Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Özyörük Efkan

@Cengiz Modemini kapatım aç Pc resetle birde öyle dene

25-02-2018
Topaç Vâlâşan

Dİğer playerlara göre daha yavaş yükleniyor bilgin .. Bence eski playerlar daha güzel ..

26-02-2018
Orçun Ersöz

Neil Patric Harris inanılmaz iyiydi, güller de öyle… Romantik, komik; aynı zamanda çaktırmadan ders verici bir filmdi. Bir kaç klişe dışında efsanevi bir film.

28-02-2018
Sakın Taşkan

normalde üşenip yorum yapmam hiçbir filme ve savas filmleribden baska bişi izlemem ama bu film bambaskaydı heyecanda var hersey var puanı 8 eder rahat

01-03-2018
Özarı Sarıca

Bilgin.. Patron bu 7. part bi türlü açılmıyor.. Ne yapmak lazım? Bu arada filmler için teşekkür ederim..

03-03-2018
Acunalp Barım

MUHTEŞEM BİR FİLİM…..

04-03-2018
Akçan Altun

daha ilk 10.dakikasındayım sanki osmanlıdaki bi devlet adamı çevirmiş bu ne allah için 1000 tane eski kelime var yani bunun anlamı nedir ben anlamadım filme tarihi bi hava katmaya çalışmış arkadaş filmin kendisinde öyle bi hava yok söylenen her kelimeyi şahsen anlıyorum altta yazan kelimelerin çoğunu anlamıyorum bence saçma ve gereksiz özenilmiş bir çeviri

05-03-2018
Olgay Seyyid

en iyi 50 filmden zaten ama oğlunu popüleritesini daha da artırır

06-03-2018
Kahir Koralp

mükemmel….

07-03-2018
Abdulbaki Benna

konu tanıdık ama yinede sürükleyici bir film izlemek vakit kaybı olmaz

08-03-2018
Sahir Taşdemir

bilgin kardeş facebook sayfasıyla niye ilgilenmiyorsun orayıda aktif tutarak kullanıcıları bilgilendirebilirsin oradan paylaşımşlar yaparak daha çok insanın görmesini sağlayabilirsin…

09-03-2018
Cezo Mehmethanifi

@sezai 5 dakikadan sonra düzeliyor.

10-03-2018
Çıvgın Diler

harika

12-03-2018
Uluşahin Yıldıray

Tek kelimeyle zaman kaybı…!

16-03-2018
İzzetin Naif

idare eder türden bir filmdi, ileriye sara sara izlenebilir

18-03-2018
Özdil Nefi

Kötüydü sarmadı

20-03-2018
Ersezer Melen

BİLGİN SUPERSİN

21-03-2018
Berkehan Kenanbey

iyi bir film değildi. ana fikir farklı bir bakışla daha güzel işlenebilirdi.

22-03-2018
Güç Erişkin

arkadaşlar olayın doğrusu gürcülerin osetyada sivil halka saldırmasıdır ve bunun üstüne rusya müdahale etmiştir ama ruslarda gürcistanı yağmalamıştır kısacası ne ruslar nede gürcüler asıl osetyalılar burada mazlumdur 1990 larda gürcüler aphazyayada saldırmışlardır yine rusyanın yardımları ile aphazya sözde bağımsızlığına kavuşmuştur sonuçta osetyada aphazyada rus sömür gesidir

23-03-2018
Tümerk Tolon

Geçenlerde izlediğim filmlerden bir tanesi,sonu daha güzel olabilirdi,romantik-komedi dalındaki filmlerde yer yer ağır giden senaryo nedense bu filmde biraz daha ağır gitmiş.İzlenebilir

29-03-2018
Oyalp Salim

arkadaşlar film çok güzel,herkese tavsiye ederim.

30-03-2018
Arıbal Azamettin

Arkadaşlar neden her filme harika, muhteşem, süper diyorsunuz ki? Bu felaket filmi muhteşemse o zaman Titanic’e ne diyeceksiniz..

04-04-2018
Dinçalp Gafir

Bu kadar saçma bir film nasıl yapılır acaba. Konu yok, duygusallık, aşk yok, aksiyon macera yok, saçma sapan birşey.

05-04-2018
Abay Akbey

Film’in konusu güzel, eyvallah. Onun ötesinde vasat bi’film. Bütün film tek evde geçiyor. İzlemeyin, izlettirmeyin!!

06-04-2018
Kayı Mustafa

çok güzel adrelanin dolu

07-04-2018
Köse Ünsev

Lanet olsun hade bea adamım ne bicim filimdi bu sonuda bence baya iyidi hahaha tararartta

10-04-2018
Derenel Yıldırer

@levo Hiç kimse şikayetçi olmadı tanıtımı geç derseniz açılır film

11-04-2018
Ekim Güneren

harika bir animasyon

16-04-2018
Odkan Sayraç

bir çok aşk filmi seyrettim bu kadar beni etkilememişti aşkın inancı olmaz ama hala aynı kafada olan insanlar var iki insan birbirlerini sevdikten sonra inanç farklılığı önemli deyil sonuçta herkez bir şeylere inanıyor filmi yönetenlere ve bu filmde oynayanlara binlerce çok teşekkürler herkese saygılar sunarım

18-04-2018
Abdulcebbar Berkcan

Orta seviye bi gerilim filmi diyelim. İzlenebilir. Tam doyuma ulaştırmayacaktır ama.

20-04-2018
Secaattin Yeda

Merhaba bilgin,filmleri açtığım zaman Apache 2 test page diye bir yazı çıkıyor.filmleri izleyemiyorum yada partlari açmıyor.sanki Ip adresim banlanmış gibi.DNS ayarlarımda bir problem var.yoksa ben farkına varmadan siteyle ilgili bir hatamı yaptım.Bana yardım cı olursan sevinirim.

21-04-2018
Bayhan Bayhan

admin absurt bi yorum yapmadım film açılmıyor dedim bu 3. oluyor yorumlar yayınlanmıyor neden ?

22-04-2018
Günnur Konur

admın türkçe dublajı ne zaman çıkar ?

24-04-2018
Bahrettin Esad

Bilgin sırf yayınlamayacağını bildiğim için küfür etmekten vaz geçtim. O.çocukları filmini izliyorum geçen ordan kaldı aklımda. Her neyse küfür etmiyorum ama şimdi bide Doğuşun yetimhanelerdeki çocuklara kötü davranan bakıcılara ettiği küfürler geldi aklıma böyle ağız dolusu küfür ediyor ya hani….!!! Neyse kardeşim anlamıştır insanlar zaten. Saygılar filmin alt yazılısı da güzel buda güzel, emeğine sağlık.. .

27-04-2018
Fezahan Işınkan

ben bunu tam 4 kere izledim buda 5. ci bence super oldugundan dolayi izledim

28-04-2018
Arslan Balkış

güzel ben beğendim

29-04-2018
Özaktuğ Sar

güzel flimdi

01-05-2018
Ezelhan Hazık

ya çok sıkıcı bir film di zorla 3. parta kadar izledim ama yok.

02-05-2018
Şayip Yanki

Sonda Çalan parçanın Adı nedir?

04-05-2018
Altıner Baytekin

film konusunda fazla mukemmeliyetci degilim ama bu film gercekten berbatti oyleki izlemek icin kendimi zorladim ama 40 dkyi gecmedi lutfen izlemeyin

05-05-2018
Ertepınar Karaşın

Beyler bayanlar korkmak istiyorsanız birebir dediler izleyip görücez.
NOT:Eline sağlık BİLGİN bekliyodum…

06-05-2018
Sarıca Temizcan

bunuda film diye çekmişler …en kötü türk filmi buna on basar……..

07-05-2018
Alkış Atatöre

9yaşından beri izliyorum şuan 14 üm yinede bıkmadım. <3<3<3

09-05-2018
Tuğberk Rabi

Güzel bir film di emeği gecenlere tşklr.. filmi film gibi değilde çok bilirmiş gibi öyle değil böyle olmalıydı, gibi ahkam kesenlere bir susun be bir saygınız olsun. sizin yüzünüzden beşbin kitap okudum ateist oldum 40 yıllık ateistim.eğer islah edilecek biri varsa allah siz cahilleri islah etsin. İSA size göre musa size göre, nuh sizin istediğiniz gibi kızıldenizi yaran firavundan kaçan musa ve halkı size göre! sünnet sizde var kurban’ı sizin kitabınız yazdı. bir gerçek daha var kuran’dan önce 3.adet din ve peygamberleri gelmişti yani m.ö. ve araplar kabede 350 puta tapıyordu o da m.s.622 yıllarında hala dini iyi öğrenirseniz bu kitapta yazıyor dediğiniz şeylerin coğunu yahudilerin kutsal kitabında sizden çok evvel olduğunu’da öğreneceksiniz.. ALLAH o kitapları korumadı değiştirdiler! kuran’ıda koruma altına aldı kimse değiştiremedi. bir gün rica ediyorum.. inançlara saygılı DİNİ inacı içinizde yaşasanızda bizde film tadında seyretsek! esen kalınız..

10-05-2018
Latif Nursin

ellerine saglık

11-05-2018
Neclat Selhaddin

Super bir filmdir.hakikaten insani kovreldir….

12-05-2018
Barçak Bozkan

@huseyin o arı peteği olmasın ? israili nerden çıkardın şimdi.

14-05-2018
Renan Tanrıkorur

bilgin hacım eline sağlık türkçesi nezaman çıkacak diye bakınıyordum eline sağlık bence çok güzel beyenmeyenler filim izlemesin en iyisi ne bu hiç birini beyenmiyolar

15-05-2018
Binışık Fecri

pırana fılmı ızledım ama bu kadar buyuk fıl gıbı buyuk olanını gormemıştım bırde yabancı yapımcılar turk fılımlerının sacma oldugunu soylerler bu ne sacması pekı :)deli sacmasımı

17-05-2018
Baver Fahrittin

müthiş ya her zaman izlemek istiyorum

18-05-2018
Şahap Taydaş

sürükleyici ve güzel filmdi begendım

19-05-2018
Tunçaral Yalap

kesinlikle sacma zaman kaybı yorumlar dogrudur

20-05-2018
Balkir Işin

bilgin abi çılgın çocuklar 3-2-1 koyar mısın ????

22-05-2018
Huzeyfe Şahmettin

çok saçma ve sıkıcı bunun neresini beğendiniz anlamış değilim. izlemeyi aklınızdan bile geçirmeyin.

24-05-2018
Sanver Tekinalp

6/10

26-05-2018
Şeyyat Toğan

Hafif abartılı süper bir film.Kız arkadaşınız ya da eşinizle birlikte izlemenizi tavsiye ederim.10/7

27-05-2018
Züheyla Akbaşak

bilgin bastıgın toprak sümkürdügün mendil olayım

28-05-2018
Alptekin Baykurt

filmin sonunda utanmadan Alkışlayın…

29-05-2018
Ongunalp Sağan

@heranyegane rica ederim.

30-05-2018
Sanbay Tayyip

Ve sonu için yarım diyenler için de, filmlerde veya tiyatroda son tam anlamıyla açıklığa kavuşturulmaz çoğu zaman. çünkü sanat yorum gerektirir, izleyicinin filmden anlamlar çıkarması beklenir. Her şey apaçık verildiği zaman çok sade ve sıkıcı bir film olur. Bizim düşünmemiz yorumlamamız gerekir ki sonu gerçekten kıvamında bitti, herkes yolunu buldu..

02-06-2018
Karadoğan Mahser

Bu filmi kesinikle izlemenizi şidetle tavsiye ederim ve öneririm

03-06-2018
Atile Emirşan

Shishio Makoto bu ismi kolay kolay unutmam hatta animesine başlamayı düşünüyorum şu anda. Şimdiye kadar çok fazla bu tarz film izledim ama aralarında sadece bu beni son dövüş kısmında tatmin edebildi. Heyecandan yerimde duramadım resmen kesinlilikle izleyin.

04-06-2018
Cesarettin Mehman

acayip korkunç altıma ettim ama normalde evde korkuyodum bu fiolm i izledeikten sonra bişi olmadı (son durak 5 daha güzel )

06-06-2018
Sübitay Taşkent

thor 2 yayınlayın artık bilgin kardeş

07-06-2018
Tuncer Sevgideğer

Sisilya allah seni.Film güzeldi ama sonu biraz bağlayamamışlar.Olsun yinede güzeldi.

10-06-2018
Karaduman Mahsun

Arkadaşlar film Goethe’nin bir eserinden alıntı. Ne kadar kötü olabilir ki ? Sonuçta işin ucunda dünyaca ünlü bir yazar var. İzlerseniz birşey kaybetmezsiniz ama çok şey kazanırsınız.

11-06-2018
Oğurata Racih

Beklenmeden İzlenebilir herkeze tavsiye ediyorum.Bende sinemasına gitmek istedim fakat gidemedim ayrıca bilgin World War Z yi ne zaman koyucaksın merak konusu ^^

13-06-2018
Yoruç Reşididdin

‘Kimsenin yaşamı bir anlatıma sığmaz. Her yıla gereken ağırlığı vermek, bir ömrü şekillendirmede rolü olan her olayı ve insanı katmak imkansız.” Yorumuma Gandhi filminin başlangıcındaki bir yazıyla başlamak istedim. Çünkü bu bir biyografi filmi ve tabii olayları bütün ayrıntılarıyla görmeyi beklemiyordum. Filme de çok büyük beklentilerle gitmedim açıkçası. Oyunculukların daha çok ön plana çıkacağı, ağır işleyen sade bir biyografi filmi bekliyordum. Johnny Depp ve Benedict Cumberbatch için gitmiştim. Cumberbatch’ın filmde çok fazla rolü yok, onu belirteyim. Film için söyleyebileceğim şey ise şu; Ciddi anlamda çok kötü bir şekilde işlenmiş. Aksiyonun olmamasından dolayı söylemiyorum bunu. Zaten aksiyon dolu bir film olmasını beklemiyordum. Aksiyon filmlerini de pek beğenmem. Ama ama film boyunca her şey oldu bittiye getiriliyor. Bütün olaylar yüzeysel işleniyor ve anlam kargaşası çıkıyor ortaya. İşin komik tarafı, genel olarak önemli olaylar değil, gereksiz ve boş yerler işleniyor. Asıl görülmesi gereken yerler ise hiç gösterilmeden, daha sonraki sahnelerde konuşma aralarında geçiyor. ”İhanet ettiği için şu adamı öldürdü, bu adam gammazlandı!” gibisinden. Sanırım yönetmen çok üşengeç birisi. Daha karakterleri bile doğru düzgün tanıyamadan film bitiyor. Süresi de kısa bir şey değil. Ciddi anlamda izlediğim en kötü işlenmiş biyografi filmlerinden birisiydi. Eğer sinemada izlemeye niyetiniz varsa bence internete düşmesini bekleyin. Filmin en güzel sahnesiyse James ‘Whitey’ Bulger’ın oğluna nasihat verdiği sahneydi bence. ”Eğer kimse görmemişse, olmamıştır.”

15-06-2018
Seyir Abdülbasir

izlediğim en saçma filmlerden biri tamamen zaman kaybı boş yere vaktinizi sarf etmek isterseniz izleyin.

16-06-2018
Atal Elvin

süper bi film

18-06-2018
Erkıral Haldun

gerek yok izlemeyın bos yere vaktınız ı alır

20-06-2018
Onursal Sağın

Tek kelimeyle harika. Artı sitede süper olmuş yapanların ellerine sağlık walla :))

22-06-2018
Özbilge Özbilge

evet adamım işte buuu.. sana bundN söz ediyordum harikka (:

23-06-2018
Kartekin Ongan

böyle bir site sunduğun için teşekkürler bilgin ellerin dert görmesin
acaba filmleri tek part verebilme ihtimalin var mı ? yoksa da bunun için de teşekkür ederim sorunsuz izleyebiliyoruz

24-06-2018
Sürecettin Akçabay

harika bir film izledigime deydi emege saglık

26-06-2018
Atatuğ Batıhan

Harika bir animasyon

27-06-2018
Abayhan Alten

Önce lycanların yukselisi sonra underworld 1 sonra bunu izleyin

28-06-2018
Göçeri Lider

beyendim.cox gozel.yaxsi.2 mutleq cixacaq

29-06-2018
Genco Merdi

şunu söyliyim harika bir film ve çok eğlenceli herkeze öneririm

30-06-2018
Zeydan Akan

Güzel Çizği Film Teşekkürler..

01-07-2018
Kazgan Müstakim

funda nereye hava atıyorsun ya ben bu filmi yaklaşık 128 kere izledim!!!Serinin her filmini teker teker düzenli olarak her gün izliyorum!!

02-07-2018
Bozbey Mescur

GEÇEKTEN İZLEYİP İZLEMEK ARASINDA KALDIM İLK ÖNCE.AMA İYİYK İ İZLEMİŞİM HARİKA BİR FİLİM .GERCEK HAYATTAN BİR KESİTTİ .COK BEGENDİM .AŞK SEVGİ HER ZAMAN KAZANIR

04-07-2018
Erserim Serol

Sağlam film kesinlikle zaman kaybı değil 10/10

05-07-2018
Bender Usberk

Değişik bir film iyi mi kötü mü anlamadım. İzlememeniz sizin için daha hayırlı olur diye düşünmekteyim.

06-07-2018
Kaner Oğuralp

Dikkatli oku ey izleyici ;
film kesinlikle izlenesi bu filmden sonra hey sen ordaki abaza artık kadınları değil rahatsız etmek agzını acıp tek bir kelime bile etmemen gerektiğini anlarsın .
+18 sahnelerin yoğunluğunu doğru buluyorum . İletiyi alıcıya doğru transfer etmek için bu tarz net keskin sahneler olmalı .
filmin başında inanılmaz sinirlendim ve o kadının harekete geçmesi için sabırsızlıkla bekledim .
Ne demişler İntikam soğuk yenen bi yemektir

07-07-2018
Sayrak Talih

bu filmi kim cevirmişşe berbat olmus boyle altyazı mı olur yaaa

10-07-2018
Tümenboğa Birten

Bilgin Çoook Teşekkür eDiyorum Bunu Bekliyodum allah razı olsun senden. <3

11-07-2018
Eroğul Serhenk

Vay be! Fransızlar da film çevirir oldu. Otomobilleri gibi filmleri de kalitesiz.

14-07-2018
Yücel Demirezen

ben Ömer’e güvenip bu filmi izlemeyeceğim.

16-07-2018
Oğuzkan Rahim

1 de 2 de 3 de 4 de hepsi olağan üstü

18-07-2018
Cihanber Haciali

film güzel beğendim. filmin açıklamasında kunduzu sağ eline taktığını söylüyor ama yanlış çünkü sol eline takıyordu.

19-07-2018
Yaşam Bumin

imdb puanı yanlış yazılmış olmalı

20-07-2018
Abdulbaki Beran

Süper birşey ya Böyle birşey görmedim tavsiye ederim 3 de bekleriz

21-07-2018
Kamar Korman

süper bir filmdi, izlenmeye deger güzel yapım…

23-07-2018
Karamık Okyalaz

film güzel eline sağlık

25-07-2018
Rikap Siyavuş

teşekkürler bilgin kardeş süpr bir film

26-07-2018
Oruç Ersü

eğlenceliydi:)

28-07-2018
Ferid Kelcik

bilgin kardes hersey iyi hoşda seslendirme cok cok cok kötüüüüüüü hiç bişey anlamadım filmden

29-07-2018
Şahittin Umuralp

anadolu mozayiğini yansıtan harika bir film;izlememek bir kayıp…

01-08-2018
Tarımer Uğan

harika bir film

03-08-2018
Beydağ Çağlar

film gerçekten güzel bayıldımmmmm

04-08-2018
Çevikel Diken

Güzel Filmdi zombi türü filmleri sevenler izleye bilirler.

10-08-2018
Dikçam Fırat

harika

11-08-2018
Bilginer Emcet

demekki neymiş pikniğe gidince orda şeker falan bırakmıcakmışız

14-08-2018
Kuddus Ertürk

keşke alt yazı olmasaydı

15-08-2018
Atagün Başbuğ

peki çocuklara göre filmse neden izlediniz ? sizdemi çocuksunuz

16-08-2018
Gürak Kansun

film çok güzel.tavsiye ederim.

17-08-2018

En çok izlenenler

Colonia 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1005 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.2 /10

Kategori: Tarih

Süpriz Baba – The Switch 2010 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1013 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.9 /10

Kategori: Romantik

Gizli Güzellik – Collateral Beauty 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1015 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Romantik

Aşkın Seçimi – The Choice 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1016 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.3 /10

Kategori: Romantik

Aşkta Mutlu Son Yoktur – Not Another Happy Ending 2013 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1017 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.4 /10

Kategori: Romantik

Romantik kategorisinde son eklenenler