Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Bezgin Kotas

BAŞTAN SONA KONUSU SAÇMA SAPAN OLAN BİR FİLM OYUNCULARA ALDANIP İZLEMEYİN SAÇMALIK

25-02-2018
Zülkar Akbay

vasat bir film amaçsız falan diyenleri unutun boşverin hangover tadında biraz rambovari karman çorman kaliteli oyuncuların olduğu bir film…

26-02-2018
Canöz Denizhan

@pisik Film siteye eklendi ancak telif bildiri geldiği için kaldırıldı eklenmeyecek.

28-02-2018
Beleda Civan

Yalnız filmi sonu iyi oldu, güvenlik duvarıymış, al sana güvenlik duvarı

01-03-2018
Çığır Dilemre

Güzel bir dövüş aksiyon filmi ama saçma sahneleride var

03-03-2018
Kanık Koytan

buna film diyorsak diğerlerine ne diyecez….. harika bi film olmus bravo MARVEL

04-03-2018
Ernur Kösten

kaliteli görüntü kaliteli site kaliteli film teşekkürler.

06-03-2018
Uğursay Yavuzhan

Güzel bir film

07-03-2018
Mezun Sökmener

Pensilvanya Amerikanın çöplüğü olmuş Dünya daki tüm paralel yapılar oraya toplanmış

08-03-2018
Ulubay Yazır

super ya !!

09-03-2018
Akmaner Arıkiz

film süper di bayıldım

10-03-2018
İlgi Okuşlu

çok güzel tavsiye ederim

12-03-2018
Tuğkan Yadacı

Harry Potter serisine bayılıyorum. Zümrüdüanka’nın kitabı da filmi de mükemmel. Tabi tüm filmler ve kitaplar mükemmel.
Seni seviyorum rowling

14-03-2018
Aclan Akyol

Başta merak uyadırıyor adam bilmediği bir yerde uyanıyor hiçbirşey hatırlamıyor falan ama sonlara doğru nedeni anlaşılınca film berbat ve filmi keşke izlemeseydim diyorsun.

15-03-2018
Unur Zabit

bence güzel ve sürülleyici bir filim izlenir

16-03-2018
Abdülgani Akçan

çok güzel bir filmdi çok korkunçtu izlemeye değer.

18-03-2018
Oktan Resai

değişik güzel bir filmdi

19-03-2018
Zaliha Ahmet

emeğine sağlık

22-03-2018
Soyurgal Taptuk

bu film çok güzel tavsiye ederim

23-03-2018
Yarkin Adilhan

Film Güzel gibi ama çok cd satışı var?

24-03-2018
Şimşek Mükrim

güzel film. teşekkürler…

27-03-2018
Abdülselam Burtay

Ya hayatım boyunca böyle saçma bir film daha izlemedim ve bir dahada böyle şaçma sapan bir film izleyeceğimi sanmıyorum.

30-03-2018
Erginbay Karaalp

süper

31-03-2018
Uğut Özyurt

mFİLM ÇOK GÜZEL VE SÜRÜKLEYİCİ BOŞ YORUM YAPANLARA BAKMAYIN SADECE İZLEYİN PİŞMAN OLMAYACAKSINIZ

01-04-2018
Cura Duray

Gözümü açtım bu film karşımda bir de sabah kahvaltısı:)))))) Adamsın Bilgin

03-04-2018
Tanberk Beytemir

süpersin tom amca süpersin bilgin ….

04-04-2018
Ocak Saylu

Güzel film. İzlemesi vakit kaybı değil. Sagolasın bilgin abey.

05-04-2018
Müstecef Sayin

@ucurumx Türk filmi eklemiyorum artık malesef.

06-04-2018
Gürgan Mefkure

ÖLÜMÜNE JAKEB TARAFTARIYIZ

07-04-2018
Ruhcan Sonat

gerçekten çok başarılı bir yapım
Özellikle Müslümanları öcü göstermemeleri ayrı bi hoş olmuş

10-04-2018
Atilgan Husret

Boş vakitte izlenir 10/7.5

14-04-2018
Bürhan Lezgin

güzel filmdi ben beğendim

16-04-2018
Kayrabay Arıkol

cok cok cok cok guzeldı kesınlıkle tavsıye edıyorum agladım sonunda bayagı bıze ders veren bır fılm

20-04-2018
Şendoğan Tezkan

Yurtdışı yük gemilerinin başına gelebilecek bir bela bu korsanlar… Çok güzel bir film sağol Bilgin

22-04-2018
Benal Duracan

süperdi

23-04-2018
İzgü Onursoy

Tm ozaman abi.

24-04-2018
Malkoç Oktar

harıka bır fılm acıl 2 sı cıkması lazım

25-04-2018
Erencan Kudretullah

İzlemeden ölmeyin… Bu arada megaa adlı arkadaşımız yorum yapmış onu kutluyorum beyinsizlikte birirnci.Her neyse hayatım da izlediğim en güzel filmlerden biriydi ve sözleri çok etkileyici.İzlemezseniz hata yapmış olursunuz.Zaten Aamir Khan filmleri efsane olur.Her Çocuk Özeldir (Aamir Khan sonradan geliyor bu filmde)Ghajani, Dhoom 3 ve PK gibi filmlerini de izlemeden ölmeyin.Benden size tavsiye…Tekrar MÜKEMMEL bir filmdi defalarca izlesem yine bıkmam… Teşekkürler Admin

27-04-2018
Sayınberk Talât

güzel dokunaklı film izleyin….!

28-04-2018
N˜zamett˜n Seyidhan

Türkçe dublajını dört gözle bekliyorum

01-05-2018
Okatay Ramis

film fena degil. ama caniniz sıkıla bilir. durgun bi film.

03-05-2018
Akıntan Akıntan

mükemmel .. final destination 5 bekliyoruzz

05-05-2018
Aydemir Bayrubay

adamın dibisin admin teşekkürler

06-05-2018
İmdat Kiramettin

en azından vakit geçirmelik bu filmler bence daha fazla heyecan ve gerilim olması gerekirdi izlenmesede olur yaniii

07-05-2018
Nisret Akasma

ALLAHA ULAŞMANIN YOLU İNSANLARIN SAYISI KADARDIR VE ALLAH TEKTİR O HERKESİN ALLAHIDIR……

09-05-2018
Baysungur Cemşah

beğendik ilginç polisiye izleyin klasik polisiyelerin dışında

11-05-2018
Feran Kassim

Barbilerde bile ırkçılık varmış, ama sonunda işler tatlıya bağlandı. küçük hayvanlara da bayıldım, çok tatlılar hele pembe olanı…

12-05-2018
Atilgan Emirşan

Bunlar kafa kafaya gelmişler demişler biz battleshipi 5 kurusa mal edip 10 kuruşa satarız.Battleship yapanlara kapak olsun diye başlamışlar ama olmamış hatta yönetmen durumu kotarmak için sonuna kadar çekmiş filmi .Filmin ilk 12 dksını izlediğinde oda anlamıştır ne yaptığı konusunda pişman olup belkide canına kıymıştır.

13-05-2018
Tanser Yamanöz

bu ve taare zameen par hayatımda sevebileceğim ve soluksuz izleyebileceğim iki film. amir khan adını okuduğum her filmi izledim hepsi muhteşemdi. ama bu ikisi kadar etkileyeni olmadı.

14-05-2018
Şükür Abuzettin

film efsane olmuş

15-05-2018
Eznur İzettin

Bunu Tiyatroda izleyin süper

16-05-2018
Hocamurat Rüşen

MÜKEMMEL…ÇOOK zekice ..Mutlaka izleyin..

17-05-2018
Baybora Cankorur

Bunlar film mi çekmiş şimdi ?

19-05-2018
Mühip Yurt

muthis bir film

20-05-2018
Özdener Evsen

iyi ve kaliteli film.iyi izleyin sahneleri.yoksa kafanız karışır.bence 10/7 puan.

21-05-2018
Güçyener Erdiner

süper..animasyonda son nokta..

22-05-2018
Ülfer Öğür

görüntünün
en üstündeki
yeşil şerit sadece bende mi var?

23-05-2018
Özbala Sarpkan

ölümcül deney 6’yı sabırsızlıkla bekliyorum…Film çok kısasydı beğendim.Ama film’in şunu anladım son savaş diyor.Son savaş deilki şimdi red Queen’i öldürcek,Teşşekürler Bilgin.

24-05-2018
Yemen Irız

Abicim, çok pis sinirlerim bozuldu :s :/

25-05-2018
Erşan Karaoğlan

Film Çok iyiydi Sonu Kötü Olsada İyiydi

27-05-2018
Ecevit Özenç

umduğum gibi çıkmadı…idare eder…

27-05-2018
Kaman Korkutalp

film değil bu … saçma ortadan kaybolmalar filan bence sonradan açıklamaları gerekir

28-05-2018
Öğrünç Erşet

süper film izlenir..

31-05-2018
Dönü İlergin

Kraliçe ve film güzeldi.Pamuk prenses erkeksi hatları,sevimsiz ve çirkin.Benim çocukluğumda izlediğim Zeynep Değirmencioğlunun pamuk prensesi gibi olmalıydı.

02-06-2018
Sayrak Toygar

BU ADAMIN FİLMLERİNİ ÖZELLİKLE İZLEMİYORUM TÜRKİYEYİ HİÇ OLMADIĞI GİBİ GÖSTERİP AŞAĞILAYAN BELLİ Kİ TÜRK DÜŞMANLIĞI BARINDIRAN BİR KİŞİLİK ..İNTERNETTEN ARAŞTIRIN GÖRÜRSÜNÜZ YAZARLARDA FİLMLERİNİ ELEŞTİRMİŞLER İZLEMEYİN DERİM

05-06-2018
Seha Tamkurt

Güzel bir film.teşekkürler

06-06-2018
Basut Bulutay

bu filme gereksiz zaman kaybı diyenler çok yanılıyor.Bu film gelecekte ölümsüzlüğün bulunabileceğini ve bunun nasıl
olabileceğini anlatan çok güzel bir bilim kurgu filmi

07-06-2018
Hanalp Mansur

soru sormayın sadece izleyin. 10/10

10-06-2018
Berkem Keremhan

süper bir film inş 3ü çıkar çıktığı zaman hemen izlicem

11-06-2018
Yaşar Buruk

Kesinlikle vakit kaybı bu filme iyi diyenleri hiç bi şekilde anlamıyorum hatta ağlayan bile olmuş iğrenç bir film buna harcanan paraya ve zamana yazık emin olun size bize verilse bu imkanlar daha iyi bir film çekebilirdik..

13-06-2018
Tolunay Beker

Hiç düşünme İzle !!

14-06-2018
Vâkıf Mükrimin

Film KADERİ konu alan güzel bir senaryo. İzlenmesi gerekli insan kaderini değiştiremezin bence film olmuş hali.

15-06-2018
Tanal Tuğyan

Cok iyi bir film

16-06-2018
Işıktaş Ömüral

bu filme komik diyenlere inanamiyorum tipik basit amerikali ergen filmlerinden bir tanesi gercek komedi arayanalar izlemesin derim.ayrica bir gercek olan kiyametle bu kadar dalga gecilebilir

18-06-2018
Eriker Kerim

Ruhi sıkıntıya neden oluyor. İnsanın ruhunu kirleten bir film. İzlediğimden beri suçluluk duyuyorum…

19-06-2018
Haktan Karaçelik

yorumlara bakıp izleyelim dedik bu kadar saçmasını görmedim tavsiye eden herkese tşk tşk :D:D.D.D:D:d

20-06-2018
Kiramettin Nihai

BİLGİN BAŞKAN PAPA OLSANAAAAA OLSANAAAAA:=)

21-06-2018
Rais Akçabay

bunlara zombi demeye bin şahit tazı gibi koşuyor itler

23-06-2018
Turatekin Yalgın

1. Parttaki o tokat neydi arkadaş

24-06-2018
Ayata Baykan

Öncelikle şunu söylemek isterim, hayatımda izlediğim en güzel en içten filmdi. Eleştirenler, yerden yere vuranlar olmuş ama ayıp etmişler. Allaha şükür 2016’da yaşıyoruz da böyle insanlara ne deli muamelesi yapan, ne de saçma tedaviler uygulamaya kalkan doktorlar var. Toplumun bize empoze ettiği değerler var evet, bazen ön yargılarımızdan da sıyrılamıyoruz ama sonuçta doğru ya da yanlış herkesin kendi bedeni üzerinde hakları var ve hiç kimse de buna karışamaz. Onaylayalım ya da onaylamayalım saygı göstermek zorundayız. Dini açıdan da herkes kendi hesabını kendisi verecek, kimseye kimsenin hesabı kesilmeyecek. Allahla kul arasına kimse giremez.

25-06-2018
Dinçkol Doruk

farklı işlenmiş bir dünya. Sadece Bülent Ortaçgil’in Sana Geldim parçasını dinlemek için bile değer bu film izlenmeye.

30-06-2018
Yadikar Adar

gülmeye ihtiyacı olanlara eglenceli bi film

01-07-2018
Bangu Ersagun

hadi ben sırf evde tembellik yapmak için izin almış birsürü boş vakti olan biri olarak zamanımı harcdımda bu filmi ortaya çıkarmak için vakit emek para harcayanların ne çok boş vakti ve işe yaramayan parası varmış saçmasalak bir film…..

02-07-2018
Vataner Celâdet

Bilgin aman kardeş 1453 ü sakın koyma film para kazansınki yine böyle filmler çekilebilsin yoksa ne ben nede ecdad hakkını helal etmez valla.Emeğine sağlık..

03-07-2018
Yamaner Mecdi

bilgin tek part filimler çok yavaş yükleniyor:(

04-07-2018
Abdulbaki Benna

Surukleyici. Merak uyandiriyor. Ilerisini tahmin edemiyorsun. Ya ben anlamadim ya da senaryoda bir kac yanlis mevzu var. Cok yuksek bir beklenti ile izlemeyin ama, izlemedim de demeyin..

05-07-2018
Ferzi Kivilcim

ilk önce ben izledim ama şimdi yorum yapıyorum ben izlediğim hiç yorum yok izlenen yeri 0 idi film çok güzell

07-07-2018
Tozan Verşan

İyi hoş ama çok çok bişey beklemeyin. İzlesenizde olur izlemesenizde.
Tebessüm ettirdimi evet ettirdi.

08-07-2018
Gülemir Olkan

arkadaş bu ne ya sinema gibi her akşam çekirdeği patlamış mısırı alıp siteye koşuyoruz sabaha kadar da bizi esir aliyor ubload ederken netin kesilsin:) bilgin

11-07-2018
Nart Sanduç

Öncelik panal sahibinin elerine salık filme gelince güzel bir filim yaşım 20 hiç bir izledigim filme yorum atmadım ama izlemeye degecek birfilim kesinlikle tafsiye ederim

14-07-2018
Oben Durgun

TEK PARTİ OLSAYMIŞ DAHA RAHAT İZLEYECEKTİK
AMA GÜZEL FİLİM

16-07-2018
Katip Neçir

cok guzel bir film di tesekkurler

18-07-2018
Demirer Filizer

mükemmel bir film kesinlikle izlenmeli tşk bilgin.

20-07-2018
Dölek Engür

bilgin bi ricam var frozen diye animasyon bi fragman izledim süper onu bulur musun? lütfen lütfen

22-07-2018
İmirza Musafet

Flim güzel tşklr bilgin.

23-07-2018
Büke Demirkök

bukadar mükemmel bir filme yoruma bile gerek yok bilim kurgunun top 10 nuna girer

24-07-2018
Sidki Abdülhakim

bence izlemeye değecek harika bir gençlik filmii:))

26-07-2018
Yakub Yakub

sürükleyici izlenebilir film.

27-07-2018
Tacal Bedri

siten ve koyduğun filmler harika görüntü kalitesi de çok güzel eline sağlık bilgin.

31-07-2018
Efrayim Hulku

Bugüne kadar birçok film izledim hiçbirisine yorum verme gereği duymadım ama gerçekten anlamlı bir film….Anlayarak izlenirse ders çıkaracak çok şey var.

06-08-2018
Korçak Öztaş

arkadaslar 2012 ye doğru martında 2 kisi cıkıcıcaktır aqo herkese ii seyirler diler….

07-08-2018
Usman Yurtsal

tek kelime ile berbat

08-08-2018
Ammar Durmuşali

Ya afedersiniz buraya gereksiz yere mesaj yazıyorum ama ben size bir mesaj atmıştım Kefaret filmini yükleyebilir misiniz diye herhangi bir cevap alamadım . Teşekkürler

10-08-2018
Tahir Topa

Gerçekten süpersin abi oğlum ve eşim sinemada izlemişlerdi oğlum tekrar gidelim deyip duruyordu evde istediği kadar izler artık emeğine teşekkürler

11-08-2018
Üz Bayramali

bence bu filmin tüm serisini koysan iyi olur benim olglum çok seviyo vede benim için hem çelik yumrukları koy ama türkçe dublaj olsun hemde çocuk filmleri koy ailede olabilir biz 30 inç bilgisayarda hep sizin filmlerinizi izliyotuz birde yeni çıkan filmleri koymaya çılışırsanız sevinirim vede oglum için çocuk filmleri

15-08-2018
Abdulkadir Feysal

basından sonuna kadar acaba ne olucak diye merakla izledim

16-08-2018
Rıza Tansev

Güzel film. Teşekkürler Bilgin…

17-08-2018
Tuğcu Semender

hikaye çok güzel ve jet li oyunculuğunu konuşturmuş. morgan freeman döktürmüş. bu film kaçmaz. izlemeniz şiddetle tavsiyedir. vee bilgine teşekkürler.

18-08-2018
Abdurrahim Çağtay

Filmin son saniyesine kadar mükemmel diyebilirdim ama son sahnesine kadar.‎25. kareyi yedire yedire izlettiler filmi bize.
Ne izlediğinizi bilmezsiniz ama beyninizn bi tarafında işlenmiştir artık.

24-08-2018
Sabahettin Aksun

cox gözel film idi,sıxıcı deyil

25-08-2018
Şahimerdan Acarsoy

bu filmi abd falan yapsa daha iyi olabilirdi bence onlar film sektöründe biraz daha ilerde oldugu ıcın yanlıs anlamayın

26-08-2018
User Koryiğit

Süper yaa harika çok beğendimmmm Teşekkürler bilgin

27-08-2018
Vechi Delâl

müthiş

30-08-2018
Toker Olgun

benim hoşuma gitti yaşımda 23 yorumlara filmden sonra bakın bence

03-09-2018
Abdussamed Candeniz

güzel film izleyin süper

04-09-2018
Koç Ferzend

çok beğendim

05-09-2018
Temirtaş Uyaralp

“Film bi halta yaramaz”.. ya da “Spielberg çuvallamış”..diye eleştirmen kesilip ahkam çekenler; boş boş konuşmadan önce düşünün biraz ki, sarfettiğiniz sözün altı dolu (yani bir temeli) olsun. Hiç kimsenin film konusundaki zevkine, keyfine yine hiç kimsenin bir sözü olamaz; beğenir ya da beğenmezsiniz; kendi bireysel hissedişinizdir, kimseyi bağlamaz. Ama şöyle de bir gerçek var: Ne “Paramount” gibi bir şirket laf olsun diye sıradan bir adama sıradan film çektirir; ne de “Spielberg” gibi bir adam üç kuruş tasarruf etmek için sıradan bir şirketle film yapmaz. Aradaki farkı daha iyi anlayabilmek için “Uzaylıların Şafağı” adlı filmi de bir izleyip, bu film ve yönetmeni hakkındaki düşüncelerinizi bir kez daha gözden geçirmenizi öneririm.

07-09-2018
Bengü Yolbul

sıkıcı filmdi.

08-09-2018
Eminhan Muhiddin

sağolun herkesde başka şeyler söylüyordu sağolun tekrardan. sende sağol soner

09-09-2018
Tandoruk Yakut

güzel eğlenceli bir filmdi.sinemada izlemiştim.tavsiye ederim pişman olmazsınız

10-09-2018
Efrail Mücellib

başı sıkıcıydı sonradan çok güzel oldu

11-09-2018
Dikeç Ener

O kadar iyi bir filmki aylardır bu filmi arıyorum türkçe dublajı izlemeyin olsa bile altyazılı izleyin kızın sesi filan :DAD:A

16-09-2018
Gulmustafa Ömran

Kusursuz,izlemeyen boşa yaşamasın.net

17-09-2018
Tümenbay Birten

İzleyebileceğiniz en iyi film.

24-09-2018
Coşku Gündüz

Çok güzel insanlık dersi veriyor. Ancak Bred pitin bu filmde daha fazla rol alsaydı daha iyi olurdu diye dusunuyordum. açıkçası beklentim fazlaydi ondan. Bilgin ellerine sağlık yine şasirttin bizi.

25-09-2018
Çelikel Umdu

çok güzel bir animasyondu emegene teşekkürler.istedigin her şey gönlünce olsun:)

26-09-2018
Tepel Koytuk

Hiç izlemediysem 100 den fazla film izledim bu siteden ama ilk defa bir filme yorum yazıyorum izlemeyenler çok şey kaybeder inanın çok mükemmelbir film.Tşk ler bilgin.

28-09-2018
Akkaynak Binan

HARİKA FİLMDİ.HERKESE TAVSİYE. TEŞŞEKKÜRLER BİLGİN.

02-10-2018
Güçlü Erkel

Allah’tan başka hiç bir şey mükemmel değiltir.Ancak insanın hayata bakış açısı çok önemlidir bu günden izlemenizi tavsiye ederim.

05-10-2018
Akdoğ Andelip

Bilim Kurgu sevenler için iyi bir film.. Beklentilerin üstünde veya altında bir film değil.. Orta halli izlenebilecek türden..

06-10-2018
Şatır Tekyay

manyak bişi beeeeeeeeeeee

10-10-2018
Akansu Alpgiray

mükemmel açılar,her kare düşünülmüş,konu bütünlüğü sağlanmış dozunda harekete geçiriyor izleyiciyi,uzun zamandır böyle bir film izlememiştim..senaryo aşamasından sitede yayınlanmasına kadar kimin emeği varsa sağolsunlar varolsunlar emeklerine sağlık…

14-10-2018
Asli Elmar

zaman kaybi ……………….

15-10-2018
Güçel Eriz

süper 4 . seride buruc lee öğrencisi olacak

17-10-2018
Tüzmen Üngün

3 serilik roman şimdiye kadar okuduğumki en güzel kitaplardan biriydi.3 kitaptan harika şeyler çıkabilirdi.Romandaki karakterlersanki canlı gibiydi.Oysaki burdaki oyuncular tek kelimeyle berbattı,oyuncular romanın büyüsünü bozmuş.Amatör oyuncu gibiydiler.kitaptaki canlılığı asla verememişler.

18-10-2018
Cansunar Cansunar

Bu filmi bekliyordum.çok teşekkür ederim

19-10-2018
Rabbani Akpınar

çok gsell

22-10-2018

En çok izlenenler

Hawaizaada 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1097 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.8 /10

Kategori: Hint

Bajirao Mastani 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1110 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.2 /10

Kategori: Romantik

Gabbar is Back 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1115 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.3 /10

Kategori: Suç

Hint kategorisinde son eklenenler