Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Yanıker Necmi

@Bilgin ÇoooK ÇoooK Sağolasın bunu bekliyordumm.. KESİNLİKLEE VE KESİNLİKLE İZLEYİNNN !!!

02-03-2018
Tin Binyami

güzel film bilgin kardeşim eline koluna sağlık 10/6.5

03-03-2018
Eser Mezun

Beğendim… IMDB puanı 5.8 ben 7.5 veriyorum.

07-03-2018
Orkutay Saki

çok güzel film bu tür sevenlerin izlemesi gereken bir film

11-03-2018
Arzık Bozkan

cok sacma kesinlikle izlemeyin 6,8 imdb yi kim veriyo buna allah aşkına utanın ya

16-03-2018
Akyurt Barçak

bu sayfayı sırf yorumları okumak için açtım

18-03-2018
Serfet Serfet

İzlemeden yorum attırdınız ya bana. Helal olsun.
İyiki bu site var ve de iyi ki sizin yorumlarınız var.

21-03-2018
Muvaffak Salık

Bilgin adamın dibisin dibi

23-03-2018
Birmen Gücümen

Hayatımda bu kadar iğrenç ve saçma bir film izlememiştim.Zaman kaybı, ismiyle filmin alakası yok

24-03-2018
İlkem Murathanabdu

arjen arzen — ALLAH seni islah etsin.

25-03-2018
Necmeddin Ahter

ben çok beyendim öyle güzeldiki nefes almadan izledim.

27-03-2018
Canip Feramuz

Sayın bilgin, son zamanlarda yüklediğin filmler tabletlerde acılamıyor:(((( çok istediğim filmleri izleyemiyorum eskiden öyle bir problem yoktu bu hafta başladı duzeltirseniz sevinirim

30-03-2018
Behmen Gökçül

hep altyazılı ,teknoloji gelişti, bizde güzel dublaj yapıyorus artık ,eskisi gibi değil halka sesleniyorum ALTYAZIYA HAYIR !!=)

01-04-2018
Keşfi Uzer

Xavier Dolan’ın tüm filmlerini izlemiştim, Elephant Song hariç. Seriyi tamamlamış oldum. Psikolojik ya da ağır süregelen filmleri izlemeyi sevenler için mükemmel ötesi olduğunu düşünüyorum. Filmi anlamayanlara uzun uzun anlatmak istedim şuan ama okuyanlara spoiler vermek istemiyorum. Marvel filmlerinden başka film izleyemeyen arkadaşlarında ne gerilimi ne korkusu aradığını sormak istiyorum… Konu belli, fragman belli.. İzlemeseydin kardeşim. İlk filmini 19 yaşında çekip Cannes ödülü alan Xavier’e laf ediyorsunuz. Bence kesinlikle boş değildi, akış muazzamdı.. Son dakikalarda her ayrıntı oturuyor zaten. Ha birde Michael’ın zihnini tek Hannibal a benzeten ben miyim?

02-04-2018
İmadettin Kinaş

Gayet güzel bir filmdi Shin Mib Ah harika zaten
Güzel bir kore filmiydi

07-04-2018
Üngün Aligül

izlediğim en güzel, filmler den bir tanesi

10-04-2018
Mertel Sezgen

çeviri hiç hoş yapılmamış
altyazı daha güzel

11-04-2018
Alpaydın Atlıhan

bende sonunu anlayamadım rüyada olmaması için totemin düşmesi gerekmiyo muydu ? yani hala gerçek hayatta değilmiydi ?

12-04-2018
Bilmen Erincek

HAYATIMDA İZLEDİĞİM EN GÜZEL FİLM

15-04-2018
Velit Mihri

@berkan kimsenin zamanın içinde kybolduğu yok. filmi dikkatli izlememişsin. doktor kızın ağzından bilgileri almak için onu odaya hapsetmesi gerekiyor. bunun içinde kızla ilgili zamanın içinde kaybolmuş diye iftir atıp ebebeyinlerini kandırıyor. Film hakkındaki görüşlerim ise kasvet, dram, bunalım, full üzüntü, haksızlık ve kötü son arıyorsanız kesinlikle doğru filmi izliyorsunuz

16-04-2018
Kanver Kudayberdi

bence harika bir film elerine sağlık super super

16-04-2018
Görkemli Gümüş

güzel sıkılmadan izledim.

18-04-2018
Güneral Kamu

4 Kadar olmasa da güzel =) yine kural dışı bir eylem yine sıradı şı bir gosterı ;
.
I love you, The MOB and other dancers.

24-04-2018
Ulualp Yazgı

izlediğim en harika animasyon du diyebilirm…süperrr

25-04-2018
Salami Vasif

MUHTESEM

27-04-2018
Ruat Ruat

harika birdaha izledim

28-04-2018
Angın Aysever

FILM GAYET GÜZELDI KÖTÜ DIYEN ARKADAŞLAR ADINA IZLEYIN… AMA ÇOK GEÇ AÇILIYOR.108

29-04-2018
Medih Meşru

bunun ilk filmide var briareos nasıl oldu falan 92:30 sn den sonra ufak bir sahne daha var haberiniz olsun

06-05-2018
Nafi Önaydın

film 10-12 yaşları arası icin uygun ona göre izleyin

07-05-2018
Kılınç Ferdi

Arkadaşlar benim size bir sorum olucak bir kaç hafta önce bir film izlemiştim filmin adını hatırlayamıyorum sonunu da getirememiştim filimin konusu özetle iskandinav asıllı bir genç kasabaya gelir demir atölyesinde bir kutu bulur onu açmak için kılıç dövmeye başlar bu arada boyut değiştirir orta asydaki köklerine gider gerisini bilmiyorum bilen varsa bu filmin adını lütfen yazabilirmi ?

08-05-2018
Tunçal Yahya

mutlaka izleyin..hayatta izlediğin en güzel senaryolu fılmlerden biri..Bilgin tnx.. :))

09-05-2018
Enbiya Kahir

güzel bir film.

11-05-2018
Fensur Kasim

harıka bı fılm tavsıye ederım

12-05-2018
Çetinkaya Erkman

bilgin 1. partdan sonrası yok ilgilenirsen sevinirim

13-05-2018
Gabil Nürettin

Herşey sıradan giderken film bitti derkenn başladı =)))

14-05-2018
Fetullah Kiyasi

film süper.hint li oyuncuların en büyük özelliği hem oyuncluluk hem sanatçılık hemde dans yeteneklerinin çok gelişmiş olması.sadece film gereksiz uzun onun dışında güzel

16-05-2018
Melikhan Olgunay

bütün serinin sitede olması güzel ama vin diesel gibi bir adamı dublajla izlemek çok kötü orjinalini neden kaldırdın bilgin

17-05-2018
Acarsoy Akyel

güzel film olmuş

19-05-2018
Uluç Ezgüer

Harika bir film herkes izlemeli bence ….

20-05-2018
İkram Nami

İMDB 5.5
İzliyecek film bulamazsanız izleyin yoksa gereksiz.2 yıl sonra bi arkadaşın lan şunu izlemişmiydin ne güzel filmdi demiyecek.

21-05-2018
Simon Akdal

müthiş bir film gerçekten harika

22-05-2018
Doruk Hikmettin

bilgin,filmi dün tek part 720p olarak izleyebiliyordum.bugun neden tek part açılmıyor?

24-05-2018
Vaiz Bektöre

harika ötesi bir film devamı gelse keşke kesinlikle izleyin

25-05-2018
Arış Baksı

içimden bu sirius black’in kuzenini boğmak geliyo, ya salak sen nasıl öldürürsün sirius’u ya yuh yani, inşallah voldemort’un başkalarına yaptığı işkenceleri, o da çekerek ölür…

27-05-2018
Acunman Asalet

ilk defa yorum yapıyorum film bomba gibi izlemenizi tavsiye ederim. 10 üstünden 10

28-05-2018
Ermutlu Kösemen

gerçekten süper bir flim herkeze şiddetle tavsiy ederim kacıranlar pişman olur ellerine sağlık bilgin kardeşim gerçekten sen 1 NUMARASIN

01-06-2018
Özaltan Sargan

Abi izlemeye yazık. Bilgin bu arda admın dibisin dibi çok gzl bi siten var ve google actığımda ilk bu siteye giriyorum. FİLM GÜZEL İZLEYİN.

05-06-2018
Koç Eroğul

Merhaba bilgin, uzun zamandır sitenden film izliyorum sanırım sitenin eski domaini .com du, uzun zamandır takip ettiğim siten hakkında görüşlerim şunlar, gerçekten çok başarılısın işinin hakkını veriyorsun, bende web işleri ile ilgilendiğim için zahmetini çabanı anlıyorum, seni tebrik ediyorum böyle kaliteli bir iş yaptığın için. Şimdiden başarılarının ve kazançlarının çok daha fazla olması dileğiyle kolay gelsin. Filmi daha izlemedim şimdi izleyeceğim.

06-06-2018
Özkutay Sayılgan

film çok güzel izelmenizi tavsiye ediyorum sadece final sahnesi daha güzel olabilirdi…

08-06-2018
Tokuztuğ Apdullah

bence bu filmin gideri 7+ İMD olması lazm

10-06-2018
Abdülhalim Akçıl

çok güzel bir film herkese tavsiye ediyorum.

13-06-2018
Dengizer Oner

Kitabınıda okudum çok sıkıcı boğuyor insanı mesela ben bir sürü dakika atladım. Ve fazlasıylada sıkıldım

14-06-2018
Göğüş Göğüş

yoklukta izlenebilebilir 10/5

15-06-2018
Alican Ataol

Film güzel sayılır saçma değil bana yaşamın önemini hatırlattı tavsiye ederim.

17-06-2018
Pehlil Şuayb

mutlaka izleyin denzel in olduğu film zaten güzel olur.

20-06-2018
Müesser Suheyp

ben hayatım da ilk defa böyle güzel film görmedim

21-06-2018
Batıbay Daylak

İnsanlık la İlgili Uzun Zamandır Böyle Mükemmel Bir Film İzlemedim
Şiddetle İzlemenizi Tavsiye ediyorum
Çetin Tekindor Harika Bi İnsansın.

23-06-2018
Fatin Hudavent

oyuncular iyi ekipman iyi fakat konusu çok saçma .10 dk sonra izlemeyi bıraktım.

24-06-2018
Günğör Matem

Samet yorumunda filmi beğenmediğin için bilgini suçlamışsın da filmi o mu çekti sanki:D Sana kimse burda zorla film izletmiyor.

26-06-2018
Ergenekon Tükel

amacı mesaj vermek olsada abartıya kacılmış her sahnesi askıda kalan bir film. İzlerken iyi ama sonunda boşa izlediğinizi anlıyorsunuz hep birşeyler bekliyosunuz ama hiçbir soru cevap bulmadan bitiveriyor.

28-06-2018
Zaman Ergüç

oh my god böyle bir film daha gelmedi 7 kesinlikle gelicek…

30-06-2018
Olcaytürk Olcaytürk

ABOWWW

03-07-2018
Atatüre Candeğer

Beğendim, süresini biraz daha kısa bilirlerdi.

05-07-2018
Onursev Tekok

admim pazar gününün en iyi filmi oldu sağol sayende işi bağladım

07-07-2018
Akad Atlığ

Sonu tam bir hayal kırıklığıydı daha iyi olmasını beklerdim -.-

09-07-2018
Alaittin Mertay

kusursuz olan müslümanlar deil İSLAMDIR

14-07-2018
Çelenk Demiryürek

Tüm zamanların en iyi filmi 1000 kez izledim artık replikleri de ezbere biliyorum en sevdiğim filmlerden biri ve GELECEĞE DÖNÜŞ filme benzer çektiler bir üçleme daha geliyor tavsiye ederim . Rubinrot/ Yakut Kırmızı 1 film

15-07-2018
Erap Mümün

film süper harika

17-07-2018
Gürboğa Kara

çok güldük valla harikaydı

18-07-2018
Almus Dünya

Güzel Film Tavsiye Ederim

20-07-2018
Alaattin Alaattin

izlediğim en kötü filmler arasında bile sıralamaya giremez

21-07-2018

En çok izlenenler

Çılgın Hırsız 2 – Despicable Me 2 – 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1014 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.7 /10

Kategori: Animasyon

Neşeli Ayaklar 2 & Happy Feet 2 – 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 102 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.9 /10

Kategori: Animasyon

Star Wars Klon Savaşları – Star Wars The Clone Wars 2008 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1029 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Animasyon

Animasyon kategorisinde son eklenenler