Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Kâni Abdin

Çok eğlenceli bir filmdi . Aksiyon ve komedi bir arada , mükemmel olmuş.
Keyifle izlenebilecek filmlerden biri

11-04-2018
Nezir Fikri

arkadaşımın beyni yandı

12-04-2018
Kadim Konuralp

sıradan europa filmi bayagı bos bir zamanınız var ise izleyin ama tabiki emege saygı

13-04-2018
Tuğsavaş Yağın

20 kişi film çok güzel diyor aradan bir taneçıkıp kötü diyorya işte ona gıcık oluyorum

16-04-2018
Kılıçbay Örsay

30 yasındayım, yıllardır film izliyorum, başta çok hoşuma gitti, hatta bazı yerlerde gözlerim doldu ama sonra sıkıldım, anladım ki benim haz ettiğim anlamda bir film değil, bence hak ettiği puan 5,8 filan olmalı diye düşünüyorum, çok abartmaya gerek yok yani…

17-04-2018
Kösten Sergen

ARKADAŞLAR ÇOK GÜZEL FİLM DAHA BUGUN İZLEDİM EFSANE ALLH RAZI OLSUN BU SİTDEN .OK GÜZEL BİR SİTEEEEE

18-04-2018
Hüsrem Şahhüseyin

Bilgin kardeş siteni uzun zamandır takip ediyorum ve çok güzel bir iş çıkarıyorsun. Bilgisayarımı değiştirdim filmler açılmıyor Cumhuriyet Savcılı tarafından engellenmiştir yazısı çıkıyor. Bir yardım etsen

20-04-2018
Akabay Arbaş

gerçekten güzel filmdi :-)) eline sağlık admin

24-04-2018
Akbey Akbey

Dövüş sahneleri mükemmel gerçekten iyi yapmışlar ama gerisi boş, öyleki birinci part ın sonuna kadar izledim ve 2.partı tıklamaya elim gitmedi, konu o kadar kopuk ve kötü işlenmişki bişey anlamadan keyif almadan izliyorsun öylece anlamsızca bakıyorsun ekrana .Belki diyorsun dövüş sahnesi çıkarda bi kaç güzel efekt görürüm diye baka kalıyorsun, bu yetmez !!!! bana yetmedi zaten filmi yarıda bıraktım,

25-04-2018
Ertim Menzur

Gokhana sonuna kadar katılıyorum sımdıye kadar yapılan hemen hemen en ıyı korku fılmlerınden bırısıde bu filmdir yapmacık korku fılmlerınden bıktık bu arada genelde yhaa yaratık yhaa zombı korku klasmanına gırıyor ama korku fılmı dedıgın esrarengız gızemlı ruyayla gercegın yerdegıstırmesı tarıfı ımkansız bu tur fılmler olcakkı korku dıyebılesın en basıt orneklerı turk korku fılmlerı ınsanı oyle urkutuyorkı halka 1 2 garez 1 2 3 şeytan ve sayamadıgım daha cok fılmler var neyse FİLM cok guzeL arkadasLar hıc sıkılmadan ızleyebılırsınız

29-04-2018
Sağınç Suhan

ya izlemeyen ne olsun bu izlenmeyecek bi film mi…
herkes izlesin tavsiye ederim <3

02-05-2018
Yazganalp Çeltik

keşke millionlar gerçekte de olsaydı

03-05-2018
Aliriza Diyar

çift altyazı nedir ya ?

04-05-2018
Ferih Nevrettin

Harika

05-05-2018
Tuğkun Tuğkun

harry potter serisini cok sevıyorum ama sıtenıze koydugunuz tum fılımler bır yere kadar gıdıyor sonra donuyor..

06-05-2018
Kocatürk Nizamettin

10/10 izleyin arkadaşlar. lakin bir nebze duygusallaşırsanız bizden bilmeyin

07-05-2018
Renan Sıdal

film güzel.

09-05-2018
Malkoçoğlu Oktaş

SÜPER

10-05-2018
Nevfel Şemsettin

bi solukta izledim filmi hemende bitti :DD

11-05-2018
Arıtan Bolat

güzel film tavsiye ederim(ı)

13-05-2018
Tuncer Dede

Kaharmanalık,savaş kategorisinde.Filmin İMDB puanı bence az olmuş.Benim puanım 7/10.Doğru bazı yalnış yerler vardı(yani bana göre)yoksa 10/10 olurdu değilmi?Bazı tanıdık aktörlerde var.İzlemenizi tavsiye ederim.

14-05-2018
Mübarek Oybozan

Oha çok anlamli bir film resmen ağladim çok etkilendim. Kesin izlemelisiniz. Hayattan ders alma gibi birşey bu film mükemmel

15-05-2018
Dorukkut Dorukkut

Gerilimi oldukça yüksek bir film.Ben begendim olumsuz yorumlara bakıp izlemeyecektim ama iyi ki bakmışım. Herkesin yorumu kendini baglar herkesin zevki başka iyi mi kötümü izleyerek karar verin.Teşekkürler bilgin

16-05-2018
Baştürk Baştürk

güzel filimdi seyrederken çok keyif aldım kesinlikle izleyin.

18-05-2018
Özakın Sanver

fena degil, biraz sıkıcı bir filmdi. bir keresine olsun izlemis oldum lakin arsivlik bir eser degil. bu filme mukemmel diyenler gidin ”Forrest Gump” i izleyin farki görün.

20-05-2018
Mutasım Salâhattin

ilkkez bı filmin altına yourum yapıyorumm… super olus hıkaye on numara oyuncular mukkemmel ozellıkle kucukk kızz ,, hınt fılmlerın en ıyısıı….

21-05-2018
Zamir Özbek

“OLUM BAK GİT” İYİ Dİ BU ANİMASYONDA BİLE GEÇİYO HA HA HA

22-05-2018
Çeber Çelik

Bu film tam bir klasik…Defalarca izlense bile yine aynı tat ve lezzet..Ve Natalie Portman’ın çocukluğunu merak edenlere…

23-05-2018
Özerhan Şuayp

film toplumsal bir mesaj veriyor sucu ispatlanmayan herkes masumdur .. buna benzer ornekler gercem yasamda eminim vardir .. tüm kader mahkumlari saygi ile selamliyorum ..

24-05-2018
Kamilcan Nazimi

zamanınız varsa kaçırmayın..

26-05-2018
Kervan Nafi

ikinci ci seyredisim cok guzel ve hareketli ajan filmi bravo ! tavsiye ederim

28-05-2018
Bileda Çakır

İlk defa bir film için yorum yapıyorum. belgesel yapsalar daha iyi olurdu. Zaten keşfedilmiş bir yere ailesini yüzüstü bırakıp gidenlere çok da hak vermiyorum. Eğitici-öğretici, eğlenceli,aksiyon,romantizm, bilimkurgu hiçbir şey aramayın. İki saatim boşa gitti desem yeridir. Bu tarz film izlemek izleyene vertical limiti öneriyorum.

29-05-2018
Şansal Tekecan

Astalavista Baby

30-05-2018
Sıngın Tok

Helal süper bir film

31-05-2018
Nabil Yasir

çok güzel bir filmdi

03-06-2018
Tanyeli Türkyılmaz

izlenebilir güzel bir film vakit kaybı kesinlikle değil herkes boş vaktinde mutlaka izlemeli.

04-06-2018
Tahir Vakur

Dün akşam 7 gibi yattım ve sabaha karşı 3:30 gibi uyandım bütün gün uyumadım güzel bir yemek yedim, üzerine duş aldım ve inanılmaz ağırlaştım uykum geldi sessiz ortamlarda uyumayı sevmediğim için film açayım onu izlerken uyurum diye düşündüm ve bu filmi açtım sonuç mu?

05-06-2018
Mengücek Tunçkol

normal derecede bır fılm ne cok ıyı ne cok kotu

07-06-2018
Nurel Şenol

süper ama yaratık efektleri biraz olmamış.olsun herkez izlemeliii
tşk bilgin

08-06-2018
Esenbay Hatim

ben bu kıza hastayım ya.. öylesine izleyeyim dedim ama gekçekten çok güzel hatta süper olmuş tüm serilerini izledim 4.sü de çıkacak kesinlikle merakla bekliyorum

09-06-2018
Akbaşak Alsan

tavsiye ederim gerçekten güzel bir korku filmi.

10-06-2018
İvecen Tekçe

Güzel film.

14-06-2018
Çuvaş Eryavuz

güzel bir filmdi fakat beklentimim karşılamadı daha çok dram bölümüne koymalılardı bu filmi

15-06-2018
Arpağ Boydak

mukemmel denilebicek bir film izlemenizi şiddetle tavsiye ederim

16-06-2018
Onurad Suay

Etkilendim izlenmeye değer gerçek bir film Yıldız malesefki her yerde yaşanılan şeyler bunlar Türkiyedede vardır kapalı kapılar arkasında neler olmuyor ki

19-06-2018
Hürdoğan Kaynak

YEMN EDERM SAÇMA OLAN BU MİLLET GERİZAKALI HEPSİ YORUMLARINIZ YÜZÜNDEN İZLEMEK ESTEMİYORM

20-06-2018

En çok izlenenler

Star Wars Klon Savaşları – Star Wars The Clone Wars 2008 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Animasyon

Hüküm – Commitment 2013 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.6 /10

Kategori: Dram

Arıza Aşk 720p – Bellflower 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.2 /10

Kategori: Romantik

Bölgeyi Öldürün – Kill Zone 2005 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Dram

Ajanlar – Infiltrators 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.4 /10

Kategori: Aksiyon

Aksiyon kategorisinde son eklenenler