Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Taşel Uğurtay

Nicolas cage’in oyunculuğu filmi izlemek için yeterli, gerçekten sürükleyici bir film , sıkılmadan izlenebilecek bir aksiyon filmi. Bilgin’ e bu filmi izlememize vesile olduğu için çok teşekkür ederim. Başarılar.

28-04-2018
Zeren Vâlâ

Amerikalılar da mağdur edebiyatında uzun adamı geçti. Bilmesek mağdur kahramanlar diyeceğiz bunlara.

29-04-2018
Masar Önday

çok güzel, aile ile izlenir..

30-04-2018
Âlem Öker

Arkadaşlar filmin sonunda katilin aslında kız oluduğu çıkıyor.Kızın deli olduğunu başta bilmiyorlar.Tüm aileyi öldürüyor.Ama ayrıntılara dikkat ederseniz en başlarda kızı dikizliyordu.İşte olay oradan başlıyor.Kıskançlık, Sex ve araya nefret girince Yüksek Tansiyon oluyor.Güzel bir fransız filmi.İyi seyirler.

01-05-2018
Civanşir Durak

çıldırmak üzereyim. kaç gündür aynı problemi yaşıyorum filmler yarıda kalıyo hızlı doluyo amaaçılmıyo izleyemiyorum tek bi film için degil bu. tavsiyen üzerine chome i indirdim ama faydası olmadı. bana yardımcı olabilir misin bilgin…?

03-05-2018
Dikboğa Fezahan

bu filmi beğendiyseniz çöldeki izleri izlemenizi tavsiye ederim..tavsiyeme uyun o kadar

04-05-2018
Günyüz Köksoy

Zaman kaybi

05-05-2018
Muin Abdulbaki

koskoca adamım ve salya sümük ağladım

07-05-2018
Sıralp Tansel

Çok gereksiz bir film zaman kaybı izlemeye değmez

08-05-2018
Gözütok Tinkut

bence çok kaliteli izlenmesi gereken bi film

09-05-2018
Bilnur Erincik

ilk başlarda fazla sarmadı hani güzel bir film değil gibi görünüyordu ama harbiden yapmışlar filmi kaçırmayın filmdeki grafikler geçişler felan tam olmus ellerine sağlık admin

10-05-2018
Abdulhakim Beyhani

edwardd birtaneeeciiikk . canım benim yaaa.

11-05-2018
Kirman Nihayet

Aspendos filmi daha izlemedim şimdi izlicem diğerleriyle bağlantılımı bilmiyorum ama diğerlerini izlemeni tavsiye ederim kesinlikle pişman olmazsın

12-05-2018
Fuzuli Kipkurt

Bilgin, öncelikle böylesine güzel bir site için teşekkür ederim. Her gün kontrol ediyorum güncellediğin filmleri. Yalnız bir isteğim olacak, filmlerin açıklamalarına ımdb puanlarınıda koyar mısın?
Teşekkür ederim. Kolay gelsin

13-05-2018
Mecittin Tunçer

Woody Allen’ı tanıyanlar için hiç şaşırtıcı olmayan hoş bir film. Fakat Woody Allen’ın ezber bozan nihilizmi ve anti-deterministik yaklaşımına yabancıysanız (en az üç beş filmini içselleştirmediyseniz) “bu film ne anlatıyor yahu?” diyebilirsiniz. Her ne kadar Woody Allen hastası olsam da kendisi için bile yeterince iyi diyemem. 6/10

14-05-2018
Uçman Yaşdaş

Film kendini izlettiriyor da düşük bütçeli bir film beğenmedim

15-05-2018
Göksun Abdulhalim

ya arkadas bu nasıl bi film tamam cok vasat degil ama sacma gelen cok fazla sahne var hele o ne bıcım bı son böyle anlamsız bı son olamaz dram desen dramı sana tam yasatamıyor komedı zaten yok aile ilede izlenemez cunku bı sahne baya cinsel içerikli. cok amacsız olmus:S

16-05-2018
Seral Zeynalabidin

Ben bu kadar orjinal ilk defa film izliyorum. Hayvan severler üzülür biraz izlerken ama hayvanların kameradaki orjinalliğine hayran kaldim. Kesinlikle izleyin.

17-05-2018
Safter Sualp

Filmin sonunda tek maçtan kuponum yatmış gibi üzüldüm böyle bir mutluluk anlayışı olmamalı

18-05-2018
Bengü Zobu

harika bir film tavsiye ederim

19-05-2018
Yatman Büget

Bu film bana çocuk filmi gibi geldi hiçbir ağırlığı yok
Replik “nano teknolojiyi uçmak için kullanmmışlar”

20-05-2018
Sümerkan Ulubaş

tek kelimeyle harikaydı….

22-05-2018
Abdulmenav Fuad

En masrafsız filmdir heralde

23-05-2018
Şahan Taycan

Biraz Daha İzlersem Ağlıycamm

25-05-2018
Zahid Ahi

iyi film denilebilir. gerçeği yansıtmamış olabilir ama fena değil…ama iyi film .. tabi sadece film olarak bakarsak…

26-05-2018
Bilyap Çalış

Şu ana kadar izlediğim en iyi animasyonlardan biri Herkese önerebilirim tabi yetişkinlere değil

27-05-2018
Mirsat Rohat

Bu serinin hepside güzel. Teşekkürler…

28-05-2018
Özü Arikan

Filmi yapanlarda bence neden yaptıklarını bilmiyolar. Kurgusu iyi sahneleri iyi falan yazmışlar ona güvenerek izledim ama kurgu sıfır. sahnelerde iyi değil bence sadece farklı. İki deneysel film izleyip, aksiyonsever izleyicisine sallayan arkadaşlarada inanamıyorum. Onlara he siz farklısınız filmden anlıyosunuz diyorum. İmdb 7.3 vermiş filme. Gayet yerinde puanı, bu tip abudik gubudik filmlere puan vermeye bayılıyorlar. 2/10

29-05-2018
Güngör Abdulmelek

bi ara uyumusum uyanmısım hala konusyolar cok sıkıcı

30-05-2018
Akkan Azat

film çok güsel. emekleriniz için tsk. ederim

04-06-2018
Özbay Sart

harry aşığım sanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

05-06-2018
Berter Berter

Film bittiğinde canım acıdı be :p Bittiğine üzüldüm gerçekten,bi de dexter’ın son bölümünü izlediğimde üzülmüştüm böyle onu hatırladım..

06-06-2018
Efdal İsvan

admin ne zaman tr dublaj izleyeceğiz?

08-06-2018
Mehmethanifi Paşali

FİLM GAYET GÜZEL İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİMM

09-06-2018
Mesdan Rais

iğrenc , zaman kaybı ….

10-06-2018
Azmun Binay

süperdi.çok hoşuma gitti,izleyin derim.kolay gelsin.

12-06-2018
Kâni Abdin

süper izleyinn bayıldım süper aşırı muhteşem

13-06-2018
Abdulhamid Beyler

gerçekten çok zor bir oyunculuk ve bunu eddie redmayne çok çok güzel bir şekilde gerçeklerştirmiş sanırım oscar heykelcigini hakediyo veya en iyi oyuncu dalında ödülü… Yargılamayın tercihlerinden dolayı kimseyi çünki geçmişte ne yaşamış bilemezsiniz.

14-06-2018
Bezgin Feysal

Bildiğin bahtsız bedevi la bu. Biraz daha kalaydı kutup ayusunuda bulacaktı.

15-06-2018
Atadan Burkay

güzel filmdi anlami cok iyiii hayat gelip geciyor

16-06-2018
Gökel Teke

pek mesaj yazmam ama muhtesemdiiiii serinin en güzel flimi melez prens odan sonrakı en güzelse nbence azkaban tutsagı

18-06-2018
Salman Şahadet

izlenebilir Konusu Güzel

19-06-2018
Görgen Lutfü

ben yıllar önce izlemiştim çok durağan ve gereksiz bir film sizi uyarıyorum tam bir zaman kaybı

20-06-2018
Ertuğrul Yâren

admine laf atmanızın anlamı yok interneti iyi olanlar ıcın 720 çekmiş sizin cok donuyorsa 480 çekip izleyin zor bişey değil…

21-06-2018
Cebbar Dirsehan

hiç güzel değil

23-06-2018
Diri Ekrem

24-06-2018
Akyol Baray

Ya Arkadaslar Sonu Nasıl Gozukmuo bendede

25-06-2018
Çıda Erkutay

kesinlikle harika bir romantizm bu çok anlamlı özellikle sonzamanlarda seks dolu ama anlamsız filmlerin aksine insana aşkı hissettiren bir film olmuş ayrıca erkeklerde aradığımız şeylerin ne olduğunu ve bunların illa yakışıklı olanlarda aranmaması gerektiğini anlatan çok hoş bi film ben fransız filmlerini sewmezdim şaşırttı beni kötü yönüyse çok boş sahne olması daha konuya odaklı olabilirmiş ama bu da filme biraz doğallık katmış ben içinden istediğim şeyleri alabildim elinize sağlık

27-06-2018
Erdeniz Erk

baş ağrısı.filmde hiçbir şey olduğu yok.sırf oyuncu kadrosu için izlemiştim.pişmanım

28-06-2018
Över Sino

admin yaklaşık iki yıldır filmlerini izliyorum tek kelimeyle harika işler yapıyorsun tşkrlr

29-06-2018
Muttalip Yarkin

izlediğim en iyi filmlerden biri

30-06-2018
Mertkol Sezgin

arkadaslar bir kac film onere bilirmisiniz dram macera aksiyom poliye suc gibi

02-07-2018
Demir Sudi

ben bu filmi 1 yıl önce filan izlediğime adım gibi eminim nasıl 2015 filmi oluyor anlamadım. etkileyici bir film izlenebilir.

04-07-2018
Nurşah Özpala

2.bölüm çok komikti gülmektençatladım(Bizimpalamuttçu Yine hala (palamutun)peşindeydi:))))))) ama kızaaşıktı;)))))))))

05-07-2018
Körklü Di¦Dem

azmin zaferi

06-07-2018
Eyüpcan İsmetullah

Hoş bir film. Zevkle seyredilir.

07-07-2018
Nurtop Abdulvehap

izlemeniz gereken bir film şidettle tavsiy ediyorum bilimkurgu bir film arkadaşlığından önemini vurguluyor

10-07-2018
Yezdan Efruz

HARIKA BIR FILM!COK TESEKKURLER

13-07-2018
Beysim Feyat

muhteşem ötesi bi film..ağlamak isteyenler ekran başına

14-07-2018
Akalın Akalın

sesleri dişik bide vinnie nin evi süper

15-07-2018

En çok izlenenler

Eşzamanlı – Synchronicity 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.4 /10

Kategori: Gizem

Orman – The Forest 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.8 /10

Kategori: Korku

Büyük Patlama – The Big Bang 2010 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1008 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Gizem

Gizem kategorisinde son eklenenler