Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Özaltan Sargan

Bu filmin 1-2’si var mı yok mu ? Sitede bulamadım.

25-02-2018
Eyüpcan Issa

bu filme saçma diyen arkadaşlar vampir filmi ne beklıyorsun ki ??

26-02-2018
Tamaydın Visali

guzel film

28-02-2018
Kazak Mühürdar

harika bir film umarım ikincisi çıkar çıkmazsa üzülürüm ve kesinlikle izlenmesi gereken bir film her yaşta izlenebilir ve kaç kez izlerseniz izleyin sıkılmazsınız

01-03-2018
Kipcan Nidai

film berbat sadece zaman kaybı

02-03-2018
Berat Cündullah

arkadaşlar çok boş ve gereksiz bir film samimiyetle söylüyorum izlemeyin.gerilim filmi yapmaya çalışılmış ve sadece çalışmakla kalınmış…

03-03-2018
Karcan Sadakat

ben böyle bir film ne gördüm ne duydum nede izledim izlemeyenlere şiddetle tavsiye ediyorum :)))

04-03-2018
Acunman Alâaddin

ADMİN SÜPERSİN YA BU NE HIZ DAHA DÜN FRAGMANINI İZLEDİM d: AMA İZLEMİCEM TÜRKÇE DUBLAJINI BEKLİYECEM ODA KESİN YARIN ÇIKAR :dASDASDA BEYLER SÜPER BİR FİLM 1 VE BU

06-03-2018
Erte Mengü

güzeldir zevkle izledim sıkıntınızı gideriz birazcık…

07-03-2018
Selâmet Onuğ

güzeldi gerçekten.

08-03-2018
Duyu Ergintuğ

hayatımda ki en saçma izledigim filmlerden de saçma

09-03-2018
Açıkel Alaçam

abartmaya gerek yok sıradan bir film.Yorumları okuyunca çok üst noktada bir film bekledim hayal kırıklığı:(

10-03-2018
Gülbettin Sezayi

dhoom 3 çok süper bi film

12-03-2018
Baturay Demirkan

bilgin kardeş 6 sayfada bulduk siteni sayende güzel filmler seyretik seyretmeye devam edeceğiz tekrar 1, rinci sitede en önde görmek istiyoruz inişler cıkışlar olabilir yapacagımız bir şey varmı selamlar.

13-03-2018
Emanet Güldoğan

çok saçma geldi bana

14-03-2018
Yurduşen Öke

mükemmeldi

15-03-2018
Basri Dağaşan

Harika bir film..Her dakikası mükemmeldi

16-03-2018
Tekir Göksu

kesin izlemelisin
kötü yorumları boşverin açın ve izleyin

18-03-2018
Tarı Yaşık

Film çok uzun başlarda çok sıkıcı gelecek ama sonları çok güzel kesinlikle bayılacaksınız. Ağlamamak elde değil. İYİ SEYİRLER

20-03-2018
Temizel Temizel

film gerçekten mükemmel..

22-03-2018
Vaha Bek

çok güzeldi

23-03-2018
Hasanalp Karatan

Güzel bir film

24-03-2018
Konur Abdulrahman

Cok guzel film

27-03-2018
Saruca Tınal

Çokk iyi .d.d

28-03-2018
Çotuk Dirlik

çok güzel bir film izlenmesı gerekır harika oscar lık bır fılm

31-03-2018
Yoğunay Çiner

İzlerken sanki kendinizi de hipnotize ediyormuş izlenimi uyandırmadı değil.Keyifli ve merak uyandıran kurgusu ile biz izleyicileri sıkılmadan sonuna kadar izletmeyi başaran yapımlardan. Özellikle son 30 dakikası izlenmeye değer. Bu film fazla söz gerektirmeyen, anlatmaya gerek yok görmeniz lazım dediğiniz anlar nasıl varsa hayatımızda bu film de izlenmeye değer bir film. Kaliteli bir film arıyorsanız ‘Tedavi’ doğru seçim olacaktır. Keyifli seyirler..

01-04-2018
Kırca Nasuhi

hayatımda beni etkileyen 2. film oluyor. Benjamin buttonla yarışır

02-04-2018
Vecih Vecih

Mutlaka seyredin arkadaşlar..Hayatımda izlediğim en iyi diyebileceğim 10 film arasına girer müthiş bir filmdi işte böyle filmler bekliyoruz sizden emeği geçen herkese teşekkürler

07-04-2018
Toy Daylan

Ben çok beğendim ve her sıkıldığımda izlemek istiyorum.Beni rahatlatıyor

09-04-2018
Faakim Faakim

dünyanın en saçma filmi…

10-04-2018
Kök Dilşer

SÜPER SÜPER SÜPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

11-04-2018
Onuk Camal

süper bir filmdi ya bayıldım

16-04-2018
Güçel Erden

guzeldiii…

22-04-2018
Encan Mülayim

çoooook güzel

23-04-2018
Haciali Pektaş

yok artık bilgin daha neler adamlar film daha yeni çekti..helal sana bu ne hız..:)

27-04-2018
Halâs Mahmut

(bizimkiler böyle film yapsa garanti ismi keser döner sap döner gün gelir hesap döner olurdu).süper fim izleyin

30-04-2018
Işıltan Keramettin

Film Geçişli, farklı hiyaler farklı oyuncular, farklı senaryolar var, filme adapte olamıyorsunuz haliyle,fena değil, Çokta mükkemmel değil.

04-05-2018
Ulam Ebet

jesse eissenberg hatrına izledim ama beklediğimi bulamadım. film baştan sona durağan ilerliyor. filmin sonu da çok bekleneni veremiyor.. yine de emeğe saygı..

05-05-2018
Raif Serhan

Muhteşem ötesi sadece aç ve izle soluksuz bitirirsin filmi…

06-05-2018
Boğatay Çavdar

Gerçek bir bilimkurgu izlemeyeli hayli zaman almıştı , düşünüdürücü bir film

11-05-2018
Rüknü Ellez

Çok güzel

12-05-2018
Artuç Baranalp

aşırı iyi çok çok süper bir film. arkadaşıma yıllar önce spayk lakabı takmıştım ikimizi temsil edeceği hiç aklıma gelmezdi. kaptan kirk ve spock sonsuz sevgiler…

13-05-2018
Müferrih Sunel

arkadaşlar yorumlara bakarak izledim bilemiyorum eskisi gibi film yorumcularıda yok yada kişileri o kendi zamanı gidiyor ya onlarında gitsin piskolojisindeler ama dikkate alın ömrümden ömür gitii oda atlata atlata izledim o derece

15-05-2018
Yasal Adlığ

Çok sürükleyici. Baştan sona merak uyandırıcı. Zevkle izledim. Düşünmeden izleyin derim.

16-05-2018
Baskın Bulgucan

bu tarz filmlerde kimin iyi karakter kimin kötü karakter olduğu sonradan belli oluyo süperr film kaçırmayın..teşekkürler bilgincim

17-05-2018
Ögetürk Teksoy

fena diğil.izlenebilir

19-05-2018
Mergen Seylân

Dövüş filmlerini severim yorumumu ona göre değerlendirin. Filmde aksiyon diye bir şey yok sakın Steve Austin’e aldanıpta izlemeyin, konusuda çok banel. Tam bir çocuk filmi olmuş ama çocuklar bile izlerken sıkılır. 10/2

20-05-2018
Galip İhsan

bence çok güzell kesinlikle zaman kaybı değil benım puanım 7.5

21-05-2018
Sertap Tangüner

Bilgin süper bir film olmuş eline sağlık.Bir isteğim olacaktı inanılmaz örümcek adam 2 yayınlaya bilirmisin?

22-05-2018
Mehip Ürkmez

arkadaslar full aksiyon filan değil yanlis yorumlar yapmayin lutfen. aksiyon var ama cok uzaktan full dur. guzel bir film bakmamis olsamda olurmus 5/10. tsk bilgin kardes

23-05-2018
Muhyedin Acarkan

Mükemmel ötesi bir film.Hiçbir şeyin Son olmadığını insan isterse her şeyi yapabildiğinin bir kanıtıdır bu.
@Bilgin teşekkürler.

25-05-2018
Salman Salman

valla yorumlar doğru :)izlenilir vakit kaybı hiç değil güzel film adamı heycanlandırıyor. Teşekkürler admin…

27-05-2018
Candeğer Demirağ

Ya Film çok güzel başladı ama sonu olmamış be. d

28-05-2018
Mecnun Evgin

çok çok çok süper bi film teşekkürler bilgin

29-05-2018
Necdat Selamik

Muhteşemdi. Filmin ilk yarısı normal aşk filmi, ikinci yarısıysa bambaşka bir dünya. Kesinlikle izlenmeli.

30-05-2018
Verdî Verdî

bilimkurgu sevenler için süper bi filim arkadaşlar bilgin eline salık

31-05-2018
Mehmed Özgücan

Mukemmel

01-06-2018
Boydak Halil

harika:)

02-06-2018
Arıboğa Binalp

Çok güzel bir film tavsiye ederim…

03-06-2018
Erengüç Erensü

İzlemede bir sorun yok. Onu engellemeleri de mümkün değil. Download etmek cezaya giriyor ve çoğaltmak tabii ki.

04-06-2018
Mengütaş Omay

Sadece İyi Yönde Yorum atalım diğerleri fikirerini kendileri saklasınlar..

05-06-2018
Aydeniz Celilay

slm arkadaşlar bu yorumu yazmak istememdeki sebebim bağzı arkadaşlarımızın daha türk bayrağını tanıyamamasıdır eger dikkatli bakılırsa kı dıkkatlı bakılmasına sebep hc bi sorun yok o türk bayrağı değil Pakistan bayrağıdır lütfen yorumlarınızdakı değeri biraz daha değerlendirein film muhteşem site ondanda iyi herkeze hayırlı seyirler

07-06-2018
Ulukan Gökbel

Basit bir senaryosu var …

08-06-2018
Alaittin Dağistan

güzel film.teşekkürler bilgin

09-06-2018
Özarda Özarda

flim kesnlikle çok güzel çok begendim tavsiye ediyorum iyi izlemeler şimdiden.

11-06-2018
Göksal Koca

Güzel izlenmeye değer bir filmdi.Aslında yarışmacı kazanmış gibi görünüyor ama yine kazanan Capitol’dür onlar sadece hayatta kaldılar. Yine açlık ve baskı altında yaşamaya yine aynı halkın insanları her yıl açlık oyunlarında birbirlerini öldürmeye devam edecekler. İyi seyiler.

13-06-2018
Dinçel Doğuş

Esma asil berbat olan sensin, duzgun bir yorum yap ya da sonsuza kadar sus

14-06-2018
Keremhan Nejmettin

SAVAŞIN ANLAMSIZLIĞI HAKKINDA ÇOK GÜZEL BİR FİLM.

15-06-2018
Tarhan Buruk

bu filme kötü diyenler ya duygusuz yada idiot:))) hiç bi bi filme bu kadr yorum atanı görmedm hepside harika diyo arada istisnalar var onlarında film zevki yok idiots un yorumuna bakın 600 ü geçti titanikte bile bu kadr yorum görmedm…

18-06-2018
Güçal Koçkar

Film o kadar sürükleyici ki tekrar tekrar izliyorum.

19-06-2018
Aksın Ari

fılm mukemmel bence hıc sıkılmadan ızledım tavsıye ederım

20-06-2018
Dikdal Fuat

seyretmeye değer hiç bir şey yok. Filmin sonuna kadar bekliyorsun ne olacak diye ama sonunda olan hiç bir şey yok. Çok çok çok fazla boş vaktiniz varsa seyredin

24-06-2018
Saffet Sönmezalp

çok komik ejdarhayı öperken ejderha onu yiyo XD

25-06-2018
Erginay Gürbay

miley yine harika filmle karşımızdaaa kesin izleyin hayatımdaki, izlediğim en iyi filmlerden biri. günümüz gençliğinin hayatını anlatıyor.

26-06-2018
Erce Özokçu

film izlemek isteyen arkadaşlara söylüyorum konusu berbet dublajı berbat ve sadece bendemi bilmem ama bazı partları izlenmiyor zaman kaybetmek istemeyenler kesinlikle izlemesinler.

28-06-2018
Olay Abdülcebbar

çok saçma bi filmdi yahu, anlaşılmaz.. lakin ben anlamadığım için değil saçma olduğu için anlaşılmaz.. yani kısacası vakit kaybı özellikle son kısmı

29-06-2018
Hasret Karcan

kardeş vidiyo acilmiyor cumhuriyet savcilihi tarafından kapatılmıştir diyor

30-06-2018
Tepir Köksoy

ne kadar saçma bir film ya millet ne bulmuş bu filmde izlemeyin derim. tşkler bilgin emeğin için

01-07-2018
Akyön Aru

Film harika ona sözüm yok. Ama dedektifin polat alemdardan farkı yok arkadaş. Adam bombayla ordan ordaya top gibi her dakika uçtu ve tık yok helal

02-07-2018
Ogansoy Pak

sıkıcılığı var evet ama inanın filmin sonuna doğru müthiş bir filme dönüşüyor…izleyin kaçmaz

04-07-2018
Berksal Durukal

animasyon diyip geçmeyin hayatımda izlediğim en iyi animasyondu

06-07-2018
Alpin Hemrevin

film çok güzel bence izleyin zaman kaybetmeden

07-07-2018
Önalan Taylak

kotunun ıyısı dıyelım bız bu fılme genede ızlenebılır(ılk fılmle kıyaslamaya calısmayın bu fılmı tadını cıkartın

09-07-2018
Tuncalp Yahşitay

muhteşem

10-07-2018
İlbeği Şamili

film ortalama mutant filmi fakat sonunu güzel bitirmişler açık kapı bırakarak devam filminin sinyalini vermişler

14-07-2018
Üçok Özerdim

kesinlikle tavsiye ederim son zamanlarda izlediğm güzel filmlerden 1 tanesi.eline sağlık bilgin.bu arada tek partta film seyretmekte güzel olmuş sağol.

15-07-2018
Satilmiş Adasal

güzel

17-07-2018
Şinaver Tokalp

“Bazı insanlar duygusal acı çekmek yerine fiziksel acı çekmeyi tercih eder. ” Ağlamak istiyorsanız hiç kaçırmayın.

19-07-2018
Aydoğdu Baytüzün

Çok ilginç bir konusu var. İzlenmesi gerekir

20-07-2018
Tezelli Onurlu

o kadar film izledim hiç biri bu kadar güzel degil kendilerini izletmiyorlar bile o yüzden lütfen uzata bildiginiz kadar uzatın

22-07-2018
Selhan Tanak

bilgin emeğin için teşekürler güzel bir filmdi.

25-07-2018
Ramiz Settar

BİYOGRAFİ VE TARİH SEVENLERİN SEVEREK İZLEYECEĞİNİ BİLİYORUM EMEĞİ GEÇENLERE TEŞEKKÜRLER

27-07-2018
Abdurrazzak Cahti

Film harika olmuş 1 ini de çok sevmiştim

28-07-2018
Müddesir Sadat

@£RDi

29-07-2018
Natık Sarıalp

gerçekten güzel ….

30-07-2018
Murtaza Orman

izlemeye deger bi film bence arkadaslar sıkılmadan izlediğim filmlerden biriydi.

02-08-2018
Münir Ferudun

cok hos bi filmdi cok guldum emeklerine sağlık

03-08-2018
Tunçkurt Evrensel

kesinlikle izlenmesi gereken bir film insana bişeyler katan kalbini yumuşatan mükemmel hayal gücüyle yazılmış bir yapıt gerçekten çok çok iyi bir senarist bu adamın filmlerini izleyince diğer izlediğim filmler için vakit kaybı diyorum.

04-08-2018
Çakın Emrah

Arkadaşlar film gerçekten güzel kötü yorumlara aldanmayın izleyin.

05-08-2018
Onar Sadir

İĞRENÇÇ

07-08-2018
Erdiner Erkin

bu imbd’yi veren heralde sarhoşken vermiş. çok sacma bi film.

08-08-2018
Mehti Üstek

sacma sapan film 10 saat surdu sanki

09-08-2018
Şeyda Timurkan

Gerçekten çok keyifli ve harika bir film.Aksiyon,heyecan,komedi ne ararsanız bulabileceğiniz farklı bir film. Baştan sona kadar izlerken keyif alabileceğiniz bir film. Kesinlikle izlerken sıkılmayacağınızdan emin olabilirsiniz..Keyifli seyirler..

10-08-2018
Güçyener Erdiner

ya bu millet ne içiyor böyle anlamış değilim hakan avrupalılar da bizim recep ivedik vs gibi filmleri izleyince Türkler bizim ahlak anlayışımızı bozmaya çalışıyorlar yetişin felan diye yorum yapıyor mu sence süpersiniz

12-08-2018
Büget Yücel

İlk kez yorum yapıyorum beni cok etkiledi umarım devamı olan sen gittiğinde de çekilir

15-08-2018
Eroğuz Serhun

çok güzeldi 3. bölümüde bekliyorum.

16-08-2018
Arıkhan Bahadır

ben bu flmidevamlı izliyorum ve cok seviyorum dvam filmini sbıırsızlıkla bekliyoruum =)

17-08-2018
Seda Tuğhan

muhteşem

22-08-2018
Yekcan Adsoy

güzeldi bence dinsizin hakkından imansız gelirmiş

23-08-2018
Abuşka Abuşka

çok iyi film.

24-08-2018
Üçler Sarıcabay

film çok şirin arkadaşlar tavsiye ederim

25-08-2018
Erdi Erkel

Başından sonuna kadar soluksuz izlenecek bir film,daha önce izlemiştim ama hala ilk kez izliyormuş gibi yine etkiledi.

26-08-2018
Bozat Çınak

berbat

31-08-2018
Bürhan Nüsret

Filmin aciklama kisminda da gectigi gibi dogaclamaya dayanan senaryosuz kucuk butceli bir film kesinlikle bu cumlenin hakkini veriyor.Konu guzel fakat olmamis filmin sonu dersen tam bir hayal kirikligi izlememis olmayi tercih ederdim.Hatta simdiye kadar izledigim filmlerden bazilarina kotu dedigim icin cok pismanim

02-09-2018
Demirkaya Ferda

Orta diyim bir yanım iyi de diyor bir yanım kötü de diyor oysa iyi bence iyi iyi izle

03-09-2018
Messud Rasik

harika aksiyon

05-09-2018
Çevikel Egesel

acayip sıkıcıydı kesinlikle izlemeyin

07-09-2018
Hidir Mirze

laubali bey: uzaylılarla dinin ne ilgisi var? Dinler bizim dünyamızın inançları.. başka dünylarda başka inançlar olabilir. Ayrıca içinde yaşam olan gezegenler bulundu bile. Bunun dinle çelişen bir yanı yok.. Allah kafa vermiş.. Onu kullanırsan iyi edersin.

08-09-2018
Öztanır Toycan

Ounculuk,duygusallık, Hikaye -ki gerçek hayattan alınma- yönünden Hint filmlerinin son zamanlarında çektiği en güzel filmlerinden biri. Israrla tavsiye ederim. TEŞEKKÜRLER BİLGİN..

09-09-2018
Burhanettin Dal

bazi bolum lerde sorun

10-09-2018
Nasimi Şekim

Filmi henüz izlemedim şimdi izleyeceğim..Bilgin sana teşekkür etmek istedim sadece.Çoğu zaman diğer film sitelerine de göz gezdiriyorum değişik filmler yüklemişler mi diye.Neredeyse günlerdir-haftalardır film yüklemeyenleri var.Sen her gün yüklüyorsun en az 4 tane.
Sağol çabaların için…Bizde bu şekilde ayrılmıyoruz buradan.Reklamlara tık

12-09-2018
Mevlâna Onay

Ben bu filmi dün izledim genelde yorumlara bakarım ama bunda yorum yoktu ben izlerken iyikde yokmuş yoksa bu güzel filmi kaçırırdım bence gayet güzel izleyin Teşekkürler bilgin

14-09-2018
Saraç Tekinay

İzle pişman hayatta pişman olmazsın

17-09-2018
Ogan Özyay

DNS lerini otamatik yapıp dene.

18-09-2018
Özal Saraç

harika bir film izlemeyenler muhakkak izlesin

21-09-2018
Kâşif Bektaşi

insan iyilik yapmak istedikten sonra Alemlerin Rabbi ona iyiliğine giden yolda engeller mi bırakır. yeterki iyi düşünelim yeterki iyiolsun isteyelim gerisini O’na bırakın. çok güzelllllll çok anlamlı bir film mutlaka izleyin mutlaka……

23-09-2018
Eskin Muhteşem

number one bi film herkesin izlemesini tavsiye ederim siteye çok teşekkürler

26-09-2018
Tekbek Gökçen

film harikaydı ama herkesin anlamayacıgı türdn güzel film!!

28-09-2018
Daniş Hiçyılmaz

ya film süperdide… film bittikten sonra çalmaya baslayan ilk şarkı warya, onu bulamadım hiç biyerde rock bi müzik bilen warsa soylesin lütfen

30-09-2018
Musaburak Adaş

BAZI FİLMLERİ DEFALARCA İZLESE DE İLK KEZ İZLEMİŞ GİBİ ETKİLENEBİLİR. İŞTE BU O FİLMLERDEN.

03-10-2018
Tunçöven Evrimer

cok guzel bır fılmdı . emegınıze saglık

04-10-2018
Cumhuriyet Övünç

ula san fransokyo limanı nedir lan san francisco yazamamışlar

05-10-2018
Derin Yıldırer

hrıstiyan yada müslüman ne farkeder insan olan güzel bişeyler çıkarır bu filmden … başkasına ve kendine bir zararı olmadıkça kimsenin özgürlüğünü ve ne yapmak istediğini kısıtlıyamazsın karışmazsın … nefret ediyorum iran gibi bağnaz ülkelerden bizde yavaş yavaş bu yolda ilerliyoruz ne yazik ki.

06-10-2018
Aydolun Bayülken

en az dünde 1-2kere izliyorum bayılıyorum çizmeli kediye ezberledim resmen

08-10-2018
Seçme Medih

arkadaşlar bu film thor filminin devamımı yoksa şans eseri dekmi gelmiş? thor filmini beğenmiştimdde

10-10-2018
Gencer Seçmener

SLM ARKADASLAR YORUMLARA BAKTIMDA BU FILM ICIN BERBAT DIYEN ARKADASLARIMIZ VAR BU FILM SUPER OTESI BERBAT DIYEN ARKADASLAR YA KAFASI GUZEL YADA HAYATLARINDA FILM IZLEMEMISLER

11-10-2018
Saykut Torgay

Şimdi bakın bu film romanla çok daha uyuşuyor peterin aşkı gwendi zaten Mary jane bi kaşardı zaten. Önceki filmlerde Harry ve peter ve astronor la öpüşüştü.Eski film serisine alıştığınız için buna biraz tepki verebilirsiniz.Şimdi bunun da 10 filmi çıksa eski filme berbat derdiniz tobeyli olana.Ama beyler tobet çok yaşlandı şişmanladı yani bi ara öldü demişlerdi.neyseee.

13-10-2018
Çoğan Ertaç

ilk 20 dk sıkıcı gelebilir az sabırlı olursanız güzel bir film izlemek üzeresiniz iyi seyirler…

14-10-2018
Çeliköz Denizer

etkileyici… yıllar önce seyretmiştim türünün meraklılarının kaçırmaması gereken bi film .aslında herkez izlemeli : )

15-10-2018
Angış Aysın

Bilgin lütfen en yakın zamanda türkçe düblajını yapın

16-10-2018
Olgu Abdülezel

Ya Allah aşkına bu filme romantik mi diyorsunuz ? Hayatınızda romantik film izlememişsiniz . Benim en beğendiğim Örümcek Adam bu 10 üzerinden 10 veriyorum . Diğer serilerini de bekliyorum . Film zevkinize bi baktırın .

17-10-2018
Aliriza Diyar

Kathy Holmes başkası filme parasını riske etmediğinden kendi parası ile yapmış. Bence bu işten vazgeçsin. Hiç vakit kaybetmeyin. Senaryo iyi olabilir ama uygulama kötü…

18-10-2018
Oranlı Sunguralp

Tek kelime süper bir filmdi çok keyif alarak izledim kesinlikle izleyin derim..

19-10-2018
Erdibey Devlettin

Jason Staham için izleyeceğim ama altyazılı olsa daha iyi sonuçta bu bir sanatsa tamamen orjinalini görmek isterim.Teşekkürler yinede.

20-10-2018
Sittik Akdil

ben şahsım adına söylüyorum Hugh Jackman gibi bi oyuncu nasıl olurda bu kadar saçmasapan bi filmde oynar?

22-10-2018

En çok izlenenler

Lanetliler Ordusu – Army of the Damned 2014 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1032 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.0 /10

Kategori: Polisiye

Keskin Nisancı – The Sniper 2009 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1044 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.6 /10

Kategori: Polisiye

Müfettiş Bellamy – Inspector Bellamy Filmi (Türkçe Dublaj) İzle

Türkçe Dublaj - 1067 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.8 /10

Kategori: Polisiye

Polisiye kategorisinde son eklenenler