Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Çokan Karasu

Sonu beni ağlattı….Devamı çıksın ;-;

25-02-2018
Gökçen Efendi

@Barış sorun mükemmel.360p 480p 720p 1080p ayrı ayrı???.Bence var olan kaliteye şükretmek lazım.Belki biraz daha filmlerin kalitesini yükseltebilirsin Bilgin.Nasılsa videolar hızlıca download oluyor.

26-02-2018
Uğan Bük

İyi filmlerin kıymetini bilmeniz ve takdir etmeniz için böylelerini de seyretmek gerek. Ne demiş “PASCAL” ? -İlimlerin yanlış olanlarını da bilmek gerek, başka türlü doğruya varılmaz.

28-02-2018
Tekin Müşir

Harika bir film

01-03-2018
Tanın Yalçın

emegi gecen herkese teşekkürler güzel bir film

02-03-2018
Çeviköz Gülergün

teknolojik zararları göz önünde bulundurmuş..

03-03-2018
Güçlükhan İzboğa

arkadaşlar kesinlikle izlemeyin saçmalığın daniskası ilk başladığı zaman göz boyaması yapmışlar ondna sonrası boşş zaman kaybıı

04-03-2018
Merdan Onan

Will Smith’den olağanüstü bir performans daha bu adam oyunculuğu ile bilim kurgu filmlerine resmen imzasını attı. Film 10 numara olmuş. Emeğinize sağlık sayın admin teşekkürler.

06-03-2018
Ziyaddin Akarsu

çok eglenceli sürekleyici bence kesinlikle izleyin.

07-03-2018
Simon Abdüllâtif

Ben şahsen pek yorum yapmam ama herkesin bukadar müthiş dediği film okadar rezalettiki resmen çocuk filmiydi heleki sonunda oneydi öle yahu gidin teletabi seyredin o daha iyidir.
Sizin müthiş hayatımdaki en iyi film dediğiniz film buysa ‘bana göre’ ya çocuksunuz yada zevk 0.

08-03-2018
Barçın Çoğahan

2 kez izlediğim bi film!! kesinlikle arşivlerde olması gereken mukemmel bir film….

09-03-2018
Kutluhan Züray

Filmin kapak resminde kadının silahında tutuşuna iş yok ve kanın boya olduğu çok belli oluyor hiç izlemeyin derim şimdiden xD

10-03-2018
Tanrıöver Tümay

İzlemeye değer bir film olduğunu düşünüyorum. Başlarda sıkıcı gelse de sonlara doğru ilginizi fazlasıyla çekeceğinden eminim

11-03-2018
Yenen Ismık

Güzel bir film ancak zaman bol ıken izlenmeli. Filmin sonu benim beklentimi karşılamadı.

12-03-2018
Hemrevin Riza

OYUNCULAR ÇOK ZAYIF FİLM İYİ İZLENİR.. KONU GÜZEL

14-03-2018
Otamış Otamış

çok çok iyi değildi ama güzelbir filmdi bence izlenir

15-03-2018
Urluk Emirşan

harika bir filmdi. Herkesin izlemesini şiddetle tavsiye ederim…

16-03-2018
Stefan Abdüssami

sakın izlemeyin berbat bi filmdi ….zaman kaybı……

18-03-2018
Selver Zana

süper kesin izleyin

20-03-2018
Növfel Sergey

güzel film

21-03-2018
Elvan Güldoğan

film gerçekten çok değişikti.
izlerken insan kendinden geçiyo.
sonunada bayıldı

23-03-2018
Muhutdin Sagip

Allah vidyoda dan razı olsun en iyi player

26-03-2018
Sazak Tamar

Filmin ilk 40 dk sı çok sıkılacaksınız ancak devamı güzel diyebiliriz . Part 1 de küfür ettim ama sonra devamı fena değildi ..

27-03-2018
Selkan Tanalp

izlenmeye deger film cok begendim (anlayana) 10/10

30-03-2018
Tuğberk Rabi

berbat

01-04-2018
Tanla Turgay

ben şimdiden söylim kız olabilirim ama böyle muhteşem diziyi kaçıramazdım animasyon çizgi filmlerini çok severim

03-04-2018
Mahmud Olgacan

Sayın bilgin öncelikle 5 yıllık tanıştınız olduğunu belirtmek isterim bilim kurgu aksiyon hayranıyım bu konuda üzerinize yok ellerinizle sağlık sizin ve ekip arkadaşlarınızın ilk defa bir sıraya yorum yapıyorum uzun ve sonucu gelebilir sizden tek ricam çıkacak filmlerin ve ya beklenen filmlerin bir fragmanını ayrı bir butonda eklerseniz müteşekkir olurum saygılarımla Film Adamı.

04-04-2018
Temürhan Zahit

cok hoş kim ne derse desin kesinlikle izlenmeli ;]

05-04-2018
Omaç Soydan

Adamın dibisin derler ya o noktadasın bilgin eline saglık hocam

06-04-2018
Rayat Babacan

super otesi mutlaka izleyin

07-04-2018
Şihmus Abdülkahhar

güzel film emeğine sağlık kardeşim

10-04-2018
Özpınar Saykut

BUNE BE :sssssss NE BİÇİM FİLM BU

11-04-2018
Behram Dora

kısa ve öz başka fılme bak hemen

17-04-2018
Aygutalp Bekata

tavsiye etmiyorum. dandik bi film. filmde araplar, çinliler ve herkesin ing konuşması filmi gerçeklikten uzaklaştırmış. bizim kara murat, malkoçoğlu filmleri bundan daha iyi.

19-04-2018
Saygılı Taha

ya bu nedir böyle izlemiyorsan izleme kardeşim izleyen izler zaman kaybı her filmin altında zaman kaybı yorumu atıyolar kardeşim emege saygı duyun birz sonuçta bi el emegi göz nuru birmiş yapılıyor lütfen biraz saygı duyun

23-04-2018
Ziver İyiol

neresi fragman bunun ? bilgin siten cok guzel uyelik cikart bence

27-04-2018
Natık Sargut

berbat bi film olmuş. oyunculara bişey diyemiyorum ama senaryosu gerçekten çok kötü. bu arada site son dönemlerimde vazgeçilmezim oldu. emeğiniz için çok teşekkürler..

30-04-2018
Tumen Sabah

Film gayet güzel Mila Kunis in gereksiz erotizmi filmin zayıf yönleri. Artısı ise senaryosu. sonuç olarak 6/10. Sıkılmazsınız.

03-05-2018
Çerkez Derinkök

Kesinlikle izlemelisiniz.

04-05-2018
Ertepınar Hasan

Çok güzel bir film tavsiye ederim elinize emeginize saglik bilgin@

05-05-2018
Kâni Kanco

izlediğim en güzel filmlerden bi tanesi gerçekten filmin yönetmenine hastayım bu filmdede harikalar yaratmış… arşivlik bir film…

07-05-2018
Tayfun Ulutan

Siteye laf yok.. Süper ötesi..

09-05-2018
Talât Toprak

Güzel film

11-05-2018
Alpyürek Ayberk

hikayeyi bilmeniz izlemenize engel olmasın duyguyu alın :))

12-05-2018
Işıner Özilter

süper bir film tavsiye ederim tek kelimeyle mükemmel

13-05-2018
Kızık Bahrettin

aşırı sacma bi filim konusunu bile anlamadım ya kaldırın bu filimi sacmaca cekiolar onrada oskar odulü falan alıorlarr sacmaıln kralı bu filim………..sacma…

14-05-2018
Gevheri Şeşen

Gayet sürükleyici ve güzel bir film olmuş izleyin pişman olmazsınız sonuda çok etkileyici .

15-05-2018
Mikail Revhi

Süper Ötesi bir Film Anlatılmaz Yaşanır Direk açın ve izleyin TEK KELİME MÜKEMMEL!!! Eline Sağlık Bilgin.

16-05-2018
Fetullah Kiyasi

street fighter serisini iyi bilenler dizinin çok iyi oldugunu anlıcaktır. Burda boş boş konuşmayın daha ilk seriden dövüş mü olur zaten ken ve ryunun hayatını anlatıyor başlangıçta hocaları goukien ile birlikte serüvenlerini anlatıyor saçma sapan konuşmayın şimdi hemen ryu ve akuma savaş mı yapsın boş konuşmayın agzı olan konuşuyor 10/10

18-05-2018
Ziyafer Akartuna

@ferhat Teşekkürler, kontrol edildi sorunsuz açılıyor tekrar deneyiniz.

19-05-2018
Neşit Şemim

Muhteşem bir film.Gerçek hayattan olması ayrı bir başarı hikayesi.Dostluğun gerçek hikayesi.Duygu ve gerçekleri yaşamak istiyorsanız…SEYREDİN…

20-05-2018
Opak Sağlam

film yemek yerken açıyım izleyeyim denecek piyasa filmlerinden değil evet. Ama bu onu ne bizim yüklediğimiz anlamıyla “sanat filmi” yapar ne de sıkıcı yapar. İzlemesi gayet keyifli heycan verici başarılı bir film olmuş. Oskara layık mıdır tartışmasına gerek yok ben artık oskar bunlara layık mı diye düşünüyorum bir grup insanın keyfine bakan bi kurum sonuçta.

22-05-2018
Sonalp Tansuğ

Yorumlara aldandim. Izledigim en saçma film.korku namına bir şey yok.tamemen vakit kaybı.
Bu sitede kesintisiz film izliyorum. Emeğine sağlık admin. Teşekkür ederiz

23-05-2018
Başkan Cahit

çok sıkıcı ve yavaş ilerleyen bir film… 43. dakikada bırakmaya karar verdim. filmin konusu basit ve durağan… devamlı aynı konu üzerinde duruyor…

24-05-2018
Savak Tokay

Berbat bir film

25-05-2018
Karacabey Akmanalp

perfectOoO… Saol bilgin kardeş emege saygı…

26-05-2018
Yurdakul İzbörü

10 üzerinden 5 ne çok güzel ne çok kötü .

27-05-2018
Akın Aytürk

retro olmakla birlikte kaliteli bir film, konusu güzel, iyi seyirler

28-05-2018
Bayça Canol

Arkadaşlar bira reklamı yapan saçma sapan bir film…

29-05-2018
Tekbey Gökçer

Bu filme bu puanı verenlerin evlerine Allah ateşler salsın

01-06-2018
Türkiz Bişar

arkadaşlar bu vlad denen adamı araştırdım bu osmanlıya karşı savaşıp esir aldığı türkleri kazığa vurup öldürüyomuş bunun üzerine osmanlı sefere çıkıp bunun kalesini yerle bir etmiş ve bu adamın başını alıp bizzat istanbula sultana yollamışlar öldüğünü kanıtlamak için yani bu adamın kellesini almışız ama film onu göstermez tabi çünkü taraflı yapım.

02-06-2018
Olguner Tekin

bira pestivali filmi için çokk tşkler siz

03-06-2018
Tanju Yaldırım

süper film

04-06-2018
Abdulmuhsin Buhari

1- Sebepler Ve Tesadüfler Kâinatı Meydana Getiremez:
Tesadüf, kanunla zıtlaşmak demektir. Kanun, belirli ve devamlı bir münâsebeti ifade eder. Onda bir plân, program, nizam ve intizam vardır. Halbuki tesâdüf, gelişigüzelliğin ve başı- boşluğun adıdır. İlimler ise, dâima kanunlarla meşgul olur; tesâ-düfleri meşgûliyet sahalarına almaz ve onlarla uzaktan-yakından ilgilenmezler. İlimler ve kanunları tesadüflerle bir arada mütalâa etmek, büyük bir yanlışlıktır.

06-06-2018
Yetkin Tutu

ÇOK GÜZEL MÜTHİŞ FİLM İZLEMEDEN GEÇİLMEZ CAN SIKMIYO _EA_

08-06-2018
Altınbaran Aydınbey

bnce muhteşem ama bence bazı yerlere daha ii çeyler yapabilirlerdi

10-06-2018
Hazim Reyis

on numara bir film 190kere izledim yinede bıkmadım

13-06-2018
Ertural İmrana

Süper bir film bence, bilim kurgu sevmeyen adam gelipte saçma felan demesin bilim kurgu adı üstünde.Bence kesin izleyin bilim kurgu sevenler.

16-06-2018
Od Eskin

Süper bi film bütün oscarları hakediyor super baska diyecek birşey bulamıyorum okadar guzel COK TESESEKKUR EDERİM Filmifullizle.com

18-06-2018
Turan Yalgın

ya allah askına bırı demıstı 5 yıl sonra bıle aklınızda kalıcak dogru dıyo kalıcak ama 2.30 saat boyunca ızleyıp bısey anlamamak kalıcak bırader sana uyup ızledım allah var yukarda 1 tek bısey anlamadım bunu yapan ne amacla yapmıs ne anlatıyo aksıyon yok dram yok bılım kurgu hafıf var ama amacsız ne yanı olay ne cıkaramadım 200 e yakın fılm ızledım cıddı anlamda fılm ızlemeyı bılıyorum ama yanı yorumuma ınanmayan ızlesın gorsun.

20-06-2018
Muhsin Uztürk

klasık steven fılmlerınden.guzeldi.

21-06-2018
Gurur Siyasi

super film internetin insanlara bu kadar kotuluk yapical hic aklima gelmezdi

22-06-2018
Dinçsay Gazal

-film güzel.izlenmeye değer tavsiye ederim..

23-06-2018
İbo Dirim

Güzel filmdi.Tam sabahlamalık

24-06-2018
Müferrih Lâyık

Bilgin eline saglik. Film ve goruntu kalitesi mukemmel, Sorun alt yazilari okumaktan filmi izleyememizde 3 ay oldu hala Birileri turkçe dublaja çeviremedi. NAsa 3 ayda mars’a çikar ama bizim turkler çok guzel bir filmin turkçe dublajini çikarmayi basaramazlar!. Admin senin hatan degil zaten genel olarak filmlerde boyle.

25-06-2018
Alâmet Barsbey

arkadaşlar Memento filminin çakması tavsiye etmiyorum izlemenizi illa izleyecekseniz orjinalini izleyin çok daha güzel

26-06-2018
Ergün Reis

Gayet Başarılı Bİr Filmindi Teşekkür Ederim. Madagaskar Penguenleri’nin Yeri Ayrı.

27-06-2018
Hatemî Karhan

Mükemmel bir film,ilk firsatta tekrar bakacagim,sagol varol Bilgin.
10 üzerinden 8 .

28-06-2018
Selami Ağnak

çok enerjik bir film olmuş beğendim

29-06-2018
Oruk Abüzeyt

Izlenir konusu güzel

30-06-2018
Karaşın Karaşın

the day after tomorrow gibi bir film ama daha iyi değil. klasik marikan ailesinin felaketten kaçışı falan. izlemeseniz de olur.

03-07-2018
Michal Remezan

Final şaşırtıcı olmuş. Filmi bitirmede acele etmişler gibi ama izlemeye değer.

04-07-2018
Güngöze Örenel

duygusal biri değilim ama hayatımda ilk sefer bir filmde göz yaşlarımı tutamadım

05-07-2018
Bayça Demokan

abi bunlar vampirmiydi neydi anlamadım.insan salar ne halt yemeye insanları yiyolar tarım yapamıyolarmı bana anlamsız geldi gereksiz film.

06-07-2018
Akbay Aycıl

ne umduk ne bulduk hayal krıklığına uğradım açıkçası . dandik bi oyunun filmi güzel olur dedik oda dandik çıktı hızına ve emeğine saygılar admin

07-07-2018
Mesdan Rais

baş rol oyuncusu wwe süperstars=the rock

15-07-2018
Tumen Sabah

buneya adanın sesi harika film de tabii

18-07-2018
Abdulbekir Ferdun

Skıldım diyenler siz filmden anlıyormusunz ?

20-07-2018
Avşar Cansever

Yaşananların binde birini anlatıyor..İnsanlık dramı…İzleyin

23-07-2018
İldeniz Ertöre

anne değerini anlatan güzel bir film Bilgin teşekkürler

24-07-2018
Emrah Kadrihan

İzlediğim en keyifli filmdi.Emeği geçen herkese teşekkürler.

25-07-2018
Hüsamettin Kayraalp

konu acayip şekilde daraltılmış. filim sadece otopark da geçiyor denilebilir. çok çok boş zamanınız varsa izleyin. ama bana sorarsanız kesinlikle tavsiye etmiyorum.

26-07-2018
Barım Bozkara

Stephen King , Lawrence Kasdan , William Goldman gibi dahilerin senaristliğini yaptığı bu film oldukça iyi ve sürükleyici bir filmdir… İzlemenizi tavsiye ederim…

27-07-2018
Gökbayrak Nevsal

Çok teşekkürler.

28-07-2018
Elnur Muharem

mühteşemsiniz hayran kaldım vizyonda ki bi film mi bu kadar hızlı.buraya taşımanız takdir edilecek bi durum.Her kim iseniz Teşekkürler emeğinize:))))

31-07-2018
Ergüler İzzettin

mükemmel bir animasyon izlemenizi kesinlikle tavsiye ederim yarın bayram vaktiniz olamaya bilir o yüzden bu gün hemen izleyin vakit varken…

03-08-2018
Yalgı Binışık

Bilgin abi sen mükemelsin bütün filmleri bu siteden izliyorum

10-08-2018
Çintan Han

Tamamen illuminatinin seytanla yaptigi isbirligini anlatiliyor filmde alttan alttan beyin yikayici cümleler var yok kölelestirme yok onun gözü aralarinda hayalet gibi dolasiyoruz gibi mesajlar veriliyor,filmi dikkatli izlerseniz ne demek istendigini;örgütün planlarini nasil islettiklerini anlayabilirsiniz.Bilincli seyirler…Tamamen gercegi yansitiyor.

11-08-2018
Tendübay Uzbay

2016 da çıkacak film fantastik canavarlar nelerdir nerede bulunurlar kitabı ile ilgili yani çocukları ile ilgili falan olmayacak harryi de filmde göremeyeceğiz.

13-08-2018
Şahistan Tayla

bence film çok iyi yorumlara bakmayın izleyın derim

15-08-2018
Yalgınay Binnur

arkadaşlar bu film kimin vahşi olduğunu apacık ortaya koyuyur kendi dindaşına bunu yapanlar müslümanlara vahşi ve medenyetsiz diyor varsın medenyetleri onların olsun amerika gerçeği şuan yaptıklarıda aynı

16-08-2018
Demirşah Ferdar

bir çok kişiye farklı gelebilir ama ben beğendim

18-08-2018
Camal Gülbettin

Atatürk gibi bir lider olmasaydo yannında savaşanlar hiçbir şey yapamazdı.Kazım Karabekir ve Rauf Orbay yıllar sonraki itiraflarında “Biz kurtuluşu bölgesel düşünüyorduk” diyerek bunu söylemişlerdir.
Siz hep Osmanlı’nın görkemli zamanlarını düşünüyorsunuz,yok canım.Öyle değil işte.Osmanlı’yı görkemli kılan padişahlar gidince dımdızlak kaldılar işte.
Vallahi kimsenin zoruna gitmesin,Atam olmasaydı halimiz buydu.

19-08-2018
Mevlût Soyluer

güzel film beğendim. Ancak 1 ve 2 serisi daha güzeldi

25-08-2018
Tanbolat Tuncal

@jack kontrol ettim ancak partlar normal bir şekilde açılıyor tekrar deneyiniz.

26-08-2018
Boğaç Çarman

Tatmin etmedi, Batman bu kadar iş birliği yapmıyor. Batman gizliliği kalmamış. Justice league gibi birşey olmuş bu…
Ayrıca, Batwing dokunduğu her yeri yıktı. Şatoyu, İzleme kulesini, gereksiz bir karakter…

27-08-2018
Çalım Günan

reklamda çalan şarkının ADI NE?????

30-08-2018
Savtekin Tacver

Sıkılmadan izleyeceğiniz bir film tavsiye ediyorum

31-08-2018
Refih Türksel

harikaydı yaa mutlaka izleyinn :)))

04-09-2018
Alaiddin Halidun

İzlemeden önce önyargılıydım ama gerçekten kesinlikle izlenmesi gereken bir film

07-09-2018
Tolunay Beker

beğendim 2. çıkarmı acaba arkadaşlar ?

08-09-2018
Özarda Sarıbay

zombiler hızlı koşamaz. bunun sebebide kas dokularının ölmesi. film çok saçma ve zaman kaybı. izlememenizi tavsiye ederim

09-09-2018
Masum Siraç

filmin sonunda ne oluyor kafam karıştı ne olduğunu söylermisiniz

12-09-2018
Kenan Müzahir

Güzel bi mafya filmi. İzlemelisiniz.

14-09-2018
Şaik Tayyar

İnanırmısınız film arabada başladı arabada bıttı ızledıgım en sacma sapan en salakça bı fılmdı zaman kaybı

17-09-2018
Yaşlak Büge

yorumlarıma ambargo koyduysan bileyim bilgin kardesim… sinema sanatı dersi almıs birinin yorumlarını değil de ergen yorumlarını daha çok tercih ediyorsan o ayrı, ona da saygı duyarım…

18-09-2018
Çakmak Enfal

bunu ızlıyenler kotu sohretıde ızlesın ordada 2PAC SHAKUR ve B.I.G İN hayatını anlatıyor bunun kadar ıyı bır film..

20-09-2018
Hüdai Şabanül

Kesinlikle çok başarılı bir film. Artık az bulunan gotik tarzında bir korku filmi. “The Village” ı beğendiyseniz kaçırmayın derim. Kötü yorumları da anlayamadım. O kadar ağır eleştiri yazılarını yazan diğer yorumcuların sinema sanatından ne anladıklarını gerçekten merak ediyorum.

23-09-2018
Çeviköz Eğilmez

iyi ama biraz abartı

24-09-2018
Güleçer Erkmen

ilkkez yorum yapıyorum yaaaa bu kadar saçma bi film görmedim izlenmez arkadaş bu film

25-09-2018
Demiralp Fehamettin

Film harika aynen wesley muhteşem çok yakışıklı .2. bölüm çıkarmı?Filmi izleyin süper.

26-09-2018
Koçhan Özhan

ruslar film yapmasın hacı bu ne saçmalamasyon resmen zaman kaybı izlemeyin daha iyi izlenecek filmler yorumlara bakmayın iyi diyenler kesin çoluk cocuktur teletabi izliyorlardır sabahtan akşama kadar bu ne lan böyle iğrenç bir film olamaz

27-09-2018
Turğay Ari

İyi bir film

28-09-2018
Çankaya Günkan

güzel bir aksiyon macera filmiydi. imdb puanı 7 nin üstünde olan birçok filme taş çıkartır.

30-09-2018
Ünübol Erdoğmuş

Senaryo basit ve indirgenmiş 10/5 alır !

03-10-2018
Tolgay Vahap

kabul edelim güzeldi güzel mükemmeldi hatt

04-10-2018
Bhekumusa Feysal

gerçektente güzel filmmiş tşklr.emeği gçenler

05-10-2018
Şaik Uraltan

SUPER YAAAAA IZLEMENIZI TAVSIYE EDERIM

06-10-2018
Aktan Arman

kankalar yorumlara inanmıyım dedim. İzledim akıcı ama cocuk filmi cidden yazık oldu uykuma.

07-10-2018
Eflâtun Gözegir

@Sezai, bir kaç gün sonra 720p HD olarak tekrar ekleyeceğim, 2400 satırlık uzun bir çeviriydi 3 saatlik bir film çeviride yer yer eksikler var tekrar güncelleniyor beklemede kalın eklenecek.

09-10-2018
Sertan Zühdü

Mesut yemin ediyorum beni güldürdün devreleri yanmış diyorsun neyin kafasını yaşıyorsunuz

10-10-2018
Işıkalp Keleşhan

süperdi..emeğinize sağlık

12-10-2018
Erginay Gürbay

devrim ruhu taşıyan herkes izlemeli söylenecek birşey yok izleyin yeter…

13-10-2018
Zeynullah Erseç

Güzel bir film sonuna kadar aksiyon dolu.

14-10-2018
Oğuztüzün Önür

harikasınız nette gene ilk verdiniz daha ne denebilir ki kan görmeyi sevenler izlesin

15-10-2018
Köse Ünsev

Arkadaşlar tavsiye ediyorum. mutlaka izleyin.. 10/8

17-10-2018
Tuncer Sevindik

ister istemez bayan haksız yaşam sürse de insanları küçümse de haklı yanları da oluyor. ve o bayana üzülüyorsunuz.film güzel …

18-10-2018
Mülâyim Abdulcelal

başarılı akıcı bir film tavsiye ederim

19-10-2018

En çok izlenenler

Son Direniş – Chrysalis 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.6 /10

Kategori: Korku

Dehşet Kapanı – The Cabin in the Woods 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1008 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.3 /10

Kategori: Korku

Yeşil Cehennem – The Green Inferno 2013 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.6 /10

Kategori: Macera

Gümüş Şelale – Silver Falls 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1010 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.7 /10

Kategori: Korku

Korku kategorisinde son eklenenler