Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Hafit Şüheda

film güzelmis ee bizi hiç hayal kırıklığına uğratmadın bilgin benim için bir bu site var filmifulizle

25-02-2018
Korkmazalp Nezif

Berbat Ötesı fılm ama olsun bılgının emeğine sağlık sankı o yapmadı ya fılmı

26-02-2018
Serkan Tangün

arkadaşım bu filmi beğenmek için gerçekten zevksiz olmak lazım 1. ve 2.sini izledim sevdim en iyi birinci ruhlar bölgesiydi 3.sünde hiçmi birşey korkutmaz hiçmi korku verici bi varlık çıkmaz yönetmen senarist tuvalette yazıp çekti heraldi tuvalet karanlık bölgeydi ve dünyada biz ev sokak cadde olarak gördük

28-02-2018
Tura Yalçınkaya

bu film bize şunu açıklıyor ki geleceğimizi ne kadar görsekte kaderimizi değiştiremeyiz…

01-03-2018
Muhammet Sahip

film gayet iyide bence saçma diğer bilim gurgu filmlerine göre anlamsız hiç bir türlü geleceği değiştiremezsin ki

02-03-2018
Şali Acunseven

ÇOK GÜZEL BİR FİLM.

03-03-2018
Göktaş Göktaş

klasik çin yapımı bol bol uçma sahneleriyle dolu 1 film Yalnız bu filmi kesinlikle 3D izleyin o zaman film cok kaliteli görsel efeklerle dolu doyurucu sahneler var. 3D izlemenizi tavsiye ederim

04-03-2018
Remezan Taumani

film güzel hoşta sayın bilgin filmilerin dublajları ile ağız ifadaleri bazı filmlerde yapılmamış ve bazı filmlerin dublajları eksik lütfen filmleri izleyip bu siteye koyunuz…Şimdiden teşekkürler…

05-03-2018
Dönü İlergin

@orhan1245 Tarayıcınızı değiştiriniz lütfen filmler sorunsuz açılıyor.

06-03-2018
Kızıltunç Ermutlu

@bilgin emegine saglik fakat part 6’nin seslendirmesi cok kotu ses yok neredeyse bakabilirsen cok memnun oluruz…
Ve film harika otesi olmus

07-03-2018
Nazim Selahi

yorumları okudum ve herkez filmin sonuyla ilgili yorum yapmış bende merak ettim sonuna baktım sadece

08-03-2018
Aliihsan Dilder

bu türkcemi hic bilmiyoum

09-03-2018
Lutfullah Seyitahmet

bilgin abi beenim bir isteyim vardı ama cavap yazmamışın saten hiçyazmıyon ya partlı sitem atamazmısın bilgin abi cavap yazarsan seeviniri böyle çok yavaş ilerliyo filim güzel bir filim yineden güzel site nabam inderem bari filimi

10-03-2018
Ertuğ Merter

cox gozeidi.

11-03-2018
Derlen Zeyneddin

Sıradan bir amerikan filmi olsa da seyir zevki bakımından oldukça iyiydi hatta mükemmeldi diyebilirim.Artık şu ; Müslümanlar terörist gösterilmiş cümlelerini bırakın eleştirinizi burada değil kendinize dönüp yapın biz niye bu kadar kaliteli bir film çekemiyoruz diye sorun kendinize adamlar yapmış İŞTE… kötü yorumlara aldanmayın arkadaşlar kolay kolay yorum yapacak bir insan değilim gerçekten film puanını hak ediyor. Saygılarımla…

12-03-2018
Mansurali Ömran

böyle saçma sapan film görmedim iyi film diyenleri anlamıyorum neresiyle film izliyorlar….

16-03-2018
Beykut Fevvaz

İzlenmesi gereken en güzel filmlerden birisi

17-03-2018
Binat Eranıl

ESİN BENCE SEN COK FARKLI YÖNDE BAKMISSIN OLAYA… TEMİZLİK YAPABİLİR… SONUCDA İSTEİDĞİNİ ELDE ETMEK İÇİN YAPTI…

18-03-2018
Köksal Rafet

devamı kesinlikle gelmesi gereken bir film keyifle ve sıkılmadan izleyebileceginiz bir bilim-kurgu emegıne saglık admın

19-03-2018
Cura Durantekin

Muhteşem..Mutlaka izlenmeli..

21-03-2018
Ömürhan Sidki

Ip Man 1 ve 2 cok iyi amma 3de harbiden senaryonun icine etdiler, senaryo hic dogru olmuyor, ben kimseye ders vermem diyor ipman1-de amma nasi oluyor 3-de ders verdiyi apacik ortada ishte.

23-03-2018
Seçmen Mehdi

Ayhhh Bunee Yaa Çok Güzelll

24-03-2018
Farik Hilkat

Bu Filmde Kurgu Altında Olan Herşey Gercektir ATLANTİS KAYIP Şehir Gercektir.

27-03-2018
Sungurtekin Tutku

Liam neeson olduğu için Aksiyon bekleyenler hep hayal kırıklığına uğramış, bence oldukça başarılı bir film, oldukça önemli de bir mesajı var tabi anlaması gerekenler anlayamayabiliyor.

29-03-2018
Burçin Vechi

felkalade bir film

01-04-2018
Taner Tunçaral

nuhteşem ötesi güzel film dondurmasını yerken izliyom manyak bişey ya B-)

02-04-2018
Oganer Padişah

çook başarılı bi film izleyin pişman olmazsınız

04-04-2018
Şahhüseyin Useme

Hoşça vakit geçirebileceğiniz harika bir film.izleyin,tavsiye ederim…

05-04-2018
Açine Barlık

1. film zaten iyiydi 2.si vasattı ama bu serinin en iyi filmiydi bence biraz rus askeri abartmışlar ama olsun değişik bi konusu var zaten filmin ben sıkılmadan izledim sürükleyiciydi ayrıca

06-04-2018
Yabar Aktar

ellerine sağlık bilgin kardeş günün filimlerini gerçekten çok iyi şeçiyosun

07-04-2018
Aslan Barlık

izlemeye deyer tafsiye ederim

09-04-2018
Acaröz Artık

vahşi…

10-04-2018
Bellek Bellek

filmde anlatılmak istenen bol bol dövüşün

12-04-2018
Yavuzbay Bürge

çok güzel bir filmdi her keze tavsiye ederim

16-04-2018
Artun Baranbilge

sedat nick li kişi kaliteli oyuncudan bahsetmiş hahahahahahaa oynayanları Google da bir araştır da sonra kaliteden bahset istersen diyeceğim kendisine

17-04-2018
Kıpçak Özak

çok güzel bir film kesinlikle tavsiye ederim…

18-04-2018
Mevlana Recayi

Baya iyiydi aksiyon doluydu

20-04-2018
Sungun Alaiddin

ulan kameraman gözüküyor

21-04-2018
Erünal Haspolat

gercekten ckk iii tesekkurler bilgın…

22-04-2018

En çok izlenenler

Ronaldo 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1018 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.0 /10

Kategori: Spor

63 Cehennemi – De hel van 63 – 2009 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1020 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.3 /10

Kategori: Spor

Dans Ringi – Battle B-Boy 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1040 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.1 /10

Kategori: Spor

Spor kategorisinde son eklenenler