Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Menduh Pusat

selam arkadaşlar film öncelikle çok sağlam emeği geçen herkesin ellerine sağlık bilgin sana da çok teşekkür ederim bu tür sağlam filmleri bekliyoruz.

25-02-2018
Nezihi Zürriyet

Bayrak hangi ülkenin olduğu önemli değildir önemli olan ona saygı duyulması
Başarılı bi film olmuş tavsiye ederim .

26-02-2018
Faik Hıfzullah

28-02-2018
Göksu Özil

Eline Emeğine Sağlık Kardeşim

01-03-2018
Ezel Ezel

böyle kötü bir film izlememiştim… izlemiş oldum

03-03-2018
Ebuzer Monis

admin butun yorumları okuyorsan fılmin sonunu soyleyen kısılerın yorumlarını yayınlama butun fılmın keyfı kacıyor fılmın sonunu bılınce bır kıymetı olmuyor suanda sınırden oluyorum bu arkadaslara

04-03-2018
Geylani Latifhan

filme harika diye yorumlar atmayın bence abartılıcak bir tarafı yok ama izlenebilir bir film emeğe saygı sağol bilgin 10/3

06-03-2018
Yaban Aktalay

film güzeldi en son çalan şarkının adını bilen varsa lütfen söyleyebilir mi?

07-03-2018
Gençalp Kırca

ewt

08-03-2018
Abdulazim Benhür

Vakit Öldürmek İçin güzel hoş bir film biraz romantik komediyede kaçmıyor değil

09-03-2018
Acunman Asal

super filmdi

10-03-2018
Erdur Erdur

cok duygulandım film mi izlerken. cok etkilendim . ağlamamak elde değil fil zlerken. izledikten sonra sizde aglayacagınıza eminim.

12-03-2018
Ümithan Yabgu

İzlemeye kesinlikle değer bir film zaman kaybı yaşamış olmazsınız.

16-03-2018
Altınışık Aydınyol

Yalızca biri mukemel kalacak

18-03-2018
Gülener Temizöz

muhteşem bir filmdi 2.nasıl olck acaba? çok merak edyrm

19-03-2018
Akyiğit Baransel

Allah bozmasın site çok güzel.umarım böyle devam eder.emeğiniz için teşekkürler

22-03-2018
Başkur Canalp

harika eğlenceli kesinlikle izlemelisiniz….

23-03-2018
Karabudun Arıkal

saçma sapan bi film. çok boş vaktiniz varsa seyredin….

29-03-2018
Mutasım Salâh

ben acayip hayranım Aamir khan a bu film şimdiye kadar izlediğim en iyi film kesinlikle tavsiye ederimde

02-04-2018
Dalyan Faik

Bu film olmamış arkadaşlar ilk yarım saatte sadece sohbet var Sabırlı insanların izlemesi gerekiyor öyle şu olacak bu olacak diyende beklemeyin üç beş kişi küçük bitse ile hadi film yapalım Demiş işte bu kadar olmuş. Paylaşımdaki emeğe SAYGI yanlış film rezalet

04-04-2018
Fergal Kelami

çok güzel bir filmdi.3.filminden(dünyanın sonu)sonra çok güzel bir yapım olmuş.ayrıca bilgine tesekkürler bize böyle bir izleme kalitesi sunduğu için.ben böyle kaliteyi hiçbir sitede görmedim…

08-04-2018
Aptullah Ebu

Filmin tanıtımında emekli kelimesi geçince ilgimi çekti. Bende emekliyim. sımsıcak çok güzel bir film seyrettim. Çok güzel mutlaka izlenmeli. İnsan hayatına değişik bir çok şey katabilir.

09-04-2018
Başaran Ezaettin

harikaydı

11-04-2018
Bahşi Muştak

Bence bu filme bakmamak bir kayıp olur insanlık adına. Maalesef gerçekte olan ve insanlık açısından utanç verici olayları göstermişler bu filmde. Her zaman bizi eğlendiren, komik filmler seyret memeliyiz. Bu tür filmler de seyredilmeli ki, dünyanın en üstün varlığı biz insanlar, maalesef ne kadar kötü sonuçlara sebebiyet verebiliyoruz. Ve bu bizi düşündürmeli ve insan olduğumuza sevinmeliyiz mi, yoksa böyle şeyler yapıldığını görünce utanmalı mıyız? Bence gerçek anlamda insan olmayı unutmamak için bakılması gereken bir film. Bu sözlerim tabi ki herkes için geçerli değil, ama maalesef böyle kişiler de var bu dünyada. MAALESEF…SAYGILARLA

16-04-2018
Talayman Torkan

(10/3)
Propaganda içeriyor. Senaryo, kurgu vs berbat…

18-04-2018
Hüseyn Muhiddin

Aşk Allah’tan armağan bir duygudur.Dil,Din,Irk seçmez.ve kendi içinde yücedir…Filmin sonundaki bu anşatımla film özleşmiş.ve bir çok temanın konusu çok yerinde anlatılmış.
beğenerek izlediğim bir filmdi.pek yorum yapmam..ama görsel şölen göz alıcı..ve Hindistan belgeselini izledikten sonra merak edip izlediğim bir hint filmiydi.her ne kadar hint yaşamı filmden farklı olsada göz dolduran temalar filmi film yapmaktan çok daha öte mesajlar içeren nefis bir filmdi.mutlaka izlenmeli…

22-04-2018
Kalender Korçan

Neden Kazanan Hep Onlar Oluyor ??

23-04-2018
Alakuş Barsbay

mükemmel bir film herkesin izlemesini tavsiye ederimm <3

24-04-2018
Balkır Boynak

tek kelime ile muhteşem hayata tutunacak bişeyler olmalı şu hayatta

25-04-2018
Yaldırak Evcil

Güzel bir film..emeğinize sağlık..Teşekkür ederim..

27-04-2018
Sayeddin Albayrak

Hint filmleri arasında en beğendiğim ve en sürükleyici insanın bıkmadan ve sıkılmadan izleyebileceği bir film 10 üzerinden 9,4

28-04-2018
Refat Tarjan

ba yıl dım

03-05-2018
Taybars Ulukan

Bu filme kötümü denir kötü diyenler 1. sınıf çocuğudur gitsin çizgi film izlesin tam bir aksiyon filmi IMDB bu filme 6.6 vermiş bn 10 veriyorum

04-05-2018
Suyurgamış Taşel

Hayatımda izlediğim en kötü film oyunculuk sıfır

06-05-2018
Kâzım Kutlu

Bunu shimdi ogrendiseniz wah-wah size? Dunyadan haberiniz yokmush!

08-05-2018
Kılıçalp Naip

Muhteşem bir bilim kurgu. Hiç vakit kaybetmeden izlemenizi öneririm. 10/8 hakediyor. Bilgin, teşekkürler.

10-05-2018
Erşat Olcayhan

BySky teşekkürler…neden bu yazdıgım yorumu sıldın bılgın ?

12-05-2018
İbrahimilker Mulla

bu kadar sacma sapan bı fılm olamaz.Desti izdivac ızleyın daha ıyı

14-05-2018
Rüçhan Songurhan

Bilgin gerçekten işini çok iyi yapıyorsun tebrik ederim. Site her yönden çok iyi. Fakat bir sorum var ipad’ten izliyorum ve bazı filmler açılmıyor örneğin superman. Ipad’e mi uygun değil yoksa filmdeki bir sıkıntıdan dolayı diye sorayım dedim. Boş vakitlerimize ilaç olduğun için sağlasın bilgin kardeş

15-05-2018
Işıman Keremşah

Senaryo ve oyunculuk iyi. Mükemmel film diyemeyiz. Ama izlenmeli

17-05-2018
Cemal Doğanalp

ne kadar tokyo ile konusu aynı olsada kurgu hoşuma gitti araba dilini bilenler bu dil kursu flimini kaçırmasınlar

18-05-2018
Asan Barışcan

Kimi arkadaşlarımız virüs filmi kimileri zombi filmi demişler. Herkesin görüşüne sonsuz saygım var fakat bana göre de gerek kurgusu ( zombi filmi mi virüs filmi mi belli değil. ) gerekse de son sahnesiyle biraz basit ve efekt olarak yetersiz bir film gibi geldi ” Bence bunlar zombiden çok palyaço gibi olmuş arkadaş insan biraz zombiye benzetir ağzına burnuna sıkmışlar ketçabı zombi diyerek bir oyana bir bu yana koşturuyorlar milleti ” arkadaşımızda bana göre mizahi açıdan çok güzel bir noktaya değinmiş

19-05-2018
Öneş Günyol

Bizim kültür inanç ve ahlaki değerlerimizle tam zıt bir yaşam fakat evlat sevgisi aile bağları heryerde aynı duygulu bir film izleyin

21-05-2018
Topçay Vargın

Kızlar ve erkekler için bence hoş bir filmdi demiş birisi. Neyse. 22 yaşında olanlar ve yalnız yaşayanlar (manevi bakımdan demek istiyorum) oğuz atay okuyanlar bir de diş macununu tüpüne geri sokmakta ustalaşanlar (benim gibi) izlemesin.

23-05-2018
Tancan Tuncalp

Güzeldi yalnız animasyon denince wall-e nin üstüne film tanımam

27-05-2018
İklim Umut

bı marco polo dizisinin bir bölümü sinema filmi değil

01-06-2018
Koçsoy Erol

bu filmde anlmamamız gerken şey askerde olsanız insan öldürmek zor iş atamızın dediği gibi gerekmedikce savaş cinayettir

05-06-2018
Ebuzer Tüncay

on numara bir film herkese tavsiye ederim

07-06-2018
Yalap Bilgekut

Güzel bir film.

08-06-2018
Özdeğer Mülket

dylan’nin yakisikliligi yeter filmi izlemek icin

10-06-2018
Çelikyürek Denk

Yav arkadaş, film seyretmek yerine millet burada laf yetiştiriyor birbirine. Yiğit, asıl cahil sensin. Yok mu işin gücün bana laf atmaktan başka senin. Kimsin de bana cahil lafını yakıştırıyorsun. Benim kim olduğum, ne iş yaptığım hakkında en ufak bilgin var mı? Yaşın kaç senin? Benim yaşım sence nedir? Ben senin akranın falan mıyım? Tahminen aramızda en az 30 yaş fark var. Ben 48 yaşındayım.

15-06-2018
Beybolat Çağlak

konusu iyi olmaya çalışan bir gencin hayatını anlatıyor ben beğendim gençlere tavsiye ederim teşekkürler

16-06-2018
Evren Mürsel

bu dünyadaki en anlamlı film bu filmdir

17-06-2018
Eser Mezun

lannn nicolas a ne olmus ailesi mi oldurmus yoksa cvp verin cildiracagim

19-06-2018
Tuyuğ Özsü

iyi değil.başrol oyuncu vasat oğlu vasat.film beş kuruş etmez.izlenmeye değer bir film değil.dahada söyleyecek laf bulamıyorum

20-06-2018
Tüzmen Alifer

pis bir film böyle saçmalık olmaz izlemeyin insanlığımdan utandım

21-06-2018
Teköz Görgün

Film tipik bir amerikan emperyalizmi doğu dünyasındaki insanları dünyaya vahşi gösterme çabası sanki kendileri sütten çıkmış gibi:))Akıl izan sahibi hiç kimsenin batının bu salak oyunlarına kanacağını sanmam.Batının derdi ortadoğuya insanlık uygarlık demokrasi götürmek değil kan ve petroldür.Vahşeti soykırımı onlar doğunun insanlarından daha iyi bilirler.

23-06-2018
Yurtsenin Ağnak

Bu film 27 olsun yine bıkmam efsane yorumlara bakmayın direk play tuşu.

24-06-2018
Sanduç Şanal

hiçbir konusu olmayan, hiçbirşey anlatmayan bir film. Bir film konusuz olurmu nasıl hiçbirşey anlatmaz illaki bir şeyler anlatıyordur diyorsan izle gör, hayatımda izlediğim kötü filmlerden biri, pardon kötü filmlere haksızlık oldu, en kötü film,

25-06-2018
Çeçen Tokdemir

Güzel Filmde @bilgin devamını dileriz sitenizin kapanmasına üzüldüm tekrardan kolay gelsin….

28-06-2018
Günver Tevs

çok güzel bir film

30-06-2018
Armağan Balhan

film baştan sona harika.emeğine yüreğine sağlık bilgin hakkını helal et.

03-07-2018
Müesser Sözmen

Film harikaydı mutlaka izleyin

04-07-2018
Zeren Bedran

cok guzel filmdi gercekten 1010 bi filmdi izlemeye deger

08-07-2018
Andelip Ayrıl

On numara film herkese tavsiye ederim süper

12-07-2018
Gökan Lokman

somut kanıtlar olabilir ama bana biraz saçma geldi, bir film yapıcaksanız daha fazlası elinizde olması lazım.

15-07-2018
Görbil Çığ

Helal Olsun Adamlara Süper Film Tavsiye Ederim İzleyin.Ve Bu Site Harika

20-07-2018
Merdali R.

Kesinlikle çok güzel bir animasyon hatta izlediğim en iyi animasyon.

22-07-2018
Kasim Necibullah

güzel

24-07-2018
Korel Ülkümen

güzel filmdi seri devam edecek

25-07-2018
Anıt Beşarettin

gzlmıs

26-07-2018
Alpsoy Aybar

stres atmak için bire bir

27-07-2018
Cihanmert Gökay

ıyı sıkılmadan ızlenır

29-07-2018
Tulun Eshat

bilgin abi saol hiç bir site bu kadar ii deil yha

30-07-2018
Lider Nusur

kesinliklee izlenmesi gereken bir film..çok guzel ve korkunç…mutlaka ızleyınn pişman olmıcaksınızz

04-08-2018
Gülşahin Kopan

bu film guzel yaa

05-08-2018
Hüccet Sorguç

film güzel ama mantık eksikliği var yinede izlenir ama en iyi 50 film olmaz 10-8 puanı

09-08-2018
Kızgınbey Dinçerk

çok güzeldi büyük küçük herkez zevkle seyredebilir.1950,1960yılların kıyafetleri ve Saçları çok büyüleyiciydi ben çok beyendim filmi:)

10-08-2018
Şengeldi Gelener

Güzel bir film , Emma çok güzel , kim olsa onun için herkes i öldüre bilir…..Katilin yerinde olmak isterdim , o kadar kişiyi öldüre bilirim bende

11-08-2018
Dikdal Fuat

İzlenmesi gereken bir film kesinlikle

14-08-2018
Tanser Tümerkan

çok kötü bi filmdi

21-08-2018
Direncan Hattap

çok saçma ve bogucu bır fılm

22-08-2018
Hasrettin Tancu

biz burda kendimizi, birbirimizi yiye duralım, memleketin bir tarafı modern iken diğer tarafı ağalar ve uyuşturucu baronları ile fink atsın, ordaki halk cahil kalsın ve cahilliği kanıksasın, asi bir topluluk olsun…. oof off daha ne diyeyim… adamların onlarca yıldır başarılı bir şekilde yaptıkları manüplasyonların en büyük silahı olan sinemayı kullandıklarını sanırım bebeler yeni öğreniyor. Gençliğin dünya görüşü kafa tokuşurmaktan ibaret olduğu için anlayamıyorlar. Vietnam için nasıl destansı onlarca film, yüzlerce video ve binlerce belgesel yapıp abd askerinin dünyayı kurtarmak uğruna verdiği savaşın yanında aldığı ağır mağlubiyet görülemiyorsa aynı ırak ta petrol uğruna yaptıklarının sonundada bu ve buna benzer filmler çokça olacak, algıyı tersine çevirecektir, normaldir. Sen daha korede aldığın yenilgiyi halkından gizleyip sadece adam akıllı 1 tane eski filmle ile bundan geri dur, milletin ne giydiğini anlatan programlar hit alsın. Sinema yapan anlayan bir millet değiliz, gücenmeyin. Yapamadığımız içinde eleştirilerimiz hep sığ kalıyor. Sezercik ile Kıbrıs harekatı, Adamlar kızılderileri doğramışlar, köklerini kurutmuşlar, siyah ırka 200 yıl boyunca aşağılık bir yaratık gibi davranmışlar ama seyirciyi birlik olarak tutacak savaş filmleri ile özgürlük ve adaletin yegane gücü olarak tanıtmayı başarmışlar, yalan mı? Bir ayı! nın 4 kez çevrilen versiyonuna yaklaşış 20 milyon insanının gittiği memlekette ne abd propagandasından bahsediyorsun kardeşim sen? Sen zaten onların istediği sığlıkta olmuş vatandaşsın. Kürdistan filmi olarak gösterilen benim tatlı biber bilmemnesi filmini gidin seyredin adamlar cannes film festivali,venedik film festivali, berlin sinema festivali falan hepsine gidip, kulağa hoş gelen, kibar bir konuşma dili olan fransızca dublajları ile dünyaya açılıyorken sen osmanlının kuruluşunu seyrede dur adamlar bizi yedi düvele rezil etsin. Çizgi romandan sinema filmi çekip yüz milyonlarca hasılat yapan, bir sanayi halini almış abd nin sinema sektörünün filmlerinde elbette abd propagandası olacak ne yani trabzonspor reklamımı yapsın? Ya 2000 yılında bir kupa kaldırdık diye hemen 1. dünay ülkesi miyiz sanıyorsunuz? Iraktaki salak sadece youtube a koyduğu sniper görüntüleri ile yetindi. Film yapacak kafa yok çünkü. Adam baktı yapan yok bari biz abd olarak kendi lehimize kullanalım dediler. Film, sanat , böyle şeyler günahtır. Ne eleştiriyorsun kardeşim?Cık cık cık…

24-08-2018
Kerem Uhuvvet

sadece zaman kaybı salak saçma bir filmmm başka bir şey değil.

25-08-2018
Çotur Dirlik

emeği geçen herkese teşekkürler:)çok iyi

26-08-2018
Kudret Kudret

bilgin sitenin takipçisiyim ama ewan mcgregorun oynadığı gece bekçisini bulamadım rica etsem koyar mısın şimdiden teşekkürler

31-08-2018
Koçak Tacal

robert downey jr ve scarlett johansson olurda izlenmezmi

03-09-2018
Bahir Çapın

Korku değil gerilim filmi. fena değil

04-09-2018
Kızılbörü Dinçerk

teşekkürler bilgin bu filmi bekliyordum seviliyorsun

08-09-2018
Gavsi Kınay

@fatih başka bir bilgisayar’dan dene anlarsın sorunu

09-09-2018
Özata Sarıtaş

quzel bir film

10-09-2018
Elvan Kadem

cok guzel bir film cok begendim her gun izlemek istiyorum

17-09-2018
Akdil Andaç

ses berbat izlenmez bu şekilde

21-09-2018
İstikbal Kolat

film güzel hoşume gitti. bunu sevenler “time lapse” a da baksın aynı havada geldi bana gizemli yani.

24-09-2018
Adısönmez Alcan

harika bir film uzun süredir bir filmden bukadar etkilenmiyordum

04-10-2018
Yalgın Binışık

terbiye edilmemiş istek ve arzuların kişileri getirdiği noktayı gösteren yaşanmış ibretlik bir olay.bazı sahneler hariç,film ve oyuncular başarılı.

07-10-2018
Ender Erin

Para bu kadar önemli olmamalı ve önemli hale getirilmemeli. İnsanı oluşturan para değil ama insanlıktan çıkarabilen para. Benim için filim orta diye sınıflandıracağım filmler arasındaydı. Lakin bilindik bir konuyu (paranın insanı değiştirmesi)farklı şekilde işlemişler. Umarım gerçek hayatta insanlık bu kadar aciz bir hale gelmemiştir. Maalesef para hayatımız için gerekli ve kazanmalıyız fakat para için insanlıktan çıkacağınıza sokaklarda yaşamanızı tavsiye ederim. İnsan olmak (duygularımız, düşüncelerimiz, hayatın bize sundukları ve hatta karşımıza çıkardığı zorluklar ve…) öyle basit bir şey değil ki para için satılsın. Para yaşam biçimimizi değiştirse de insanlığımızı kötüye götürmemeli. İnsan eğitime kendisi ile, karakteri ile başlamalı ve ‘iradesi onu değil insan iradesine hükmetmeli’. Normalde yazmazdım bu kadar, çok yorum da yapmam. Daha yaşım “rakam olarak” çok genç (17) ama para için değişen insanlara tanık olduğumdan bu kadar yazdım; üzücü…

09-10-2018
Alaaddin Çoşkun

çok saol admin
uzun zamandır filmi arıyordum bulammamıştım saol bu site gördüğüm en güzel site

10-10-2018
Tankoç Turay

bence süper bir film di. psikolojimi bozdu diyebilirim. ilerde böyle şeylerin olacağını anlatıyor bizlere. insan ömrü uzasın diye başka insanların ölmesi kadar kötü birşey yok. bunların yerine ilaçların geliştirilmesi için uğraşılması gerekir bence.

13-10-2018
Topuz Alatin

çok iyi bir filmdi.vaktiniz varsa izleyin değil vaktiniz yoksa bile izleyin

14-10-2018
Melihcan Pevrül

cok guzel bir filmdi 10/10 bence

15-10-2018
Agil Aliş

bence harika pisikolojk bi fLimdi.. tawsiiye ederimm

18-10-2018
Avşin İbrahimethem

muhteşeeeeeeeeem.

19-10-2018
Çaltı Kamber

Filmi fazla uzatmışlar ancak güzel bir film.

20-10-2018
Talet Cabir

Bu kadar iyi bir film izlemedım 100000 kere ızlesem tekrar izlerim !!

26-10-2018
Memun Vefki

Gerçekten izlenmeli..

27-10-2018
Gültekin Güntürk

NE FILMDI BE ON NUMARA AHA :d

03-11-2018
Dilmen Ekin

güzel film tavsiye ederim 10 / 7.5

09-11-2018
Baray Bozdağ

altyazida emegi gecenler umarim birdaha ceviri yapamazsiniz

11-11-2018
Ertaş Ertaş

Çok saçma bir film.

16-11-2018
Öztan Talha

Çok fazla yorum yapan birisi değilim…Düşünme İzle sadece derim…Son zamanlarda izlediğim en iyi filmler arasında

17-11-2018
Ömürden Akçay

teşekkürler

19-11-2018
Şendur Filizer

bence mükemmel hiç sıkılmadım çok akıcı

28-11-2018
Evşen Nefi

Pek beğenmedim.İzlemeyen çok şey kaybetmez.10 üzerinden 4 fazla bile gelir bence.Teşekkürler yöneticiye…

30-11-2018
Nakıp Şair

10 numara 5 yıldız:D

03-12-2018
Demirkök Oğultekin

bılgın kardeş sag olguzel bır fılımdı esat ında dedıgı gıbı sonsahne rock fılmını anımsattı teşk

06-12-2018
Erentürk Tuhfe

hıc bırsye yazamadım aglamak ıstıyorum

08-12-2018
Sağıt Tarik

Yok böyle birşey nasıl olabilir ya

13-12-2018
Saner Saner

abartı diyorlar .
şöyle bi muhabbet bile var onlar anca filmlerde oluyor diye
la film izliyoruz bırakında uçan kaçan birileri olsun
tam bi ekşicisiniz

18-12-2018
Rahi Serad

Çok film izledim fakat bu gerçekten duygulara hitap ediyor hem de hiç olmadığı kadar…

19-12-2018
Velat Alakoç

Ne bu her filme bir yorumunuz var

26-12-2018
Şengün İyisoy

herkese bir acı super bir flim

28-12-2018
Alpata Atlan

Kana Kan filminin berbat bir kopyası. Van Damme’nin filmdeki varlığı bile tartışılır. Eğitmenden çok filmin boş anlarını doldurmuş. Onun müthiş döner tekmesini görmek isterdik ama o bile yok filmde. Komple bir kötü senaryo. İlk filmi seyretmiş olanları asla sarmayacak kadar düşük seviye bir film. Dövüş sahneleri kesinlikle BERBAT. Bana kalırsa asla izlemeye değmez… Zaman kaybı.

31-12-2018
Cebe Çelem

Müthiş bir aksiyon filmi

01-01-2019
Elçin İffet

süper film

06-01-2019
Ayaydın Baykır

Film fena değil ama böyle saçma bir sonu hakketmiyor tavsiye etmen

12-01-2019
Uçhan Buluttekin

beyler ellerinizee saglık ama bazı yerlede alt yazı gecmemişsiniz olsun yinede süperr

14-01-2019
Huryeddin Sadin

film gerçekten ama gerçekten süperdi abi ya ama sonunu anlamakta zorluk çektim diyebilirim

14-01-2019
Hozan Sabahettin

herkezin izlemesi gereken bir film .kaçırmayın izleyin derim

17-01-2019
Mücap Oymak

Sıradan güzel bir aşk filmi izlenebilir 6/10

26-01-2019
Bozbay Çıtanak

izlenmeye değer güzel bir film

01-02-2019
İdan Münib

@burak: Björk – Army of me

07-02-2019
Demirsoy Demirsoy

valla cok tesekkur ederiz boyle yeni hint filmlerin altyazililarini yukluyorsunuz, ne zamandir bekliyorum

08-02-2019
Behiç Tekbir

@Bilgin Kardeşim 2si varmı acaba bir bilgin varmı? veya çıkarsa koyarmısın siteye ? Çok güzel bir film. 10/9

11-02-2019
Özdamar Satukbuğra

süper bir film izlicektim vaktim olmadı bunu izledim buda süper

13-02-2019
Akönder Arıman

yaşımın ilerlemesine rağmen hiç unutamayacağım ve asla izlemekten sıkılmayacağım bir animasyon filmi.hele o küçük kızın seslendirmesi…

15-02-2019
Nuri Besin

Mantıksızlıklarla dolu izlediğim en kötü bilim kurgu filmi.

19-02-2019
Saldam Şadan

klasik senorya baştakı sevişme sahnesi bire bir 5 den fazla yabancı filmde var

25-02-2019
Arın Boğaç

sakın izlemeyin saçmalıklar abidesi bi film dicem ama film demeye dilim varmıyor

26-02-2019
İskender Ertuğrul

film biraz erotik mi ne belki bana öyle geldi neyse emege saygı…

27-02-2019
Muhterem Sökmensüer

çok güzel süper bir filmdi.Yapımda emeği geçen herkese çok teşekkürler.

03-03-2019
Koyak Pamir

alt yazılı olsaydı keşke…

09-03-2019
Yekcan Afacan

fena değil

11-03-2019
Akınal Arel

fena değil di ilk defa bir hint korku filmi seyrettim

15-03-2019
Alpbilge Baydu

Ulan ne ara bu kadar puan aldı bu film ‘_’

18-03-2019
Ülkülü Beğler

harikasınız bu ne hız kardeşimle izledik çok harika

21-03-2019
Çekin Demirsoy

bakılır.yani ben çok severim böyle filmleri güzel.Ama tavsiye etmeyebilirim.çünkü piskolojik açıdan etki yaratabilir.ama güzelya ben sevdim

27-03-2019
Karatay Melikhan

iğrençti hemde sanıye sanıyesıne allah rızası için bu ne dostumm

30-03-2019
Eşraf Hayran

sıkılmadan seyrettim .tercihiniz yoksa vakit geçirmek için seyredilebilir

01-04-2019
Tunçkurt Özdel

harika film

06-04-2019
Şahadettin Taybek

Güzel eylenceli bir flim

08-04-2019
Fethullah Işıkay

film budur

14-04-2019
Bekâm Tosunbey

harika bir film kesinlikle islemenizi tafsiye ediyorum hiç sıkılmazsınız adamım melll

16-04-2019
Lider Ny

Bu fılmden sonra fılm ızlemek gelmıyor ıcımden. Fılmı tam anlamıyla cozemedım ama bırseylerı yınede anladım. Kotu dıyen arkadaslar var sızın bu noktada bu adres cubugunda olmamanız gerek.

18-04-2019
Abdülvahap Akdil

Baya iyi olmuş animasyon tam bir komedi

20-04-2019
Çetinalp Halâskâr

film güzel

21-04-2019
Cantaş Furkan

gerçekten etkileyici bir film

26-04-2019
Mücahid Turğut

Seyredilmeye deger, oldukca guzel bir film…

29-04-2019
Temren Günol

AŞK, hep var.. önemli olan Doğru bitirebilmek. Aşk,Başlar ve Biter. Film çok güzeldi teşekkürler..

30-04-2019
Bâhir Girginkoç

bunu bi kızla izlemeyin … sonuçlarına katlanmak zorundasınız !

09-05-2019
Berker Koçer

Konu olarak daha önceden izlediğim “The Internship” adlı filme çok benziyor. Fazla komik sahne yok ancak oldukça eğlenceli bir film.

10-05-2019
Sayyat Taluyhan

film 4 saat sürüyor. evet bazılarına uzun ve sıkıcı gelebilir.bazılarınız yarıda kapatabilir ya da uykusu da gelebilir. ama ben merakla bekledim çünkü gerçeğe dayalı iyi kötü günah ve sevap kavramları çok ön plandaydı hristiyan dinine tabi insanlar neler düşünüyo diye çok merak ettim. izlenmesi gereken heyecanlı bi o kadar da duygusal bir film gerçekten. hele ki sonlarına doğru tamamen duygusal ve empati yapmayı bilen insanları müthiş derecede etkileyen merak uyandırıcı bir film..

12-05-2019
İclal Salami

Film çok iyi ama OYNATICI BERBATT !!

14-05-2019
Abdülcevat Akçakan

çok güzel bir film 2 de çıkcak heycanlıyım

15-05-2019
Beyhani Kiyasi

Çok saçma. Man of tai chi izleyin

16-05-2019
Kartay Mihrican

bilgin güzel film yalnız whıte snack fılmını neden kaldırdın merak ettım ??

21-05-2019
Munip Munip

vay beee, güzeldi

22-05-2019
Abdulğani Besdemin

bazı filmleri izlemekte geç kalmışım sonunda göz yaşlarına hakim olmak çok zor …

25-05-2019
Acarer Aktün

çok acık sahneler var konusu da bir hayli saçma

27-05-2019

En çok izlenenler

Aşk Ve Gurur – Love and Honor 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.7 /10

Kategori: Savaş

Diana – 2013 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.3 /10

Kategori: Romantik

Beden ve Ruh – On Body and Soul 2017 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1007 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.9 /10

Kategori: Romantik

Aşk Mektupları – Letters to Juliet 2010 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1015 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.3 /10

Kategori: Romantik

Aşkla Bağlı – Stuck in Love 2012 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1016 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.3 /10

Kategori: Romantik

Romantik kategorisinde son eklenenler