Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Çıda Erksan

əla

25-02-2018
Sezim Yeğiner

Film güzel arkadaşlar izleyin bazı gerizekalılar 10 dk izledim dayanamadım falan yazmış asitma aldanmayın zaten bi filmi ilk 10 dk. ile değerlendiren bi adamın zekasını tartışmaya gerek yok filmin tamamını izlemedikten sonra ne anlıcan ki neye yorum yapıcan git face de youtube de kısa komik video izle yada cizgi film falan bu film aşar senin kapasiteni bu arada admin sanada Teşekkürler site için bi kaç haftadır her gece 2 3 film izliyorum siteden böylesi mütevazı reklamlarla baymayan güzel bi site emeğine sağlık

26-02-2018
Durmuşali Hibe

sonu çok duygusaldı ama kötü bir son oldu babası kendini ve tronu yok eti sadece oğlu için =(

28-02-2018
İhsan Kılıçbay

Kendi film sitem var ama hala senden izliyorum filmler bilgin =) Güzel film tavsiye ederim.

01-03-2018
Dayanç Hudavent

superdi ya cok guzel filmdi teşekkürler bilgin

02-03-2018
Mesüt Rayat

Film hakikaten güzeldi tavsiye edebilirim iyi seyirler…

03-03-2018
Açıkel Alaçam

filmin türkçe dublajının çıkmasını bekledim.Artık dayanamayacağım izlicem

04-03-2018
Nacil Önal

Çok güzel bir filmdi. bazı ksısımlarda gözlerim yaşardı. animasyonlarda çok başarılı. herkeze tavsiye ederim..

05-03-2018
Ragıp Sencan

Ellerinize sağlık çok güzeldi film yani daha doğrusu ben beğendim.gayet iyi karşıladı beklentilerimi..bol bol gerilim var

06-03-2018
Özütok Ahdettin

Yoksullukla boğuşan bir halkın özgürlükle, ülkelerindeki yozlaşmaya ve adaletsizliğe başkaldırısıyla sonuçlanan, anlamlı güzel bir film…Senarist ve yönetmenleri kutluyor, sitenize teşekkürler ediyorum..

07-03-2018
Şahruh Tayman

çok güzel bi film mutlaka izleyin

08-03-2018
Sertaç Tunçhan

disney channel da sonuncusunu vermediler sonu çok komikmiş 3. izleyişim ve hiç sıkılmadım normal filmlerde 3. izleyişinden sonra müzik taraflarını geçerdim ama müzikler harika zaren bridgit ile adam’ı görünce filmin harika olacağını tahmin etmiştim

09-03-2018
Girginkoç Ergül

elinize sağlık, muhteşem bir film.

10-03-2018
Tutuk İsmailhakki

Gerçekten müthiş bir yapım. Hoca sağolsun bütün dünyayı bir trene sıkıştırarak gözlerimizin önüne sermiş. Kurgusunun harikalığı ise başka bir konu. Proleterlerin vahşiliği ve gelecek umudu, burjuvazinin umarsızlığı ve sistemi devam ettirme çabaları, devletin kolluk kuvvetlerinin açık faşizmi, kapitalistlerin miskinliği ve tüm sistemi kendi isteklerine göre tasarlamaları… Eğitim ile topluma nasıl sistem propagandası yapıldığını dahi anlatmış. Hepsi tam olarak yerinde ve tadında. Daha önce de böyle yapımlarla karşılaşmıştık ama bu film diğerleri gibi romantik değil, tam anlamıyla realist.

11-03-2018
Yazgı Çender

good job bilgin..good boy, good fish

12-03-2018
Ğanim Kutret

neden yorum yapamıyorum

15-03-2018
Özmen Tuğsel

çok güzel bir film

16-03-2018
Cabir Akıneri

izlemeyin uzak durun

18-03-2018
Azadi Bilsay

@iso Bak senin yorumun’da film hakkında değil şimdi bunu onaylamasam bana sitem ediceksin bir çok arkadaş bu durumda tamam belki sen sitem etmeye bilirsin ama bazıları çok ciddiye alıyor nedense.

21-03-2018
Böke Üçel

adaletin olması gerçek ten var olduğu anlamına gelmez miş demek ki ! gerçek bi Amerikan filmi

23-03-2018
Bitek Mecdi

sana katılıyorum bora izlediğim en iyi bilimkurgu filmleri arasına girer.

26-03-2018
Nevcivan Sartık

tek kelimeyle harika izlerken ara bile vermedim alman ölmese iyiydi ama on mumara film !!!

27-03-2018
Meşhur Sirmen

@halil Bize her yer ”Filmifullizle”

29-03-2018
Nezih Züheyr

Film bitti die kapatmayın Sonu süper .

30-03-2018
Ğarip Nuritdin

hadi lan ordan repliğini sürekli içinizden tekrarlamak kaydıyla izleyebileceğiniz,izlenirliği olan fakat etkilenilmemesi ve asla inanılmaması gereken bir film

01-04-2018
Fuad Nurbolat

BU KADAR BERBAT BİR FİLM OLAMAZ.SIRF KÜFÜR.İÇERİK YOK.10 ÜZERİNDEN 1 BİLE ETMEZ.

03-04-2018
Kibar Özbay

sonunda gölgesi yok derken neyi kastetti??? :D:D:D:

04-04-2018
Erünal Karayağız

güzel değil düşük bütçeli bi film ve türkçe dublajı çok kötü 70 li yıllardan kalma sanki

05-04-2018
Mert Sezgen

tamam yüzbaşı Sean Fentress ın bedeninde yeni bir hayat buluyor trendeki diğer insanlarda yaşıyor benim anlamadığım kısım Sean Fentress ın kendi ruhu nerede trende patlama olmadığına ve bu tarih öğretmeni diğerleri gibi ölmediğine göre ruhu nerede?

06-04-2018
Neyzen Şengül

çok beğendim..sıkılmadan izlenebilecek bir film…paylaşım için teşekkürler..

07-04-2018
Özveren Tongur

Zaman kaybı denmez ama izlenilmemeside bir kayıp değil 1 yıldız alır benden

10-04-2018
Duru Erenuluğ

BERBAT diyenler için şunu söylüyorum:
-Film güzeldi. Bu filmin kukla olmaları dışında neyini beğenmediniz
anlamadım. Ama kendi fikriniz ona karışamam.

16-04-2018
Vâkıf Mükrimin

erol bizi rus diskosuna götür #tek çare erol

18-04-2018
Öveç İdi

çok güzel sanırım bunun yapımcıları ölü gelini yapmış ölü gelin çok güzel o da animasyon

19-04-2018
Doğaç Mihail

Çok Güzel Bi Fim serisini tam 5 kere izledim hemde hiç bıkmadım

20-04-2018
Mihsin Revaha

İnsanların çok kolay öldüğü, abartılı tavırlar ve gerçeklikten uzak silahlı çatışmalar içeren kalitesiz bir film.

23-04-2018
Söğüt Dursunali

İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM GÜZEL BİR FİLM.

27-04-2018
Evşen Nefi

bu gibi yapıtlara bayılıyorum

02-05-2018
Börübey Tecimen

Ben liseliyim öncelikle lise oldugum içinde sıkıcı filme gelemiyorum aksiyon adrenalin gerlim lazım

05-05-2018
Onay Saffet

mutlaka izlenmeli.,

08-05-2018
Yaser Bulunç

emeğine sağlık

10-05-2018
Tuğlu Özsözlü

çok iyi bi film

11-05-2018
Hakan Okayer

Harika, çok anlamlı bir film… Tavsiye * 10

14-05-2018
Özarda Şefaattin

ON NUMARA BES YILDIZ BIR FILM TAVSIYE EDILECEK NADIR FILMLERDEN BIRI HATTA BASTA GELENLERDEN .

15-05-2018
Boztepe Uç

Arkadaşlar film çok enteresan ben defalarca izledim mükemmel ama depresyonik film sevenlere göre..tarzı çok farklı..

16-05-2018
Civanşir Durak

mükemmel bir filmdi izenmeyi hakediyor. teşekkürler admin

17-05-2018
Yazık Denlisoy

güzeldi

18-05-2018
Reyis Temim

Bilgin, Godfather 3 ü sitene yüklermisin sitenden çok memnunum bu filmide songwayfilms kalitesiyle izlemek istiyorum. İnan bana siteni gördükten sonra başka sitelerden film izlemek içimden gelmez oldu.

19-05-2018
Ceyhun Okgüçlü

bence harika bir film ve kesinlikle zaman kaybı değil sonuna kadar izlemeden karar vermeyin

20-05-2018
Farabi Arhan

güzel film izlemenizi tavsiye ederim zaman kaybı değil.

21-05-2018
Önaydın Şahruh

Muhteşem bir film
Herkezin izlemesini tavsiye ederim
Bir kere izledim dayanamadım 3-4 kere daha izledim
Okadar güzel
Bide bu filmi yapan herkezin eline sağlık
Herkeze Teşekür Ediyorum

22-05-2018
Tecen Üçkök

hayatımda bu kadar kötü bir film izlemedim.bu adamın filmler ini severim ama en kötüsü bu olmuş

23-05-2018
Çapar Günsav

bu film hiç bitmeseydi keşkee:( ya da Ron,Hermonie ve Harry’nin çocuklarının büyüyüşlerini ve maceralarını seyretsek ne kadar güzel olur

24-05-2018
Tuğrul Ebutalip

7 kez izledim bilgisayar bozuldu tabletten izliyorum

25-05-2018
Alacan Barik

10/0

27-05-2018
Köksoy Cafet

ya bu filmi sevmeyen varsa yaşamasın ölsün ben bu yaşıma kadar binlerce film izledim , ve bu film en iyilerinden hem macera hem aksiyon ve komedi nin en iyi şekilde buluştuğu film budur !.

29-05-2018
Taşdöven Yay

bilgin kardeş filmler donuyor bendemi bi sorun var filmlerdemi.

30-05-2018
Karabörü Arıhan

Ben filmi beğenmedim. İlk başlarda ilgimi çekti ama sonunu bağlayamamışlar. Sıkıcı bir film olmuş.

31-05-2018
Kortay Sehhar

hayatımda izLediğim en güseL fiLmLer hanesine ismini aLtın harfLerLe yazdırdı mükemmeL ötesi bi fiLm dicek başka bişi buLamıyorum zaten hugh jackman’ın oynadı hangi fiLm kötü ki

01-06-2018
Mansur Mansur

film güzel ama sonu anlamsız bittiyor ve cok kısa bir film

04-06-2018
Akel Anlı

korkutucu degil ama izlenebilecek bir film
adam bunu hangi kafayla yazmıs merak ettim dogrusu:)

06-06-2018
Oğuzorhan Seyitahmet

Bana 11 yaşındayken ”hagwarts” mektubu geldi, d,yen arkadaş daha adını yazmayı beceremiyorsun konuşma bence !

07-06-2018
Celâsun İlçi

çok güzel bir film herkase tavsiye ederim

09-06-2018
Sırat Tansel

soluksuz tırnak yedim

12-06-2018
Göksal İnalcık

orta halli birfilim

14-06-2018
Akif Akif

inanmıyorum en sonunda kim cıktı zengin

15-06-2018
Ünay Sebih

İMDB 7.1 Puhaha

18-06-2018
Muhlis Uruz

güzel izemenizi tavsiye ederim

19-06-2018
Güçkanat Koman

mementoya benziyor senaryosu…

20-06-2018
Ülfet Öğüt

muhteşemm tavsıye ederim

21-06-2018
Fetih Şenlen

ateş kralı falan hintken general iroh (iro diye telaffuz etmişler) neden hint değil?

22-06-2018
Yetik Lâyık

yalnız zencilerde pek iyi millet değil. neden:kaseyi kurtardılar mı bir daha arkalarına bakmıyorlar.silik insanlar..bunları ezen çok olur.

23-06-2018
Mümün Salami

Bence harika bir film olmuş,kesinlikle kim ne derse desin izlemenizi tavsiye ediyorum.Çok değişik ve gerçekten de ‘sıradışı’ bir film

24-06-2018
Aksel Aksel

Siz hiç “Adalet peşinde” filmine baktınız mı? Benim için sonu en kötü biten film sonuydu.Bu filmde onu aratmaz kötü sonla bitti.
FİLMLER İÇİN TEŞEKKÜRLER BİLGİN.

27-06-2018
Tin Binyami

bence güzel deyıl dovüs sahnesı flimmin sonunda cok az war aynı dizi gibi tavsiye etmem o kadar yoruma gore izledım ama

29-06-2018
Mürit Abdülgadir

bilgin üye oldum:D

30-06-2018
Behçet Gökçesu

güzel film sürükleyici ellerine sağlık admin kusursuz…

01-07-2018
Alpkutlu Cansunay

YA ARKADASHLAR BU NE TUR BIR FILM KORKU FILMIMI YOKSA KOMEDIMI ANLAMADIM. AMMA SONA KADAR IZLEDIM NAPIYIM?
TAVSIYEM IZLEMEYIN.

03-07-2018
Müderris Esentürk

ADMİN HARİKA BİR SİTEN VAR HER FİLMİ İZLİOM

04-07-2018
Adlan Ataker

çok güzel bir çizgi film ve sitede harika

06-07-2018
Okatar Ramazan

bu film aynı bizdeki gibi çok ödül alıp hiç bir şey vermeyen türden bir film.
tiyotrocuysan ressamsan sanatcıysan sanat bölümü okuyorsan sanata ilgi alaka duyuyorsan tiyatro seviyorsan izle.
Burada bir film yok film izlemeye gelenler hemen kaçın sakın bulaşmayın SAKIN.
bu film nerelerden ödül aldı acaba? en iyi kostüm, en iyi perde arkası, en iyi figüran, en iyi kameraman, en iyi kamera açısı yakalama falan mı. arkadaşlar dua edersin düz sade standart bir bireyseniz sadece film izlemek için geldiyseniz sakın başlamayın.
kaçın kaçın kaçın kaçın…………………kaç kaç kaç kaç kaç kaç kaç

07-07-2018
Göçmen Edgüer

teşekkür ler kardeşlerim emeginize saglık güzel film ve hiç problemsiz tüm filmleri seyrediyoruz.

08-07-2018
Özsözlü Arap

çok basit bi film ben olsam izlemezdim yorumlara bakınca iyi bişey sandım ama pişman oldum 15 ,,17 yaşın hoşuna gidebilir belki

09-07-2018
Yalgı Yalgı

kesinlikle uyku için birebir .10 üzerinden 2 yeterli olup fazlası haram baabındadır.

12-07-2018
Ertugay Ertugay

bence on numara bi film teşekürler bilgin …… bu arada şu her filmin altına zaman kaybı kötü vs.. yorum yapan arkadaşlar siz başka sitenın elemanlarımısınız…

14-07-2018
Secahat Tuğbay

Uzun zamandır böyle komedi ve duygusallığı bir arada içeren bir film izlememiştim,
mükemmel ötesi
tereddütsüz izleyin iyi seyirler

16-07-2018
Ongay Safiyüddin

Gerard Butler için izlemeye başlamıştım bu filmi sonrasında iyiki de izlemişim dedim. Kolay kolay film beğenen ve seven bir insan değilimdir ama bu filmi ilk izlediğimde bende büyük bir etki bırakmıştı. Arkadaşlarıma tavsiye ettiğimde harika yorumlar aldım, kendim defalarca izledim ve her seferinde de ağladım. Kesinlikle tavsiye ettiğim filmler arasında. İyi seyirler..

17-07-2018
Gürbaş Kapkın

bu film müthiş Edward Bella’yı bırakırken çok ağlamıştım ama Şafak Vakti bölüm 2 çıkmış diyorlar bilgisi olan var mı?

20-07-2018
Barsbey Çorak

güzel bir film izlemeye değe.

23-07-2018
Durutürk Erginsoy

bende bu filimin her şeyi var

24-07-2018
Oykan Salman

hint filmi işte sıradan doğa üstü gerçekleşmeyen figürleriyine konu edinmiş ve zamanınız varsa izlenir.

25-07-2018
Ordunç Silay

Coook guzel bir film :):):)Bu filmin devami gelir bnce

26-07-2018
Erdoğdu Erkiner

iyi film ne diyeyim
güldürücü

27-07-2018
Tohit Akozan

Who araştırma enstütüsündeki doktorlardan biri Doctor Who dizisinde yeni doktor , adı Peter Capaldi ayrıca enstütüde kapıyı kapatırken Tardisin sesinin duydum gibi geldi

28-07-2018
Ökeer Telimer

Süper izleyinnn

31-07-2018
Akman Arıker

Öncelikle sunum için teşekkürler.Gerçek bir hikayeden alınması ve konusunun sürükleyicisi olması güzel.Keyifle seyredebileceğiniz bir film.

02-08-2018
Hüsametdin Muharem

Muhteşem bir film ama sonunu neden kötü bitirdiniz ki?

03-08-2018
Alaaddin Memetali

bilgin emeğine sağlık.ayrıca güzel bir film

05-08-2018
Kayaer Kayaer

Admin neden yerli filmleri paylaşmayı durdurdun…

09-08-2018
Bölükbaşı Ertaylan

izlenmesi gereken filmlerden biri!

11-08-2018
Önsav Şaik

hobbit cıkardılar ve yuzuklerın efendısını bıtırdıler dıye bılıyorum 1 2 3 hobbıt 1 2 3 hepsi harika muhteşem keşke zengın olsam para versem 4 5 6 cıkarsalar o kadar hastasıyız fılmın 1 2 3 hobbıt aynı şekıl 100 kere izlemişimdir hiç sıkılmadan

14-08-2018
Telimer Abdulmecit

erdem erdem nikli şahıs senin masken pkk lı teröristlere gerilla diyen bir şahsın yazdığı msjı onayladğın zaman düştü.sen hala anlamıyorsun sizin gibi cahillere şirin gözükmek için tabiki iyilikler yapacak.yok cüzzam hastalığına karşı savaşmış yok burs vermiş (tabi çoğu pkk yandaşı) sorarım sana bu ülkede kaç tana cüzzam hastası var okadar araştırmışsın bunuda araştır.Yetiştirdiği fidanlara gelince çoğu şuan dağda türk askerine mermi sıkıyor yada şehirlerde bomba patlatıyor.Şunu unutmayın BİR GÜN BU ÜLKENİN EKMEĞİNİ YİYEN VATAN HAİNLERİ KURŞUNLARINIDA YİYECEKLER

18-08-2018
Güngörbey Çinel

DüN GeCe Alt YaziLi’Sini iZLeDiM Bu Akşamda TürkÇe DuBLaJ Tskler..[ Admin ]

19-08-2018
Kâmran Korugan

admin bu nu daha kaç kere izletcen bize merak etmeye başladım

21-08-2018
Bektaşi Necibullah

köpek balığı filmlerinde son nokta konulmuş

22-08-2018
Abdülkahhar Akdağ

beğenmeyene insan demem

25-08-2018
Vâlâ Bedran

mükemmel bir film

26-08-2018
Suudi Şensen

bence film her yönden çok iyi. filmin sonunu anlamayanların biraz daha düşünmesini tavsiye ederim

27-08-2018
Abdulazim Benisan

Aynısı türkiye de olsa o kızların çıkışı olmazdı

29-08-2018
Akçal Altıntuğ

yorumu niye siliyorsun bilgin hayırdır?

30-08-2018
İnce Esiner

vuu!! harika..

31-08-2018
Kutsi Nuritdin

güzel bi film tarihsel bilgiler veriyor . anti sovyetik bir film olsada sürekliyici

04-09-2018
Ziyafettin Alpkülük

sonlarında böğüre böğüre ağladığım tek film

07-09-2018
Serkut Yoğun

Film çok karışık sonunu hiç beğenmedim

08-09-2018
Benazir Duran

kesinlikle berbat bana güvenin çok saçma gereksiz izlenmemeli boşuna vaktinizi alıyor izlemeyin kesinlikle berbat ötesi

10-09-2018
Aktün Artaç

beyler zaman kaybı war ama gayet guzel olmus bu filim bencede izlenmeli

11-09-2018
Özdilek Nefi

bu film gerçekten süper

12-09-2018
Düşün İvegen

Film güzel kurgu iyi senaryo idare eder

13-09-2018
Yazık Elibol

saçma bu adamın izlediğim en kötü film i Psikolojisi bozuk ruh hastası bir katili canlandırmış bence izlemeyin izledim ve pişmanım.

14-09-2018
Tendü Nüzhet

Fena değil. Alev hanima katılıyorum hercules tiplemesi olmamış. Bence adcinsten daha iyi hercules olurmuş. Bu arada siten gercekten güzel.

17-09-2018
Mehemmed Sitem

arkadaşlar ben böyle eğlenceli film görmedim süper süper süper…..

18-09-2018
Kutsi Abayhan

Oyunu ne kadar güzeldi film ise bir o kadar kötü.Aksiyon çok zayıf,oyunculuk vasat,görsel efektler=Türk filmi…….
Zevkler ve renkler tartışılmaz ama bu film çok kötü…….

20-09-2018
Közer Ünveren

izlediğim en guzel filmlerden biri

22-09-2018
Burç Delâl

güzel filmdi izleyin

23-09-2018
Mehmethan Paşa

Cok tşkler güzel bir fildi yeni filmlerin eklenmesi ricamızdır yola devam thx

24-09-2018
Apakhan Apakhan

ders aldım güldüm hüzünlendim sevindim kısacası bütün duyguları bir arada yaşadım keyifle izledim mükemmel bir çalışma herkesin emeğine sağlık teşekkürler songwayfilms.com

25-09-2018
Sağıt Suka

kesinlikle mükemmel

26-09-2018
Sağbudun Subay

filmin fantastik bir alemden, günümüze dönüşü filmi anlamsızlaştırmış. film 4. partta bitse daha iyiymiş. Koca bir orduyu yenen kahramanların birkaç amarikan dövüşçüsüyle başedememesi hayal kırıklığı. dövüş sahneleri gerçekten iyi ama senaryoda dibe vurmuşlar. filme 10 üzerinden ancak 4 verilir.

27-09-2018
Yurdaer İncebey

anlamsız

29-09-2018
Miktat Temraz

Film gerçekten çok sürükleyici. Ayrıca saçma da değil, izlemenizi tavsiye ederim

30-09-2018
Dikel Egemen

ÇOK İYİ.HERKESE ÖNERİYORUM.İYİ SEYİRLER.TEŞEKKÜRLER.

04-10-2018
Emran Gültaş

çok kötü bir film tavsiye etmiyorum…

05-10-2018
Baray Bozca

Film Tamamıyla zaman kaydı. Izlemeye değmez. Ama Admin eline sağlık…

06-10-2018
Aksoy Aksoy

siteye teşekkür ediyorum filmi çok beğendim ilginç bir konusu var,kurgusu gizemli ve sürekleyici mutlaka izlenmeli bence…

11-10-2018
Kudretullah Sercan

on numara bir film

13-10-2018
Öktemer Günizli

@Mustafa Bakkil Adil kullanım kotasını aşıyor kullandığımız internetler ve hız düşüyor bazen sebebi bu maalesef.

14-10-2018
Uluşan Gökçebel

Bilgin sende olmasan yılbaşında izleyecek bir şeyimiz yok. iyi ki varsın mutlu yıllar

15-10-2018
Bakanay Çavdar

Turks and Cacaos adalarınına sadece tarihte bir vakit ugramısız, bizle pek ilgileri yok aslında

16-10-2018
Tümkoç Eylül

izlenebilir…mükemmel degil….

18-10-2018
Erentürk İlsever

gerçekten çok güzel bir film emegı gecen herkese teşşekkür ederim

19-10-2018
Adanan Aşan

film fena değil izlenebilir

20-10-2018
Elyasa Muhazim

Süper bir film 1.filme kıyasla süper olmuş sonu süper bitti.10 üzerinden 9-8

22-10-2018
Cuci Ölçüm

Bu polislerden her şey çıkıyor.

24-10-2018
Ali Başkut

işin içinde örümcek yazısı bıle varsa izleyeceksin kaldı ki bu örümceğin adam. harika bir film yakışır Peter Parker’e on numara

25-10-2018
Erkuş Sener

hala şoktayım.. sinirim bozuldu

26-10-2018
Ertunca Hasbek

admin sende harikasın sinemasına gittim ve bir kaç gün sonra tekrar izlemek isterim diye düşündüm ve net e düşmesi zaman alıçagından dolayı üzüldüm ve bir baktım buradaymıs.bide bu site harika belirli bir kac film sitelerimden biri

27-10-2018
Behre Fazli

Bu filmde rol alan bebek gelecekte bu iyrenc sahneleri gorduyunde ne yapacak acaba?

29-10-2018
Başbuğ Buyrukalp

Kesinlikle tavsiye ederim. komikti

01-11-2018
Güli Makhaddin

Aksiyon severler için güzel bir film. Ben pek aksiyon sevmesem de En İyi 50’de olduğu için izledim. Görüntü çok güzel. Dinozorlar gerçek gibi değil resmen gerçekti.

07-11-2018
Atahan Başdemir

Türk iş adamının isteği üzerine sırp mafyanın kızları kandırıp işkence ile ağırlıklı bir film çekmesini konu alan bir film. Böyle pis filmlerdede Türkleri koymasalar şaşırırım

08-11-2018
Üçer Felât

Son haftalarda çıkan filmler berbattı ama bu izlenir bir film olmuş uzun zamandır bir filme olumlu yorum yapıyorum gerilin sevenler için çok güzel bir film

10-11-2018
Korucu Ödül

iki bin dört ve yahutta iki bin beşte izlemiştim bu filmi çok zamndan beri arıyodum bu filmi tekrar izlemek için bu güne kısmetmiş muhteşem bir film bilgin emeğine sağlık kardeşim

14-11-2018
Atabey Aytunga

çok çok çok güzel bayıldım

16-11-2018
Bağdaş Biran

gene farkını ortaya koydun bilgin

18-11-2018
Yaşartürk Buruktekin

nakres 38 goriler şahinler büyük diyorsun filmi iyi izlememişsin anladım kadarıyla başında diyorlar zaten dünyadaki hayvanlar evrim geçirmiş diye biz aynı dünyada yaşamıyoruz adı üzerinde bilim kurgu filmi sonuçta

19-11-2018
Karaduman Mahsut

Bir film tamamen hayal urunude olsa insan mantık arıyor. kayıp atlantis yıllarca deniz altına batıp geri çıkmış hiçbişi olmadan. ama nedense kahramanlarımız ordayken denizin altına batmıyoda paramparça oluyo:) madem denize batışı böyleydi bu adanın. binlerce yıldır nasıl o binalar orda kaldı.(ada yeryüzüne geri çıktıgında o hayvanlar orda nasıl oluşmuş hiç sormuyorum bile:) ayrıca the rock’un(Dwayne Johnson) oyunculugu çok yapmacık. haa izlenmezmi tabiki izlenir. ama çokta beklenti içinde olmayın:)

20-11-2018
Sağlamer Sunal

üstad muhteşemsin güzel film..

24-11-2018
Özbilge Durutekin

guzel film herkese tavsiye ederim izleyin cok guzel

28-11-2018
Kani Köktan

bu film için 5.5 yetersiz bir puan. gayet eğlenceli ve güzel bir film.

29-11-2018
Başel Dalgıç

çok güzel bir film şiddetle tavsiye ederim

02-12-2018
Günğör Mashar

Tek Part Olaydı iyiydi

07-12-2018
Meral Omurtak

Filmin konusu bayagı farklı ve güzel.

08-12-2018
Yabalak Balhan

Filme yorum yapmayı unuttum.Film bence güzel izlenebilir.

10-12-2018
Tamkoç Tuğkan

senaryo ve kurgu cok iyi , güzel bir film

14-12-2018
Küçük Noman

Film güzel ama İstanbul yönünden işleyişi olmamış.
Zaten adamlar Türkiye’de film çekiyorlarsa iyi bir nedeni ya da sevdikleri için değil.
Her ülke ajanının kol gezip istediğini nasıl yaptığının göstergesi bu film.
Araba olayına da çok takılmayın araç parçalamak için eski araçları kullandıklarını düşünüyorum. Adam zaten Amerika’da Toyotaya binerken Türkiye’de(taksi olan bir Mercedes)Mercedes kullanıyor. Benim kafam kadınlarımızın hepsi kara çarşaflı gibi göstermelerinde kaldı.

16-12-2018
Afak Alhan

Bence gercekten mukemmel olmus

17-12-2018
Kayar Orgünalp

filii izlemedimm ama sitee harikaa admınnn böylee birr sitee yokk gercekdenn donmadann izlebildigimm tekk sitee yinee teşkrler admın

19-12-2018
Ny Seyid

SÜPER FLİM SONUNDA SANIRSAM 3 CÜNCÜSÜ ÇIKACAK MİŞ GİBİ BİTİRMİŞLER 10 ÜZERİNDEN 9 1 PU ANIDA ARADA ÇIKAN REKLAMLAR İÇİN KESTİM

20-12-2018
Teköz Süruri

@Bünyamın açıklamayı okumanda fayda var

22-12-2018
Yeşil Kınık

harika bifilm kesinlikle izleyin

23-12-2018
Başdemir Buyrukata

Valla mükemmel

25-12-2018
Göcek Mevdut

Filmdeki 900 küsür yorumun 850 si saçmalıktan ibaret diyor
saçma filme ne demelerini bekleyebilirsiniz ki

27-12-2018
Kocaman Niyaz

jacop la beraber olsa keske jacop hıc vaz gecmıyo ben olsam cokdan sılmısdım bellayı artık :D:D

28-12-2018
Korçan Odyak

yorumları okudum filmi izlemeden yazıyorum.canK’nın yorumu dikkatimi çekti.bende pek çok amerikan filmiyle ilgili bunu düşünürüm.subliminal olarak ne kadar güçlü ne kadar insancıl nasıl gelişmiş olduklarını faşizan bir bakışla bize inceden inceye yedirirler.bu genel düşünceden sonra filmi izlemeye geçiyorum.

02-01-2019
Abbas Akbilge

vallaa çok güzel bende bu çizgi filmin fanıyım ve admin nolur bu monster high skool shorts unuda paylaşırsan sevinirim.

05-01-2019
Nail Şahzat

güzel

07-01-2019
Bilhan Çalapverdi

Serinin diğer filmlerinide izledim en güzeli bu olmuş tam anlamıyla bir efsane…

10-01-2019
Kocabey Akozan

bu gelmiş geçmiş en güzel en çekici animasyon 2 kere ağladım GERÇEKTEN İZLEYİN PİŞMAN OLMASSINIZ. Bu çok güzel bir film ÇOOOOK GÜZEL bence seçtiğiniz filmleri bırakın bunu izleyin süper ötesi

12-01-2019
Tuğaltan Volkan

kötü bir film izlemeyin

14-01-2019
Özçelik Ertim

1 yildır bunu bekliyodum beklediğime değdi

17-01-2019
Özsan Talaykut

filmin sonunu anlamayan arkadaşlar son kareyi durdurun ve insanlara bakın bakalım benim yakaladığım şeyi sizde fark edicekmisiniz

20-01-2019
Nasim Seithan

Korku ve gerilimi gerçek kesit gibi çok iyi hissettiriyor

22-01-2019
Kirmen Selışık

Aşık oldum filme

23-01-2019
Mertullah Ragayip

böyle bir kardeşin olması ne kadar güzel on üzerinden on

27-01-2019
Ataman Başkaynak

ben gayet beğendim , kısa sürüyor zaten aman kaybı falan değil iki bu konu ancak böyle anlatılır

29-01-2019
Tüze Uygun

filmi baştan sona izledim bu kadar film izledim böyle basit çekilmiş amatörce işlenmiş bi halta benzemeyen film. seslendirmesi çok kötü, hadi onu geçtim film gerçekten bomboş hiç birşey yok gerilim yapmaya çalışmışlar ama çok çok basit olmuş izlemeye değmez

02-02-2019
Kipkurt Bekirhan

yahya iyi oku belliki Hiristyansın… Kuran-ı Kerim ındıkten sonra İNCİLİN DEVRİ BİTTİ! nasılki incil İndiginde TEVRATIN DEVRİ bittiği gibi… TEVRAT indiginde ZEBURUN devri bittigi gibi… ŞİMDİ SANA ŞUNU SÖYLEMELİ; – BöyLece ALLAH İnkârLarından DoLayı İsraiLoğuLLarının KaLpLerini MühürLedi. Çünkü OnLar SözLerini ÇiğnemişLerdi. Çünkü OnLar ErdemLi MERYEM’e Korkunç İftiraLar AttıLar. OnLar MERYEM’in OğLu İSA’yı ALLAH’ın ELçisini ÖLdürdükLerini SöyLediLer…

02-02-2019
Sebahattin Tamar

Düzelttim.

05-02-2019
Güvenç Erksun

film çok iyi değildi zaten ama kız adama bacağın nasıl diye sordu ya, filmin bittiği an oydu. Bu kadar ucuz oyunculuk mu olur be…

06-02-2019
Günder Ersezer

şimdi gerçekmiydi ?

07-02-2019
Teber Gökçeer

Bence gayette güzel bir film. Ama biraz daha iyi olabilirdi. Puanım vasattan yana.

13-02-2019
Erim Kermen

yorumunuzu dinliyorum ve izliyorum… inşallah guzeldir.

14-02-2019
Nasıf Özakay

yanlız film de 2 inci partın sonu ve 3 üncü partın başında tek göz ve piramit var yani illiminiuti

16-02-2019
Özsoy Ağmur

güzeldi teşekkürler

19-02-2019
Kıyan Nazif

filmin konusunun hatalı olmasının yanında bu tarz filmlerde gördüğüm en büyük terbiyesizlik peygamberlerimizin simasını rol gereğide olsa göstermeleridir. Bütün peygamberler kutsaldır nasılki hz. muhammed peygamberimizin resminin yapılmasını bir hakeret olarak gördüğümüz gibi diğer nebi ve resulleri de aynı ve kutsal görürüz. yani birini diğerinden ayırt etmeyiz.

23-02-2019
Fereç Erginsoy

7.8 az olmuş. 10 vereydiniz

23-02-2019
Nurbolat Servan

sonra ortaya kucuk kucuk wanpırcıkler cıkıcak KUCUK BELLA KKUCUK EDWARD D:

24-02-2019
Göğüş Göğüş

yoklukta izlenebilebilir 10/5

07-03-2019
Ece İldem

film kesinlikle hiç bir dinle bağdaşmayan bir film o açıdan zaten filme yorum yapılmaz film bu belgesel değil. film kalitesine gelirsek ağır ilerleyen, konunun zayıf olduğu, sahne geçişlerinde kopmaların yaşandığı, aksiyonu ve savaş sahnelerinin zayıflığı hatta yokluğu, izledikten sonra iyi diyen arkadaşların şakacı şirin olduğunu düşündüren bir film.

08-03-2019
Dilder Hasib

oldukça güzel bir film…

09-03-2019
Gülek Öktemer

İzledim en güzel 10 film arasaına giren bir film izlemenizi şiddetle tavsiye ederim asla pişman olmassınız

10-03-2019
Şayip Yamin

BİR FİLM ANCAK BUKADAR SAÇMA OLUR

13-03-2019
Abdiş Bekan

20 dk izleyip konuyu çözemeyip bıraktım …

16-03-2019
Numan Savtekin

Bilgin teşekküler

18-03-2019
Kuddus Ertürk

müthiş

20-03-2019
Acar Aktuğ

Yorumlara bakarak izledim ve beğenmedim sıkıcı bi filmdi atlayarak izledim falan filan. Keyfiniz bilir ama izlemeyin bence

25-03-2019
Mevlüd Recepali

ALEMİN DERDİ BİZ OLMUŞUZ DEMEKKİ ZAMANINDA ÇOK KOYMUŞUZ!!!

29-03-2019
Çeri Derin

bu filmde amir khanın acıları ve bu acılarıyla birlikte hayata bakış açısı anlatılıyor

31-03-2019
Artemiz Efraim

Filimler çok güzel teşekurler..

05-04-2019
Tercan Uzman

yorumlayıcı bir film..fordun ne kadar hırsız oldugunu anlatıyor

06-04-2019
Abdulfettah Berktuğ

Bu filme kesinlikle zaman kaybı… iğrençliğin dibi…

11-04-2019
Ant Beycan

gerçekten umduğumdan çok üstün bir film sinemalara gelirse recep ivediği geçer bu film.

19-04-2019
Süerdem Nurersin

çok güzel bi dizi

24-04-2019
Aydemir Bayrubay

@Barış Sildiklerim hariç kaç kişi donuyor diyor? 720p izlemek ister ancak bu bizim altyapımız’dan ziyade onların altyapı yani internetinin hızlı olması lazım değilmi ben 1080p de atarım ancak bir sürü küfür yerim donuyor geç açılıyor vs.. diye

26-04-2019
Yurtkuran Koçbörü

Film çok güzel ya kesinlikle daha fazla İmdb puanını hakediyo.

26-04-2019
Durdali Helim

ben bu kadar saçma bu kadar kasan kılişe yani şuan inanın anlatamıyorum bu kadar olur berbat ötesi amerikan saçması bir film

01-05-2019
Uğursan Ceben

Muhteşem bir film hayatımda hiç izlemedim bukadarını diyen insan yoktur herhalde

02-05-2019
Şahdar Ulutaş

türkçe dublajı var admin sana zahmet ekleyiver ben izledim ffi severlerde izlesin

04-05-2019
Keyhan Öngay

Arkadaşlar çorum versyonumu ona göre izliycem de ?

06-05-2019
Uluöz Egecan

tşk admın

08-05-2019
Başaran Ezaettin

Siyaseti çok biliyorsunuz ya herşeye siyaseti karıştırın erdemin yorumu neden onaylıyorsunuz admin ? erdem gibilerin soyu krsun inş.

14-05-2019
İlgazi Özarda

film dehşetül vahşet güzel ben çok beğendim 10 üzerinden 10 u hakediyor… tşkler admin

19-05-2019
Rebi Dülge

bilgin kardeşim emegine sağlık tek kelimeyle harika bir film salosın

20-05-2019
Mail Oksalmış

tek kelimeyle MÜ-KEM-MEL !

24-05-2019
Okşak Sezginbaş

çevirisi ço kötüydü ara ara çevrilmemişti

25-05-2019
Dönü Dönü

Harika bir film

31-05-2019
Eshat Sayit

Eğlenceli ve keyifli bir film.Her yaştan izleyiciye hitap eden hoş bir yapım

02-06-2019
Atanur Başman

Filmi begenmedim. Komik bir film izlemeye gelmistim ama gülümsetmedi bile ://

04-06-2019
Oğuztüzün Önür

iki senedir bu sitenin takipcisi olmama ragmen hic yorum yapma geregi duymamıştım ama bu filmden sonra anladım ki buyuk bi tesekkürü hak ediyorsun sen ve siten mükemmelsiniz film harikaydı teşekkürler bilgin kardeş

05-06-2019
Hüsref Muhuttin

izlemeye değer film

12-06-2019
Sevik İhlâs

başlarkan 10-20 saniye ingilizce sonrası türkçe

15-06-2019
Başay Burkay

fragmandaki şarkının adı saol awolnatıon

19-06-2019
Arkan Borakan

ilk 20 dakikayı izleyin lütfen, lütfen diyorum.. böyle bir oyunculuk görmedimm eminim sizlerde görmemişsinizdir, o anlamlı diyalogları hiç unutmayacağım,

20-06-2019
Kartekin Miraç

arkadaşlar ingilizler bu filmde sade müslümanları değil vatanımıza yapılmaya çalışan hakarate göre verin buna sessiz kalmayın vatanını seven tepkilerini dile getirsin

25-06-2019

En çok izlenenler

Geç Anlayanlar – Slow Learners 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1012 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.9 /10

Kategori: Romantik

Aşk Ve Gurur – Love and Honor 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1013 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.7 /10

Kategori: Savaş

Diana – 2013 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1014 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.3 /10

Kategori: Romantik

En Soğuk Yolculuk – Napapiirin sankarit 2010 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1026 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.9 /10

Kategori: Romantik

Aşk Mektupları – Letters to Juliet 2010 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1027 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.3 /10

Kategori: Romantik

Romantik kategorisinde son eklenenler