Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Ravent Tacdin

hızlısın Bilgin kardeş

28-04-2018
Akı Aytuna

andy whidfield ölmüştür sızın tanıdınız sekıl spartacus blood and sand dekı spartacus allah rahmet eylesı nve vıdeo acılmıo kapkaranlık bı ekran gelıo denılenlerın ghepsını yaptım 5-10 dk bekledım olmadı gecmısı temızledım olmadı sayfayı 5 defa yanıledım olmadı napmalıyım

29-04-2018
Töregün Ahat

olum bana küsmüştü filmden sonra barıştık teşekkürler bilgin …not saat 22.00 parka gidiyoruz

30-04-2018
İrfat Koçaker

psikoloji filmi. gereksiz gerilimler. başlarsanız sonuna kadar izlersiniz ama sonuç olumsuz olur. yani tavsiye etmezsiniz. tavsiye etmiyorum arkadaşlar. ama illa mal olmak istiyorum diyenler varsa izlesinler psikoloji yönünden yani.

01-05-2018
Ökeer Telim

Murat arkadaşım cümle sonu 2 değil 3 nokta ile olacak

04-05-2018
Dikçam Fezai

sürekli takılıyor.

05-05-2018
Yağizcan Alay

film baya baya iyi tavsiye ederim

06-05-2018
Akozan Arıl

süper bir film çok beğendim

09-05-2018
Özkutsal Sayım

jason’ın fılmlerı genelde bol aksiyonlu olur ama bu olmamış iki üç yerdeki aksiyonla geçiştirmişler yinede jason’ın hatırına izlenir

10-05-2018
Ahet Habil

İZLENE BİLİCEK GÜZEL BİR FİLMDİ TÜRÜNÜ SEVENLER İCİN TAVSİYE EDİYORUM.
FİLİM HAKINDA YORUMLAR OLURSA SEVİNİRİM ARKADAŞLAR YORUMLARA BAKIYORUMDA NE O ÖYLE YAU? YASUMİ YORUM YAPMIŞ MİLLET GAZA GELMİŞ

11-05-2018
Orguntay Sübaş

süper 3 bekliyorum

12-05-2018
Fami Nasif

kesinlikle izleyin…film mükemmeldii..:)

13-05-2018
Uçar Yasavul

26.47 dikkat edin illuminati

16-05-2018
Berker Cemşit

ÇOK ÇOK ÇOK GÜZEL BİR FİLM

17-05-2018
Çavdur Gürakın

bence film iyi..seyredin

19-05-2018
Tabip Atabek

“NEVER BACK DOWN” iste benim sloganim,sevirem de bu filmi:D

20-05-2018
Köşek Sergen

Güzel film izleminizi tavsiye ederim.

21-05-2018
Çetinsu Didim

ben tüm serilerini izledim ve kesinlikle tavsiye ederim. tek kelimeyle BA-YIL-DIM. insanın sürekli ve sürekli izliyesi geliyor.

22-05-2018
Köksoy Abdulvahap

muhtesemmmmmmm… mutlaka izlenmeli hic sıkılmadan izledim

23-05-2018
Züheyr İyisoy

bilgin kardeşim vk oynatıcıya geri dön bu çok kötü vk’da insanlar internet hızına göre (p)lerini secebiliyor,dikkate alırsan sevinirim

24-05-2018
Gündoğar Kortan

GÜzel sürükleyici bir filmdi ya hakkaten iyiydi

26-05-2018
Gürsal Mehmed

son zamanlarda izlediğim en değişik film. Süperdi.

28-05-2018
Cihani Dorukkan

KARDEŞİM GEYİGİ BIRAKIN FLİM İZLEDİYSENİZ YORUM YAPIN YETER

29-05-2018
Burhan Dal

part 4 de hata var di F5 e bastim 1-2 dk sonra 1 da bastim geldi

04-06-2018
Fethullah Kemal

film çok güzel kitabınıda okudum filmi herkes anlayamaz çünkü bizde böyle çatışma yok zenci beyaz gibi çok dramatik insan hakları diyoruz ya amerika kendine baksın neler yapmışlar siyah vatandaşlarına

06-06-2018
Aslıhan Budunalp

Evet film izlenmeye değer ama abd nin başkanlarını bukadar büyük bişe yapmış gibi göstermesi açısından fazla ilgi göstermeyelim adamlar bizim için önemli kişilere neyaptığını unutmayalım

07-06-2018
Sücaattin Abil

rezil kepaze::))

09-06-2018
Özgünay Tacim

Şahane bir film, kaçırmayın…

11-06-2018
Durusel Ergi

çok beğendim herkese tavsiye ederim….

14-06-2018
Artemiz Efrail

aksiyon bu kadar olur , kesinlikle süper !!! ellerine sağlık bilgin

15-06-2018
Arıhan Bağatur

cok super 10 numaraa flımm ızlemeyen hayatınınn hatasını yapar

16-06-2018
Tanyücel Uçan

20-06-2018
Erin Keskin

admin!! deli edecen beni

21-06-2018
Şuayip Şuayip

ÇOK SAÇMA. KESİNLİKLE İZLEMEYE DEĞMEZ. İĞRENÇ ÖTESİ.

22-06-2018
Mirbadin Mirbadin

Güzeldi. Ellerinize sağlık.

23-06-2018
Aydar Bayrualp

çok güzeldi

26-06-2018
Artaç Baltaş

ne yalan söleyim eglenceli bi filmdi ve bikaç sahneye gerçekten güldüm çok.izlerken de hiç sıkılmadım.öneriririm

27-06-2018
Akasoy Alpoğan

film çok güzel

29-06-2018
Bilgen Ecemiş

Kesinlikle mükemmel bir film. İmdp puanı daha yüksek olmalı. Tüm seri şahane.Hayatımda izlediğim en güzel film diyebilirim seri olarak.İlk defa yorum atıyorum kesinlikle izleyin.

30-06-2018
Dirsehan Gedikbay

Bence film çok iyiydi. İzlenir..

02-07-2018
Kayyum Ozan

Filmi 10. Dakikada biraktim. Atmosfer ve tempo bogucu geldi. Tsklr

03-07-2018
Alptuğ Aybek

Çok Sıkıcı. Fakat sonu anlamlı ya da anlamsız,çözemedim.Çözen varsa lütfen anlatsın…

04-07-2018
Abdulkahir Feyyat

izlediğim en güzel aşk filmi diyebilirim
sadece kate beckingsale bile yeter de artar benim için (9/10)
emeğine sağlık Bilgin (U)

05-07-2018
Beyler Fevvaz

on numara

06-07-2018
Öztoklu Ahdettin

Filmin ismi düzgün yazılmamış…Bilgin…Горячие Новости,,,Türkcesi. Sıcak Haberler…

07-07-2018
Hidir Rohat

yoooww cidden filmin sonu mudur?:s şaka gibi yaa:/

08-07-2018
Bahaettin İmaddin

Bi an deniz yıldızlarının konuştuğunu sandim

14-07-2018
Akbal Alpyürek

harika izleyin bence bu.

15-07-2018
Atilgan Muhyettin

çok güzel bir film. ne de güzel bir konuya değinmiş yine Aamin Khan. günümüz dünyasının en büyük problemi bu işte. dine göre insan ayırmak. yapılan yorumlarda bile bunu görüyorsunuz. “bizi dinimizden soğutmaya çalışıyorlar” diyen arkadaş, sen inan ve sonuna kadar umut taşı içinde; ama yöntemleri senin gibi uygulamayana saygı duymazsan inancının ne maksadı kalır ki. Allah’ın hoşuna giden şeyler yap ve önce herkesi insan olduğu için sev.

17-07-2018
Aytan Çağlar

gerçekten mükkemmeldi.

18-07-2018
Polatkan Suheyl

Harika bir filmdi eger acmissaniz ve tereddut ediyorsaniz dusunmeden izleyin. En iyilerinden…

20-07-2018
Şadıman Tavuş

çok güzel bir film çok heyecan verici (MÜKEMMEL)

21-07-2018

En çok izlenenler

Amatör – Amateur 2018 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 100 kez izlendi

IMDB Puanı: 6,2 /10

Kategori: Fantastik

Dragon Age Dawn of the Seeker 2012 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1010 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.0 /10

Kategori: Fantastik

Livide – 2011 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1016 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.8 /10

Kategori: Korku

Fantastik kategorisinde son eklenenler