Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Tolgahan Bek

iğrenç bir film. boşuna zaman öldürmeyin.

01-03-2018
Ortak Sakman

Ikincisini bekliyorum

03-03-2018
Işıtan Keskinay

Hacilar ben yandim sizde yanin.

07-03-2018
Tuğrulhan Aksan

admin sen harbiden adamsın.bundan daha iyi bir film sitesi yok…

09-03-2018
Naip Önsav

film güzel ama insanı kendi içinde daraltıyor mantık zorlayan yapıt

10-03-2018
Cavit Dinçsan

Teşekkürler Bilgin harika paylaşımlar yapıyorsun filmde süper

14-03-2018
Tekdoğan İzbul

film harikaydı suan 10 üzerinden 8 verirdim türkçe olsaydı 10/10 baska birşey değil yani süper film bu sisko adamın filmleri güzel yanındaki arkadaşıda komik

15-03-2018
Bozyiğit Uluç

çok harika bir film, çok etkileyici, mutlaka izlenmeli

16-03-2018
Durmuş Özmert

Bu nasıl fılmdı boyle ya cok etkılendım fılm cok guzel

18-03-2018
Ertürk Merzuk

Senaryo çok ama çok sarsıcı kusursuz işlenmiş. Etkilenmedim diyen adamın işi yok burda

19-03-2018
Cansel Işıkhan

tipik American pisliği

21-03-2018
Havi Mevlâna

daha önce tek bir filme yorum yazmıştım çünkü mükemmeldi. 2. yorumum buna oldu çünkü başkası aynı hataya düşüp izlesin istemiyorum. ortalamanın üstünde bir film olacakken saçma sapan son ve arada dandik bazı kesitler koyarak filmi sindirimin son halkasının insan burnuna verdiği pis koku gibi tiksindirir bir hale sokmuşlar.

23-03-2018
Oskay Salâhattin

eee yanii filmin sonu ne

24-03-2018
Özbal Şenal

güzel 10 üzerinden 7,5

27-03-2018
Faiz Muğdat

cok şahaneee muhteşemmm olan üsttü

29-03-2018
Dülge Ergökmen

Bir Rain oynayacak da film güzel olmuyacak şaşarım

30-03-2018
Tokay Bâhir

kesinlikle güzel bi film. başlarda biraz sıkılmıştım ama sonuna kadar bekleyin bence

31-03-2018
Beykal Elfaz

super değil kötü de değil NORMAL teşekkürler……

01-04-2018
Idık Mengi

beğendim filmi.
değişik bişi olmuş..
insan beyninin gücünün sınırları zorlanmış.

04-04-2018
Eroğlu Ünver

Bu zamana kadar izlediğim ve ilk kez yorum yapma gereksimi duyduğum bir film emeğinize sağlık her keze izlemesini tavsiye ederim

07-04-2018
Önday Akçığır

Çok güzeLdi

10-04-2018
Köni Abdulalim

bayıldım ya ama çok güzel

17-04-2018
Arif Bora

güzel bir filmdi

19-04-2018
Karamut Okyanus

MÜTHİŞ BİR FİLM SEYRETMEYE DEĞER

20-04-2018
Vecih Demirdelen

az daha kusuyordum buney la

21-04-2018
Erbatur Erbatur

zombi filmlerine yeni bakış,komedi güzel ama

23-04-2018
Erincik Seçim

dün izledim simdi birdaha izlicem harika bir film bu filme kotu diyen arkadaslar hayat cizgilerinde belli kurallari olan o kurallari hic birzaman gecmeyen düşünme engelleri olan ufuksuz kalın kafalı herdayim sistemin izinden giden birer koyun bence

25-04-2018
Eflatun Hozan

Bilgin selam, günlerdir arıyordum, bir sitede robocop 2014 filmini türkçe altyazılı olarak buldum. Senden bekliyordum ama seni geçmiş millet

27-04-2018
Lâhik Ulutürk

süper ötesi bir film bayıldım

29-04-2018
Arsan Boyraz

Türkçe dublajlısını da atarsanız sevinirim

01-05-2018
Nasip Özakıncı

bence bu harika herseferinde beyenerek izliyorum

02-05-2018
Munar Sak

Süper film. Teşekkürler Bilgin…

05-05-2018
Dalboğa Evliya

harika film abuk sabuk yorumlara bakmayın, izleyin sadece…

07-05-2018
Tüzün Bartuğ

Ne muhteşem ne de berbat ama bence sırf farklı baktığı için izlemeye değer

08-05-2018
Özbekkan Özbekkan

çok güzel bir film ben sinematv ailede izledim 5kez 3 ünü de yükleyin

10-05-2018
İstiklâl Behcet

bu film ödüllük baska bir sey diyemicem.herkesin seyretmesi gerek.ekibe basarilar güzeldi.

11-05-2018
Muamber Tunçtugay

abi manyak birşey bu film izleyin tavsiye ederim arkadaşlar

12-05-2018
Uyarer Yüzüak

film mi 10 üzerinden 10 film mi manyak bişey izleyin dalga manyak bi komedi esrarın kafasını tirplerinin filme dökülmüş hali tabiki benm yakaldığım kafanın çok çok altında olmasına raağmen film gerçeklerin bir özeti olduğu için gayet başarılı içmeyen beğenmez içen anlar

13-05-2018
Uzer Oğultürk

süper film. teşekkürler bilgin emekleriniz için

15-05-2018
Asip Eğemen

Film cidden mükemmeldi King Khan Aamir Khan’dan sonra en sevdiğim oyuncu ve ger.ekten kaliteli film yapabiliyorlar 3.izleyişim ama yinede bayılıyorum bu arada Shahrukh Khan gibi bi kaç ünlü var onları söylemeden geçemeyeceğim : Katrina Kaif, Deepika Padukone ve Asin Thotumkal en çok sevdiğim Hint aktristler ve filmler çok zevkli oluyor erkeklere gelirsek 3 Khan diyebileceğim : Aamir Khan, Shahrukh Khan ve Salman Khan her neyse tavsiye ederim dediğim gibi film dehşet güzeldi Bilgin kardeş emeğine sağlık ve teşekkürler ne zamandır bu filmi bekliyordum

16-05-2018
Adlığ Atakurt

aslında birinci film daha iyi ama yine de bu adamlar izlenir.belki türkçe dublajlı olduğunda daha keyif verici olur…

17-05-2018
Turkay Arik

filmin başı iğrençti ama devamı çok iyiydi gerçekten çok yararlı bir film

19-05-2018
Demirkol Nusrettin

Benim beklentilerimin altındaydı..

24-05-2018
Tüzüntürk Atif

zaman kaybı Türkler bile daha iyisini yapar Arap korku diye dikkatimi çekti ama gerçekten kötü

28-05-2018
Apakhan Aytek

6/10 GÜZEL BİR AKSİYON FİLMİ AKSİYON SEVERLER KAÇIRMASIN DERİM

02-06-2018
Rüstem Mutluğ

Bu film dünyanın en iyi ve başarılı filmidir…. Bu filme kötü diyen arkadaşlarımızın bi akıl doktoruna görünmesini tavsiye ederim…

05-06-2018
Dağittin Mertcan

film güzel ama çevirisi berbat yalnızca ingilizce olsa daha ii anlaşılır yani o kadar berbat neyse ama film konu bakımından güzel

06-06-2018
Onursal Sağın

adamsın bilgin …

08-06-2018
Fedakâr Kayıbay

Bilgın Kardesım lutfen bu player’e gec. Vk cok donuyo bu gayet iyi

10-06-2018
Temizöz Abdülrahim

kesinlikle haika izlemeniz lazım süper ötesi bir film bu ya izledikten sonra kendini bida seyrettircek türden herkese taavsiye ederim

13-06-2018
Mennan Sadık

Tavsiye ederim

15-06-2018
Akgöze Beykan

Bence Güzel Gerilim Diye Seyrettim ama bekledim gibi geririlim çıkmadı tavsiye ederim.

18-06-2018
Göksever Onurseven

sakin arkadaşım zihniyetine acıyorum, neyse ne kardeşim, izlemeden filmin açıklamasında eşcinselliği görüp izlemekten vazgeçseydin? Silah mı dayadılar izleyeceksin diye. Lütfen homofobilkliğini içinde yaşa, saygılı ol. Hoşgörü barındırmayan insan olarak dinini doğru yaşamadığını belirtmek isterim. HOMOFOBİK OLAN DA İZLEMESİN YAHU ZORLA DEĞİL YA!

19-06-2018
Tarhan Buruk

SUPER COMIK GUZEL IZLEYIN BENGE

20-06-2018

En çok izlenenler

Transformers 3 – Transformers: The Dark of the Moon izle

Türkçe Altyazılı - 100 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.5 /10

Kategori: Savaş

9. April 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1023 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Savaş

Age Of Heroes 2011 Film izle

Türkçe Altyazılı - 1027 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.7 /10

Kategori: Savaş

Ölümcül Görev – Pathfinders In the Company of Strangers 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1044 kez izlendi

IMDB Puanı: 3.6 /10

Kategori: Tarih

Savaş kategorisinde son eklenenler