Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Şafak Uluhan

60 dakka seyrediliyor gerilim falan var biraz lakin ondan sonraki vaktinizi boşa harcamayın

25-02-2018
Abtullah Günğör

Film kesinlikle muhteşem birşey alaycı kuşu merakla bekliyorum.

26-02-2018
Hizni Rüşdi

@bedihan ‘ın söyledklerini katılıyorum.

28-02-2018
Gür Abdulvahit

çok sıkıcı anlamadım nasıl yorum yazıyorsunuz yarısına kadar zor dayandım zaman kaybı….

01-03-2018
Günyeli Teymur

Çok uzun zamandır bu sitenin takipçisiyim. Her hafta hiç izlemesem en az 5 film izlerim burdan. İlk defa bir filme yorum yapıyorum. bu filme saçma diyen yok dayanamadım diyen insanlar hala var demekki. Eğer film hoşunuza gitmediyse kapatın. Bir filmin değeri o filmi nasıl izlediğinizle alakalıdır. Bilim kurgu üzerine çekilmiş son zamanların bütün filmlerini izledim. bu filmin hem konusu hem senaryosu hemde verdiği mesaj çok farklı ve çok anlamlıdır.

03-03-2018
Börükan Çopar

Bu filmin senaryosunu hangi kafayla yazmışlar merak ediyorum. saat 4te açtım filmi korku filmi izliyim biraz geriliyim diye ama film nerden nerelere gitti. Kafamda şuan acayip bi baskı oluşturdu, Filmin sadece sonu hoşuma gitti yani sonu değişik bi duygu ama daha çok izlemek istediğimle karşılaştığım sonuç arasında çok fark var, yani tamamıyla herzaman ki tipik ev içinde geçen hayaletli hortlaklı bişey diye izlemeye başladım , İlk çocuğu merdivenden aşağa çektiği zaman dedim tamam sıradan da olsa aradığım korku irkilme beklentimi karşılıcak bi film, ama ne yazikki beklentimi karşılamadı. Yani kafanızdan illa korku irkilme yusuflama geçiyorsa ve o şekilde izlemeye başlıyorsan bence hiç öyle başlamayın. Filmin temasına dram psikoloji diyelim yeni izlemeye başlıcak arkadaşlar kendilerinde o altyapıyı hazırlayarak izlesinler

04-03-2018
Müntez Sametcan

tmm emek işi bu alın teri sonuçta saygımız sonsuz …. ama siz bu filmi izlemeden daha admin bir saat bile olmamış siteye filmi koyalı ne den filmi izlemeden yorum yerini gereksiz yazılarınızla dolduruyonuz filmi izledinizmi hayır sadece ilgi çekmek adına yazıyonuz sizin gibi insanlar yüzünden film izlemeyen bir çok insan var kızarsanız kızın ama insan bir filme yorum yapar ben bu sitede senelerdir hergün film izlerim ilk defa kızarak yorum yazdım sayenizde bende izlemedim çok tşk ederim iyi ki varsınız

06-03-2018
Mülket Süel

İzlemeyen Arkadaşlar Kaçırmasın 10 / 9 süper film

07-03-2018
Mehip Serol

İlk Başlarda Yetimhanede Büyüdüğü İçin Acımıştım Vay Arkadaş Senmisin Acıyan İzleyeli 1 Hafta Olacak Daha Yeni Kendime Gelip Yorum Yazıyorum:)Sonuna Kadar İzlemeyecekseniz Kesin İzlemeyin Ama Başladım Bitireyyim Diyorsan Ertesi Gün Tekrar Seyredebilirsin Bence Çok Tşkler Bilgin Çok Filmini İzledim Yorum Yapmadım Ama Yorum Yapacağım Artık İzlediklerime..! Diğer Arkadaşlara Yardımcı Olmak İçin PUAN:10/7

08-03-2018
Gülergün Temizsoy

özgür kardeş senın yazdıgın yorum için izliycem bu fılmi

09-03-2018
Sezai Turgay

Zaman kaybı

10-03-2018
Esenel Soygüven

berbat bi film bence , zaman kaybıııı

12-03-2018
Karaduman Mahsut

Bir film tamamen hayal urunude olsa insan mantık arıyor. kayıp atlantis yıllarca deniz altına batıp geri çıkmış hiçbişi olmadan. ama nedense kahramanlarımız ordayken denizin altına batmıyoda paramparça oluyo:) madem denize batışı böyleydi bu adanın. binlerce yıldır nasıl o binalar orda kaldı.(ada yeryüzüne geri çıktıgında o hayvanlar orda nasıl oluşmuş hiç sormuyorum bile:) ayrıca the rock’un(Dwayne Johnson) oyunculugu çok yapmacık. haa izlenmezmi tabiki izlenir. ama çokta beklenti içinde olmayın:)

16-03-2018
Çam Eraslan

bu filmi ne kadar çok özlemişim anlatamam .Guy Ritchie nin bütün filmlerini çok seviyorum, teşekürler eklediğiniz için

17-03-2018
Erülgen Mestur

Ela ela

18-03-2018
Tatarkan Uluca

Süper Bir Kolografi Dans Hayatın Akışıdır… Mükemmel film ve dans

21-03-2018
Ulaçkan Demirbüken

çok güzel flmmm bayıldımmmmmm

23-03-2018
Mendo Polatkan

film güzel yalnız bası fazla güzel değil di saolasın bilgin kardes

25-03-2018
Aptülkadir Ebu

oooo adamim Bale oynuyor izlemezmiyim ben bu filmi!!!

29-03-2018
Oksay Sezal

Bilgin bey çok teşekkür ederim; film çok güzeldi.

31-03-2018
Başel Bünyamin

İlk defa yorum yapıyorum. Fragman la film tamamen farklı. Filme gelirsek beklenilen bilgisayar korsanlığı filmlerinden oldukça farklı. Daha çok sokak hırsızlığı tadında orta bütçeli bi film olmuş. Benim boş zamanim vardı izledim.

02-04-2018
Fahri Hıfzullah

bilgin film için saol acaba orjinali ne zaman düşür ?

04-04-2018
Uğurkan Tabgaç

yorumları okumadan izledim 55-60. dkya geldim kapadım yorumlara baktım aynı düşünceler puana da bakmadım

08-04-2018
Tahayasin Akınal

Dört gözle bekliyordum çok teşekkürler…
kuzuu arkadaşım eski 4ten sonra bir tek çektiler devamı gelmedi cüneyt arkadaşımda ondan bahsediyor.
Bu 3. serinin 2.si oluyor. artık 2-3 yıl bekletmezlerse seneye trilogy olacak. bakalım savaş nasıl gececek

10-04-2018
Abdülkerim Amaç

izleyin seveceksiniz

17-04-2018
Abdul Abdul

bu filme kötü diyenlere felsefeden hiç anlamıyorlar anlaşılan…:)

25-04-2018
Zülker Altaş

filme saçma diyen bir kaç kişi varda mitoloji filmi sonuçta nesi saçma gelmiş anlıyamadım spiderman e batmane süperman e iyi diyipte buna kötü diyorlar mantıklarını hala kafam almadı

27-04-2018
Özcem Sitki

Ben cok begendim …

01-05-2018
Tezkan Ükkaşe

türkçe dublajı ne zaman gelir ?

06-05-2018
Gürman Meherrrem

filmin daha başındayım filmin 1.06 sn yesinde minareler açıkcas görülüyor..filmin 3 dk ve 35. saniyesinde 4 minareli ikişer şerefeli kubbeli camii açıkca görülüyor..İslamiyeti inançsızlık olarak değerlendirmekteler fakat kendi vahşiliklerinide aman dileyen yaralıları bile öldürerek göstermekteler.. birde bize barbar derler vahşiler filmlerinde bile vahşetten zevk alıyorlar..

07-05-2018
Demirhan Feray

Fena değil. Seyredilir. Tşk. Bilgin..

10-05-2018
Saylav Talaykut

Sadece İzleyin Desem Yeterli Olurmu Acaba

11-05-2018
Boyar Çetinkaya

şu ana kadar hiç hem güzel hem salak bir film izlememiştim.

16-05-2018
Abdu Felemez

gerçekten süper eğlenceli bir film

18-05-2018
Selamet Yunusemre

cox tesir edici kinodu heqiqeten orda ayi oglanla avar olmasa qizida yeyecekdi vallah qizlarin wansi bul

22-05-2018
Emeç Dönü

Ekolojik dengenin siyasal amaçlarla yok rdildiği Türkiye de..İzlenilmesi gereken bir film

25-05-2018
Avcı Bayezit

açıklama yanlış bikere

29-05-2018
Bekâm Tunçbilek

Film gerçekten muhteşem.Yukardaki “izleyici” adlı arkadaşa katılıyorum ve bana kalırsa haftanın filmi değil ‘ayın filmi’ olmalı.Keşke elimde olsa da bu filmi herkeslere izletebilsem.Sağol Bilgin, adamsın.

31-05-2018
Erensoy Özmert

Güzel filmdi .

03-06-2018
Yakub Adıgün

harikulade

06-06-2018
Yolaç Hürbey

film mütiş izlemeye değer .. BİLİMKURGU MACERA

07-06-2018
Özlemin Abdürrauf

mükemmel sonunu cok güzel bitirdi …..

10-06-2018
Arıker Bircan

Bilgin kardeşim harika bir film. Teşekkür ederiz, aramalarıma rağmen bulamamıştım nette ilk olma özelliği taşıyor olabilir. Bu arada senin filmleri siteye ekleme stratejinde çok hoşuma gidiyor. Tam diyorum ki işten geldim ne yapacağım bilgin film atmış

14-06-2018
Çeviker Gülergin

Arkadaslar filmi iki gun once izledim yorumum su sekilde.

15-06-2018
Sezayi Akçalı

geçiyor demişsiniz ama IMDB de Avusturya Alpleri diyor.

20-06-2018
Bağdaç Çandar

Hayatimda izledigim en sacma salak rezalet bir filmdi. Bunu cekenin akli yerindemiydi merak ettim

22-06-2018
Abdurahim Çağil

kardeşimle izleyeceğim şimdi

23-06-2018
Onurad Sağbilge

çok güzel bir çizgi film :))

27-06-2018
Vardar Bendeş

arkadaslar harika kacırmayın inanın çok begeneceksinisiz ellerine emegine saglık yapanların

30-06-2018
Tümbay Yaltıray

Izleme değer bi film ilki kadar olmasada güzel bitirmişler hadi iyi seyirler

02-07-2018
Mutluhan Otak

Teşekkürler Admin kardeşim.gerçekten güzel filmdi.beğenmeyen arkadaşlar galiba şahin’i tanımıyolar

04-07-2018
Özçam Şenyaşar

IZLEDIĞIMDE BILE GURUR DUYDUGUM HINT FILMLERINE BAYILIYORUM GERCEKCI INSANI HISLERI YANSITMAYI BECEREN TEK ULKE ONLAR GIBI DERIN HISLER YANSITICAK FILM CEKEN BIR ULKE YOK

07-07-2018
Ünalan Gençel

Yahu ne saçma adamlarsınız.. şu filme sallayan yok müslümanlara sallıyorlar falan diyenler kardeşlerim sizin boyle hrıstıyan fılmlerı ızlemelerınız zaten gunah cıkın gıdın musluman fılmlerı belgesellerı var onalrı ızleyın gunaha gırmeyın…

10-07-2018
Atay Canel

Film güzel mi değil mi şimdi? izlicem söylicem fikrimi, sizden hayır yok..

14-07-2018
Rezzak Tansel

Slm, cok fazla yorum yapmiyorum genelde okuyum bir karar veriyorum fakat lutfen artik 2013 yili bitiyor 2014 girecegiz nolur Turkce dublaj istemeyi ve yapmayi birakin yav , Usta zaten neguzel sagolsun altyazili sini koymus neguzel original sekliylen izlemenin keyfi bir baska seslendirmede sanki yillardir izledimiz ayni filmi izler gibi oluyorum ve sigiliyor insan . Geliselim artik birakalim boyle seyleri.

19-07-2018
Erdin Kıner

bence çok güzel bir film ben böyle dans filmi izlemedim müthiş

20-07-2018
Saygun Tahir

çok güzel bi site emeğinize sağlık

24-07-2018
Visam Cengâver

ilki kadar eğlenceli

25-07-2018
Nejmettin Sencar

iyi ama daha iyi olabilirdi

26-07-2018
Beğler Faysel

bi oturuşta iki serisini seyrettim gerçekten alanında lider birazdan üçüncü serisini seyredeceğim

27-07-2018
Menci Pirhasan

muhteşem bir zeka ve film..izlemek keyifli..emeğinize sağlık

30-07-2018
Buyan Dalbaş

BAŞARILI BİR YAPIM

03-08-2018
Süeren Sıylı

muzik guzel,filim guzel

10-08-2018
Muslu Yalçinkaya

gerçektenn muhteşemdi :))

11-08-2018
Lutfullah Seyitahmet

Beni pek sarmadı film ama Begenecekler mutlaka cıkar ama senaryo saçmaydı ilk defa yorum yapan arkadaslarla hem fikirim Alacagı en yüksek puan 10/2.5 valla bu bile cok

12-08-2018
Kolçak Nurbaki

serinin tüm filmleri güzeldi ve hepsinin sonu aynı bahçede öpüşürken bitti

19-08-2018
Silay Abdülkahhar

super otesi

22-08-2018
Seçmener Esen

10 numara film

26-08-2018
Selami Yurtsenin

yahu gardaş benim yorum neden kırpıldı halen gülüyorum haaa

27-08-2018
Çakırca Güman

Keyifle izledim,teşekkürler..

31-08-2018
Ebrak İsa

Film gayet güzel mesaj veriyor anlayana tabii.Eğitici güzel bi film.Bi de Aamir Khan diyoruz yani.My name is Khan ve 3 idiots u da öneririm.

01-09-2018
Tekinalp Yurtkuran

Film sadece para kazanmak için çekilmiş 1. filme kıyasla pasif kalmış fragmanda olan sahneler dışında nerdeyse hiç aksiyon sahnesi yok ve sahneler çok kısa 3. filmi çekilicekse eğer sırf bağlantı için çekilmiş açlık oyunları 2 gibi hikaye yarım yamalak bişi kalmış

07-09-2018
Kaan Kongar

altyazılısı türkçe dublajdan daha iyi olmuş. türkçe dublajda uğultu fazla ve konuşmalar kayboluyor.
Filme gelince, fantastik film sevenler ve ya oyununu oynayanlar kesinlikle izlemeli. ayrıca ikinciside gelecek büyük ihtimalle.

08-09-2018
Esen Soyer

muhteşem bi filmdi..harika..:)

19-09-2018
Erda İhtişam

bu filmi 2-3 ay önce 20-25 dakka önce izlemiştim bu ne … bi film demiştim bir gün canım sıkıldı ve izlemeye karar verdim size yemin ederim bu film dünyanın en iyi 5 filmi arasında filmi yarıdan sonra baslıyor olaylar cözülüyor izleyen arkdaslara tavsiyem sakin biraz izleyip kapatmayın sonuna kadar izleyin izlemeye doyamayacaksınız kesinlikle tavsiye ediyorum kaçırmayın .

20-09-2018
Karamut Mangalay

dün bu filmi ariyordum, bugün tesadüfen yeni ekledigini gördüm

27-09-2018
Gündeş Erson

ben zevkle izledim gayet güzeldi.

05-10-2018
Tellibey Gökçül

DEHŞET BİR FİLM

13-10-2018
Göktalay Kocataş

1-2-3 hepsi birbirinden güzeL

14-10-2018
Ular Ebubekir

Bu siteden bir çok film izledim.İzlediğim en sıkıcı filmlerden birisi.3/10

16-10-2018
İlgar Kırhan

Harika

18-10-2018
Abidin Aker

Tinker Bell’in tüm bölümlerini izledim bu 4. bölümü hepsi birbirinden güzel. Fakat bu süper olmuş. Çok Teşekkürler

20-10-2018
Tülek Toku

film Tam anlamıyla muhteşem Ben ilk Yayınlandığı gün izlemiştim. Şimdi siteye Tekrar bakayım Yeni hint filmi eklenmiş mi diye , bi baktım 1000 den fazla yorum yapılmış filme. Gerçekten bu kadar hint filmi sever görünce sevindim

22-10-2018
Esenkul Mevlüt

Bu film de türkiye’nin yanlış gösterilmesine musade edenlere ..

24-10-2018
Ilgaz Mücap

bana gore
1. The Prestige
2. 3 İdiots
3. Vendetta V

07-11-2018
Ümran Zişan

çok güzel değil bence …………

08-11-2018
Adın Atacan

Film harika olduğu kadar dublajda o kadar berbattı ama çok güzeldi yaa çok agladım mükemmel bir film tavsiye ederim

11-11-2018
Murat Murat

Küçüklüğümüzün oyununun filmini izlemek çok güzel, olayı bilmeyenler için tavsiye edilecek film değil, daha iyi olabilirmiş.

14-11-2018
Atatöre Batıbey

filmin kalitesi harikanın ötesinde ama sesı az laptopdan ızlıorum ve bı .. anlamadım ses olarak afedersınızz ama

15-11-2018
Çıdal Çıdal

gerçekleri izliyosunuz halada beğenmiyorsunuz duygularınız yokmu sizin kaçyaşındasınız siz

16-11-2018
Korkmazalp Nezif

en sonunda yıkılmadım ayaktayım dıyor helal olsun BILGIN

18-11-2018
Mahpus Olgay

Asansör Sahnesinde koptum

19-11-2018
Andim Dursan

jason statham yine konuşturmuş ustalığını.bir taşıyıcı kadar olmasa da film güzel,izlenir zevkle.ayrıca emeğine sağlık bilgin

23-11-2018
Öncüer Uluç

Bilgin filmin görüntü kalitesi güzel ama çok yavaş hiç izlenmiyor, bir çözüm bulabilirseniz memnun olacağız.

24-11-2018
Özdoğal Sav

uzun zamandır izlediğim en iyi komedi.

26-11-2018
Talih Toygar

evet tuanaya katılıyorum. film güzeldi.Don giydireydiler daha güzel olurdu

29-11-2018
Yâren Yürük

arkadaşlar IQ su ortalamanın üstünde olan herkesin zevk alacağı bir film , özellikle kafanız biraz güzelse yanınızda aynı frekanstan yayın yaptığınız bir arkadaşınızla gayet keyif alarak izleyeceğiniz bir film 10/8 i var…

30-11-2018
Nezafettin Ziyacan

artık gerçekten anlıyormuş gibi yorum yapan ve kötüleyen insanlar sıktınız. her güzel filmin altına kendini kötülemeye odaklamış kıt bi kitlenin yorum yapması beni çok kızdırıyor. bu siteye yakışmayan bir yorumcu kirliliği mevcut. keşke yorumcular arasında bi puanlama sistemi olsa da insanların kararları yanlış etkilenmese çünkü çoğu insan filmin konusundan önce yorumlara bakarak izliyor filmleri. filme gelecek olursak çok güzel bi biyografi dramıyla neşesiyle gerçek mi gerçek bir yaşam öyküsü. bu filmi izlediğinizde sizden 2 saat eksilmeyecek daha fazlası eklenecek.oyunculuk çok güzel imdb puanı düşük tavsiye ediyorum

01-12-2018
Yurtkulu Avvat

gerçekten çook uzun zamandır bu filmi bekliyordum. çok teşekkür ederim emeğine sağlık…

05-12-2018
Üzer Üzer

zorbalık, yalnızlık ve çaresizlik hakkında harika bir drama ve gençlik filmi. duygusal filmlerden hoşlanıyorsanız kaçırmayın.

08-12-2018
Cihanmert İltay

ağır tonda işlenmiş, nefis bir konu….felsefi içerikli düşündürücü cümlelere, düşüncelere daldıran, hayatın anlamını düşündüren ve idealleri uğruna yaşamış ve ayrı düşmüş insanların bir hedef uğruna yaşadıkları…
kaçırılmamalı, izlenmeli…
bazı filmler vardır; bittikten sonra kendine biraz zaman ayırıp derinliğine dalınması gerekir..amaçlarını fedakarlıkla götüren ve vaz geçişleri ile yaşamlarına anlam katanlar…haydi seyredin..sizde bir şeyler yazın….

09-12-2018
Yaşlak Büge

orta karar bir film izlenir…

10-12-2018
Erkunt Semuh

Gercekten izlemeye deger konusu gercek hikayelerden alınmış güzel bir film izlemenizi tavsiye ederim admin eline saglık konusu bu kadar gercekci ve güzel filmlerinin devamını bekliyorum..

13-12-2018
Bozhan Çoğa

@alfonzo Kardeşim zaten 300 spartalının yapımcısına ait bu film. Neyin kafasını yaşıyorsun

14-12-2018
Gedikbay İlarslan

bu player daha kaliteli hep bu olsun

16-12-2018
Özgebay Şükran

Manyaksalll ))) superr

18-12-2018
Kesim Ruşen

film iyi güzelde çeken arkadaş koltukta duzgun oturmamıskı sureklı cart curt sesler

20-12-2018
Przemyslaw Abuşka

Gerçekten izlenmesi gereken harika bir film.Herkese tavsiye ediyorum

28-12-2018
Çağrıbey Elvan

Filmi bir yerden yakalamak izleyiciye sürükleyicilik kazandırır.. 3 part izledim ve her partın yaklaşık yarım saat olduğunu belirtirsem birbuçuk saat filmi anlamaya çalıştım ve hiç bişey anlamadan sıkılıp kapattım :/ beğenen arkadaşlara saygı duyuyorum ancak film izlenirliliğini zeka düzeyine bağlamak yanlıştır..imdb puanı ve dev oyuncu kadrosunu gören herkes için beklenti farklı olabilir ..beklentime uymadığını düşünüyorum bunu zekama bağlayacak kadar küçük düşünmüyorum :))))

29-12-2018
Özkenan Şiyar

FILM SÜPER:)

30-12-2018
Biner Seçkiner

evet nereye tıklıycamı öğrendim ve izledim çook güzel bayıldım buna ama keşke benimde böyle bir saçım olsaydı.. :*

02-01-2019
Tayguner Uma

güzel bir film

04-01-2019
Mekan Şüayp

Vakit kaybı değil belki ama hikaye daha iyi bir şekilde işlenebilirdi bağlantılar arası derinlik yok malesef 10/5

07-01-2019
Uçantekin Yasa

tek kelimeyle muhteşem….

14-01-2019
Akaner Alpertunga

İnsanı Derinden Etkileyen ve sonuna kadar hiç sıkmayan çok iyi bi yaşam hikayesini anlatmış izlerken sankı ordaymışım gibi hissetim kendimi izlemek isteyen diger arkadaşlar izlesin bence gerçekten çok başarılı bi film olmuş sayın bilginede teşekürler bu filmi bizlerle paylaştıgı için

15-01-2019
Saadin Sabri

aslında üpertici ama güzel bir filim gerçek kaytlar kullanmasalardı inanmazdım .

18-01-2019
Noman Sergey

çok güzel bir film çocukluğum geldi aklıma o zamanlarda çok severdim şimdide küçük kardeşimle izliyorum herkese iyi seyirler…

21-01-2019
Erişkin Keven

ğüzeldi ama korkutucuydu

29-01-2019
Ecir Özerdinç

Jason statham…izleyin…

30-01-2019
Batur Cangür

eh işte vakit geçirmek için izlenebilir

01-02-2019
Baksı Bolat

Super

03-02-2019
Topçam Varaş

Dehşetlerdeyim Harika Bir Seri Filmi

04-02-2019
Kırboğa Nasuh

Süper ötesi yaş fark yapmaz herkez izleyebilir

06-02-2019
Haciosman Pevrül

ilk defa bir filme yorum yapıyorum genelde adetim değildir arkadaşlarımın önerdiği kadar varmış konusuyla senaryosuyla harika bir film olmuş

07-02-2019
Ayataç Baykara

teşekkürler Bilgin

08-02-2019
Ziyettin Akata

super film kesinlikle kacirmayin

10-02-2019
Şüheda Akersoy

bu kadına bayılıyorum ya

15-02-2019
Tüzünalp Bozyiğit

of fena filmdi her zaman ki seri gibi ama şimdi yerimde duramıyorum

24-02-2019
Eliüstün Örnek

Şu kadar insan bu filme güzel demiş.ŞAKAMISINIZ!!FİLM IZLEMEKTEN NEFRET ETMEK ISTERSENIZ BUYRUN IZLEYIN .hayatımda 2 inci kez bir filmin sonuna kadar dayanamadım.khan ınız batsın.Berbat Ötesi!!.

25-02-2019
Umuralp Yoğunay

Bilgin süpersin ya daha sinemalara yeni geldi

28-02-2019
Berk Ferdi

süper bir film tekrar seyretmeye değer.

01-03-2019
Şiyar Abdürrahman

Güzel filmdi

02-03-2019
Mümin Abdulcelil

bu film harika, uzak doğu savaş taktiklerinin güzel işlendiği sonuna kadar aksiyon dolu bir macera

08-03-2019
Akkuş Arık

HARIKA BIR FILM

10-03-2019
Zülkarneyn Gerçeker

Kesinlikle izlenmeli şahane bi film

10-03-2019
Çav Erdibay

İzlenebilir.

14-03-2019
Adıvar Atadan

fılımde kızın soledı sarkının adını bılen?

17-03-2019
Gündoğdu Melûl

Film cok sürükleyici ama bu kiz beni sinir krizine soktu bütün kizlar böyle şüpheci olsa dünyada erkek kalmazdi

19-03-2019
Medhat Östürk

muhteşem bir yapım

20-03-2019
Ünkaya Zülkarneyn

Film Bence Tek Kelime İle harikaydı Herkezin İzlemesini Tavsiye ederim Film’de Emeği geçen herkeze teşekkür ederim.:).:)

21-03-2019
Balıbey Çetinalp

Bu şerefsiz türk düşmanı arnldın filmelerini izlemiyorum soykırıma evet diyen bir mahluktna daha ne beklenirki.

23-03-2019
Demirezen Şengeldi

Ben bu adamın filmlerine bayılıyorummm TAKEN gibi sürükleyici ve yetişkin bir insanı mükemmel derecede etkileyici bir film bu arada teşekkürler @BİLGİN

24-03-2019
Bedrettin Teber

Seni çok seviyorum SHAH RUKH KHAN sen bitanesin………. Canım yaa film süper. mimiklerine bayıldım Shah`ın.

25-03-2019
Özbala Sarpkın

DİKKAT SPOİLER GİBİ BİR ŞEY İÇERİR.

26-03-2019
Kutbettin Sevban

qüzeL bir film söylendiği gibi 1.ci partdan sonra izlettiriyor kendini

30-03-2019
Çandar Erbaş

BENCE FİLM 10 NUMARA İZLENİR BİLGİN BABACAN EMEĞİNE SAĞLIK

02-04-2019
Müslim Abdulğani

ben çok beğendim.:)

06-04-2019
Yıldıran Çevikel

arkadaşlar her filmin altında birinci bölümü bile izleyemedim … anca 1 part dayanabildim gibi saçma sapan zeka pırıltısından ve film yorumundan uzak komik ifadeler görüyorum …. bir filmi ilk 15-20 dakikasıyla değerlendirmek kadar aptalca bi şey daha düşünemiyorum … lutfen entelektüellikten uzak yorumlarınızı kendinize saklayın ve bu tarz yorumlara bi son verin. saygılar….

08-04-2019
Tanak Yağızalp

Bence gayet guzel bır fılm. tom cruıse var izlenebilir 10 üzerinden 8

12-04-2019
Kızık Bahşi

insanları atesit olmaya teşvik edebilecek bir film olduğunu düşünüyorum. bunun haricinde film aksiyon ve gerilimi iyi ayarlanmış. heyecan verici bir film olarak değerlendirebilirim.

19-04-2019
Faraç Kahriman

manyak bı fılm

21-04-2019
Hüsam Kayra

filmin 26.dakika sin da çalınan müziği bilen varmı ?

23-04-2019
Ahmet Ahmet

30 Yaşımda ADHD biriyim, çok zor anlarım oldu. Bende de davranış bozukluğu var. Bunun sebebi ben değilim yaşanmışlıklar. Ben bu çocuk gibi degilim.. Derece ile üniler bitirdim. Ama öfkelendiğimde bilincim kapanıyor ve direk yumruk atıyorum. Bu film’i izlerken kendimi gördüm ve sonda çok ağladım çünkü insanı gerçekten o noktaya getiriyorlar.. Kalbinle izle bizim gibileri anlamak için izle.. O zaman neden 8,3 aldığını anlayacaksın.

27-04-2019
Alcan Ataç

asadsdadsadsas super en iyisiydi bu sitede izledim

28-04-2019
Milay Riyad

sağol hızın mükemmel

01-05-2019
Velican Berge

güzel izlemeye değer

03-05-2019
Alptekin Baykurt

Admin Kardes Film Süper 7yi Ve Pain&gain Türkçe Düblajı bekliyorum

04-05-2019
Özak Şanalp

<3 süper 2. izleyişim tavsiye ederim <3 harika

05-05-2019
Uçkara Yaşanur

saçma aklı sıra filim çekmiş

10-05-2019
Aydeniz Bayruhan

bu filmden sonra evlenmeyi düşünüyorum

13-05-2019
Akkuş Arıkal

ne olursa olsun insan insandır onnumara bir film

14-05-2019
Bilgehan Enbiya

her zamanki gibi klasik amerikan hollywood filmi işte

19-05-2019
Cansunay Dikçam

film gayet güzel izlemelisiniz

20-05-2019
Mikâil Benisan

Süper film ama sonu daha iyi olabilir di….

21-05-2019

En çok izlenenler

Deep Dark 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.8 /10

Kategori: Korku

Sinek izle The Fly (1986) Film izle Türkçe Dublaj

Türkçe Dublaj - 1018 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Korku

Korku kategorisinde son eklenenler