Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Kalmık Korgan

Süper Film

25-02-2018
Eralp Gündal

tarantino işini biliyor.muhakkak izlenmeli…

26-02-2018
Cindoruk Opçin

tam benlik güzel

28-02-2018
Vecihi Demirdelen

film gerçekten güzeldi… bir çocuğun hayata karşı tutunuşu ibret almaya değer.. insanın tattığı ufacık bir sevgi neler yaptırıyormuş meğerse…..??????

01-03-2018
Kor Burakhan

selam arkadawlar ben buraya azerbaycandan katiliyorum ve bu dizini coooc beyendim,guzel bir dizi hawcakalin azerice de sagolun…..

03-03-2018
Göktunç Elverdi

bilgin, altyazı sorunu var.
konuşmaların 4/1 yazıyor sadece.

04-03-2018
Başkur Damar

harikaydııııııııı gercekten çok etkilendim izlemenizi tavsiyeedrim

06-03-2018
Dolun Enes

dünyanın en ama en güzel animasyon filmi

07-03-2018
Erkmenol Kirmen

cok güzel bır film cok begendım

08-03-2018
Algu Atalan

izlemeye deqer bi film..

09-03-2018
Ergülen İzem

bu filmi 2 3 defa izledim çokta şahane. din bakımından bakarsanız hiç bir filmde öyle bişey yok.zekanızı geliştirin ilkönce sonra film izleyin.bu arada neredeyse hergün film izlerim.100 lerce film izledim.aralarındaki favori filmlerinden 1 i bu film.

10-03-2018
İdan Şali

Kafa sakin sadece filme odaklanıp izlenirse herkesin izleyip beğeneceği süper bir Film!..Bu ikilinin her Filmi süper..

12-03-2018
Zorbey Güvenç

josan statham oldumu film kacnılmaz olur sadece 10/10

13-03-2018
Erce Kuddus

Filmi enteresan yapabilmek için epey uğraşmışlar, anlaşılamayacakta hiç birşey yok hele ki 2 kere izlenecek bir film asla değil, gerçekten zaman kaybı, ayrıca yukardaki yorumları aynı kişiler mi yazıyor ne sürekli farklı kelimeler ama aynı tarz!!!!!!!!!!!!!! site çook güzel ve kaliteli ama lütfen esaslı yorum………..

14-03-2018
Usta Lebip

Film harika ona diyecek lafım yok

15-03-2018
Simavi Tanser

tamamen vakit kaybı hiç keyifli bir film değil

16-03-2018
Eyüp Şeh

yani diğer izleyemeyenlere sölüyom kesinlikle tavsiye ederim izleyin
tmmı

17-03-2018
Namik Şehabettin

Super Film.Siddetle Tavsiye Ederim Iyi Seyirler Bilgin Saolasin Hep Senden Boyle Filmler Ve Animasyonlar Bekliyorum Saygilarla Azerbaycandan

18-03-2018
Abdüssettar Akduman

herkes güzel güzel demiş.neresi güzel bunun be.sıkıcı bence

19-03-2018
Pehlil Şuap

Film gerçekten çok iyi kesinlikle tavsiye ederim.

21-03-2018
Növfel Zöhtü

muhteşem kesinlikle izleyin

23-03-2018
Usluer Koryiğit

bence cok guzel su bu tur filmlere oscar nası veriyorlar diyen adama cahil diyorum bu kadar kisi izliyorsa nası oscar almasın

24-03-2018
Körklü Alirza

adrenalin patlaması yaşadıım resmeen. tek kelimeyle harikaydı

27-03-2018
Telli Telli

bilgin kardeşim , sinema çekimi mi bu ? yoksa normal mi. ben pek seçemedim

29-03-2018
Turan Yalgın

çok ama çok güzel bir film kesinlikle izlenmeli fantastil bir film süper

31-03-2018
Muzameddin Sebattin

İzleyecek olan varsa kesinlikle tavsiye ediyorum,hemen izleyin.Diğer filmlerden çok farklı değişik bir konusu var;))

01-04-2018
Kudretullah Rahmeti

Film film olarak çok kötü. sinema amacıyla değil politik amaçla yaparsan böyle sonunu bağlayamazsın tabi. Hem filmi sinema esteteği içinde değerlendirme mecburiyetini dayatacaksın hemde tarihsel göndermeler yapacaksın. Hatta bugüne dair. Amaç sinema yapmak olmayınca böyle olur. Oysa Türklerin aynı şekilde kötü adam dahi olsa gösterildiği drakula filmlerinde konu bu kadar saçma değil. Evet gene drakula kahraman gibi niteleniyor ama çocukça masalsı bir kahraman değil. Çünkü drakula pozitif bir kahraman değil. İlk kez bir filmde mazlumların koruyucusu drakula resmi çizilmiş. Batı eskiden anlattığı vahşet karakteri üzerinden anlatmaktan vazgeçip sürekli “TÜRKLER” demeyi seçtiği salakça bir filmle yeniden sunmayı tercih etmişse o halde sinema estetiği vs gibi kavramlar artık 2. plandadır ve Politik ön hazırlıklar, alt metinler ön plana geçmiştir. Üzerinde düşünmeye değer. Tıpkı Irak ve İran operasyonları öncesi Hollywood un doktirine etme projeleri gibi bir çalışma olmuş. Fakat Maymunlar cehennemi 2001 ve 300 Spartalı nın yanına bile yaklaşamayacak düzeyde kalmış. Türklere Küfredeceksen bile bari estetik et değilmi?

04-04-2018
Cemşah Doğaner

Muhteşem film…

05-04-2018
Hunalp Musaddık

Bu film izlediğim en güzel film yukarıda bitane arkadaş yazmış 19 yaşındayım ve ilk defa bir filme yorum yapıyorum diye aynı durum bendede söz konusu 19 yaşındayım ve ilk defa bir filme yorum yapıyorum bu kadar akıl dolu bir film olmaz, kötü yorum yapanlara inanmayın ve izleyin
Not:filmi film gibi izliyceksiniz,yok türklere göre değil felan değil, filmdeki akıl oyununa bakın bırakın şimdi saçmalamayı

06-04-2018
Alptekin Aybars

cok guzel hıçde sıkıcı değil…

07-04-2018
Gediz Erol

tek yapmak istediği kızıyla güzel yaşamak ama asalak gibi olmamalıydı güzel dolandırıcıymış seyredilir teşekkürler

09-04-2018
Kanpulat Köktaş

Harika bir film dehset otesi kesinlikle izlenmesi gereken bir film

10-04-2018
Altop Aygüner

bence muhteşem bi filmdi.. umarım ikinci bi serisi çıkar…

16-04-2018
Giz Müslim

dandik izlemeyin !!!!!

18-04-2018
Hürbey Çinerk

ilk önce cocuk filmi diyip sıkıldım ama zamanla cocuk filmi ile gizem olayini harmanlamışlar gayet keyifliydi zevk meselesi tabi

20-04-2018
Öktem Temiz

warol qnqa saol bunu türkçe dublaj koyduğun içn…

21-04-2018
Gizmen Okergin

Sonu olalaaaaaaa diyorum

23-04-2018
Sezim Yeğin

çok iyi

26-04-2018
Kâşif Abdülahat

God father 3 ün olmaması üzücü.Hele böyle güzel bi sitede ama devamı gelir’ise iyi olur.Film oldukça süper 10/10

27-04-2018
Bilbay Gültan

uzun zamandır izlediğim en ilginç ve güzel filmlerden bir tanesi

30-04-2018
Atuf Bayduralp

güzel film izleyin

01-05-2018
Nart Övünal

film fantastik sevenler için izlenebilecek tarzda korku filmi değil bu sebep den dolayı cocuk filmi ayarında kalmıs izlenebilir

03-05-2018
Nuhcan Özgiray

Kalbimizdesin Paul Walker <3 <3Brian Ocanr

05-05-2018
Enginsu Özgener

gerçekten güzel bir film izlenebilir..

07-05-2018
Boğatekin Erenay

20 dk. sonrasını izlemedim sıkıldım berbat bi dizi :(.

09-05-2018
Argın Bilgetay

film güzeldi tşklerrr…

11-05-2018
Günyol Burtay

Biri bana bu adamın bir tane kötü filmini göstersin abi yok ya yookk :))) Adam yemiyor,içmiyor ,uyumuyor film üstüne film çekiyor her filmi aksiyon,gerilim,macere,suç,komedi süper yaaa…..

12-05-2018
Kevkep Uztekin

bir düşmanınız varsa yada sevmediğiniz birisi,bu filmi çok begendiğinizi söyleyin. Ben neden seyrettim ki bu filmi?

13-05-2018
Özan Sarıbay

bilgin film donuyor yardımcı olurmusun

14-05-2018
Dalgıç Kavas

İdare eder izlenebilir..

15-05-2018
Çelikyürek Denk

her filmi seyredilir bu filmde aynı

16-05-2018
Koç Eroğlu

bak bu güzel işte bilgin böyle hareket bekliyoruz senden

17-05-2018
Erdoğdu Erkinel

Harikaydı

19-05-2018
Özgürcan Tacver

Çok iyi bir film herkezin izlemesini öneririm

20-05-2018
Erkış Kıner

ama aslında hava bükmüyo altta borular var ordan hava çıkıyo ama siz görmessiniz

21-05-2018
Şefkat Temizkal

güzel filmdi

22-05-2018
Kılıçel Ergüder

bol bol vaktı olan ızlesın neticede bi emek var ortada

23-05-2018
Yücedağ Yücedağ

bu 16.9 filmleri 4.3 nasıl izlicez. üzerinde ayar felan görmedim.

24-05-2018
Risalettin Somay

süper eline saglık kardeş

27-05-2018
Hızır Eftal

yorum yaptıktan sonra yukarda çok ilginç bir yorum okudum filmi ve özcan denizi suçlayıcı yazmış.yazabilir tabiki özgür düşünce diye bir şey var saygı duyarım ama filmde öyle aşırı öpüşme ve sevişme sahnesi yoktu ki..hem artık her filmde az yada çok bu tür şeyler var ki bu bana göre çok normal çünkü özellikle bu filmde sonuçta evli iki insanı ele alıyor..ayrıca şunu merak ediyorum bugüne kadar hiç mi bundan çok öpüşmeli film izlememiş o insan filmi beğenmemiş olabilkir bir insan ama suçlamak yanlış..ne olursa olsun bir emek var orda anlatılmak istenen şey çok başka ve öpüşme gibi şeyler filmde sadece bir araç amaç değil bunlarda artık sadece dünyada değil heryerde normal sayılabilecek şeyler..sanata ve yapılan işe birazcık daha saygı duyulması gerekiyor..

28-05-2018
Ülkülü Faysel

uyumsuz 1 ve 2 yı ızlemeyen bosuna yasıyor o derece theo james mükemmel oynamıs her zaman kı gıbı bence ızlemelısınız

29-05-2018
Uğurlubay Yavuzboğa

uzun zaman sonra ilk defa bi filmin sonunu getirdim.bana göre güzel bir film.

30-05-2018
Uğurtay Yayak

filmde uçan şahış görmemek üzdü beni

04-06-2018
Başaydın Burukbay

harikaydı

05-06-2018
Narter Sani

Filmi sonuna kadar izledim açıkçasını söylemek gerekirse +10 film biz yetişkinlere göre sayılmaz

07-06-2018
Şavki Yakub

ben bekarken izlemiştim saçma gelmişti, evlenip evlat sahibi olduktan sonra izleyince ki televizyonda yarısından başlayarak izlemiştim imdi ise baştan sona izledim,fil güzel çocuk sahibi olduktan sonra izleyin o zaman filmi anlayacaksınız.

12-06-2018
Uzsan Özbek

MUHTEŞEM FİLM 3. CÜ İZLEYİŞİM HALA BIKMADIM TAVSİYE EDERİM !! ::))

14-06-2018
Muslu Saygin

glz bi film izlemye deger

15-06-2018
Moran Sağın

Bu Çok İyi Adamımm!!

16-06-2018
Sarıhan Şehamet

farelerden nefret ederim ama güzel bir film kesinlikle izleyin :DDDD

20-06-2018
Samican Alakurt

film gayet güzel gerilimi yüksek.yalnız sahne geçişlerinde donma oluyor filmden kaynaklanıyo olmalı.buna rağmen izlenebilir.tavsiye ederim.ilk yorum benden olsun

22-06-2018
Gürakan Kubilay

bence kesinlikle izlenmeli

23-06-2018
Aksel Arıtan

filmin son sahnesi çok güzeldi etkilenmemek mümkün değil

26-06-2018
Tunahan Yahşi

teşkl güzel filim serisinide yüklersen seviniriz

29-06-2018
Kanver Kudayberdi

OH BE TÜRKÇESİ ÇIKMIŞ

30-06-2018
Kafar Kora

İzlediğim en iyi anismayonlardan biri

01-07-2018
Tanrıkul Tükelalp

ilkel kökenimizden gelen devrişik zamanımızın girdaplarından kurtulmak için çıkmaz labirentlerin algı yanıltsamasını yırtmaya çalışan bir film ve salt yalın gerçeklik..birokratik köleliğin viçdanları nasıl labirente koyduğunun bir açıdan anlatımı..pazar yeri ekonomisinin iğrenç
yaratıkları da vurgulanmış.(ve sulara bırakılmak)….çok güzel emek…..SEYREDİN TAVSİYE EDERİM..ötekileşmeden ötekileştirmeden..saygılarımla

02-07-2018
Karakoç Makul

Harika ve duygusal bir film tavsiye ederim

05-07-2018
Abdulla Birand

Güzel.

07-07-2018
Mateusz Onurcan

bence çok güzel bir film hem de site filmleri çok güzel gösteriyor müthişşş

08-07-2018
Dirican Gedikbaş

çok güzel ama aracakaranlık macerası yokmuş semih

14-07-2018
Erkan Hakkı

donn yen ya yine yapmış yapacağını izlemenizi tavsiye ederim aksiyon dövüş sürükleyicilik devam film hiç sıkmadan izlettiriyor kendini.

16-07-2018
Ebrak Görgünay

zaman kaybi aksiyon sifir .. iyi diyenlerin zevkinden süphe ederim ..

20-07-2018
Ulak Yaybüke

harika ellerinze saglik cok güzel kultur tanitimida olmus begenim izlemege deger bir filim tsk

22-07-2018
Şemdin Nursel

sevdiğim tür filmler harika seyretmeyen kalmasın efektler mükkemel 10 numara

23-07-2018
Tuncal Yahşikan

john lennon hayranı iseniz sıkıcı gelmez.yok değilseniz bilginiz artar izleyin güzel.

24-07-2018
Erkın Kezer

bana pek mantıklı gelmedı ama bıde sız bakın

25-07-2018
Kıvanç Nayman

1-2 si nerede bunun

31-07-2018
Levent Üren

Kelimenin Gerçek Anlamıyla MÜKEMMEL bir film.
Kitabını 2. kez bitirdim. Tekrar okumayı düşünmüyor değilim

03-08-2018
Tali Toycan

Helal sana admin daha bizim buralarda sinemalarda

05-08-2018
Tekinel Nuri

eğer filmi izledikten sonra çok olası bir korku filmi derseniz aynı kafadanız demektir tahminedilebilir sonlar tahmin edileblir böööhh ‘ler :)…. emeğine sağlık bilgin güzel film paylaşımları yapıyorsun Maşallah demeli

08-08-2018
İsmail İsmail

muhteşem

09-08-2018
Aytekin Beyhan

Film çok güzeldi. Sonu oha dedirtti.

10-08-2018
Bangu Bozbağ

Film yasanmis bir olayi anlatiyor. O yuzden filmin sonunda mucize bekleyenlerin aptalca yorumlarini dikkate almiyorum. IMDB puani cogu kereler filmde verilmek istenilen mesaji kapsar o yuzden mesaji alamayan arkadaslara cizgi film izlemelerini oneririm cunku onlarin puan verme yetenegi ancak cocuk filmlerine yeter.

12-08-2018
Atasoy Behlül

süper yha (ßaşka söz blamıyorum)

16-08-2018
Şaik Uraltan

Bilgin arkadaşıma teşekkürler ama film 10 üzerinden 3 kesinlikle umduğunuz gibi bir film deyil zaman kaybı !!!

24-08-2018
Tacittin Akın

Çok güzel bir film . Sonunda agladım .

26-08-2018
İyiol Abdil

çok çok çok çok çok çok çok güzel bir film

30-08-2018
Aytaç Çağlan

bir erkeğin kadınını kaybettiğinde her türlü o erkeğin sonu olacağı. hayatının geri kalanının anlamsızlaşacağı kanısına vardım bu filmden . doğru mu ?

31-08-2018
Kocabey Akönder

tükçesi çıksa daha iyi olur
yoksa film güzel sitede güzel ingilizce olması kötü

04-09-2018
Ilgaz Mücap

bencede çok güzel bir film

07-09-2018
Güneren Tepir

çok güzel fillerı var hem heyacan hemde süreyğıcı harıka benseverım

12-09-2018
Dikel Gülel

bilgin sağol,arkadaşlar yorumları okudum ve hemen filmi izledim bekle allah bekle korkacağım anı bekledim durdum,6.parta gelince dedim sanırım sona saklamışlar korku sahnesini film bitti ve ben yorum yazan arkadaşların çok korktum dediği filmden korkulcak bişey olmadığını anladım,valla benden söylemesi sakın izlemeyin berbat ve inanın bir okadarda saçma..

15-09-2018
Özbey Erkılıç

güzel eğlenceli ve hoşça vakit geçirilebilecek bir filmdi.

17-09-2018
Nevruz Zeynur

sonu daha iyi bitebilirdi

18-09-2018
Burakbey Gevrin

TSK HARİKA FİLM ADMİN.

19-09-2018
Bora Çaykara

İzlerken öyle bir hata vermez

20-09-2018
Yurdanur İzbul

süper

21-09-2018
Özil Abdulhalim

Yahu arkadaş bir film bukadarmı güzel ve anlamlı olur izlemeyenlere şiddedle tavsiye ediyorum emeğine sağlık bilgin KraLsın.

26-09-2018
Bozhan Çoğa

Mükemmel harika kelimelerle anlatılamayacak kadar güzel imdb si neden bu kadar düşük anlamıyorum

27-09-2018
Dikbaş Feza

ilk defa bir filme yorum yapıyorum khan ın savastığı dava tüm müslüman aleminin davasıdır biz de bu filme katkıda bulunalım ve bizde paylasalım

29-09-2018
Kayra Muvakkar

harika bir film izleyin mutlaka zamanınız yoksa yaratın (kötü diyenlere aldanmayın en başta benim de çekincelerim vardı)

30-09-2018
Binnur Seçmen

yaxsi filmdi

02-10-2018
Günyol Abdulsemet

3 saatlik filmde 1 dk sıkılmadım

03-10-2018
Alaaddin Coşkan

çok güzel bir film

06-10-2018
Şekim Yildir

Muhteşem bir film. Bu site bir harika dostum!

07-10-2018
Atasagun Canbay

çok sıkıcı 15 dakika zor dayandım beni sarmadı

10-10-2018
Ebuzer Rumi

super bır fılm ama sonu kotu

12-10-2018
Gülağa Mahmud

Film harika izlemeye deger ..

13-10-2018
Balım Çetinay

Ya snake diye bişi yok onun adı Snape bikere yani Dumbolder diye de bişi yok Dumbledore olcak. Bence hpci olacaksanız kişilerin ismini düzgün öğrenin

14-10-2018
Sayman Talaz

Ilk basta cok degisik geldi sonlarina dogru kavramaya basladim film bittikten sonra yasin kardesimin yorumunda olayin oluşunu anlatiyodu okudum ve tek anladigim sey bu film bi harika dostum diyecek baska bisey bulamiyorum.

15-10-2018
Elidemir Erimel

20 dakika sonra kapattım, belki ilerleyen anlarda fikrim değişebilirdi ama pek sabredemedim. Tamamını izlemedim ama 20 dakika için söylersem, filmi beğenmedim.

16-10-2018
İman Kipcan

hayatımın 81 dakıkasını bu filme harcadım yemın edıyorum sonunda ne oldu hala anlamış degilim onları yapan neydı anlayan varsa bi özet geçsin

17-10-2018
Dengizer Urundu

Başlarda birşeyler bekliyorsun ama saçma sapan bi film

18-10-2018
Erozan Karakucak

Filmi anlamayacak kadar körelmiş arkadaşlar vardır.İmdb 7.6 olan bir filme sen kalkıpta hakaret edemezsin.Sadece zombi,kurtadam,vahşet,macera gibi şeylerden başka kendini geliştirmek istemeyen herkes ilk dakikada yargılar.

19-10-2018
Bedel Sebüktekin

bu filmin zekayla ilgisi yok. Her an seyircinin dikkatini canlı tutuyor ama biz ablamla çok güldük, korkuyla alakası yok. Sonunda bari ilginç bir şey olsaydı da gece yarısı harcadığım zaman boşa gitmeseydi. Neyse lafın kısası sırf yorumlara bakıp izledim ama zeka IQ nedir bilinmiyormuş onu anladım.

21-10-2018

En çok izlenenler

Captive 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.3 /10

Kategori: Suç

İnsafsız – Ferocious 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1005 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.3 /10

Kategori: Gerilim

Gerilim kategorisinde son eklenenler