Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Müminhan Ozanay

Bilgin emeklerine sağlık kardeşim, çok harika bir film önemli olan hangi kurdu beslediğimiz iyimserlik, kötümserlik.

02-04-2018
Yurt Avvat

bu kadar sacma ve sinir bozucu bir film görmedim

03-04-2018
Tutku Balkir

BERBAT ÖTESİ 90 DAKİKAYI HEBA ETTİK

04-04-2018
Mutahhar Mutahhar

Biyografi filmlerini severim ,fakat bu biraz ağır gibi geldi…

05-04-2018
Kısmet Selen

1 aydır sınırsız internet kulanıcısıyım hergün değişik bir film izliyorum fakat bu mükemmel bir filmdi hiç sıkılmadan izledim herkeze teşekkürler

06-04-2018
Akpay Arınç

Gayet güzel bir film. türkçe dublajı olsa daha keyifli olurdu.

07-04-2018
Tankurt Turay

izlemiştim ama yıne izliyorum mükemmell bır filmm

10-04-2018
Töre Öngör

Film Muhteşemdi Hic Olmazsa Orginal Kadar Güzel Olmuş

12-04-2018
Şaban Arkoç

film çok güzel…gizemli ve bol gerilimli..ayrıca görebildiğimiz için ne kadar şükretsek az..teşekkürler BİLGİN CANSIN..

14-04-2018
Vafit Bek

harika izlemeyen çok şey kaçırır(aksiyon severler) gong yoo varsa zaten mükemmeldir bu koreliler amerikanlara 5 basar

16-04-2018
Ünalp Rebii

Engin Eminem’in filmi var mı da siteye koysunlar. Ayrıca çok istiyosan Eminem’i geç internette dinle.

18-04-2018
Mutullah Yaşaddin

teşekkürler admin, iyi bir film bence

20-04-2018
Sevinç Mezit

kitabı okudum filmini izlemek istedim tek part olması çok iyi teşekkürler

22-04-2018
Hidayettin Kayagün

Dt birincisi benim yorumumla filmi izlemen beni gururlandırdı ikincisi bu kadar uzun yazı yazmana gerek yoktu bence film evet başlarda biraz sıkıcı gelebilir ama sonu çok güzel bitti izlenebilir ve bence izlenmeli yani böyle olaylar günümüzde oluyor sadece herkez aynı tepkiyi vermiyor veremiyor götü yemiyor çeşitli durumlar oluyor yani günümüzde böle eriyip biten yüzlerce insan var herşeylerini kaybeden valla ben olsam aynısını yapardım filmdeki adamla hem fikirim film hoşuma gitti güzel bi film…Dt seninde yorumunu beğendim emek verip vakit harcayıp yazmışsın ama sana tavsiyem böyle uzun yorumlar yapma insan merak edip okuyor yani zaman kaybı be kardeş ben eridim bittim mesela okurken he iyi yazmışsın ama insan ister istemez sıkılıyor tamam kardeş hd gelecek filmleri takip et bu site bi harika süper filmler burada…:)

23-04-2018
Günvar Köktay

Aamir Khan ‘ın hangi filmi kötü ki ?

26-04-2018
Aday Alaybey

iğrenç

30-04-2018
Kınay Namık

kesinlikle hiç bir engelin engel olmadını anlatan bi film şiddetle tavsiye ederim

01-05-2018
Akçalı Aygüner

film gayet güzel fakat bazı sahneleri gereksiz uzun olmuş. o yüzden atlatarak izledim

02-05-2018
Hasalettin Rayif

güzel ve eğitici şımarık nesiller izlemeli nankör insanlar ders çıkarmalı

03-05-2018
Vahit Bekir

film muhteşemdii çok duygulandım karısının mektubunda çok iyi yaa….

04-05-2018
Alay Aşkıner

seyri güzel

05-05-2018
Bengisan Duransoy

arnoldunn marsa yolculuk filminden calinti:(

06-05-2018
Cemşit Koç

Emma Stone harika bir iş çıkarmış.

07-05-2018
Onursoy Abdussamet

gayet güzel ..

08-05-2018
Sabar Arıtan

Duygusallık yaşamak istiyorsanız başından sonuna kadar ilerletmeden izleyeceğiniz nadir dram filmlerden. İlk izlediğim kore dram filmi ve ilk yorum yaptığım film. Çünkü o son sahneler de ağlamamak için kendimi zor tuttum.

09-05-2018
Sarper Şemail

ya film güzel aksiyon olarak izlenir ama bence çok abartılmış bazı şeler rambo tarzı olmuş biraz:D

10-05-2018
Aylan Cumali

Güzel bir film

11-05-2018
Yunusemre Ağın

bilgin aklıma gelmemişti ama teşekkür ederim site adresini yazmışım bilmeden:D

12-05-2018
Sayrı Talip

film çok güzel ilk dakikalarda kendini belli ediyor izlenir

15-05-2018
Kızılelma Nehar

GÜZELFİLM KESİNLİKLE İZLENMELİ İZLEMEKTE HİÇ TEREDDÜT ETMEYİN

17-05-2018
Tekdoğan Tekdoğan

çok iyi film

18-05-2018
Bilal Krzysztof

harbiden conta yaktı

19-05-2018
Ülki Yaban

şuana kadar yorum yaptığım ilk ve tek film o kadar dokunaklıydı ki ne desem az muhteşem ötesiydi ağlamaktan gözlerim şişti…

20-05-2018
Taykoç Uman

bir arkadasın tavsıyesı dıye ızledım :bn nasıl bole bır hata yaptım halen anlamıs degılım zamanı degerlı olanlar sakın ızlemesın kucukkken essekten veya attan dusen bırıler varsa kucuk capta hafıza gerılıgı olanlar ızlesın ;

21-05-2018
Emeç Erel

acik olabilim simdi dragonunu nasil egitirsinden #2 daha iyi..:)

22-05-2018
Arıkal Bağdaş

10 numara beş yıLdız

23-05-2018
Öktem Temiz

film güzel sürükleyici tavsiye ederim

25-05-2018
Energin Hızlıer

Bence güzeldi 10 üzerinden 6.5 veririm vaktiniz varsa izlenebilecek film ama mükemmel ve etkileyici değildi ama izlenedebilir

28-05-2018
Korkutata Oganer

Gerçekten izlenmesi gereken bir film daha tşk. Bilgin.

29-05-2018
Abdulkani Küçük

Süperdi soluksuz izledim …

01-06-2018
Ersan Hamis

süper bir film

03-06-2018
Celâlettin Erduru

film gerçekten müthiş bence puanı 10 olmalıydı.zaten aamir khan başarılı bir oyuncu.elbiselerin yerli halktan alınmasıda ilginç

04-06-2018
İzzetin Yemliha

Film bitmedi bir türlü,gözüm durmadan süre göstergesindeydi,bitse de kapatsam diye,başladığım filmi yarıda bırakamam hiç,ama çok sıkıcıydı.İşkence diye bir film vardı buna benzer,o daha iyiydi mesela.Yine de emek için teşekkürler.

05-06-2018
Uluman Yılbay

çok kelimeye gerek yok müthiş….

06-06-2018
Tümkor Alettin

işte bundan söz ediyordum mütiş bir film dostum süpersin bilgin

07-06-2018
Tankoç Turatekin

Diğer versiyonunuda izlemiştim..oda güzel buda güzeldi..

10-06-2018
Tunaer Yağmur

çok güzeldi

13-06-2018
Cankat Demirkıran

iyice saçmaladın admin

14-06-2018
Baytüze Doğuhan

Böyle harika bir filmi karalayanlara anlam veremiyorum, acin cizgi film izleyin!!!
Her dakikasi merak uyandiran bir filmdi, Son zamanlar da izledigim en kaliteli hem konu hem de oyunculuktu.
Izleyin arkadaslar, cidden harika bir film.
Tesekkürler admin, sizde harikasiniz..Emeginize saglik..

16-06-2018
Soyupak Tapınç

sıradaki seriyi ölümüne bekliyorum:D

17-06-2018
Refet Toy

görüntü ve alt yazı süper.. efektler çok iyi yani film görüntü ve ses olarak iyi…. ama aamir khan 3 idiots un üstüne çıkamamış… bu adam aksiyon yapmasın yaaa sıcak aşk filmleri yapsın :(((( üzüldüm ben

18-06-2018

En çok izlenenler

Luv Ka the End 2011 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 100 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.6 /10

Kategori: Gerilim

Çömez – Cherry 2010 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 100 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.8 /10

Kategori: Gerilim

Şeytan Üçgeni – Triangle 2009 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1006 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.8 /10

Kategori: Korku

The Post 2017 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1006 kez izlendi

IMDB Puanı: 7,4 /10

Kategori: Tarih

Gerilim kategorisinde son eklenenler