Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Ukuş Bahaddin

gerçekten mükemmel bir film hintlilerin oyunculugu tartısılmaz Muhteşem birşey Kıza bayıldm

25-02-2018
İltutmuş Bedirittin

valla ben bu filmi belki 500 kere izledim 18 yaşıma geldim bu film ben 11 yaşındayken çıkmıştı ama halada izlerim yani sanki biz onlarla büyüdük onlarda bizimle :))

26-02-2018
Hindal Ruçhan

mehmet kardeş bence sen gozune gozluk takda yorum yap izlemeyen arkadaşlarıda filmden sogutma yazıkdır yani. arkadaslar bu adamın dedine bakmayın film süper izlemeseniz cok sey kacırırsınız.

28-02-2018
Şehadet Zafir

başta sıkılıp hemen bırakmayın sonradan çok güzel sarıyor 10/8

01-03-2018
Özge Ogün

tek kelimeyle harkulade saat 4.48 pişman değilim gözlerim dolu dolu ama sevinç mi mutluluk mu tarifsiz bi heyecan

03-03-2018
İlyas Kiçihan

Çok teşekkürler admin Tr dublaj ını bekliyorduk.

04-03-2018
Benol Zorbey

Kuşkusuzlar nedir yaa

05-03-2018
Gazi İlaldı

Farklı ama güzel bir filmdi.

06-03-2018
Oğulcan Pamir

Mezarına Tüküreceğim tarzında. Bol action.. Izlemenizi tavsiye ederim.

07-03-2018
Tanaydın Tunacan

İZLEYİN

08-03-2018
Baver Fahrittin

Kukla

09-03-2018
Feray Kaynarkan

gerçekten çok sürükleyici bi film ikilem arasında hiç kalmayın izleyin derim 90 dk nın en güzel gektiği filmlerden

10-03-2018
Kocademir Özekan

bunca zaman neden izlemediğimi anlamadığım film sıkıcı gözüküyordu ama on numara 5 yıldız

12-03-2018
Aygüner Cihani

Harry Potter zaten çok sevmişimdir

16-03-2018
Törehan Berin

eline sağlık bilgin. Kim ne derse desin cok gzeL bir filmdi.

17-03-2018
Dağistan Halilibrahim

@Özlem e katılıyorum ”bir avuç hayal kırıklığı…”

18-03-2018
Sencay Zekerya

mukemmel bır calısma olmus kı ben nasıl ızlememeye dırendım bu kadar anlamadım gercekten hayal sınırlarını zorlamıs fantazı ve bılımkurgu ızleyenlere ısrarla onerırım saygılarımla tesekkurler admın…SahSaneR…

21-03-2018
Buğrahan Eryaman

Mutlaka izlenmeli… sürükleyici başına daha ne gelebilir derken tempo hiç düşmüyor… Eğlenceli,komik. izlenir.

23-03-2018
Necibullah Yusufhan

^^engin er^^ demişsin ki, oda artık yaratıcıya inanıyor…bundan 8 yıl önce kendisinin yazdığı EVRENİN KISA TARİHİ atlı kitabını okumuştum. O kitabında varlığını kabul ediyordu.
Ancak son kitabında yanılmışım yaratıcı yokmuş deyip Kitap çıkarttı bunun üzerine..yani maalesef dediğin gibi değil..Filmi henüz izlemedim..şimdi başlatıyorum.

24-03-2018
Nefis Süyek

kitabını okumuştum benzemiş ama cathy daha umutsuz bir kızdı kitapta ayrıca şu hediye kısmındada christopher ‘ın büyük anneyede hediye hazırlamak istemesi lazım bi de çatıya bahçe fikri de cathyden çıkmıştı kitapta. ama yinede güzeldi olsun emeklerine sağlık sadece şu çatı olayı az geçti söyliyim

25-03-2018
Benan Civanşir

filmi zaman kaybı olarak görenlere şaşıyorum. pepeyi izleyin siz. konu tamamen farklı bir film yapılmış. sıradan bir akışı varken filmin sonunda kadın çocuklarıyla konuşurken söylediği şey sonrası bi an kendinizi düşünüyorsunuz filmin içinde. korkmaya başlıyorsunuz. bence oldukça başarılı bir film.

27-03-2018
Dinçtürk Enver

kaç defa seyretim bilmiyorum bu filmi ama, bir daha seyretmeye değer diyorum her seferinde.
Mutlaka Tavsiye edilir !!

30-03-2018
Şenlen Fikri

birşey yapmaya çalışmışlar ama olmamış. teşekkürler bilgin

02-04-2018
Buyrukçu Demirel

Mükemmel sürükleyici bir film izleyin derim…

04-04-2018
Turay Yalgınay

Standart bir Amerikan gerilim filmlerinden bi farkı yok. Biçok merak edilen şeyin açıkta kalmış olmasıda cabası. Adamın tüm bunları yapıyo olmasının sebepleri , tanıştığı kızın gizeminin hala çözülmemiş olması gibi.. Sonuçta filmin başları , kızında bir gizeminin olduğu izlenimi veriyor. 10/5

05-04-2018
Üngün Deyer

abi böyle film görmedim Dövüş sahneleri bi harika

06-04-2018
Aşır Baskan

gerçekten harika bir film .. ben bu filmin üç kez kitabını okudum o zamanda çok duygulanmıştım şimdide çok uygulandım .. harika bi film kesinlikle izleyin.

07-04-2018
Abdussamet Candirem

müthiş film mutlaka izleyin teşekkürler bilgin

09-04-2018
Gürşat Mehmetali

güzel ben beğendim

10-04-2018
Baytüzün Doğukan

güzel bi film ailecek seyredilir

11-04-2018
Sıtkı Tutu

@Erolcan Yerli film ekleyemiyorum 1.5 yıldır

12-04-2018
Azim Binalp

AMERİKA SEN ANCAK FİLMLERDE KAHRAMAN OLURSUN. REALDE TEK KAHRAMAN DEVLET TÜRKİYEDİR. AYIK OL

15-04-2018
Akbudun Baytal

beynim error verdi, izleyin anlarsınız

16-04-2018
Arısoy Baki

SÜPER OLMUŞ GERÇEKTEN. İZLEYİN

17-04-2018
Eleddin Hurşitedip

(%60 işitme engelliyim)Filmin beşinci bölümüne kadar zevkle izledim.Beyendim
Ancak son bölüm ortasından sonrasını anlayamadım. Kulağı sağlam ve genç dimağların anlayabileceği ve beyeneceklerini umuyorum.

18-04-2018
Kınel Selâmi

Güzel bir film.. 10 üzerinden 8

19-04-2018
Sadetdin Yabar

o cenazede ağlamaya başladım çok gurur verici bir sörfcüymüş güzel bir filmdi

20-04-2018
Feryat Kiral

Gerilim sevenlere giderli film,

22-04-2018
Evrimer Sülemiş

admin artık filmlerin acılmıyor bu tek pat sistemini bidegiş be bizde siteni bırakmayalım he bi ilgilen istersen

23-04-2018
Burtay Gökçekalp

Buna nasıl bu kadar yüksek puan verdiler dövüş sahnelerinde ve diyaloglarda migrenim azdı .

24-04-2018
Algün Atambay

çoook boş zamanınız varsa izleyin bebe filmi…

27-04-2018
Çingiz Dirikök

Filmi gerçekten çok beğendim sonuna kadar hareket hiç azalmadı.Bilim kurgu fantastik severler için beklentiyi gerçekten karşılamış diyebilirim.Başarılı

01-05-2018
Aytop Çakar

@hafiz Türkçe seslendirme hazır olduğu gün buraya ekleyeceğim

03-05-2018
Özerdim Neşit

guzeldi, uzun zamandir aglamiyordum, madencilerimz icin agladim, boyle guzel filmler yapilsa, insanlar insan olsa, butun zor kosullarda cocuklari icin hayatini veren kutsal babalara

04-05-2018
Yargan Böke

film guzel ali atay süper oyuncu müziklere bayıldm. sezen aksu,ceza,ege,cem adrian . admin desen adamın dibi. daha ne olsun

05-05-2018
Salkın Taybars

This video has been removed from public access. yazıo acılmıo bilgin

07-05-2018
Habil Pehlil

filmi o kadar çok beğendim ki, ilk defa bir filme yorum yapıyorum. bu yorumda çok kısa olacak. kesinlikle MÜKEMMEL di. 7.5 haksız bir puanlama olmuş. bu filmin hakkı 10 üzerinden 10 olmalıydı mutlaka…

08-05-2018
Uman Yıpar

hollanda degıl almanya orası admın

09-05-2018
Şahab Üsame

Romantik-gençlik karışımı bir film ve azda olsa komedi içeriyor, kısacası Amerikan tarzı orta şeker gençlik filmidir. (6.5/10)

10-05-2018
Akdoğmuş Aysan

çokta berbat değilmiş izlenebilir yani

11-05-2018
Sarıcabay Aksungur

teşekkürler

13-05-2018
Ünlen Özsun

arkasında göz varsa başarılıdır

14-05-2018
Hattat Metinkaya

süper film izlenir

16-05-2018
Erturan Hasip

sonu iyi bitmedi *********************************** bu nasıl bir son ne oldu ******* değilmi ya

17-05-2018
Erkin Selekmen

süper

18-05-2018
Ürfi Acaralp

film berbat ömrümde böyle saçma bır film izlemedim

19-05-2018
Babaç Akın

Kralsın admin bu filmi bekliyodum…

20-05-2018
Nasim Şekim

Yaa bu kadar Guzel film olurmu yaaa

22-05-2018
Eryiğit Meşru

İLK KEZ BİR FİLM İÇİN YORUM YAZIYORUM.TEK KELİMEYLE HARİKA İZLEYİN DERİM.PERFECT

23-05-2018
Cüneyit Menduh

çok eski atalarımız ama türk değiller
bizim atamız olmaları türk veya müslüman olduğunu göstermez

24-05-2018
Özoğul Alvi

Bu filme 8.1 verenin neyse küfür etmicem berbat ötesi bi filmdi bu kadar ağır ve bu kadar saçma bir film bu imbd puanını nasıl alıyo hayret ediyorum

26-05-2018
Evran Hayrullah

süper bir film ama çok heyecanlı değildi … heyecan katsalardı daha güzel olabilirdi

27-05-2018
Umural Güngörbey

çok güzel bir film

28-05-2018
İşman Koldaş

Daha iyi bir film bulamazsınız direk izleyin

29-05-2018
Uğural Yaver

muhteşem bir şey bunun 2.3.4…… çıkartın ellerinize sağlık

31-05-2018
Abdulrazzak Gazap

efeklere bakarmısın

01-06-2018
Budunal Çorak

bugün bi haber okudum artık netten film izlemek yada indirmek yasak olacakmış.böyle bişey olabilirmi ki bilgin?

02-06-2018
Sefkan Yetgin

güzel 10.9 verilir sürükleyici etkileyici.

03-06-2018
Tümerkan Yamaner

kesinlikle cok ama cok guzel bi film tavsiye ederim yaa uff diyip kacirmayin

05-06-2018
İbadullah Nail

Genel olarak güzeldi

06-06-2018
Satuk Şeyda

film vasat resmen kötülemek için demiyorum 10/4

07-06-2018
Mahmut Ratip

millet hata veren partlar olursa sayfayı yenileyin play’e basın film açılır eğer yine açılmassa bi daha deneyin kesin olur ben hep öyle yapıyom

08-06-2018
Benna Katip

ya abi ne kadar guzeldı anlataman ınsan ızle ızle bıkmıyor ya boyle bır fılm olamaz

09-06-2018
Vacip Tekbey

Film gerçekten bir kabus:)

11-06-2018
Arukan Barça

kesinlikle izlenmesi gereken bir film bu adamın filmlerine bayılıyorum…

12-06-2018
Yıldıran Çevikel

yorum normalde yapmazdım ama bu film için yapılır.baştan sona kadar kurgusu iyi bir filmdi.duygusal bir film ve de sürükleyici.çok beğendim

14-06-2018
Börübey Üçük

Film gercekten harikulade

15-06-2018
Berkkalp Nejmettin

Cok güzel ve anlamlı bir film.

17-06-2018
Gülek Öktemer

Alt yazılı tavsiye ederim, çok kaliteli dövüş sahneleri var kesinlikle izlenmesi gereken film….

18-06-2018
Yaltır İnce

of harikaydıı

19-06-2018
Tulga Yağızboğa

Cidden çok güzel bir film fakat anlayana ilk önce bir masonluğu , 33. dereceyi , 11 sayısının önemini vs. şeyleri araştırın öyle izleyin derim yoksa böyle saçma sapan bir filmdi vs yorumlar yapmazsınız zaten.

20-06-2018
Borataş Çeliktan

bu film min türkçe yokmu teşekürler.

21-06-2018
Tüzünkan Yaraşık

Daha önce izledim çok güzel film.

22-06-2018
Zihni Suut

film süper

23-06-2018
Bayar Cankaya

kaçarmı abi ya emeğine sağlık

24-06-2018
Barlık Ertunca

Tek kelime ile; İnanılmaz.

25-06-2018
Çağkan Gücalp

Arkadaşlar Adı Üstünde Bilim Kurgu , Bilim Kurgu ; Kafada Biten Bi İştir Hayal Edersin Hayal Ettiklerini Gerçekleştiremeyeceğin İçin Bilgisayar İle Anımasyon/3D Filmler Ortaya Konulur . Bilginiz Olsaydı Bu Konuda Bilim Kurgu Filmlerinin %60 Anımasyon Olacagını Bılırdınız .

26-06-2018
Ziynetullah Rebii

Mükemmel…

27-06-2018
Evgin Yetişen

Harikaydı.aşkın farklı yönü bu olsa gerek harikaydı.

29-06-2018
Ebed Çeliköz

güzel filimdi

30-06-2018
Tuğalp Berker

3.part bozuk sanırım. ilgilenirmisiniz?

01-07-2018
Elöve Günser

Gerçekten güzel bir filmdi teşekkürler Bilgin

02-07-2018
Uçantekin Tecimen

@bilgin player cok basarili begendim , umarim gelecek videolar bu playerden verilir . eline saglik

03-07-2018
Güçyeter Erdoğ

mükemmel bir filmdi

04-07-2018
Savni Tacim

Mutlaka seyredilmesi gerekilen bir film 10/9.. Kesinlikle izleyin pişman olmazsınız.

06-07-2018
Hino Mitat

Ya aksiyon bekleyen arkadaslar her halde gerizekalilar. Filmin turu dram, aksiyon degil. Lutfet bilgili kisiler yorum yapsin.

07-07-2018
Olgunay Ruhullah

bilgin kardeşim sinister 2 geç kaldı, koca ülke seni bekliyor?

08-07-2018
Sarıkaya Şehamet

Pis Araplar deyip Müslümanlığı kötülemek ne demek.

11-07-2018
Alâaddin Asalet

sanırım bu film bana kardeşimi hatırlattı:( ve ben onu çok özledim:((((

15-07-2018
Altınışık Aydınyol

Film harika, kesinlikle izleyin.

16-07-2018
Sağınç Tarımer

İzlenebilir ama çok şey beklemeyin.

17-07-2018
Yuluğ Tözüm

@bahadır Filmin 2 partı silinmiş partlı olanı kaldırdım zaten tek part var şuan

18-07-2018
Tuğbay Cenk

Sinirden icimden hepinize dayak cekmek geliyor,ne bu milliyetcilik,kari sohbetinden bile beter ettiniz,yuh be insan insandir sobalarda yanan masum insanlarin,dünya bankasini veya filistinde öldüren yahudilerle ne alakasi var.Siz ne konustugunuzun farkindamisiniz?Birakin su miliytci konusmalara yaaa… hitleri cekistiriyorsunuz ,kendinz su altindan en kral milliyetciligi yapiyorsunut.Yok anam osmanliyi batiridiniz simdi Türkiyeyide batirirsiniz.Su kafayi degistirin artik.Bakin yahudiler ingilizler almanlar nasil birbirlerini tutuyorlar,ya siz ?habire lak lak ,ben iyi sen kötü,ist onun icin ilerliyemiyoruz….

20-07-2018
Köker Üner

nasıl bir flim buya kendimi deli gibi hissediyorum

21-07-2018
Erandaç Kamber

6. seride ise john statham’Da olucak

25-07-2018
Korkutalp Özyuva

Tam bir inek filmi
Kara delik – zaman konulu bilim kurgu filmlerini severim ama bu bilim kurgu değil dram filmi olmuş ben beğenmedim 57 dakika boyunca özledim ama film çok sıkıcı

26-07-2018
Ünlem Özsu

Sadece nostalji amacıyla izlenir. Büyük beklentiniz olmasın

28-07-2018
Rüsuhi Sukuşu

Filmin konusu saçma gelmiş olabilir.Ama oyunculuklar 10 numara.Özellikle çocuk oyuncu geleceğin aktörlerinden.

29-07-2018
Çığal Erokay

süper bir film tek kelimeyle harika teşekkürler admin…

30-07-2018
Mucit Evsen

idm kullanarak 5 dkda indirin rahat rahat izleyin

02-08-2018
Üresin Yoğun

5 kez izledim ve sıkılmadım harikaydı

03-08-2018
Arinç Efkan

cok guzel bir film di tskler

04-08-2018
Şeyhmuz Akbuğ

Harikaydı.Bu filmi tavsiye ederim

05-08-2018
Oğaner Paker

harika ama ttnet yuzunden 17 dk lik parti 174 dk da izledim

08-08-2018
Banihan Etkin

çok saçmalamış yönetmen ulan taş üstünde taş kalmamış new yorkta ve atom bombası atılmış heryer yerle bir olmuş elektrik var .. bilgin sitemim sana değil kardeşim yönetmene

09-08-2018
Velattin Açine

aksiyon filmi seyretmek istiyorsanız kaçırmayın ayrıca teşekkürler BİLGİN [tam ekran seyretmek isteyenler esc tuşuna basın]

10-08-2018
Gökmener Onel

Film çok güzel.

11-08-2018
Yetişal Çetinsoy

süper ötesi

12-08-2018
Çağakan Kocatürk

Adam yaslanmis tam olarak aksiyon gerilim kapamadim .

13-08-2018
Ecer Özdinçer

flim çok güzel ama dublajını kötü yapmışlar

14-08-2018
İnançlı Niyazi

Gercekten Bilgin sana tesekkur etmek istiyorum yine harika bir film eklemissin. Agir ilerleyen bir film olsada sıkılmadan zevkle izledim. Tavsiye ederim.

15-08-2018
Günbek Dilmen

Süper film çok beğendim

17-08-2018

En çok izlenenler

Colonia 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1005 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.2 /10

Kategori: Tarih

Süpriz Baba – The Switch 2010 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1013 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.9 /10

Kategori: Romantik

Gizli Güzellik – Collateral Beauty 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1015 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Romantik

Aşkın Seçimi – The Choice 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1016 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.3 /10

Kategori: Romantik

Aşkta Mutlu Son Yoktur – Not Another Happy Ending 2013 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1017 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.4 /10

Kategori: Romantik

Romantik kategorisinde son eklenenler