Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Afacan Alhan

çok güzel bir film babama bile tavsiye ederim mutlaka izleyin

25-02-2018
İldeniz Ertöre

Mutlaka izleyin…IMDB puani az olmus bence

26-02-2018
Binyami Feyz

Tek Parca KOyarmısın Bilgin Kardeşim Film İzleyemiyorum

28-02-2018
Sayim Adısönmez

Gercekten izlenmeye deger bir film …Superr abiiii

01-03-2018
Nuretdin Sevdakar

offff ya.film izlenmiyor kesiliyor ama eminim çok güzeldir

02-03-2018
Kaplan Kürşat

uzun zamandır bu kadar muhteşem bir film izlememiştim. kesinlikle müthiş…

03-03-2018
Akağan Atmaca

Enfes bi filmdi. Böyle filmlerin olması dileğiyle

04-03-2018
Birol Hüccet

süper ve müthiş bir filmdi bu bidaha olsa gine izlerim

05-03-2018
Nejmettin Sencar

muhteşem bi filmdi devamı gelmeli bence

06-03-2018
Kublay Nofel

ilk serisi gibi buda oldukca guzel. Film gerilim dolu surukleyici. Bence hic durmayin ve izleyin ama 16 yasindan kucuklere tavsiye etmem cunki oldukca bol kanli sahneleri var.

07-03-2018
Utkan Dinçsel

gerçekten her eğitimcinin ve lise öğrencisinin izlemesi gereken bir film mükemmel admin tşkkr

08-03-2018
Hezarfen Muallim

yha arkadaşlar bir daha serisi çıkmayacakmı yni çok güzeldi film.

09-03-2018
Özdener Müzekker

Admin çok güzel bir filmdi.Ellerine sağlık.İlk defa duygusal bir film izledim.Ama bence süperdi.

10-03-2018
Uluçkan Yeldan

kesinlinlikle izlenmesi gereken bi film.Bilgin seni çok seviyorum kardeşim

11-03-2018
Umurbay Yola

güzel adminimiz senden deli dumrul 2’yi istiyoruz saygılarımla….)

12-03-2018
Tokdemir Gizer

EN AZ 400 FİLM İNİ İZLEMİŞİMDİR BUNU NASIL KACIRMIŞIM BİLMİYORUM.
ETKİLEYİCİ BİR FİLM Dİ

16-03-2018
Hişar Mitat

3. Film 8 Aralık 2016 ‘da çıkıyor. Sonunda bu film bi siteye yüklenmiş çok uzun bir süredir bekliyordum

17-03-2018
Asamettin Eframil

çizgi film seyrettimm :)) admin emegine saglık

18-03-2018
Ünaldı Ziyat

Ya Jason Statham bu filme yakışmamış diyorlar. Adamı her seferinde aynı rolde görmek sıkıcı ve bu filme çokta güzel yakışmış. 2-3 senelik film-severler gelip burada eleştiri yapmasın.

20-03-2018
Tamay Tuğal

yhaa hala bittiğine inanamıyorum bir efsane artık fenomen olduğu çok açık fantastik bilim kurgu dalının en büyük yapımı film serilerininde de yüzüklerin efendisi ile 1 numara. dvd si hala çıkmadımı ?

21-03-2018
Senih Ünlen

eğer tercih hakkım olsaydı vampiri seçerdim bana

23-03-2018
Verdî Gökten

HARİKA Bİ FİLM BOL AKSİYON VE ÇOK AKICI

26-03-2018
Akyıldız Bozbora

film çok güzel ellerinize sağlıkk.

27-03-2018
Uyarel Yücesan

çok güzel bi film emeğinize sağlık bu siteyi çok beğeniyorum

30-03-2018
Ethem Suner

cekenınde cekmeye calısanında elıne saglık helal olsun ne dıyelım dewamnını beklkıyok ama .d

01-04-2018
Yoruç Ferih

Bilgin çok güzel bir site burası her canım sıkıldığında ben bu siteye giriyorum ve rahatlıyorum çok teşekkürler

02-04-2018
Yumuş Bahadir

eğer aklınızda izlemek için film yoksa izleyebilirsiniz :))

03-04-2018
Yurtsal Lebip

Gerçekten çok güzel bir film

07-04-2018
Ecebey Çelikyürek

Aç izle o kadar diyeyim dostumm .

09-04-2018
Beyda Çağlan

film çok güzel kısa zamanda Türkçe dublajını yayınlarsan çok iyi olur

10-04-2018
Vejdi Açıkgün

Filmin başlarında çalan müziği bilen varsa yazabilirmi acaba.

11-04-2018
Ziyafettin Alpkülük

ben hint filmlerini pek izlemezdim ama bu filmi mutlaka izlemenizi tavsiye ederim.

18-04-2018
Çalkara Eralp

Çok ağır ilerliyor ve kesinlikle zaman kaybı, nasıl bu kadar puan almış anlamsız.

19-04-2018
Ülken Özkurt

süper ötesi yarın tekrar izleyeceğim.

25-04-2018
Atlan Baybora

rusyada okuduğum için bu filmi çıktığı ilk gün izledim ama malesef rusçaydı nekadar bilsemde bu dili filmde anlaşılmayan noktalar oluyor ama bilgin kardeş çok teşekürler 25 gün sonra türkiyede izlemeyi düşünürken burda yayınladığın için

27-04-2018
Altıntaç Ayet

süper film 3 bekliyorum

29-04-2018
Boransü Çelikkaya

Yani bir emek var fazla bir şey demek istemiyorum ama vasattan öteye gidememiş film. Fragmanına aldandım, yarım bırakmamak için de sonuna kadar izledim ama pişmanlık. Hele Truva, Gladyatör falan sevenlerdenseniz sakın ha sakın uzak durun. Gidin o filmleri tekrar tekrar izleyin ama bunu izlemeyin.

02-05-2018
Tamkoç Tuğkan

tek kelim eyle süper bu çizgi filmi çok beğendim harika harika

03-05-2018
Fahir Hezarfen

BU FİLM TÜYLERİMİ ÜRPERTTİ DOSTUM COK FENAYDI MİKE /BANNİNG ADAMIMSIN

05-05-2018
Sözal Tardu

ben sevmedim ama belki siz seversiniz

06-05-2018
Günyeli Öymen

kıyaslamak ne kadar doğru olur bilmiyorum ama;
SİNEMADA İZLEMİŞTİM ÖNCE
BUGÜNDE sabaha karşı izledim bu filmi
fetihten aldığım haz yanında sıfır kalır
fetih=kara murat fatihin fedaisi
Battleship=HARİKA BİR YAPIT…
DUYGULANDIM VALLAHİ
BAHRİYELİ OLMAYI İSTEDİM LAAA

08-05-2018
Tabip Atabey

ben bakmıyorum yoksa bende ağlıcam

10-05-2018
Tunçkan Bilginer

filmin başından sonuna kendimi solomonun yerinde olduğumu düşünerek izledim filmin sonunda içimdeki köle koşmaya başladı… filmi beğenmeyen olursa nefsine köle olmaktan kurtulup öyle izlesin

11-05-2018
Öngül Ahdettin

Çok saçma ya gerçekten

12-05-2018
Raci Tanaltan

Hiç güzel bir film değil…

14-05-2018
Özokçu Kuddusi

oh be şu film in cıkmasını 4 gözle bekliyodum ve cıktı hemde türkce dublaj oley işte bu yüzden bu siteyi seviyorum

16-05-2018
Müşerref Yiğitel

ilk defa bir filme yorum yapıyorum tek kelime ile muhteşem izlemeyen kaybeder.

18-05-2018
Özan Şefaat

Alışılmış vampir filmlerinden farklı. Bir çeşit vampir sanatsal filmi gibi.

19-05-2018
Rebi Gençer

Bizim bildigimiz nuhdan çok farklı olmuş hırıstiyanların yorumu sonuçta bu film farklı bir bakış açısı olmuş ama bekledigim kadar muhteşem degildi

20-05-2018
Çelem Demirtekin

harika bir film kesinlikle izleyin

21-05-2018
Singin Tok

ilginç bir flim ve bi o kadar sacma bakmakta size kalmış

23-05-2018
Çeliktaş Erkaş

harikaydı

24-05-2018
Göktan Göktan

lan bunun sonunda ne oluyor

26-05-2018
Dede Sevindik

eğer film izliyosan boş vaktin war demektir filmin güzel olup olmadığını yorumlara bakarak değilde izleyerek karar ver eğer yorumlara bakacakta olursan kafan karma karışık olur tıpkı benim gibi…

27-05-2018
Kortaş Oğanalp

Güzel film ama sonu çok saçma bence

01-06-2018
Alangu Aşcır

İyi bi film..

05-06-2018
Seda Tamkan

film çok güzel sonu biraz saçma

08-06-2018
Özcan Saruhan

Son zamanlarda seyretiğim en güzel film,mutlaka izleyin yoksa çok şey kaçırmış olacaksınız,basımızı kuma gömüp sadece kendimizle ilgilenip çevremizdeki sevdiklerimizin bize gerçekten ne kadar ihtiyaçları olduğu gerçeğini kaçırmayalım,onları anlamaya çalışalım,onların penceresinden hayata bakıp,zorlandıkları yerleri bulup soruınları sabırla beraber çözelim,,,bu filmde bazen ne kadar eksik kaldığımızı,ne kadar bencil yaşadığımızı göreceksiniz….aslında sevdiklerimize yaptığımız her şeyin,kendimimize yapılmış bir iyilik olduğunu göreceğiz….mutlaka izleyin

10-06-2018
Bolhan Çayhan

Coox super bir filim.

14-06-2018
Mengi Lâhik

Filmde evet Allah var ama aracilar yanlis biz korkutan yanlis yola saptiranlar aracilar derken alttan peygamberlere dem vurulmus bence filmin cok farklı bi amaci var amir kahan filmlerini severek izliyordum ama bu film canımı sıkti biri inege tapiyor biri kurban ediyor demekki efendimiz bize yanlis getirmis tobe hasa

15-06-2018
Genç Duyu

çok güzel bir filmdi yaaa bayıldım ama keşke türkçesi çıksa diye hep düşündüm vede innşallah bir kaç gün sonra türkçesi çıkar umarım

18-06-2018
Yura Çökermiş

sanırım bir tek beğenmedim.

19-06-2018
Temizsoy Konur

çok güzel

20-06-2018
Gürata Kapçak

güzel film

21-06-2018
İnanç Kocaman

Mükemmel sın tarantıno ….. 10/10

24-06-2018
Özkoç Kızıldemir

Arkadaş Bu sitede bu filmi kim bilir kaç kere izledim sayısını hatırlamıyorum çok güzel bir film TheHobit i de sabırsızlıkla bekliyorum…

26-06-2018
Tayip Azim

KESİNLİKLE İZLEYİN!!!!!!acayip ağladım ama değer :DDDD

29-06-2018
Kıyas Nazir

10 numara 5 yıldız

30-06-2018
Ednan Mücahid

Osmanlı’yı olduğu gibi göstermişler.

02-07-2018
Mihri Uruk

çok güzel film mutlaka izleyin 10/9

03-07-2018
Abdo Kardoğan

Yanlışlıkla açıp izlemeye başladığım filmin,serinin daha önceden çekilen filmini izlemediğim için karakterleri de tanımamamdan mütevellit olacak ki bi *ok anlamadım

04-07-2018
Özdil Evşen

SONUCUNU NEYE BAĞLADIĞINI ANLAMAYAN ARKADAŞLAR FİLMİN SONUNDA ATEŞ EDEN OLARAK AKLINIZA KİM GELİYORSA BİR DAHA DÜŞÜNÜN MÜTHİŞ FİLM VE MÜTHİŞ BİR ŞEKİLDE NOKTA KOYMUŞ SON SAHNE….. ANLAYANA

07-07-2018
Altun Bektaş

Cok güzel bir film oylama yapilsa 108 alir. Herkezin izlemesini tavsiye ederim.

08-07-2018
İyisan Komutan

bu filme süper yada iyi gibi yorum yapan arkadaşlar acilll doktora giin allah korusun mal hastalığına yakalanırsınız bunlar hastalık başlangıc belirtileri

13-07-2018
Yurtgüven İlim

açıklığı normalleştirmek projesinin bir ürünü izlemek size kalmış

15-07-2018
Cantürk Gafir

altyazı ne korece ne de cince, özellikle belirtmek istedim çünkü japonca, saygılarımla

16-07-2018
Tepel Günyıl

s.a öncelikle bilgin kardeş yaklaşık 1 yılı aşkındır siteyi takip ediyorum zaten 2 tane film sitem var

20-07-2018
Tokal Ünay

güzel filmdi anlamlı

21-07-2018
Yigit Afif

Gecen akşam televizyonda izlemiştim. çok güzel film

24-07-2018
Canol Ferman

100 üzerinden 100 veriyorum

25-07-2018
Öndeş Ethem

Bilgin Kardeş harika bir siten var yaptigin işi takdir ediyorum da alt yazı berbat ötesi berbat başka sitelerde düzgün gördüm ama burdan izlemek istiyorum düzeltebilirsen teşekkür ederim

26-07-2018
Alper Avar

ben 6 aydır bu sitede film izliyorum izlediğim en harika filmlerden biriydi Bilgin emegine saglık Teşekürler

30-07-2018
Beytöre Idıkut

izledim ama bide burdan izleyeceğim

03-08-2018
Akal Atmaca

izledim en güzel gerilim filmiydi diye bilerim

09-08-2018
Yesari Erdibek

çok güzel izlemeye değer

10-08-2018
Evşen Sümer

süper film herkez izlesin bence

11-08-2018
Boztepe Uçkun

remember me

15-08-2018
Esad Müslum

bende bu filmde sürekli uyuyanlardandım ve bugun sonuna kadar dayanıp izlicem dedim 20dk sonra ne uykum kaldı nede halsizliğim ben bu filmi nasıl izlememişimde sürekli uyumuşum diye dalga geçtim kendimle bence dikkatli izlenmesi gerek bir o kadarda müthiş bir film.. =)

16-08-2018
Meyhati Refail

beyler harika ötesi bir fiilim Jim Carrey sağdece komedi filmi çeviremediğini kanıtlıyor burda

18-08-2018
Türeli Totuk

oha film daha çıkalı 1 ay olmadı dvd versiyonu koymuşsun sen insanmısın diye düşünmeye başladım bilgin süpersin

20-08-2018
Savgat Tacal

Hayatımda izledim en saçma filmlerden birisi 10/3

25-08-2018
Araz Aytolun

Bilgin her zaman ki gibi harikasın kardeşim ellerine sağlık.
Bu arada 720p gelecek mi ona göre fil mi izlemeye başlayayım 720p gelecekse ne zaman gelir tahminen ?

26-08-2018
Riyad Karabuğday

cok güzel ve cok sey anlatan bir savaş film i teşekkürler.

30-08-2018
Göker Girgin

çok güzeldi tavsiye edelim

04-09-2018
Bergin Kılıçel

Film harika

07-09-2018
Ruhittin Su

Dil bilgisi ile imla ifade eksikliğini ayırdedemeyenlerin anlayamayacağı kadar güzel, nüansları kaçıranların göremeyeceği kadar gizemli, gülmek yerine höykürenlerin farkedemeyeceği kadar nüktedan bir film. Bir kız sizi beğenmediği zaman saçma diyor mu, ya da saçma derse ve bir gün biri sizi severse, saçmalıktan mı hoşlanıyor olacak?

08-09-2018
Muratcan Veysal

film 10 numara aksini iddaa eden zaten beyinsiz ordusu yine iş basında. pardon OMURGASIZLAR olacaktı

11-09-2018
Suat Tarhan

Nereye kadar insan hakları sorusunu sorduran güzel bir film.

17-09-2018
Olgun Cemali

adama böylede darbe yapılmazki

18-09-2018
Sehran Tuğsavaş

güzellikle alakası yok mu, kadınlara ilgi duymuyosun heralde?

22-09-2018
Böke Özdurul

süper film

24-09-2018
Hilâlî Eğemen

“hiçbir şey kilitli değildir”

25-09-2018
Soykurt Akar

yapacak hiç bi işiniz yoksa izlşyebilirsiniz kötü bir film değil normalin biraz üstünde

28-09-2018
Eracar Kalkan

Baslarda algilamada zorlansamda sonra Taslar yerlerine oturdu alisilmisin disinda guzeldi bence .

01-10-2018
Yönal Dirlik

iğrenç bir film

02-10-2018
Ozaner Salur

blood yorumumu yapmış emegine saglık

03-10-2018
Sülü Ayvas

film gerçekten cok etkileyici.. gerçek dostluk bu olmalı.. kesinlikle tavsiye ediyorum uzun zamandır izlediğim ve zamanın nasıl gectiğini anlamadığım etkileyici bir film . teşkkürler bilgiç emegine saglık. THE ARTIST filmini heyecanla bekliyorum. kolay gelsin.

06-10-2018
Semir Ümmet

Önceden izlemiştim. Benim için güzel bir filmdi.

07-10-2018
Yurttaş Mebrur

harkulade değil ama güzel film tavsiye ederim.

08-10-2018
Aytün Bilgehan

ramazan nerede ya hiç sesi çıkmıyor, meşhur olduğunu bilmiyor mu yoksa

10-10-2018
Köksal Rafet

super filmdi . izlemeye değer

11-10-2018
Pakbaz Sefa

bu filmi izleyipte anlamsız,kötü,değmez,iğrenç gibi olumsuz kelimeri telafuz eden benim gözümde duygudan yoksun bir insandır. bu film o kadar güzelki uzun yıllar hafızamdan silinmeyecek.
çok teşekkürler bilgin.

13-10-2018
Birsoy Soyselçuk

Gercekten Cok Güzel Bir Film Ins. Devami Gelir

15-10-2018
Ginyas Nusreddin

bence gayet harıka bır fılm

16-10-2018
Uluerkan Çetiner

harika bir film.. tavsiye ederim..

19-10-2018
Midhat Safer

bu film güzel dediğim filmleri izleyin süper rio, arabalar 2 , şirinler ve buz devri

20-10-2018
Cebrail Doğa

çok çok güzeldi..izlemeden geçmeyin

23-10-2018
Yaşın Buyrukçu

Nasıllll güzeldi çok teşekkürler cok sevımlı bır fılmdi emegıne saglık Harıkasın Bilgin

27-10-2018
Denizhan Fersan

Bilgin bey filmin HD ses güncellemesini bekliyorum sırf bu yüzden hiç izlemedim, beklemedeyim kolay gelsin.

28-10-2018
Türek Toygun

2.5 milyon doları olan insan herkese canın cehenneme diyebilir, istediğin para arabada bana bir şey söylemek ister misin ‘Canın cehenneme’ :))

04-11-2018
Demiryürek Gökmen

ne biçim film izlemişsiniz ne biçim kitap okumuşsunuz yaa.Voldemort harryi öldürmek için ailesinin peşine düştü çünkü kehanette karanlık lordu durduracak kişi kendine 3 kez karşı gelenlerden temmuz ayı ölürden doğacak diyodu kehanette belirtilen gibi temmuz ayında doğan iki kişi vardı biri harry diğeri ise neville idi ama neville safkandı voldemort kendisi gibi melez olanı kendi dengi olarak seçti yani harrynin seçilmiş kişi olması da burdan geliyo.harrynin annesi sayesinde harry sadece yara iziyle kurtuldu ama voldemortun bir parçası harrye tutundu yani hortkuluk oldu bu sayede voldemortun yaptığı şeyleri isteyerek yada istemeyerek gördü ve diğer 5 hortkuluğu buldu ve yok etti 6. hortkuluk yılandı ve neville öldürdü 7. kendisiydi ve voldemortun yok etmesi gerekiyordu ve voldemort harryi öldürmek isterken kendi parçasını yok etti yani harry yerine kendi hortkuluğunu yoketti. karanlık sanatlara karşı hocalarının sürekli değişmesininde sebebi voldemorttu çünkü voldemortun hogvartsta karşı zaafı vardı yetimhanede büyümüştü ve hogvartsı evi olarak görüyordu bu yüzden orayı kendi yönetimine geçirmek istiyordu okuldan mezun olduktan sonra bir müddet çalıştı sonra karanlık sanatlara karşı savunma öğretmeni olmak için başvuru yaptı ve dumbledor kabul etmedi o zamandan sonra hiçbir karanlık sanatlara karşı savunma hocası uzun müddet kalamadı çünkü voldemort gizli bir lanet yapmıştı filmlerde bu bilgi yok ama kitapta var. etki adlı kişiye filmleri yeniden izlemesini ve kitapları yeniden okumasını öneriyorum zira burda insanları yanlış bilgilerinle bilgilendirmeye çalışmışsın… iyi seyirler…

08-11-2018
Sascha Alangu

Film güzel kurgulanmış. Fakat gerçekçiliği konusunda hemfikir değilim. Bir kaç görüşümü sizlerle paylaşmak istiyorum. Tabii bazı eleştirilerim de olacak. Öncelikle bu tarz beyin manipüle eden şeyler, olmayan ama olmasına inandırılmak istediğimiz konular hakkında televizyon başta olmak üzere,sinema, sosyal paylaşım ağları oldukça yaygın olarak kullanılmakta. Tercihim biraz gözünüzü açmanız. Okuduğunuz yorumlarla, duydugunuz sözlerle hemen her şeyi kabul etmeyin. Bazı insanlar var ki sizlerin ne düşünmeniz gerektiğini bile kendileri karar verip, sizi etkileri altına alıyorlar. Uzaylı diye bir şey atmışlar ortaya tabi bunun varış noktalarının çoğu bilinmemekle birlikte kesin olan bir şey var; kurgulanmış şeyleri sizlere inandırıp varmış gibi göstermek istiyorlar. Bunu da başarılı bir şekilde yapmaya devam ediyorlar. Bir arkadaş reptilian insanlardan söz etmiş. Tıp alanında eksiğiz, tonlarca ilaç var ve hastalığı çözmek yerine geçiştirmekle uğraşıyor sadece. Aslında asıl olan hastalığa son vermek. Fakat bunu yaparlarsa ilaç sektörü çöker bir şekilde devam ettirilmesi gerektiği için bu tarz şeylerin gelişimine bile izin verilmiyor. Araştırın anlarsınız. Ve bu baştakiler, tıpı kullanarak tek dünya yönetimi, tek dünya düzenini kurma aşamasında insanların dnalarıyla oynayarak mutasyona uğramış insanları fikrimce ufo hikayelerini doğrulatma amacı taşıyor olabilirler. Bu kadar çalışmanın sonucu bu olsa gerek. Bu işi hiç dine bağlamadan düşünerek de farkına varabilirsiniz. İnsanlara bazı şeyleri göstere göstere unutturuyorlar özellikle düşünme ve araştırmayı. İnsanlar artık duyduklarına inanmayı, araştırıp inanmaktan daha kokay görüyorlar. Bu şekilde sorgulamaktan uzaklaşmış her şeyi olduğu gibi kabul eden bir nesil haline geldik. Tüm sistem şov dünyası bunu hedeflemekte bizse uyumaktayız. Bu tarz şeyler olamaz mı diye sorguluyor olabilirsiniz. 3 harflilere ufo diyorlarsa vardır:) düşünün internete bulunan her şey kurgulanıyor olabilir farkında bile olmadan. İnsanları komploya hazırlıyorlar ve ortaya attıklarında insanlar bunu sorgulamadan kabul edecek. Son olarak eklemek istiyorum bir müslüman olarak dini de katmak gerekirse , kuranı kerimi bile alıp rafta muhafaza ediyoruz. Allahın emirlerini uygulamayıp sadece kitabını öpüyorux, bize bedenimize çevremize her türlü zararı veriyoruz ve dindarız? raftakini açıp okumadan onu anlamadan hayata uygulamadan , televizyona çıkmış hocaların etrafta neyi düğü belirsiz insanların salladıklarına inanmaya son verin. Araştırın.

11-11-2018
Özdal Satuk

admin sana çok teşekkürler izleyin süperrr

12-11-2018
Rüşdi Sabih

ben bu filmi daha önce tv de izlemiştim ama tamamını izleyememiştim şimdi burdan büyük bir zevkle izleyeceğim bu tarz filmler dikkatimi çok çekiyor…

14-11-2018
Şükrettin Yusuf

tadında .)

18-11-2018
Özhakan Savtunç

böle mal gıbı fılmlerı kouyuon spartacusu koymuon 9.bölm ?

18-11-2018
Efrail Mücdet

Güzel film. Teşekkürler Bilgin…

19-11-2018
Olğun Abdülfettah

Nasıl hırsızlık yapıldığını ve inceliklerini anlatan ahlasızbir filim. Yorumlara bakıyorum “ooo muhteşem, harika, mükemmel” 70 li yılların ahlak yozlaşması filmleri gibi.

20-11-2018
Hakki Menduh

helel olsun be
bilgin v

24-11-2018
Halit Okşak

cok super bır fılm olmuş çok begendım

27-11-2018
Lâhut Atilay

gerçekten harika bir film, emeğinize sağlık…

28-11-2018
Barişcan Eyüpcan

Hayallerinin peşinden git temalı film konusu çok güzel

29-11-2018
Yaylak Çelikten

bende artık bu siteyi takip ediyorum. iyi bir site…

06-12-2018
Bukan Gabil

Bos vakti hos bi sekilde gecirmek icin hos bi komedi

07-12-2018
Korkan Özüak

emrah yorumların hepsını nasıl okudun la

08-12-2018
Aksunar Arkan

gerçenten güzeldi. emeğine sağlık bilgin…

14-12-2018
Dinçsay Gayur

Bende bu çıkacak filmin oyununa hastasıyım ve hikayesini çok iyi biliyorum. Oyun kötü olsa da filmin hakkı verilmiş.

15-12-2018
Delil Messud

ben hayatımda bu kadar sıkıcı bır film izlemedim berbatt 1!!!

17-12-2018
Ardemir Aytunga

güzel film

19-12-2018
Yolal Çinkılıç

Buraya yorum yazanlar eğer yaşlarını ve eğitim düzeylerini de yorumlarına eklerseler yorumlar okunmaya değer hale gelir. Her beğenmediğiniz film kalitesiz demek değildir, bir filmi izlerken tecrübeleriniz, ilgi alanlarınız, bilgi düzeyiniz hatta o günkü ruh haliniz bile önem taşıyabilir. Cahilce yorum yapmayın.

20-12-2018
Beyler Fevvaz

@bilgin Sorun benden kaynaklanıyormuş, ad-blocker söz ediğim kısmı engellemiş.İlgi ve alakan için sağ ol bilgin.

26-12-2018
Avhan Baygüç

muhteşem bir film hakikaten çok keyifle izledim. karakterlerde türk aile hayatını gördüm, gemide titanik tadı aldım. her karesi çok şirindi. tavsiye ederim.

27-12-2018
Dilercan İbadullah

guzel film devamını bekliyorum

28-12-2018
Kıratlı Saral

bu film gerçekten çok güzel. Tam bir romantik komedi.Prensin onu farketmesi çok güzel oldu.Ama keşke biraz daha uzun sürseydi.

01-01-2019
Semir Ünek

Fringe dizisindeki konulardan birine benziyordu )

06-01-2019
Arınç Arınç

bence film güzeldi. kadın doğum yaptıktan sonra cinsiyetini söylediğinde doktor gözlerim doldu.

09-01-2019
Bilgeer Cüneyt

Güzel bir filmdi .

10-01-2019
Türehan Türehan

komik

12-01-2019
Umman Gündüzbey

Film Süper Özellikle Sonu Tavsiye Ederim

18-01-2019
Köni Abdulalim

Adam Sandler in komedi filmleri gibi olmamış ama duygusal güzel bir film olmuş izlemeye değer.

20-01-2019
Mucib Uğraş

harika bir film tüm serisini ezberledim bencede devam etmelii

25-01-2019
Günmutlu Konuk

okuldan arkadaşlar önerdi izleyip görelim bakalım nasılmış?

29-01-2019
Oğulçak Selkan

harikaydı

31-01-2019
Oğansoy Paker

güzel bi film. sonu daha ğüzel ve açlıgın sonu olabilirdi.

01-02-2019
Erkurt Köker

oğlum hepimizin kanına nitro karışsın da bizde çok hızlı olalım

02-02-2019
Günçağ Kaman

güzel bir film ibertlik

03-02-2019
Agit Gurur

super.en basta tayyip seyretmeli

05-02-2019
Sözal Tarduk

bu fılm gercekten ıyı okadar fılm ızledım bunu cok cok begendm

06-02-2019
Hayret Mircan

çok hoşş

08-02-2019
Yayla Ebed

güzel filmdi izlenmesi gereken filmlerden birisi,anlatılmak istenen ingiliz adalet sisteminin adil olmasıydı,günümüzdede hala öyle,suçsuzsan ve fakirsen ingiliz mahkemelerinde yargılan,suçluysan zenginsen bizim mahkemelerde yargılan ikisinde de kazanırsın, eğer ingiliz mahkemeleri adil olmasalardı dünyada çevirdikleri onca dalavereye üçkağıda sınıfçılığa rağmen ayakta duramazlar darmadağın olurlardı.

11-02-2019
Senger Özsun

@bilgin şöyle aksiyon, bilim kurgu, macera fantastik tarzı filmler yüklersen sevinirim. hergün ana sayfayı acıp acaba bugun bilgin hangi filmleri yuklemiş diye bakıyorum heyecanla

13-02-2019
Dahil Mervan

güzel bir film

16-02-2019
Baykam Dikçam

Filim Güzll tavsiye ederm

20-02-2019
Abdulgafur Bertal

admın bunun türkçe dublajı tahminen ne zaman gelir türkçe altyazı izliyemiyorum :(((

22-02-2019
Talas Vargın

filmin sonunu beğenmeyenlere inat izledim ama ben en çokta sonunu beğendim çünkü basit değildi biraz kafa yorulacak şekilde bitmesi hoşuma gitti…anlayamayanlar tekrar sonunu izleyip biraz da düşünürse umarım bulacaktır…

23-02-2019
Bağatur Çamok

Ata takometre takmış yiğidim.. helal olsun

25-02-2019
Ungan Yoldaş

film güzeldi ama sonunu anlayamadım

27-02-2019
Olkan Sezayi

harikasınız.. izleyin arkadaşlar

01-03-2019
Necip. Selcuk

Sitede filmi paylaşanlara çok teşekkür etmek istiyorum.
Ayrıyeten filmin türkçe altyazılı hale getiren arkadaşımıza da çok teşekkür ederim , süper bi çeviri yapmış. Ellerinize sağlık.

04-03-2019
Kavas Onurhan

Ben beğenmedim ama seven olabilir. Yavaş ilerleyen bir konusu var. Bazı suçları kimin yaptığı belli değil. Sonuna kadar bir şeylerin çözüleceğini bekleyerek izledim filmi ama sadece ırk ayrımını zenci-beyaz anlatan bir film…

06-03-2019
Özver Tüney

vasat bir film. Oyunculuk efektler vasat. Konu iyi. çok zamanı olan izlesin

09-03-2019
Budunalp Erünal

arkadaşlar hermni çok güzel yaa ama flimde çok güzell ha bide kitabı var onuda okudum bende posteri flndaq var çok seviyom ben harry i

10-03-2019
Rami Tangüner

Çok seçici biriyimdir konu film olunca. Seyrettiğim en şaşırtıcı ve bir oradar bağlayıcı film diyebilirim. Izlemenizi ısrarla öneririm !

10-03-2019
Abdal Akboğa

bilgin kardeşim benim sana daha önce yazdığım filmeri yüklmeni gene riza ediyorum senden tony jaa (koruyucu ong bk 1,2,3) hadi be kardeşim yayımla sunun ya millet film görsün tamam yaparsan gerçekten çok sevinirim

10-03-2019
Badet Erkay

aslında domuzlar böyle değildir

13-03-2019
Balı Erkaya

Bu kadar eğlenip , aynı zamanda bu kadar üzüldüğüm bir film olmamıştı. Çok sıcak, çok gerçek, komik ve bir o kadar da acı…. Tavsiye ederim…..

14-03-2019
Bozbala Hamil

BEN KASANIN İÇİNDE NE OLDUĞUNU MERAK ETTİM :d

16-03-2019
Atasay Canberk

seviyorum gülümseten filmleri…

20-03-2019
Bahşi Esalettin

bilgin bu yerli film süper incir ne zaman siteye düşer tıklanma rekor düzeyde beğenilmiş bu film almanyada bile bu filmi konuşanlar var ama izleme şansımız burdan olmadı çünkü avrupaya gelmedi bu filim uzun zamandır her girdiğimde sitelere bakıyom kimsede yok telif hakkı dan olsa gerekçe ama baya uzun zaman oldu 5 ay oldu film çekile li enteresan bir durum inşallah bu siteye düşer burdan izleriz ben diyer sitelere bunu yazmadım öncelik burası benim için iyi çalışmalar

23-03-2019
Güntimur Kor

Dünya sıkıntı larını biran olsun düşünme k istemiyorsanız hayal dünyasında biraz zaman gecirebileceginiz güzel bir film 8 ve ü st ü herkez izleyebilir

25-03-2019
Nejdet Zekariye

emeginize saglık arkadaşlar film harika

28-03-2019
Aktı Balkan

Muhteşem bir filmdi izlemeye değer gerçekten. zaten Nicholas SPARKS’ın tüm kitaplarının film uyarlaması güzel ve cidden hissettirici ”Seninle bir ömür” filiminide tavsiye ederim ilk izlediğim filmdi bu yazarın ve oda çok güzel. Başarılı bir çalışma emeğe sağlık…

30-03-2019
Kürşad Rahşan

bende izledikten sonra başka birilerine izletip tekrar izliyorum çok hoş bir film

01-04-2019
Ediz Ergüneş

Bu film cok guzel her bolumu cox guzel bilgin e de Teşekkürler

04-04-2019
Bağışhan Çankara

son zamanlarda gördüğüm en iyi filmlerden biri. 1 saniyesi bile sıkmadı, sonu biraz sinir bozucuydu ama tatmin etti

06-04-2019
Erda İhtişam

İzlenir bi film ama sonu ile başı arasında bi uyum göremedim.Ayıkamadım.

11-04-2019
Ötün Durdali

harika bir film aksiyon sahnelerini içimde hissettim gayet gerçekçi başarılı yapım vakit kaybı değil izlemek isteyenler tereddüt etmesin…

18-04-2019
Ertuğ Mertel

harika film. Aamir Khan oyunculuğunu yine konuşturmuş. yalnız film insanın psikolojisini bozuyor.

19-04-2019
Hayrunnas Revhi

İyiki varsin Admin

21-04-2019
Varlık Bengi

izlenmesi gereken cok güzel polisiye bir film 10/9 süperdi

23-04-2019
Adıbelli Alaybey

bu filme 6.1 vermek aptallıktır!
10 üzerinden 8

25-04-2019
Koryürek Selvi

süper bir filmdi izlenebilir

27-04-2019
Habeş Mehmethanifi

Gayet Güzel Bir Film izlenebilir

30-04-2019
Taluyhan Vesamet

bence müthiş bir baş yapıt hayatımda izlediğim en uzun ve en güzel filmlerden biriydi

03-05-2019
Kahir Koraltan

mutlaka seyredin güzel bir film

07-05-2019
Kudayberdi Okal

İzlenesi bir film… Alis Harikalar Diyarında filminin daha farklı kurgulu olan bir versiyonu diyebilirim

09-05-2019
Aytan Beyda

bilgin harikasın kardeşim emeğine sağlık

13-05-2019
Nurbay Özkar

Mükemmel bir film, bu filme kötü diyenler gerçekten filmden anlamıyordur !

15-05-2019
Algün Ataman

10/5 çok iyi değil ama izlenebilir

17-05-2019
Köse Ünsev

Film yükleneli 10dk oldu, ama 52 yorum atmış arkadaşlar. maşallah çok hızlılar.

19-05-2019
Nakip Örskan

Yolda kavga edenleri tek geçerim. İkiside psikopat sadece birisi korkat psikopat.

25-05-2019
Menaf Sacit

Sırf bu film için hayatımda ilk defa bir yorum yapıyorum.yorum yapan insanlardan anladım ki inşallah islamı daha iyi ögrenıcegiz inşallah müslümanları terörist ilan eden bu zihniyet bşr ırkı yok etti ama kimse görmüyor.amerika kıtasının asıl sahipleri kızılderi leri çocuk bile demeden katleden ingiliz ve diger hıristiyan yahudi kopekleri asıl terörist sizlersiz vahşi hayvanlar gibisiniz.
admine teşekkürler umarım eskisi gibi degilde artık inancımızla hareket ederiz.

27-05-2019
Nisan Şimşekkan

harıka bır fılm..ellerınıze saglık..

30-05-2019
Avni Bayhun

GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL BİR FİLM HERKESE TAVSİYE EDERİM

01-06-2019
Tunguç Özdil

guzel film ama biraz fazla ketcapli olmus

03-06-2019
Barişcan Eyup

Film ilk başlarda sıkıyor ama ilerleyen vakitlerde çok güzel bir hal alıyor.İzlemenizi tavsiye ederim.

04-06-2019
Atatöre Batıbey

10 üzerinden 6

09-06-2019
Sebgetullah Yeda

saçma.

11-06-2019
Sönmezay Tarancı

Gayet abarti,gayet sacma, son derece vasat bir filmm..

14-06-2019
İşgüden Mertkol

çoookkkk güzel bayıldım sinamadada izlemiştim amaa hiç te sıkılmadımmm 5 kere daha izleyebilirim o derecede güzel yaannii

15-06-2019
Erimşah Hakan

bilgin gerçekten harikasın. emeğin takdire şayan. film aksiyon açıdan izlenebilir. tercih meselesi

16-06-2019
Özçelik Ertim

ortada askeri bir darbe yokki halk ayaklanması amerikalılı mühendisin idamının istenmesi var

17-06-2019
Tetik Hülâgü

berbat bir film.

18-06-2019
Özkaya Saygı

10 ÜZERİNDEN 7 GÜZEL İZLENEBİLİR BİR FİLM

26-06-2019
Cezlân Gündeş

mütişfilim muhakkak izlenmesi gereken bir filim ellerine saglık

29-06-2019
Ülker Söğüt

cok sıkıcı

30-06-2019
Üngören Tuğlu

kusursuz bir ders muhtesem bir konu…

06-07-2019
Sücaettin Sücaettin

Güzel bir film olmuş, oyun ile bağdaşan birçok yanı var. İzlemenizi tavsiye ederim. Güzel izlenebilir ikincisi gelecek bir film. Konu bitmiyor.

09-07-2019
Orkut Abutalip

gercekten izlemeye deger…

11-07-2019
İlbek Elver

Finlandiya menşeili bir film , boş sokaklar ,içe dönük insanlar….Farklı bir baba-oğul ilişkisi ,
Farklı persfektiften bakmak isteyenler için izlenmeli..imbd :6

14-07-2019
Bahadırhan Birkan

admin kıralsın

16-07-2019
Şahzade Taypars

harika bir film bayıldım.

18-07-2019
Vehbi Gümeç

güzel bir filmdi ama sonundan birşey anlamadım

21-07-2019
Hulku Hulku

film muhteşem valla
<3

22-07-2019
Uluant Yazık

fena değil

24-07-2019
Kocabey Arıl

çok güzeldi ama sonunda çok ağladım

25-07-2019
Ogeday Pakalın

gerçekten iii olmuş izlenmeye değer…..

26-07-2019
Bayol Cavlı

süper film aldığı puan bence 8.0 olması lazımdı. Yorumlara aldanmayın izleyin pişman olmayacaksınız

28-07-2019
Ünver Uğursoy

serefsızım tırsarak ızledım ha ızleyın bence sızde tırsın

30-07-2019
Abdulbaki Katip

film gerçekten çok güzel değişik bir konusu var ama insanı cok etkliyor erkesin izlemesini tavsiye ederim. iyi seyirler

02-08-2019
Güralp Mayir

guzel film izlemeye deyer tesekurler

03-08-2019
Bellisan Civan

arkadaşlar güzel bir film.başta biraz basit gidiyor gibi ama mektup olayından sonrası film hakkındaki düşünceleri değiştiriyor.mutlaka izlenmeli:)

06-08-2019
Koçaker Nuhkan

süper süper süper..müthıs kesınlıkle seyredilmeli:)

07-08-2019
İnak Kirami

seyretmeye değer bir film gayet başarılı

16-08-2019
Korman Ogansoy

hayatım boyunca çok film izledim ama bu film kadar güzelini görmedim şener şen üstat ne yaptın sen ya.

21-08-2019

En çok izlenenler

Sevimli Kedi İş Başında – Top Cat The Movie 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1006 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.9 /10

Kategori: Animasyon

Batman Öldüren Şaka – Batman The Killing Joke 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1020 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Animasyon

Koş Diego Koş Büyük Dinozor Kurtarışı 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1021 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.0 /10

Kategori: Animasyon

Animasyon kategorisinde son eklenenler