Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Budunalp Erünal

Efsane

25-02-2018
Sevkal Sevkal

admin süpersin çünkü süperbi site yapmışın filimlerinde süper bufilim gibi

26-02-2018
Bayramettin Faki

güzel film tavsiye ederim

28-02-2018
Atlı Baycan

öncelikle site muhteşem,film bence çok anlamlı,gerilim ve düşünmek isteyenler için mükemmel.

01-03-2018
Şahin Ulutay

sakın full vakit kaybı.

03-03-2018
Soykut Çollu

GERÇEKTEN SÜPER. TEŞEKKÜRLER bİLGİN…

04-03-2018
Tecelli Üçer

ayy ne güzel film keşke bende vampir olabilseydim

06-03-2018
Balatürk Ergincan

ben bu filme hayranım artık sözlerini ezberledim sizi çok seviyorum edward bella renesmee ve ve alice ve cullan ailesine hastayım edward seni seviyorummmm

07-03-2018
Altunçağ Aykurt

beğenmedim ben Valla. Gençlik filmi ama iğrençç… Tam bir Macera filmi seven biriyim o yüzden hiç ama hiç beğenmedim.

08-03-2018
Dilmen Ekim

Övgüyü hak eden bir film Çok güzel bir hikaye etkilenmemek elde değil

09-03-2018
Dönmezcan Kibar

amanın süper bir film görmedim ondan başka

10-03-2018
Taymaz Yoldaş

iyiydi

12-03-2018
Haslet Mengübay

film 110 dakika.bu kadar uzun olmamalıydı.insan sıkılmaya başlıyor.yavaş bir filim.tecavüz suçluları gebertilsin.adamın kızının cesedini bulduğu sahnede gözlerim yaşardı.aferin adama .iyi yaptı.

16-03-2018
Ildır Mengütekin

Konusu:Karayip tatili sırasında kocası kaybolan bir kadın sorumlu olduğunu düşündüğü adamın peşine düşüyor.

17-03-2018
Üzek Hünkâr

Kolpaçino bomba filmindeki kumar sahnesinde birbirlerini vuran adamların genişletilmiş versiyonu bütün film millet birbirini öldürdü.Ne mantık var ne konu uzak durun.

18-03-2018
Aybar Baykor

Bazı YerLEri çok sıkıcı Ama GeneL olarak Fena sayıLmaz :))

19-03-2018
Özilter Orgün

Yunus`a kesinlikle katılıyarum. Yahudiler eğer gerrçekten bu filmlerdeki gibi olsalardı bu gün aynını başkalarına yapmazlardı. Onlarında bu kötü roldekilerden farkı yok. Filmi izleyin gerçekten güzel fakat yahudiler gibi aşırı ırkçı bir zihniyete sahip, son derece bencil olan insanları filmdeki gibi düşünmeyin.

22-03-2018
Tunçhan Yalazalp

çok iyi

23-03-2018
Büge Demirezen

Kitabı seneler önce okuduğumda bende çok şaşırmıştım kurgusu müthiş. daha sonra yazarın bütün kitaplarını alıp okudum. Büyükannenin nasıl öyle acımasız bir kadın olduğunu anlatan bir kitap da var. Serinin dier kitaplarında da neler olduğu anlatılıyor ancak hiçbiri ilk kitap yani bu filmdeki senaryo kadar vurucu değil. Film güzel olmuş.

28-03-2018
Tezol Kongur

müthiş bişi olmuş ya harikaydı I <3 barbiee! bu site süper teşekkürlerr…

29-03-2018
Çağdan Lutfullah

sıkmayan , akıcı bir film. İstanbul u da güzel tanıtmışlar polis arabaları hariç

31-03-2018
Yasun Buluttekin

MÜKEMMEL bir filmdi sonunda cok kotü oldum :(((((

05-04-2018
Ferhat Mücap

çokk güzel hayran kaldım filme aşık oldum .

08-04-2018
Atila Cankılıç

nerdeye 1 aydr bu filmi bekliyodum….teşekkürler:)

10-04-2018
Çöyür Eminel

oh be sonunda çıktı lan ollley izlicem hemen sağol bilgin abi reis kral

11-04-2018
Tunçdemir Önderol

iyi film

12-04-2018
Tayaydın Ulukaan

bilmeyenler lütfen harry potter serisi hakkında yorum yapmasın harry potter bir prestij ve yaşam felsefesidir…

17-04-2018
Hariz Mesud

Film yaxşıdı insanlar arasındakı səmimiyyəti ən mükəmməl robot belə evəz edə bilməz. Alışılmışın dışında bir bilim kurgu filmi

19-04-2018
Ferayi Katip

çakma matrix türevi

24-04-2018
Oluş Çakir

Harika bir film böyle sistemler geliştirildi sanıyorum hafiftende olsa gerçeği yansıtıyor

27-04-2018
Balkı Boynak

Cok guzel duygusal bir filmdi gozyaslarimi tutamadim

30-04-2018
Kent Üngün

malesef çok kötü:( 10 üzerinden 0

06-05-2018
Yavuzsoy Çeber

süperdii site harika

09-05-2018
Veral Cem

zaman ayırın ve izleyin

12-05-2018
Şahin Taygun

Güzel film tavsiye ederim. zaten kungfu sokagını bilen bilir kadro aynı eğlenceli mükkemmel bir film tabi tarzına göre. kungfu sokagını 15 kere izlemiştim

14-05-2018
Konan Nurdal

bu ne dir ya süper 10kez izledim yayran kaldım 2. sezon ne zaman çıkar sabırsızlıkla bekliyorum lütfen çıksın

15-05-2018
Alikadir Dilşer

MUTLAKA İZLENMESİ GEREKEN HARİKA BİR FİLM

18-05-2018
Siracettin Yamçı

bu filme bayılıyorum ağladım izlerken yani

23-05-2018
Cenan Gençay

süper bir animasyon gerçekten müthiş

26-05-2018
Aybek Baylan

@Fatma demiş ki:
Çok güzel bir film. Mutlaka izlenmeli.
Hıristiyanlığın bu şekliyle kabul edilmesi bilim dünyasını 1000 yıl duraklattı.
Kendimi düşündüm o dönem içinde. Gerçeğin peşindesiniz, bilim, felsefe yapıyorsunuz, neden, neden diye soruyorsunuz ve birileri geliyor hiç bir sorgu suale izin vermeden tanrı bilir fikriyle her şeyi yıkıp, yakıyor. Ne kadar acı bir duygu ve tüm bunların sonucunda taa rönesansa kadar bilim adına kayda değer hiç bir gelişme olmuyor. O gün yaşasaydım; geçer bunlar, insanlar gerçeği nasıl olsa görürler diye düşünürdüm mutlaka ama geri dönüp bakınca insanlar gerçekleri 1000 yıl görememiş. Çok acı…
Ben diyorum ki: Sana sonuna kadar katılıyorum ve eklemek istiyorum ki bu sorun hala var. Kötü karakterli kişilerin dini alet edip kötülüğe yol açmaları. Hala dini öne sürüp savaşlar yapılıyor, caniler katiller pislikler din adına bir sürü insan öldürüyor. Halbuki dinlerin hiç birisi kötülük yapın demez.

30-05-2018
Sağlar Uğurcan

Bu Nedir Aga ???????? Bu Nasıl Bir Film ?? Harika Bir Konu , Harika Oyuncular , Harika Bir Mesaj… İzleyin, İzlettirin Dediğim Ender Filmlerden.. Saol Bilgin…

03-06-2018
Kök Aliihsan

süper bir film bayıldım

08-06-2018
Yaraşık Öncüer

erkeklerin pek anlayabilecegi bi film degil,çok beklenti olmadan,seyredilecek eglencelki bi film,tavsiye ediyorum..

12-06-2018
Muharem Unur

gayet güzel bir film di vakit kaybı diyenler, sizsiniz vakit kaybı

14-06-2018
Necai Selamet

Şimdiye kadar bir çok bilim kurgu izledim ama bu bi harika mükemmel inanın bu yorumlarıma şuana kadar hiç bir filme veya bir forum sitesine yorum yapmadım ama bu eşsiz mükemmel !

19-06-2018
Ürek Uğuz

film çok güzel

20-06-2018
Yahşikan Cumhuriyet

Mükemmel bir film izlemenizi tavsiye ederim

21-06-2018
Güner Öneri

film güzel. bilgin on numara adamsın hergün en az 3 film izliyorum bugüne kadar bu sitede fim açıklmıyor gibi bir sorunum olmadı bundan dolayı turkıyedeki en iyi site burası emeyine saglık ayrıca yapilan yorumlara dahi hemen cevap veriyorsun bu işini iyi yaptıgın anlamına gelir öyle ya birde kale alınmamak var

22-06-2018
Nezihi Züheyr

merhametin olmadığı otun ve dostluğun olduğu mükemmel bi film

25-06-2018
İlbaş Kırbay

çok komik

27-06-2018
Turgut Aleksey

harika bi film

30-06-2018
Nüfer Zübeyir

bu film harika izleyin

01-07-2018
Yelal Çerçi

gercek bir film

04-07-2018
Tunçok Özdemir

On numara Film Arkadaşlar ßen Filme Önem veririm Ama bence izLeyin süperdi .

06-07-2018
Sebat Sebat

Film aşırı derece heyecan verici cok guzel kesinlikle zaman kaybi degil tavsiye ederim

07-07-2018
Eşit Sözmen

film güzel usa porpangadası var kacınılmaz bir deyim yaparsak ben amerikadayken hiç yoktu bu meseleler

14-07-2018
Mutullah Sebahatdin

tuhaf…

20-07-2018
Akün Artan

ilk defa bir filme yorum yazıyorum mükemmel ötesi konusu ve akışı, film nasıl bitti anlamadım, her film severin arşivinde olması gereken bir film kesinlikle izleyin

22-07-2018
Denizhan Fermani

ADMİN ÖNCELİKLE EMEĞİNİZE TEŞEKKÜRLER..CANSINIZ.
BU ADAMAIN BÜTÜN FİLMLERİ SÜPER.
10/10 10 YANİ….
İZLEMEYE DEĞER ARKADAŞLAR….

24-07-2018
Şenel Zeyni

fılmın herkaresınde yaradana dua ve mınnet etmek ıstıyor ınsan ALLAHIM KIMSEYI ENGELLI BIRAKMASIN MEVCUT SIHHATIMIZ ICINDE SUKURLER OLSUN DUSMANIMIZA DAHI BOYLE DERTLER VERMESIN 10/10 GUZEL FILM

25-07-2018
Över Abdülmelik

10 yıldır film ızlıyorum bu filme güzel diyenlere inanın hayretler içinde bakıyorum film sıkıcı

26-07-2018
Özilhan Savun

film kötü amatörce olmuş..bilginin eline sağlık genede..

27-07-2018
Bilbaşar Çakım

film harika ergenlerin mutlak izlemesi gerektiği bir film olmuş gerçek kalpten seven biri elbette harika hissettirir ve yanlışa düşmemeklazım

30-07-2018
Sayin Yalin

teşekkürler………

04-08-2018
Adalan Aslıhan

cok sacma? zaman var sa izlenir

06-08-2018
Kerem Reşit

heqiqeten mohtewemdiii.. hayatimda bu kadar iyrenc bi wey gormemiwdim. tavsiye ederim .

10-08-2018
Taybars Ulukan

Aşk bu kadar güzel özetlenebilir ALLAH’IM TÜM SEVENLERİ KAVUŞTUR onu görme düşüncesiyle yaşamak cok zor bir an olsun düşünmeden edemiyor insan yaptigim her seyde sen varsin ne kadar acı olsa da düşlerimde bile güzel olmayı başarıyorsun

11-08-2018
Ilgaz Kayran

Film mükemmeldi. 10/8 .

13-08-2018
Nasuf Sekvan

korku ve gerilim filmi arayanlar için tamamen zaman kaybı çok saçma bi filmdi . . .

20-08-2018
Ümmet Toluntiğin

film çok degişik ilkkez böyle bir film izledim.. saygılarrr…

21-08-2018
Ferhun Şemsi

Fena değil sonuna kadar sıkmadan izletti ama sonu pek tatmin edici değil, ama tom hardy reis için izlenir tabiki 10/7

26-08-2018
Tunçkurt Evrensel

yok böyle bir filim dehşet birşey mutlaka izleyin herkeze şiddetle tavsiye ediyorum kesinlikle insanı başka bir boyuta götürüyor…

29-08-2018
Ersav Hamit

Eski yapım film olmasına rağmen günümüz filmlerinin bir çoğundan daha özgün ve insan 3 saatin nasıl geçtiğini anlamıyor. Elinize emeğinize sağlık

30-08-2018
Zaik Erçevik

çok saçma geldi bana

31-08-2018
Turğay Ari

super oyunculuk olmus izlemeden once bu kadarini beklemiyordum ama o mektup sahnesinde neredeyse aglyacaktim bi de o son sovu …o neydi oyle yaa tuylerim diken diken oldu tesekkurler bilgin ve emegi gecen herkese en kisa zamanda dublaj bekliyoruz…

05-09-2018
Balamir Bolkan

Gençler izlediğiniz film fantastik western eğer kategori olarak yanlış geldiyseniz yorum yapmayınız ziraa güzel bir filmdi vakit kaybı falan da değil akıcı konu bakımındanda oldukça ilginç ti izlenir.

08-09-2018
Nevri Şener

çok güzel bi film ya bayıldım

09-09-2018
Yanbey Yanbey

şiddetle tavsiye! gizemli…

17-09-2018
Bengi Erdoğdu

Film bence güzeldi..Teşekkürler

18-09-2018
Tapduk Uçantürk

cok guzel bi film

20-09-2018
Bağatur Çamer

Bu film nasıl 4.8 almış ya inanamıyorum kat kat kötü filmler 5 alırken.. bence bu filme 4.8 vermek sektöre hakaret.. kesin bir adaletsizlik var.
Film efsane beyler bayanlar.. K A Ç I R M A Y IN.

29-09-2018
Kadrihan Kora

kesinlikle tavsiye ederim..

02-10-2018
Ağahan Atasev

eastwood filmi olarak güzel bir filmdi. filmi teknik veya görsel açıdan inceleyen arkadaslar kendilerine dvd alsınlar onu izlesinler… burada sanki sinema eleştirmeni gibi davranmanın manası yok…

05-10-2018
Hisar Kayan

Açken veya yemek yerken izlemeyin

13-10-2018
Zorlu Alihsan

bilgin emeğine sağlık filmler güzel görünüyor ama izleyemiyorm şu (video not found) sorununa bi çare bul nolur yada neden yapıyor ola bilir bilgilendirsen bizi şu an eklediğin son iki filmdede aynı sorunla karşılaştım loading yarım saatir dönüyor bitincede (video not found) bu yazı çıkıyor bu çoğunlukla yeni eklediklerinde oluyor bi cevap yazarsan çok sevinirim.çok sağol.

14-10-2018
Oruç Ersü

mühteşem ötesi herkese iyi seyirler

15-10-2018
Çıda Erksan

Korkunç falan değil, zaman kaybı.

17-10-2018
Yangâr Bozkır

yav admin kardeşim şu reklamları geçme tuşu falan yap ya da reklamın sesini kapat o kadar sinir bozucu ki…

18-10-2018
Özsüt Argun

süper ve zekice severim böyle filim
leri

19-10-2018
İlçi Erkuş

arkadaşlar her şeyi çok yanlış anlıyoruz filmin başındaki sahneler için amerikalıların kendini övdüğü zannediliyor ama bir nevi bu filmi yazan yöneten arkadaşlar orada bize amerikanın cehaletini ve gafletini yansıtmaya çalışmışlar(maisal orada ölen çocuk gözüküyor ancak muhabirin kurtulup çizik almamasından bahsediliyor) ve robotu üreten firmanında amerikanın güvenliği için değil sadece ceplerini doldurmak için çaba gösterdiğide açıkça yansıtılıyor filmde bu benim görüşümdü. ama gerçekten amerikan propagandası görmek isterseniz herkesin çok sevdiği transformers filmini izleyebilirsiniz zaten transformers yapımcı ve yönetmeni steven spielberg kendisi tam bir müslüman karşıtı bir yahudi olup israile desteklerinide esirgemeyen insandır

20-10-2018
Akçal Aygün

çok güzel

21-10-2018
Seçmeer Medit

nereye kaçıyorsun bıçağa atladın simit poşetinde parmak izin var deliller aleyhine ama bunları sayma güzel film

27-10-2018
Abdüsselâm Aysın

ben izledim çokda guldum ole 18 lık sahne yok olsada bılgın kardes koymaz zaten fılmı sıteye ızlemeyene tavsıye bnce recep ivedıkden kat kat gzldı

28-10-2018
Yenel Ismık

Belgesel Tadında bir film eğlenceli güzel

06-11-2018
Sanbay Uraltan

bana ve benim milletime hakaret ediyor

09-11-2018
Ünkan Zülfikar

@Mine Sayfayı bir kaç kez yenilersen sorun düzelir.

14-11-2018
Satı Timurcan

MÜKKEMEL BİR FİLM TOPLAM 65 kez izledim

15-11-2018
Öztürk Argun

Bu gördüğüm en amatörce bir çekim.Yazık zaman kaybı.Seyirci ile dalğa geçmişler.Tırın üstüne ne zaman ve nasıl çıktı on ton ağırlığındaki Yaratık.madenden ayrılırken tırların üstünde görünmüyor ama birden tırın üstünde.dahası var yazmak bile zaman kaybı 90 dakikamı geri veremezler………..

18-11-2018
Tekinsoy Göksoy

süper bir film.

21-11-2018
Denizel Ünüdeğer

ilginçti ya ..

28-11-2018
Devran Feyyaz

emeğine sağlık

30-11-2018
İnan Nişan

Film çocuk filmi değil, aksine çocuklar bu filmi anlamaz. 31 yaşındayım ve film gerçekten duygulandırdı. Harika bir film kesinlikle izlemelisiniz.

01-12-2018
Yordamlı Yordamlı

bu filmi çok sevdim herkese tercih ediyorum erkek olsa bile

08-12-2018
İlal Kınıkaslan

aksiyon ve savaş sahnelerini sevenler için 10/8 en az

20-12-2018
Kongurtay Özkutsal

Harika bir film kesinlikle tavsiye ederim.

28-12-2018
Mülcem Vahdi

Gerçekten süper film yapmışlar.
kötülük ve iyilik bukadar iyi işlenir 10/10

30-12-2018
Hasalettin Rayif

Mustafa o son 20 dkkyı izle ondan sonra yorumyap! belki anlarsın neden 100 metre kare alanda çekildiğini gerçekte yaşanmış bir olaya hitafen çekilmiş film normal hani çektikleri yer ve filmin sonunda kajaki savaşından kalma gerçek telsiz konuşmaları var dinlemenizi tavsiye ederim bu filmde hayali hiç bir şey yok yaşananlar neyse aktarılmış direk izlemenizi tavsiye ediyorum

31-12-2018
Ensar Günalp

ilk lerde film sıkabilir ama ilerleyen zamanlarda film muthıs oluo hem uzuluon hem sevinion hemde gülüon muhteşe m b ir film olmus tavsiye ederim bazı arkadaşlar kötü demıs aldırmayın onlara firım akıcı hıcte kotu değıl

01-01-2019
Kesra Nejmettin

İZLENEBİLİR GÜZEL FİLİMDİ SONUDA BAYA ŞAŞIRIYOSUNUZ İLGİNÇ OLANDA OYDU:)

04-01-2019
Demirbaş Ferah

wow süperr.ama sonu biraz basit kaçmış ..

05-01-2019
Semuh Ünek

hayatımda gördüğüm en büyük aptal çocuk budur lan sanane adamı alıyorsun içeriye bunu izleyip de küfür eden tek benmiyim sinir krizi geçirdim arkadaş ne kadar salak bunlar

10-01-2019
Dağcan Mertali

ne kadar ilginç bir film bölesini ilk defa izledim uzun zamandır siteyi ve filmleri takip ediyorum ama ilk defa yazıyorum güzel izlenebilir film bence sıkıcı değil çok beğendim ya adamdaki takıntıya ve cesarete bak çocuğa yazık umarım huyu babasına benzemez

16-01-2019
Uça Uça

süper

23-01-2019
Renan Tayip

Olağanüstü..teşekkür ederim

01-02-2019
Selahiddin Yunis

harika direk izleyin teşekürler

02-02-2019
Mukrayil Said

her filmden sonra yorum yazmasamda bilmeni isterim mi benim gibi bu sitenin bağımlısı olan bir çok kişi var,sana çok tsk ederiz.bilgin

06-02-2019
Eflatun Hozan

güzel filmdi ama cooook daha iyisini isterseniz WHİPLASH i izleyebilirsiniz imdb puanı 8.6 bir müzisyenin ögrenmeye başladıgındaki hırsını ruh halini neleri göze alabilcegni gösterebilcek daha iyi bir film olacagını düşünmüyorum…….

08-02-2019
Cihaner Dora

amerikan pastası 7 daha güzel bundan kızlar bakmasın önermem gençler baksın

12-02-2019
İsa Koçaş

@Temuçin Aslın’da sorunun cevabı sorun’da gizli Filmler ile ilgilenmek’ten onu unutuyorum niçin üşengeçlik olsun üşengeç birisi olsam o kadar kişiye cevap verip hergün film yüklemem

16-02-2019
Abdurha Mafak

nazi varsa işin içinde her türlü izlerim

18-02-2019
Oğuz Ömür

muhteşem!!!!!

23-02-2019
Okbaş Rasih

berbat bi altyazı zaman kaybı

26-02-2019
Arıboğa Azer

Sadece bir film olarak bakarım diyorsanız bence fena değil. Güzel film. Filmin sonunda alınan bilgi şok edici ! Vakit kaybı mı derseniz, bence değil. Kahraman amerika saçmalığına (ki bence öyle saçmalık ama bu sadece film) katlanamam derseniz izlemeyin. Yani ideolojinin peşine düşecekseniz (hele ki amerika devletciğine antipatiniz varsa) sinir olursunuz. Film güzel, ideolojisi malum rezalet. Asla aklanamazlar

01-03-2019
Mesüt Rayat

baştan sona sıkılmadan izleyeceğiniz çok heyecanlı güzel bir film tavsiye ederim teşekkürler bilgin bey

08-03-2019
İlkat Murathanabdu

vasat…

14-03-2019
Bertan Çağıl

10 numara film

16-03-2019
Örün Dünyamin

supermis ya izleyin

20-03-2019
Esalettin Muştak

sıkıldım yarıda bıraktım

24-03-2019
Nural Özhakan

İçkiden uzak durduğun gibi zinadan da uzak dur… up up up

26-03-2019
Abayhan Alten

gerçekten de muhteşemdi hele ki sonu mükemmel kesinlikle izlenmeye değer bir film

30-03-2019
Sağanalp Suavi

hari kulade

01-04-2019
Cihani İltan

lütfen izlemeyin , ilk defa bir filme yorum yapıyorum filmler hakkında çok seçici ve mükemmelliyetciyimdir bu film çok kötü berbat kimse izlemesin vallahi bakın o geçen 2 saatte teletabileri izlesem daha iyiydi +18 içerik bol ergenler veya zor durumda olanlar izlesin ama çok berbat ötesi bir film.
Bilgincim emeğine sağlık yinede..

06-04-2019
Üstek Hızlı

çok güzel bir film

07-04-2019
Erberk Çeri

film tavsiye etmem müslümanları kötü gösteriyor !

09-04-2019
Kesim Rüknettin

çok güzel

13-04-2019
Tuğlu Özsu

@Tolga İsteyerek atmıyorum buna yeni sistem hazır olana kadar buna atacağım başka çare yok diğer player’de 1.100 film silindi.

20-04-2019
Tacir Vafi

İzlerken 1 saniye bile sıkılmıyorsunuz. İzleyin.

27-04-2019
Onuray Şihmehmet

onu çok ama çok seviyorum izlemessem her an ölebilirim

28-04-2019
Özgür Akimhan

s.y. bilgin lütfen özrümü kabul edin filimleri aramadan filim istedim çok teşşekür ederim.

30-04-2019
Sü Aytümen

dunyada izlediğim en guzel filmler sirasinda. bi de surasi var ki dort cok yakisikli

02-05-2019
Tavuş Uludağ

süper

07-05-2019
Sıdar Tanrıkul

olumsuz yorumlara aldırmayın film harika izlenmeli bence

10-05-2019
Börübey Tecim

tavsiye ederim. güzel film.

20-05-2019
Dalgıç Eyyam

İlk 45 dk izledim. Sonraki 20 dakikaya kesinlikle dayanamazdım. Filmin açıklaması kadar bile replik yok. 1 oyunculu sessiz film tadında(tatsız) bir film. Düşünmeden uzaklaşın…

26-05-2019
Kadagan Nurhan

Bahsi geçen kitap Kuran-ı Kerim değil, Bombardıman sonrası ortalığa saçılan Japon el yazması bir kitap. Japonya’nın köyün de Kuran-ı Kerim’in ne işi var arkadaşlar. Nasıl algılamak istiyorsanız öyle görüyorsunuz az dikkat edin, milletin de kafasına üfürüyorsunuz burada.

27-05-2019
Gencal İlbasan

süper son bölüm harika

30-05-2019
Ertek Velet

filmin konusu çok iyi kadrosu da öyle ama sonu berbatt, herhangi bir sonuca bağlanmamış . filmi ilk izlediğimde ağladığım bir sahne bile oldu ancak tercüme edilmemiş fransızca bölümleri ve başarısız sonu insanda ters etki yaratıyor.

02-06-2019
Karanbay Maral

@grolly Sizin istediğiniz film bu değil zaten

04-06-2019
Küçük Noman

animasyon bir film olmasına rağmen gerçekten harikaydı her duyguyu yaşadım izlerken herkese tavsiye ederim mutlaka izlemelisiniz kesinlikle pişman olmazsınız.

12-06-2019
Natık Özaltuğ

Çok iyi , Çok güzel bir komedi .

15-06-2019
Emrah Gülşahin

Olmum bu varoluscu ve film guzeldi valla ne diyemmm….

16-06-2019
Aksel Arış

Amerikanın terörü nasıl beslediğini gösteren , asıl teröristin Amerika olduğunu anlatan harika bir film. Amerikada ki gizli bazı şirketlerin kendi başlarına sırf rant edinmek için insanların canlarına nasıl kıydığını gösteren bir film olması açısından 10 üzerinden 10 puan veriyorum.

17-06-2019
Turğay Sabit

bence film gayet güzeldi

23-06-2019
Oğulcan Selhan

iğrenç bence izlemeyin sıradan

25-06-2019
Çağbay Gökyay

konu biraz daha karanlık işlenmiş

26-06-2019
Bâhir Girginkoç

5 para etmez.. bildiğin erotik film.

29-06-2019
Möhsim Ruknettin

en azından filmi anlamayanlar gibi filme igrenc demesem de begenmedim.aksiyon filmlerini daha çok begenmeme veriyorum bunu da.önyargı aksine çok guzel oldugunu düşünerek actım filmi ama begenmedim.eline saglık bilgin ekledigin için.1 numara sensn

01-07-2019
Resul Uğurel

Güzel film izlenir 10/7

02-07-2019
Günizi Ünsi

gercekten süper bir film izleyin derim.beni acayip gerdi gercekten korku gerilim sevenler için güzel film iyi seyirler.

06-07-2019
Aysu Çağın

Part 3 08:04 te arkadaki bayrağa bakın <3 <3 <3

12-07-2019
Öncü Özdoru

mükemmel bir film kesinlikle izleyin tüylerim diken diken oldu

13-07-2019
Refik Tüzeer

qarmaqarisiq kinodu

16-07-2019
Fehmi Nesip

izledım ıyı oyunculuk çok surukleyıcı değil ama akıcı kesınlıkle ızlenebılır.. 10 uzerınden 6 veya 7

19-07-2019
Rumi Sabahattin

aşk bu kadar kutsalsa neden acı çekiyoruz ??

24-07-2019
Kendal Nejdet

emeğinize sağlık valla film eğlenceli bence izleyin derim ben izledim bizim türk filmlerinin bütcesinden daha büyük bütce harcandığı belli

25-07-2019
Cemali Gürelcem

en iyi filmler arasında

27-07-2019
Tunçkol Özdel

ısrarla izlenicek bi film 10/8

29-07-2019
Tek Zülfü

film izlenir sonu tahmin edilebilen filmlerden

31-07-2019
Dinçalp Kılıçalp

bu ne şimdi boşuboşuna iki saatim gitti

01-08-2019
Zaliha Alpartun

kendine bağlayan gerilim filmi…

02-08-2019
Mülayim Vahdeddin

Böyle filmler yapılsın ya. Biz de zevkle izleyelim. Beğendim filmi. Başımı alıp çekip gidesim geldi

03-08-2019
Algin Algin

Yaşım 40. Film ağır aşk ve drama içeriyor. O kadar..

04-08-2019
Deryadil Feyha

manyak filmdi beğendim tavsiye ederim

07-08-2019
Gülergün Gülergün

Eşimle eğlenceli ve güzel bir film izlemek istiyorum diyorsanız kaçırmayın. İnce espriler, abartılı olmayan duygusallık ve bağlılık ile bir yolculukta insanların kendini bulma serüveni….

09-08-2019
Muslu Sayeddin

Bu Amerikalılar iyice kafamı karıştırmaya başladı.Bunlar gerçekten böyle şeylerle uğraşıyormu ne.Şüphe uyandırıcı şeyler

12-08-2019
Vataner Zübeyr

Arkadaşlar bilmeyenlere söylim bu film marvelin dev film grubundan birisi thor filminin ikincisinde son sahnede gecen bir olay beklenen bir filmdi. Bilenler filmin muhtesemligini anlar…

13-08-2019
Selâmet Onuğ

bu filmin yonetmeni rus sergei badrov mukemmel bir film ..cengiz han filmlerinin en iyisi.birde tarihci arkadaslar mogollara turk demeyin artik,

18-08-2019
Yağmurca Beytemir

ya yorum yaparken nedenleri de belirtirmisiniz birkaç kelimeyle ama lütfen gerçekçi olun

20-08-2019
Temirtaş Uyaralp

süper bir site yapanlarıncellerine kollarına sağlık

22-08-2019
Sematin Aka

FRİNGE DİZİSİNDEN BİR BÖLÜM ÇALINTI

23-08-2019
Kopan Nurullah

Filmi sinemada izledim. Gerek müzikler olsun gerek oyunculuk olsun, fidişat olsun, filmin sonu olsun her konuda berbat bir film. Verdiğim 16TL ye acıyorum..

24-08-2019
İlmiddin Satan

mükemmel… onların içinde olmak istiyor insan

27-08-2019
Zabit Arpınar

yorumlara bakıp izledim filmi o ne berbat o ne kurgu oyle bosa gecmıs zamanıma yandım resmen izlemeyin derim !!!

27-08-2019
Sümerkan Tatarhan

harika bir film tşkler Bilgin emeğine sağlık…

28-08-2019
Koçhan Savun

Çok başarılı bir paylaşım. Emeklerinize teşekkür ederim Bilgin. Film izlenesi, senaryo açısından bütünlük barındıran ve kesinlikle IMDB Puanını hakeden bir yapım. Görüntü kalitesi ve altyazılar gayet iyi. Grafikler oldukça inandırıcı. Tom Cruise performansı üst derece. Eksiklikleri elbette var, fakat filmi başarılı addetmekten alıkoyabilecek eksiklikler asla değil. Keyifli seyirler diliyorum.
Önemli Not: IMDB Puanı ne olursa olsun EN İYİ 50 FİLM başlığı altında bulunan tüm filmler izlenebilecek ve asla tatminizlik oluşturmayacak filmler. Tabi aksiyon, grafik ve holywood sinemasını sevenler için.

29-08-2019
Gökbelen Çetinsu

Muhteşem bir film. Filmi bile dinsel değerlere uygun bekleyen gerici insanlardan tabii ki anlamıyorum filmi anlamalarını. Şaka gibisiniz gerçetken. Filmi bile kendinize uydurmaya çalışıyorsunuz ve böyle bir filmi uyuşturucu, seks vs. olarak değerlendirebiliyorsunuz.

30-08-2019
Okaner Raif

Film güzel tavsiye ederim

31-08-2019
Baysat Fakrullah

bu filme mükemmel diyen çok fazla hint dizisi izlemiş küçükken

01-09-2019
Altıntaç Ayet

kesinlikle izlemeyin değmez vaktinize 2 kişi bir evde başka bişey yok.1/10

03-09-2019
Sümer Tümkut

Arka sokaklar izleyici kitlesi yine yorumlarda döktürmüş

04-09-2019
Tokuz Cunfer

Bence cok guzel ciris keskin nisancı babası

10-09-2019
Şadan Tavlan

Çok sürükleyici bir film değil.Sonu saçma olmuş.Canavarları gördükten sonra pek izleyesim kalmadı

14-09-2019
Aykaç Cihat

bu kaçık tam bir pskopat yok böylesi kesinlikle tavsiye ediyorum

17-09-2019

En çok izlenenler

Vampir Kız Kardeşler 2 – Die Vampirschwestern 2 – 2014 Türkçe Dublaj izle

54 Yorum - 1021 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.9 /10

Kategori: Macera

Fırtına – Tempest Film izle

Türkçe Altyazılı - 1024 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.1 /10

Kategori: Komedi

Dünyalı – The Man From Earth 2007 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1030 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.9 /10

Kategori: Fantastik

Wanted Filmi Full izle

Türkçe Dublaj - 1030 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Suç

Fantastik kategorisinde son eklenenler