Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Alo Hekmet

BİR GUN OLDURMEDİGİM HER BİR YAHUDİ İÇİN ARKAMDAN .. EVALLAH BİLGİN SAG OL

25-02-2018
Rufi Saba

öncelikle bu film izledikten sonra içimde bella thorne sevgisi azaldı

26-02-2018
Aryüz Çoğa

alper ya tam filmsn:D:D

28-02-2018
Eminel Özek

muhteşem

01-03-2018
Candemir Demirağ

sacma bir filmdi bence yinede bir emek sözkonusu teşekkürler

03-03-2018
Nursin Seyfetullah

sonu berbat bir film anlayamadık

04-03-2018
Berhan Kelami

yaaa serisinin illa bitmesi mi gerrekiyordu birazda kendileri uydurup 2-3 seri daha çıkarsalardı keşkee ……pufff

05-03-2018
Çanga Güneşhan

Filmde İngiltere ve İrlanda arasındaki terör sorunu, İRA meselesi, Katolik-Protestan halkın mezhep savaşları, Britanya’nın siyasi gelişmelerinin sosyal hayata yansıyışı verilmeye çalışılmış ama hala çıkıp ‘amaağ mözik çoh bangır bungur baş ağrıtıyoo gurban’ diyen mandavallar var. Belli ki anlamamışsın hiçbir şey, bari sessizce çek git. Aptallığının ve algılayamayışının reklamını yapmak zorunda mısın?

06-03-2018
Muhyedin Useme

Of of of harika bir film.

07-03-2018
Aydınol Doğanşah

Güzel film. Teşekkürler Admin.

08-03-2018
Hasamittin Rayif

yorumlara bakıp izledim herkes güzel yazmış bana göre saçma sapan bir film izlemeyin derim . emeğine sağlık bilgin

09-03-2018
Sarvan Tilmaç

son zamanlarda izlediğim en güzel filmlerden. teşekürler emeği geçenlere.

10-03-2018
Yetener Kızılkurt

başdan sona sürekliyici…psikoloji filimlerden hoşlananlar kaçırmasın;)

12-03-2018
Bozokay Ertan

Admin waLLaha kraLsın yaa süper bi film çok tşk bşize böle bi site sundugun için

14-03-2018
Ulun Fami

dublaj berbat arkadaşlar filmi bu dublaj ile izleyip ziyan etmeyin alt yazılısını indirip izleyin.

15-03-2018
Mutluk Bahrettin

Hiç biriniz filimin duygu yüklü bir filim olduhunu anlayamadınız mağlesef :)Filimdeki aksiyon görsel güzellik güzeldi filimi sadece çizgi filim diye yargılamak sizin filimden anlamadığınızı gösteriyor.Ama sunu unutmayalım zevkler ve renkler tartışılmazdır.

16-03-2018
Güladin Olgacan

babam hep bu filmlerden alırdı bana

17-03-2018
İşsever Özvermiş

farkli bir vampir filmi. Ben beyendim. Izlemenizi tavsiye ederim…

18-03-2018
Ginyas Lazgin

Çok güzel bir seri film paylaşım için teşekkürker…

21-03-2018
Vural Berkin

Film Robocop 1 den daha vasat.Senaryo çok kısır Polis memuru Alex Morpy hikayesi ve oyunculuğu çok vasat.Görüntü kalitesi iyi. İzlemek isteyen izlesin.Film 10 üzerinden 5 ancak eder.Bu filme harika müthiş diyen akadaşlar sanırım 15 16 yaşında ki çocukla.

23-03-2018
Durdali Helim

Film çok eğlenceli,tavsiye ederim

24-03-2018
Aycan Cazim

Aamir Khan’ı her zaman sevmişimdir filmlerine de bayılırım ama sanki bu filmde fazla abartı sahneler canlandırmış izleyince yok yaa bu kadar da olmaz gerçekten diyorsunuz bu yönunden hoşlanmadım daha cok konu hoşuma gitti ve dansları güzeldi harika dıyemem ama güzeldi izlenebilir

27-03-2018
Akbaran Alpyürük

alt yazılı olan filmlerde dahi uyuz oluyorum…

29-03-2018
Akgöze Aytemiz

6 adam 400 kişiyi öldürdü demiş atakan polat binlerce kişiyi öldürdü hiç eleştirdin mi acaba..k.vadisinde siz adamları kötülerseniz onlar da sizi kötüleyecek tabi ki… hiç kimse masum değil malesef…Geçmişten günümüze savaşların sebeplerinden en önemlisi ırkçılık,din ve mezhep olmuştur..Yani insanı ötekileştirmek.!YARATAN BİR;İNSANLARI YARATAN DA BİR!!ALLAH ADINA İNSAN ÖLDÜRMEK SAÇMALIKTIR..NE MUTLU İNSAN OLABİLİNE.

30-03-2018
Dincer Mezhar

Bilgin 5. part 1.30 dakikadan sonra devam etmiyor kardeşim ?

31-03-2018
Dâhi Sedit

Bu filme oscar ı vermeyenin aklına tüküreyim…
Her sektörde olduğu gibi, film sektöründe de emek hırsızları mevcut….
Süper bir müzikal ve romantik bir film…
Son zamanların en iyi filmi diyebilirim…
Teşekkürler admin…

01-04-2018
Çakın Emran

çok saçma

04-04-2018
Çağrıbey Kadem

arkadaşlar izlemek isteyen önce çok büyük bir nefes alın sonra flimi baklatın

05-04-2018
Müşfik Munis

Kesinlikle izliyorum! =)

06-04-2018
Çoğahan Hanefi

Ali diye yazıp da Müslümanlara çirkef atan adam. Senin kaç kuruşluk karın var İslam’a? İnsanları topyekün itham ederek aldığın hak ise sana elbette yeter…

07-04-2018
Zeynittin Akanyıldız

bir an sanki dvd den izliyorum zannettim çok kaliteli görüntü çok kaliteli film çok kaliteli site arkadaşlar yalakalık gibi olmasın ama bize bu hizmeti sağlayan bilgin için reklamların hepsine tıklayın 5 saniyenizi almaz böyle bir site hazırlayan için en azından bunu yapın….

09-04-2018
Bekirhan Fekrullah

admin çok teşekkur ederim film i yükledigin icin birde sende ricam g.d.o karakediyi bulabılırmısın

10-04-2018
Akad Alpaydın

Fragmanı güzele benziyor izliyelim bakalım

16-04-2018
Okcan Sevkan

süper süper süper….

20-04-2018

En çok izlenenler

Ronaldo 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1016 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.0 /10

Kategori: Spor

63 Cehennemi – De hel van 63 – 2009 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1018 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.3 /10

Kategori: Spor

Dans Ringi – Battle B-Boy 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1039 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.1 /10

Kategori: Spor

Spor kategorisinde son eklenenler