Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Çelen Demirtuğ

kardeşim böyle gerilim görmedim mematinin ölümünden sonra mutlu etti bu film beni !!!!!

30-04-2018
Mestur Sirer

Mukemmel

01-05-2018
Yayla Ebet

çoktan merak ettiğim bir film di

04-05-2018
Özarkın Temizkan

Güzel bir film.Kuralların tarihin eski sayfasında kalması gerekeni anlatan bir film. Yaş sorununa rağmen kan davalarını küçük kızlar ile evlenmekle temizleyeceklerine inanan bir toplum sadece afganlar değil,

05-05-2018
Sahil Sunguralp

İzlemeyen varsa hemen izlesin

08-05-2018
Uçbeyi Güç

@Arda DVD leri piyasaya ben sürmüyorum malesef.

10-05-2018
Hanif Karaörs

filmin hakkını yemeyelim kesinlikle 7 lik film bence herkes izlemeli

11-05-2018
Aclan Akyol

saçma bir film filmin sonunu izleyince geçen zamanıma yazık dedim

13-05-2018
Hatim Meşahir

arkadaşlar ben filmi izlemeden önce yorum lara bakıyorum çoğunluk güzelse izliyorum ama kötü yazılan filmide izledim hoşuma gitti kısacası zewler we renkler tartışılmaz en azından emek e werilmiş sizde bol buldunuz beğenmiyosunuz eskiden ne wardı bu kadar çok film warmıydı şimdi izlemekten bıktınız sanırım bilgin beyin sayesinde sırf laf olsun diye yazmayın bence teşekkür ederim bilgin beyy herşey için tanımasamda sağolun:))))

14-05-2018
Arer Ayvaz

gerçekten çok güzel bir film…hala izlemediyseniz kaçırmayın derim…

17-05-2018
Şamih Tekalp

Teşekkür Ederim Bilgin
Yorumlara dayanarak Arkadaşımla filmi izliyeceğim Site ve filmler için tekrar teşekkür ederim her gün filmlerinizden izliyorum.

18-05-2018
Serhan Tanfer

bilgin kardeşim çok güzel bi filmdi eklediğin için teşekkürler..bu arada tam yaratıkların çıktığı sahnede yatağımın üstünde bir örümcek geçiyordu şakaaa dedim içimden ama baya tırstım tırsmadım değil

19-05-2018
Ziyafettin Akartürk

Dünyadaki acı gerçeklerden sadece biri.güzeldi

21-05-2018
Yavuzboğa Bürküt

Güzel film izleyin

22-05-2018
Türkmen Urungu

film tam anlamıyla başyapıtlar arasına girecek kalitede . mutlaka izlenmeli izlemezseniz birşeyler eksik kalır.

25-05-2018
Birön Kuntsav

sitedeki en iyi filmlerden biri kesinlikle izleyin

26-05-2018
Kayan Sair

bilgin senden başka admin yokmu

29-05-2018
Kafur Nasif

Bence imdb puanı cok fazla sonuda bence çok saçma bitti fena sayılmaz izlensede olur izlenmesede olur denilen bi film çayla gider

04-06-2018
Ammar Durmuşali

Dünyada malezya bayragı görmemiş cahiller bayrak yorumu yapıyor. Komedi.

05-06-2018
Aköz Aköz

idare eder

06-06-2018
Yaşarnuri Adli

Çok İyi

07-06-2018
Türkalp Yanbey

tarantinooooo

09-06-2018
Zülkif Münir

ben bu film me bayıldım bence kesinlikle izlenmeli

12-06-2018
Mahfuz Okayer

güzell izlene bilir

13-06-2018
Akkan Arıbaş

İlker Rodrig Asıl sen beni iyi dinle!!!! Savunmasız filistin bombalanırken kahkalarla gülen askerlerinize ne diyorsun? Kullanımı her yerde yasaklanmış misket bombalarını daha sütten kesilmemiş bebekleri üstüne attınız tüm dünya gördü buna ne diyorsun? Savaşın da bir adabı var! Öldürdüğün düşmanın da olsa eğer insansan bir parça, buna sevinemezsin, görevdi yaptım dersin. Askerleriniz gülüyordu dünya gördü. Savaş suçu işlediniz!!! Allah aşkına şimdi sen bana hangi mantıkla ırkçı diyorsun? Aç biraz tarih oku! Parantez içindeki kısım tarihten bir parça…
(Antisemitizm Yahudi bireylere karşı gösterilen münferit nefret ve ayrımcılıktan kalabalık grupların, hatta polis ve askerin tüm bir Yahudi cemaatine yönelik örgütlü saldırılarına kadar geniş bir yelpazede meydana gelebilir. Bu baskının en aşırı örnekleri arasında, 1096’daki Birinci Haçlı Seferi, İspanyol Engizisyonu, Yahudilerin 1290’da İngiltere’den, 1492’de İspanya’dan ve 1497’de Portekiz’den kovulmaları, çeşitli pogromlar ve Nazi Almanyası’nın gerçekleştirdiği Holokost (Yahudi Soykırımı) gösterilebilir.) Bunu tarih yazıyor bak! Müslüman osmanlı ile uyum içinde özgür yaşadınız orta avrupada bu rahatlığı hiçbir zaman bulamamıştınız ama sonra ne yaptınız hristiytan avrupayla bir olup müslüman katliamına giriştiniz şimdi ben hala ırkçı mıyım???????????? Tarihinizi, kaç ülkeden kovulduğunuzu daha iyi değerlendir öyle yorum yaz. Önyargı bilinçsiz, bilgisiz olan şeydir. Burda ssenin için yeterince bilgi var!!!!!!!!!!!

15-06-2018
Serfet Ziyattin

diğer serilerine göre daha basitti emeğe saygı

17-06-2018
Gürkay Mehemmed

film güzeldi

18-06-2018
Tefik Karabay

Güzel…efektler görüntüler güzel fantastik izlenir….

20-06-2018
Karabey Akköz

çok iyi bir film değildi fakat sonuna kadar izledim.
bazı arkadaşlarım ” Film berbat izlemeyin!..” yada ” 10 dk izledim sonra kapattım.” gibi bir çok cümle kuruyorlar. Onlara bu bencil düşünceleri olduğu için acıyorum.
Her kitap, her yazar , bütün liderler , bütün sanatçılar , her yazı ve yorum hatta hemen hemen her şey eleştirilebildiği gibi filmler ve yönetmenleri de eleştiriye açıktır ; fakat hiç birisi hakarete tabii tutulmamalıdır.Kişi bu sayede nerede nasıl bir yanlış yaptığını anlayabilsin.Unutmayınız ki ortada verilen bir emek söz konusudur.

22-06-2018
Suyurgal Taşdemir

Doni yen olsun çamurdan olsun.

23-06-2018
Şenbay Tezcan

durağan bir film ama izlenebilir

26-06-2018
Haldun Mahser

çok iyi

27-06-2018
Zülküf Abdulfettah

bilgin filmlerin türkçe dublajlarını sabırsızlıkla bekliyoruz

28-06-2018
Göktulga Koçak

Bu filimi çok seviyorum.

29-06-2018
Gençer Ergökmen

bence çok mu çok güzel bir film herkese tavsiye ederim -_- <3

30-06-2018
Yalınay Gökcen

HARİKA

04-07-2018
Taştekin Yazgı

cok guzel bir film.izlemeye değer

05-07-2018
Saran Şatır

iLK Olarak Bilgin ŞUNU söylicem UPLOAD Falan Yaparken Düzenlerken Bilgisayarın Sesi Gelmiş

06-07-2018
Tökel Önsoy

Bu film değil gerçeğin ta kendisi…

07-07-2018
Acarman Artan

Arkadaşlar, film tamamen bilim kurgu ve uzay maceraları temalı.. Eğer Bilim Kurgu ve Uzay flimlerinden hoşlanıyorsanız gerçekten izlenilmesi gereken bir film. Aksiyon vs. yok ancak Gerilim dolu.. Oy olarak’da 10/7 vereceğim türden.. Yeni türlerin keşfinde geçen film bir kaç kötü olasılık üzerine gidiyor ve gerçekten insanı bağlıyor.

13-07-2018
Bucak Hasefe

harika bir film..

15-07-2018
Durutürk İren

bollywood kendini geliştiriyor söyliim, abartılı halleri gitmiş daha aklı başında filmler yapmaya başladılar. şu an follywood aşamasındalar hızla hollywood a dönüşebilirler..

17-07-2018
Yadigâr Berkol

helal bilgin 720 olayı süper hatta daha üstü varsa oda uyar )))

20-07-2018
Feyzan Kerami

Bilgin öncelikle emeğine sağlık gerçekten işin çok zor. Sonralıkla

21-07-2018
Gökçebey Çevrim

çok değişik konusu olan bir film

24-07-2018
Erinçer Durul

acayip güzel bir film herkese tavsiye ayrıca beğenmeyen arkadaşlar son beş dakikayı izlememişler galiba

25-07-2018
Alpaslan Alpaslan

film sıkıcı izlemek isteyen izlesin yinede.

26-07-2018
Canyurt Dinçay

Mükemmel bir kadro.. Mükemmel bir kurgu.. Ve mükemmel bir film çıkmış haliyle ortaya..! İzlememize aracı olduğun için teiekkürler Bilgin; emeklerine sağlık..!

27-07-2018
Koçubey Dinçkök

izlenir))

28-07-2018
Arguç Ayyaruk

Bilgin kardesim kusurabakma böle filimlerine çok yorum yapıorum ama HALA HIZ Çetesi FİLMİNİ katmadın bea kardesim kurban bayramından 1 hafta önceden belli Söylüyorum (LÜTFEN) su filmi yüklermisin çokk önemli hayat memat heselesi LÜTFENNNNNNN

29-07-2018
Ünlüol Derkay

Görevimiz Tehlike tarzı, ufak mantık hatalarını görmezden gelirsek sıkılmadan izlenebilecek güzel bir aksiyon filmi. Birincisini de bulup seyretmek şart oldu artık.

30-07-2018
Doruktepe Hürmet

Gene bilinç altına saldırı başlarken göze benzeyen logo,büyük memeli ve ucu gözüken karı.hard sahneler bunu izlicekseniz tek olun

02-08-2018
Özgüç İşgüden

ÇOK GÜZEL

03-08-2018
Muhammedali Sadik

sakın izlemeyin çünkü bir çocuk filmi 18 yaş altı k,şilere hitap ediyor

04-08-2018
Haco Memet

2 kişi Bi Araya gelmiş Cep Telefonu Kamerasıyla film Çekmişler izlemeye Değmez Zaman Kaybı..!

05-08-2018
Kongurtay Özkutay

Beyler bence super. Herkese tavsiye ederim.

09-08-2018
Hasane Karatan

cook güzel puanlar sizi yanıtmasın gerçekten cok güzel

10-08-2018
Tecelli Felât

AMARİKAN PROPOGANDASI.
İZLERKEN SIKILDIM MI? EVET.
SIKILDIM.
AMA BEYİN YAKAN BİR FİLM.SENARYO İCABI…

12-08-2018
Hökkeş Mücahid

X-Men Origins:, Magneto, Hobbit: Beş OrdWolverineunun Savaşı, X-Men: Geçmiş Günler Gelecek, Hobbit: Smaug’un Çorak Topraklar, Wolverine gibi bir birinden ünlü film’ lerde yer alan İngiliz oyuncu Ian Mckellen. İyi bir senaryo, iyi kurgu, iyi oyunculuk etkileyici bir başyapıt. İMDB puanı 8 olmalı. İzlemenizi tavsiye ederim…

14-08-2018
Ağer Allahverdi

Part 2 de 32.30 da başlayan müzik vikings dizisinin giriş müziğine benziyor

18-08-2018
Ergüç Duru

filimin sonu çok saçmaydı bir şey anlamadım

20-08-2018
Çalkara Eralp

film efekt olarak çok iyi fakat hikayenin sonu bu kadar çabuk olması saçma gemilerle yapılan bir savaş olduğuna göre ben yönetmeni kınıyorum aynı rotayı izleyip dünyaya gelmek çok zor değil filmin finali eksik.

21-08-2018
Çevrim Güleryüz

idare eder bir film. daha güzel yapımlar da var

22-08-2018
Zöhtü Alptekin

ya bunlar çok tatlı

23-08-2018
Bozlak Hankan

kim ne derse desin kesinlikle izlenmesi gerekn süper ötesi bir başyapıt.
seyretmeyen cok sey kacırır

26-08-2018
Altınok Bayülken

bu insan dışı yaratıklar kendi hayvansal iç güdülerini tatmin etmek için insan öldürüyolar ..şahsen böyle filmler insanların hayvanlardan da beter olucağına kanı getirmektedir.Ülkemizde her nekadar gözükmeselerde bu tarz insanların mevcut olduğu varsayılarak yapılmıştır diyorum gerçekten psikolojik acıdan insanı izlerken dehşete düşürüyo

28-08-2018
Gıyasettin İlkan

ilginç güzel film zaten korku filmlerinde mantık aramak saçma oyle bi arayış yoksa kesinlikle izlenir

31-08-2018
Yurdaer Demirkoç

10 üzerinden 6 mı bundan iyisi cansağlığı izleyin arkadaşlar….

02-09-2018
Çağlı Elhan

harika bi film kesinlikle izleyin

04-09-2018
Sarbek Şayan

en son uyanan kim izleyenler yorum atsın

05-09-2018
Süvari Tavgaç

Can’ınız sıkıldıysa ve film bulamadıysanız izleyin. Sonu insanı şaşırtmıyor değil. Ama koca film 2 kişi arasında çekilmiş

06-09-2018
Şabettin Uğurkan

muhteşem

08-09-2018
Müstakim Ozansü

Lütfen Modemini Kapatıp Tekrar açarmısın Partlar Kontol edildi Sorun yok Keyifli izlemeler.

14-09-2018
Yalin Adısönmez

Tarantino Filmleri tartışılmaz ve bu Film de öyle çok Güzel.

17-09-2018
Tanaltay Tuman

Emeğinize sağlık. güzel film.

18-09-2018
Agâh Başöz

çoklu kişilik bozukluğuyla ilgili bi film aynı fight club daki gibi herkesin harcı değil

19-09-2018
Elhan Güçsal

sürükleyici ve can sıkmadan izlenebilir.

21-09-2018
Muvahhit Oyal

izlediğim en iyi ve süperdi izlemenizi tavsiye ederim

22-09-2018
Mecrum Simon

cok sacma zaman kaybı

27-09-2018
Okanalp Tanel

çocuk söz konusu olunca gerisi teferruatmış demekki çok güzeldi

28-09-2018
Jan Yigit

BOŞ VAKİT SADECE TAVSİYE ETMEM

29-09-2018
Sonat Türkaslan

Ben Daha Hayatımda Böyle Site Görmedim :D:D Site Yetkilileri Sizi Tebrik Ediyorum Ve Başarınızın Devamını diliyorum.

30-09-2018
Alatin Dağittin

İdare eder.Yorumlara bakıp beklentinizi yüksek tutmayın yani.10 üzernden 5 bana göre.

01-10-2018
Abdulkadir Bhekumusa

müthiş bir film mutlaka izlenmesi gerekir.Tekrar tekrar izleyip sıkılmadıklarımdan…Görüntü ve sesde iyi

04-10-2018
Sarp Şemail

film de aksiyon heycan hiç birşey yok vakit kaybı

05-10-2018
Kivilcim Nesij

yav geçin artık bu ayakları hakaretmiş yok osmanlı ne alakası var kardeşim bu bir film bu filmi izleyen dınsız mı yanı film on numara olmuş adamlar görsel efekt sürükleyıcılık on numara bizikkilerde yapsın da izliyek o zaman bır sürü filmde böyle konular geçiyor hepside yabancı kişiler tarafından çekiliyor ne yapak izlemeyelim mi şimdi siz bu filmi osmanlıdan girdiniz hristiyan müslüman kavgasına çektiniz ne adamlarsınız….

06-10-2018
Çağır Ecekan

bir an ödüm koptu.nasıl böyle yanlışlık yapar diye.ama her yanlıştan bir doğru çıkar unutmuşum.seyret ve gör………

09-10-2018
Muhamet Sadetdin

bence güzeldi.

10-10-2018
Akboy Aydınbey

İğrenç bir çocuk filmi.s 0-15 yaş

12-10-2018
Tuygun Dawid

arada bır uçuk sahneler olsada izlenmiyecek bi film deil bu arada soyle bı sacmalık var ozel timsiz baskına gıdıyosun yanında 80 mermi var bana saçma gelen nokta bu 2 sasore mermı bıtıyo ondan sonra bılegıne kuvvet adamlar 200 kişiyi tek elıyle dovcek nerdeyse oyle 20 tane bırlık olsun dunyayı fethederler.

13-10-2018
Günaltay Korgan

arkadaşlar film tek kelimeyle harikaydı

14-10-2018
Zekariya Alpaydın

Film güzel diyecek yok
Ammaa
polis arabaları olmamış,,, mekanda sanırım istanbulun enkötü yeriydi.
türkiye yi tanıtan güzelliklerini göstren bir film deyil.
ne de olsa 2008 yapımı
izleyinbence.

15-10-2018
Vafir Gökçül

bence kötü bu nasıl bi filmdir böyle

16-10-2018
Usuk Azettin

gercek askin sadece filmlerde olmadigini saglamlastirdi bende. umarim sen de izlediginde ayni duyguyu hissedip paylasacaksin benimle. dipnot: seni ‘cok’ seviyorum hem de ‘en cok ben’.

17-10-2018
İncebey Demirgüç

çok güzel

18-10-2018
Alisevim Mihdi

Çok güzel bir filmmiş bayıldm

18-10-2018
Safetullah Ürfettin

uff muhteşem 2. kez izliyorum ve her seyrettiğimde aynı keyfi alıyorum nasıl güzel bir filmdir bu beeee.

21-10-2018
Zöhtü Akatay

4. ve 5. part arasında flimin en heyecanlı yerinde eksiklik var..

22-10-2018
Eyves İsvendi

bilgin muhtesemsin.saol bunu bekliyordum.izleyin 10 numara

24-10-2018
Uğan Yatuk

gercekden güzel film eline koluna saglık admin

25-10-2018
Mahfuz Okayer

Cok Saçma zaman kaybı

26-10-2018
Keleş Reis

Film iyiydi sonunu beyenmedim.

27-10-2018
Okakın Tandoğan

ALLAH RAZI OLSUN BE BİR SÜRÜ SİTEYE GİRDİM HİÇ BİRİ ACLMADI BU ACLDI BU SİTEYİ ACANDAN ALLAH NE MURADI VARSA VERSİN

29-10-2018
Ömercan Abdülgafur

Arkadaşlar amenna zevkler renkler tartısılmaz derız ancak bu flım ‘mı beyenen arkadaslara soyluyorum nasıl bır SANAT yakaladınız adam sekılden sekıle gırıyo baskada bısey yok ılk partta nerdeyse verem olup yatalak oluyordum :))))

30-10-2018
Atâ Başar

Biraz Abartılı ama güzel film iyi seyirler

08-11-2018
İldeniz Mert

Bilgin benim nette sıkıntı yok ama tam ekranı açtıgım zaman film donuk donuk gösteriyor.. Nette kesinlikle sıkıntı yok doldurması güzel ama tam ekranda her 3-4 saniyeye bir ekran 1-2 saniye donuyor ve film izlemek imkansız oluyor.. Bu sadece bu pleyrda olan bi sorun.. sence bunun sebebi nedir ?

11-11-2018
Kip Abdo

Amerikan özentisi bir film denemesi…

12-11-2018
Dengizer Oner

10 üzerinde 20 müthiş film herkese tavsiye ederim

15-11-2018
Batuhan Demircan

süper film, millet

17-11-2018
Gizer Şölen

Adamlar en azından birbirine kardeşim diyor.Din kardeşliğini öyle benimsemişler ki,adam kardeşim bu parayı bozarmısın diyor,ötekisi de buyur kardeşim diyor hemen bozuyor.Bizde nasıl?Selam vererek bir yere girersin hemen müşteri gözüyle bakarlar hoş karşılanırsın.50 lira bozuk varmı diye sorsan hemen sima ve kelimeler değişir sert bir tavırla ya yok derler ya da kalmadı derler.Çıkıncada arkandan bi ton laf ederler.Dinimiz hak din fakat başkaları yaşıyor.Demekki adamlar kelime-i şehadet getirse müslüman olsa varın gerisini siz düşünün.Yazık çok yazık.

18-11-2018
Telek Gümüş

gerçekten çok güzel bi film di teşekkürler bilgin

19-11-2018
Hafiz Menci

Bu kadar kötüsü nü izlememişsinizdir 10/-10

20-11-2018
Yeğin Sâmân

ehh idare eder

24-11-2018
Atilkan Emrecan

Ben çok beğendim harika bir filmdi ama sonunu anlamadım belirsiz.

27-11-2018
Sascha Sascha

film gerçekten de süper miş, son sahne’de bayağı duygulandım.

29-11-2018
Yurduşen Görker

Muhteşemdi.Muziklerden oyunculuğa…

02-12-2018
Annak Ayşan

bilgin filmlerin altına başrol oyuncularını da yazsan çok iyi olur

05-12-2018
Yavuzhan Ceben

bir part dayana bildim zaman kaybı

07-12-2018
Şerefhan Timurhan

bence süper bir film olmuş izlemeye değer, emeği geçenlere sonsuz teşekkürler.

13-12-2018
Karacan Mahfi

çok güzel herkeze önerrim şimdi 4 izliyoruz

14-12-2018
Tamerk Yada

Film gercekten izlenmeye deger 3 saatinizi ayirin ve kesinlikle izleyin

16-12-2018
Ürgün Alikadir

Güzel bir film sıkılmadan izleyebilirsiniz.

18-12-2018
Atalay Başkan

harika film izlenir arkadaşlar

19-12-2018
Erçetin Durgun

Film 10 numara 5 yıldız izlenmeyi gerçekten hak ediyor. buraya gelmiş “boş bir film idi” tarzı yorum yapanlara k.. güldüm

20-12-2018
Koryiğit Aliosman

Çok güzel bir film idi

24-12-2018
Erdil Keyfi

bence izlenilecek bir film

25-12-2018
Zürtüllah Akbet

@Film Kurdu bana en ürkütücü korku filmini söylermisin gerçekten korkunç diyebileceğin böyle bi film varmı cevabını bekliyorum …

26-12-2018
Miranmir Ongunalp

teşekkürler bilgin bey

27-12-2018
İnalbey Nimetullah

Gercekten orjinal ismi 검은 사제들 (Black Priests) olan bir filmi neden Cinciler diye Cevirmisler anlam veremedim.. Sacma yada zaman kaybi degildi. Guzeldi izlettirdi.

31-12-2018
Bengü Gümeç

konusu guzel bir film tavsiye ederim izleyin

03-01-2019
Şengün Ziver

tek kişiyle film yapmışlar

05-01-2019
Agah Ceykan

film guzel ama cadilar cok komik ya

10-01-2019
Okergin Şükrettin

Bu film, yaşadığım şampiyonluklarımı tekrar yaşatti. Harika..

12-01-2019
Bozkan Çoğahan

bu filme kötü diyen gitsin çizgifilm izlesin

15-01-2019
Abdülsamet Göçeri

30lu yaslarda bir grup arkadaş.. durağan bi senaryo ama ben beğendim. beklentisi yüksek olan arkadaşlar izlemesin ;))

16-01-2019
Muhteşem Kın

Hüzünlü ve güzel bir film,tavsiye ederim

17-01-2019
Telek Gümüş

Şu begenmeyenlere acıyorum ve bi soru sormak istiyorum kendilerine filmi izlediğinizi zannederken ne yapıyordunuz o sırada ?

22-01-2019
Takiyettin Topçay

Güzel bi Dövüş Filmi Yokmu Ya. .s Asla Pes etme gibi IpMan gibi Kan ve kemik gibi

26-01-2019
Şüyüp Atabay

saçma saçma denilip duruyorlar ,izlemeyin o zaman bilimkurgu bu sonuçta bu türü sevenler ki ben çok seviyorum her şekilde izlerim.

27-01-2019
Akbörü Altınbaş

3. sınıf amerikan filmi..

30-01-2019
Ayatullah Mumtas

amele çomarın biri herkesi eksilemiş, ne mallar var ….

31-01-2019
Şevki Örfi

kapat ışıkları otur ve izle.

01-02-2019
Ergüneş Remzi

Surukleyici bir film.

02-02-2019
Ese Metiner

tarihi güzel bir film

05-02-2019
Çağıltı Gözay

Mükemmel bir film uzun süredir böyle doyasıya görsel şölene maruz kalmamıştım Başarılar Çok İyi

06-02-2019
Balatürk Çaylan

tam bir zaman kaybı

07-02-2019
Nurzat Özpulat

İzliyim yorum atıcam
bilgin eline emegıne saglık dost

09-02-2019
Bozbaş Çıtak

Manyak bi film izlemeyen cok sey kacırmıs demektir

14-02-2019
Öğünç Erte

bızzat bende ufo gordum k.b ama

16-02-2019
Kepez Resul

güzeldii orda eline düştümmü öldüreceksin abii

18-02-2019
Yaşaddin Adlan

kesinlikle izleyin bende kapalı yer fobisi vardı burda anlatılan yöntemle bende teskin edildim işe yarıyor

20-02-2019
Diktaş Furkan

admın komedi izlemek istemiştim aglattın herşeye deger çok güzel film teşekkurler

23-02-2019
Alp Alp

kesinlikle izlemeye değer süper.!

26-02-2019
Çağdan Görgen

Harika bir film , elif kız sende izle valla süper
:)))

01-03-2019
Batur Cangür

arkadaslar gerçekten izlenmesi gereken bir film emeğine sağlık admin teşekürler

04-03-2019
Kotas Şerefetdin

,Bu Film devamı cıkacakmı ?

09-03-2019
Coşkuner Coşkuner

after earth filminde sağlam bi replik var…

10-03-2019
Aracı Aytekin

Angelina jolie adina ,beklenmedik bir aksiyon ve oldukca guzel bir filim. Aksiyon filimleri denilince seyredilmesi gereken bir filim. Basinda sonuna kadar SIKILMADAN izleyebileceginiz senaryo ve filim kadrosu olarakda guzel bir filim.

13-03-2019
Uğuş Özyörük

hayatımda izlediğim en güzel film buydu daha iyi bir yok desem abartmam sanırım hepte öle kalıcak kaç defa izledm sıkılmadım eğer izlemediyseniz kesinlikle tavsiye ederim

14-03-2019
Fikri Kâni

sevinç yorum yapmadan önce Türkçeyi öğreniyoruz :))) filme gelince izleyeceğiz göreceğiz

15-03-2019
Nasri Özalp

gayet başarılı olmuş bence..

16-03-2019
Ünaldı Ziyat

sacma bir film hep uzaya üst kuruyor adamlar hemde bizim 1920 dende eski aletleri var

22-03-2019
Bozdeniz Mevcut

film süper.bu serisini izledim.şimdi beşi de izlicem.doğrusu çok meraklıyım!

24-03-2019
Karlık Meşahir

ya şu vk dan film eklemek zorundamısınz ….!

25-03-2019
İlcan Kırdarlı

bu filmi izledim ama film cok kotuydu diyemiyorum cun ki cok kotuydu hic sevmedim ama yinede bilgin tesekkurler

28-03-2019
Diker Gülergin

İlk part biraz sıkabilir ama bırakmayın dövmeci dükkanından sonra şamata başlıyor…

31-03-2019
Talih Velican

kötü bir film. Evet cinsellik var ama eşcinsellik!

06-04-2019
Satan Adar

Kesinlikle harika…
Türkçesini çıkmasını bekliyordum Bilgin sağolsun fazla bekletmedi.

08-04-2019
Çığır Eken

Bence gayet güzel bir filmdi fakat keşke sonunda kadının yarışmayı kazanıp kazanmadığınıda bize iletseydi =(

09-04-2019
Sönmezay Tardu

5 para etmez zaman kaybından baska bişey değil

21-04-2019
Özmen Özgün

effekler yok neredeyse hiç yok ucuz yapım olmuş ama seneryo güzel izlenebilir.

22-04-2019
Ünügür Zorlu

müfit abim köpek hastasıdır bir daha hasta oldu

25-04-2019
Muhutdin Üsame

kit var diye izledim fakat tipik ajan filmi 10 üzerinden 5 çok iyi değil yani

30-04-2019
Balıbaş Boratay

SÜPERDİ

03-05-2019
İsa Koçaş

süper

04-05-2019
Gökçebalan İmat

Süper ötesi. Tavsiye ederim.

09-05-2019
Hatemî Onart

film bence süper falan değil. filmi izlerken beklentilerinizi yüksek tutmayın

13-05-2019
Dâhi Sedit

Güzdir heralde

15-05-2019
Emirhan Kadrettin

bence izlenmeye değer çok etkilendim çok anlamayanlar boş yorum yapmasın..

17-05-2019
Erke Selâhi

harika bi filim kesinlikle izleyin

25-05-2019
Abdulrahman Gazap

cok seviyyesiz bi film

26-05-2019
Rüknettin Usluer

yavas bir film ama sonu harikaydı ama bolca aksiyon sevenler izlemesin yapım güzel tesekürler. sonu yok ğibiydi sanki izleyin karar verin

27-05-2019
Duruhan Göktan

ah Jason ah sen hiç adam olmazsın gene yaptın yapacağını :D:D

29-05-2019
Emsal Gümüştan

@hilda 2-3 partı tıkla sonra 1. parta tıkla sorun düzelir kontrol ettim.

30-05-2019
Alaatdin Cumaali

Masalsı, fantastik bir film.
Görüntü ve kurgu çok iyi
Senaryo çok ciddi bir sürpriz (sanıldığı gibi) vermiyor
Oyuncular da birinci kalite
Kesinlikle izlenebilecek bir film

01-06-2019
Gençtan Kırtay

film cok guzeldi insanligin bittigi yerdeyeniden insanligin vicdanin paylasimin oldugu guzellikleri anlatiyor adminemeginicin sağol

04-06-2019
Üstüner Yörük

Gidişhatı değişik bir film bu sebeple bile izlenir

06-06-2019
Mengüberti Dinçsü

Muazzam bir film.Filmin etkisinden hala çıkamadım Geoffrey Rush’un oyunculuğu fevkalade.Sanki acıyı ben hissettim sanki ben kurban oldum sanki ben delirdim.Ölesiye film adeta size geçiyor.Ben olsam intihar ederdim diye düşünmedim değil.
Geoffrey Rush seviliyosun reis efsanesin acını hissettim şimdi gidip Karayip Korsanları izleyip acıyı atlatmışsın gibi neşeli halini izleyip kendime geleceğim.

07-06-2019
Müderris Mezit

o kdr iyi geldiki izlerken ya harkulade bi film..

15-06-2019
Alisevim Haymil

çok hoş bir filmdi teşekkürler çağan ırmak

18-06-2019
Aşkin Hürşehit

Bilgin Abi süpersin.Helal Olsun

20-06-2019
Elgin Güngören

paylaşım için teşekkürler bilgin…

26-06-2019
Basut Bulutay

Mükemmel olmasa da iyi bir film.Tavsiye ederim

01-07-2019
Devlettin Efgen

başlarında güzel ama sonlarına doru kötü oluyo

06-07-2019
Fesih Neyzen

bu film çok saçma ve terbiyesiz izlemeyin bence boşuna zaman kaybı oluyorr tavsiye ederim izlemeyin

09-07-2019
Okutan Revan

arkadaş biride yorum yazmamış yorumsuzda izlenmiyorki

11-07-2019
Bekâm Göktunç

çok güzel bir film kesinlikle tavsiye ederim…

14-07-2019
İlter Özsüer

Helal olsun size.. Teşekkür ederek başlıyorum. .Diğer oscar adaylarını da bekliyoruz.

15-07-2019
Gölgen Lukasz

film gerçekten harika müthiş aksiyon dolu 10/10

16-07-2019
Cebealp Dirsehan

guzel fılm akıcı surukleyıcı ….balkess arkdasın dedıgı gıbı yorum yazanlar yaşlarınıda yazsın

17-07-2019
Selekmen Öğüt

böyle bir afet psikolojim bozuldu gece gece muhteşem bir film

19-07-2019

En çok izlenenler

Sona Doğru – All Is Lost 2013 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.5 /10

Kategori: Macera

Karanlıklar Ülkesi Kan Savaşları – Underworld Blood Wars 2017 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1005 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.2 /10

Kategori: Korku

Muppets Aranıyor – Muppets Most Wanted 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1007 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.6 /10

Kategori: Suç

Aksiyon kategorisinde son eklenenler