Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Selkan Tulga

özür diliyerek düzeltiyorum bozuk deilmiş :))

25-02-2018
Koray Öztanır

Diyecek Kelime Bulamıyorum Süper Bir Film.

26-02-2018
Özke Öngör

bu yapıt gerceğin özü…oyun ekibine ve şener şen’e teşekkür ediyorum

28-02-2018
Balk Çetintaş

her şeyden önce filmin tanıtım kısmın yazan arkadaşı tebrik ediyorum zira anlantılanların filmle alakası yok.. bilmiyorum ben bulamadım.. izleyenler bir de okusunlar, bakalım onlar alaka kurabilecekler mi?? :))

01-03-2018
Atike Hüsni

Bilgin adamın dibisin kardeşim emeklerin icin sagol.

03-03-2018
Erkel Selâm

COK GUZEL BI FILM SEDATA FOR

04-03-2018
Işıltan Önad

Aamir khan nın yaptığı filmlerin hepsi profesyonel diyecek söz yok.

05-03-2018
Ünsaç Bâhir

filmi özellikle gece ve yüksek sesle izleyin derim. Bana göre 10 numara film olmuş.

06-03-2018
Yümun Bedirittin

Bu filme zaman kaybi gibi yorum yapan arkadaslar lutfen filmlere yorum yapmayin, kose basinda kavga ve konusuz sinema istiyorsunuz ama sinama severleri rahat birakin.. Harika bir filimdi tesekkurler…

07-03-2018
Aptullah Hisemiddin

O kocaman canavarın öyle altın gibi bir kalbi olması beni çok duygulandırmıştı. Öyle büyük bir kalp şimdi hangi insanda var ki .

08-03-2018
Resulcan Karabatak

Tebrikler. 1 Gecede Türkçe Dublaj Getirmişsiniz.

09-03-2018
Çelikkol Deniz

hayatımda izledigim 2.süper film çok etkilendim . . .

10-03-2018
Erkinel Selen

@bilgin; ölü ozanlar derneği filmini en kısa zamanda yükleyebilir misin ?

12-03-2018
Samurtay Tayla

gerçekten güzel bir film

16-03-2018
Akser Arıtan

bu filmi izledikten sonra bu filmi yayınlayabilmenin de çok büyük bir cesaret olduğunu düşündüm. gerçekten amerikan hükümetinin böyle bir olaya karışmamış olması şaşırtıcı olurdu doğrusu. teşekkürler bilgin…

18-03-2018
Karacakurt Okatar

@Bilgin, Ashan Kutcher in yeni yüklediğin filmine bakarken film kaybodu. sanırım silindi haberin olsun. tamda son parta.

21-03-2018
Berke Cemşir

10 numara filmdi cok sevdim herkese tavsiye ederim

23-03-2018
Sevan Tanık

bu filme çok kötü diyen arkadaşlar bir senaryo yazsınlar yada 30 dk lik bir film çeksinler de izleyelim. öyle berbat zaman kaybı vs kelimeleri hak etmiyor bence. şahsen filmi sevdim merakla da izledim acaba ne olacak diye. çocuğa ne olduğunu merak ettim o ayrı.

27-03-2018
Atnan Emru

çok süper

28-03-2018
Angış Aysevin

bilgin lütfen Belleville de randevu animasyon filmini temin eder misin lütfen ne olur hayat memat meselesi farzet. teşekkür ederim. ayrıca bu animasyon müthiş

30-03-2018
Oflazer Sebat

özgün bi film olmuş. herkese tavsiyem kesinlikle koleksiyonlarında olması gereken bir film..

02-04-2018
Titizer Orun

çok beğendim on on on benden…

09-04-2018
Süerdem Fikret

güzel film di teşekkürler……..

11-04-2018
Demiray Hükümdar

çok güzel deilmiş

16-04-2018
Örik Beyhani

admin, filmin sonunun yorumlarda söylenmesine neden izin veriyorsunuz, izledim ama sonunu öğrendiğim için hiç zevk alamadım…

21-04-2018
Abdürreşit Angı

Bir filmde geçmişiniz lekelenmek amacı güdülüyor ve yıllarca gurur duyduğunuz bir Padişah bu şekilde küçük düşürülüyorsa o filme sadece film deyip geçmem yuhalarım. Yarın öbür gün Atatürk’ü de konu edinen bu tarz film çekerlerse şaşırmam. O zamanda oturduğunuz yerden filmi alkışlar, sadece film ne olacak der geçersiniz…

22-04-2018
Kanak Koşal

Hayatımda İzlediğim En Güzel Filmdi Defalarca Bıkmadan İzliyorum … Müthiş … İzlemenizi Tavsiye Ederim Mutlaka İzleyin Pişman OLmazsınız ..:D

24-04-2018
Bayça Cannur

Daha önce seyrettim. Seyredilmesi gereken duygu yüklü bir film. ımdb nın puanı bence az. Tekrar seyredebilirim. Bilgin teşekkürler.

27-04-2018
Rufi Tuğmen

admin teşekkürler ederiz. Ramazan ayına hazırlık yapalım uykusuz gecelerde izleyecek film yok bu aralar.

30-04-2018
Behmen Gökçül

Coook super bi film.Bu filme abarti deyenler,beyenmeyenler getsin kayu kimi cizgilerine bakmaga devam etsinler

06-05-2018
Sancarhan Şamil

Bu filmin oyununda oynuyorum çok güzel filmdir güzel olmuss

09-05-2018
Kocademir Nişan

Film anlayana çok güzel. Sonsuz yaşam mı istiyorsun? O halde dürüst yaşa ve öl…

11-05-2018
Tümbay Birsoy

guzel bence ızleyın…hayatan alınacak cok ders var….baska bır açıdan bakmak….

14-05-2018
Ök Doğancan

yorumlara baktim diizlememe karari aldim ben radikal bir müslüman deyilim ama ELHAMDURULLAH MÜSLÜMANIM dinimizi kötü gösteren filimleri izlemem . ha bizim icimizde radikal olup bizim dinimizi insanlardan sogutanlar var yeterince …..

17-05-2018
Satan Yadigar

Arkadaşlar ben bu filmi 2 kere sinemada izledim ve inanın ortam olsa bidaha girerim.Bilgşisayarı açtım dedim ki şimdi pazar pazar bilgin yüklemiş olmasın dedim,bi açtım baktım yüklemiş.Hemen gözümü kapatmadan açtım ve kalitesi süperdi.İlk ve tek.Eline emeğine sağlık bilgin.İYİKİ VARSIN.

19-05-2018
Hicret Sonuç

Abi herşey hoş güzeLde Deniz kızıyla o papaza ne oLdu =) haLa onu merak ediyorum . .

22-05-2018
Demokan Ilgazer

film güzel kesinlikle izleyin

26-05-2018
Şeren Mikâil

Adamlar işi biliyor abi.

27-05-2018
Erçevik Durguner

4. filmde karısının öldüğünden bahsediyo ama burda öyle bişy yok sonunda karısı ölmeli

29-05-2018
Sehhar Tamkut

HARİKAYDI HARİKA ÖTESİYDİ

30-05-2018
Sakin Taşkıner

Partlı lütfen bende öneriyordum rezalet olmuş patlı daha iyi resmen 4 saat bekledim.

04-06-2018
Gökdoğan İnak

@vahap Yerli film eklemiyorum 1 senedir ve ekleyemem üzgünüm.

06-06-2018
Saadettin Songurkan

Dublajlı izlenmesi gereken en önemli film

08-06-2018
Demirkök Tendü

beyler film güzel ve sonu süper

09-06-2018
Ergülen Refiğ

Çok güzel bir filmdi asla pes etmemeyi anlatıyo çok beğendim elerinize sağlık..:D

10-06-2018
Sumer Yetik

kurgu yönünden zayıf bir film

12-06-2018
Ulcan Yazar

Oldukça güzel bir yapım.Şimdiye kadar kaç kere izlediğimi bilmiyorum bile.O kadar kendinizi kaptırıyorsunuz ki adeta o adamın psikolojisini yaşıyorsunuz.Will Smith yine oyunculuğun hakkını vermiş işin doğrusu.Görsel efektler de oldukça kaliteli.Yeni bir yapım olmamasına rağmen eski de diyemeyeceğimiz,hafızalardan kolay kolay silinmeyecek bir yapıt.Yalnızlığı o kadar iyi betimlemiş ki daha iyisi olamazdı.Bir adam,bir köpek büyük bir şehir.Gündüz cennet,gece cehennem… Yalnızlık… Tek kelimeyle mükemmel.Teşekkürler Bilgin.

14-06-2018
Sadakat Tanyol

Beklediğim filmdi… Paylaşım için teşekkürler…

15-06-2018
Çağaçar Durucan

filmin kurgusu çok basit ve sıradan bir amerikan gençlik filmi. başladığım filmi bitireyim diye sonunu zar zor getirdim.

16-06-2018
Umar Yiğitcan

saçmalıkdı tamamen bu kadar igrenç zaman kaybı bişey görmedim

19-06-2018
Züray Züray

süper

20-06-2018
Güner Güner

Erdal Bey Nicolas Cage her dakikasına filimde çekilse iyi oyucu flimin konu kötü olabilir lakin inan bu adam sanatcı ki yüz yüze filiminde ilk olarak adını duydugum bu kişinin neredeyse her filimini izlerim
Al Pacino filimlerinide asla kaırmam bu adam gelmiş geçmiş en iyi oyuncu sanatcı her nedenirse artık

21-06-2018
Kent Resmî

Teşekkür ederim Bilgin.Film akıcı uçuk abartıları olmayan,baştan sona kadar izlenebilecek bir film.Aksiyon ve bilim kurgu’yu çok iyi bir şekilde harmanlamışlar.Sıkılmadan izleyebilirsiniz.Bu gibi filimlerin devamını önemle rica ediyorum.10/9

23-06-2018
Uraz Yurdacan

Stivan segal cokyaslanmls oyuzden yapamamls bufilmi

24-06-2018
Şader Tavlı

bele bir film yoxdu kainatda her saniyesi aksiyon coox saol bilgin

25-06-2018
İlbasmış Özalp

Film gayet güzel. Beğendim.

27-06-2018
Ünyay Bedir

sonuna kadar izle sonunda filmin gercekten iyi oldugunu anlicaksın

29-06-2018
Ertin Mergup

GERCEKTEN SUPER BIR FILM DEVAMINI BEKLIYORUZ

30-06-2018
German İlhan

süper filmler emeğinize sağlık

03-07-2018
Baysungur Cemşah

hoş ve kalifiye film

04-07-2018
Seyhun Vergi

admin kardesim cok saolasin sitenin hizina yetisilmiyo

06-07-2018
Atatüre Atatüre

hristianlar Isa Allahin ogludur dediler.Ama Allah tekdir o kendisine evlat goturmemisdir.Isa Meryemin ogludur.

07-07-2018
Memduh Esen

izlenmesi gereken bir film.

08-07-2018
Halis Karakan

gerçekten film güzel izlemenizi tavsiye ederim

14-07-2018
Boydak Çevikcan

çok sıkıcı bir film ilk 10 dakika tempolu başlıyor sonra film yerlerde ben beğenmedim sardım sardım izledim
film aslında 30 dakikaya sığardı yaydıkça yaymışlar konu klasik notum 4.1

15-07-2018
Yaltır İnce

MERHABA BU UZAYLILAR BOCEYE BENZIYO O ARACI NASIL YAPMISHLAR ANLAMADIM ONUN BENZINI FILAN BITMEZMI HAVADA DURUYO NEYSE IZLEYIN AMMA ZAMAN KAYBI

17-07-2018
Alsoy Bayraktar

10 numara 5 yıldız bır fılm zamanı olan ızlesın

18-07-2018
Nurcan Özkayra

gerçekten bu filme bayıldım çok güzel

20-07-2018
Safder Soysan

dehşet verici bi film

21-07-2018
Yerik Kımız

baştan sona harika denilicek başka bir şey yok

22-07-2018
Mağrur Okatar

Sayın Bilgin(admin) Bir çok filmde yorumunu az gördüğümüz için ön yargılı davranıp bu film kötüdür diyip izlemiyoruz filmlerle ilgi yorumu başta sen yaparsan çok mutlu oluruz Şimdiden önerimi dikkate alacağını düşünerekten çok teşekkür ediyorum..

23-07-2018
Sart Şencan

güzel film

24-07-2018
Akçabay Akçabay

beyler filmin 3. SÜ çıkacakmış süperdi iç huzuru buldu ama yemekleri bulamadı

25-07-2018
Karabulut Akmaç

bilgin bunun sansürsüzü eklencekmi

26-07-2018
Altınışık Baytok

Okadar sikildimki super.

28-07-2018
Zamir Özbek

Hayvanlari cok seven biri olarak,buda güzeldi (:

30-07-2018
Tankutlu Turgay

Hint filmleri hastasıyım birçoğunu izledim ama hayatımda toplasanız 10 filmi yarıda bırakmışımdır buda onlardan biri olaylar arası bağlantı yok .Belki ilerki partlarda iyi şeyler ortaya çıkar yada ben bekletiyi çok yüksek tuttum

31-07-2018
İlkut Fakiri

denzel denzel…. dehşet güzel

03-08-2018
Mahfuz Okbaş

Birşeyi anladım bu sitede; 2-3 tane “zaman kaybı” “bu ne ya bu filme bu imdb olmaz” gibi yorumları görüp izlemekten vazgeçmeyin.Filme gelirsek enteresan bir tarafı var,bazı sahnelerde çok gerildim bazı sahnelerde baya güldüm değişik bi havası var sonu da kesinlikle mükemmel bitiyor.

04-08-2018
Kımız Bahatdin

Teşekkürler Bilgin Kardeşim Açıklama İçin.
Bende tekrar tekrar izledim Kuran-ı Kerim ile alakası yok.
Bu arada film harika izlemeden geçmeyin.

10-08-2018
Agil Aliş

çok güzel bir film beğenmeyen izlemez o kadar…

12-08-2018
Karakalpak Oksar

prestij gibi dikkatli izlenmezse olmaz

14-08-2018
Özgücan Sittik

Alt yazılısını izlemiştim, Tek kelimeyle mükemmel bir film, sonuyla ilgili bin tane şey kuruyorsun ama sonunda hiç aklına gelmicek bir şey çıkıyor.İzlemeyen kaçırır.

16-08-2018
Gültan Koparal

@Sinan Herkez Bişi Söylüyor ancak Bulucaz bi çözüm

18-08-2018
Bilgiç Ecvet

Jason Statham varsa düşünmeden izle

20-08-2018
Günmutlu Abdulmuttalip

sürekleyici ve güzel bir film. uykum geldiğinde öylesine izledim , şuan uyku falan kalmadı

21-08-2018
Karaman Okuyan

Zaman yaratılıp izlenmesi gereken bir film.

25-08-2018
Şecaat Uyaralp

süpersin bilgin süper . Umutla bekliyordum filmi . yani beklediğime değdi .

26-08-2018
Okuyan Rezzak

güzel

30-08-2018
Nevzat Saruca

Çok güzel bayılıyorum ya !!!!!!!!!

31-08-2018
Abdulcabbar Berhan

Çok güzeldi emeği geçenlere teşekkürler

01-09-2018
Abdülrahim Abdülrahim

filmi cok ama cok begendim kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim insani kendine baglıyor.

04-09-2018
Karabatak Akkerman

Güzel film

05-09-2018
Karakuş Mançer

Bilgin birkaç filmde 404 not found hatası var. Filmler açılmıyor. Ayrıca senden bi ricam olucak. Yaklaşık 1 yıldan fazla sitenin takipçisiyim. İlk defa yorum yapıyorum. Acaba Otomatik part sistemi koyabilirmisin? Filmleri uzaktan izliyorum ama mouse bluetooth değil. her partta pc başına gelmek zorunda kalıyorum. benim gibi sıkıntısı olan vardır elbet

07-09-2018
Akköz Arıhan

tek part olması güzel olmus fakat çok partlıların görüntü kalitesi daha iyiydi sanki..

08-09-2018
Çerkez Yıldırım

çok güzel bir film 1ve 2 den sonra yapılmış ama hepsinden daha iyi

09-09-2018
Birhan Ercivan

Bilgin film icin tesekkurler,
Arkadaslar film gayet guzel kisisel yorumum olarak seyretmenizi tavsiye ederim, surukleyici.

10-09-2018
Akçığır Altunbaş

bu filmin türkçe dublajını siteye ekler misiniz? lütfen.

14-09-2018
Ruhani Tansuk

8.2 IMDB puanı, sırf en sonda kız kardeşinin de oyuna dahil oluşu içindir. Gördüğüm en basit ve en harikulade bitiş budur.

17-09-2018
Arıpınar Bakanay

filmi 3 kere izledim ama genede bıkmadan izlediğim tek dövüş filmi

18-09-2018
Oldaç Ruhsat

Film fena sayılmaz. İzlenebilir. Biraz yavaş ilerliyor ve adıyla çok alakası yok.

19-09-2018
Doğruel Gürsel

filim güzeldi zannedersem bebek büyüdüğünde vampir olacak ama tekrar tekrar izledim bebek ölümü canlımı anlayamadım

20-09-2018
Mecdut Tunç

çok güzel bir film zlemenizi tavsiye ederim

22-09-2018
Berkok Koçu

güzel bir film emeğinize sağlık..

23-09-2018
Hamdullah Malkoçoğlu

film oldukca basit.ve cooper a rol uymamıs. cooper ın sırıtkar saftirik hali ülkesinde kahraman olan birine oynamaya uygun düsmemiş kanımca.film siyasi tarafı bir yana bırakılarak ancak izlenebilir. cünkü kahraman abd askerleri ırakta ülkeleri icin savasıyor. ırak ta attıkları her mermi her bomba ise ülkemizi de vuruyor. milyar dolar ticari kayıp . bölgenin istikrarsızlıgı. vatanımızın da bölünmenin esigine gelmesi. 1,5 milyon müslüman ın abd cıkarları icin katledilmesi….1,5 milyon insanın katledilmesi bile filmi objektif izlemeyi başarmamızı mani oluyor..

24-09-2018
Eyüb Mutuş

heyecanlı. pek fena değil

25-09-2018
Ramadan Süyer

super kinodu mence izleme deyer

27-09-2018
Aliyar Baştugay

Gerçekten çok hoş bir filmdi. Zaten Gracie’nin golü attığı sıradaki sevinç görülmeye değerdi. (:

30-09-2018
Uluer Üstüngü

abi bu nebiçim animasyon yaa off nebicim şey müthiş herkeze tavsiye ederim

02-10-2018
Bünyamil Lami

10 numaara filmdi sıkılmadan izleyebilirsiniz

04-10-2018
Özaslan Sarıkaya

Aksiyon bilim kurgu arayanlar kaçırmasın

08-10-2018
Oliver Abdülgaffar

sonunda adam gibi filmler yükledin bilgin

10-10-2018
Tarik Bük

muhtesem bir sey!!!

11-10-2018
İlarslan Kıran

develer ne kadar çirkin yaratıklarmış be..

12-10-2018
Şinaver Tokay

muhteşem bir film değil . konusuda yenilikçi değil . bu aralar gelecek ile ilgili filmler çok döner oldu yaşadığımız dönem bizi daha farklı kafalara götğrmeye başladı. film güzel izlenir . sıkılmassınız. filmi izlerken sıkılıyorsanız zaten genel olarak sıkılıyorsunuz demektir

13-10-2018
Reviş Uluer

bence filim hoş ve güzel di izlemenizi tercih ederim iyi günler

15-10-2018
Karabay Arıel

güzeldi

18-10-2018
Saadettin Tanyeli

bitirmek zor birşeymı oldumu yani böyle pfff

19-10-2018
Şengezer Zennun

oğuzhana katılıyorum her filmi herkez izleyemez mert sen sihirbaz izlemeye devam et

21-10-2018
Sencer Üçer

uzun zamandır ağlamıyordum iyi geldi muhteşem bir film herkese tavsiye ederim.

22-10-2018
Hiçyılmaz Kayacan

bir film arıyorum pek hatırlamıyorum bir adam var çok iyi bir hırsız bir mafya babasından kaçmaya çalışıyor ona onu kızıl saçlı bir kızın onu kurtaracagı söyleniyor sanırım böyle birşeydi hırsızlık için girdiği bi evde kızıl saçlı bir kızla tanışıyor onu kurtarıcak kızın o olduğunu düşünüyor kızda bir rahatsızlık var kalbi fazla heyecana dayanamıyor bu kızla birbirlerine aşık oluyorlar kız ölmeden önce onunla yatmak istediği söylüyor ve birlikte olduklarında kız ölüyor daha önce bu adam yolda küçük bi kızla çarpışıyor küçük kız kanser ve filmin sonunda onu koruyacak olan aradığı kızın o küçük kız olduğunu öğreniyor.. bilen varsa lütfen yardım etsin

26-10-2018
Noman Zöhtü

berbat bir film zaman kaybı.

28-10-2018
Veral Cem

Çok mükemmel bir film herkeze tavsiye ederim normalde yorum yapmam ama gerçekten bu film hak ediyor.

31-10-2018
Irmak Kazanhan

ne oldu ne bitti amaç neydi anlamadım anlayan banada anlatabilir mi? sırf o kadına geleceği göstermek için gelmediler inşallah

01-11-2018
Alsoy Aycan

izlenmeye deger film.

02-11-2018
Tuğkun Özön

admin süpersin

05-11-2018
Firdevsi Eroğul

bilgin abi site harika eline emeğine sağlık ben hergün bi film izliyorum ama film vizyondan çoktan düştü neden filmin türçe dublaj’ını yüklemedin diye sorcaktım bulursan yüklermisin

07-11-2018
Barın Bozkaya

yorumları merak ettim ve filmi 3 parta kadar izledim. biraz saçma ve sıkıcı

09-11-2018
Agah Cevzet

film aşırı derecede saçma aslında bu filmler sanat filmi kategorisinde bulunduğu için birçok kişiye anlamsız gelir ancak bu filme sanat filmi açısından yaklaşılmaz …anlaşılması ve konusu oldukça basit bir film bu tarz filmlerin ülkemizde beğeniyor olunması yalnızca bu tarz filmlerin bilgisizliği ve xavier dolan isminin saçma bir şekilde abartılışındandır … adam yalnızca sıradan bir gay bu olayı oldukça sıradan ve bize aslında çok uzak olan bir açıdan anlatmakta filmin 2.bölümünden itibaren asıl dayandığım hakkında en ufak bir fikrim yok … arkadaşlar kendinizi sanat vb açılardan geliştirmek ve arşivinize daha fazla güzel film katmak için çok daha güzel filmler mevcut vaktinizi kaybetmeyin derim…

11-11-2018
Hudavendigâr Mungan

bu film gerçekten çok hoştu ve gurur vericiydi mutlaka izlemeniziz tavsiye ederim korecan arkadaşlarım

13-11-2018
Şungar Tokta

Gerçekten çok iyi bir film de niro ve hathaway çok iyi bir iş çıkarmışlar.Güzel bir film izlemek istiyorsanız harika bir tercih..

17-11-2018
Taşkıner Yazar

5/10

18-11-2018
Messut Messut

kesinlıkle izlenmesı gerek mükemmel bır fılım…

19-11-2018
Sezgen Veysel

Zamanınız boşa gitmez

20-11-2018
Sonsuz Ahmed

bence çok güzel bir filmdi

24-11-2018
Giz Mürşit

mükemmel ötesi dahi genc

27-11-2018
Sayraç Tali

eywallah hacı manyak bi filmdi olum

29-11-2018
Abdülselam Gökan

bence ASIRICILAR anımesını ızleyın o daha guzel

30-11-2018
Elfaz İzbudak

Çok güzel harkulade

06-12-2018
Vehbi Gümeç

gerçekten çok farklı bir konu olmuş keyifle izledim

08-12-2018
Saltuk Şahat

Teşekkürler sabah maskelı suvarıyı ızledım ellerıne sağlık sayende guzel fılmler ve keyf yapıyoruz kolay gelsın Bılgın

09-12-2018
Özlen Tören

Muhteşem bir film olmuş.Büyük bir zevkle izledim. Tavsiye ederim. Mutlaka izleyin.

11-12-2018
Özpulat Saylam

Izlenir

12-12-2018
Piotr Sugat

ben çok beğendim. dünyada yaşananların özeti gibi…

15-12-2018
Umut Baskin

gerçekten süper film izlemenizi tavsiye ederim . zaten nicolas cage’in tüm filmleri gibi bu da çok iyi

16-12-2018
Birdal Ercihan

SÜPERSİN…

20-12-2018
Çeltik Verdî

kötü film zaman kaybı…

24-12-2018
Selâmullah Tanaçan

kaliteli film ama ama ama sonu havada kaldı kötü bi bitiş …

26-12-2018
Koygun Ortun

site güzel, ama film çok kötüymüş gerçekten. hozlı hızlı atlatarak geçtim. iyi ki de öyle yapmışım. çok daha fazla sıkılacaktm.

27-12-2018
Günder Ersin

filim orta seviye bir filim var jon cartır diye dehşet ötesi

28-12-2018
Velat Alahan

bir sozle mukemmel

29-12-2018
Kamacı Ogan

admin film süper ama ekran küçük

31-12-2018
Musab Sati

edwardın dünya görüşünü, cesaretini ve duruşunu takdir ettim. terörist olmayanların terörist gibi izlenmesi, dinlenmesi, fişlenmesi vb. durumu her ne kadar yine terörist olmayanların güvenliği için olsa da mahremiyeti ihlaldir. bunun milliyet kılıfında örtbas edilmeye çalışılması da bana göre ayrıca suçtur. edward snowden ve julian assange bu konuda teşekkür edilmesi gereken insanlar. belgesel tadından çok olayın içindeymişim gibi hissettirdi. emeği geçenlere teşekkürler

06-01-2019
Usum Baattin

daha öncede izlediğim bir filmdi ….fena değil :))))
ne varsa eskilerde var

10-01-2019
Kanturalı Kubat

cok guzel devamını beklerız basarılar

15-01-2019
Halit Karakaş

Beğenmedim

16-01-2019
Turkan Biriz

çok güzl

17-01-2019
Naci Samur

Film süperdi.

20-01-2019
Benna Ferat

bilgin başkan x men wolwerıne nezaman duser sayfaya?

24-01-2019
Yörük Asker

izlemenizi kesinlkle tavsiye ederim cok iyi bir film olmuş.

25-01-2019
Aytümen Erda

Bilgin harry potterın dvd’si 15 kasım da çıkyormuş çıkar çıkmaz yüklermisin ?

26-01-2019
Şarbay Şarbay

arkadaşlar bu tarz yani (partli filmlerde) sorun yaşayan arkadaşlar net geçmişlerini kontrol etsinler. yani net geçmişiniz ne kadar temiz olursa, filmlerde o kadar hızlı açılır. (ccleaner) programı ile net geçmişni temizleye bilirsiniz. ve yahut windows+r tiklayarak %temp% yazin ve içılan klasördeki herşeyi silin. herkese iyi seyirler. umarım yardımcı olmuşumdur.

28-01-2019
İbadet Keyhan

Emeğine sağlık. Ama iğrenç ötesi bir filmdi 3. partta dayanamayıp kapattım hani. Çok bile dayandım. İzlemeye değmez boşuna zaman kaybı.

31-01-2019
Talaykoç Torgay

Güzel film…Amerikalıların abartılı bir şekilde dünyayı biz yönetiriz mesajı verdiği filmlere nazaran bu filmde, ingilizler biz dünyayı sessiz sedasız yönetiriz mesajı veriyor…

08-02-2019
Aldoğan Atakan

Güzel bir filmdi…

11-02-2019
Baattin Ergülü

Film oldukça gerilim dolu fakat şu gerçekçilik konusu tıpkı arka sokaklar dizisindeki gibi kötü işlenmiş. En basit örneği kişilerin cidden çok yakın mesafeden ıskalaması.
Bunun dışında hakikaten duygu ve gerilim dolu bir film, naçizane tavsiye ederim.

12-02-2019
Üçkök Özerdim

normalde iyi ve bütçeli filmleri sinemada kacırmayan birisiyimdir ama şu an yurtdışındayım ve gittiğim filmden yabancı dile tam hakim olamadığım için keyif alamayacağımı biliyorum ve bütçe sıkıntısıda yok değil tabi berlinde sinemalar epey pahalı ve parada tabi burda kısıtlı şu aralar oda gitmem için caydırıcı bi faktör. normalde türkiyedeyken sansasyonel,bütçeli,kaliteli ve beklenen filmleri hiç kaçırmamışımdır sinemada hakkını filme paramla vermişimdir. bu filmlere gittiğimde aynı film bu siteye 2.3. günü düşüyordu sinemada olsa kaliteli çekim sayılabilicek kadar iyiydiler ama şimdi gel görki sanki benim şansıma onca bomba film dolaşırken film yüklenmiyor(spiderman gibi) lütfen admin arkadaş herkes için bu yaptığın gercekten hayır ama filmler düşer düşmez siteye yüklemeni rica ediyorum cünkü bi tek bu stenin düzenini seviyorum gercekten

17-02-2019
Feragat Hüray

ne iyi ne kötü ortası ne akıcı ne sıkıcı

18-02-2019
Atamtürk Canalp

filmin hikayesinin gerçek olması etkileyici…

19-02-2019
Tolğa Nabi

sıkmayan bir film.karsınıza sabırtaşı bi adamın yozlaşmış adalete karşı hukuk içinde verdiği işini daha ileri taşıma mücadelesini anlatıyor.

20-02-2019
Ecemiş Ecemiş

çok güzel filmdi teşekkürler..

22-02-2019
Rüsan Akser

Çok çok iyiydi… sağol bilgin

24-02-2019
Güman Kahir

uzun ve sıkıcı bir film. aksiyon hareket yok… tamamen dram

25-02-2019
Başman Danişment

İşte duygusal,dramatik,romantik,dokunaklı ve muhteşem bir film diye buna derim harikaydı

04-03-2019
Sabbar Akses

Güzel film izlemeye değer..

06-03-2019
Tekbek Efgende

GÜZEL OLMUŞ SÜPER AKSİYONLU ZOMBİ FİLMİ :d GÜLDÜM RESMEN

09-03-2019
İsmailhakki Muzafer

@onur Teşekkürler.

10-03-2019
Ulus Azad

çok iyi

11-03-2019
Beyazit Feti

harika bir film

12-03-2019
Demirali Haritdin

güzeldi ailece de izlenilebilecek bir film

16-03-2019
Özütok Cida

Zaten bu benim.

17-03-2019
Argon Edep

arkadaş bu nasil oyunculuk böyle Jonnhy döktürmüş resmen hayran kaldım oyucunluğuna. Bilgin ayrıca 3. part acılmıyor
onada bakarsan sevinirim. 2den sonra tek parta dönüp izledim

18-03-2019
Nafii Sefayin

cok manyak en muhtesem film

21-03-2019
Ginyas Levend

filym inanılmaz güzel insanı alıp götürüyo.kesinlikle izlenmeli Will SİMTH mükemmel oynuyo + filmin 2’si 2012 ocak ekim aralarında çıkıcakmış.suan cekimleri devam ediyo.bu sefer ki filmin konusu olayların buraya gelisini anlatıyo. yani ben efsaneyim 1 olması gerekirken 2 olarak karşimiza çıkıyo.

23-03-2019
Soykök Haciali

izlediğim en kötü 10 film içinde çok gereksiz bir film

26-03-2019
Bars Ertuncay

Mükemmel .

28-03-2019
İlarslan Kıran

arkadaşkar bu film gerçekten çok güzel mutlaka izleyin ve bende aşçıyım bu filmdeki chef le bizim mutfaktaki chef aynı hahah görüşmek üzere

31-03-2019
Aktün Artaç

süperin süperi harika bir film herkezinde izlemesini isterim

01-04-2019
Kâşif Kökşin

sevdim

07-04-2019
Oktay Sıla

çok berbat hakikaten zaman kaybı.

08-04-2019
Ersin Melih

önceden izlediğim bi filmdi. ne çok süper nede kötü 10/6.5 7 arası hakkeden bi film

09-04-2019
Yaltır Birsel

İğrençti vakit kaybıydı
Komik desen değil, anlam arasan anlam yok ..

10-04-2019
Çam Eranıl

çok kötüydü gerçek kötü yazık

12-04-2019
Abdulvasih Görgen

film gerçekten çok güzel.Ama özenipte motor filan alım demeyin sakın siz ne kadar iyi kullanırsanız kullanın trafikte mallar çok sakat kalma veya ölme ihtimaliniz var bende de vardı sattım malın biri abime çarptı şimdi topal kaldı

14-04-2019
Ravent Tacdin

FANTASTİK SEVERLER İÇİN KAÇIRILMAMASI LAZIM SÜPERDİ..

18-04-2019
Pinar Sücaattin

sirf family guy ve tedy beari sevdigim icin bunuda izledim ama en fazla iki kere guler gibi oldum bence izlemeyin beklentiin cok altinda

24-04-2019
Molla Ruknettin

ben bu filmi en öncesini izledim anakin skay wolker osiyah robot adam oluodu

26-04-2019
Akboğa Altın

@Eyup Can Hem telif hakları hem de yerli yapımlara destek amaçlı olarak 2012 itibari ile yerli film eklemiyorum.

28-04-2019
Çağla Edgübay

Selam Bilgin Kardeş Siteni Çok Seviyorum Ve Beğeniyorum. Genellikle Korku Filmleri İzlerim Ama Açlık Oyunları Filmini Çok Beğendim. Ellerine Sağlık.

30-04-2019
Tardu Yaşam

çok para harcanmış bi film.. yönetmen iyi iş çıkarmış.. bide konusu olsaydı iyiydi. filmin ismini yanlış koymuşlar ” birbirlerini öldüren insanlar”

05-05-2019
Simavi Tanser

Bunları azı NEYİ diyi LA :)))

06-05-2019
Yurter İlim

son sahne cok güzel

11-05-2019
Kebir Dinç

bu korku filminin ötesinde adamı altına sıcırtacak bişey

12-05-2019
Halittin Maksur

Kesinlikle izlenmeye değer. Her sahnesi bi sonra ki sahneyi merak ettiriyor.

15-05-2019
Böğrek Selcen

film çok güzel, siteye teşekkürlerimi iletiyorum. çevirmen arkadaşa gelirsem eğer, ellerine sağlık ama bir dahaki filmlerde biraz daha ciddi olursak sevinirim, yaptığın emek isteyen ve ciddi bir iş.

18-05-2019
Nizamettin Özerman

başroldekı oyuncu heba edılmış bu flmde ve filme gelınce saçma sapan bişey yaaa.zamanıma yazık oldu.

20-05-2019
Günergin Terek

mehmet telefonum şu an yanımda değil olsa sana o müziği bulabilirdim ama android cihazın varsa googleplay dan shazam adlı programı indir dilediğin müzüği o programa dinlet sana o müziğin ismini ve int. adresini verecektir.

20-05-2019
Kayser Müçteba

hayatınızda izleyeceğiniz en berbat senaryo en berbat kurgu bir barsak su alın balkondan dışarıyı seyredin daha iyi

25-05-2019
Necdet Tunguç

gerçekten güzel bir film

28-05-2019
Batıhan Candaş

ilk önce leeştirmeniz için birikiminiz olması lazım değilmi arkadaşlar ağzı olan konuşuyor git oku bölümünü konuş eleştirmen ol gelmişsin diyorsunki saçma

30-05-2019
Ozan. Sitem

Ben 22 yaşımdayım yaklaşık 12 yıllık bi film bağımlılığım var. Hayatımda, bakın hayatımda Bu kadar olumsuz yorum alan film görmemiştim çok güldüm

08-06-2019
Resül Tayyib

çok güzel yaaaa…. mutlaka izleyin çok beğendim…

12-06-2019
Gökçer Efgende

siteni uzun zamandan beri takip ediorm ellerine emeğine sağlık.bir istekte bulunacağım “karadedeler olayı” filmini bulabilirmisin? cevap verirsen sevinirim bilgin..

17-06-2019
Tanberk Tunahan

çok iğrenç bir film izlemeyin sakın

18-06-2019
Nazli Yosif

2. partta bıraktım

25-06-2019

En çok izlenenler

Adalet İçin – Michael Kohlhaas 2013 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1014 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.1 /10

Kategori: Tarih

Elvis – Nixon 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1015 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.5 /10

Kategori: Tarih

Anonim – Anonymous 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1018 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.8 /10

Kategori: Tarih

Elvis – Nixon 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1049 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.5 /10

Kategori: Tarih

Tarih kategorisinde son eklenenler