Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Göktöre Teközer

Aman uzak durun. Noel Babalı filmleri izleyin daha iyi.

25-02-2018
Mikail Revhi

gayet güzel filmdi tavsiye ederim

26-02-2018
Enver Özgüven

tek kelime ile harika filmi yapanların ve yayınlayanların ellerine sağlık bana göre film dediğin böyle olmalı insanı güldürmeli ağlatmalı düşündürmeli vs yani hayatın kendi gibi olmalı

28-02-2018
Kayıt Salan

bilgin uzun zamandır sitendeyim çok arkadasıma eşime dostuma tavsiye ettim seni işinde başarılısın bu kadar düzgün kaliteli iş yapmak heleki internette çok zor … teşşekkür ederim şahsım adına ama beni yanlış anlamazsan şu yorum köşelerini düzene koy yanı bi emek war ve o emek ne olursa olsun bukadar aşağılayıcı yorumları hak etmez belki benı ilgilendirmez ama aşırı derece de rahatsız oluyorum dikkate alırsan sevinirim ALLAH YOLUNU BAHTINI AÇIK ETSİN …

01-03-2018
Demirhan Hürkan

bu ne böyle bu film mı odul almış.yazık ya bedavaya çekilmiş video bu yav, film olamaz.

03-03-2018
Baskin Eznur

film cok guzel tavsiye ederim hem uzun hem de surukleyici

04-03-2018
Doğacan Mihdi

DEHŞET verici güzeldi ama tavsiye ederim herkeze

06-03-2018
Özerek Tezerol

görüntü kalitesi çok düşük fakat konusu güzelmiş.:)

07-03-2018
Akgündüz Aras

TAM EKRAN YAPAMAYANLAR CHROME’DA BİR SORUN VAR SANIRIM MOZİLLA’DA TAM EKRAN OLUYOR.

08-03-2018
Akadlı Alpaydın

sevdinmi sonuna kadar seveceksin…emeğe tşk

09-03-2018
Gökçün Elidemir

gerçekten muhteşem bir film.Tavsiye ediyorum(ama fantastik seviyorsanız)

10-03-2018
Işin Mutlucan

Her zaman söylediğim gibi, benden filmler için tarih istemeyiniz. Ne zaman gelir, eklenir diye sormanıza gerek yok film HD kaliteli elime ulaşsın zaten NETTE ilk sunarım sizlere. Sizleri bekletmem. Söz verdiğim gibi kaliteli görüntü, kaliteli çeviri

11-03-2018
Boracan Fuad

her şekilde izlenir güzeldi 10/7

12-03-2018
Ebed Çeliksu

BU FİLME GÜZEL DİYENLERİN YAŞ ORTALAMASI SANIRIM 12 13…SACMA SABAN COCUK FİLMİ…

15-03-2018
Emre Özengin

berbat

16-03-2018
Aytemiz Çağlayangil

HARIKA BIR FILM

18-03-2018
Ayyaruk Bilhan

Aslına bakılırsa filmde Hz.Musa nın Hayatı anlatılmakta çok güzel ve çok emek isteyen bir film olmuş. Oyunculuk çok ıyı aynı zamanda senaryonun bulunduğu yerler uyarlanan sahneler ancak bu kadar güzel olabilirdi. Teşekkürler admın 10/10

20-03-2018
Tellibey Gökçin

fena değil

21-03-2018
Cenan Doğanhan

Alışılmışın dışında olmuş bilim kurgu filmi gayet başarılı

23-03-2018
Soyluer Işın

@ferit Keyifli izlemeler

25-03-2018
Savtunç Vafir

filmi izledim aşırı güzel ama çok kafa karıştırıcı. bütün beynınızı vererek bıle ızlesenız anlayamayacaksınız . ben fılmı 3 kere ızledım anca anladım . bunu anlamam baya zamanımı aldı ama tesekkurler bılgın mukemmel bır fılmdı hayatımda ızledıgım en enterasan fılm olduu

26-03-2018
Hüriyet Muhammad

film çok başarılıydı hiç düşünmeden izleyin derim

27-03-2018
Benam Gökcan

çok güzel emegine sağlık bilgin 9 puan

30-03-2018
Vefik Hüsnü

çok süper bir film

01-04-2018
Akmaç Arıkboğa

film mükemmeldi vay be yaşlandık bu filmle büydük biz

03-04-2018
Korugan Paker

bilgin ellerine sağlık. filme gelince ben daha iyi efekt yapabilirim. üniversite öğrencilerinin bitirme tezi gibi olmuş.

05-04-2018
Zekai Akad

James Bond özentisi vıcık vıcık bir film. Oyuncular ve senaryo ikinci sınıf. Filmin müzikleri fena değil, bunun dışında seyredilecek bir yönü yok. Tavsiye etmiyorum.

06-04-2018
Dilâver Ekemen

çok güzel bir film tavsiye ederim seviceksiniz

07-04-2018
Çetinay Halef

üff….. 15 dk dayanabildim

10-04-2018
Kaddafi Namuk

!!!!!!!!!REZALET!!!!!!!!!

11-04-2018
Örtan Sancar

partlar silinmiş bi bakabilir misiniz

17-04-2018
Kenan Müzahir

optimus harika onun bir saahnesi vardı otobotlara karşı 3’e tek savaştı orasın güzeldi ama sonra otoobotlardan biri onu yaşam kütlesinden öldürüyor ona çok üzüldüm

23-04-2018
Binalp Eralp

izledigim en güzel filmlerden süper

25-04-2018
Babürşah Babürşah

ya böyle site olamaz ya facebooka girecegimize burada film izleyeliö tskr ederim bilgin

27-04-2018
Akbaş Alpyürük

şu ana kadar hiçbir filme yorum yapmadım.Ama bu filmi izledikten ve yapılan bazı saçma yorumları görünce dayanamadım.Hiçbir filmi yorumlara bağlı kalmadan izleyip izlememeye karar verilmemesini nihayet geç te olsa anladım.Ben ki korku filminden başka hemen hemen hiçbir film izlemeyen biri olarak filme resmen bayıldım.İzlemeyi düşünenler asla bu filmi es geçmeyin.Ve cahilce yapılan yorumları da görmezden gelin

02-05-2018
Yamantürk Boy

ÇOK GÜZEL BİR FİLM MUTLAKA İZLEMENİSİ TAVSİYE EDERİM

03-05-2018
Eti Yetiş

müthiş bir film

05-05-2018
Kemalettin Müşteba

Süper film. Klasik ninjalardan farklı bir karakter olmuş

08-05-2018
Obuz Durgun

güzel film bir anlamı var yalan haksızlık karşısında susmayın ahlak bozucu sahneleri yok

10-05-2018
Taci Vacip

güzel film ama israil filmi oldugu da belli cocacalayı ısrarla gösteriyorlar

11-05-2018
Temizkan Uyguralp

bu film matrix serisinin kaçıncı filmi

16-05-2018
Anlı Aysungur

Ben bir filmi bir kereden fazla izlemem ama bunu ONUNCU izleyşişim.3.sünü iple çekiyorum.İzlemeden yorumlara bakanlarda size söylüyorum animasyon diyin geçmeyin Film MÜTHİŞ.

18-05-2018
Yemliha Alıcı

bence cok guzel bır fılm ızleyın…..

20-05-2018
Akbayar Aycıl

Teşekkürler

23-05-2018
Güçkan Koldan

tek kelimeyle harika

26-05-2018
Şah Tayaydın

çalışmaların harika Bilgin kardeş teşekkürler.

27-05-2018
Temelli Temelli

güzeldi ama sonunu begenmedim

28-05-2018
Sakıp Süerkan

Moon dan esinlenme bir film ilk Moon’u izleyin sonra bunu

30-05-2018
Çaltı Eranıl

Etkileyici bir yapım izleyin pişman olmazsınız..

05-06-2018
Boğatır Çavlan

güzel film

08-06-2018
Cuman Hafit

guzel bir film tavsiye ediyorum

10-06-2018
Namdar Örtan

seyretme arkadaşım

13-06-2018
Edgükan Güçal

saçmAlık polisiye tarzı hafif gerilim katmışlar al sana film işte ..

14-06-2018
Görkmen Ökelik

Her yorumda heyecandan bahsediliyor ama bence bu filmin sonları çok acıklıydı.

15-06-2018
Apakhan Aytek

Koptum Ya Çoooookkkkkk Komik Bu filmi 2 kez izledim 2sindede koptummm

16-06-2018
Dumlu Erel

3.PART 9.dakkadan sonra 1 dk izleyin ve görün.

20-06-2018
Veral Bergin

1.7 yaş ve üzeri 2.şidet korku 3.harika 4.muhteşem tek kelimeyle ve bunu yıldızlayın 5.kural da yarış tutkusu olan hız tutkusu olan izler

21-06-2018
Örik Beyhani

Her şeyden önce Bilgin arkadaşa teşekkürler etmek isterim. Sayesinde rahatça birçok filmi izleme olanağı bulduğum için.
Genelde yorum yazmam ama, filmin övüldüğünü görünce biraz baktım, ikinci partın ortasında bıraktım.
Her şeyden önce çok alışılagelmiş, kanıksadığımız senaryolardan biri daha. Çok tanıdık diyaloglar, çok tanıdık hikâyeler. Kim oynarsa oynasın, ama artık bu tür filmlerin birini daha izleyemem. Yani genelin aksine ben beğenmedim.
Diğer taraftan, şu sitede bazı yorumlara bakıp bazı filmleri bir izleyeyim diyorum ama, o kadar aşırı çocukça, basit filmleri öyle ballandıra ballandıra anlatıyorlar ki, filme bakınca karşılaştığım saçmalıklardan dolayı şakına dönüyorum. Lütfen kimse kusura bakmasın ama, beğeni düzeyiniz biraz yüksek olsun ya. En saçma sapan filmlerin neden bazıların çok süper filan göründüğünü anlayabilmiş değilim. Son zamanlarda izlediğim en güzel filmlerden biri Savaş Atı idi ve bu sitede izledim zaten. Yorum yaparken saçma sapan filmleri övüp bence bir sürü insanın gereksiz ilgisini çekmeyin.

22-06-2018
Azettin İlhamettin

harika emeğine ssağlık

23-06-2018
İlhamettin Murad

Filmin dövüş sahneleri harika. Ağzınız açık izlersiniz. Fakat filmi sürekli geri sardım durdum. Sürekli… ve yemin ederim hala neden kavga ettiklerini anlamadım. -Nasılsin iyimisin kanka. -İyi kanka senden naber. -İyi kanka ne olsun. -E ozaman birbirimizi öldürelim. Gibi birşey. Harika dövüş sahneleri için filmin 2. partını izleyin. Onun haricinde konu 5 para etmez. Keşke çok nüfuzlu bir insan olsamda şu senaristin yakasına yapışsam. Senin derdinne kardeşim desem…

24-06-2018
Şahadet Taybars

Mükemmel bi film. Şiddetle tavsiye ederim..

25-06-2018
Kılıçel Eryıldız

Cebrail ve Mikail (A.S)’ları bu filmlerde konu almak ve insan suretine büründürmek caiz mi acaba ? Koskoca Peygamberlere vahiy getiren meleğin bu hale sokulması… (rolde olmuş olsa)

27-06-2018
Cefer Güntaç

güzel film

28-06-2018
Afif Alican

Bence gayet güzel bir film ben altyazılısını izlemiştim sonu tuhaftı filmin izlenilebilir arkadaşlar

29-06-2018
Selâmullah Tuğsavun

Çok Güzeldi 2 si cıkmalı şu profosor hosuma gitmedi hıyar herif

30-06-2018
Ülgenalp Zikrullah

umut dolu bir filim izlemeye değer arkadaşlar admin eline sağlık başarıların devamını dilerim….:):)

01-07-2018
Sırrı Tutu

çok güzel

02-07-2018
Uçarer Buluç

saçma sapan zaman kaybı bir film konu yok kurgu sıfır filmin yarattıgı tek etki bira içme istegi

06-07-2018
Tuğhan Yadacı

Film eski olmasına rağmen izlediğim en iyi animasyon filmi diyebilirim, izlemeyenlere kesin tavsiye ediyorum.

07-07-2018
Tarik Uğural

sacma otesi…

08-07-2018
Uluerkan Erbilir

izlenir. ama yorumlardaki kadar güzel çıkmadı…

15-07-2018
Ersöz Memik

film güzel 7/10

16-07-2018
Bekâm Göktunç

süper film izleyin

20-07-2018
Şemsettin Yümun

adam filmin sonunda haladaha rüyada bi uyanamadı

23-07-2018
Kip Bekan

film çok güzel

24-07-2018
Durukal Kocatürk

filim manyak bence çok güzel filim yapmışlar ben beğendim

25-07-2018
Sarpkan Şenalp

Guzel fılm ızlenır farklı konusu var. Aynı yıldız altında ki oyuncular yer alıyor. ellerıne saglık bılgın

26-07-2018
Krzysztof Nizameddin

@sekomanyak Amin

31-07-2018
Kayser Oymak

Gerçekten keyif alarak izledim. Emeği geçenlere tşkr.

01-08-2018
Diker Gülergin

yemin ederim filmden nasıl etkilendiysem sabah gözümü açtım bu evlatlık küçük kız

02-08-2018
Mesuthan Mesuthan

çok güzel

03-08-2018
Gökçin Eldem

Film başta çok güzeldi sonlara doğru biraz bozmuş. Kuzey Yamacı daha iyi.

10-08-2018
Abdülhizak Feysal

Film güzel olmuş. İzlenmeli!

16-08-2018
Oksu Çağil

flim süperdi yah ALVİNNNNNNNNNNNN

18-08-2018
Ziyafer Akartürk

FİLM ÇOK GUZEL SONU DA TATMİN EDİCİ VE BİLİM KURGU…BURAYA BU YORUMCU MUSVETTESİ SABOTE EDİCİLER NASIL MUSALLAT OLMUŞ BİLMİYORUM AMA ONLARI DİNLEMEYİN.ADMİN ŞU YORUMLARI DA DEVAMLI OLUMSUZ YORUM ATANLARI ENGELLE ARTIK.ONLARIN YUZUNDEN FİLM ZEVKİMİZ KALMADI YETER YA.BİR TEK BURDA VAR BU EMBESİLLER

19-08-2018
Zafer Nebi

film berbat ızlemeyın bunun yerıne iskelet anahtar veya spıderwick günceleri izlene bılır

26-08-2018
Çelen Demirtürk

harry potter çok yakışıklı

31-08-2018
Özkurt Dursan

bu bölümler ilk maskeli hectorun doğus kısmı ise ilk hectorda kovalayan sargılı gırığ nerden geldi veya olaylar zincirinin bir kısmı anlatıltı ise biriken hectodrlar nirede saçma saçma taşlar tam yerine oturmuyor ama güzel admın emeğin için tesekkurler ama izlemeyin arkadaslar

01-09-2018
Dalbaş Hayret

yasmin bunlar çoğunluk içinde azınlık kişi demişin,,kimin çoğunluk kimin azınlık olduğunu türkiye gösterdi sandıkta,görüldükü siz azınlık bile değilsiniz.Sizler çok eleştiren,yetinmeyen sürekli veryansın eden bir taraf olduğunuz için çokluk olduğunuzu zannediyorsunuz.Türkiyede geçmişden bugüne süre gelen israil,chp,askeriye,pkk ve onların türkan saylan gibi siyonist yandaşlarının dönemi artık bitti..artık türk insanı daha bilincli ve daha kültürlü ve daha doğruyu yanlışı biliyor.İSTER ÇATLAYIN İSTER PATLAYIN BU ÜLKEDE 2 KİŞİDEN BİRİ AKP YE OY VERİYOR VE HER GEÇEN GÜN DE OY ORANI ARTIYOR ÇÜNKÜ TÜRKİYE DOSTU DÜŞMANI ÇALIŞIP ÇALIŞMAYANI DOĞRUYU YANLIŞI ARTIK ÇOK İYİ BİLİYOR.

02-09-2018
Çin Diren

abi ben şunu anlamıyorum çok mantıksız yapmışlar

08-09-2018
German Kıvançer

muhteşem bir yapıt teşekkürler…

10-09-2018
Yurt Avvat

filme iğrenç diyenler daha iyi alternatifi varsa yazın bizde onu izleyelim.madem öyle zaman kaybetmeyelim!

15-09-2018
Sarıkaya Uzalp

Bilgin kardeş her daim film severler olarak yanındayız…Adam King Dağılın..

17-09-2018
Erginalp Kaptan

s.a bilgin 3 sene oluyor sitende sürekli film izliyorum bir kaç gündür film izleyemiyorum bilgisayarımdan geçici bilgileri diskten temizledim şimdi 3 4 dk sonra film kapanıyor hemen sitenin bilgisayarıma bilgi depolamasını 10 mb olarak ayarladım yine değişen bir şey yok bana yardımcı olabilirsen sevinirim e posta

18-09-2018
Temim Karabey

Heycanli bir filim güzeldi

19-09-2018
Şuayb Angıt

Süper filmdi tşkl bilgin kardeş

20-09-2018
Şahabettin Aksüyek

on numara bi filmdi.gerçekten öyleydi….

24-09-2018
Aybar Baykul

sıkıldım. tavsiye etmem.

25-09-2018
Vardar Bender

bilgin teşekkürler ,sıkılmadan izledim .sürükleyici güzel film

26-09-2018
Mirhasan Tokhtaubai

filmi zevkle izledim. dublajı hariç son derece başarılı.

27-09-2018
Aksan Bakırhan

Şimdi bakın bu film romanla çok daha uyuşuyor peterin aşkı gwendi zaten Mary jane bi kaşardı zaten. Önceki filmlerde Harry ve peter ve astronor la öpüşüştü.Eski film serisine alıştığınız için buna biraz tepki verebilirsiniz.Şimdi bunun da 10 filmi çıksa eski filme berbat derdiniz tobeyli olana.Ama beyler tobet çok yaşlandı şişmanladı yani bi ara öldü demişlerdi.neyseee.

30-09-2018
Kayın Mutlualp

Emegi gecen herkese cok teşekkür ederim.filme gelince cok guzel bir film ,ve kalite olarak da guzeldi, tekrar tskrler

02-10-2018
Yosif Ağaverdi

çok gzl

03-10-2018
Seyfi Velit

böyle bir film türü hiç izlememiştim. Film içinde filmler izledim hepsi birbirinden ilginç harika kısa filmlerdi fakat en son’daki biraz saçmaydı açıkçası. 10/8

08-10-2018
Ançıbay Berkay

Teşekküürler paylaşım için

09-10-2018
Kapçak Kürşad

genç neslin . seyretmesi gerenken faydalı bi belgesel olduğunu düşünüyorum.

11-10-2018
Yahşitay Övünç

23 yaşındayım tavuğu görünce bi hoş oldum. içimde böyle bi sızı:) alttan kabaran bir şey:):):) . amanııın bu ne sevgi

13-10-2018
Tecimer Özverdi

Güzeldi. iyi seyirler

14-10-2018
Enbiya Koraltan

çok güzel bir film teşekkürler bilgin bey ama bu savaş gerçekten sürüyor ve çok büyük kitleleri yönetiyor..

15-10-2018
Saltan Şahamet

çok bilindik ama izlenir…:)))))

17-10-2018
Cansunay Fırat

Leonardo her sahnede muhteşem bir oyunculuk sergilemiş.Ödülü sadece altın Küre’yle kalmayacak gibi görünüyor.Scorsese,oyuncu yönetimi.mekan kullanımı,inanılmaz plan tasarımlarıyla harikalar yaratmış.Filmin müzikleride çok yerinde ve çok güzel.Çok başarılı ve zevkle izlenecek bir görsel şölen bence.

18-10-2018
Ergüvenç Duruk

mükemmel bir film çok ama çoook güzel emeği geçen herkeze teşekkürler.

19-10-2018
Ayyaruk Ayyaruk

harika bi film

22-10-2018
Şadıman Uludoğan

Cok guzel bir kurgusu var… kesinlikle izlenilmesi gereken bir film….

25-10-2018
Ny Abdülaziz

S.a Bilgin Mozailla firefox da filmi tam ekran izleyemiyoruz sanırım . Ekran büyütme tuşuna basıyorum büyümüyor .

27-10-2018
Hükümdar Kayıt

deepika ve sahruh var diye izlemeyin hiç güzel bi film diil o ikilinin böyle vasat filmde olmasına üzüldüm doğrusu

28-10-2018
Temizer Günkut

Saol kardesim cok guzel ama filimin ejdarha animasyonu tam gercekcece deil ama emge saygi duyarim
bunu gibi boyle bitane daha var animasyon deil tipa tip gercek bide filim cok kisa gibi ordaki
hayalet adam noldu sadece 1 yada 2 dk ben olmem ben olumsuzum dedi sonra filimde bidaha gozukmedi
neyse saol cok sevindim siteye daha animasyonu kaliteli olan filim atarsan simdiden sevinirim
xD

30-10-2018
Birgit Serdengeçti

Offf izliyom izliyom böyle muhteşem filmleri sonra güzel film bulamıyom mahzende öyleydi mahzen 1 bu2

31-10-2018
Helim Milazim

güzel film .bilgin sağolasın.yalnız kız insana vurur gibi vurmuyor.

03-11-2018
Canalp Danış

Arkadaslar su an durdurdum fimi ve kendi kendime gulmeye basladim yorumlari okuyup boyle kotu bir filme baktigim icin.

08-11-2018
Olcaytuğ Sonalp

sadece zaman kaybı saçma film bakmayın tavsiye ederim

09-11-2018
Bulgucan Erzan

Not: Aamir, bir müslümandır. Adını Emir olarak düşünün. Hindistanda 30 milyon müslüman var.

10-11-2018
Velitdin Adak

IMDB puanını görünce aslında taraflı olduğunu anlamalıydım. Müslüman kardeşlerin ve Rabia nın ne anlama geldiğini bilmeyen cahiller bu belgeseli gerçekçi bulabilir. Ancak Şunu kesin anlamış oldum ki Yahudi yakınlığı tamamen İmdb de var. Saçma bir yahudi filmine verilen oylar ve burda mursiyi kötüleyen bir yapıma verilen puanı görünce taraflı olduğuu çok açık görünüyor.

11-11-2018
Coşkun Ersun

Buraya yorum yapan kişiler size söylüyorum!Filmi geçekten izlediniz mi o bile belli değilken,gelip buraya saçma sapan yorumlar atıyorsunuz.Siz kendinizi ne sanıyorsunuz?İnsanlar yorumlara bakarak filmleri seçmeye çalışıyor.Siz her filmin altına böyle yorumlar yazarsanız izlenecek film kalmaz!Lütfen yorumlarınızı seviyeli bir şekilde yapın,oluır mu?Böylece herkes saygı çerçevesi içinde bir film izleyebilir.
Siteyi çok beğeniyorum.Sadece reklamların azaltılması daha iyi olur.Filmler gayet güzel.Admine teşekkürlerimi iletiyorum.Umarım söylediklerim dikkate alınır.

15-11-2018
Nisani Sava

kesinlikle zaman kaybı

18-11-2018
İyiyürek Refiğ

Kendine yakışan çok güzel bir isim seçmiş KEKO :))

19-11-2018
İlsev Tuğser

Bilgin kardeş eline sağlık çok iyi bi site hazırlamıssın.En iyi 50 film bölümü çok hoşuma gitti.Eline sağlık

21-11-2018
Fakrullah Kafur

Bir kayıp yaşayan ancak anlayabilir tüm bunları. film bir filmden çok daha fazlasıydı.

24-11-2018
Mekin Sertuğ

Animasyon severler için çok güzel bi animasyon izlemenizi tavsiye ederim

25-11-2018
Tuğrulhan Aksal

güzel film

26-11-2018
Okuşlu Cahti

görüntü net

28-11-2018
Alahan Barlas

HALA İZLEMEDİYSENİZ İZLEYİN İLK SİNEMADA İZLEMİŞTİM SAÇMA DEĞİL , ZAMAN KAYBI DEĞİL ISRARLA TAVSİYEMDİR. 10/9

29-11-2018
Taylan Umuralp

erkek fatma ne ya. yahudilerin çıkardağı şu isimleri kullanmayı bırakın artık, erkek fatma, kara fatma gibi peygamberimizin kızının ismi olduğu için onu aşağılamaya çalışan yahudilerin oyunlarına gelmeyin.

30-11-2018
Kazim Necmeddin

İnanın çok zevk alarak izledim , ufakkende izlerdim şuan üniversite okuyorum.
Keşke dedim çocuklarım vs olsa da hep beraber izlesem her verdiği mesajlar hemde beni eski yıllarıma götürmesi , sonunun dramatik olması çok hoşuma gitti , çok ama çok beğendim

03-12-2018
Atfi Cangiray

güzel film emeğine sağlık bilgin

04-12-2018
Veral Bergin

Harika ya bu adamı Seviyorum

08-12-2018
Hicazi Robert

arkadaşlar çok güzel

10-12-2018
Zikir Abdülmuhtalip

ben boyle film gormedim. cok guzeldi

15-12-2018
Hatem Mertkal

Eglenceli bir film ben begendim.

16-12-2018
Mertol Yeğin

izlenebilir güzel kara dul harikaydı

18-12-2018
Himmet Özertem

bence muhteşemdi

19-12-2018
Abdussamed Candeniz

güzeldi. ama çok fantastik

20-12-2018
Yağısıyan Berkün

sıkıcı…

21-12-2018
Özüpek Tüney

Izlemeye değer film

24-12-2018
Gürgân Nurol

Dövüş kareografileri açısından İp Man 1 ve 2 kadar güzel değildi açıkçası fakat dramatik yönü ile 1 ve 2’den daha iyiydi. Filmi duygusal bir film havasında izledim ve bu dramatiklik beni hiç de rahatsız etmedi. Serinin en iyi filmi olamasa da en dramatik filmiydi. Bu bile bu filmi sevmeme yetti de arttı. Filmin tarihsel açıdan bir tek hatası vardı. O da Bruce Lee ile olan sahnelerdi. Zira film 1959 yılını anlatıyor, zaten İp Man’ın hanımı da 1960’da kansere yenik düşüp, vefat ediyor. Tarihsel hata olan kısım ise işte burası. Bruce Lee, İp Man’a 14 yaşında yani ergenliğe yeni adım atmış bir çocuk iken 1954 yılında öğrenci oluyor. Filmdeki Bruce Lee’yi oynayan herif ise kazık kadar adam

26-12-2018
Ünsan Bedih

Bu tür belgesellere bayılırım.Ancak bu belgesel ateist zihniyetle hazırlanmış.
Hala evrimden bahsediyor.
Oysa tek bir yararlı mutasyon örneği dahi bilim verememişken inançsızlığın yerini dolduracak bsşks bir hiksye buluncaya kadar bu evrim saçmalığı ile milleti kandırmaya devam edecekler.
Basit bir hücreden insan gibi mükemmel bir varlığs kadar yüzbinlerce belkide milyonlarca
mutasyon – değişim gerekir.Bu tüm değişimlerinde yararlı bir sonrakini geliştirici olması gerekir.
Ve bilim o kadar araştırmaya rağmen iyiye giden tek bir mutasyon dahi keşfedemedi.
Keşfedemeği gibi imkansızlığıda biliniyor.Yetmiyormuş gibi bir tane değil arka arkaya yüzbinlerce
yararlı mutasyon mantığını ileri süren evrim saçmalığı hala anlatılıyor
Ateizmin çaresizliği işte..

28-12-2018
Tanbolat Tunca

SAYIN BİLGİN LÜFEN YÜKLEDİĞİNİZ HER FİLMİN İNDİRME LİNKİNİ VERİN LÜTFEN BİLGİN LÜTFEN OKU BU YORUMU

29-12-2018
Aydınol Baytaş

kesinlikle izlenmesi gereken bir film şiddetle tavsiye ederim

01-01-2019
Berat Duray

Film çok güzel. Türkiye’nin de reklamı olmuş bence, kara çarşaflılar yok mu sanki Türkiye de?.
İzlemenizi tavsiye ederim. Teşekkürler.

04-01-2019
Sağıt Tarkan

Hayatımda izlediğim en iyi filmlerden biriydi. Tavsiye ederim. !!

07-01-2019
Vedad Alacan

Arkadaşlar ilk kez bir filme yorum yapıyorum. Yapmadan önce uzun uzun düşündüm. film hakkında biraz bilgi vereyim. Film Noah Gordon isminde amerikan yahudisi bir yazarın aynı isimli romanından uyarlanmış. Filmde İbni Sinayı canlandıran aktör ben kingsleyde başarılı bir yahudi sinema sanatçısıdır. tom payne hakkında bilgi sahibi değilim. filme tarihi açıdan bakacak olursak bildiğimiz tarihle uzaktan yakından ilgisi yok. eğer tarihimizi muhteşem yüzyıl gibi dizilerden (yanlış bile olsa) öğrenen biriyseniz problem yok. Ancak Amin Maalouf ve Noah Gordon (Türkiyedeki özellikle dönme yahudilerin reklemını yaptığı) gibi hayatını Türk ve Müslümanlara dair tarihi değiştirmeye adayan insanlar topluluğunun oyunlarını anlayamayacak durumdaysanız lütfen filimi izlemeyin. Gelelim filmin kalitesine (tabii bana göre) film birincisi çok ucuza çekilmiş, senaryo izleyeni ahmak yerine koyuyor. İngiltereden gelen Mısırdan gelen İsfahanda yaşayan ve Orta Asyadan gelen herkes nasılsa ortak bir dünya dili konuşuyor. Daha birçok saçmalık var. Yeşilçamda çekilse hepsini tartışıyor olurduk. Ana amacı yüzlerce yıl boyunca kitapları çevrilip avrupada okutulan İbni Sinayı tarihten silmek olacak ki filmdeki İbni Sinayı görünce ben daha iyi hekim olurdum dedim. (dört yaşında Kuranı ezberleyen bir söylentiye göre hayatının son döneminde dininin sınırlarını bile zorlayan söylemleri yüzünden dinden çıktığı söylenecek kadar dogmalar karşıtı tarihte bir çok yeni şeyin mucidi bir deha değil yani) Kısacası zaman kaybı demezseniz ve bir Türk olarak olanların farkına varmak istiyorum derseniz izleyin derim.

12-01-2019
Nusrettin Şevket

süpersin yeni film yap tamammı hadi lütfen

17-01-2019
Zana Ahter

Film anlayışı aksiyon,erotizm,kavga-dövüş vs olanların sıkılması gayet normal çünkü kendilerine hitap edecek unsurlar yok..Gayet güzel bir filmdi Jennifer Lawrence için botoxlu diyen yurdum yorumcusu daha 25 yaşında bile değil kendileri ne botoxu

18-01-2019
Göktuna Koçakalp

ben bu yil mezun olucam ve hic de olmayi istemiyorum filimdeki gibi demezun olmak istemiorum arkadaslarla beraber devam etmek istiyorum ve bunu basaracagima inaniyorum

19-01-2019
Ziver İyiol

Radikal islamcilar bir kücük kizi kacirdi dendigi icin cok kisinin filmi izlememesi acaibime gitti dogrusu. Yani müslüman birisi hicmi hata veya yanlis birsey yapamiyor. Gazeteler her gün cinayet haberleriyle dolu, O cinayetleri isleyenlerde müslüman. ozaman o gazeteleride okumamak lazim. Bir grup müslümanin yaptigi kötülüklerden bahsetmek müslüman düsmanligi sayilmazki

21-01-2019
Yağmurca Beytekin

Bilgin kardeş bu yazacaklarımı sen üstüne alınma. Yukarda film çok güzel olduğu halde beğenmeyen bir sürü arkadaş vede sonu kötü bitti diyen arkadaşlara sözüm. Yönetmen çok açık ve net şekilde mesajını vermiş. İnsanın evladı olmazsa mesajıda anlayamaz zaten. O son sahnedeki ufak kızın hayalete gülücük atıp yüzüne dokunması sevmesi herşeyi anlatıyor zaten.Bir çocuğun hayalette olsa bir anneye ne kadar muhtaç olduğunu halbuki babanın kötü biri olması gerekirken çocuklara sahip çıkan koruyan hayaleti kötü algılanması bence daha da fena. Nasıl benzetme yapsam “eskiden müzikler sözleri için dinlenirdi şimdiki nesil müziği için dinlediği gibi” film izleyen kesimde malesef anlamdan çok hareket( action ) arıyor. bilgin ellerine sağlık 10 numara film. Diğer filmlerinde çok güzel takipteyim seni vede her aileli arkadaşlarıma sürekli tavsiye ediyorum.Böle güzel ve anlamlı film için teşekkür ederim.

25-01-2019
Bozer Mucip

Bilgin kardeş öncelikle site
için herkes gibi bende teşekkür eder,başarılarının devamını dilerim.

26-01-2019
Koçakalp Koçakalp

SÜPER FİLM ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYOMM…

31-01-2019
Üstay Teberhun

@skayhan Teşekkürler uyarı için.

03-02-2019
Mülâyim Abdulcebbar

film izlenir arkadaşlar merak uyandıran bir film. Teşekkürler bilgin teksin bu alemde.

06-02-2019
Hayrani Kasım

çokkk güzel izlemeye deger bence

07-02-2019
Kiyasettin Sercay

film vasat falan diyenlere bakmayın muhtemel fılmı ızlememışlerdır bıle. aptal aptal yorum yazmak için yazıyorlar. muhtemelen cocuklardır. fılm harıka. neden fılmı kotulemek ıcın yorum yazarsınız anlamam…..

08-02-2019
Tanak Tuğtay

.. Ya şu Çin’liler film yaparken sapıklık etmeyi ne zaman elden bırakacak, yo edeceksende Sugar Ounch gibi bir şeyler yap bu çooooook kötü. Bırak onu geçen gün Çin-Uygur savaşlarını konu alan bir film izledim o kadar güzel konusu olan filmi bile rezil etmişler, yazık yaw.

10-02-2019
Yalçınkaya Bilmen

film ğüzel ama isterdimki sezar en ufak cocuğunu insana bıraksın ona iyi bak desin onu yetiştirmesini istesin bu şekil bitmesii olmamış .. güzel film mutlaka izleyin derim

13-02-2019
Efgende Ergüven

güzel film, izlenilebilir…10/7,5

14-02-2019
Taki Topçam

Çok güzel bir film. İzlenmeli

15-02-2019
Mamo Ömerul

abi çok güzel 6 kere izledim bıkmadım lütfen filmi beğenenler yorumu beğensin

21-02-2019
Nevc˜han Serçin

IMDB Nin Böyle Flimlere Yüksek Bi Oran Vermesi(8.0) Ve Benımde Ona Bakarak Filimleri İzlemem Beni Yanıltmadı..170 Dk Lık Bir Filmin Neden Son 40 Dakikası Soru İşareti Dolu?Kötü Görünen Doktor Aslında İyi Biri,Ve Yardımcısı Tam Bir Psikolog Doktoru,Adam Gercek Bir Hasta(Zeki Bi Hasta Diyelim)..Filmin İlk 120 Dk sı Sıkıcı Ama İzlemek Zorundasınız Son 40 Dk Yı Anlamak İçin..Güzel Bir Flim 10/7,5

24-02-2019
Müderris Mezit

yemin edrim süper ya böyle bir şey olamaz adı üstünde zaten kader ya müthişti ya ya yemin ederim

27-02-2019
Abdulbari Ferdun

Ya ama boyle bitemez bende aşık oldum hemde cok agladim

01-03-2019
Medayin Ruhşan

selena gomezi cok seviyorum kimse benden daha selen GOMEZ den daha cok hayranı olamaz hahaha selena selena selena selena selena gomezle tanışmayı cok istiyom ♥♥♥♥ selena gomezi cok seviyorum 1 kera daha söylüyom kimse benden daha cok selena gomezden daha iyi hayranı olamaz

02-03-2019
Rıfkı Muti

Düşünmeniz bile hata arkadaşlar hemen izleyin

05-03-2019
Bozerk Tunçtürk

Çocuk filmi

08-03-2019
Özilhan Savun

harika bi film izlenmeliii

09-03-2019
Boratay Erkınay

Filmi izleminizi tavsiye ederim. Bence gayet güzel bir film. Kötü diyenler olabilir ancak zevkler ve renkler tartışılmaz, buda benim görüşüm.

10-03-2019
Özke Öngör

1 kişi durmadan insanları yeniyor saçma boş vaktiniz varsa izleyin.10/6

11-03-2019
Şefi Yektacan

hiçbiri değil de filmin sonundaki altyazı kopardı beni :))) BİLGİN YÜKSELİYOR :))))

16-03-2019
Suhan Tarımer

Adam sandler biliyor bu işi ya çok iyiydi sonu hele öyle bir topladı ki bayıldım ya yorumları okuyup izlememezlik yapmayın kesinlikle izleyin !!!!

21-03-2019
Karaörs Masum

Ula benım T-REX var Ark’da 140lv walla 2 koyardı şuna ya:D

25-03-2019
Sabri Balatekin

sonunun boyle biteсegini sanmiyordum sok oldum ve agladim ….

26-03-2019
Ertay Harun

Çok çok etlili bir film değil ama izlenılebılır arkadaslar. zaman kaybı degıl yanı. Tesekkurler

27-03-2019
Sonbay Türkdoğan

Bilgin bu film o film değil lütfen ilgilenir misin?Ji Zhan filmi olması lazım lütfen bu filmi değiştirin Ji Zhan çok güzel film.Hiç bir yerde yok ekleye bilir misin film açıklamasındaki filmi lütfen.Bekliyorum hocam

29-03-2019
Ramazan Serkan

harika bir film bayıldım

03-04-2019
Çelebi Çelikel

Süper! Stephen King gercekten King

06-04-2019
Ramis Settar

harıka ötesı sahane mükemmel

08-04-2019
Akkın Azrak

gerçekten güzel bir çalışlma olmuş. gerceklere yaklaşımı bu kadar mı ince olabilir işte Amirr khan farkı…

09-04-2019
Sunal Uğuray

Süper bir animasyon filmi.Türk animasyon sektöründe milattır bu film.İnşallah devamı gelir.Her yönüyle çok güzel.İyi bir iş başarmışlar.Bu tarz şeylerin nette yayılması sevindirici.daha çok insana ulaşıyor.Ben satın alacağım bu filmi.Arşivlik bir film.Emeği geçen herkese teşekkürler.

15-04-2019
Yasin Bulut

süper bir film tavsiye ederim

18-04-2019
Afif Ali

Film güzel ama sanki filmde bir eksiklik varmış yada daha iyi olabilirmis gibimede geliyordu ama yinede 10 numara bir filmdi

19-04-2019
Hulagu Kayatürk

jack is nerde back io

24-04-2019
Çekin Demirsoy

cok bilindik bir senaryo mafya polis iliskisini anlatıyor aynı zamanda duragan bos zamanda izlene bilir ama genede emege saygı…

25-04-2019
Mirhan Sağanalp

kesinlikle izleyin arkadaşlar düşünmeyin bile çok güzel…

26-04-2019
Paşali Sšheyla

Ters köşe en bi sevdiğim.

28-04-2019
Mert Sezer

bilgin kardeş bu site favariler arasında yani ailecek film izleyeceğimiz zaman sadece senin siteden izliyoruz oğlum kızım ve küçük oğlum da filmlerin afişleri dikkatimizi çekiyor açıyoruz +18 ,korku,romantik,diye kategorilere ayırsan sadece aile filmleri ana sayfada kalsa daha iyi olur diyorum ben rica ediyorum seçeneklerden her kez istediğini seçer izler bu ricamı dikkate alacağını ümit ediyorum

30-04-2019
Gökdal İnak

güzel dogal bir film..

05-05-2019
Tekinsoy Nüvit

gercekten cok guzel bii site olduguna kanaat getirmiş her şeyin hakını vermıssınız herkese başarılar dilerim keyif verici bir film insan keyıf alıyor teşekkurler

05-05-2019
Tanju Turalp

sonun neresini anlamadınız,anlayamıyorum

07-05-2019
Alkor Atatüre

2 sı çıkmasını ıstıyorum çok guzel

08-05-2019
Kirami Özdamar

Çok Güzel Bi Gerilim Filmi

09-05-2019
Sıba Tanören

super 10/10 mükemmel ya çok güzeldi

11-05-2019
Dirican İlaldı

film gercekten cok güzel emeginize sağlık

12-05-2019
Kızılboğa Necati

Ben Azerbaycandan katiliyorum film cok guzel ellerinizi sağlık

13-05-2019
Uztürk Emru

şükür güzel bir film koyabildin artık bilgin !

16-05-2019
Günvar Kansu

zaman kaybı

19-05-2019
Reşit Uluer

ilk başlar oldukça sıkıcı sonlara doğru biraz sarıyor gibi ama izlenmesede olur derecede cokta harıka degıl yanı

20-05-2019
Akalın Alpdemir

film güzel!!!slm bilgin,senden bir film istiyorum,an american legend..yardımcı olabılırsen sevınırım?

22-05-2019
Cansoy Feyzullah

Şahane,santranç bilmeyenler için özellikle tavsiye ediyorum. Ayrıca turnuva dan ziyade, anlatılmak istenilen olgu çok çarpıcı ve muntazam bir sonla bitti. Büyük resmi görmek lazım

23-05-2019
Göken Zülküf

Güzel bir film Teşekkürler Bilgin Bilge .. Neredeyse hiç kavga olmadı

26-05-2019
Elöver Örsel

uzun zamandır bi filmin etkisinde kalmamıstım güzel oldu.

30-05-2019
Eshat Işik

film cok güzel ama sonu kötü olmuş iyi güzel film tavsiye ederim

01-06-2019
Önsal Şahzat

teşekkür edenler reklamlara tıklayarak teşekkürlerini maddeye dönüştürebilirler ben buraya teşekkür pek yazmıyorum ama her girdiğimde bütün reklamlara tıklıyorum sembolik te olsa faydam dokunsun diye. çünkü sayesinde birçok filmi izleyebiliyorum. başka sitelerde böyle değil çünkü giriyorsun filme tıklıyorsun içinden hiçbişey çıkmıyor video bulunamıyor falan saatlerce uğraşırıyor bir de film de izleyemiyorsun. bu nedenle bilgin bu işe devam etsin diye sadece kendimi düşünerek bu reklamlara tıklıyorum. kolay gelsin. bu film benlik değil o ayrı izleyeceklere iyi seyirler dilerim.

04-06-2019
Necattin Selamettin

Ya film güzeldi izlemeye deger

07-06-2019
Özdilmaç Satvet

süper ötesi öneririm

15-06-2019
Hayri Kaşka

Gayet Güzel Bir Filmdi Herkese Tavsiye Ederim Tşkler BİLGİN …

20-06-2019
Öveç İdikurt

Korku filmi değilmiş arkadaşlar, fragmana sakın aldanmayın. Özetle kötü film.

23-06-2019
Yaldırak Biner

filmi cok beğenmedim gercekten vasat ismine göre aksiyon yok 10 üzerinden 3

26-06-2019
Erenkara Gürarda

Film harika yaa bide buz devr 4 ün sesi düzelse

30-06-2019
Mitat Tuğcan

zaman kaybı diyen arkadaşlar..ne kadar yakından bakarsanız,o kadar az şey görürsünüz…

07-07-2019
Eldar Şadettin

Tamam . Süpersin

08-07-2019
Sacit Soral

İyi Günler Bilgim Abi ÖrumcekAdam Serisini Ekleyebilirmisin Siten ve paylaşımların Cok emek İsteyen Güzellikte Cok Teşekur ederim….

10-07-2019
İlkem Mursel

Film harika kötü diyenlere katılmıyorum bence izleyin

13-07-2019
Uçma Yaşartürk

Gerçekten çok seviyorum kedi kadınıda filmide.Teşekkürler bilgin.

16-07-2019
Nurbolat Sevban

Koşarak uzaklaşın..

18-07-2019
Zülfi Abdulcelil

Baya guzel bir film herkese tavsiye ederim

20-07-2019
Dervişani Fettah

cok güzel arkdaşlr mükemmel:) izleyin

22-07-2019
Abuzer Akgöl

bence çok güzel bir film en az 5 kere izledim .herkese tavsiye ederim ..

23-07-2019
Gerçek Düzel

yorumlar abartılı film güzel değil sıkıcı 10/3

24-07-2019
Kanber Koyak

Serinin her filmine adamların en iyi filmi daha üstüne çıkamazlar diye düşünüyorum ama her yerni filmde adamlar 2 tık daha iyisini çekip izlettiriyorlar.Nasıl beceriyorlar anlamadım abi

25-07-2019
Soydaner Soydaner

çok güzel filmdir, izleyin tavsiye ederim

26-07-2019
Birsin İvecen

begendim

31-07-2019
Ağmur Ceylani

çok güzeldi bu filmi seviyorum:)

02-08-2019
Sebat Tamaydın

harika kesin tavsiye ederim sürükleyici

03-08-2019
Erünal Karayel

bilim kurgu severek izliyecekseniz hiç izlemeyin ben izledim o konuda güzel değil ama dram seviyorsanız izleyin bence

04-08-2019
Bars Budak

Bu film süper izleyin

06-08-2019
Mevcut Tunçok

müthiş bir film. aksiyon en yüksek seviyese 10/10

09-08-2019
Vefa Celâli

film süper zaman kaybetmeden izle hemen…

13-08-2019
Uraltan Yordamlı

gece izledim sabaha kadar uyumadım ya sanki köşeden üzerime gelecek gibi ama çok beklediğim bi film di tşklr admın süperdi …

17-08-2019
Cebrail Doğa

gerçekten insanın izledikçe izleyesi geliyor

20-08-2019
Erdal Köksan

bence oskar almalı…!

21-08-2019
Reyis Karaboğa

Beş Para Etmez Vakit Kaybı.

26-08-2019
Akel Aysungur

Allah senden razı olsun ATAM…hadi özgürlükten topraktan da geçtim…sayende anam , babam belli adım hans , corc değil…hakkın ödenemez…Allah senden razı olsun ATAM…

27-08-2019
Şahat Taydaş

Hayatımda 1.sırada Harry potter serisi var filmde 2 koruyucu buda 3.cü heralde ama ben bilgin filmlere bayılırım

30-08-2019
Abdulhafiz Fetdah

hakan bilimkurgu , fantastik ve verdikleri mesajlardan uzak dur , kapasite meselesi

01-09-2019
Gür Nurol

Bilgin part 3 yarıda kesiliyor.İlgilenirsen sevinirim.

05-09-2019
Mihraç Tayyib

tek kelimeyle harika

09-09-2019
Rüşen Turabi

Helena Bonhamı iyi bir karakterde görmek garip oldu

11-09-2019
Boyer Mecittin

paylaşım için ellerine sağlık. çok güzel paylaşımlar yapıyorsun. durgun ve uzun sohbetli askiyon filmleri sevenler mutlaka izlesin. ben şahsen pek beğenmedim. IMDB-nin 8.0 verdiğine de şaşırdım. puanlama hiç doğru olmamış. en fazla 6.7 alır.

12-09-2019
Kâmran Oğaner

Süperdi! Snape’de öldü pofff. Lupin’le Tonks da gittiler. Fred’de gitti. Of ya.

17-09-2019

En çok izlenenler

Late Phases 2014 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.0 /10

Kategori: Korku

Sıcak Kalpler – Warm Bodies 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.0 /10

Kategori: Romantik

Ölüler Yükseliyor – Dead Rising Watchtower 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1006 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.2 /10

Kategori: Korku

Mayaların Laneti – Xibalba 2017 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1006 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.4 /10

Kategori: Korku

Korku kategorisinde son eklenenler