Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Karan Manzur

Arkadaşlar çok güzel bir film %80 oranında

25-02-2018
Cabbar Akıner

Teşekkür ederiz kardeşim

26-02-2018
Cuma Duransoy

öncelikle burda her filmi izlediğimde 2 tane extra çakarım. film güzeldi ama anlamadığım arkadaş her filmin sonunda bir şarkı neden olur

28-02-2018
Yalınay Birgit

alın size hayat gerçek yaşam

01-03-2018
Oksev Mümin

Atila Dorsay en beğendiği filmler listesine almış. Anlattığı şey çok güzel..Anlatma ise o kadar değil.
6/10

03-03-2018
Yâren Yürük

Verilmeye Çalışılan Mesaj Çok Süperdi Mustafa Kemal ATATÜRK’ün Yoklugunda Olacak Şeyler Bunlar NE MUTLU TÜRKM DİYENE

04-03-2018
Mefhar Mefhar

mesele boksun nasıl olduğu değil kötü yorum yapan birisinin bokstan ve boks ruhundan anladığınıda zannetmiyorum..iyi bir özveri örneği.teşekkürler bilgin umarım daha sık görürüz böyle filmleri.

05-03-2018
Aktunç Arsoy

yaw benım anlamadıgım filmin vermek ıstedıgı mesaj ne ? aşk filmi olarak mı ızlemelıyız bunu ?

06-03-2018
Caner Demirbaş

Filmin 2-ci ksimi mutlaka cikmali:D Valla guzel film:)

07-03-2018
Erenler İlmen

Güzelmiş..İlk 15-20 dakika biraz olağan,daha sonra hareketleniyor…

08-03-2018
Ayvas İkrameddin

tek kelimeyle süper en çok güzel karekter cesur şirin

09-03-2018
Ediz Ergüneş

fena bi film değildi izlenebilinir ama fazla bir şey beklemeyin.

10-03-2018
Vefi Ati

güzeldi beğenmeyenlerin aksine ben beğendim doğrusu sonundaki cümlede cuk oturmuş bilgin ince birisi olduğunu bir kez daha kanıtladın sen bu iş için doğmuşsun sanki

12-03-2018
Eslek Mutluer

bence muhteşem bir filmdi ayrıca çocukla kız cok yakısıyor <3

16-03-2018
Medit Medit

filmin yüzde yetmişi ingilizce müzikalle geçiyor ve hiçbirşey anlaşılmıyor ve ciddiyet yok oyuncularda hani çekilmeseymişte olurmuş dedirttiricek filmlerden konusu güzel ama işleyememişler masalları birleştirmeye çalışmışlar ama müzikal yaptıklarından konuyu piç etmişler

18-03-2018
Süyek İklim

birinci partı izleyip kapatan adamların yorumlarından ne hayır beklersın..

23-03-2018
Mettin Recail

Bilgin cok tewkkurler harki bir film !

25-03-2018
Songur Aladdin

iğrendim, bun ne ya?! berbat olduğu gibi bi ders bi zevk de vermiyor! KISACASI ANLAMADIM BİLE! berbat bitti..

28-03-2018
Teke Zülküf

Bilgin bu player iyi değil hocam görüntü iyi olmuyor öbürü daha iyidi

30-03-2018
Şeyyat Ünalmış

güzel film etkileyici

31-03-2018
Sargut Şebap

hani bizde bir laf var ” kel basa simsir tarak diye” iste bu filmde tam boyle olmus, admin adamim eline saglik, sonu anlamsiz biten filmleri ben sevmem o yuzdende bana göre seyredilmez ama genede size birakiyorum …

03-04-2018
Alkoç Atatuğ

İzledğim en iyi buz devri filmi

09-04-2018
Tangör Tunçbay

cokk aladim ;xxx sonu felaket cedric oluyo felan ;((((((((

11-04-2018
Vahdettin Gönenç

Tek yeteneği olan sen değilsin *bilgin*

14-04-2018
Oktürk Çağin

Sayısız film izlemişimdir lakin hayatımda yorum yaptığım ilk film…
İzlediğim bilim kurgu filmleri arasında ilk 3’e girdi…
Filmin İNANILMAZ ötesi bir işleyişi var ve OLAĞANÜSTÜ bir konusu.. Film izlerken kafa yormanız gerekebilir. Bu konulara ilginiz var ise film daha da tadından yenmez bir hal alıveriyor. Zaman döngüsü bu kadar güzel işlenebilirdi..
Puanım 10 üzerinden 10.

18-04-2018
Ruhi Aybaba

Çalışan veya okuyan biriyseniz bunu izleyeceğinize gidin dinlenin derim.. Emeğe saygı saolasın bilgin.

24-04-2018
Hüsem Ürfettin

Filmde her duyguyu hissettim filmde eğlendiğim yerler güldüğüm yerler kadar ağladığım yerler de var işte gerçek bir film bu gerçeği anlatan süper bir film dünyada 2 tür insan vardır ne müslüman ne hristiyan ne yahudi nede hindu iyi ve kötü… izleyin pişman olmazsınız!!!

27-04-2018
Başel Dalgıç

çevrilebilecek en güzel filimlerden biri bişey yapmalarına gerek yok kameranın karşısında dursalar bile yeter gözümüz alışık hepsinin filmini en az 1 veya 2 kere izlemişizdir
Kısaca bumudur abi BUDUR

30-04-2018
Gökalp İltaş

çok güzeldi

06-05-2018
İyicil İyicil

Bilgin abi 720HP kalitesinde film vermen cok iyi birsey bu sekilde cozunurlugu yuksek filmleri cogaltirsan eger sitedeki hit oraninin artacagini dusunuyorum basarilarisin devamini bekliyorum.

07-05-2018
İlgar Kırhan

bilgin sitenin abonesi oldum her aksam flim izliyorum eline emegine saglık site on numara tesekkürler

09-05-2018
Özlü Ebazel

sitenize bayıldım filmde cokk güzeldi ..
sorunsuz izletiyorsunuz fimleri..bunun icin ne kadar tşk etsem azdır.
umarım bu kalitenizden ödün vermezsiniz..
sevgiler saygılar emekleri gecen arkadaşlara…

12-05-2018
Fikrettin Nursel

ivan drago arnold dan fazla fılmde oynamaya başladı

15-05-2018
İsmailhakki Sebahittin

BU ADAMIN OYNADIĞI TÜM FİMLER İYİ KENDİSİDE İYİ BİR OYUNCU

18-05-2018
Derya Fevzullah

film hrikaydı türkçe düdlaj olsa daha iyi 10 üzerimden 8

24-05-2018
Tunçtürk Evsen

tek part secenegi koymuyorsun bilgin ozel sebebi varmı bilmem ama partsız olsa ıyı olur

27-05-2018
Ecehan Gözaydın

10 numara 5yıldız bir film niçin böyle dedim içinde herşey var bilim kurgu aksiyon aşk saçmalık vs vs vs vakit kaybı olmadığını düşündüğüm ve tavsiye edebileceğim bir filmdi tşk admin.

01-06-2018
Aybar Baykor

bu filme sinemada gitmistim biraz ön yargili davranip sacma bulup 20 dakika seyredip cikmistim bu filme yapilan olumlu yorumlari okudum tamamini tekrar izledim ve yanildigimi anladim film gercekden cok iyi arkadaslar siddettle tavsiye ederim .. emegine saglik bilgin kardesim ..

02-06-2018
Mehemmed Sitdik

Güzel film, izlenebilir.

06-06-2018
Ongay Sözal

Film çok güzeldi. Bir Helen Mirren’i seyretmek bile yetti..

11-06-2018
Altıntuğ Aygün

bu korku filmleri hayatta her şeyden korkmamızı sağladı

12-06-2018
Mehmethalit Özlemin

10.kez tekrar seriye başladım sıra Azkaban Tutsağı’nda (:

14-06-2018
Ahdettin Cezo

kültür şokuna girmenizi gerektirecek bir olay yok birbirini çok seven iki insanın hissettiklerini düşünerek filmi izleyin izleyeceğiniz en dokunaklı filmlerin arasında yer alacağına eminim.

15-06-2018
Necai Selametdin

klasık bır amerıkan fılmı bu adamlar ne cok sevıyolar kendılerını ovmeyı fıkme cektıklarının 10 da 1 ını yapsalar ıcım yanmıcak hrıstıyanların kendılerını nasıovup muslumanları kotu gosterdıklerını ızlemek ıstıyosanız ızleyın

17-06-2018
Uzsan Özbek

Ben canım sıkıldıkça izleyebiliyorum bu filmi 3. Kez tr dublaj olarakta izleyecegim tavsiye ederim

19-06-2018
Gökbudun Çevikel

gayet güzeldi.yanlız rogerin boyu biraz kısaydı sanırım ama genede süper bi film ..:))))

20-06-2018
Akdoğan Ayrıl

süper

21-06-2018
Recayi Akıncı

çok süper süper süper

22-06-2018
Şansal Tekinal

oz büyücüsü harika bir klasik.ailece seyredilebilecek güzel bir film.teşekkürler bilgin

23-06-2018
Gökçül Eriker

çok güzel ama sonunda rapunzel çok çirkin

23-06-2018
Saner Şaner

ben ilk defa yorum yazıyorum ve bılım kurgu filmi hastasıyım.. ama kardeşim fılmın sonu berbat o ucaga nasıl gırıpte çıkarıyorsun sacma olmuş

24-06-2018
Medayin Ruhşan

önceki serileri gibi harika olmuş.Herkese tavsiyem olsun.Emeğiniz için teşekkürler.

26-06-2018
Semahat Tanaltay

sonsuz tşkürler, çok güzel duygusal ve alinin önemini birkez daha anlatıyor bu film, 10 üzerinden 8
biraz yavaş ama oyunculuk güzel

27-06-2018
Metecan Tahayasin

gerçek hayatta kumarhane ve kasa her zaman kazanır evet çünkü kazanmaya programlanmıştır

29-06-2018
Ensar Kalender

keyifli izlemeler arkadaşlar güzeldi.ADMİN BÜYÜKSÜN EMEGİNİZE SAGLIK

30-06-2018
Sezar Abdülfettah

valla brava bilgin sorunsuzca film izleyebildiğim tek adressin tebrik ediyorum seni

03-07-2018
Ünlüsoy Alibey

çok güzel film teşekkürler

06-07-2018
Özön Aptülkadir

Bu filme saçma diyen yaşamasın.. sürükeyici harika filmdi !

08-07-2018
Abubekir Cebli

İlk başlarda sesde sıkıntı oluyor ama sonrasında film akıp gidiyor mutlaka izlenecek filmlerden…

14-07-2018
Bedii Fanambinana

adamın tüm filmleri on numara

15-07-2018
Beyler Fevvaz

ABİ KIZA HASTA OLDUM YA KIZ ÇOK GÜZEL BUKIZIN BÜTÜN FİLMLERİNİ İZLEDİM FİLMDE SÜPER HARİKA İZLEYİN GERÇİ SADECE BUKIZI BİLE İZLESENİZ OLURYA FİLM SÜPER

19-07-2018
Ağabay Akgündüz

zaman kaybı sıradan

20-07-2018
Cercis Gürler

bence güzelbir film özellikle çatışma sahneleri başarılı

22-07-2018
Ergün Keleş

mükemmel bir film herkeze tavsaiye ederim

24-07-2018
Üntürk Üntürk

super film tesekkurler

25-07-2018
Sayeddin Adıgün

bilgin ogulcanın bi nevi biraz bahsetti bu tarz filmler paylaşırsan seviniriz senden rica ediyoruz bi de cewap wer senin de maksat fikrini alalım

26-07-2018
Ulakbey Yaygır

Koca cona cok ama cok uzuldum… Filme de cok agladim… Mexe aferin

27-07-2018
Alkin Hazim

gercekten güzel bi film. japon kore bilumum çekik göz filminden nefret ederim ama soluksuz izlettii..

29-07-2018
İzbörü Demirpençe

ya ne oldu şimdi ruhlar adamın içine mi girdi off çok fena harika bi filmdi yaşlı cadı sonnda aldı adamı:(

31-07-2018
Serbülent Ergülen

bnce en güzel film teşekkür ederım

03-08-2018
Kavurthan Sağlamer

fena değil izlenir

08-08-2018
İzzeddin Nafii

Gerçekten güzel bir film, izlenmeye değer. ADMİN TŞKLER İYİ FİLMLERİ YAKALIYORSUN

09-08-2018
Balâ Çaydam

çok güzel izlemenizi tavsiye ederim

10-08-2018
Karabükey Arıkhan

Bilgin… Sağol.. Ellerine sağlık….

12-08-2018
Usuk Azettin

Film çok güzeldi bayıldım…. Ya ayrıcada bi film vardı bi hoca galba sokak dansçılarıyla böyle balerinleri yada işte o klasik dans edenleri birlrştirip bi gösteriye katıyolardı falan zor oldu ama o filmin adı meydi acaba yardımcı olabilirmisiniz ?

14-08-2018
İdikurt Ertem

asla ama asla bu buzdolabını açmayın :)) hehe iyi di sonu

15-08-2018

En çok izlenenler

Death Note – Light Up the New World 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.9 /10

Kategori: Suç

Mafya Savaşı – One in the Chamber 2012 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1008 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.0 /10

Kategori: Suç

Hırsız Kedi Paris’te – 2010 Türkce Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1010 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.4 /10

Kategori: Animasyon

Hızlı ve Öfkeli 8 – Fate Of The Furious 2017 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1012 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.2 /10

Kategori: Suç

Suç kategorisinde son eklenenler