Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Taşboğa Bütün

Aya hiç bir zaman gitmedikleri gerçeğini örtbas için savunma bakanlıklarını bile kötüleyen bir politika

26-02-2018
Musaburak Şatir

Bilgin bey, 8mbit internet hızım var youtube, facebook vs diğer sitelerde video izlerken hd olarak hızlı bi şekilde doluyo. Burda bu filmi izlerken 720p den 240p’ ye indim ve halen duraklamaya devam ediyo. Bendemi sorun var anlamadım yoksa sizin site geniş tabanlımı değil…

01-03-2018
Abdulmenav Boracan

Bu filme kötü diyen gitsin şirinleri izlesin eğer uslu bi çocuk olursanız şirinler rüyalarınıza girsin .d.d.

03-03-2018
Ecir Özerdinç

Dehşet bir film. Filmi bir bulmaca çözmeye çalışır gibi izleyin. Filmin sonunda öğrenmeden çözebilirseniz helal olsun.

08-03-2018
Balıbey Boray

Boş zamanınız varsa tavsiye ederim,gerçekten güzel bir film.

10-03-2018
Yula Çotuk

Çok güzel . bu filme nasıl kötü diyebiliyorsunuz. ha çocuksanız ayrı

13-03-2018
Erginsoy Özüpek

Klasik bir spagetti western kovboy filmi.
Eğer kovboy filmlerine ilgin varsa kaçırma
ama bu tarz seni sarmıyorsa sıkıcı
gelebilir de…Bence gayet iyi.(8/10)
Emeğine sağlık Bilgin (Y)

14-03-2018
Beytüllah Feyruz

yorumlara aldanib 30 dk izledim berbat otesi bi film

15-03-2018
Tümer Soyugür

10 üzerinden 1.000.000 süper

16-03-2018
Çinuçin Dirim

selamlaşmaları harikaydı bi an hiç bitmicek sandım:D:D:D

17-03-2018
Akman Arıker

bilgin hep bişiler eksik eskiden hergün siteye girer acaba hangisini izlesem diye düşünürdüm simdi hep bişiler eksik ya konu kotu ya goruntu kotu yada sinema cekimi :S

18-03-2018
Kınalp Namdar

bu seriyi defalarca izlemiş birisi olarak bu filmi de çok beğendim. Teşekkürler.

19-03-2018
Tuğtay Yağızbay

Güzel Film ,

21-03-2018
Tüzemen Ünsoy

At filmi işte.. güzel olur mu demeyim. gerçekten güzel..

23-03-2018
Baldemir Boranbay

Evet çalıyor şu an yenıden teşekkür ederim .. kolay gelsın

24-03-2018
Üster Hilmi

ışığı kapatın ve mutlaka izleyin . . .

26-03-2018
Bilhan Çalapverdi

film süper 10 üzerinden 10 veriyorum

27-03-2018
Üye Hurşit

harikaaaa yaa

28-03-2018
Karaman Mançu

Güzel süper film izleyin tavsiye ediyom xD

29-03-2018
Coşkan Hadis

soluksuz ızledım inanlımaz guzeldı admın ellerıne saglık

31-03-2018
Ledün Erülgen

kıtap kuran-ı kerım degıl dıyen arkadaslar hiçmi kuran gormedınız okumadınız? filmi izlemedim sadece yorumlardan dakikasını bulup açtım.kıtap kuran-ı kerim.admin senden ricam filmi kaldır.

01-04-2018
Fami Kahamurat

berbat tamamen vasat

04-04-2018
Tüblek Erdemer

kurgu oyunculuk senaryo, hepsi on numara , ikince defa seyrediyorum bu senenin en iyi filmlerinden birisi daha, admin adamim eline saglik sayende iyi filmler seyrediyoruz, mutlaka IZLEYIN …

07-04-2018
Fuzuli Kip

son dönemde yapılmış en iyi filmlerden biri. gerçekten çok begendim muhteşem bir kurgu ve oyunculuk. hele filmin sonu 10/10 mutlaka izleyin arkadaşlar. teşekkürler bilgin emeğine sağlık

10-04-2018
Türkşen Uzsoy

hariha bir film büyük bir ilgiyle tavsiye edrim bu tip fılm olursa eklersen sevınıırm beklıyorum emeğe saygı

11-04-2018
Zikir Abdülmuhtalip

ya herşey tmm 4 saat 15dk. gerilim var farklı bir konu merak uyandırdı ama…. anlamadığım bişey var günahkalrlara ceza verilmedi bu bir yani canı yanması gerekenler varken kety boşa katil oldu mesela ve en önemlisi İLK BAŞTA ÖLDÜRÜLEN YAŞLI KADININ SUÇU NEYDİ NEDEN İLK ONU SEÇTİ AH BİRDE BUNA CVP OLSADI?

16-04-2018
İsvendi Muzameddin

bu film son yüzyılın sacması

19-04-2018
Özsungur Soykut

bu filme 5 verilir ne iyi ne çok kötü bu şekilde yorum yapan arkadaşlar doğru diyolardır onları tebrik ederim filmden anlıyolar

24-04-2018
Tayip Akkaynak

ne sinir bozucu bir cocuktu ya… izlerken yer yer sinir tellerim gerildi… filme gelince cok fazla birsey beklemeyin… yoksa benim gibi yanılırsınız , 10 / 6

25-04-2018
Bünyamün Gassan

güzel film izlenir. oyucunluk ise mükemmel

27-04-2018
Tacir Tola

fılmden anlayan herkes ızledıgıne pısman olamaz

29-04-2018
Arıer Aznavur

blair cadısından daha iyi en azından ortada görünen bir cadı var.

01-05-2018
Demirezen Fütüvvet

bu filmde japon kız yerine jessica alba yok muydu

05-05-2018
Atila Baybaş

mükemel bir film komikte izlemenizi tavsiye ederim

08-05-2018
Süzen İklim

buğra bahsettiğin filmin ismi mucize. john travolta oynuyor.

10-05-2018
Yümun Faraç

izleyin kesinlikle bilgin kardeşim eline sağlık.

11-05-2018
Saygun Tahir

güzel

13-05-2018
Yola Çiner

Bazı arkadaşlar hayat memat meselesi yapmış ancak insanlar bu tür filmleri sanat eseri olarak görmüyorlar ki zaten… Eğlenceli bir film güldürüyorda tabi

15-05-2018
Açıl Aslan

filimin kitapla bir bağlantısı olduğunu düşündüm çünkü kitabı 4. sınıfta benim ilk aşkım gibiydi filim ise tamamen hayal kırıklığı oldu bu düşünceden sonra tabi

16-05-2018
Orgun Agah

bence izlemeden güzel olucağına inanıyorum çok güzeldir eminim

17-05-2018
Özkutal Takdir

volvadamıdır draculamıdır her neyse ne kadar şerefli haysiyetli bi adammış hayran oldum adama onu bi dahaki filmde cami imamı yapalım çok asil adam ya

19-05-2018
Mirzat Onuralp

Arkadaşlar ülkemizde 51. Bölge gizli tutuluyor ve bu filmdede Uzaylılar var eğer YouTube ye 51. Bölge yazarsanız orda bir uzaylı resmi Göreceksiniz benim fikrim 51. Bölgede uzaylıların olması ve ayrıca o videoda bir telefon konuşması var. Bir adam 51. Bölge çalışanı ve ölüm döşeğinde diyorki
Ben 51. Bölge çalışanıydım ve şu an ölüm döşeğindeyim onlar Aramıza karışmak istiyorlar fazla nüfuslu ülkeleri yok edip kalan az nüfusu yönetecekler az nüfusu yönetmek daha kolay olduğu için diyor ve o anda telefon konuşması gizemli bir şekilde kesiliyor. Bence bu filmi dikatle izleyin.

20-05-2018
İyisan Nurcihan

yaf bende imdb ye bakıp izliyim demiştim fragmanından bile belli filmde bi hareket yok zaten benden once 2 izleyende anlatmıs yorumlarda genede siz bilirsiniz

21-05-2018
Kortay Pakel

BAŞTAN SONA ÇOK HEYECANLI BİR FİLM KALBİ OLANLAR İZLEMESİN !!!

22-05-2018
Şenyaşar Tınaz

yarım kalmış ama yine de güzel

23-05-2018
Töre Öngü

Aynen geçen gün tv’de vardı ama başka bir film izliyordum izlemedim

24-05-2018
Atasay Baştemir

harika film..

26-05-2018
Karaörs Masum

Kesinlikle izlenmesi gereken bir film

28-05-2018
Zeyneddin Ökeer

Çok ruhsal bir film. Mutlaka izlenmeli

29-05-2018
Bâhir Sebüktekin

4.5 den çok daha fazlasını hak ediyor. Eğlenceli bi filmdi.

03-06-2018
Tunçbilek Ender

wou muthis bi film di ellerine saglik bilgin kardesim severek sikilmadan izledim izlemeyenler vakit kayb etmeden izlesinler bence

05-06-2018
Melikşah Saadettin

garip bi film sonuna kadar izledim belki anlarım diye ama yok zaman kaybı.

06-06-2018
Tumen Sabah

Film gayet güzel Mila Kunis in gereksiz erotizmi filmin zayıf yönleri. Artısı ise senaryosu. sonuç olarak 6/10. Sıkılmazsınız.

07-06-2018
Hüsnüer Muhutdin

Filmi 2. izleyişim çok iyi olmuş

08-06-2018
Abdülezel Akçakaya

bir şizofren filmi ama çok kötü bir film bu filme akıl oyunlarını tercih ederim

10-06-2018
Tansuhan Akif

film gayet güzel di arkadaslar izleyin derim:

13-06-2018
Lala Okaner

Güzel bir hikayeydi. Teşekkürler.

14-06-2018
Tun Balkir

İlginç bir filmdi sıkılmadan izledim

15-06-2018
Adil Aldemir

Herkes güzel yorum yapmış diye izledim çok pişmanım

16-06-2018
Duracan Gökcan

film sinema çekimimi?izleyenler?

19-06-2018
Temircan Yücebaş

çok iyi bee

20-06-2018

En çok izlenenler

Gasp & Carjacked 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1014 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.5 /10

Kategori: Politik

Kingsman Altın Çember – Kingsman The Golden Circle 2017 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1059 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Polisiye

Da Vinci Şifresi & The Da Vinci Code 2006 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 110 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.6 /10

Kategori: Polisiye

Polisiye kategorisinde son eklenenler