Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Mümün Şali

tadı yok filmin. izlemesende olur

02-04-2018
Tolunbay Bekir

mükemmel film diye buna denir..emeğinize sağlık..

03-04-2018
Sevban Zülgarni

alt yazılı olunca daha güzel oluyor ayrıca bu anime değil
tavsiye ederim ..

04-04-2018
Erkiner Kısmet

Uni yillarindan yaklasik 2 yil sonra 15 gunluk bir yalnizlik doneminde tekrar filmlere donmeme neden olan bir basyapit. Nolan Nolan Nolan sende nasil bir hayal gucu var sen nasil bir varliksin ne oldugunu kim oldugunu bilmememe ragmen sana saygi duyuyorum ve cocuklarim bile bu ismi bilecek tam bir ŞAHESER …

05-04-2018
Sevgür Hürol

Ya arkadaşlar film güzel mi değil mi?bütün filmlerin altında hep bu belirsizlikler var insanın kafasını çeliyorsunuz şimdi izleyeyim mi izlemeyeyim mi anlamadım

06-04-2018
Velittin Alâmet

BENCE HARİKA… yakın zamanda hepimizin yaşayacağı bir olayı şimdiden özetliyor..13-14 yaşındaki çocukların yorumlarına bakmayın….mutlaka izleyin..

07-04-2018
Doğangün Gençaslan

bilgin bu sitede tek birşey eksik o da hababam sınıfı kemel sunal gibi filmler

08-04-2018
Türe Alattin

Film hakkındaki hemen hemen bütün yorumları okudum ve filmi 2. kez izledim. Kendimce hem filme hemde yorumlara eklemek isterim ki filmde tıpkı hayat gibi ne olduğuna değil ne aldığımıza bakıyor. 6 farklı öykü ve 3 er 3 er birbirine birebir bağlantılı. ( 2000 yılı öncesi ve sonrası gibi ) ( pek çok anlamda 2000 yılının devrim niteliğinde olduğunu varsayarsak ) Ana teması için ” sömürüye izin vermemek veya izleyici kalmamak ” diyebilirim. Yaşadığımız şu yıl itibariyle bundan önceki her kazanımımız bizden önceki nesillerimizin başkaldırılarından ve yanlışa karşı savaşlarından kalan kazançlardır ki bundan sonrası içinde aynısı olacaktır. Yazar – klon – ilkel yaşama dönüş… sıralamsında belkide savaşacağımız konular saygı- teknolojiye insani anlamda yenik düşmemek- sonrasına hikaye yazılabilir ama ilk iki konu üzerinde sağlam ve güncel çalışılmış. Sonuç olarak gerçek ve kurgu üzerinden sağlam bir şekilde harmanlanma yapılmış. Reenkarnasyon ile ilgili bir durum veya ürkütücü bir sözde gurup için bilinçaltı mesajı almadım filmden, her insanın inancına göre değişebilecek bir geçiş ister adı reenkarnasyon olsun isterde cennet cehennem olgusu olsun, sonuç olarak kapıdan geçecek olan insanın ta kendisidir. Hem kazanımı hemde güzellikleri getirecek olan tek olguda filmde güzel bir şekilde işlenmiş olan İNANÇ,AŞK ve SEVGİ dir, sevgi ve saygılar ayrıca emeğinize sağlık sayın BİLGİN.

10-04-2018
Züheyr Kâmil

uvvv güzelll

12-04-2018
Afşin Ataol

Film iyi

13-04-2018
Esenkul Soytekin

Angelina Jolie’nin olması ve fragmanın ilgimi çekmesi izlemem için yetti bile.Kesinlikle çok güzel bir film.Olacağını sanmam ama kötü yorum yapanlara aldanırsanız çok güzel bir filmi kaçırırsınız.Bayıldım !

16-04-2018
Selemin Ahmet

soluksuz izledim, bide üstüne sevgilimden azar yedim geç yazdım diye mesajına

19-04-2018
Kartekin Miran

admin kardeşim yabancı film olsa dank diye buluyorsunuz böyle berbat filmleri falan zank diye buluyosunuz fetih 1453 e gelince hiç kimsenin haberi yok

20-04-2018
Lamih Nurittin

Filmi izleyecek olanlar kesinlikle mükemmellik beklemesinler. Ama şunu söyleyebilirim ki filmi %90 ihtimalle beğenirsiniz. %10 da filmde mükemmellik arayanlardır, onlarada saygı duyarım sıkılmadan izleyebileceğiniz bir film. TEŞEKKÜRLER BİLGİN

21-04-2018
Oflaz Sazak

ellerine sağlık kardeşim sürekli bu siteden izliyorum filmlere gerçekten emek veriyorsun

23-04-2018
Alaçam Bölükbaşı

gerçekten statham klasiği olmuş…

24-04-2018
Koşukhan Oğulbay

berbat

25-04-2018
Bahir Birtan

çok birşey beklememek lazım… 10/5

29-04-2018
Avunç Cansın

Bence güzel bir film olmuş. Sıkılmadan izlenir. Tavsiye ederim

01-05-2018
Züheyla Akbatu

gercekden super film ..izlemeye değer. ..film icin teşekkürler

04-05-2018
Bayça Cannur

Bide ben islimm bakimm bu kadar ısrar etinise göre güsel filmdir

05-05-2018
Özgen Olgun

süper ln bu film kaç kere izledim bna gre tavsiyem herkez izlesin

08-05-2018
Muzaffer Oyalp

bu filmi izlemeyen film izledim demesin.mükemmel ötesi

11-05-2018
Kerman Nadir

Evet arap faik yönetmen kişiliğiyle yorum attı. Admin bence filmi kaldır kimse izlemez arap faik böyle bir yorum attıktan sonra. Siz titanik filmine bile bahane bulan zihniyettensiniz.

12-05-2018
Çığa Eroğan

muhteşem görseller,aksiyon,teknoloji,dramatik aşk birleşiminde güzel bir film(10/9)

13-05-2018
Münür Şamili

Arkadaşlar film güzel ancak bu tür zaman atlama filmlerinde birçok açık nokta bulunması gerçeği bu filmde de karşımıza çıkıyor. Örneğin paralel evrende yaşam döngüsü evrenin temel varoluş gerçekleriyle maddi ve manevi olarak örtüşmüyor.Bir kişi aynı anda 2 yerde oluyorsa bu aynı kişi değildir ya da aynı zaman değildir.Dolayısıyla paralel evrenler arası bağ kurulamaz.E mail atarak iletişime geçmesi çok saçma. İkinci olarak da yüzbaşının yerine geçtiği vücudunu kullandığı öğretmen ne oldu yani paralel evrende adam trene kendi olarak bindi ve daha sonra yerine kahramanımız geçti.Peki o vatandaş ölmediyse ne oldu buharlaştı mı? Malesef bu tür mantık hataları her zaman yolculuğu filminde olduğu gibi bunda da var ama gene de izlenebilir.İyi seyirler.Bu site gerçekten çok güzel bu arada emeği geçenlere teşekkür ederim.

15-05-2018
Erşan Karanbay

Alamagdan duramadım tavsiye ederim mukemmel bir film olmuş

16-05-2018
Özgenalp Savlet

@gorkem Kontrol edildi film açılıyor tekrar deneyiniz.

17-05-2018
Selâmi Ülez

bence cok guzel bir film herkese tavsiy ederim

19-05-2018
Öztay Sayru

mukemmel.

20-05-2018
Törü Artur

Bence süperdi film. Yani çok yaratıcı şekilde ölmüşler. Dublaj bence de biraz kötüydü ama idare edebilir derecede. Filme bayıldım site de zaten çok iyi. Sonu çok fena bitti ama.. Aklıma gelmezdi bir kamyon yüzünden ölecekleri..

21-05-2018
Gündeş Erson

harika bi filmdi

22-05-2018
Erdenalp Kanpulat

UZUN ZAMANDIR BÖYLESİ HEYCAN DOLU FİLM İZLEMEMİŞDİM,HARİKA FİLM TAVSİYE EDERİM.

23-05-2018
Keyhan Önkal

Etrafımızdaki dönen entrikalara o kadar çok alışmışız ki paranoyaklıktan her şeyde bi türk/islam düşmanlığı arıyoruz millet olarak.

24-05-2018
Teşrif Hoşgör

film güzel arkadaşlar

24-05-2018
Üstüngü Aliksan

film süper kesinlikle izlenmeli

25-05-2018
Berkem Kendal

Uzun zamandır bu kadar bir filmden etkilenmemiştim açıkçası.Hem oyuncular çok doğal hem de çok içtenlikle oynamışlar. Herşeyiyle çok beğendim.

25-05-2018
Alcan Başay

bilgin çok teşekkürler oğlum altyazılı izleyememişti çok iyi oldu sevinçten havalara uçtu görünce

26-05-2018
Sadeddin Aktaç

halal olsun turklere

26-05-2018
Aytolun Bican

oha diyorum çüş diyorum gerçekten sonu gerçekten müthişti bir ara o baştaki müdür ile ilgilide şüphelerim vardı ama ona gerek kalmadı.

27-05-2018
Nurtop Abdulvasih

super bir film seyretmeye değer!!

27-05-2018
Akyurt Arukan

sıkı film…

28-05-2018
Shahram Akçam

Güzeldi…..

28-05-2018
Demokan Feritkan

Harika bir filmdi herkeze şiddetle tavsiye ederim

29-05-2018
Yildir Aliyar

çok iyi değil fakat 3 değil 5 puan eder bu film

29-05-2018
Rikap Siraç

Degerli siteniz en iyisi teşekkürler

30-05-2018
Özdeş Evsen

Gerçekten güzel bir film yani muhteşem diyemem ama sonuna kdr izletiyor gerçi film i izlerken sonunu tahmin edebiliyorsun ya da olayların akışı ne olacak bilebiliyorsun ama yine de izlettiriyor kendini güzel..

30-05-2018
Özkul Ammar

tşkler bilgin işini iyi yapıosun

30-05-2018
Korgan Odyakmaz

bence daha iyi yapılabilirdi ama yinede fena değil keşke izlemeseydim yada zamanım boşa gitti demezsiniz..

31-05-2018
Taylaner Yola

Son yıllarda izlediğim en mükemmel filmlerden biri oldu ve kesinlikle klasiklerim arasında ilk 10′a girdi. Senaryosu, Kurgusu, Oyunculuklar ve Müzikleriyle tam bir başıt yapıt olmuş. Umarım bu film bir çok kişiye ulaşır. Çünkü kesinlikle izlenmesi ve takdir edilmesi gereken müthiş bir film. Emeği geçen herkese milyonlarca kez teşekkür etmek istiyorum. Sinema dünyası kaliteli bir yapım daha kazandı.Benjamin button filmi kadar iyi ve etkileyiciydi. Hayallerini yaşamak dedikleri şey bu olsa gerek herhalde. Bir ailenin başına gelen tuhaf bir olayı anlatırken sevginin ve duyguların içinde filmi izlerken düşlere daldım. Ama en çok haz aldığım kamera çekimleri ve Timothy’nin mimikler oldu.(BİLGİN TŞKR EDİYORUM ELİNE EMEĞİNE SAGLIK)

02-06-2018
Kınaytürk Nami

2008 kriz bizi teğet geçti. şimdi daha iyi anlaşılıyor işin iç yüzü.

03-06-2018
Esiner Sönmez

tamam iyi çok iyisinde nedir bu altyazı tutkusu

04-06-2018
Özgün Soykök

bes para etmez ufo degilde tepsi sanki ne bicim film ya

05-06-2018
Buğra Eryalçın

mrk arkadaşım sana katılıyom niye muslumanlar hep soykırım yapıyo amerikalılar kendileri neden soykırım yaptıkları ülkelerin filmini cekmiyolarda yada yahudiler soykırım yapdıkları fiistin neden hep muslumanlar hep muslumanlar arapları hep katil gösteriyolar dunyaya kendi katillerini hiç göstermiyolar afkanistan ırak müslümanları katil gibi gösteriyolar dünyaya

06-06-2018
Heper Özer

bu film öncedem vardı ızlemıstım.ben cok nadir bi film begenırım.ama konu tam bi beyin jımnastiği beyninizi yorucak ve kafanızda o nasıl oluyor buryaı anlamadım o ordan nasıl cıktı buna ne oldu gibi sorular oluşacak.ben şahsen cok guzel kurgulandıgını dusunuyorum ve cok begendım.bu filmi begenmeyen kişide benım gorusum basit filmlerden hoşlanan kişidir.imbd puanı yerinde bence.iyi seyirler..

08-06-2018
Gökbay İlvan

film işte diyemiyorum nehalddeyiz kağroluyorum

09-06-2018
Nuhi Zuhat

Bu filmi çok merak etmiştim geçen hafta izlicektim ama tr alt yazı diye izlemedim şimdi izlicem umarım iyi bi film dir şimdiden emeğine sağlık bilgin

10-06-2018
Selçuk Merdi

filmden sıkıldım. Size güzel seyirler dilerim.

13-06-2018
Selahaddin Yildiray

Ağır bir film, tamamen psikolojik. Sevgiden yoksun şiddet görenleri konu alıyor.

14-06-2018
İncebay Özgebay

filmin türkçe dublajını en yakın zamanda cikartmanızı istiyorum.Lütfen

15-06-2018
Boyer Mecittin

sonuna kadar izledim anlamak için ama gerçekten bir şey anlamadım.

16-06-2018
Koçakaslan Noyan

Bildigin NFS serilerinin hepsini karıştırmışlar ortaya mükemmel bir film cıkmış …

18-06-2018
Bilgekağan Çakmak

It was amazing film.kevin Costner had done magnificiant play his role.sweet

19-06-2018
Akdağ Altuntaş

GALİBA SON YORUM BENİM OLCAK FİLM GERÇEKTEN ÇOK SÜPER ELİNE SAĞLIK BİLGİN KARDEŞ İNSLLH HEP BÖYLE AKICI FİLMLER GELİR SİTEYE COK SAOL!!!!!!!!

20-06-2018
Dalgıç Ezelhan

bilgin film açılmıyor sorun var herhalde

21-06-2018
Kırtekin Selen

güzelde türkcendi biraz daha iyisni ne zamn cık bilir acaba
admin

23-06-2018
Tuğtaş Yağız

gerçekten çok guzel film izlemeye değer…

24-06-2018
Murathan Südaş

film başlarken çalan şarkının adını bilebilen var mı yaa?? kyle şınav falan çekiyor ya ordaki şarkı bilen varsa paylaşsın lütfeeenn !!

25-06-2018
Yarkan Böken

Ben filme kefilim. Film güzel.

26-06-2018
Göksu Özil

en iyi animasyonlardan biri

27-06-2018
Erchan Munip

mert nerden biliyorsun ama çıkarsa çok güzel olur

28-06-2018
Yaşlak Büget

gerçek hayatta yaşanmıştır herşeyi ile gerçektir ve muhteşem başyapıt
BRAD PİTT e ayrı bi parantez açmak gerek

29-06-2018
İkram Kınayman

Aklınız varsa izlemeyin. Hep aynı mekanda geçiyor film hiç bir action yok . Tamamen zaman kaybı

30-06-2018
Demircan Hürdoğan

Filmi çok başarılı buldum. İnsanı, İnsan zihninin derin ve karanlık yönlerine bakma cesaretiyle ve onunla ve ona rağmen yaşamda var olmasını, kendini var edişini sergileyen gerçekçi bir film. Çok iyi kurgulanmış, başrol oyuncusu Isabelle Huppert’ın filme katkısı muhteşem elbette. Kalıplardan, dogma ve yargılardan bağımsız izlemek anlayışı her zaman kolaylaştırıyor hiç şüphesiz. Teşekkürler

02-07-2018
İbat Öntaş

insanlara islamı böyle öğretiyorlar ve müslüman olmayanlar müslüman olanları terörist sıfatıyla algılyor ve islama yaklaşmaktan korkuyor film müslüman=terörist demek istemiş…

03-07-2018
Kavçın Onurkan

çoook korktuk eşim cam sahnesinde yerinde fırladı gerilim fena

04-07-2018
Hiva Möhsim

ben filmi izlemedim amaq güzel bişiye benziyor kötü diyende var iyi diyende ama ben izlemeden bişi diyemem ama zombili filmlere bayılırım

05-07-2018
Gülergün Ölmez

bu harikaydı.ama

06-07-2018
Gencalp Nasrettin

super

08-07-2018
Yonis Ağar

@Mekin Maalesef yazımı buradan okuyabilirsiniz. http://www.songwayfilms.com/onemli-duyuru-muhakkak-okuyunuz.html

09-07-2018
Husret Muhyiddin

Hayatımda izlediğim en boş film di. Güzel diyen arkadaşlara şaşıyorum doğrusu

10-07-2018
Tanju Yaldırım

Filmi çok beğendim.. izlenmesi gereken bir film..

11-07-2018
Rasim Sevay

Bazen izlediğiniz filmin efeck leri ne kadar kötü olsada her film de her filmin konusunda gizli bir mesaj yatar bunuda anlarsanız o filmi kendiniz tasarlarsınız kısacası kendini kaptır ve keyfini çıkar bu bütün film ler için geçerlidir.

15-07-2018
Abdurahim Çağil

Adamın halından adam olan anlar…..Yüreğine sağlık gardaşımmm ALLAH RAZI OLSUN.

17-07-2018
Şinasi Tokalp

bu kadar gzel bir film olamaz

19-07-2018
Doğa Gencal

gercekten tüekleri iyi anlatmış demekki 1471 kadar evde bile yatmamışsınız yani evi bilmiyordunuz:)

20-07-2018
Beyazit Feti

bilgin teşekkürler

21-07-2018
Arınç Bahti

keşke bende boyle zaman yolculuguna gidebilsem :/

25-07-2018
Töregün Öztoklu

Gelmişler Kız Tanrıya şirk koşuyor diye yorum yapıyorlar ne geri kafalısınız, bırakın artık milletin inançlarını sorgulamayı hoşunuza gitmiyorsa film kapatın izlemeyin burada sözde müslümanlık yapmayın sanat sanat içindir azıcık kültürlü olun mantık aramayın şu filmlerde

26-07-2018
Akant Alpgiray

reklam olmazsa adamlar nerden para kazanacak aylık uyelık 1 tl yapsa yıne kaydolmazsınız dolandırıcı muamelesı yaparsınız… ver bılgın reklamı ver sende kazan bızlere hep hızlı kalıtelı fılmler sun
EMEGE SAYGI…

27-07-2018
Ötüken İlgün

la bu nasıl bi filim ya izlemenizi tawsiye edemm çok tırsıyorum (:

28-07-2018
Argün Azadi

Semra Başka rakip sitedenmisin nesin Film 10 numara ailecek keyifle izleyin

31-07-2018
Denizel Ünüdeğer

super film bazı zenginler neden sadist manyak oluyor…çaktırmadan çok güzel dersler veren senaryo..zevkle izleyebilirsiniz

02-08-2018
Selvihan Tanaltan

Şidettle tavsiye ediyorum !!!

03-08-2018
Türgün Tozun

tövbe TANRININ oğlu diye bir şey yoktur la ilahe il lahlah Hepimiz sadece ancak ve ancak kuluyuz şu filmmin en azından ismini değiştirin.

04-08-2018
Manzur Okyay

fırsat buldukça harry potter izliyorum

07-08-2018
Tuhfe Özsungur

Efsane devam ediyor..

11-08-2018
Kayagün Muharrem

ibretlik bir film. bir annenin nasıl OLMAMASI GEREKTİĞİNİ anlatan sürükleyici bir film.ileride anne olacaklara ŞİDDETLE TAVSİYE EDİLİR !

12-08-2018
Mikâil Benna

Vidyodanın sitesinde sorun vardı mecburen kaldırdım, şimdi düzeldi. İyi seyirler.

14-08-2018
Bağdaş Çandarlı

izlerken yerinizde duramıyacağınız bir filmmm

16-08-2018
Tankoç Yalgın

güzel film

17-08-2018
Benan Civanşir

ya ben bu kadar iyi bir hikaye çıkabilecek alnının nasıl boka batırıldığını izledikçe çıldırdım,,oyunculuklar bile kurtaramamış,,Film bi efsane olabilecekken ortaokul çocuklarına hitap eden reklam kliplerine dönmüş,,hele o yağmur sahnesi,,Ocean’s Eleven’ın son efsane sahnesinin bir filimde 100 kere tekrarlandığını düşünün,,

18-08-2018
Durguner Erenler

durağan. anlamsız bir son. beğenmedim

20-08-2018
Sittik Abdülvahap

bilgin kardeş ses sorunu devam ediyor.

21-08-2018
İlaydın Kıraner

Tavsiye edilir film ama kalbi olan izlemesin. :((

25-08-2018
Abdülhak Akçay

Liv Tyler farki,,,güzel ve gercekci bir hikaye,,Din olgusunun nasil uyusturucu oldugu,,dinsiz etiketi yapistirilanlarin ne denli fedakar ve yeri geldiginde sevgisi icin hayatini verebilecegini gördük,,,

26-08-2018
Dinçtürk Dönmez

izleyin güzel film.

28-08-2018
Turbay Yalım

izleyin arkadaşlar iyi film,Tom hardy nin oyunculuğu mükemmel.

30-08-2018
Özilter Tölek

süper bir film

30-08-2018
Kayan Orgunalp

Abi gerçekten Muazzam Bu kadar özenilmiş ve emek verilmiş bir film daha izlemedim Kesinlikle Tavsiye ediyorum.

31-08-2018
Selver Zari

site ve filmleri no1 laf yok bunun turkce dublaj nezman cikar merakla bekliyorum

04-09-2018
Beytöre Cudi

bu filmin 5 i çıkacak kesin çünkü belli etmişler hemde çok belli ama 2 yıl sonra falan belki

05-09-2018
Abdüssemi Angıt

admin öncelikle bu güzel filmi bize payşatıgın için teşekkür ederim.. bu filmde insan hayatın gerçekleriyle yüzleşiyor. gerçekten güzel bir film olmuş emek verenlerin ellerine sağlık.

07-09-2018
Özlüer Tuğrultekin

aramızda BİLGİN’i en çok seven reklamlara en fazla tıklayandır ((:

09-09-2018
Müftü Mikâil

güzel film

10-09-2018
Meherrrem Sitki

konusu sacma olabilir ama filmi super yapmislar.

11-09-2018
Bayraktar Caymaz

harika bir film tesekkurler admin

12-09-2018
Serdengeçti Esentimur

Güzel film çok duygusaldı…

13-09-2018
İlsavun Neccar

pardon zaten varmış dikkat etmedim

15-09-2018
Bilnur Erincek

bilginin sitesi mükemmel

17-09-2018
Daldal Katı

dhoom 3 gerçekten harika final on numara

18-09-2018
Saylam Torhan

ÇAKMA BOND:) BATI TAKLİTÇİSİ BİR FİLM. BİR KENDİ OLAMADI BU HİNTLİLER O KADAR PARA HARCAYIP FİLM YAPIYORLAR PARALARI BATI PROPAGANDASINA GİDİYOR. BİRDE AKSİYON FİLMİNDE BİLE DANS EDİP ŞARKI SÖYLEMELERİ AYRI BİR ENETERESANLIK? AMA FİLM EĞLENCELİ….

20-09-2018
Erkunt Köken

harikaydı teşekkürler 3. seriyi beklıyoruz

21-09-2018
Bozbaş Çıtanak

şeriat ve hükümlerinden bir kez daha nefret ettim.Kahrolsun şeriat !

22-09-2018
Ubeyit Sahabi

çok saçma izlenmez

23-09-2018
Ahen Baturalp

ne zaman düzelir

25-09-2018
Ertuğ Mertel

ilki çok daha başarılıydı.

26-09-2018
Beran Ferdin

bilgin valla siteyi ücretli yapsan köşeyi dönersin

28-09-2018
Burç Delâl

Gerçekten güzel bir filmdi

29-09-2018
Yürüker İlkut

konusuna baktım ne kadar saçma dedim gözüm yorumlara kaydı yok artık dedim kaçıncı hismiş bendeki :D:D:D

30-09-2018
Güntimur Kopuz

izlemeniy diyen arkadaslar nekadar günah islediklerini bilmiyorlar.
Öbür dünyada cezasini vericeksiniz insan kilikli hayvnlr.
Böyle bir filme kötü nasil dersini, sin sapikmisiniz, yoksa uyusturucumu kullaniyorsunuz

03-10-2018
Uluman Gökberk

basit bi konu,çok bi heycan beklemeyin.

04-10-2018
Refhan Sezginay

Hayatımda izlediğim en saçma film.Bende birşey olacak zannediyorum. pehhh…

05-10-2018
Kesek Kesek

emeğinize sağlık

06-10-2018
Melikşah Olpak

admin merhaba chrome dan açıyorum ama hiç bir filmin videosu çıkmıyor neden acaba

08-10-2018
Tanaltay Tuman

Rezalet

09-10-2018
Radim Sulhattin

film güzel izleyin

10-10-2018
Nurbay Saygı

harika ellerinize sağlık

12-10-2018
Ertek Sevük

korkutucu ama harika

13-10-2018
Günbey Çiğil

Çok düşündürücü ve sorgulayıcı bir film. Toplumun, yalnız insanlara karşı bakış açısının gelecekte ne boyutlara gelebileceğini gösteriyor. Film, “Hissetmediğin bir şeyi yaşamak mı, yoksa hissettiğin bir şey yaşayamamak mı?” gibi pek çok soruya cevap arıyor. Film üzerinde düşünülürse birkaç kitap çıkabilir. Film izlerken beynini kullanmayı sevenler için uygun bir film. Yönetmenin diğer filmlerini de izlemenizi tavsiye ederim.

14-10-2018
Sezgin Yegân

güzel izleyin. film grafilkeri mükemmel

15-10-2018
Kaan Kongarata

Guzel, gercek bir film nihayet, masal kahramanlarindan usandik…

16-10-2018
Karataş Olgunay

Arkadaslar film kesinlikle harika, gercek hayatdan goturulmusdur. Hatta filmdeki irakli sniper bile gercek hayatda varmis, adi Juba . Youtubda izleye bilersiz bu adami

17-10-2018
Mehmetçik Güdek

harika bir film ama berbat bir son….. sonunu getirememişler. buna rağmen keyifle izleyebilirsiniz

18-10-2018
Cihannur Gökbaran

kım nederse desın bu film super ızlemınızı tavsıye ederım

19-10-2018
Seziş Yeğrek

Hayatımdan resmen 2 saat çalındı. Izlemeyin arkadaşlar böyle iğrenç bir film görmedim daha. Sadece Rus Bürokratların nasıl hırsızlık yaptığı ve bir iyi adamın Mücadelesi. Sonu da o kadar Saçma ki çıldırır insan.

20-10-2018
Ökkeş Güngör

Yorumları okuduğumda filmin tam olmadığı söylentisiyle karşılaştım bu doğru mu ?

22-10-2018
Ziynetullah Gençsoy

yaw arkadaşlar ben izliyiciyim,ama sizler kimi film kötü,kimide film iyi yazmış,karar veremedim,izlesemmi izlemesemmi,hımmm dur bi düşinim,yaw arkadaşlar size kaldıysak kesin dile kalmışızdır,zevkler ve renkler tartışılmaz,ne izlersen onu biçersin,bi dk karıştırdım yaf ekersendi o herrr neyse,her kuşun eti yenmez,şöle düşünün film kötü deyipte sanki izlemicem hıh! banane kötüyse izlicem işte ooohh!! canıma deysin buda size kapak olsun

23-10-2018
Özboğa Saruhan

bu film çok güzel öncelerini izledim iğrençti açıkçası açılmıyordu bile ama burdaki tam

25-10-2018
Naip Önsav

Güzel film.

27-10-2018
Yeler Zuhur

FİLM ÇOK GÜZELDİ. BİLGİN KARDEŞ YENİ FİLMLERİN DUBLAJLARINI BULUP SİTENE YÜKLERSEN SANA MİNNETTAR OLURUM. FİLMİ İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM

28-10-2018
Abdülbasir Altıniz

bence izlenirhçok güzel bir film yapanların eline sağlık devamını bekliyorum

29-10-2018
Bedi Serbülent

bence çok güzel bir film:D
<3

31-10-2018
Saybay Tolonbay

ben cesur çok güzel

01-11-2018
Ülkülü Behcet

Çok sürükleyici bir film değil.Sonu saçma olmuş.Canavarları gördükten sonra pek izleyesim kalmadı

03-11-2018
Cündi İdikut

Film gayet güzel, sıradışı tek nefestebizlenebilir. ama anlamadığım filmde beli sahneden sonra diğer kardeş yok. kaçırdığım nokta varmı ? bilen varmı?

09-11-2018
Aksın Balaman

inanmassınız ama harry potter felsefe taşını 40 defa izlemişimdir

10-11-2018
Arpağ Erkoçak

muhteşemdi..kesinlikle izlenmesi gereken bi film

11-11-2018
Durmuşali Mirbadin

Jim Carrey’nin diğer müthiş filmlerine benzemiyor. Zeka ve ince espri anlayışı yok. Aile ve duygusal filmler izlemek isteyenler seyredebilir sadece.

12-11-2018
Üçışık Neşet

eğlenceli ve eğitici.

15-11-2018
Aymutlu Berkan

evet fılım guzel ızlenebılırnır ama sonu kotu dıyen arkadasa katılıyorum daha ıyı olabılrıdı ama ızlenır evet guzel fılım

16-11-2018
Abdi Altınbaran

Bilgin kardeş pardon 94 . dakkada ingilizce sonra 2 dakka sonra yine türkçe izleyin doya doya

17-11-2018
Üçok Özerdim

bir içim su tadında bir film hayal gibi

18-11-2018
Delikanlı Fedakâr

ÇOK İYİ BİR FİLİM PARMAKLARIN DERT GÖRMESİN BİLGİN

19-11-2018
Seçmen Erzi

Admin 7.Birim filmini izlemek için tek part olarak ta eklermisin lütfen?

20-11-2018
Selek Ülgen

gercekten cok guzeldı sonuna dogru Timothy nin gideceğini hissettim ve dudaklarım titremeye başladı..
Gerçekten ben çok beğendim ve sonunda birazcık gözyaşıyla bitti.s
Duygusalımdır biraz

22-11-2018
Celalettin Medhat

Jim Carrey Varsa izlenir

24-11-2018
Ferruh Şengil

gayet güzel film eline sağlık bilgin

25-11-2018
Yücesoy Demirkurt

N.cage var izlemeden biliyorumki bu film bi harika.
Herkeze tavsiye ederim.

29-11-2018
Erem İleri

Saçmalık…….

01-12-2018
Üçok Üçok

unutmadan çocuk ( erali ) hiç rol yapamıyor final sahnesini bile becerememişler diğer oyuncularda öyle rol yapamıyorlar sadece final müziği güzeldi …

02-12-2018
Azem İlhamettin

süpersin bilgin

03-12-2018
Erkal Hakkı

Kurgusu yapay geldi ama oyuncular cok basarili Jude Law’i begenmem ama bu filmde iyiydi.

05-12-2018
Sadik Yabız

izleyecek başka birşey bulamadığınız zaman izlenebilcek bir film…

06-12-2018
Dikay Feyzan

harikasın bilgin beklediğim filmdi gene ilkleri yaşatıyorsun hani

11-12-2018
Yel Sun

bilgin bu sekilde film seyredilmiyo devamlı geri alıyo partlı sisteme gecelim eski düzen cok iyiydi zaten partlı sistem diye burdan seyrediyoduk sorun cıkmıyodu

12-12-2018
Yusuf Mülâyim

müthiş bi film çok keyifli tebrik ederim..

13-12-2018
Çağla Güçal

ya en cok cedrice uzuldum gercekten cok uzuldum ya

15-12-2018
Muhibbi Dinçsü

Gerçekten süper bir filmdi şiddetle tavsiye ediyorum kesinlikle izlemelisiniz ellerine sağlık bilgin.

17-12-2018
Öztaş Talip

Klasik ama dozu artarak devam “masum” yahudi propagandası! Mide bulandırıcı

18-12-2018
Mutlu Bahman

tamamen zaman kaybı

19-12-2018
Yasir Adsız

film çok güzeldi helal olsun

20-12-2018
Sağdıç Tarıman

saçma türk ve müslüman düşmanı abd filmi beş para etmez seyretmeye değmez

22-12-2018
Berkin Koçsoy

18 yaş altı … film geçmişi olmayan adam tarzında, fakat çok kötü, oyunculuk berbat, abartı çok yüksek izlemeye değmez

24-12-2018
Nuhtullah Akbaşak

arkadaşlar film süper izlemenizi şiddetle tavsiye ederim tşk admin.

25-12-2018
Gözegir Ökmener

Çok guzel bır fılm.Beğendım.
İzleyın bence..
Her şeyiyle zevklı ve guzel bir film.Neden ‘izlemeyin,sıkıcı’ gibi yorumlar yapıyorlar anlamıyorum o kadar guzel bır fılm ki çok sevdım. 3.defadır izliyorum..Basrolde ki kıza aşık olduk zaten. İzleyiiin.
Emeğine sağlık Bilgin.

26-12-2018
Abduş Gülemir

dikkat çekiyor korku filmi sayılmaz fena da değildi ama daha yaratıcı olunabilirdi.

27-12-2018
Gündeş Erson

ilginç bir film ..degişik izlenebilir…

28-12-2018
Akver Hadi

Film güzel

29-12-2018
Uzgören Oğur

Bence serinin en iyi filmlerinden biri…En az 5 kere izledim 100 kerede hiç bıkmadan izlerimmm…

30-12-2018
Temren Günnur

anlayana harika bi filmmiş

31-12-2018
Özyurt Arkin

film harika.. izlenmez diye yazanlara şaşıyorum. Madem samurai filmlerini sevmiyorsanız yanıltıcı yorumlar yazmayın gidin başka filmler izleyin.10/9

03-01-2019
Süheyl Yiğiter

@Arif teşekkürler, gerçekten @bysolitaryy ninde dediği gibi aksiyon seviyorsan filmi beğenmeme gibi bir ihtimal yok ama sevmiyorsan önüne ne koyarsak koyalım beğenmeyeceksin demektir. tek amaç filmi izleyecek insanı izlemeden bir hayal kırıklığına uğratmak. site ekibine saygılarımı sunuyorum emeklerine sağlık..

04-01-2019
Arbay Aytop

ilk defa yorum yazıyorum buna iyi puan verenlerin ben böyle aptal iğrenç salakca bi film daha izlemdim. SAKIN VE SAKIN İZLEMEYİN

05-01-2019
Ersalmış Hamil

Bunu izlemiştim baya bi evvel amma velakin tekrar izlemek cok keyif vericek, tesekkürleer

06-01-2019
Hazar Mithat

Fİlm çok güzeldi

07-01-2019
Bedii Bedii

walla tam takılmalık film

08-01-2019
Kaptan Lala

Çok güzel teşekkürler bilgin:D

11-01-2019
Bayhan Derya

ooo bayılıyorum bu filme benim çocukluk filmim harka aözellikle ikiki filmin sözleri hepsini ezberlemişim ilk çıktığında 11yaşındaydım müthiş bişey

12-01-2019
Tokuşhan Vacip

Film baştan ilgi çekici ilerliyor,ortalara doğru tam bir karmaşa yaşıyorsun acaba katil kim diye ama hemen akabinde kafanda kim olduğu şekillenmeye başlıyor,sonunda aaaa şok oldum demiyorsunuz yani.Güzel mi güzel ama süper değil,imdb puanı daha düşük ama hayretler uyandırıcı filmler var.

13-01-2019
Tankutlu Turcan

çok beğendim ama gargamel kötü….

14-01-2019
Beliğ Güçlütürk

bence anlamlı bir film YANİ BİR İNSANI DIŞLAR VE ZORLARSANIZ O KİŞİ KÖTÜLÜĞÜ TEK ÇARE OLARAK GÖRÜR ????

17-01-2019
Hoşgör Oktürk

yorumlar gerçekten çok acı! dinden çıkmışsınız haberiniz yok! bir kelimeyle müslüman olunur ! bir kelimeylede çıkılır!

18-01-2019
Torlak Vecahettin

tşk bilgin her zaman bu siteden film izlerim ve çok memnunum çok güzel filmlerin en sevdiğim sitelerin başındasın.:):D

20-01-2019
Ersu Memnun

2014 Filmlerine Göre Bence Grafikler kötü

21-01-2019
Behnan Donat

Izlemeyi tafsiye ederim cok guzel bir film

22-01-2019
Medeni Erün

10/5.5 izlenir vaktiniz varsa Bana uzun geldi.

23-01-2019
Olgunay Songurhan

kesinlikle önyargılı olarak seyretmeye başladım ,sıkılırsam kapatırım diyerek sonuna kadar soluksuz seyrettikten sonra önyargının iyi bir şey olmadığını tekrar öğrendim .ben ki bilimkurgu,gizem,korku,gerilim tırım tırım ararken
10/9

25-01-2019
Maral Olca

Michel Gondry iyi is cikarmis, kitabi okuyanlar icin oldukca tatmin edici bir film bence
Yalnizca Audrey Tautou’nun basrolde olmasi, konu ile alakasiz izleyicileri heyecanlandirip yaniltmis

26-01-2019
Aral Beykara

recep ivedik le bunu kıyaslıyamayız recep in şerefi var ki izleniyor ama … anlıyana

27-01-2019
Karol Selamik

hiç hiç hiç ama hiç düşünmeden izkeyin sadece izleyin mükemmel

28-01-2019
Şems Zemin

Yönetmen Innaritu’nun filmlerini çok sevdiğim için izledim fakat onun tarzı da değişmiş gibi hissettim ki belki de bu iyi bir şeydir.
Bir oyuncunun narsisizmini ve ünlü/popüler olma halini sorguladığı ve sorgulandığı iyi oyuncularla dolu bir film göreceksiniz. Her zaman filmi beğenenler ve beğenmeyenler olacaktır fakat IMDB ortalaması yalan söylemez, 8.5 bir filmi izlemeniz için gerçekten iyi bir skor. Tavsiyem canınız sıkkın olduğu bir zamanda izlememeniz olacaktır.

30-01-2019
Aru Aru

@Ozlem Üzgünüm şuan filmleri tek silmeyen site VK diğer formattaki siteler en geç 7-10 gün içersinde yüklenen filmleri siliyor buda bizi zor duruma düşürüyor şuan VK olarak atmaya devam edeceğim.

31-01-2019
Akbal Alptuğ

sizi gerçekten tebrik ederim güzel filmleri hızlı getiriyorsunuz

01-02-2019
Altın Baysan

Admin mükemmelsin

02-02-2019
Yarkin Aldoğan

bukadar irenç bi fil olamaz

03-02-2019
Aykan Civan

Bu filmin konusu bana çok tanıdık geldi.Yıllar önce Şeytan Tohumu adında bir kitap okumuştum.Film içinde muhtemelen ondan etkilenilmiş .

06-02-2019
Günçağ Kamanbay

Afişte güzel bir şeye benziyordu fakat ilk 10 dkasına dayanamadım ve kapadım 10/2-3 alır 5 fazla kalmış

07-02-2019
Ayaydın Baykoca

TAM ANLAMIYLA İĞRENÇ BİR FİLMDİ.BÖYLE FİLMLERİN ÖDÜL ALMASINA ŞAŞIYORUM DOĞRUSU.BUNA ÖDÜL VERENLER HANGİ KAFAYI YAŞIYORLAR ACABA BOYLE SAÇMA BİR FİLM OLAMAZ REZALET İĞRENÇ ÖTESİ AŞK BU KADAR CUZ BASİT BİR ŞEY DEĞİL BÖYLE ALÇATILAMAZ. 2 SAATİM BOŞA GİTTİ FİLM BİTSİN DİYE NASIL CAN CEKİŞTİM ANLATAMAM

09-02-2019
Ersöz Sevgen

fena değil ama sonunu pek beğenmedim eh işte

10-02-2019
Fakrullah Kafur

Bizim ile ABD ile farkımız ne biliyormusunuz? Biz Kahramanlarımızı İçeri Atarız onlar ise Baş Tacı yapıp Adına film yapar. Ne zaman ki Biz Şehidimiz İçin Sokaklara dökülürsek Kahramanımız için Film yaparsak ozman adam oluruz… Film mi? Film Klasik abd hegomanyasını temsil eden Müslümanları ezen kötüleyen bir film. 8puanı hak etmiyor. Ben 5.5 veririm en fazla

11-02-2019
Uçanay Yarlık

Animasyon karakterine aşık olan tek kişi ben değildirim herhalde
Leon çok tatlı saçları falan çok tatlı lan

13-02-2019
Ükkaşe Özbilen

bu filme yorum yapmak terbiyesizlik olur..izleyin ve şükredin……….

16-02-2019
Çandarlı Erbatur

ilk 20 dk. dayanabildim hep aynı

17-02-2019
Rüçan Akpay

Günümüz filmlerine oranla izlenilmeyecek berbat film. Kim isterse tartışırım çünkü kamera çekimi iğrenç

18-02-2019
Dilşer Hasrettin

Ailecek izlenebilecek..Güzel bir film

19-02-2019
Boran Çelikkan

Kesinlikle izleyin. Çok güzel.

20-02-2019
Aktalay Arman

BUNA BELGESEL Mİ DENİR !!! tarafsız değil gerçekler çarpıtılmış. TEK AMAÇLARI FİLİSTİNE KAPILARI AÇAN MURSİ VE MÜSLÜMANLIĞI BENİMSEMİŞ BİR BAŞKAN’I KÖTÜLEMEK…

21-02-2019
Ata Burçak

BÖYLE FİLMLERE ÖLÜYORUM

23-02-2019
Türemen Totuk

ela yaxwi kinodu.Men Azerbaycandannn daniwirammmm

25-02-2019
Mecnun Özdeğer

Filmi izlemeden önce filmin birçok ödül aldığını ve herkes tarafından çok övüldüğünü duymuştum. filmi izleme nedenlerimden biride buydu. “Bir aşk filmini bu kadar başarılı yapan nedir ?” diye düşünerek izledim. Normalde romantik filmler izlerim ama bir aksiyon, fantastik, bilimkurgu filmi kadar büyülenmem açıkçası. Ama bu film kesinlikle çok başarılıydı. Kurgusu ve görsel efektleri filmin en beğendiğim yanı oldu. Aynı zamanda oyuncu kadrosuda iyiydi. Kesinlikle tavsiye ediyorum.

26-02-2019
Timurkan Ünalan

Arkadaşlar filmi, film olarak izleyin serisine bakarak izlemeyin, zevk alacaksınız.. Güzel bir film.

27-02-2019
Mehmethanifi Paşali

gerçekten çok güzel bir film bütün serisini izledim ve tekrar izliycem kesinlijle

02-03-2019
Bayık Deryadil

açıklama yanlış olmuş çocuk bakıcısını seviyor

03-03-2019
Oğanverdi Paki

barlada diriliş diye saidi nursını kıabını okumuştum aynen kıtaptakı gıbı olmuş yapanın ellerıne saglık.kesınlıkle hayatı yasamı okunması gereken bır zat.ilim ve dını bırbırınden ayırt edecek kadarda adın.ama işine gelmeyen bazı insanlar seh saitle saidı nursıyı aynı kısı gösterıyorlar bı arastırın bakalım o mu degıl mı.ben fılmı cok begendım fakat sonu daha hayatındakı gıbı bıtmelıydı. harıka bı fılm olmuş..

07-03-2019
Asal Barış

Bu Zamanımı Aldınız Saçma Film İzlettirdiniz diyenlere aldanmayın arkadaşlar film 10 numara olmuş gerçek ve yaşanmış bir olay tom hanks üstesinden gelmiş ve somali korsan rolünde oynayan oyuncularda muhteşem kesinlikle zaman kaybı değil izlemelisiniz.

08-03-2019
Akçael Altınöz

film hiçte güzel degil berbatt

10-03-2019
Nebattin Yunusemre

10 numara bir film değil, izlemesenizde olur.10/5 bence.

12-03-2019
Muvahhit Otay

Cok iyi ama dişsizin annesi kim bilmek isdiyorum

12-03-2019
Özerek Tezok

gozel filmdi

14-03-2019
Kesra Nejmettin

Daha önce alt yazılı izledim 2 kere gerçekten izlenir emeğine sağlık admin

15-03-2019
Subhi Gökçeer

Yani arkadaslar öyle ahım şahım bişi deil .. fazla güzelde deil hatta hiç güzel deil izLemeyin yani gidin mezerına tüküreceğim izleyin marid 3 harfLiler izleyin. cinnet izleyin.başka dilde aşk izleyin . cenneheme bir adım izleyin . izleyinde izleyin ama bunu izlemeyin yani tavsiye etmiyorum ama siz bilirsiniz tabi o sizin sorununuz ben kendı yorumumu yapıyorum

16-03-2019
Bekir Uğurlubey

bence süper

18-03-2019
Adıgüzel Albayrak

daha once izlemediğim bir konulu film güzeldi surukleyici

19-03-2019
Mennan Omurca

heç beğenmedim :/

20-03-2019
Abdülgadir Kevni

bu ne arkadaşım ya illitumaniyi açık açık oynamışlar. bu filmi izlediğim için kendimi af etmeyecem

22-03-2019
Teşrif Gürsu

çizgi filmleri türkçe alt yazılı olarak izleme imkanımız var mı?einizde varsa yükleyebilir misiniz?ingilizce öğrenmek için türkçe altyazılı izlemek istiyorum.

23-03-2019
Ecehan İsfendiyar

söylenecek söz bırakmamış usta.tek kelimeyle şaheser bir yapıt.

24-03-2019
Yaldırak Bilsen

abi bi adam ölmeden önce kaç film çevirebilir ya, bu kaçıncı arkadaş

25-03-2019
Hafit Pirhasan

ilk kez bir film için gereksiz diyorum sanırım pragmatistim ben. sanatı seviyorum ama yararlı olmalı sanat. bu sıradan bir öyküye uzman dokunuşu o kadar

26-03-2019
Ese Soner

.ÇOK güzel Film tavsiye ederim 10 üzerinden 10

27-03-2019
Büğdüz Tedü

böyle bi filmi anca hintliler yapar . valla tek kelime süper maşallah :))

28-03-2019
Özaltın Sargınal

filmi izledikten sonra hala yanıtlanmamış sorularınız varsa , bir 10 dakikanızı daha ayırın ve Youtube’da Barış Özcan’nın hazırladığı “Arrival – Bu Dünyaya Neden Geldiler?”‘i izleyin derim. Belki de tek yanıtlanmamış sorunuz ” ben bu filmi neremle izlemişim? olur. Ve film çok iyi.

30-03-2019
Tunçay Ecevit

SPOILER IÇERİR ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************//// Hacı bence sertbest bıratıkları uzaylı sen sonunda o dördünü yanına aldı ve kendilerine verilen özgürlüğün onlar sayesinde olduğunu biliyor, şahsen uzaylılar onlara teşşekür edip etmeyeceğinden emin değilim

31-03-2019
Serfet Ziyattin

İyi

01-04-2019
Olgunsu Otuk

Tarihe merak edenler kaçırmasın derim….

03-04-2019
Bozhan Hanbey

valla kimse kızmasın bence filmi kim nerde nerede cektiyse orada kalsaydı gereksiz bir film gereksiz bir seri

06-04-2019
Temim Karabey

Ajan diyememişler de dolandırmışlar

08-04-2019
Özdoğa Satvet

Çok güzel izlemeye değer

09-04-2019
Alanalp Basa

film cok güzel harika bir bas yapit . mükemmel otesi . mutlaka izlenmeli

11-04-2019
Talayer Vasfi

Bilgin Kardesım Eline Saglık Bugun Kafamızı Gene Sen Dagıtıcan.

14-04-2019
Nilhan Özdoğa

3 kişiyle bir odada film çekmişler, ayıp olmasın bari biraz aksiyon olsun diye son 5 dakikasına bir uzaylı yaratık eklemişler:)Nasıl bu kadar yüksek puanı var dersen Blair cadısı taktiği, düşük film yüksek reklam…

15-04-2019
Necip Tümkoç

Bu zamana kadar izlediğim en güzel senaryo…Tavsiye Edilir!
NOT : Ahlak kaygılarınızı bir kenara bırakarak izleyin! Aksi takdirde filme hakaret etmiş olursunuz

17-04-2019
Sarıhan Şehadettin

rusya tarihi hakkında bilgisi olan birisi olarak,
yaşanmış bir olay anlatılmış
fakat biraz degiştirilmiş

18-04-2019
Nazimi Selahiddin

bende animasyon istiyom olurmu?

19-04-2019
Erenalp Kanun

Oldukca akıcı ve eğlenceli bir filmdi, 6 partın nasıl bittiğini anlamadım sanırım ilaca ihtiyacım var

20-04-2019
Şuayb Akdöl

zaman kaybı diyenlerin beyin tomografisi çektirsin bence hatta hiç çektirmesin yaşamasın bu türler

21-04-2019
İlbasmış Nasri

guzel film elerin dert gormesin bilgin tesekurler.arkadaslar bi film vardi irakta bi muhabiri kurtariyorlardi bi turlu ismini atirlayamiyorum bilen varsa simdiden tesekurler.

22-04-2019
Dağcan Mertali

bence hayatımın en güzel filmi bu

24-04-2019
Ulubaş Yazık

Bu film çok güzel bilgin hemen yüklediğin için sağol

25-04-2019
Nuraydın Özkan

gereksiz bir film olmuş…

26-04-2019
Uldız Gökmener

Enteresan bir film kendini izlettiriyor konu seri katil ve ondan kaçan kurbaninin hikayesi her yabanci gerilim filimlerinde olduğu gibi sonu yok devam olabilir diye konuyu bir nevi havada bırakıyorlar izleyin derim

27-04-2019
Adam Alanay

biraz sıkıçı ama ve efektler kötü ama küçük çoçuklar seredebilir

28-04-2019
Regaib Farabi

Film gayet başarılı..Film gizemini baştan sona kadar koruyor.Kimi sahnelerde oldukça irkilen ve korkanlara şahit oldum..
Ancak gayrimüslim anlayış ürünü her korku filminde olduğu gibi final abartılmış.Ruhları yılan gibi dilleri varmış gibi göstermeyi çok seviyor bu gayrimüslimler.

29-04-2019
Almus Dünyamin

blowood filmlerinden nefret ederim..Hele dini filmleri çok abartılı bulurum..Ama bu film gerçekten çok farklı.Herkese tek başına yalnız izlemeyi tavsiye ederim..yoksa salya sümük başkalarına rezil olursunuz.. taş kalpli beni bile mum gibi yaptı..

03-05-2019
Özpınar Saykal

bence filmi her erkek izlemeli. mükemmel bi film diyemem ama izleyen birşey kaybetmez zaman kaybı değil.

04-05-2019
Sağanak Suat

ıyı film

05-05-2019
Zeyrek İyiol

fena değil

09-05-2019
Haritdin Mesud

Abi Harıka bırsey yaaa… Tavsiye edıcelecek bır film

10-05-2019
Nevri Zeynel

gayet başarılı güzel bir film

11-05-2019
Yücel Demirezen

film harika

12-05-2019
Necip Eylül

abi vakti olan neymiş vakti olmayanbın burda ne işi varmış şöyle saçma yorumlar yapıp insanları oyalamayın

13-05-2019
Atılay Demirkan

Adamlar çok güzel film yapmış 10 üzerinden 10 herkes izlemeli

15-05-2019
Şenaltan Tezal

Çok saçma zaman kaybı

16-05-2019
Nejdi Senan

Süpper vizyondan kalkmış

21-05-2019
Akdur Anık

güzel film tavsiye ederim

22-05-2019
Sevük Lâmih

Ben filmleri telefonumdan izliyorum ve en güzel film sitesi burası…

24-05-2019
Erkman Karaer

muhtesssem bi film.3 aydir izlediyim 10 filmden en iyisi twk bilgin.AZERBAYCAN-dan selamlar

26-05-2019
Şahinalp Uma

film guzeldı ama bıraz butceden kısılmıs vede yaratıgın anımasyonu bıraz kotu olmus onun dısında fılm guze

27-05-2019
Haktan Karadağ

berbat

30-05-2019
Türköz Aşik

çok teşekkürler ler Bilgin.. bayıldım filme

31-05-2019
Çıdamlı Karakaya

başarlı seri filmler arasında yer alan bu filme bayılıyorum en azından şu ana kadar ki hiç bir serisini sıkılarak izlemedim her seri son derece başarılı ayrıca değerli admin filmler alt yazılı oldukça izlerken daha çok zevk veriyor

02-06-2019
Rufat Tuğcan

imdb: 7.0 nasıl almış filmde bariz hatalar vardı.
-En belirgin olanı dünya 2 dedikleri gezegen, dünyadan ay gibi gözüküyor ve sadece 5 yıl önce keşfedilmiş.

03-06-2019
Taçkın Vaha

arkadaşlar eğlenceli güzel bir film kesinlikle izleyin.teşekkürler admin

04-06-2019
Etkin İskan

yarısında kapattım.. zaman kaybı…

07-06-2019
Çambel Eray

hayatımda bu kadar guzel bır fılm gormemiştim tek kelımeyle super alacak karanlıkların içerisinde 1 ve 5 şi harikaydı diğer leride çok guzeldi ama 1ve 5 farklıydı ve daha guzeldi herkese tavsiye ederim ve busiteye çok ama çok teşekur ederim

08-06-2019
Oktay Reşat

Amatör bir senaryo.

12-06-2019
Tonguç Ödül

ben emre ye şöyle diyorum ki ben rapunzelden daha iyi ve daha gzelim!!!!

13-06-2019
Horasanli Horasanli

büyüksün üstat gercekten güzel film

14-06-2019
Üçe Özdurul

çok güzel değilmiş.izlensede olur izlenmese de

15-06-2019
Suphi Suphi

Her karesi bir tablo gibi filmin lakin sonuna kadar izlemek için sabır şart

17-06-2019
Tanseven Boy

muhtesem bir film hem duyqusal hem cok komik herkese tafsiye ederim 10 uzerinden 10 veriyorum.

18-06-2019
Tekbek Efendi

Güzel filmdi

19-06-2019
Kalender Korçan

TAM BİR DİZİ LİK FİLM

20-06-2019
Halit Maksur

Ttnet lanet olsun süper bi filmi izletmedin

21-06-2019
Yahya Özçelik

Bence sıkıcı.

26-06-2019
Vurgun Köksür

Beğendim, teşekkürler.

27-06-2019
Demirkan Feray

beckhamı ne hale getirmişler laa

29-06-2019
İlkiz Fahrullah

30-06-2019
Abdulvahit Çağda

benim gibi ormantikseniz izleyin

02-07-2019
Erdurdu Erksun

yıllar sonra cıkan adam gibi bir vampir filmi

04-07-2019
Okşan Reha

güzeldi tavsiye ederim

08-07-2019
Sıdar Tanrıkulu

cok guzel filmdi tesekkurler site de butun emegi gecenlere

09-07-2019
Erandaç Gündoğan

gitar çıktığı anda akdeniz akşamları gelecek sandım ve korktum

10-07-2019
Erengüç Erensü

ben hiç bir şey anlamadım ve kesinlikle saçma bi film

12-07-2019
Temirhan Uyar

tek kelimeyle muhtesem ard arda 2 kere izledim

13-07-2019
Devrim Gözegir

gercekten cok sacma yanı bos zamanınızı bos yere harcamak ıcın harıka bır fırsat bence sız altın pusula ve ya harry potter fılmlerını ızleyın bence onlar harıka fılmler

15-07-2019
Yesügey Kınık

bence gayet basarılı bi filmdi zevkle izledim

16-07-2019
Sefer Oğul

film fantastik-bilim-kurgu öğelerinin bir çeşnisi olmuş ama asıl anlatılan şey çok önemli filmin bir karesindeki obje ilginç bir ip ucu?

17-07-2019
Rabbani Akpınar

Beni ağlatabilen ender filmlerden bir tanesi. Özellikle yabancı film izlemeyi pek sevmem. Ama bu film bir harika…

18-07-2019
Behlül Tellibey

Mükemmel tek kelime ile mükemmel

19-07-2019
Bayar Cankat

inanilmaz bi film yaaa muthiwww hepsine bakdim 5 i bekliyorum 4 gozle

20-07-2019
Güneşhan Kanbay

Çok güzeldi. Teşekkürler Bilgin……..

23-07-2019
Süalp Ulaçhan

yorumlara aldanıp büyük bir iştahla oturduğum filmdi.ték kéliméylé bérbat.

25-07-2019
Cankoç Demirtaş

Film harika. film dehşet izlemeyenlere tavsiye ederim

01-08-2019
Arafat Aytemiz

fena degil

02-08-2019
Zobu Erdönmez

ben bu filme BAYILDIM
2 Kelimeyle çok güzeldi.

03-08-2019
Günçe Erdönmez

berbat ötesi

04-08-2019
Abdulfettah Berkkalp

ÇOK GÜZEL BİR FİLMDİ

05-08-2019
Tinkut Abdulkerim

çok güzel ve anlamlı bir filmdi. yıkılan ailelerin sonucu muydu her şey? keşke aileler hep ilk baştaki gibi sevgiyle kalsa. Kenny’nin dönmesini bekledim tüm film boyunca. Sonu daha güzel bir biçimde bitebilirdi. ya da hiç yoktan Tim’le bir gelecek bekliyordum.

06-08-2019
Ergenç Erentürk

PARADOKS … Sistematiği çözmeye çalışsan bile bir yerde kayış kopuyor. Muazzam kurgu.
Teşekkürler.

07-08-2019
Tengir Güntülü

psikolojik bir delinin yaptığı bir olay. güzel mi değil mi karar veremedim. ama aksiyon heyecan yok. merak edilecek birşey yok. neden-sonuç ilişkisi pek uymamış.

08-08-2019
Allahverdi Batırhan

10 numara film kötü diyenlere sakın inanmayın onlar film izlemekden hiç bir sey anlamıyorlar şiddetle tavsiye ediyorum bu filmi

09-08-2019
Alpkanat Ayalp

kardeş sen sıyah saçlıkızı ruyanda bile göremessin umudu kes okızdan an cak flm lerde görürsün böyle kızı

10-08-2019
Güntülü Abdulsabir

Arnould filmin hakkını vermiş .Film müthiş kaçırmayın kesinlikle. Not: bitti diye kapatmayın son saniyelerde devamı olacağına dair kesit var

11-08-2019
Nevaf Nevaf

bruce lee story die bi film var dragon die o flm internettede bulamadim part part var oda 1 part 2.30 dk onu bulabilisen bilgin abi cok svinirim 1 aydir onunla ugrasiyorum bulamadim lutfen bulursan filmlerine ekleyeblirmisin turkce dublaj olarak

12-08-2019
Carullah Dinçkaya

İyi film, ama bu filmin emeğine bu düşünce çok basit kalmış idare eder..

13-08-2019
Rafal Sulhattin

BUKADAR KÖTÜ Bİ FİLM İZLE MEMİŞTİM …

14-08-2019
Rafettin Semiray

mükemmel, mutlaka izleyin

17-08-2019
Hekim Tezer

Uzun zamandır animasyon izlemiyordum ve bu film ilaç gibi geldi teşekkürler BİLGİN film çok başarılı yapılmış eksiğini göremedim hatta bir çok filmi sollar bile gözümde

19-08-2019
Kayaer Sahip

çok güzselll

20-08-2019
Günerkan Koşukhan

Türkçe dublaj yetmediği gibi Türkçe alt yazılısıda Eklenmiş Daha ne istiyelim Harika

21-08-2019

En çok izlenenler

Kesinlikle Belki – Definitely Maybe 2008 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Romantik

Dikkat Bebek Var – What to Expect When You’re Expecting 2012 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.4 /10

Kategori: Romantik

Vampir Kız Kardeşler 2 – Die Vampirschwestern 2 – 2014 Türkçe Dublaj izle

54 Yorum - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.9 /10

Kategori: Macera

Get the Girl 2017 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.2 /10

Kategori: Suç

İki Kişilik Aile – Demain tout commence 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1005 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.4 /10

Kategori: Komedi

Komedi kategorisinde son eklenenler