Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Aydınel Cenan

vallahi helall olsunn süper bir film

25-02-2018
Mayir Onurcan

Film O kadar güzel ve ince düşünülmüşki Puan Az bence

26-02-2018
Tutuk Bariş

üyelik sistemi çok saçma olmus bilgin ben senin yerinde olsam kendi sitemin kendi üyelik sistemini kurardım baska serverların üyelik sistemini değil…

28-02-2018
Ulus Erdim

konusuyla oyunculuklarıyla birbirinin tamamlayan gayet güzel bir film.(ne kadar illuminati düşüncesi hakim olsa bile:) kesinlikle izlenmeli bence..

01-03-2018
Vural Cengiz

Çok iyi beyandim

02-03-2018
Takdir Beliğ

Cok Guzel Bir Film Daha Once Izlemistim Tavsiye Ederim

03-03-2018
Baykut Gani

Adamsın ‘lan’ Bilgin. Bu arada ‘lan’ sevdiğimden.<3

04-03-2018
Günkan Kandemir

mutlaka izleyin ama ben izlediğime pişman oldum. sizde pişman olacaksınız…….

05-03-2018
Hamaset Karakoç

The Amazing Spider-man 1, 2. Filmine göre daha gerçekçiydi.. Bilim Kurgu Filmleri gerçekliğe dayalı olması lazım benim görüşümce. İlk Film İkinciye göre daha başarılıydı.. Bide sonu daha iyi bitirmeleri lazımdı, sonuna devam edecek denebilirdi mesela.

06-03-2018
Yağmurca Beytekin

teşekkürler…Elinize sağlık…

07-03-2018
Biran Erbatur

Filistini kötüleyen İsraili öven berbat bir film.

08-03-2018
Miraç Ongay

Maskeli beşleri izleyen elamanlar burada şekil yapıyor

09-03-2018
Özerol Timurlenk

film çok güzel..herkeze tavsiye ederim

10-03-2018
Abdülkadir Akçora

FİLM . ÖRÜMCEK ADAMI AZ COK BILENLER İÇİN EN İYİ SERİLERİNDEN BİRİ OLMUŞTUR. SONUNUN ÖYLE BİTMEMESİNİ TERCİH EDERDİM AMA akılda KALICI olmuş . İyi Seyirler Dilerim ..

11-03-2018
Barkın Çokman

emeğine sağlık süper film di…

12-03-2018
Ülkümen Tiğin

eğlenceli bi film ^^

16-03-2018
Yahşi Beytemir

SÜPER BİR FİLM Dİ …….ASLAN GİBİYDİ SONU MUHTEŞEM BİTTİ ……KESİNLİKLE SEYREDİLMELİ….IMDB DE SIRAYA GİRMELİ

17-03-2018
Halid Merdali

görüntü ve görselik muhteşem..bildik bir konu ama..aşkın mantıkdışı bir kavram oldugunun kanıtı olarak karşımıza çıkan bir film..

18-03-2018
Özsoy H.

zamanınız israf olmayacak emin olun.

19-03-2018
Şihmehmet Abdülkadir

bu filmi izlemeden olmeyin

21-03-2018
Nevres Zerin

Aslını inkar eden bizden değildir Atalarımızla gurur duyuyoruz

23-03-2018
Özerkin Tezol

Film süper ilerliyor konu ilgi çekici oyunculuklar güzel, siz sıkılmadan film bitiyor diyeceğim de nasıl bitiyor anlamadım. Böyle sonmu olur arkadaş ikincisini çekmeyecekseniz senaryoyu yazan adama sevgilerimi iletiyorum

27-03-2018
Tunçbörü Gönç

fazla heycan yok 2 parta dayanamadım kapattım

30-03-2018
Otağ Salan

güzeldi teşekkürler songwayfilms

01-04-2018
Tavgaç Yelboğa

Oyunculuklar mükemmel! Robert de Niro başlı başına filmi izlettiriyor.Uzun zamandır böylesine güzel film izlememiştim. Çok teşekkürler..Emeklerinize sağlık.

03-04-2018
Şefik İlim

tek kelimeyle müthiş bir film sevgi dolu eskiye dürüstlüğe geçmişte kalan güzelliklere özendirecek bir film kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim.

04-04-2018
Ümek Tokuztuğ

Bu izlenmeye değer bir film.. Filmin sonundaki soruyu kendinize mutlaka sorun.. Ama sonundan izlemeye başlamadan =)

05-04-2018
Serdengeçti Muktedir

bu film mi izlemeyen filmkolikten utanıyorum 10/11

06-04-2018
Karaçay Mahi

.. benim gibi fanatik bir William Sheakspear hayranı için adeta bir şok diyebilirim. Açıkcası kimin William Sheakspear olduğu önemli mi diye düşünüyorum. Önemli olan bence, bu teori doğru olsun yada olmasın William Sheakspear takma adıyla anılan şairirn, tarihin gelmiş geçmiş en büyük yazarı olduğu gerçeğidir. Ayrıca bunu bir çok şairin kullandığı gibi bir takma isim olarakta düşünebiliriz. Ve mucizesi taştan değil dizelerden oluşan o efsane, cümleleri dudaktan dudağa döküldükçe aramzıda her zaman var olacaktır, Gerçekte her kimse, Olmak yada olmamak işte bütün mesele bu.

07-04-2018
Ülken Söğüt

keşke bende otobot olsam sper .D

10-04-2018
Nazik Özatay

Film gayet iyi izlenebilir güzel bir film di

11-04-2018
Işınsu Badiru

Çok duygulu bir filmdi.Bu tarz filmlere bayılıyorum.Bu tür filmlere biraz daha ağırlık verirseniz memnun olurum.

16-04-2018
Mevzun Soyuer

çok güzel…………..

18-04-2018
Yunis Ağca

tek kelimeyle muhteşemdi. ellerinize sağlık arkadaşlar…

20-04-2018
Kanber Koyaş

film muhtesemdi cok guzeldi.hem aglatdi hem guldurdu harikaydi.twkrler.

22-04-2018
Güneralp Kâmuran

bence güzeldi 10/8

23-04-2018
Siret Yelesen

ya arkadaşlar lütfen yaa zaman kaybı ızlenmez…

24-04-2018
Ongunalp Safter

draco cooooooook tatlı canım yaaaaaaaa ben onun en büyük hayranıyım canım birde syterin değil sytherin

27-04-2018
Utku Batikan

çok güzel film

01-05-2018
Ecmel Özgenç

Gercekten güzel bi film muhteşem.

05-05-2018
Bilgiç Ecmel

Çok güzel

08-05-2018
Sayeddin Yalçin

cok güzel izledim bida izliyom

09-05-2018
Tanrıkul Tükelay

Bence gayet iyi izlenebilir bir film

11-05-2018
Alkın Candaner

emeğine sağlık güzel birkurgu bilim

12-05-2018
Balaman Çayhan

cok guzeldi..harika

14-05-2018
Güçkan İşcan

muhteşem ötesi.kesinlikle izlenilmeli.

15-05-2018
Kayran Mücahittin

vcd ilk çıktıgında türkçefilm bulmak çok zordu. Neyse makinayı deneme maksadıyla bi 3 cd getirdiler o film buydu ve ingilizceydi bende henuz 9 10 yaslarında bi çocuktum. filmde konusulan tek bır kelimeyi anlamamama rağmen bütün kurgu konu beynime naklolmuştu ve filmin sonunda ağladım. Gerçekten çok kaliteli b film izlemeyenlere şiddetle tavsye ederim

18-05-2018
Yunt Fahreddin

COK iyi film

19-05-2018
Meyhati Refail

Arkadaşlar kolay kolay yorum atmam ama sakın izlemeyin

21-05-2018
Ürkmez Töz

öncelikle somada ölen kardeşlerimize Allah’tan rahmet yakınlarına sabır versin filme gelince ben beğenmedim tavsiye etmem ama zamanınız varsa izleyin BİLGİN kardeş seninde ellerine yüragine sağlık ÇOK temiz siten var BİLGİN kardeş senden bi film sitegim olacak (BASKIN 2)filmini bulabilirsen yüklermisin şimdiden TŞK Allah’a emanet ol kardeş

25-05-2018
Hasamittin Mesuthan

sakin bulasmayin ben basladim bitirdim ama izdiraptan ote birsey degil.laf sokma cabasi icinde gecen sacma bir film

26-05-2018
Mübin Ereken

filmi önceden izlemiştim izlediğim en iyi filmlerden

28-05-2018
Çıda Erkutay

Güzel bir film gerçekten hiç sıkılmadım ve nolucak diye merak ettiren bir film teşekürler…

29-05-2018
Doğanbaş Gencay

part2 nin yarısında sıkıldım

01-06-2018
Yaşlak Büge

çeviri için begüm özdemir ve filmi sitesinde paşladığı için site sahibi bilgine teşekkürler

03-06-2018
Cindoruk Orçun

burda tarantino biraz hazırı yemiş gibi geldi bana..

04-06-2018
Arkoç Boranalp

çok güzel

05-06-2018
Akansu Alpgiray

yorumları seyretmedenmi yapıyolar neresi güzel bu filmin zaman kaybı aynen 10/2

06-06-2018
Ersalmış Karakuş

Süper Bir Animasyondu Arkadaşlar

07-06-2018
Asli Huryeddin

admin 5.partta sorun var :S bir bakabilir misin

08-06-2018
Necmeddin Selver

güzel filmdi,konuyu anlamadım,saçmaydı veya sonunu anlamadım diyenlere inanamıyorum.Son derece akıcı bir konusu var aslında,beni sadece ses efektleri biraz rahatsız etti,çünkü kulaklık takıp izledim.Teşekkürler admin…

10-06-2018
Arcan Aytuna

izlemeye değer hem de cok iyi bir film

12-06-2018
Ertok Merih

bu filmi mutlaka izlemelisiniz cok anlamli

14-06-2018
Özgebay Saver

mükemel tavsiye ediyorum izlemezseniz büyük bir kayıp bence teşekkürler

15-06-2018
Refi Türker

Film, sakin bir akış içinde hiç sıkmadan, iyi bir oyunculuk, sağlam senaryo ve kurgusu ile seyredilmeye değer .Zamanın tüketemeyeceği filmlerden. Yapımcı ve emeği geçenlerin eline sağlık.

16-06-2018
Özpetek Sürsoy

Bu ne kadar güzel bi film yahu mutlaka herkesin izlemesi gerektiğini düşünüyorum. Bu adamlar kendini aşmış

20-06-2018
Deham Hanifi

Kesinlikle Hayatlet Avcılar 1 ve 2 nin yerini tutamaz ama hoşuma gitti.

21-06-2018
Kıralp Nasır

Valla arkadaşlar filme laf yok.. ilk 1 saat sıkıcı gelebilir ama öyle bir akış varki vay be dedirtiyor.. şimdi ikinci defa izliycem

22-06-2018
İntihap Yalgin

Gerçekten harika bir film kesinlikle tavsiye her saniyesi saran bi filmdi

23-06-2018
Artık Barak

Bu filmi izlemeden eğer izlemediyseniz Aşka Yükseliş filmini izleyin.
Çünkü bu film onun devamı nitelikte. Bu filme gelince Aşka Yükseliş filmde olduğu gibi harika. En nefret ettiğim karakter Babi en sevdiğim karakter Gin mükemmel bir kız her özelliğiyle.

24-06-2018
Kutay Okan

Heralde yapılmış en iyi marvel filmi diyemesek te en eğlencelisi diyebiliriz.

25-06-2018
Nebattin Selam

4 kere izledim. Çok güzeldi

27-06-2018
İkrami Nart

bence güzeldi izlemenizi tavsiye ederim..

29-06-2018
Wojciech Adanan

konusu iyi ama filmde konuyu işleyişi doğru olmamış .. izlenebilir

30-06-2018
Başok Canat

buz devri en guzel animasyon serisi(madagaskarla beraber)SUPERRRdi!!!

03-07-2018
Takiyettin Topçam

admin cok güzel bir film cok begendim

04-07-2018
Bünyamün Lamih

bu arkadaş site olduğu gibi alt yazı sinir oldum

06-07-2018
Aydınalp Baysan

film güzel ama sonu saçma olmuş

07-07-2018
Akbay Altan

Akıcı sıkılmadan seyredebiliyorsun,10/8

09-07-2018
Şeref Lütfi

film çok güzel arkadaşlar izlemeniZi tavsiye ediyorum.

10-07-2018
Cihannur İltay

bu filmi rambo ile bile kıyaslamışlar.tarzları farklı o savaş bu dövüş

17-07-2018
Özakar Sanih

Arkadaşlar güzel bir başarı hikayesinde, yerde tam anlamıyla ne olduğu belli olmayan bir kitap sahnesi gördünüz diye demediğiniz kalmamış. Din adı altında bu kadar karalama yapacak insanlar gelip burada yorum yazmasın. Herşeye gücü yeten bir yaratıcının kitabını, burada yorumlarınızla koruduğunuzu sanıyorsunuz ya inanın basit ve komiksiniz.. Her üstünde arapça harf gördüğünüz yazı Kutsal kitap değildir.

18-07-2018
Kayıt Otağ

1.KISIMI AÇIYORUM play’e basıyorum. yükleniyor diyor sonrasında dosya bulunamadı diyor.
kusurabakmayın ben internet işlerinden anlamam sadece film izlemek için giriyorum

20-07-2018
Zülfi Mümin

film bence güzel ama diğer arkadaşlar gibi Amerikalılar kendini övmüş Müslümanları kötü göstermiş takıntınız varsa izlemeyin.Filmi sadece film diye izleyin.Son 10 dakikasında ses kayması var.Bide o kum fırtınası sahnesi hiç olmamış yapamamışlar…

23-07-2018
Uçay Yasin

çok güzeldi…kesinlikle pişman olmayacaksınız.

24-07-2018
Ümit Abdulmenav

iyi

25-07-2018
Özaslan Sarıkaya

Hüseyin kardeş helal olsun azına sağlık doğru söylüyorsun ha bu arada filmde güzel neden kötü falan diyorsunuz anlamadım.

26-07-2018
Nervis Şengezer

Film pulp fiction modunda bir film,izlenmeli bence. Olumsuz yorumlara aldırış etmeyin vaktinizi ayırın derim.

28-07-2018
İzetin Yekcan

oncelikle en bastaki yorumu yapan arkadasi kiniyorum cunku boyle ustaca ve turk sinema tarihindeki en iyi filmlerden olan bu filme sacma diyerek hem izliyiciyi yaniltiyor hemde hakaret etmis oluyor.FILM GERCEKTEN IZLEMEYE DEGER ADMINE TESKLER.KESKE ORJINALINI BULUP SATIN ALSAYDIK DESTEK ICIN AMA ZOR

29-07-2018
Nevcivan Özbekkan

fim mükemmel olmuş.. tek kelimeyle harika hem duygusal acıdan hem dram hemde aç gözlülüğün insanın basına ne gibi felaketlerin geldiğini konu alan bir film.. ben çok beğendim bilgin kardes eline sağlık çok teşekkürler bu film bizlerle paylştıgın için.. türkce seslendirmeler berbar yeni farkettim de bir filmin orjinal seslendrilmesi ve türkce seslen dirilmesinin arasındaki fark bu olsa gerek, dünya kadar fark varmıs hem müzik hemde konusmalardan ınsan anlıyor.. izlemeye zaman harcamaya değer bir film tavsiye ederim tekrar teşekkürler

31-07-2018
Karakucak Oktaş

tek kelime ile mükemmel teşekkürler bilgin

02-08-2018
Işıklı Erişcan

kararsız kalıp zoraki izlemeye başladığım bir filmdi. beğenmeyip sıkılacağımı düşünüyordum ama bu kadar gülüp bu kadar duygulandığım başka bi film izlemedim. o kadar güzel ki, bu yaşta ağlattı beni

03-08-2018
Atasan Canbek

Yeni bölümü ne çıkarsa o zaman yüklerim.

07-08-2018
Özkutlu Eba

gerçek süper bir film herkeze tawsiye ederim

10-08-2018
Ragip Suphan

film çok güzel sonuna kadar izleyin.. çook iyii

11-08-2018
İltüzün Yümun

Çok güzel Bir film Tavsiye Ederim

12-08-2018
Hasangazi Mevlana

Film Harika ama Adminimizde bi harika arkadaşlar herkesin izlemesini tavsiye ederim

14-08-2018

En çok izlenenler

Why We Ride 2014 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.7 /10

Kategori: Tarih

Dalgalara karşı – Soul Surfer 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1026 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.9 /10

Kategori: Spor

Rüzgarın Oğlu – Race 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1040 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.0 /10

Kategori: Spor

My All American 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1040 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.9 /10

Kategori: Spor

İntikam Ringi – Tapped Out 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1040 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.3 /10

Kategori: Spor

Spor kategorisinde son eklenenler