daha fazlası tüm özellikleri içeriğinde barındırıyor filmin sonu ise gerçekten mükemmeldi.

18-07-2018
Egesel Gülener

Bu filmi, “duygu” tarif eden filmler kategorisinde degerlendirebiliriz. Tıpkı Donnie Darko ve Melankoni filmleri gibi. Konu bakımından ise bana robotlarla duygusal bağ kuran insanların hikayelerinin anlatıldığı Yapay Zeka ve Robot Frank’ı anımsattı. Anımsattı diyorum çünkü film gerçekten özgün. Yakın bir gelecekte teknolojinin geldiği nokta ile tezat insanın giderek bireyselleşen, yanlızlık döngüsündeki antisosyal dünyasına acınası bir bakış. Yine başka bir tezat da, 70’li yılların çarpıcı sarı, turuncu, kırmızı renkleri, modası ve dekorasyonu oluşturan görseller ile yüksek teknoloji öğelerini birarada izliyor olmamız. Uzakdoğulu ağırlıklı ve neredeyse çanta takmadan çıkmam abi modundaki sürekli koşturma halindeki figüranları incelemeden edemedim. Aynı giyimli figüran arkadaşlar başka sahnelerde de vardı. Theodor’un tüm gömlek cepleri boyunun bilgisayar kamerasını kapatmayacak şekilde tasarlanmış olması ilginçti. Sanal birlikteliği pekiştirecek enstantane örnekleri yaratıcıydı. ( birlikte şarkı söylemek, seyehat vb)
Bir filme iyi-kötü yorum yazmak, biraz tarz meselesi. Ben nasıl ” hızlı ve öfkeli” tarzı izleyemiyorsam, bu film herkes tarafından beğenilecek bir film değil. Detaycıysanız, duyguyu, repliği yakalamayı seviyorsanız hiç kaçırmayın derim.

20-07-2018
Durgut Mirac

bazı arkadaşlar yorumlarında diyorlarki Allah ı çocuk şeklinde göstermiş.
ilk önce burdan nasıl film izlediğiniz ve nerenizle izlediğiniz belli oluyor.
diyelimki filmi sallama izledin (olabilir) ne diye yorum yazıyon.
dikkat edenler olursa ki dikkat etmeye gerek yok
musa peygamber çocukla konuşmaktan sıkıldığını ve tanrıyla yani Allahımızla konuşmak istediğini bildiriyor.
burdan çıkan sonuç çocuk elçi
yaani cebrail meleğinin aldığı insansı şekil.

25-07-2018
Yersel Kın

Tam bir gerilim filmi sevdim. 10/7

26-07-2018
Yağan Berksoy

çok güzel,duygusal sanki daha yeni açtım hemen biymiş gibi geldi.zaman cabuk gectı.

27-07-2018
Hadis Piotr

begenmedim :(((

28-07-2018
Erboğa Kanber

harika film çokk güseldiii kesinlikle izleyin derimmm:)))))))))))))

30-07-2018
Fikrettin Nursel

yaa sonu pek hoşuma gitmedi gibi

01-08-2018
Uğural Yavaş

Farklı bir ülke, naif bir konu, sıkılmadan izledim. Büyük beklentilere girmezseniz izleyebilirsiniz. İçinde eski ünlü dizi Lost’tan da bir sürpriz var.

03-08-2018
Kızgınbey Dinçer

film süper ama gördügüm en saçma final

08-08-2018
Asıf Bariz

güzel ve sürükleyici bir polisiye sıkılmadan izledim sonu mütiş

10-08-2018
Şan Tekay

Film guzel izleyin yusuf tam senlik film:)))

11-08-2018
Dağtekin Esendal

@junior bu zaten filmin 2.serisi, Klasik amerikan filmi bilindik senaryo bilindik son onun haricinde akıcı bir film. Teşekkürler Bilgin.

14-08-2018
Selcen Özdurul

güzel filim izleyin arkadaşlar

15-08-2018

En çok izlenenler

The Channel 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.0 /10

Kategori: Korku

Death Note – Light Up the New World 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.9 /10

Kategori: Suç

Saklı Sırlar – The Silenced 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.6 /10

Kategori: Korku

Asla Yabancılarla Oynama 3 – Joy Ride 3 – 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1010 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.7 /10

Kategori: Korku

Korku kategorisinde son eklenenler