Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Hekmet Riyad

Asüt ün yorumuna rağmen film güzel

25-02-2018
Örsay Sancaktar

anlayana perfect..

26-02-2018
Otağ Süreyya

Bekleneni vermedi.

28-02-2018
Dürri Ergönül

Final ring sahnesinde bi ara kalbim durdu gözlerim karardı yemin ederim…. kesinlikle izlenmeli ve hatta tekrar tekrar izlenmeli

01-03-2018
Benal Civanbaht

uzun süredir bir filme bu kadar çok ağlamamıştım kesinlikle izleyin ..

03-03-2018
Aliihsan Dilder

Bende sinemada izlemiştim gerçekten harika film harika oyuncular . İzleyiiin deriim

04-03-2018
Güçal İstemihan

oha film gerçekten müthişti kim denemek istemez ki bunca güzel şeyleri

05-03-2018
Özdinçer Ertop

güzel seyredilebilir sürükleyici tşklr bilgin emegin için…

06-03-2018
Taciddin Babacan

siddetle tavsiye ederim

07-03-2018
Oğanverdi Paki

güzel bir film severek izledim .teşekkürler

08-03-2018
Sezer Veysel

yav bu amerikalıların hayal gücüne bayılıyorum be

09-03-2018
Aral Beykara

admın bun site muhtesem hangi flm olsa 2 gun sonra burda bu siteden başka bi sitede film izlemem daha

10-03-2018
Espir Mutlucan

film güzel ama yarısı öpüşerek ve yatıp kalkarak geçti…

11-03-2018
Mevlüt Yenin

inanılmaz 1 sihir

12-03-2018
Tabgaç Akşın

bu filme iyi diyenlerin daha önce ne gibi filmler izlediğini çok merak ediyorum :/ bu filme para verip izlediğime bin pişmanım

15-03-2018
Özyay Tamaydın

mükemmel bir film kesinlikle izlenmeli mustang arabaya aşık oldum çok iyi :))))

16-03-2018
Öngay Sanal

bence çok mükemmel bir film özgüvene bir bir katkısı var izle ve gör

18-03-2018
Yeşne Kızık

ergen çocuklar dışında seven pek kimsenin olmadığı film.iğrenç.

20-03-2018
Işık Usum

Sanırım artık dakikalarımın kıymetini anladım. Çok güzeldi.

21-03-2018
Durucan Kocatay

abi türkçe altyazılı da koyar mısın?

23-03-2018
Mansur Sina

Izlicem simdi akalim ne olcak

26-03-2018
Börk Tecer

Kesinlikle izlemeye değer bol aksiyon dolu bir film.

27-03-2018
Mahra Seyda

@bsdasd ve filim sonunda sarkiyi arayan arkadaslar eminimki pitbullun sarkisini degil ondan onceki kadinin soyledigi sarkiyi ariyorsunuz alin size http://www.youtube.com/watch?v=0UjsXo9l6I8

29-03-2018
Erandaç Gündoğar

saçma sonla biten bir film daha. neden diyorum filmin sonun da.. Mantık arıyorum azda olsa ama yok kardeşim..

31-03-2018
Olkan Shahram

illuminati çığırtkanlığı inceden inceden insaları işliyorlar!..

01-04-2018
Timuröz Abdülkadirhan

emeğine sağlık … buradaki tüm filmler güzel herkes kendine göre bir şeyler buluyor…en azından ben öyleyim…yüreğine sağlık…

04-04-2018
Şerafettin Ünal

Emeğine sağlık sayın Bilgin.Çeviri ve görntü kalitesi muhteşem ve hiç donma problemi olmadı.Film hakkın da konuşmak gerekirse korku filmi izlemeye yeni başlayacaklar için iyi.Bizim gibi kurdu olmuş kişiler için ise tam bir fiyaskoydu.2012 filmi ama bu kadar basit senaryo bu kadar kopuk geçişler oluyor.Şaşırdım doğrusu bu kadar kötü beklemiyordum.Zamanınız var ise izleyin

05-04-2018
Mahi Okbay

Yeğenim için izliyorum =))

06-04-2018
Yedier Gökten

muhteşemdi,keşke bitmeseydi diyeceginiz bir film. gözümü kırpmadan izledim

07-04-2018
Tınal Zeynullah

Öncelikle teşekkürler Fatih..Bu Filmi Paylaşmanda ki Önceliğini Biliyorum.. Özgecan Aslan Ve Diğer Nice Masum İnsanlarımıza Özellikle de Kadınlarımıza Canilik Edenlerin En Ağır Şekilde Cezalarını Bulmalarını Temenniediyorum… Umarım Bizde Birgün Uyanırız!!!!!

10-04-2018
Karakucak Malkoç

serkan neden sacma?

11-04-2018
Tek Münip

ÖYLE MÜTHİŞ FALAN DEĞİL , ZAMAN GEÇİRMEK İÇİN İDEAL

12-04-2018
Nesin Zeynalabidin

Film tam bir baş yapıt tekrar tekrar izlenilcek bir filmdir

16-04-2018
R. Şükür

filmi biz 4 kişi izledik 3 kişi beğenmedik. 1 kişi çok bayıldı.. zaman mekan tv aynı olmasına rağmen insanlar farklı olabilir.. saygı duyduk arkadaşımıza…
yani herkes beğenmeyebilir. beğenenlere saygı gösteririm tabiki..
sonuçta harcanmış para var sarfedilmiş emek var. boşda olsa emeğe saygı göstermek lazım.
iyi günler

18-04-2018
Atuf Bayduralp

@Abdullah filmi yükledim kaldırdım Telif hakkı sebebi ile.

19-04-2018

En çok izlenenler

Deja Vu Filmi (Türkçe Dublaj) İzle

Türkçe Dublaj - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.0 /10

Kategori: Romantik

45 Yıl – 45 Years 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Romantik

Benimle Evlenirmisin – Will You Merry Me 2008 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.8 /10

Kategori: Romantik

Vay Kaynanam Vay – Monster in law 2005 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1013 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Romantik

Vay Kaynanam Vay – Monster in law 2005 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1013 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Romantik

Romantik kategorisinde son eklenenler