Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Vesim Muslih

Liam Neeson’un oynadığı “Unknown” filminin bir gömlek üstünü…Sanırım Jaem Collet-Serra nazire yapmak istemiş

25-02-2018
Koryiğit Köktürk

Güzel Filmdi Tavsiye Ederim İzleyin :):)

26-02-2018
Bozbaş Ersan

All is Well hayatımda bu cümleyi hiç unutmayacağım harikaa bir film ne hissedeceğimi şaşırdım ağlarken güldüm sevinirken üzüldüm nasıl birşey bu abi yaaa

28-02-2018
Meşru Somel

Thor : Karanlık Dünya Cıktığında Yüklersen Sevınırım.

01-03-2018
Berna Dündar

bana biraz garip geldi bu film açıkçası bekleneni verememiş ama yine de de izlenir

03-03-2018
Bayar Demirkaya

sen harikasın bilgin.. film on numara. kurgu apayrı ama kahramanlar fena

04-03-2018
Tanır Tura

2. partta bir ses problemı var..Onun dışında filmi izlemeye devam edıyorum :)) İyi gidiyor

05-03-2018
Behsat Fedayi

İmanın olunca kadere ve kazayada inanınırsın, mazalllah olmassa ahanda böyle kimin kimi uyuttuğu belli olmaz.:) Vesselam.

06-03-2018
Yurtsev İlkim

Film 10 Numara izleyin kaçırmayın…bilgin dün gece filmi alt yazılı izlettin bize bugun türkçe koydun

07-03-2018
Bolkan Çayhan

teşekkürler güzel bir filmdi

08-03-2018
Durul Ergenekon

izlenir ama konusu iyi değil daha iyi olabilirdi zamanı olan izlesin vasat film

09-03-2018
Haşmet Kargın

film guzell izlenecek kadar harıka..

10-03-2018
Halid Merdali

Yer yer espri kalitesi düşük olsada. bolca bel altı esprileri olan bir film ben beğendim. Amerikan pastası tarzını seviyorsanız buyrun izleyiniz.

12-03-2018
Danışman Fakir

hacılar ya bu fılım bastan sona uyduruk efek eyrıne oyun lardan alınmıs kaza sahnelerı var turk fılımı bıle bundan daha ıyı enezından hacı murat ve gercek bu onlardanda kotu hıc tavsıye etmem tom ve cerı ızle daha ıyı

13-03-2018
Behre Fazli

film eh fena sayılmaz bu türü sevenlerin izleyebileceği bir film.Fakat bu sitede çok film izledim,böyle kötü bir çeviriyle alt yazı görmedim..arkadaş kimden ingilizce ögrenmişte çevirmen olmuş anlayamadım..konudan uzak ,tamamen atmasyon bir altyazı..yine de arkadaşı yüksek hayal gücünden dolayı tebrik ediyorum.Ucundan bile geçememiş bilgisi olsun ..umarım site de bu hataları dikkate alır.

14-03-2018
Tahip Tahip

çok güzel bir film keşke diger serileride olsada izleseydim dedigim filmlerden birisiydi

15-03-2018
Müldür Sökmensü

Yaratık saçma değil arkadaşlar.uydurulmuşta değil.her filmde belki diğerleriyle kıyaslanınca az gelebilecek ama rakamsal olarak çok bir yatırım var.bu film bir efsaneden yola çıkılarak yapılmış.baykuş benzeri yaratık daha bütçeli başka biçok filmde kullanıldı.hatta gerçekte var olan ufak bir kasabada uykularında filmdekine çok benzer bi yaratığı tarif edip kendilerini kaçırdığını zarar verdiğini söyleyen birçok kişi ve arka arkaya kaybolan bir sürü insan vardı.kaybolmalar kanıtlandı ancak iinsanlar bulunamadılar.koskoca evrende sadece kendimizin olduğunu düşünücek kadar egoist ve bencil olmayalım.filmi evet ama şeçilen konuyu ve yaratık şeklini eleştirmek yankış olur.

16-03-2018
Gökçekalp Lukasz

Gercekten guzel bir filmdi. Bana Esaretin Bedeli filmini animsatti. Cok fazla amerikan propogandasi goremedim ben. Bayrak amerikan bayragi ancak sozler genel anlamda asker ve savas uzerine. Hangi millete uyarlasaniz olur. 8/10

17-03-2018
Tural Evcimen

Film güzel fena değil

18-03-2018
Dönmezer Enver

film çok güzel

19-03-2018
Erhan Gürkan

zaman kaybı

20-03-2018
Süleyman Taştekin

abi sonu neden böyle bitti gercekten güzel bi film ama eksik kaldı sonu

21-03-2018
Itri Ukuş

Yarış atı konulu Secreteriat ve Seabisquit kadar başarılıydı.Bir atın ve binicisinin Olimpiyat şampiyonluğuna kadar giden gerçek hayat hikayesi çok başarılı canlandırılmış. Çok beğendim.

23-03-2018
Turkan Yalkı

harbiden süper film

24-03-2018
Mümün Şali

güzel bir aksiyon filmi tşk bilgin

27-03-2018
Mirkelâm Yergin

ben böyle berbat film görmedim

29-03-2018
Karakaya Okşan

film süper. abd (Yahudi sopası) önce kendine düşman oluşturuyor, düşmanı o halk içinden seçiyor, sonra sözde insanlık ve barış için o düşmanla savaşıyor gözükerek halkın ve kamuoyunun bakışını buraya çekiyor. sonra istediği ne varsa onu almaya başlıyor. tipik cambaza bak oyunu… bu arada Müslüman teröristtir imajını da yayarak birden fazla kuş vuruyor…

01-04-2018
İlal Narter

sadece filmin sonu güzel
çok sıkıcı hemen başka filme geçin

02-04-2018
Nehri Şefik

güzel izlenecek film

04-04-2018
Uğuş Özyörük

süper bir film.sürükleyici,süprizlerle dolu,maceralı.Tarantino yine yapmış:)

05-04-2018
Hünkar Müfid

bence çok güzel azdaha ağlıyordum çok duygusal
:(:)

06-04-2018
Rüçhan Songurhan

bilgin tesekkur ederiz bu tur cizgifilm animasyon yukleigin icin ancak turkce altyazili kizim dortbucuk yasinda izlemek istiyor ama anlamiyor sanirim mesajimi aldin tesekkur ederim elin emegine saglik seviyoruz seni her ne kadar gormeyip tanimasak da

07-04-2018
Tuncal Sözer

Kesinlikle İtalyan turizm bakanlığının hazırlattığı reklam filmi. Sinema falan değil……….

08-04-2018
Gökmenalp Kişihan

kesinlikle süper bir film herkesin izlemesini öneriyorum tşk ler bilgin site harika

10-04-2018
Arikan Ednan

Film saçma zombi filmi gibi,her filme yorum atmam ama gece vakti izledim pişman oldum ZAMAN KAYBI Uğurq sen cin Ali’yi izledigin için sana etkileyici gelmiş ola bilir. BİLGİN Kardeşim bilgin olsun bu film ilk 50’yi hak etmiyor.

11-04-2018
Köktan Oğuzbala

film güzel mantık hataları var ama keyifli

12-04-2018
Alabaş Aytuğ

idare eder ama biraz sıkıcıydı ^^

13-04-2018
Cansunay Dikçam

hayatımdan izlediğim en güzel bilim kurgu idi teşekkürler bilgin 10/10

16-04-2018
Abtullah Cebli

hıhııımm güzeldi demi film ?? evet iyiydi ya bide norveç sinemasının kendine has karakterlere odaklanması sanki bi havası varya oda hissediliyor dimi amma ?? aynen yaa bu trol avı filmindede hissediliyordu …. son zamanlarda çıtayı yükseltmeye başladılar

17-04-2018
Uzman Zaman

güzel film

20-04-2018
Görgüç Eripek

Nicholas Cage’i daha iyi filmler de görmek isterim.10/6 anca

25-04-2018
Müren Yetkin

seLam kendinize bir şans verin ve muhakkak izLeyin emin oLun sonunda güLümsüyor oLucaksınız. Tşk admin..

27-04-2018
Esener Mevlût

amanda seyfried in kusursuz oyunceluğuuuu..!! film çok iyi.

02-05-2018
Robert Kocabey

Neden kıyaslama yapılıyor aamir shahrukh arasında her ne kadar kabul edemeseniz de Bollywoodun en sevilen aktörü Shahrukh bazıları aamir den üstün olduğunu kabullenemiyor o yüzden kıyaslama yapmamakta fayda var her türlü önde çünkü Kral.

04-05-2018
Mutluer Sönmezer

güzel film izlemeye değer

05-05-2018
Çalım Günay

gerçek ten çok güzel komik ve muhteşem

07-05-2018
Malik Oktar

film süperdi özellikle deniz kızlarının geldiği sahne çok güzeldi.

08-05-2018
Savni Tokyay

çok güzel bir film

10-05-2018
Ulutay Yılma

GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL

11-05-2018
Tanla Yalınay

çok güzel anlamlı duygusal, filmin sonunda çalan şarkı 10 numara

12-05-2018
İmre Öztekin

Film başarılı…

17-05-2018
Uralp Yordam

film harika tek kelimeyle mükemmel abartılı yanları olsada..:D

18-05-2018
Nurersin Şentürk

film çok guzel

19-05-2018
Usum Baattin

animasyona ilgi duyanlar ekran başına..10/8,5

20-05-2018
Saykut Talaykan

Abi çok iyi ya

22-05-2018
Bozlak Hankan

kim ne derse desin kesinlikle izlenmesi gerekn süper ötesi bir başyapıt.
seyretmeyen cok sey kacırır

23-05-2018
Uluğ Tör

televizyon filmi

24-05-2018
Nusret Şeşen

harika bir film herkese tavsiye ederim bence izlemeyenler mutlaka izlemali harika

25-05-2018
Mürselin Sari

çeviride güzel filimde

27-05-2018
Aktün Artaç

bu adamın oyunculuğu süper ya. ilk film daha güzel olsa da. bu tarz filmlerin artmasın temennisi ile 10/8 veriyorum.

29-05-2018
Berkant Durkaya

bu ölüm yarışı 1 asıl digeri 2 çok güzel film ama isimlerde saçmalamışlar

02-06-2018
Ongunsu Oykut

saol bılgın en azında canımız cıkılmıyor teşekürler

05-06-2018
Vedat Bereket

Güzel Film izleyin.

06-06-2018
Uğural Yavaş

cok guzel bir film ama BOYKAYA cok uzuldum

08-06-2018
Güleç Kısmet

merhabalar emeği geçen bütün arkadaşlara tşk ederim… film konulu ve anlamak isteyene çok şeyler anlatmatadır.
Saygılarımla…

09-06-2018
İçöz Erkunt

film cok guzel

11-06-2018
Uğursay Ceben

belki konusu saçma filan ama bence çokk komik güldüm yani …:))))

12-06-2018
Hasanali Recail

ortalama üzeri, idare eder bir film. pek fazla bir gerilim yoktu, dram ağırlıklıydı.

15-06-2018
Oğuzata Rafet

tesekkurler tekrardan senın gıbı film sitesi yoneten yok cıdden iyi işler cıkarıyorsun

16-06-2018
Oran Sunguralp

arkadaşlar filmin bitişindeki kızının sölediği şarkı aslında adamın ne istediğini tamammen anlatıyor süper bir filmdi,

18-06-2018
Derviş Zeyneddin

Film harika ve çok Anlamlı ama sonu çok acıklıydı ve şu Victoria dan nefret ettim

19-06-2018
Faris Kayahan

film basiy güzel aksiyonu bol ne ara başladı ne ara bitti anlamadım

20-06-2018
Güçsel Erkınel

tek kelimeyle mükemmel

21-06-2018
Abdülrahim Gassan

HArikaydı.. Hint filmleri hep eğitici hep bir ders verme niteliğinde. Çok başarılılar bu konuda ve okulda öğrencilerimize de genelde hep Hint filmlerini izletiyoruz. Çok güzeldi yaa

23-06-2018
Demirtav Ferhattin

mutlaka izleyin….. süper bir film…..

24-06-2018
Özalpsan Şayan

Hayatımda İzlediğim En Güzel En Harika Animasyon 1. İNİDE İzledim Harika İşallah 3.ÜDE Cıkar

26-06-2018
Savgat Toktamış

Ne kuranı kerimi arkadaşlar orada kuranın ne işi var. Orada japon ordusunun oradaki karargah planları var saldırı olunca imha edilmiş. Yazı arapça değil japoncadır. Şu beyni kıt olan arkadaslar dini bari şurada etiket etmeyin sizin yüzünüzden insan filmden de hayattan da soğuyor.

26-06-2018
Karakaya Maksur

guzel bi film hickimseyi dinlemeden izledim amma cox guzel izlemeyinizi tafsiye ederim

27-06-2018
Havvas Miat

@Ozan Yanlışınız var hiç bir sıkıntı yok filmde.

28-06-2018
Temmuz Temmuz

Mutlaka izleyin.

29-06-2018
Cihan Dolay

Bence güzel izleyin

30-06-2018
Özçın İğdemir

superhelden diyorum ve 3 filmi bekliyorum

01-07-2018
Örskan Sancaktar

çook nadir film beğenen ve yorum yapan biri olarak, uzun zamandır böyle güzel bir film izlememiştim.tüm film severlere tavsiye ederim.hem ağlatan hem güldüren harika bir film

04-07-2018
Selahaddin Alkaş

kesinlikle izlenmesi gereken bir film senaryo ve oyuncular kusursuz.

05-07-2018
Kamiren Nazli

çok keyif aldım tavsiye ederim.

06-07-2018
Aşır Baskak

telefon kamerasıyla çekilmiş gibi iğrenç

07-07-2018
Öskan Şimet

saçma vasat bir film en çok sinirlendiğim filmlerden biri

08-07-2018
Ongüner Göksu

süper bir filim izlemenizi tafsiye ederim cok güzel

09-07-2018
Mertkol Ruhi

adı üstinde bilim kurgu tabi saçma olacak.saçmalık derecesi artmadığı müddetçe bence en iyi kategori

15-07-2018
Tarhun Buruktekin

Bence gercekden gzlldı dıger ıstıla fılımlerınden daha gzl olmus emege deymıs.

17-07-2018
Hasib Refahattin

Arkadaşlar herkesin yorumu ve düşüncesi kendine kalsın bence kötü yorumlar yaparak başka kişileri etkilemeye çalışmayın herkesin fikri ve yorumu farklıdır bence bazıları seviyorum diyor bazıları demiyor herkesin yorumu kendine kalsın sevenler izlesin sevmeyenlereyse boş yere burda yorum atmayın

20-07-2018
Dayı Fazıl

kuran-ı kerim’de yazılanlarla alakası yok !!!

23-07-2018
Kınay Namdar

çok güzel bir flim teşekkürler

24-07-2018
Ançıbay Aypar

boşa harcanmış birbuçuk saat diyebilirim gereksiz bi film izlemeyenin bi kaybı olmaz emin olabilirsiniz.

25-07-2018
Sıylıhan Yamaner

umdugumdan daha enteresan bir film cikti… izleyin izlettirin

26-07-2018
Şarık Tekinhan

Film iki dakika durmazmı baştan sona heyecan. tamam saçmalıklarla dolu kendini izlettiriyor kesinlikle izleyin.

27-07-2018
Tuğsan Yafes

malak gibi izledik işte

28-07-2018
Kongar Nurdan

şevhat arkdaşım ben arabayla toplam 8-9 takla atmışımdır emniyet kemerim yoktu. arabanın üst kısmı koltuka birdi sabahta işe gittim. yani takla sahnesi küçük bile benim için yani

29-07-2018
Kılıçalp Öntaş

Çok güzel..Duygusal Western tarzı..izlemeye kesnilikle değer..Paylaşım için teşekkür ederim..

31-07-2018
Fersan Kazgan

Nicolas Cage filmlerini zaten seviyorum kendi adıma adamın bi kalitesi var yani :)) Ama tabi herşey Nicolas Cage ile bitmiyo film gerçekten güzel izlemenizi tavsiye ederim.

01-08-2018
Çağla Edgükan

Hem aksiyon, hemde duygusal, kaçırmayın.

02-08-2018
Selahattin Yilmaz

düşük seviyede aksiyon içeren film olmuş,10 üzerinden 5

03-08-2018
Alkun Batır

çok güzel

05-08-2018
Gürarda Kutay

Sonuna kadar izleyin başta saçma gelse de çok seveceksiniz .

08-08-2018
Topdemir Göğem

EXTRANET aklımdan geçenleri yazmış

09-08-2018
Tolga Vafit

İZLENMESİ GEREKEN FİLMLERDEN BİRİ.TAVSİYE EDİLİR İTİNAYLA

11-08-2018
Urkan Yurdanur

gerçktn dalına göre iyi filmlerden böyle güzel paylşmlarn dewamını dilerm admin teşekürler

14-08-2018
Süergin Yiğitel

BİLGİN altyazı kayıyor bi kontrol edermisin ????????????

15-08-2018
Cahti Mahmud

10 numara film bayıldım

17-08-2018
Yordamlı Yordamlı

bu filmi çok sevdim herkese tercih ediyorum erkek olsa bile

20-08-2018
Erenöz İlsev

başka kanlı filim bilen buraya yazsın kanlı filimleri severi

21-08-2018
Bellisan Dura

bence bella ceykle evlenmeliydi.

22-08-2018
Soytekin Yenin

Hayatımda izlediğim en berbat gençlik filmiydi. Film o kadar karmaşık ki anlaması bir hayli zor. Arada animasyonlar koymuşlar onlarda berbat. Bu filme 10 üzerinden 3 veririm o da sırf harcanan emeğe. Bu filmi beğenen arkadaşlar hayatlarında hiç gençlik filmi izlememiş olsa gerek. Gençlik filmi kategorisinin en kötü filmidir bu film tahminime göre. Yine de emek sarf edip bu filmi siteye koyan yöneticilere teşekkür ediyorum.

25-08-2018
Semavi Tuna

hele indi baxram gorey necedi?

26-08-2018
Eren İlke

film on numara

29-08-2018
Ergülen Refiğ

Filmi yapanında ekleyeninde ellerine sağlıkkk…..
Animsyon olmasına karşın birçok filmden kaliteli…

30-08-2018
Başok Canay

İron man 3, bu hafta sonu çıkmıyor ya ?

31-08-2018
Baydu Fermani

İlk defa bir filme yorum yapma gereği duyuyorum. İzledigim en güzel film diyebilirim. Kesinlikle pişman olmayacaksınız. Lütfen açın ve izleyin…

02-09-2018
Amanullah Aylan

Film tek mekanda ve 3 kişi etrafında geçmesine rağmen gayet sürükleyiciydi.Şahsen bu tarz bilim kurgu filmlerinde kendinizi başrolün yaşadığı halde bulabiliyorsunuz.Evet bence izlenmesi gereken güzel bi filmdi..

03-09-2018
Salim Uluhan

evet sevgili admin kardesimizi zorda bırakmayalım sayın TUFAN… iyi ki terbiyen müsaade etmiyor… aldığın terbiyenin hali ortada… gerçi sizden ancak bu kadarı beklenir… senin neyin ve kimin neresini tuttuğunu bilmem ama yanlıs seyi tuttuğun kesin… dikkat et…. yarı cahillik tam cahillikten kötüdür… yazık ki öyle olduğunu gördüm… tarih bilgin de sıfır… anlatma özürlüsün, iyisi mi sayın TUFAN, sen biraz daha ağzını boz… yakısıyor ve uygar konusmadan bihaber olduğun için yapabileceğinin en iyisi de bu çünkü… osmanlı neden o hale geldi, onu oku önce… küçük bir tavsiye ama belki biraz aklıselim olmayı öğretir… ve bir soru: ailende, yakın çevrende pkk’yla savasırken sehit olan var mı senin? yoksa sallama daha fazla, sahip olduğun o terbiye ile otur oturduğun yerde…

04-09-2018
Başol Dara

Neşeli bir film olmuş. Aşk ve gurur senaryosu kullanılmış.

05-09-2018
Tanboğa Yahşibay

@ebru Rica ederim keyifli izlemeler

07-09-2018
Temirkan Uyar

berbat otesi 4 dakıka zor dayanılabılır

08-09-2018
Ati Emeriç

idare eder diyebiliriz

09-09-2018
Gürler Mehemmed

esas oyuncular 10 dakikada zombi oluyor, figüranlar 1 saniyede. spoiler değil, zaten film zombi filmi.

10-09-2018
Kıratlı Nasrettin

Sırf oyununun ve Aaron Paul’un hatrına izledim.. Filmin konusu da bana NFS The Run’ı hatırlattı

13-09-2018
Tekol Suzi

film harika

14-09-2018
Yazgı Elbeyi

Hazine filmlerinde olduğu gibi hazine nasıl birşey diye filmin sonuna kadar izlersiniz ya ahanda bu filmde öyle.Yönetmen oltalamayı daha afişte yapmış.Güzel Kate.Demekki sadece yönetmene güzel bu kız.Seyirciyi yemlemenin bu kadar bariz olanınıda ilk izliyorum.Velhasıl oltalamaya vede yemlenmeye gelmeyin benim gibi…..

15-09-2018
Subaşı Uçman

helal bilgin artık görüntüyle ses eşit gidicek

16-09-2018
Evrim Müşerref

Güzel, fena değil. İzlenebilir boş zamanınız varsa.

17-09-2018
Mengüç Gündemir

herry potter ben onun en buyuk hayraniyim pnun cok seviyorum o cok yetenekli bu film cok guzel cok cok cok cok cok cok guzel bir film !! :*

18-09-2018
Cudi Ölçüm

kız 360volt şoku yedi kalktı ayağa çok sacma

19-09-2018
Mungan Orgünalp

Kesinlikle izlemenizi öneririm.

20-09-2018
Seracettin Zeydin

gerçekten izlenmesi gereken maceralı ve gzel bir film di herkes izlesin

21-09-2018
Kocagöz Niyaz

Beşiktaştan nefret ettim artı nispette de öldürmek istedim

22-09-2018
Demircan Ferahi

çok güzel yaa filmin bitmesi kötü oldu ama 2.ölüm yadigarlarıda bıtınce izlenıcek bırşey kalmaz herhalde :/

23-09-2018
Boracan Kurultay

film istanbulda çeviriliyor diyince bende bişey sandım 10dk o kadar güzeldi yinede film bond filmi zaten diyecek birşey yok

24-09-2018
Ferzende Kiral

@cafer hangi filmler yanlışlık var ise muhakkak düzeltiriz bildirirsen hatasız kul yok malesef

25-09-2018
Özal Şarık

harika bir film

26-09-2018
Asan Barışcan

Admin bu filmi bizimle paylaştığın için saol çok güzel bir filmdi. 10 üzerinden 7 veririm güzel film.

27-09-2018
N˜zamett˜n Seyid

BIZ ALMANYA GURBETCILERI OLARAK .SAKATTAYIZ

28-09-2018
Özarkın Şehadet

megan fox

29-09-2018
Kızan Nazmi

Bizim Suudi arabistan heveslisi basortulu kadinlarimiz izlesin bu filmi.. Kadin haklari kolay alinmadi.!!

30-09-2018
Fuzuli Fuzuli

Yorumlara bakıpta aldanmayın derim. Kafayı yemiş şizofren bir kadın yazarın başından geçenleri konu alıyor tabi gerçekmi yoksa kafasīnda kurgumu belli deyil. Tavsiye etmem

01-10-2018
Allahverdi Batırhan

BLGİN BU FİLMİN TR DUBLAJINI NEZAMAN KOYARSIN VE SİTE GERÇEKTEN ÇOKİYİ HABER BEKLİYORUM

02-10-2018
Nursal Talât

güzel bir film izlemeye değer.

03-10-2018
Muzaffer Salim

sürükleyici eğlenceli çok güzel bir film tavsiye ederim ailecek izleyebilirsiniz. paylaşım için tşk

04-10-2018
Uysal Nebil

yorumlara güvenerek izlemiyorum

06-10-2018
Encan Mülayim

Bence bu film kesinlikle komedi kategorisinde yer almalı gülünç bir film olmuş

08-10-2018
Dura Kinaş

cok guzel bayildim…her kes izlemeli bence

09-10-2018
Ruat Sonad

harika bir filmdi.

10-10-2018
Natık Özan

Bilgin senden bir isteğim olacak.Transformers Armada ve energon serileri hiç bir kaynakta bulamadım internette bu 2 animasyonu tr alt yazılısıda olur bulup yüklersen çok mahbule geçer

11-10-2018
Feramuş Hürkal

harika teşekürler

12-10-2018
Mukadder Sair

Tebrikler sayende sinemaya doyuyoruz…

13-10-2018
Canbay Darga

güzel izlenir sadakat nedir bilmeyenler izlese daha iyi

14-10-2018
Altav Aydemir

ABİ NE SONDU ÖYLE MÜTHİŞ

15-10-2018
Merali Şükür

emeğine saĞlık film için tşk bilgin

16-10-2018
Deniztekin Gökser

Güzel film, izlenir.

21-10-2018
Baturalp Cangür

pelerin iyi ise yaradi ama ha

22-10-2018
İtris Nadik

otobot optimus süper film yapmış

23-10-2018
Tomasz Necabet

yarım saat dayanamadım. boşa geçen 30 dk harcadım pişmanım. inanılmaz amaçsızdı. Gerisi hakkında yorum yapamayacağım.

24-10-2018
Abdüllâtif Amanullah

sorunsuz calısıyo hersey süpersin admin ayrıca filmde güzeldi

25-10-2018
Kotuz Burhaneddin

gerçekten 10 numara bir film 4. yü heycan la bekliyorum

26-10-2018
Oğulcan Selhan

Bu kadar güzel bi filme bu kadar kötü dublaj neden yapılır film güzel olmasa 5 dakika bile dayanılmıcak kadar kötü bi dublaj var Neyseki film güzelde sonuna kadar sıkılmadan izleyebildim

27-10-2018
Dede Fesih

ben sevdim güzel film

28-10-2018
Hattat Metinkaya

of ya sper bi seriydi. gercekten cok uzuldum bittigine.bir EFSANE sona ERDI.leyla sen ciddi misin goruom derkennn…SILA ne guzel gisseydiniste cok sanslisin.

30-10-2018
Çökermiş Doğru

biraz daha dayana bilseydin keşke

31-10-2018
Yelesen Ulus

güzel bir film diğer serileride severim ama niye dizi kadar kısa bir bölüm yapılmışki

01-11-2018
Bartosz İsvendiyar

cok guzel cok uzucu harika film harika cok guzel surukleyici demek biraz duygusuzca hissetiriyor insanı cunku yetmıyor kelimeler cok guzel ama ayrıca cok uzucu ve filmi o bitisi yok mu

05-11-2018
Özdeş Nefer

eh işte,izlemeyen bir şey kaybetmez.

07-11-2018
Özer Tezeren

Film sıkıcı degil ama daha degişik yapmaları gerekirdi.En çok beni güldüren en son 3 ay yapsam bende onlar gibi olurum

09-11-2018
Muamber Rüsan

bence çok güzel bir film hatta biraz gerilim bile var. psikolojik sevenler için güzel bir film. izleyin pişman olmazsınız

10-11-2018
Aytop Bilan

Film iyi ama vakti olan varsa izlesin sonu iyi bitmedi anlaşılmadı.

11-11-2018
Tacettin Toktaş

bu filmi de ekledğiniz için çok teşekürederim.ellerinize sağlık..çok güzel olmuş

12-11-2018
Okayer Rasih

Ders niteliğinde kesinlikle. Mizahi bakış açısı sade anlatımıyla 2007 mortgage krizi ve 2008 likidite krizini harika bir şekilde özetlemişler. Toplumsal mesajlarda ekstrası.

16-11-2018
Balkan Çıda

atşw hakaret eden ben degılım arkadasım ama senın yorumundan anlasılıyo kı bazı arkadaslar fılmın son sahnesını yazıyo yazmasın oda hakaret eden arkadasa tesekkurlerımı ıletıyorum ders olsun yazmasın fılmı ızlemekten hıc zevk almıyo ınsan senın gıbıler yuzunden avukatlar varya senın gıbı???

20-11-2018
Onurad Sağbilge

cok güzel bi film ama bazı arkadaslar hala hem ataturkcu olup hem böle dını fılmler ızlenmez sanıyor ne dıyelım ki

25-11-2018
Zürriyet Kâmil

bi ağladım bi güldüm flimi öle bitirdimm :))

29-11-2018
Göksenin Ongüneş

bu kadar saçma bu kadar igrenç bu kadar kötü filim izlemedim hayatımda

30-11-2018
Mücteba Sabattin

ilk defa bi filmde ağlıyacak gibi oldum

04-12-2018
Onural Tarı

Çok güzel bi film tek kelimeyle harika herkese tavsiye ederim:) iki kere izledim sıkılmadım kesinlikle izlemelisiniz

06-12-2018
Sanih Şanlıbay

Böyle filmlerde altyazıyı okuyacağım diye bazı sahneleri göremiyorum onun için Türkçe Dublaj böyle filmlere şart.Normalde altyazılı fimleri daha çok severim ama bazen olumsuz yönleri oluyor ,keşke ingilice bilseydim.Bu arada film harika senaryo biraz kafa yorabilir.

08-12-2018
Muratcan Veysal

Gayet güzel bir tek mekan filmi.

09-12-2018
Çelikbaş Ergünay

karşim sonun da ic huzuru bulması braz kotu olmus …

14-12-2018
Kuntay Serhatmehmet

sürükleyici bir film ama sonu bu şekilde bitmesi basit kaçmış daha gizemli olmalıydı son sahnede ağzımızın açık kalması gerekirdi.

15-12-2018
Salis Tayaydın

Film tek kelime ile muhteşemdi.Çeviride çok güzel olmuş.Herkese tavsiye ediyorum 10/10′ u hak ediyor.

16-12-2018
Günyeli Övet

Sacma

19-12-2018
Erksal Erksal

puanını hak etmiş bir film yüksek beklenti içine girmeden izlerseniz güzel bir film ilk 10-20 dk sıkıcı gibi geliyor sonra akıcı sonunu merak ediyorsunuz sonu daha iyi olabilirdi emeğiniz içinde teşekkürler bide şu zamanınız varsa izleyin yoksa izlemeyin diyenleri anlamıyorum film izleyeceksek zamanımız var demek zamanımız olmazsa dünyanın en iyi filmini bile izleyemeyiz

20-12-2018
Kesek Rezin

bu filmi en az 30 kere izledim ama hala bıkmadın kesinlikle izleyin

23-12-2018
Akif Akif

komik bir film,gülmek ihtiyacı hisseden izliyebilir.

24-12-2018
Erker Kezer

bu filme de kötü diyenler varsa bence gidip aşk dizisi felan izlesin her şeye kötü demyi bırakın bence gayet güzel bir film

26-12-2018
İlkehan Kıyas

Çok güzel film

27-12-2018
Sead Adil

aynı adama ikinci kez aşık olmak… etkileyici. ama sonu yetersizdi,braz hayal kırıklıgı.

28-12-2018
Soygüven Yenerol

Mukemmel

29-12-2018
Duman İlyas

bence izlenecek bir film güzel tavsiye ederim ve çok komik…..:D…..

30-12-2018
Sirri Abdülmelik

Kesinlikle harika bir film, zaman kaybı diyen arkadaşlar neyin kafasını yaşadı acaba ? Her neyse tek kelimeyle BA-YIL-DIM !!

01-01-2019
Yumuş Bahadir

Tecrübenin, sabrın ve iyi niyetin ne kadar önemli olduğunu anlatan sıcak bir film. robert de niro ya yakışan bir film izleyin…

03-01-2019
İvegen Pertev

Olay yaşanmış bir olay, hakkında ufak çaplı göz gezdirdim nette cidden ilginç. Film nasıl derseniz fena değil filmi ilginç kılan olayın yaşanmış olması işte bu da filmi sadece bir film olmaktan ayrı kılıyor. İzleyin derim.

04-01-2019
Eren Özlen

son yıllarda seyrettiğim güzel filmlerden bir tanesi tavsiye ederim.

05-01-2019
Eyüb İsmailhakki

on numara izleyin cidden ilk defa bi filme yorum yapıyorum

06-01-2019
Tagay Tolgay

bilgin filmlere neden erişemiorum dns ayarlarımı değiştirdim

12-01-2019
Yilay Yilay

Süper olmuş sıkılmadan izledim . İzlemenizi tavsiye ederim. Sağol bilgin abi

15-01-2019
Vezat Adam

Kıza ve Annnesine o kadar gıcık oldumki…

18-01-2019
Bilgekağan Bilgekağan

kaçırmayın kesinlikle kötü yorumlarada bakmayın hep merak uyandırıyor.

23-01-2019
Nadir Sanaç

oyuncular iyi olsada senaryo bir milyon kez hep aynı ise bende bu filmi izlemeyin diye kardeşlerimi uyarmak zorundayım…. bu ne

24-01-2019
Kader Konrat

Herkeze Tavsiye Ediyorum Kesinlikte çok güzel Film ya

25-01-2019
Sami Şahinalp

filmi çok beğendim…böyle filmler izlemeyi çok seviyorum….çok etkileyici boğazım düğümlendi…resmen…izleyin kesinlikle….. belki ikinci kez bile izlenebilir…bu sitede film izlemek çok keyifli ayrıca çok teşekkürler….

01-02-2019
Ülküsel Toktuğ

filmi 70 dk kadar izledim hiç bir şey gelişmedi bence vasat sıkılmak isteyenler izlesin ben cok sıkıldım ve sonucunu beklemedim

07-02-2019
Adaş Alay

Denzel baba yine koymuş farkını. Güzel film isteyen izlesin.

12-02-2019
Hilkat Kayan

HARİKA BİR FİLM…MUTLAKA İZLENMELİ….

15-02-2019
Konur Abdülrahim

Her saniyesi aksiyon dolu bir film düşünmeden izleyin derim.

16-02-2019
Müstenir Yetkiner

her şeyi geç restoranttaki engelli kız ilginçti

25-02-2019
Altıntop Behzat

Cok guzel bi filmm

26-02-2019
Şehamet Temizsan

İzlediğim doğal afet filmlerinin en iyisiydi. Efektler mükemmel. Hiç düşünmeden aç ve izle dostum daha ne bekliyorsun. 25 yıl geçmesini mi?

28-02-2019
Zaki Orbek

gerçekten çok kaliteli bir siten var güzel filmler atıyon emeğine sağlık teşekkürler

01-03-2019
Turcan Yalın

culumbine lisesi katliamından esinlenerek yazılmış bir seneryo

09-03-2019
Hıfzırrahman Kavvas

10/9

10-03-2019
Yanaç Mengücek

bu filmi kim kurdu ya 100 dür izilyorumm

10-03-2019
Hankan Karasal

jean reno için izledim bence her filmi izlenmeye değer. leonu tavsiye ederim:)

15-03-2019
Günkaya Koytan

dövüş sahneleri için izlenebilir zamanınız varsa..

16-03-2019
Günbey Çiğil

bigiç supersin, bi belgesel furyası baslattin, iyice mudaimi oldum buranin, belgesellerle belgesellerin devamini beKliyoruz

17-03-2019
Tansever Tümkan

gene yanılmadım yorumlara bakarak filimden vazgeçmeyin inaanın herkes kendiikafasına göre bişiler yazmış bilmeem efekler 1980dan klama falan sanırım bunu yazan kişi 1980dan değil 1900 den kalmış flim gayet güzel vede sürükleyicide yorumlara bakarak filim seyretmeyin her filimde bir emek avardır emeğe saygı tskler bilgin gene süpersin

21-03-2019
Aydoğan Baytüzün

helal olsn sana bılgın cok eglecelı ve guzel bır fılm kesınlıkle zaman kaybı deıl .

22-03-2019
Boran Erimşah

müthiş bir film adamda müthiş bir zeka var kesinlikle izlenmesi gerekiyor

23-03-2019
Hünkar Sadeddin

ne yalan söyliyim bu filmi stathıma hiç yakıştıramadım.filmin konusu bile yok

24-03-2019
Kapagan Okal

çok güzel diyemem ama çocukların oynadğı macera filmlerini sevenler izleye bilir film güzel akıcı paylaşım için teşekkürler.

29-03-2019
Çorak Erturan

çok güzeldi her dakikasını heycanla izledim tavsiye ederim iyi seyirler

01-04-2019
Kayar Munar

Son aylarda seyrettiğim en güzel film. tşklr.admin.

05-04-2019
Raik Yalavaç

Çok güzel bir film.Emeğine sağlık bilgin…

06-04-2019
Mansurali Ömürden

yok böyle bişi sonuna kdr izleyin hızlı ve öfkeli serisinde sadece 1 seviyordum artık 4 ü de ekledim :))))

08-04-2019
Saip Suyurgamış

Çok güzel bir filmdi. 10 üzerinden 7.5 veriyorum, Böyle aksiyon ve ajan oyunları tarzı filmleri iyi yapmak lazım. İyi seyirler.

16-04-2019
Nusrat Şeyhamit

izlenebilir…mükemmel degil….

24-04-2019
Çıngı Diler

3 seferden fazla izledim ve mükemmel bir film tavsiye ediyorum cok geç olsada yayınlamanız doğru karar

26-04-2019
Müçteba Oyman

10 numara bi film gerçekten izlemeye çok değer bi filmmmmmmmmmmmmmmm.

28-04-2019
Selaheddin Alkış

TABİ EN İYİ FİLM OLACAK BUNUN YAPIMCISI ALACAKARANLIK’I YAZAN KADIN ALACAKARANLIK BİTTİ BU VE BUNUN GİBİ FİLMLERİ YAPIYOR

30-04-2019
Berkehan Ferru

film güzel arkadaşlar izlenir bilgin teşekkürler …

04-05-2019
Mahpus Olgu

harika film cok güzel hemde çok

06-05-2019
Soyurgal Uçay

Süper film

09-05-2019
Candeniz Ömerul

Güzelmi ?

10-05-2019
Hamaset Karakoç

tek kelimeyle harikalar ötesiydi ben filme bayıldım çok güzeldi…:D

12-05-2019
Çağveren Emanullah

jon travolta,nın ızledıgım ve zevk almadıgım sevmedıgım tek fılmıdır herhalde..bol zamanı olan ızleyebılır..sahsen bekledıgım kadar degıl.

13-05-2019
Göral İrşat

film gayet başarılı izledim ve 10/7

18-05-2019
Dikalp Işılar

filmde biraz ses kayması var onu düzeltirmisiniz

18-05-2019
Yağızkan Betik

ilginc guzel tabi bana gore guzel arkadaslar ne dusunur bılmem tek parca olmasıda daha iyi

20-05-2019
Atatuğ Candaş

çok gzl flmm

21-05-2019
Akanyıldız Alpkan

bu film fenaymış
yapanlara teşekkürler bunu yeğenimede izleticem

22-05-2019
Tanal Tuğyan

2. part ın başların da adamı döverken 2 eliyle tokatlıyo du

25-05-2019
Okur Abdurha

Harika bir film bilgin paylaşımılarının devamını bekliyoruz

31-05-2019
Tekant Uraz

çooooooook.korkunç,izlememenizi.tavsiye,ederim.

02-06-2019
Günkutlu Konuk

çocukluğum canlandı

04-06-2019
Erenuluğ Tutel

Maalesef Türkçe dublaj olduğu için filmi burada seyredemeyeceğim, bari seçenek olarak koyunuz dublajı.

07-06-2019
Temur Karabudun

bence çok güzel

10-06-2019
Ucatekin Yarkaya

film süper boşa zaman kaybı değil bence süper bir film

11-06-2019
Saykut Talaykan

Şimdi bunu izlemeyelim mi bunu mu demeye çalışıyorsunuz?

13-06-2019
Zeycan Özbil

mert sana katılıyorum

15-06-2019
Tükelalp Birol

Admin çok saol kaç aydır bu filmi bekliyordum.Çok güzel bir film izleenizi tavsiye ederim.

20-06-2019
Sezgin Müslüm

mektubu yazan hatunu görünce tüylerim diken diken oldu..çok başarılı bir film.mutlaka izleyin..tavsiye edeceksiniz zaten…

23-06-2019
Cihaner Dora

bu illüminati değil ilk minate teyok devlet istiyo

26-06-2019
Hindal Tüberk

Çok iyi harmanlanmış.polisiye,gizem,gerilim,korku… Bi an ekrandan gözümü ayıramadım,sürükleyici kaliteli bi filmdi… Tavsiye ediyorum,kaçırmayın..! Müziklerde iyiydi,konu klişe olsa da farlı işlenişini çok beğendim. 10/8.5

02-07-2019
Balsan Çığa

tek parça vk da hala japonca alt yazı var kaldırmamışsınız lütfen bu soruna da bi göz atsanız

04-07-2019
Erdemir Eripek

İzlemedim ve izlemeyeceğim.1.6 İmdb puanı olan bir filmi paylaşmasaydınız keşke.

06-07-2019
Rehim Hicabi

Abi bence jacob daha yakışlı hayır diğenler beğenmesin edward diyenler beğensin.Edward mı Jacob mu ??Jacobsa beğen edwardsa beğenme ..

10-07-2019
Tevil Oluk

böyle gerçege dayalı senaryolara bayılıyorum film çok güzeldi emegine saglık

13-07-2019
Tüblek Görgüç

ay gagaş men azerbaycandan gelmişem bu sayt çox gözeldir prostu mende bütün kinolar görsatmir kömay eleyen olabiler

16-07-2019
Acarsoy Akvarol

tom hanks varsa izleyin bu adam harika.bilgin teşekkür……..

19-07-2019

En çok izlenenler

Seçilmiş – Chosen 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1005 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.4 /10

Kategori: Savaş

Boyun Eğmez – Unbroken 2014 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1014 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.2 /10

Kategori: Spor

Göklerin Meleği – Angel of the Skies 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1019 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.0 /10

Kategori: Savaş

Aşk Ve Gurur – Love and Honor 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1032 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.7 /10

Kategori: Savaş

Özgür Adamlar – Les hommes libres 2011 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1054 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Savaş

Savaş kategorisinde son eklenenler