Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Kirami Özdamar

Çok Güzel Bi Gerilim Filmi

02-04-2018
Olpak Soral

alcak adiler resmen osmanlıyı kötülemişler. israil oğulları asıl sizin kadar kalitesiz barbar bir kabile çemiyet yok. lan bizim cettimiz atamız kadar merhametli ve insan olsanız keşke pis abdessiz barbarlar. osmanlıyı kötülüyorsunuz.

03-04-2018
Taceddin Atabörü

Abi ya film sürekli dönüyor hep aynı yaşanmışları gösteriyor kafam karıştı ama iyi film

04-04-2018
Öngel Günyüz

vov..müthiş

05-04-2018
Urungu Türkol

Ya sonu açılmadı ama sonuna kadar süper film idi.. Şu insanların zamanını çalıyorsun bedava reklam yapıyorsunuz diyenler.. Çok adilsiniz madem filmi ne diye korsan seyrediyorsunuz.. Adam izlediği beğendiği bir filmi koymuş işte sonu bozuk diye maval okurken yüzünüz kızarmıyor mu hiç:)

06-04-2018
Muhammed Oran

cok guzel..ızleyın…

07-04-2018
İlkan Kıyam

@bilgin helal lan

10-04-2018
Kenan Müzahir

beence drago super

11-04-2018
Mengü Sevin

ya bu benim izledigimin ikinicisiymiş yıldız geçidiyle karıştırmışım yanlış bilgi verdim karar sizin

12-04-2018
İnançlı Kocaman

oh yeni bir gün yeni bir gün (ben çok şirinim seni seviyorum)

16-04-2018
Bengisu Vehbi

harika bi film

17-04-2018
Nervis Şengezer

tipik aşk ve gurur çakması

19-04-2018
Alkış Atatöre

film harbiden süper

25-04-2018
Reca Sezai

muutlaka izleyin süper bir film kimse böyle bir film yapamaz kolay kolay

02-05-2018
Ensar Günaltan

mukemmel ötesi admin tşk ellerine sağlık film için

05-05-2018
Karlık Meşahir

bilader film on numara eline emeğine sağlık

09-05-2018
Tapınç Uçarer

ya bilgin olmuyooo bütün o rakamları deniyorum açılmıyo vınn dan mı kaynaklanıyo off :(( napıcam ben

11-05-2018
Yonis Alkın

gerçekten vakit kaybı

14-05-2018
Gürkan Karacan

fena değil 10/6

18-05-2018
Arıtaş Balâ

Güzel film …

19-05-2018
Obuz Erçevik

güzel

20-05-2018
Çokay Ertaylan

mükemmel bir filmdi aksiyon, dram, heyecan herşey var mutlaka izleyin

22-05-2018
Bubo Kutbettin

Tamam mesajı yazdıktan sonra nihayet açıldı Bilgin, partta sorun yok, özürdiliyorum. İlk kez böylesi bir sorunla karşılaşmıştım :))

25-05-2018
Onbulak Sönmezalp

dracula yı türkler bulmuş.patlamış gitmiş ondan sonra

28-05-2018
Yetgin Ali

vasat altı izelmesi kayıp

29-05-2018
Çoker Günşen

bu kadar kötü tahmin etmemiştim ders çıkarmak gerek !

30-05-2018
Baykut Dinççağ

izleyin kesinlikle…

03-06-2018
Erboğa Erboğa

Bilgin samimi söylüyorum izlediğim en iyi aşk filmi emeğine sağlık

04-06-2018
Yamaner Bitek

Evet dokümenter. Amerıkada ”zero” Güney Afrikada ”hero”. Güney Afrkika da milyonlarca album satıp birçok tanınmış sanatçıyada idol olmup ama Amerıka da bunlardan habersiz olarak normal bir inşaat işinde çalışarak normal bir hayat sürdürmüş olan bir adamın hakkında. Adam yani Rodriguez de var dokümenterde.

06-06-2018
Nebih Enç

harika…

07-06-2018
Umurhan Aktay

teşekkürler bilgin kaçırmayın arkadaşlar filmi

08-06-2018
İsmetullah Yaşarnuri

gercek olmus bir hikayedir

09-06-2018
Rasim Tunga

ya tek bolum ıcınde guzelde zor doluyo dona dona ızlersın bı 93 dk beklersen donmadan ızlen bılgın abı bana facebooktan ulasa bıLırmısın bısı konuscam

15-06-2018
Abdülcebbar Altınok

bence çok güzel bir filmdi

16-06-2018
Şemdin Fikrettin

eee bu eski bir film yüz defa izledim neredeyse ben bu filmi

18-06-2018
Feyyaz Işılar

Keşke şu Aşk filmleri kategorisine Hint filmlerini koymasalar. İğrenç bir aşk anlayışları var. Bakışlar baskın , öpüşme bile zor bulunur filmlerinde. Gelişmemiş, geri toplumların yaşadığı aşkta , geri kalmış olacaktır.

20-06-2018
Kirman Nihayet

BEN BU FİLMİ İZLEMİŞTİM ÇOK ĞÜZELDİ.

22-06-2018
Galib Nurican

gerçektençok güzel bir filmmiş…

23-06-2018
Umman Çiğlez

bir filmiz gzlolp olmadı başındn bellidin film güzel benden **** yıldız :d

24-06-2018
Safa Soysaltürk

ben hiç beğenmedim. Filmin amacını da anlamadım. hiç tavsiye etmem

25-06-2018
Nedim Esin

@MehmetEmin™ @Kubi Telif, tekrar eklenmeyecek maalesef.

27-06-2018
Abdülkahhar Akçora

Admin bu ne hız

29-06-2018
Kasimhan Necim

film çok süperr… site zaten harikaaa emeginize sağlık..

30-06-2018
Karani Necai

tipik kahraman amerikan askerleri ancak filmlerde bu kadar cesurlar havadan müslüman vururlar

01-07-2018
Ertaylan Harun

tek kelımeyle mükemmell izlenebılecek flımlerden biri bence tsk ederızz….

03-07-2018
Şahbaz Taydemir

güzel bir film fakat o son hamle aşağılayıcı 50 dolar mı ?

04-07-2018
Bilgetürk Özerdinç

İzlenebilir ama şahsi görüşüm çocuk filmine kaçıyor bilim kurguyu herkes sever ama çocuk filmi boş vaktiniz varsa izleyin.

05-07-2018
Öktemer Temizer

Okadar abartılcak bi animasyon değil yorumlara bakıp beklentinizi yüksek tutmayın yoksa filmden fazla zekvk alamazsınız.

06-07-2018
Ersayın Mansur

GÜZEL.İZLEYİN.İYİ SEYİRLER.TEŞEKKÜRLER.

07-07-2018
Tengiz Abdulsabir

10/10 çok güzel izlemenizi tavsiye ederimmmm

09-07-2018
Soyhan Tanyolu

en ii film bu iste !!!!!

14-07-2018
Rehim Farabi

Hic bir engeli olmayan bizlerin ne kadar b..an hayatlar yasadigini cok net ifade eden bir film !

16-07-2018
Çağla Güçal

ağlamamak elde değil

17-07-2018
Uyariş Akyiğit

feru umarım büyüyünce yeterli bütçeyi sağlayıp daha iyisini yaparsın

18-07-2018
Akduman Anık

Olmamış.6 serilik hayranlık ve 7.Bizimle değilsin.

20-07-2018
Hayrettin Kasırga

bence çok anlam taşıyan bir film hayatın içinden ve yaşanabilecek her şey var bu filmde azim ve azimden gelen başarı bizim ülkemizde ögretmen olup atama beklerken bunların sadece yüzde biri böyle bir girişimde bulunsa türkiyenin nekadar degiştigini ozaman anlarsınız BENCE ÇOK İYİ….

23-07-2018
Yurttaş Mebrur

Arkadaşlar film benim görüşümle çok güzel tavsiye ederim

25-07-2018
Suyurgan Taşel

gerçekten harika bi film izleyin

26-07-2018
Hepyüksel Özerk

son zamanlarda izlediğim en iyi film..süper

27-07-2018
Taşkent Ulakbey

20 dakikaya kadar durabildim sonra fenalık bastı yeter

28-07-2018
Hazar Mithat

film guzel izlenebilir

01-08-2018
Münasip Salur

harika tüm serileri en son safak vakti part 2 harika bir film onu izlemenizi tavsiye ediyorum

03-08-2018
İsmailhakki Mutuş

ilgiçti ve güzel di bence herkesin beğenisi farklı tabi

07-08-2018
Erk Erk

bence film güzel değildi, okadar korku filmi izledim bunun gibi vasat birşey görmedim.izlemeyen arkadaşlar için diyeceğim boşa vakit harcamayın filmin ismiyle alakası dahi yok…emeği geçen arkadaşlara saygılar

10-08-2018
Sati Yadikar

filmin sonu nasıl yok başını dikkatli izleseydiniz görürdünüz..

11-08-2018
Aktuna Arslaner

Film kendisi ile çelişkili bir biçimde bitecekken çok iyi düşünülmüş son sahne sizi hayal gücünüzle başbaşa bırakıyor.Son saniye olmasaydı normal bir şovalye filmi diyebilirdim,çok zevk aldım sinema filmi ancak bu kadar koordineli bir senaryoya sahip olabilir.MUHTEŞEM

12-08-2018
Emet Günyeli

Dinler insan öldürmez.. cahiller insan öldürür. dinler savaş çıkarmaz. zalim ve zorbalar savaşır.

14-08-2018
Dilercan Gaffar

Daha çok sanki kız filmi gibi kaçmış ama yinede güzel, etkileyici bir film 10/8

15-08-2018
Mefhar Ruhullah

Bence hiç başlamayın bile.

16-08-2018
Zülkar Akbayar

Mükemmel bir film

18-08-2018
Ekmel Terim

bu puanı hak etmiyor..10/5.5 yeterli..hint sinemasında seyretmediyseniz şunları öneririm..her çocuk özeldir, 3 aptal, benim adım khan, barfi..iyi seyirler

19-08-2018
Uyarel Direnç

Kötü diyenleri anlamıyorum anlamayan kötü demiş sadece bu film çok iyi gerçekten kötü yorumlara inanmayin izleyin ama psikoloji gerilim seviyorsaniz çünkü çıldırabilirsiniz

21-08-2018
İzettin Nafii

Yorumlarım neden yayınlanmıyor siz onaylamadığınız için mi yegane genç senaristlerdenim kırıcı yani

23-08-2018
Kayıtmış Mutluhan

hitleri arastırdım bu kadar nefret dolu degılmıs belgesel bıraz yanlı gıbı sankı

25-08-2018
Saba Aksal

güzel filmdi emege sağlık ama son kelimeyi sevmedim

26-08-2018
Yanar Bozdemir

çk iğrenç bi filmdi . vakit kaybı. ama siteyi çok begeniyorum film izleyecegim zaman ilk girdğim site burası.Gerçekten güzel paylaşımlar yapıyorsunuz.Ellerinize sağlık bilgin

30-08-2018
Aydınol Baytaş

Bence Çok iyi. Duvarı geçmeye çalışırken vurulanlar piyanist filmini andırdı…

31-08-2018
Olay Şeyva

Hollywood out bollywood in .hahhahah

04-09-2018
Sungurtekin Yetiş

film harıka otesı ızlenır ızlenmelı ızleyın

06-09-2018
Arıer Azrak

süper 16 kez izledim diğer serilerinde 7 merak ediyorum

07-09-2018
Felemez Felemez

Film Tek Kelime İle Muhteşem,İnce ve Küçük Ayrıntılar Ortaya Büyük Zeka Koyuyor.
Beğenmeyenlere Birşey Söyleyemeyiz Herkesin Kendi Fikri ve Zevki.
Bence Mükemmel Bir film Arkadaşlar İzlemenizi Tavsiye Ediyorum…

08-09-2018
Unat Yoldaş

film harikaydı

10-09-2018
Ersavaş Han

zaten scooby doo 1965 ten beri var bir filmin bu kadar uzun sürmesi günümüze kadar devam etmesi biraz garip değil mi bu da filmde ilüminati ve süblimal mesaj arajılığıyla fena para kazanıyorlar

11-09-2018
Selok Ülküsel

güzel bir film herkese tavsiye ederim

16-09-2018
İlgin Oluş

cok iyi

17-09-2018
Mertali Acabay

ya film çok saçma pirana balığı bu filmdeki çok farklı ben araştırdım ve bu filmde göründüğüyle benim araştırdığım farklı eğer midesi gövdesi ve kuyruğu arasındaysa filmdekiler çok doğal ama yani
bi filmin içine ancak bu kadar sıçılabilirdi sinemaya gitmiycem çok saçmaaa helede sonu çok mal bitti orda pirana çocugun kafasını ısırıyo atlyo ve kız falan dibinde piranha varken neden orda çocuga sarılıp beklyo çok saçma pirana hala oradaydı baana sorarsanız aslaaa sinemaya gitmeyin 13 yaşımdayım tek başıma izledim ve aşırı salakca bi film olduğunu söylemeliyim belki tr dublaj olursa arkadaşlarımda görsün diye onlarla birlikte izlerim onlarında canını sıkmak istemem çünkü kelimenin tam anlamıyla bir işkence .D

18-09-2018
Reha Tanören

Bilgin benim nette sıkıntı yok ama tam ekranı açtıgım zaman film donuk donuk gösteriyor.. Nette kesinlikle sıkıntı yok doldurması güzel ama tam ekranda her 3-4 saniyeye bir ekran 1-2 saniye donuyor ve film izlemek imkansız oluyor.. Bu sadece bu pleyrda olan bi sorun.. sence bunun sebebi nedir ?

19-09-2018
Ziyettin Alpsü

BU FİLM ÖYLE AŞIRI DERECEDE İYİ DİYEMEM AŞK-I MEMNU DAHA İYİ BENCE .

20-09-2018
Muamer Rüşdi

Keyifli zevkli izle

21-09-2018
Nevfel Şems

nefesimi verip de oyle izledim.. super

22-09-2018
Çidem Mehmetsait

Ellerine sağlık Bilgin

24-09-2018
Esad Müslum

izledigim en kötü pokemon serisiydi

25-09-2018
Onuker Tekmil

Adanalı sen tam bi kara cahilsin boş konuşuyorsun bu adam muhteşem bi adamdı bizim yalan tarih yedi bu adamı daha doğrusu yiyemedi

26-09-2018
Rakım Tanfer

daha evvel seyrettim güzel beğendim mtekrar seyretmek istedim bir türlü olmadı.Anlıyamadım sebep ne.

28-09-2018
Zafir Nebi

amatörce çekilmiş zevksiz bir film

30-09-2018
Onursu Abdüsselam

bence sakın bır film ızlenır tabiki zevk meselesı..

03-10-2018
Toköz Alaatdin

begendim,keyıflı,akıcı:))

04-10-2018
Şabettin Uğurkan

Gerçekten çok güzeldi keşke hiç bitmeseydi ya…

05-10-2018
Selman Tulgar

Banada cok ağır tempolu geldi..sonuç ne varsa gerçek insanlarda var:)

06-10-2018
Tutkun Etkin

emeğine sağlık

07-10-2018
Sart Şenbay

Film konusu çok başarılı işlenmiş ama yine taraflı olmuş. Bu arada polonya müslümanlar yahudilere bir devlet hediye etmeden önce yahudi merkeziydi. Hala da öyledir. Önce okullarda az tarih öğretilip sonra bu tarz filmlerle algımızın yönlendirildiğini düşünenlerdenim.

10-10-2018
Mecdi Önder

önceki örümcek adam serisi daha güzeldi bence.. ama yine bu da idare eder.

13-10-2018
Nuritdin Seyfeddin

Harika bir senaryo

14-10-2018
Tosun Aleddin

çok güzeldi

15-10-2018
Targan Uçkara

Teşekkürler Bilgin Bilge .. ben osevmedim açıkcası kitaba çok da bağlı kalınmamış ve dövüş sahneleri karmakarışık hiç bişey anlaşılmıyor .

16-10-2018
Uçman Yaşdaş

çok abartılı saçma

17-10-2018
Bilcan Nofel

Son şarkının adı owl city-to the sky

18-10-2018
Yalım Bintuğ

Site yöneticisinin dikkatine Bu site diğer siteler gibi olmadığından filim leri yarım kesmediğinizden vede filimlerinizin güzel oloduğu için sizİ TEBRİK EDİYORUM BAŞARILARINIUZIN DEVAMINI DİLİYORUM K.G ALİ ANIL EKİNCİ

19-10-2018
Murtaza Orman

Jason Statham filmini sevenler hiç kaçırmasın.Kaliteli aksiyon…emeği geçenlere teşekkürler

20-10-2018
Tansık Yanal

güzel film tavsiye ederim.

22-10-2018
Abdulbekir Beray

bu flim aslında 18 yaş uzeri neden çünkü içinde gerilim korku vr bide biraz öpüşme asahnesi fln ama bn 11 yaşında olmama ramen izliyom bazen çok korkuyom yaaa hızlı gelişlerde böyle fln yani bu arada siz 5. yi 4 gözle bekliyosanız bn 1627836239 gözle bekliyom

23-10-2018
Bengisan Duransoy

Tek Kelime Muhteşem

24-10-2018
Boyer Tunçer

Bir milloner

25-10-2018
Gençtan Kırtay

Çok vasat grafiklere sahip bir animasyon olmuş. Açtığım gibi kapattım.

26-10-2018
Onuğ Örük

emeğinize sağlık güzeldi

29-10-2018
Temelli Temelli

bence güzel bir filim olmuş keşke kadın sonunda ölmüş olmasaydı bu dramlara belkide dayanılmaz kılıyor filim bence harika bir dram filimi olmuş kendini kaybetmeden izledigin taktirde

30-10-2018
Özgün Soykök

hocam filmi izlemedim ama yaptıgın yorumu çok beğendim bende bi yorum atayım dedim , cok güzel bir film sitesi bekliyoruz hızlı ve öfkeliyi :):)

31-10-2018
Yener Işık

en fazla 1dk izliyebildim böyle film olmaz ama zevkler farklıdır 1/10

31-10-2018
Rıfat Simavi

diyecek laf bulamıyorum çook güzel türkçe dublajı sabırsızlıkla bekliyorum

02-11-2018
Berter Cevri

10/9.9

03-11-2018
Dirsehan İlarslan

Film harika ellerine sağlık bilgin. serinin 1. ve 2. filmlerinide tavsiye ederim.

06-11-2018
Salâh Sümerkan

iyi bayramlar emeğine sağlık erhan salla bu kamilleri filmden anlamıyolar sinemadan alınmış film dua edek izledik yani

07-11-2018
Devrimer Öktem

film çok güzel oyuncularda aynı şekilde muhteşem.aksiyon ve komedi sevenler için süper film bence.

08-11-2018
Batı Candan

Vietnam filmlerine bakın. Afganistan filmlerine bakın. Diğer Irak filmlerinin hepsine bakın. Ortaya kesinlikle şu sonuç çıkacaktır; Kahraman Amerikan askerleri, onurlu amerikan askerleri, cesur amerikan askerleri..! Öbür yandan bütün filmlerde Vietnamlılar teröristtir. Afganlar teröristtir. Tabii olarak Iraklılar da öyledir. Bu filmde hayatı konu edilen Cyris Kyle isimli zorba herif Irakta 255 kişiyi öldürmüş. Ve tabi Irak zulmüne alkış tutanlar bu şahsı kahraman veya efsane olarak nitelendirmişler. Ama gerçek öyle mi derseniz bunu vicdanınıza sorun. Ve rica ediyorum artık şu Bradley Cooper gibi aktörlere olan hayranlığı bırakın. Ne tür filmlerde oynadıklarına bakın. Hangi algı operasyonuna hizmet ettiklerine bakın. İyi oynamış. Süper oynamış falan. Bunları geçin arkadaşlar. Gerçek hayat asla bu değil. Ha umurunda değilse yapılan zulümler eyvallah. Ama vicdanı olan böyle filmlere ve böyle oyunculara prim vermez.

09-11-2018
Olcayto Somay

2 de hong ustanın boksör tarafından öldürülmesi biraz saçma olmuş çünkü bi kung fu ustası bi böksörü her zaman mahveder 10/9 veriyorum

11-11-2018
Hayredin Resulcan

fransızlarda bu işi öğrendi bi biz beceremiyoruz güzel aksiyon macera filmi yapmayı… tesekkurler bilgin…

15-11-2018
Mübin Dönmeztekin

zaman kaybı

16-11-2018
Hunalp Kaygısız

başka bölümleride olsun

18-11-2018
Abtullah Cebli

film cok sacma,dandik,berbat,tamamen zaman kaybı.bu filmi istek isteyen arkadsların allah ellerinden internetlerini alsında birdaha istek isteyemesinler ,en büyük beddua bu olur onlar için.

19-11-2018
Yerik Kutluk

süper bi filmdi çok sürükleyici bence izleyin derim zaman kaybı diyenlerin pek filmden anladığını sanmıyorum sadecee her filmin altına böyle yorum yaparak insanların fikirlerini değiştirmeye çalışıyorlar muhteşem sürükleyici süper başından sonuna kadar iyi seyirler

20-11-2018
Çavuş Ergalip

@Cansu kontrol ettim tekrar deneyiniz lütfen açılıyor

24-11-2018
Nurdal Özkınal

@tahtacı belliki opden dns kulanıyorsunuz onu kapatın bunları kullanın. 195.175.39.39 – 195.175.39.40

25-11-2018
Yoma Çoker

film yorumları benim filmi izleyip izlememem konusunda etkilidir.tüm yorum yapan arkadaşlara teşekkürler.ayrıca paylaşım için de teşekkürler ,sitenin sıkı takipçiyim

29-11-2018
Sadi Tanyu

inanılmaz guzel bir film, gerçekten empati kurarak izlerseniz mukemmel bir gozyası seli olusuyorr

30-11-2018
Korugan Paker

onu o kadar seviyorumki 1 saatimi değil 10 saatimi ayırırım her türlü hrriy

01-12-2018
Esiner Sönmez

Sakın filmin ilk 3-5 dakikasına aldanmayın o kısmı bir çocuğun hayal dünyası,film gerçekten çok müthiş savaş sahneleri mükemmel ayrıca bir annenin çocuğu için neler yapabileceğini göreceksiniz.
10/9

05-12-2018
Bilal Feyyat

Admin adamsın yav harbi diyom gel içek beraber

07-12-2018
Demirkurt Gezginer

teşekkürler emeğinize sağlık

09-12-2018
Naki Sancak

Harika ötesi bir film bence

14-12-2018
Niyaz Özerdal

idare eder

15-12-2018
Tulûi Abdulmelek

BENİM YORUMLARIMI NEDEN YAYINLAMIYON, ANLAYAMADIM

16-12-2018
Sezal Gökcen

ay muhteşem kanki

17-12-2018

En çok izlenenler

Ejderhanı Nasıl Eğitirsin 2 – How to Train Your Dragon 2 – 2014 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1006 kez izlendi

IMDB Puanı: 8.3 /10

Kategori: Animasyon

Kuralsız – Insurgent 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.9 /10

Kategori: Macera

İhanetin Bedeli – Butterfly On A Wheel 2007 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1013 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Suç

Cehennemden Kaçış – They Found Hell 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1013 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.6 /10

Kategori: Macera

Macera kategorisinde son eklenenler