Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Çıda Erksan

əla

25-02-2018
Sezim Yeğiner

Film güzel arkadaşlar izleyin bazı gerizekalılar 10 dk izledim dayanamadım falan yazmış asitma aldanmayın zaten bi filmi ilk 10 dk. ile değerlendiren bi adamın zekasını tartışmaya gerek yok filmin tamamını izlemedikten sonra ne anlıcan ki neye yorum yapıcan git face de youtube de kısa komik video izle yada cizgi film falan bu film aşar senin kapasiteni bu arada admin sanada Teşekkürler site için bi kaç haftadır her gece 2 3 film izliyorum siteden böylesi mütevazı reklamlarla baymayan güzel bi site emeğine sağlık

26-02-2018
Durmuşali Hibe

sonu çok duygusaldı ama kötü bir son oldu babası kendini ve tronu yok eti sadece oğlu için =(

28-02-2018
İhsan Kılıçbay

Kendi film sitem var ama hala senden izliyorum filmler bilgin =) Güzel film tavsiye ederim.

01-03-2018
Dayanç Hudavent

superdi ya cok guzel filmdi teşekkürler bilgin

02-03-2018
Mesüt Rayat

Film hakikaten güzeldi tavsiye edebilirim iyi seyirler…

03-03-2018
Açıkel Alaçam

filmin türkçe dublajının çıkmasını bekledim.Artık dayanamayacağım izlicem

04-03-2018
Nacil Önal

Çok güzel bir filmdi. bazı ksısımlarda gözlerim yaşardı. animasyonlarda çok başarılı. herkeze tavsiye ederim..

05-03-2018
Ragıp Sencan

Ellerinize sağlık çok güzeldi film yani daha doğrusu ben beğendim.gayet iyi karşıladı beklentilerimi..bol bol gerilim var

06-03-2018
Özütok Ahdettin

Yoksullukla boğuşan bir halkın özgürlükle, ülkelerindeki yozlaşmaya ve adaletsizliğe başkaldırısıyla sonuçlanan, anlamlı güzel bir film…Senarist ve yönetmenleri kutluyor, sitenize teşekkürler ediyorum..

07-03-2018
Şahruh Tayman

çok güzel bi film mutlaka izleyin

08-03-2018
Sertaç Tunçhan

disney channel da sonuncusunu vermediler sonu çok komikmiş 3. izleyişim ve hiç sıkılmadım normal filmlerde 3. izleyişinden sonra müzik taraflarını geçerdim ama müzikler harika zaren bridgit ile adam’ı görünce filmin harika olacağını tahmin etmiştim

09-03-2018
Girginkoç Ergül

elinize sağlık, muhteşem bir film.

10-03-2018
Tutuk İsmailhakki

Gerçekten müthiş bir yapım. Hoca sağolsun bütün dünyayı bir trene sıkıştırarak gözlerimizin önüne sermiş. Kurgusunun harikalığı ise başka bir konu. Proleterlerin vahşiliği ve gelecek umudu, burjuvazinin umarsızlığı ve sistemi devam ettirme çabaları, devletin kolluk kuvvetlerinin açık faşizmi, kapitalistlerin miskinliği ve tüm sistemi kendi isteklerine göre tasarlamaları… Eğitim ile topluma nasıl sistem propagandası yapıldığını dahi anlatmış. Hepsi tam olarak yerinde ve tadında. Daha önce de böyle yapımlarla karşılaşmıştık ama bu film diğerleri gibi romantik değil, tam anlamıyla realist.

11-03-2018
Yazgı Çender

good job bilgin..good boy, good fish

12-03-2018
Ğanim Kutret

neden yorum yapamıyorum

15-03-2018
Özmen Tuğsel

çok güzel bir film

16-03-2018
Cabir Akıneri

izlemeyin uzak durun

18-03-2018
Azadi Bilsay

@iso Bak senin yorumun’da film hakkında değil şimdi bunu onaylamasam bana sitem ediceksin bir çok arkadaş bu durumda tamam belki sen sitem etmeye bilirsin ama bazıları çok ciddiye alıyor nedense.

21-03-2018
Böke Üçel

adaletin olması gerçek ten var olduğu anlamına gelmez miş demek ki ! gerçek bi Amerikan filmi

23-03-2018
Bitek Mecdi

sana katılıyorum bora izlediğim en iyi bilimkurgu filmleri arasına girer.

26-03-2018
Nevcivan Sartık

tek kelimeyle harika izlerken ara bile vermedim alman ölmese iyiydi ama on mumara film !!!

27-03-2018
Meşhur Sirmen

@halil Bize her yer ”Filmifullizle”

29-03-2018
Nezih Züheyr

Film bitti die kapatmayın Sonu süper .

30-03-2018
Ğarip Nuritdin

hadi lan ordan repliğini sürekli içinizden tekrarlamak kaydıyla izleyebileceğiniz,izlenirliği olan fakat etkilenilmemesi ve asla inanılmaması gereken bir film

01-04-2018
Fuad Nurbolat

BU KADAR BERBAT BİR FİLM OLAMAZ.SIRF KÜFÜR.İÇERİK YOK.10 ÜZERİNDEN 1 BİLE ETMEZ.

03-04-2018
Kibar Özbay

sonunda gölgesi yok derken neyi kastetti??? :D:D:D:

04-04-2018
Erünal Karayağız

güzel değil düşük bütçeli bi film ve türkçe dublajı çok kötü 70 li yıllardan kalma sanki

05-04-2018
Mert Sezgen

tamam yüzbaşı Sean Fentress ın bedeninde yeni bir hayat buluyor trendeki diğer insanlarda yaşıyor benim anlamadığım kısım Sean Fentress ın kendi ruhu nerede trende patlama olmadığına ve bu tarih öğretmeni diğerleri gibi ölmediğine göre ruhu nerede?

06-04-2018
Neyzen Şengül

çok beğendim..sıkılmadan izlenebilecek bir film…paylaşım için teşekkürler..

07-04-2018
Özveren Tongur

Zaman kaybı denmez ama izlenilmemeside bir kayıp değil 1 yıldız alır benden

10-04-2018
Duru Erenuluğ

BERBAT diyenler için şunu söylüyorum:
-Film güzeldi. Bu filmin kukla olmaları dışında neyini beğenmediniz
anlamadım. Ama kendi fikriniz ona karışamam.

16-04-2018
Vâkıf Mükrimin

erol bizi rus diskosuna götür #tek çare erol

18-04-2018
Öveç İdi

çok güzel sanırım bunun yapımcıları ölü gelini yapmış ölü gelin çok güzel o da animasyon

19-04-2018
Doğaç Mihail

Çok Güzel Bi Fim serisini tam 5 kere izledim hemde hiç bıkmadım

20-04-2018
Mihsin Revaha

İnsanların çok kolay öldüğü, abartılı tavırlar ve gerçeklikten uzak silahlı çatışmalar içeren kalitesiz bir film.

23-04-2018
Söğüt Dursunali

İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM GÜZEL BİR FİLM.

27-04-2018
Evşen Nefi

bu gibi yapıtlara bayılıyorum

02-05-2018
Börübey Tecimen

Ben liseliyim öncelikle lise oldugum içinde sıkıcı filme gelemiyorum aksiyon adrenalin gerlim lazım

05-05-2018
Onay Saffet

mutlaka izlenmeli.,

08-05-2018
Yaser Bulunç

emeğine sağlık

10-05-2018
Tuğlu Özsözlü

çok iyi bi film

11-05-2018
Hakan Okayer

Harika, çok anlamlı bir film… Tavsiye * 10

14-05-2018
Özarda Şefaattin

ON NUMARA BES YILDIZ BIR FILM TAVSIYE EDILECEK NADIR FILMLERDEN BIRI HATTA BASTA GELENLERDEN .

15-05-2018
Boztepe Uç

Arkadaşlar film çok enteresan ben defalarca izledim mükemmel ama depresyonik film sevenlere göre..tarzı çok farklı..

16-05-2018
Civanşir Durak

mükemmel bir filmdi izenmeyi hakediyor. teşekkürler admin

17-05-2018
Yazık Denlisoy

güzeldi

18-05-2018
Reyis Temim

Bilgin, Godfather 3 ü sitene yüklermisin sitenden çok memnunum bu filmide songwayfilms kalitesiyle izlemek istiyorum. İnan bana siteni gördükten sonra başka sitelerden film izlemek içimden gelmez oldu.

19-05-2018
Ceyhun Okgüçlü

bence harika bir film ve kesinlikle zaman kaybı değil sonuna kadar izlemeden karar vermeyin

20-05-2018
Farabi Arhan

güzel film izlemenizi tavsiye ederim zaman kaybı değil.

21-05-2018
Önaydın Şahruh

Muhteşem bir film
Herkezin izlemesini tavsiye ederim
Bir kere izledim dayanamadım 3-4 kere daha izledim
Okadar güzel
Bide bu filmi yapan herkezin eline sağlık
Herkeze Teşekür Ediyorum

22-05-2018
Tecen Üçkök

hayatımda bu kadar kötü bir film izlemedim.bu adamın filmler ini severim ama en kötüsü bu olmuş

23-05-2018
Çapar Günsav

bu film hiç bitmeseydi keşkee:( ya da Ron,Hermonie ve Harry’nin çocuklarının büyüyüşlerini ve maceralarını seyretsek ne kadar güzel olur

24-05-2018
Tuğrul Ebutalip

7 kez izledim bilgisayar bozuldu tabletten izliyorum

25-05-2018
Alacan Barik

10/0

27-05-2018
Köksoy Cafet

ya bu filmi sevmeyen varsa yaşamasın ölsün ben bu yaşıma kadar binlerce film izledim , ve bu film en iyilerinden hem macera hem aksiyon ve komedi nin en iyi şekilde buluştuğu film budur !.

29-05-2018
Taşdöven Yay

bilgin kardeş filmler donuyor bendemi bi sorun var filmlerdemi.

30-05-2018
Karabörü Arıhan

Ben filmi beğenmedim. İlk başlarda ilgimi çekti ama sonunu bağlayamamışlar. Sıkıcı bir film olmuş.

31-05-2018
Kortay Sehhar

hayatımda izLediğim en güseL fiLmLer hanesine ismini aLtın harfLerLe yazdırdı mükemmeL ötesi bi fiLm dicek başka bişi buLamıyorum zaten hugh jackman’ın oynadı hangi fiLm kötü ki

01-06-2018
Mansur Mansur

film güzel ama sonu anlamsız bittiyor ve cok kısa bir film

04-06-2018
Akel Anlı

korkutucu degil ama izlenebilecek bir film
adam bunu hangi kafayla yazmıs merak ettim dogrusu:)

06-06-2018
Oğuzorhan Seyitahmet

Bana 11 yaşındayken ”hagwarts” mektubu geldi, d,yen arkadaş daha adını yazmayı beceremiyorsun konuşma bence !

07-06-2018
Celâsun İlçi

çok güzel bir film herkase tavsiye ederim

09-06-2018
Sırat Tansel

soluksuz tırnak yedim

12-06-2018
Göksal İnalcık

orta halli birfilim

14-06-2018
Akif Akif

inanmıyorum en sonunda kim cıktı zengin

15-06-2018
Ünay Sebih

İMDB 7.1 Puhaha

18-06-2018

En çok izlenenler

Ayrılık Sanatı – The Break Up Artist 2009 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1007 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.7 /10

Kategori: Romantik

Aşk Adası – Love Wrecked (Türkçe Dublaj) İzle

Türkçe Dublaj - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.7 /10

Kategori: Romantik

Altın Çiçeğin Laneti – Curse of the Golden Flower 2006 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1011 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.6 /10

Kategori: Romantik

Londra Bulvarı – London Boulevard Film izle

Türkçe Dublaj - 1013 kez izlendi

IMDB Puanı: 4.1 /10

Kategori: Suç

Adderall Günlükleri – The Adderall Diaries 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1016 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.2 /10

Kategori: Suç

Romantik kategorisinde son eklenenler