Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Naşit Sargut

Kesinlikle izlemeye değer. Aldığı puanı hakediyor.

26-02-2018
Yasan Bulgu

Güzel film. imdb den de belli oluyor arkadaşlar

03-03-2018
Abubekir Güntaç

filmin içinde her türden biraz mevcut . çok güzel kurgulanmış.
o son sahne özellikle hıçkıra hıçkıra ağladım

04-03-2018
Karakan Oksay

film bitmesin istiyorsunuz ama bitiyor 10/9 10/10 olurdu ama bitiyor.

11-03-2018
Arkut Baldemir

hahahahahahaha çok güzel

16-03-2018
Oktürk Çağin

güzel bir film teşekkürler.

18-03-2018
Altunhan Aykut

buna çocuk filmi diyenler bir kaç tane film önerinde izleyelim on numara film daha ne olsun

21-03-2018
Ruken Tuğrulhan

bilgin kardes ellerine saglik yeniden yuklemek zaman aliyo galiba baya ugrasiyosun emeklerin icin tesekur ederim kardesim

24-03-2018
Kamar Oganer

Tek kelimeyle bir film

27-03-2018
Sarıbay Uyarer

harika bir film ama puan ortalaması neden 7.3 anlamış değilim en az 8.5 olmalıydı bence

29-03-2018
Masum Rikap

çok güzel filmdi herşey dozunda romantizim, gerilim. abartısız sade izleyin mutlaka

31-03-2018
Harun Karasungur

bir de fılmı izleyebılsem süper olacak….. dunden berı fılm izleyemıyorum sitede

06-04-2018
Baranalp Çıtanak

Hayatımda izlediğim en berbat filmlerden biri..saçma sapan oyunculuk Sıfır…kesinlikle izlemeyin tamamen zaman kaybı…

08-04-2018
Baybars Cankılıç

Harry potter serisini 5. kez izleyişim ve hiç sıkılmıyorum.En sevdiğim serileri:Azkaban tutsağı , Ateş kadehi , Zümrüdü anka yoldaşlığı ve en son olarak ta en şiddetle tavsiye ettiğim Ölüm yadigarları part 2 bu arda bilgin kardeşim ellerine sağlık.

10-04-2018
Yıbar Çetintürk

ilk yorumum bu arkadaslar inanın banada abim tavsiye etmisti çok ama çok güzel bir film izlemeyen pişman olur

11-04-2018
Nuhkan Tacir

Film guzel arkadaslar, kotu yorum yapan arkadaslar ne bekliyorsunuz ? hergun bir gorevimiz tehlike cikmiyor dimi ? bu film kitliginda zaman gecirmek icin guzel bir film. butcesi biraz dusuk olabilir bukadar. izlerken cok eglendik.
ayrica kotu bulmanizin nedenlerinden birtaneside Turkce Dublaj olmasidir. Fransizida ingilizide turkce konusunca tabi kalite cok cok dusuyor. biraz ulkece geliselim ve altyaziya ilgi gosterelim. tesekkurler

12-04-2018
Muhib Ürfet

biz o 2 çocuğun nereye gittiğini hala çözemedik ? birinii buldular diğerleri yok. ayrıca sonunda ne oldu bişey anlamadım filmin sonu çok saçma karışık

16-04-2018
Muslih Muslih

teşekkürler güzel filmdi,emeğinize sağlık.

16-04-2018
Ertuna Hasbek

Daha önce izlemiştim çok güzel bir filmdi izlemeyenlere tavsiye ederim.

17-04-2018
Berna Çağay

herzamanki gib alpaçino klasiği kalite yani izleyin

24-04-2018
Yurtsever Uz

filmin kitapla hiç ilgisi yok eger kitabu okuduysanız filmi izlemenizi tavsiye etmem çünkü hayal kırıklıgına ugrarsınız.yukarıdaki arkadaşında dedigi gibi cogu önemli kısmı atlamışlar…

27-04-2018
Tekiz Özil

harika bir dram. sonu da muhtesem. severim boyle sonlari, kotulerin cezasini buldugu..

01-05-2018
Satilmiş Alataş

bu film çok güzel ama bi o kadarda hüzünlü

06-05-2018
Dönmezcan İltay

Bu kadar mı kötü olur….Yuhhh…

07-05-2018
Güçlü Erdeşir

normalde filmin orjinal süresi 4 küsür saat filmi öyle kesmişler ki anlatamam gidin türkçe alt yazı ile orjinalni izleyin

09-05-2018
Talaz Torlak

süper 2 sini yapın

11-05-2018
Çöyür Gürsel

Merhaba Arkadaslar herkesin dedigi gibi Film cok guzel …ama libya nın america ile arasindaki iç savaşta nasıl oluyor da türk bayrağı ve ay yıldızlı tişört kullanılıyor … eve ışte bu amerika propagandası ve biz turkiye ve biz müslümanları terörist olarak diğer ülkelere tanıtıyorlar ve evet bu film türkiyede vizyona girmedi…çünkü girseydi ortalık karışırdı … LÜTFEN TEPKİNİZİ SİZLERDE BELİRLEYİN…KAHROLSUN AMERİKA EMPERYALİZİ… Çok tipik bir amerika filmi daha ….

13-05-2018
Sargın Şazi

bana bilginde yeter haa

14-05-2018
Erkin Kırteke

Yorumları okuduğumda filmin tam olmadığı söylentisiyle karşılaştım bu doğru mu ?

18-05-2018
Sargın Şazi

bence bu harika

19-05-2018
Toydeniz Tek

bilgin senden birşey rica edecem lütfen savaş filimleri koy yani yunan mitolijisi veya tarih filimleri biraz daha olsa seviniriz bu arada siten çok harika filime zaten diyecek kelime yok başarılar bilgin

24-05-2018
Muslihiddin Mevzun

mükemml ötesi

28-05-2018
Günay Korkan

2 cısını beklıyorum 4 gozle cok guzel bır filmdi

29-05-2018
Maksur Regaip

çok ağır ilerliyor,belki boş vakitte izlenecek birşey bulamazsanız ancak ozaman izlenebilir.24 dkye zor geldim

30-05-2018
Ağakan Alkan

kız filmi. izlemesende olur

02-06-2018
Bilgütay Çalapverdi

Arkadaşlar benim gibi başyapıt olmasa bile gerçekten kaliteli, görsel ve hissel anlamda etkileyici filmler derdinde iseniz size göre değil.
Yarısına kadar dayandım.

05-06-2018
Ükkaşe Zeynullah

seyredin pişman olmazsınız 10/7

06-06-2018
Tanyeri Yaraşık

gerçekten inanılmaz müthiş bir zeka ve hayal örneği
mükemmel olmuş tebrik ediyorum adamlar hakkını vermiş
tarihe adını kazıtmış ve unutulmayacak bir film olmuş

07-06-2018
Taykara Yıpar

arkadaşlar 3.bölüm 7.dakika 45. saniyede 25 kare kullanmışlar tekrar tekrar baktım reklamı kafamıza sokmaya calısıyolar

09-06-2018
Cantaş İbadet

Gerçekten Benim Favorilerim Yasemin Ve ali Onları Çok Seviyorum Tebrik ederim

10-06-2018
Erün Meşhur

Teşekkür ederim.

13-06-2018
Çoğaş Hankan

artık shahrukh khanın filmleri paylaşılmalı bence harika filmler jap tak hai jan rab ne bana di jodi cesur yürek gelinir alır devdas gibi bunlar harika filmler şiddetle tavsiye ederim

16-06-2018
Yaşık Yüce

harika

18-06-2018
Miran Ongay

Amerikaya böyle bir film yaptığı için teşekkür eder, aynı iyi duyguları Beyaz Perde’de de görmeyi umut ettiğimi iletmek isterim. filmden yana hiç şüpheniz olmasın dostlar. müthiş bir film..

19-06-2018
Argun Edep

arkadaşlar ben filmi beğenmedim fakat yinede izlenebilir size tavsiyem filmi alt yazılı orjinal olarak izleyin. alt yazili izledikten sonra 1-2 dk dublaja baktım resmen film basitleşiyor

20-06-2018
Engintalay Günalan

cok güzeldi

21-06-2018
Ferkan Ilıcak

çok teşekürler bilgin bide simpsons filmi için çok teşekkürler

22-06-2018
Karabaş Arıca

Filmde Aksiyon eğlence macera azim her türlü beklendik beklenmedik şeyler var bi çok filmde izleyip alamadığım keyfi by filmde aldım gerçekten başarılı bi belgesel olmuş bu sitenin yayınladığı belgeseller harika

28-06-2018
Uğur Edib

Burda bilip bilmeden yorum yapan olmuş kitapların sırası :
1 aslan cadı ve dolap (1950)
2 prens caspian (1951)
3 şafak yıldızının yolculuğu (1952)
4 gümüş sandalye (1953)
5 at ve çocuk (1954)
6 büyücünün yeğeni (1955)
7 son savaş (1956)
araştırın lütfen

30-06-2018
Bhekumusa Feysel

süper

04-07-2018
Alihan Ataol

Tek kelime ile müthiş bir film izleyemeyenlere öneririm

08-07-2018
Batucem Canfer

KATILIYORUM GERÇEKTEN FİLMİ AÇIKLAMAYALIM

14-07-2018
Zühtü Ulus

bilgin kardesim filimde baya bi dublaj hatası war orjinal sese dönüor suanda tam 5dk açık gördüm düzelte bilirmisin

20-07-2018
Alper Avar

Süper Ya bayıldım

25-07-2018
Ün Behcet

bende oyunu varr ama cokkk guzell

26-07-2018
Sevgideğer Fersoy

Bu bir devam filmidir. İnanın ilkini dün izlemiştim. bugün bunu görünce çok şaşırdım. bana kalırsa ilkini izlemeden bunu izlemeyin derim.

29-07-2018
Uygan Zafer

kötü ya bu fılmızlediklerimin en kortusu denilebilir

30-07-2018
Cesur Lâçin

adamlar hep haklı, sütten çıkmış ak kaşık

31-07-2018
Canseven Deryadil

bu filmi izleyipte aglamayan yoktur muhtesem bır fılm

04-08-2018
Muamber Rüsan

10 numara ve çok duygusal güvenin bana boş yorumlara aldanmayın

06-08-2018
Arınık Boğahan

çok güzel bir film

10-08-2018
Arısan Bakır

Harika. Scooby Doo benim herzaman sevdiğim bir çizgi film olmuştur. Bu filmide diğer filmleride çok güzel <3

11-08-2018
Nurettin Şentürk

Admin Harikasın HARİKAAAAA

15-08-2018
Nebi Dönü

Böyle bir film tarihte az gelir kesinlikle izleyin

16-08-2018
Erkam İlmafer

Sonu eksik mi? Yoksa öylemi bitiyor? öyle bitiyorsa çok saçma bi son

20-08-2018
Kambay Ogeday

hayatımda bu kadar basit bi film izlemedim nasıl oluyorda 7 alıyor saçma

24-08-2018
Suudi Feyzi

altyazılı izledim tekrar türkçe izlemek çok daha iyi

26-08-2018
Umman Çiğlez

şimdi o adam bunları kafasında mı canlandırıyore yani filmin sonunda gerçekten gerimi döndü yaşıyorumu normal bir şekilde iyileştimi

30-08-2018
Türkili Bişar

güzel mesajlar veren bir film izleyin

31-08-2018
Çangal Güneşhan

Destanimsi bir sekilde sunulan destani bir ask, oyuncularin super oyunculuklariyla yanyana gelince muhtesem olmus. Cok begenerek izledim…

05-09-2018
Abdülkerim Amaç

MUHAMMET BENCE SEN ecdadlarını tanımıyorsun…
o saydığın ülkeler gittikleri heryere medeniyet götürmüş toplumlar…
bizim ecdatlarımız da kimse kabul etmez,gizler, ört bas eder ama en küçük örnekten yola çıkarak anlatırsak taht kavgası için kardeşlerini öldüren atalara sahibiz…
daha ne diyim..

08-09-2018
Öngü Özsoy

25 yaş altına, yani çocukluğunda uzay yolu dizilerini izleyememiş olanlara belki sıkıcı gelebilir, belki beklediklerini alamayabilirler. Lakin Uzay Yolu bir klasiktir. Saatlerce dizilerini izlemiş olan 25-40 yaş arası insanlara hem nostalji yaşatıyor. Hemde yeni teknoloji ile, daha güzel görsel sunum sağlıyor. Mr Spock ile Jim Kirk ün çekişmeleri, doktorun sürekli kaptanı muayene etme isteği, “ışınla bizi scotty” deyimi

09-09-2018
Ertaç Hankan

SÜPER

13-09-2018
Pehlül Şuayip

Ya bu yorumları nasıl bi kafayla yaptınız hacım siz ya

19-09-2018
Bilkan Eracar

film güzel sıkılmadan arkanıza yaslanın ve izleyin ben ki kolay kolay film beğenmem. filmin notu bana göre tam 10 üzerinden 7

20-09-2018
Nural Savtur

gerçekten muhtreşem bir yapım sinema seyrettigine deger teşekkürler

27-09-2018
Nerman Sendur

özgür bey ben sen yanılıyon ülkemize gelen futbolcular nedne dilimizi konuşmuyor diyorsun bence o yabancıların sorunu isteyen konuşuyor ben bir bayan olarak aşırı derecede fenerbahçe taraftarıyım alex bu ülkede türkçeyi konuştu bırakın türkçe dilini adam kuranı kerim öğrendi onuda geçiyom türk tişörtlerinle giydi gezdi demekki isteyen bizim ülkemizin herşeyi öğrenebilirmiş ben bir türk kızı olarak ülkemin herşeyinle gurur duyu yom ta osmanlı dan fatih sultan mehmete çanakkale savaşından egede yunanı denize döken atatürkün askerine kısacası bizim ülkemizde çok destanlar yazılmış ama malesef bunu sinemaya yansıtamıyoruz dış ülkelere gösteremiyoz bizim tek kaybımız amatörce filmler yapmış olmamız kendi ülke sınırlarımızda izleniyor bizim tariğimizi elin yabancıları görmesi için profosonelce işler yapılmalı . filme gelince film çok güzeldi

28-09-2018
Tüberk Akpınar

cok iyi birinci sınıf detektif filmi.turunu sevenlere şiddetle tavsiye ederim.

05-10-2018
Altemür Cemal

arkadaşlar film 25+’a hitap ediyor. yaşı küçük olan ve film kültürü olmayan, film deyince aklına aksiyon filmleri gelen insanların yorumunu ciddiye almayın. klasik tarantino filmi. oturdum, izledim. fevkalade.

09-10-2018
Talaz Torlak

süper film

12-10-2018
Rüknettin Köroğlu

Film eksik kalmış. Neyin ne olduğunu anlayamıyoruz. Film çok karmaşık ve kötü uyarlanmıştı.

13-10-2018
Müzahir Öğütal

arkadaslar ben izledim film güzel. bence suredilir

14-10-2018
Özmert Tuğser

Adamın dibisin Bilgin

15-10-2018
Ersezen Melen

bence guzel olmus

16-10-2018
Suyurgamış Uğurtay

zaman kaybi diyilecek kadarda olmasa kotu

18-10-2018
İl Umut

Güzel film. Teşekkürler

21-10-2018
Korel Tiğin

Çok güzel bir film.İzlemeyin diyenleri anlamıyorum, hem komik hemde anlamlı bir film.Ayrıca sonu da çok güzel.Kıza zaten bittim. Bilgin çok sağol. Böyle güzel bir filmler beklyoruz senden ellerine sağlık canım =)

22-10-2018

En çok izlenenler

Monster High Hauntlywood Macerası 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1015 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.0 /10

Kategori: Animasyon

Gizemli Büyükbaba – Undercover Grandpa 2017 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1019 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.3 /10

Kategori: Komedi

Sevgili Günlük – Dear Dumb Diary 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1020 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.4 /10

Kategori: Aile

Max Maceraları Kralın Doğuşu 2012 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1025 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.4 /10

Kategori: Animasyon

Aile kategorisinde son eklenenler