Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Emeriç Hüsem

10 numara film kesinlikle izleyin

30-04-2018
Azem Erdogan

tom cruise sen harikasın

01-05-2018
Müstenir Yiğitel

10/9 komedi,aşk,romantizm,aile ilişkileri vs.vs.vs. herşey vardı mutlaka izlenmesi gereken bir film…

02-05-2018
Nafi Öncübay

türkçe dublajı ne zaman çıkacak

05-05-2018
Durualp İnanç

bence çok güzel bir film izlemeye deger

08-05-2018
Necabet Aköz

Admin kardeşim lütfen hd’sini istiyorum tek burdan izliyorum hd’yi ne zaman yüklersin?

10-05-2018
Gözem Günizi

herkese tavsiye ederim harika 1 film imd puanınıda hak etmişdir

11-05-2018
Eftal Hulusu

kesinlikle seyretmeyin zamanınıza yazık sonuna kadar izledim bu kadar boş bi film hiç izlememiştim diyebilirim

13-05-2018
Alpkutlu Ayata

film çok iyiydi. her dakikası gerilim dolu. filmin hiçbir dakikası boş değildi

14-05-2018
Alpergin Avhan

2. çıkması lazım

19-05-2018
Rüşen Turabi

binlerce insanla tanışıyorsunuz ve hiçbiri size ulaşamıyor sonra bir kişiyle tanışıyorsunuz ve hayatınız sonsuza kadar degişiveriyor güzel film oyunculuklar iyi ve doğal ama tabi mükemmel değil

20-05-2018
Evirgen Yetkin

gercekten güzel bir film izleme deger saolasın bilgin kardeş

21-05-2018
Abdil Fazul

Keşke başka film izleseydim :S 10/4

23-05-2018
Mütalip Yansi

cok guzel fılm izlemenızı tavsıye ederım

24-05-2018
Abdulvehap Görgen

Film iyi güzel de, bir insanın kaderine karşı çıkma isteği, zengin olma isteğinin önüne geçemez mi? “Sırf makineyi haksız çıkarmak için paradan vazgeçelim arkadaşlar, belki kıyameti kopartırız” diyebilmeliydi bu üç gençten en az biri. Geçen sene izledim filmi, belki dediler de ben hatırlamıyorum olabilir. Neyse,,, kaderciliği pek hoş durmasa da sürükleyici ve izlenebilir bir film.

26-05-2018
Nursan Sayınbey

çok güzel film.. beklediğimin dışında bir son..

28-05-2018
Gücal Nurani

muhteşem

29-05-2018
Umut Baskin

Hayatımda izlediğim en müthiş en anlamdı film diyebilirim. İlk defa bir filmde bu kadar çok ağladım, ilk defa bir filmde ağladım. İzlemenizi şiddetle tavsiye ederim. Kızı kendi yerinize koyarak izleyin. Teşekkürler Bilgin. :))

31-05-2018
Cafet Gökçekalp

arkadaşlar ilk defa bir filme yorum yapıyorum.buna güzel diyen arkadaşları anlamıyorum hayatımda izlediğim en iğrenç filmdi. Bütün film tünelde yaratığın 2-3 kişiyi kovalamasıyla geçiyo.KESİNLİKLE İZLEMEYİN.1.30 saatim boşa gitti.ben ettim siz etmeyin.bana güvenin

01-06-2018
Arcan Aytuna

aga film güzel harbi güzel ya

02-06-2018
Yeda Algur

Rocky’le mukayese bile edilmez. Orda orjinal bi seneryo var, tahsilatçılağa kadar düşmüş harcanmış bi yeteneğe hayat bi şans veriyor ve azimle hak ettiği yere çıkıyor. Hayal kırıklıkları var, dostları var, dram var, müzikler çok çok iyi. Bu film hem klişe, hem de kötü yazılmış Cidden ne var bu kadar beğenilecek anlamadım. Benden 6

03-06-2018
Şahat Taydaş

daha önce izledim harika bir film

04-06-2018
Vaiz Bektöre

bu ne ya daha dün sinemada izledim ne ara internete düştü

05-06-2018
Eraslan Kortay

Heyecan ve gerilim yüklü bir film..Bu tarz filmleri sevenler mutlaka izlesin…

06-06-2018
Lâhut Ur

mükemmel harika muhteşem çok güzel bir film.

08-06-2018
Növfel Serhad

film harikaydı

10-06-2018
Uzsoy Alibaran

güzellll

13-06-2018
Abdürrahim Andak

espiriler güzel değil.

14-06-2018
Yürüker Ulum

bu siteden aldığım keyifi başka hiçbir siteden almıyorum iyi ki var filmleri çok kaliteli ve sürekli güncelleniyor ağzı olan konuşmasın

15-06-2018
Zülfü Münip

çok eğlendim harika bir film. emeğinize sağlık teşekkürler bay bilgin

17-06-2018
Çağlayangil Elfaz

sonucu çok saçma olmuş güzel gidiyordu ama bitme şekli berbat ve alakasız 10 üzerinden 3

18-06-2018
Şöhrat Akdoğmuş

Film gerçekten çok etkileyici ama keşke görevini kötüye kullanan şerefsizlerden de intikam alsaydı;

20-06-2018
İlten Musab

cok guzel ızleyın…..

21-06-2018
Ersoy Memik

teşekkürler bilgin bey 6 yaşında ve 10 yaşında 2 çocuğum var onlar bu filmi görmüş ve izleyememişti altyazıları sebebi ile bu gün izleteceğim onlara izlemiş ve çok beğenmiştim filmi bilgin abilerine teşekkür edeceklerdir daha önceki izledikleri animasyonlara yazmıştılar

23-06-2018
Adni Algu

çok yetersiz bir film bence gercekten başarısız tabi bazı filmlere iyi derecede denebilir 2.partı açamadım yinede izlememize katkıda bulunan arkadaşa teşekkürler.

24-06-2018
Doğuer Özerek

idare eder

25-06-2018
Dehri Sıdkı

çok kötü ya çok anlamsız bi film…izlemeye değmez zamanıma acıdım şuan!!!

27-06-2018
İzbudun Doğruöz

Harika bir film.Teşekkürler Bilgin…

29-06-2018
Hakan Hakan

tHE GREY GÜZEL FİLMDİ GECE TAKİBİ ODA MUHTEŞEM Dİ..LİAM NEESON SOĞUK KANLI DURUŞU VE SAKİN SAKİN İŞ BİTİRMESİ ..HİTİM..ELİNE SAĞLIK ADMİN..

30-06-2018
Cura Duray

atmayın şimdi. mükemmel olmasa da oldukça iyiydi.

01-07-2018
Aksay Arısu

İngilizlere armut gibi istanbulu veren ve ülkenin geri kalanını da fransızlara, yunanlılara ve italyanlara bölüştüren tüm cephanelerimi istanbulda kilit altına alan son padişahın, saltanatın emrinde kalmak ve iradeyi halka vermek yerine şeriata ve saltanata teslim etmek istemek vatan hainliğidir. Kahraman demekse mantıksızlıktır! Yani kim, ülkeni savunmasız hale getiren, kendi ailesinin çıkarları peşine düşmüş saltanatı savunmanın doğru olduğunu idda edebilir ki? Yada cumhuriyetçiliğin karşısında şeriatı savunanı kahraman ilan edebilir ki? Devlet yönetimini halkın elinden alıp saltanata yada ulamalar cematine kim vermek isterse o halkına ihanet etmiştir.

03-07-2018
Yurtcan Koçbörü

tam kabul ediyorum saçma film ama film gibi izledinde güzel bi film nesi var

04-07-2018
Akmanalp Arıkhan

Filmin 1. bölümüne göre daha tarihsel ve duygusal bir kurgu içerisinde gelişen, filmde Asuna Klanı olarak adı geçen ve tarihte “Aşina Klanı” olarak bilinen, Orta Asya’daki ilk Türk kavimlarinden birisinin, biraz kötü gösterildiği, genel olarak fantastik ve tarihi film severler için sıkılmadan izlenebilecek bir film olduğu söylenebilir.

05-07-2018
Erginel Erginel

bu filme crysis oyununun değişik senaryolu filmi dien kişi iyi sallamaış
bu filmin ilk bölümü appleseed ex dir 2007 yapımı craysis oyunu 2008 de çıktı

06-07-2018
Şemsi Zeren

film cox xosuma geldi.baxmaga deyer bir filmdir.pesman olmassiniz.admin cox sag ol.

07-07-2018
Çağa Durualp

Çok güzel ve sona doğru duygusal bi filmdi.

09-07-2018
Ağer Allahverdi

hayranlarin cok bilgin….. bakalim nasil film

14-07-2018
Güngören Örenel

Kesinlikle izlenmesi lazım süper aradığınız her şeyi bulabilirsiniz :)))

16-07-2018
Sancaktar Tekal

Film gerçekten çok iyi. Ana karakteri gözümde devrimci bir kişi olarak canlandırdım sonunda düzene baş kaldırısı yok sayışı diktatörlüğü çok heyecan vericiydi.

20-07-2018
Umurhan Aktay

işte buuu

23-07-2018
Nizam Özerhan

cok süper ben cok beğendım ızleyın derım

24-07-2018
Arıkol Çapaner

güzeldi bi aile filmi

25-07-2018
Od Eskin

Süper bir film, tavsiye ederim

26-07-2018
Buruktekin Demirdöven

10/8 wverebılecegım ck gzl anlamlı bır fılm tavsıye ederım kesınlıkle

30-07-2018
Üzeyir Tur

güzel tavsiye ederim

31-07-2018
Göksenin Ongüner

Yarinin sinirinda yasa ya da ol filmini izlyenler bunu da soluksuz izlerler.
Tek kelime ile mukemmel ,filmin yuksek ihtimal serisi gelecek [: cunku film bitmedi

02-08-2018
Vedat Benzer

bu kadar ii bir film görmedim emeğe sağlık daha önceden izlemistim koyanlara saolun diyorum

03-08-2018
Nisret Akasma

Arkadaşlar animasyon ne sıkıcı nede saçma animasyonda diyolog yok bunu yazabilen senaristler aslında çok çok beğendiğiniz filmlerden kat be kat emek harcıyor kelimeler olmadan sadece hareketlerle anlatılıyor bir nevi sessiz sinema gibi çok çok eski zamanlarda hiç diyolog olmayan filmler yapılırdı. Emek harcamamış diyen kişilerin sanat kültüründen şüphe ederim. Merak uyandıran bir animasyon ve gerçekten izlerseniz eğer bu animasyonda çok yoğun duyguların olduğunu ve kendi hayatınızdan bir şeyler hatırlattığının farkına varabilirsiniz. Konu yok diyen arkadaşlar konu fedakarlık üstüne kurulu adam uykusundan oluyor kendi mesleği dışındaki işlerde çalışıyor kıza güzel hediyeler alabilmek için onu mutlu edebilmek için deli gibi didiniğini fark etmediyseniz bir şey diyemiyorum artık. Amacım aşalamak değil anlamamış olabilirsiniz ama anlamayıp o kadar gömmeniz mantıksız anlamadınız bari susun.

08-08-2018
Karayel Karayel

güzel izleyin derim emege saygı .

10-08-2018
Yahşibay Beytöre

Müzikleri çok iyi… film kafaya göre değişir, ama bu filme 6/10 fazla veren kişi vurdu – kırdı filmlerine aşinadır muhtemelen . Emek için Teşekkürler …

11-08-2018
Şuayben Abdüssettar

saçma bir film açtıysanız hemen kapatın…

14-08-2018
Messud Şüyüp

Film süper. herkese şiddetle tavsiye ederm =) ayrıca siteyle uğraşan herkese cidden çok teşekkürler. Elleriniz dert görmesin inş. =)

22-08-2018
Dirimtekin Günşen

açılmadı

24-08-2018
Altıntaç Ayet

önceki filmlerinide izledim harika bir film biraz uçuk olsada anlamlı ve ders verici bir film dogruluk dogruluk

25-08-2018
Ahfeş Atılay

film oyunculuk yönunden basarılı ama sıradan bir senaryo. sizi sasırtmıyor. bu filmi izledikten sonra cok etkilendiğimi söyleyemem ama sadece oyunculuk için 6,5 puan verebilirim

26-08-2018
Adanan Aşcır

aile ile izlenecek bir film değil.

30-08-2018
Bünyamin Dalgıç

Kitabını okumayan veya 1.yı ızlemeyen yorum yapmasın berbat falan dıye gayet muhteşem bir filmdi 10/10

31-08-2018
Duray İnalkut

son partta sorun var 2.26 dan sonra ses gelmiyor ilgilenirseniz iyi olur

04-09-2018
Atabek Akıl

TEK KELİMEYLE HARİKA… 7/10 puan… siteyi 1 yıldır takip ediyorum ve bu İLK YORUMUM.. ÇOK SAÇMA diyenlere kızdığımdan yazıyorum.

06-09-2018
Sadittin Yalazabay

Sacma sapan bi film basi sonu belli degil olaylar bir anda olup bitiyor. Hadi hurra onu yapalım hadi kurtaralım, kurtarmayalım falan filann., hele sonu şoke oldum yani ölüler ayakta durabiliyor müthis bir yetenek doğrusu..

08-09-2018
İçten İçten

kesinlikle süper sabır ve azimin ufuklarını anlatıyon izleyin kesin izleyin…

09-09-2018
Mutullah Yaşaddin

Güzeldi. Emeğine sağlık.

14-09-2018
Tekeş Giz

Sadece Az Kitap Okuyun ve Diktatörlüğün İyi Birşey Olmadığını Anlayacaksınız Bunun çok örneği var. cCc

16-09-2018
Anilcan Eba

Vasat altı bir film, bu yoklukta seyredilebilir ama tamamen zaman tüketmek için. Amaç eleştirmek olursa baştan sona onlarca madde sıralayabilirim ama en çok can sıkan kısım filmin yarısından fazlası, özellikle de en can alıcı yerleri tamamen simsiyah görüntüde geçiyor, hiçbir şey gözükmüyor..

17-09-2018
Oksever Teke

bilim kurgu nedir onu öğrenin sonra bu filmi izleyip öyle yorum yapın.

18-09-2018
Sargut Sargut

olağanüstü keyif verici bir film azim ve kararlılık her zaman peşindede türlü güzellikler getirir muhteşem bir film

20-09-2018
Düzel Erguner

helal olsun baştan sona güzeldi emeğinize sağlık teşekkürler

21-09-2018
Zühdi Ökeer

Sonu Kötü bitti Bende kemeri almalıydılar

23-09-2018
Erin Keskinel

leonardo dicaprio var daha ne olsun zeka küpleri

25-09-2018
Aktaç Baler

Filmin bi kısmı korku. Bizim unide de vardi boyle hocalar. İnsana gercekten korku filmi gibi oluyor acimasizlik bi .. etmislik vardi hocalarda tamam turkiyede hatri sayilir bir hoca ama insanliktan sinifta kalir. Bu hocalarin psikoloji bolumunde olmasi ise daha buyuk bi traji komediydi. Yani demem o ki film cok gercekci.. İzlemeden olmeyin la bunu

27-09-2018
Çapan Ercihan

film süperdi 10üzerinden 9 u hakeden bir film bilgin sanda çok teşekkürler emeğine sağlık

28-09-2018
Özkoç Özkoç

Süper Bir film 1000 üzerinden 10000 o kadar güzel bilgin cok saol.

30-09-2018
Hürbey Çinerk

Arkadaşlar bu tabi ki benim düşüncem ama film güzel değildi zaman kaybı

02-10-2018
Burhan Dal

Bilgin dostum sen harikasın adamım

03-10-2018
Tağalp Vahip

muhteşem bir film izleyin

04-10-2018
Timur Bilal

ağa bu neydi ya şunu yazarken bile ağlıyorum…

05-10-2018
Ercan Ercan

yorumlar için teşekkürler, izlemiş kadar oldum

06-10-2018
Abdulsemet Burtay

BEYNİN FİZİK ÖTESİ DÜŞÜNCE SINIRLARINI EPEYCE ZORLAYAN,SÜPER REPLIKLERİ OLAN BİR FİLM!!!… HAYDİ ÖZ-BEN’DE VAROLUŞ DÜŞÜNCEYE!!!… HAYDİ ÖZGÜR-DİYALEKTİK SORGUYA!!!… TEŞEKÜRLER… SEVGİLİ BİLGİN… ÖZGÜR SORGU AYDINLIĞINDA… YÜREKTEN… YÜREĞE… SEVGİYLE…

08-10-2018
Mecrum Akdamar

fantastik çocuk filmi ,sararsa izleyin

11-10-2018
Erkut Kökten

Ya film süper!Yalnız dublajdaki sesler hep birbirine benxiyor.orada”bu kız tam bir anarşist,birgün onunla eveleneceğim”diyen hangisi??

12-10-2018
Boztepe Necmi

teşekkürler bilgin bu filmi bekliyordum

13-10-2018
Göksen Ongüner

güzel bir gerilim filmiydi kardeşler tam bir piskopat iyi seyirler

15-10-2018
Senol Ünlüer

çok güzel…

16-10-2018
Abdilkadir Behrem

güzel ama sürükleyici bir film

18-10-2018
Ömercan Abdülgafur

tEK TARAFLI SEVGİSİMİN KARŞILIĞINI ÜMİTSİZCE ARAYAN BİR KADIN ,VE YANLIŞ BİR FREUD BABA-KIZ YAKLAŞIMI .AİLECE YARDIM ALINMASI GEREKEN MUTLAK KONULARLA ÖRÜLMÜŞ NEFİS FİLM OLMUŞ.

19-10-2018
Cemil Kılınç

cok guzel bir film konusu super sonunda agliyacaktim elestirecegim bi sey yok cok begendim bi kere daha izleyecegim

22-10-2018

En çok izlenenler

Anthropoid 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1015 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.2 /10

Kategori: Tarih

Çılgın – Crazy 2008 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1024 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Müzikal

Senna 2010 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1024 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.3 /10

Kategori: Spor

İp Man Son Dövüş – İp Man The Final Fight 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1027 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.7 /10

Kategori: Dram

Biyografi kategorisinde son eklenenler