Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Mevlâna Soyupak

4. ve son filminde

03-04-2018
Yücesan Direnç

kaçıncıya izliyorum blmiyorum ama her izlediğimde aynı keyifle izliyorum es son 2 yıl once izledim sanki ama aynı tat admin çok kaliteli işler yapıyosun seni tebrik ediyorumm ciddi anlamda:)

04-04-2018
Tacver Tolga

Gerçekten güzel film. Devamı olabilecek şekilde yapılabilirdi. Güzel şeyler her zaman kısa sürüyor nedense.

05-04-2018
Yerik Kâzım

sıkıcıydı,, bu tür filmler içinde anneler günü diye bi film var 2010 da çekilmiş izleyin o iyiydi..

06-04-2018
Pertev Tuygun

bu film dünyanın en iyi tr altyazılı filmi bravo ve üç göğüs değşet

07-04-2018
Okayer Tanık

@alp istek filmleri yayınlamam mümkün olmuyor malesef hergün 100 lerce istek film geliyor dolayısıyla hepsini yayınlamam imkansız anlayıi gösterirsiniz umarım

09-04-2018
Memili Pirahmet

adamlar 3 şişe viski bir tüfek iki tabanca 4 araba 1 ev 5 kişi + 3 figüran ile harika bir film yapmışlar

10-04-2018
Gülsoy Tinkut

film süper izmeye değer on numara

11-04-2018
Meymun Soyuer

ya muhteşem keşke yazın böle bi yer olsa hemen herşeyimi toplar valla o campa giderdim ya ama yok işte ve film de bu arada çok güzel bilgin çok tşk yani eklediğin için

14-04-2018
Çapaner Erdağ

filmi henüz izlemedim ama bazı yorumlar filmi resmen anlatıyo yapmayın böyle filmi izlemek için fırsat tanıyın insanları ayrıntıya girmeyin lütfen

16-04-2018
M. M.

ya arkadaş bu ne ya büyük çoğunluk filmin çok güzel olduğunu yazmış bende bir umutla izledim boşuna zamanım bu berbat filme gitmiş çok pişmanım

18-04-2018
İlmi Mürşid

aslında sadece iki kişiyle çevrilmiş bilindik bir film ama o kişilerin tanınan isimler olması filmi izlettiriyor…herzamanki gibi süpersin bilgincim tşk.

20-04-2018
Baykal Cansun

Çoğu yerde gördüm bu filmi. Uzunca zamandır herkes bekliyordu zaten. Seyretmedim gördüğüm yerlerde. Dedim ki; Nasılsa Bilgin en güzel görüntü kayıtlısı çıktığında verecektir. Bekledim değdi işte. Teşekkürler @Bilgin

25-04-2018
Gülbek Dilâver

çok geç türkçe dublaj geliyor siteye

28-04-2018
Alexandru Delil

amerikalılar çok mu uçtunuz bu filmde.. hani dünyanın sahibi sizmişsiniz gibi… her devlet gibi sizinde belli bir süre hüküm zamanınız var onu doldurduktan sonra siz de son bulacaksınız… kısa bir hatırlatma biz çağ açtık çağ kapattık 600 yıl devirdik tekrar o günlere döneceğiz belki bugün değil ama… tarih tekerrürden ibarettir bekleyelim ve nasipse görelim

02-05-2018
Tanhan Tunçkan

şimdi izliyorum inşaallah güzeldir… büyük bir ihtimalla güzeldir çünki özetini okudum süperdi….

04-05-2018
Talas Toprak

bana gerizekalı diceksiniz ama ben bu filmmi pek anlıyamadım ya yani konuyu pek anımsıyamadım aslında anladım ama tuhaf neyse unutun gitsin

05-05-2018
Şengün İyisoy

film harika kesinlikle izleyin. yalnız sevgili admin 4. part sorunlu sanırım,3. part ile aynı ilgilenirseniz sevinirim.

08-05-2018
Şimşad Toğay

mükemmel bir film ben bu adama boşuna aşık değilim:D

10-05-2018
Aysevin Berran

türkçe dublajını sabırsızlıkla bekliyorum

11-05-2018
Tezay Zarif

güzeldi izleyin.

12-05-2018
Sönmez Yersel

Akıcı Bir Film

15-05-2018
Aytop Embiya

lütfen atyazılı olarak yükleyebilirmisiniz. arama butonu yok sayfada bulamadım. birde filmlerin altında düblaj ve alyazı olarak 2 seçenek var olsA gerçekten verimli olur.

17-05-2018
Kiliç Nerman

çok güzel bir film

18-05-2018
Özaltay Sargın

tr düblajı ne zaman gelecek bilgisi olan var mı ? @Bilgin cevaplasana …

20-05-2018
Gaffar İbadullah

Güzel film di sonu üzücü ama güzel

23-05-2018
Zekâi İlkutlu

Her videonun altına tam ekran izleyemiyoruz yazıyorlar ne hikmetse ben hepsini tam ekran izliyorum

24-05-2018
Çağlak Güçal

bence çok güzel herkese tavsiye ederim

25-05-2018
Biltaş Çalım

o kadarda iyi deil sadece oyuncuları ünlü olduğu için izlenilen bir filmm

27-05-2018
Yürekli İlkut

polis olasım geldi filmden sonra

28-05-2018
Daylak Fazlı

beklediğim kadar iyi çıkmadı

29-05-2018
Faysal Hudaverdi

Arkadaşlar Film harikaydı .. Will smith in tüm filmleri gibi bu da muhteşemdi yaaa ! kesinlikle izleyin !

30-05-2018
Mükerrem Yetik

olağanüstüydü ağlamadım ama çok üzüldüm süper bir animasyon herkese yavsiye ederim

31-05-2018
Sıdkı Nimet

bene çok güzel bir filim ama çok kısa ama ben yinede sizin izlemenizi isterim çünkü çok güüzell tebrikler B-) B-)

04-06-2018
Canpolat Denizman

Vandamın eski filmin çakmasını yapmışlar. bence çok amatörce yapılmış. ama vamdam severler için güzel

05-06-2018
Seyyar Akçael

çok güzel film tek kelimeyle harika

06-06-2018
Umran Güngörbey

film çok yiyi bu araad bilgin arkadaş elinzie saglık bu site çok başarılı tüm site çalısanları tatil hak ediyor ama bizi fazla filmifulizle.com güncelliginden magdur etmeyin kolay gelsin bilgn arş sizden bir film riza etsem tom hank filmi yeni hayat varsa yüklermisn çok süper film bu

08-06-2018
Saylam Talaykurt

guzel bir filmdi. yalniz barbie moda masali daha da guzel

10-06-2018
Akıncı Bilgihan

çok güzel bir film umarım devamı çabuk çıkar sabırsızlıkla bekliyorum…

14-06-2018
Lut Bahittin

EN İYİ TEKLİF DEĞİL EN İYİ SAHTEKARLAR OLMALIYDI FİLMİN ADI ADAMA HARBİDEN ÜZÜLDÜM.

16-06-2018
Mescur Tunçkurt

ilk defa normalüstü bi film yani tek kelimeyle son sahne adamı resmen sarsıyor gerçekten farklı bi senaryo

19-06-2018
Koçu Gökdeniz

bence güzel bir filmdi içinde az da olsa gerilim ve korku vardı.

20-06-2018
Uraltan Yordamlı

yonetmen arkasini bu kadar kotu bitirmeye bilirdi yaaaaaaa bakdigim film sonlarinin en uzucu bitmesiydi ((((((((((

21-06-2018
Kargınalp Merdan

izleyelim bakalim

23-06-2018
Tanaçar Tuğtaş

Hayatımda izlediğim en berbat filmlerden biri..saçma sapan oyunculuk Sıfır…kesinlikle izlemeyin tamamen zaman kaybı…

25-06-2018
Apdil Eba

çok güzel 100 üzerinden 100

27-06-2018
Şahdar Ulutaş

filmdeki “kurtuluş” adlı karakterine saldırı esnasındaki sahnelerde çığlık filmindeki bir enstantaneden kopyalanmış.

28-06-2018
Erturan Mengüalp

Yükleyen arkadaslara sağolsun.. ANCAK İmdb Puanı kimseyi kandırmasın filme güzel diyen arkadaslarında kesinlikle film izlemis insanlar olduklarını düsünmüyorum ne bi efekt ne bir heyecan bütün filmi anlatayım size dünyada donduran bir soguk sadece bi tren insan hayatta kalmıs tren sürekli hareket halinde en arka vagondakiler neden biftek yiyemediklerini sormak icin ön tarafa gidiyor konu sonu başı hersey sacmasapan izledigim en kötü filmler arasında yerini aldı filme iyi diyen arkadaslar kusura bakmasın bi gram anladıkları yok bişeyden..

29-06-2018
Odkanlı Sayrak

Muhteşem film anlayana , er yada geç olabilecekler, kelimelerin kifayetsiz kaldığı bir zaman, neden az konuşuyorlar demiş birileri, görsellik var gerek varmı 2015 oscar ödülü alan filmden hiçte eksiği yok. teşekkürler paylaşım için.

30-06-2018
Dizdar İlaydın

Ya ne olursa olsun anne annedir abi izlerken garip oldum ara vererek izledim bu nedir ya

04-07-2018
Erşat Karaörs

Tarafsız bakınca ilk başlarda iyi gidiyordu sonradan bozdu imdb ye güvenen hata eder.

05-07-2018
Selami Yuşa

@Reyhan her filmin oyunlarını yazmak pek mümkün olmuyor bazı filmlere yazıyorum.

06-07-2018
Abdulhalik Beyhani

çok güzel böyle filim izlemedim ben inanınlmaz

07-07-2018
Seçen Ledün

bu filmin
turkçe dublaj olmasına çok sevindim tşkler

10-07-2018
Közer Ünveren

Etkileyici film Açlık oyunları tadında olsada izlemeye değer…

13-07-2018
Mishat Necabettin

güzel izlenebilir biraz mide bulandırıcıda olsa hoş:D

15-07-2018
Hasan Karaşın

Zombi severler kaçırmasın.

19-07-2018
Ömercan Abdülgaffur

Bence alt yazı filmlerin tadı bir ayrı oluyor gerçek sesleri olduğu için ;
Film bir harikaydı @Bilgin

20-07-2018
Alo Durali

serinin diğer filmleri bence daha güzeldi

21-07-2018
Şahin Taygan

Güzeldi aslında izlemenizi tavsiye edesim geliyor ama sanki bir şeyler eksik gibi…..

22-07-2018
Kor Geylani

Tek kelime ile muhteşem bir film hiç sıkılmadan rahatlıkla izleyebilirsiniz ellerinize sağlık http://www.songwayfilms.com teşekkürler

24-07-2018
Deniz Göksel

sağolun tam 4 yaşımda izlemiştim en son şimdi 12 yaşındayım

25-07-2018
Ökkeş Temel

kesinlikle güzel bir film farklı bir yapım

26-07-2018
Elgin Ören

cokkk sacmaaaaa

28-07-2018
Erülgen Siper

Senaryo güzel oyunculuk berbat izleyip izlememek size kalmış

29-07-2018
Baştugay Canbey

Süper Bir film bence bıkmadan izlersiniz

30-07-2018
İstikbal Kolçak

çok güzel bir film tüm serisini izledim

03-08-2018
Aligül Deyer

@Ali Rıza tekrar denersen sorun düzelicektir yada modemini kapat aç kontrol ettim açıldı son 6. part

06-08-2018
Alabaş Arca

ben 4 5 senedir bu siteden film izliyorum ve ilk kez bir filme yorum yapiyorum film cidden harika heleki hayal dunyanizda yasiyorsaniz muthis ama bu o demek degildirki filmde hic mantik hatalari yok ama ogle guzel kurgusu varki sizi bir anda ekrana buyuluyor. ben bu filmi christofer nolan imzali olmasini dilerdim sahsi dusuncem ama yinde mukemmel denilecek filmlerden

11-08-2018
Dağaşan Esedullah

tek kelime ile 10 numara ark kesin seyredilir

14-08-2018

En çok izlenenler

İyi Geceler Adalet 2 – Goodnight for Justice 2012 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1017 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.1 /10

Kategori: Genel

Ay Krallığı Beyaz Saçlı Cadı 2014 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 104 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.3 /10

Kategori: Genel

Genel kategorisinde son eklenenler