Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Özercan Şirvan

kız kimsenin kızı değil ölesine biri nasıl yazdınız hemen anlamadım..ayrıca sonu böyle biten filmleri hiç sevmıyorum…filmin basından beri aynı dersı verıp durmus zaten fılm okadar da ii değildi sadece konusu güzel

25-02-2018
Yordam Çoker

gerçekten harika bir film 10/9

26-02-2018
Birand Nuğman

Aslında konu müthiş ama işleyişi ve oyuncular pek iyi değil bence maalesef.

28-02-2018
Talet Cabbar

İlk.defa bir film altına yorum yazıyorum..
Teşekkürler admin. İyi iş adamım..

01-03-2018
Mikolaj Temim

Filmin konusu harika. Özellikle öneriyorum. İzlemezseniz pişman olucağınız türden bir film. Benim en çok takıldığım şey adamın yürüyüşü düzelseydi keşke. Ama inanılmaz harika bir film izlemeden geçme.

03-03-2018
Uralp Yordam

Güzel bir film bilgin
Hitine hit katmaya geldik, sitende post kasmaya geldik
Bilgin filmlere yorum yapmaya geldik, bilginnnnnnnnn

04-03-2018
Şan Uraz

Merhaba

06-03-2018
Ünsever Uğurol

Böyle bi filmi neden yaparlar nicin yaparlar arkadas tepeden tirnaga sacmalik

07-03-2018
Turgut Totuk

Ne diyeyim, ben de seviyorum böyle filmleri, her ne kadar konu saçma olsa da, farklı bir fikir, yeni bir şey daha. İnsanın ufku gelişiyor.

08-03-2018
Burtay Lokman

bu kadar saçma bie filim olamaz zaman kaybıı

09-03-2018
Canseven Devran

ne iyi nde kötü orta şeker

10-03-2018
Fahim Kavruk

çok güzel bir film kaçırmayın

12-03-2018
Selâm Üke

İzleyecek başka film kalmadı diye başladım izlemeye ama yanlış yapmışım sona bırakmakla…. Gerçekten süper bir film, emeği geçenlerin ellerine sağlık

13-03-2018
Abdulmuhsin Gabil

admin kardeş 3 gündr heryere baktım bundan iiisi yok vakit ayırıp bunlarla uğraşyorsun gende helal sana zaten bilyom ki bundan iisi olsa onu koyarsın ama yok daha iisi çıkana kadar budur isteyen beyenmiyen sinamda izler yada 1-2 hafta bekler

14-03-2018
Ünyay Bedir

aynen ya türkce dublaj nasıl cıktı cadılar zamanın türkçe dublajında koyarmısın

15-03-2018
Erkay İlmi

Film içeriği hakkında birşeyler söylemeden yorum yaparsanız ölürsünüz dimi zevkin içine ediyorsunuz hakkım haram size………………………………….

16-03-2018
Ulumeriç Ezgütekin

Hayatımda İzlediğim En güzel Filmdi

18-03-2018
Abay Altay

bu aamir khanın filmleri bi harika ghajini, dhoom3, 3idiots, ghulam, talaash, fanaa, pk, taare zammen par, dil chahta hai, lagaan, mangal pandey izlediğim filmleri ve hiçbirini izlediğim için pişman değilm hepsinden bi ders çıkartabiliyor insan hepsi harika

20-03-2018
Ulubay Erbelgin

Bilgin bu film siteye uymamış, kaldırırmısın.

21-03-2018
Alten Aydın

günde 1 kere izliyom

23-03-2018
Abdurrehim Gülbeddin

Arkadaşlar film hep aynı bu filmi beğenenler 12 yaşındaki kendini diğerlerinden zeki sanan bebeler. Size tavsiye illa izleyecekseniz ilk partı 3 kere izlemeniz

24-03-2018
Serbülent Göçer

İLK BAŞATKİ SAHNEDE YÜZÜNDE SIRITMA OLANLAR

27-03-2018
Sabbar Akses

Güzel film izlemeye değer..

30-03-2018
Alan Budunalp

Yeni site güzel olmuş elinize sağlık.
Bilgin şu cehennem filminide koyun artık çıkalı bi sürü zaman oldu

31-03-2018
Ayatin İbrahimhalil

gore filmlerden hoşlanıyorsanız izleyin…

01-04-2018
Ati Hüsem

ATATÜRK’Ü DAHA İYİ ANLADIM

04-04-2018
Arsen Eflatun

james franco nun enerjisi oyunculuğu mimikleri çok iyiydi.tatlısın anladık

05-04-2018
Nuritdin Abayhan

GÜZELDİ BEĞENDİM

06-04-2018
Yenisu Tutuş

hayatımda izlediğim en güzel filmleden biri diyebilirim , filmi izledikten sonra hayatımızda 1 dakıkanın bile önemli olduğunu hayatın tadını çıkararak yaşamamız gerktiği , anlatılmaz gerçekten müthiş bi film mutlaka izleyin

07-04-2018
İhsan Kılıçbay

o otek odasına kadar yani orda taylor ın kendisi olduğunu aldağı yere kadar izlediğimiz herşey sıfıra iniyo orda bşka bi filme girmiş gibi oluyo insan

09-04-2018
Tomasz Necabet

sonunda filmden anlayan birileri yorum yapmaya başladı.

10-04-2018
Çoker Dirimtekin

byler bu zaten ps3 oyunu hem oynadım da güzel fılmıde ıyı olmus hem

13-04-2018
İlke Özler

arkadaşlar daha önce izledim. filme kötü diyenler var. film çok zekice senaryolanmış mükemmel değişik bir film.

16-04-2018
Umur Atil

ımpossıble … 36 yaşına kadar seyrettiğim güzel filmlere 1 yenisi daha eklendi.

17-04-2018
Ebuakil Mohammad

gerçekten çok güzel

19-04-2018
Gerçek Ergör

güzel

20-04-2018
Nuratay Saya

Hayatımda izlediğim en iyi filmlerden biriydi . Konusu çok güzel . Esas oğlanda çok yakışıklı kız daha iyi olabilirmiş yinede yakışmışlar

23-04-2018
Aydeniz Bayruhan

Bu kadar sapık bir adamı nerdeyse kahraman yapan bir film
Kesinlikle iğrenç

25-04-2018
Hicret Sorguç

film harikaydı

27-04-2018
Abdulvehap Çağdan

gayet de güzel di ne alakası var muslumanlıkla genç kızları satıyorlar

29-04-2018
Kınel Selâmi

izlnmesi gereken filmlerden biri.

30-04-2018
Ataman Dalyan

Arkadaslar ben Harry Potter serisine yeni başladım cok hoşuma gitti ve Harry Potter Azkaban kaçağı 2 varmı

03-05-2018
Binalp Çalkara

Partli olmasin, böyle kalsin Lütfeeeen…

04-05-2018
Altun Ayık

arkadaşlar iştahım açıldı bu flimi izlerken inanın pirzola siparişi verdim bu 3 lü şeytanı çok sevdim..

05-05-2018
Tulum Eshabi

İlk Police Story filmini çok sevmiştim, şimdi yenisini gördüğümde çok heyecanlandım açtım. Başlarda biraz sıkıldım önceki filmin ve Jackie’nin hatrına devam ettim. Ancak hikayesi çok çok güzel olmuş, sakın ileri sararak izlemeyin. Bu filmi kaçırmayın.

06-05-2018
Halife Mahya

bence güzel. konusu değişik olmuş

09-05-2018
Talaykan Vasıl

resmen ağladım:SS

10-05-2018
Haziret Ridvan

flim güzel.site güzel.flimlerinizi iyi seçerseniz herkese hitap eden bir site.flimlerini zevkle izliyorum.teşekkürler

11-05-2018
Garip Kınalp

abi niye düşünüyorsunuzki açın izleyin bea

12-05-2018
Abdil Kamilcan

yorumu çok az bu film için çok az yorum yapılmıs bence en iyi animelerden birisi çok begendim

13-05-2018
Öğür Ötnü

@mustafa ruh nasıl geçecek demişsin. Şimdi zaten bu olay sen hayattayken yapılıyor. Ruh beyin’e bağlıdır, Beyin başka bedene gittiğinde ruhta o bedene gidecek, o konuda sıkıntı yok zaten. Yakın zamanda bu olay denenecek, haber sitelerinde çıkmıştı, araştırırsan bulursun o haberi. Yani demek istediğim bu olay bilimkurgu falan değil, yakında denenecek. Eğer başarılı olursa çok enteresan şeyler olur. Misal sen diyelim ki çok zengin bir insansın ama yaşın diyelim ki 80’lara ulaştı. Yavaş yavaş ölmekten korkmaya başlarsın değil mi? bu yöntem işe yararsa denemek istemez miydin? ben isterdim mesela niye olmasın? insan hep sınırları zorlamak ister. gittiği yere kadar yaşamak isterdim. Zaten eskiden insanlar 1000 ila 1500 yıl arası yaşıyorlarmış. Nuh peygamber 1000 yaşında ölmüş. Yani demek istediğim 1000 yıl yaşamak hiç olmamış birşey değil, eski insanlar o kadar yaşayabiliyorlardı.

15-05-2018
Tanzer Yaruk

Tekrar tekrar izlememek için kendimi zor tutuyorum… Kesinlik le izlenmesi gereken bir film…

16-05-2018
Unur Aktı

Film eğlenceli ve eğitim sistemiyle alakalı güzel fikirler var ancak çooooook uzun ya.
Ayrıca şu Hindistan filmlerine özgü müzikalleri olmasaydı film bir saat daha kısa olurdu ve izlemesi de kolaylaşırdı.

17-05-2018
Ekin Güneri

ilk film daha gerçekçi, bu film daha fantastik olmuş

18-05-2018
Arıkan Bağır

Harika bir filmdi. Mutlaka izlenmesi gerekir diye düşünüyorum:)

19-05-2018
Atik Baybars

… yapılan eleştiriyi yapıma saygızsızlık olarak nitelendirebilirsiniz izledikten sonra inanılmaz hayal kırıklığına uğradım. Engin altan düzyatan var olan kalitesini burada göstermiş mi demeliyim yoksa kalitesinden mi yitirmiş bilemiyorum. Bir bütünlük işleyiş yok. Filmin onuncu dakikasında henüz konuya girmeden tek becerebildikleri sahneleri sanat adı altında büyük bir zevke icra etmişler.

20-05-2018
Ümek Toluntiğin

tam bir fiyosko!!!!!!!

21-05-2018
Zekariya Akad

Müthiş bir film izlemenizi tavsiye ederim

22-05-2018
Teberdar Uraltay

orta sekerli bir film. idare eder

23-05-2018
Burç Vechi

süper kesinlikle seyredin adamın dıbısın bılgın

24-05-2018

En çok izlenenler

Her Şey – Everything Everything 2017 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1005 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.4 /10

Kategori: Romantik

Bekarlığa Veda – Bachelorette 2012 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1006 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.2 /10

Kategori: Romantik

Ayakta Kal 2009 Yerli Film izle

102 Yorum - 1007 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Spor

Düzgün Deeds – Good Deeds 2012 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1008 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.6 /10

Kategori: Romantik

Khoobsurat 2014 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1008 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.4 /10

Kategori: Romantik

Romantik kategorisinde son eklenenler