Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Alaner Aşan

her gün çıkan yüzlerce filmin altında yer alan onca yourumdan bir tanesi bile filme sanatsal eleştiri yapmadan iğrenç .ok gibi izlenmez zaman kaybı şeklinde yorumlar bende mi sorun diye seviğim bir filmin yorumlarına bakıyorum aynı yorumlar burda da var acaba siz bu yorumları yapanlar bize izletmyorsunuz da siz neden izliyorsunuz.lütfen adam akıllı yorumlar yapın her filmin izlenebilitesi vardır .direk kestirip işe yaramaz 2 saatım boşa gitti asla izlemeyin şeklinde ki saçma yorumları da filmin altında yayınlamayın lütfen!!!!!!!!!!!bu arada o kadar film arasından izlenecek bi film izleyin hiç bişey kaybetmiyceksiniz yorumların aksine

25-02-2018
Akgündüz Arat

Robert Redford oynuyor diye izledim fakat oyunculuğunu göremedim filmde. Erkek oyuncu dalında Altın Ahududu Ödülüne aday gösterilebilir.

26-02-2018
Alptekin Aybars

bılgın kardes super sıten var. guzel fıllmler koyuyorsun bıde eskı klasık fılımler koyarsan cok sevınırım.

28-02-2018
Afacan Algün

çok yavaş yüklenen ama güzel bir film

01-03-2018
Emrah Kadrihan

bende herkes gıbı film i seyrettım bu kadar uzun olmasına karşın sıkılmak bır yana bu kadar duygusal ve hareketlı hemde mukemmel hem konusu hemde oyuncuları on numara bir film herkesın emeğine sağlık

03-03-2018
Derinöz Yurdusev

inanılmaz ,harika ,hiç düşünmeden izleyin

04-03-2018
Tunay Beytöre

bu puanı veren ne içiyor acaba yazık valla yazık sakın uzak durun

06-03-2018
Akçasu Aykaç

film güzeldi ama bazı sahneler çok abartılı buldum yinede izlenir beğendim

07-03-2018
Alkaş Atasevin

izlediğim en iyi aşk filmiydi.

08-03-2018
Akver Coşkan

ben örümcek adam 1 fılmının yapımcısı olsam telif hakkı davası acardım

09-03-2018
Barbaros Bozdoğan

boş vakitte izlenebilir cok dolu dolu bir film değil

10-03-2018
Bünyami Kutsi

vay be 10 senelik serüven sona erdi, sinemeada izledim , doyamadım

12-03-2018
Özönder Fer

Gazel çok güzelsin canım
ve şarkılar harika
Şimşek sen naptın yavrum

16-03-2018
Delice Özçın

bazı efektleri kötü uçuş ve kurt gibi onun duşında dövüş sahneleri falan iyi izlenebilir güzel film bizim türklerde şöyle yapsa güzel BORDOBERELİ filmi

21-03-2018
İren Öztiner

yorum yapmasını bilmeyenleri dikkate almayın.kesinlikle izlenmesi gereken bir film.çok beğendik.

23-03-2018
Uma Yılma

film süper ellerinize saglık

26-03-2018
Sakıp Sakıp

kesinlikle izlediğim en iyi 20 filmden biri anlaya bilene en iyi film kesinlikle izleyin ayrıca bu sitede film yayınlamakta emeği olan arkadaşlara tşk

27-03-2018
Otakçı Salcan

ya kafayımı yedin sen yunus bunun neresi kötü bana göre iii kardesler sizi bilmem sizin animasyon sevkinize kalmısmısey he bide bilgi tesekkür flim yüklemeye devam flim 10numara 5yıldız:)

30-03-2018
Oğuzkan Sencan

11 numara film olmuş siteye çokkk thankyou.

03-04-2018
Necabet Akören

Mutlaka izleyin yani kırk yılda bir oluyor zaten iyi bir korku filmi kaçırmayın,müthiş gerilim var!

08-04-2018
Nesij Zeydin

Allaha Onceden İnanan Biri Olarak Vede İnananlara Duydugum Saygıyı Korumak Amaclı Cadı Hz.lerine Ufak Bir Nasihatta Bulunucam :Allahın Acımadıgı Bir Kimse Var Diye Dusunuyosan Sen Allaha İnanmıyorsun Ve İmtihanda Kalıyorsun Yardıma Muhtaca Yardım ETmek Senın İnandıgın Dinin En Buyuk Nimeti Ve Sen Bunu Tam Anlamıyla İnkar Ediyosun Ve Butun Bunları İzledigin Bir Filme MEdyada Soylenenlere Vb. İle Kanat Getiriyosun Ben Senin Afrikada Dogmus Olmanı Ve Yaptıgın Su Yorumu Baska Birinin Yapmasını Ve Senın Bunu Birgun Görmeni İsterdim İşte Ozaman İnsan Olurdun Saygılarla…

09-04-2018
Sevkan Tanış

Filim 10 numara teşekkürler http://www.songwayfilms.com

10-04-2018
Bulgucan Dağ

film guzel degil diyenlere bakmayin FILM IZLENMEYE DEGER boyle guzel filmlerin orjinalini alamiyarak katkida bulunamadigima uzuluyorum admin tesklrrr

11-04-2018
Bozkurt Necdet

bence guzeldi vovv super diyemessiniz! ama izlemeye deger

16-04-2018
Tunçalp Yalap

halikuladeydi çok beğendim tavsiye ederim şarkılarda güzeldi ayrıca zaten çoğu animasyon filmleri az çok severim

22-04-2018
Radim Suleyman

eğlenceli bir film tavsiye ederim…emeği geçen herkese teşekkürler

23-04-2018
Özge Titizer

Film çok maliyetli süper bir şey fragmanı izleyin.

24-04-2018
Muhyi Attila

kesinlikle harika

25-04-2018
Hüsametdin Sadulla

Hayatım boyunca izlediğim en anlamlı film diyebilirim.. Kesinlikle herkes anlayarak izlemeli.

27-04-2018
Yarluk Börü

gerçekten güzel bir film

02-05-2018
Ayaltın Cansun

izlemeyin ya valla boşa bence. atlatarak filmi izledim ve film berbattı bence. hele ki 3. part kesinlikle iğrenç. artık batılılar Artık konu bulamadılar bunlara başladılar.

05-05-2018
N˜zamett˜n Abdülbaki

çok güzel bir film izlemenizi tavsiye ederim.site yönetimi teşekşürler

06-05-2018
Asim Egecan

bu sitene gelmem diyen kişi zaten bu siteye gelen biri değil arkadaşlar amamcı siteyi kötülemeye çalışan dengesizin biri
bilgin kardeşin yapmış olduğı çalışmaları çekemeyen ve onun çalışmalarına zarar verecek herkezin karşısındayız yürü be bilgin kim tutar seni bakma sen böle saçma sapan konuşan kişilere sen işini bilirsin bilgin

09-05-2018
Çeltik Denker

Film güzel izlenir. Bu arada bilgi olsun diye söylüyorum. Bu pompacılar şehrinde en yaygın şey i…. Bunların i..ten dolayı azaba uğradıklarına inanılır.

11-05-2018
Özbaydar Sartık

Bilgin adamın canına okumussun be sen gercekten bütün filimleri çevirsen çok iyi olucak

12-05-2018
Mengi Vefki

FILM GUZEL

14-05-2018
Alıcı Atamer

Öncelikle yanlış anlaşılma olmasın bilinen bi paradoksu yönetmen gayet güzel şekilde uyarlamış filmi çok beğendim

15-05-2018
Resulhan Sıdar

10 uzernden on

16-05-2018
Yunis Ağca

idare eder

19-05-2018
Bilik Özokçu

Daha 2. dakika dolmadan “hassssssss……..in ulan” diyerek kapattım.Bu avrupalıların yaşadığı resmen eziklik.

24-05-2018
Afif Ali

Güney Koreyi gerçekten kutlamak gerek. Helal olsun. Hava Kuvvetleri pilotlarının heyecan dolu yaşantısını şiir gibi anlatıyor. Çok güzel ve oldukça etkileyici bi film. Bence 10 üzerinden 9..

25-05-2018
Oganer Secahat

serinin en iyisi olmus süpeeer…

26-05-2018
Tekinsoy Öniz

sosyal içeriği oldukça yoğun gerilimi de tatmin edici derecede olan başarılı bir filmdi.. kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim…

31-05-2018
Demirsoy Toydemir

arkadaşlar film güzel izlemenizi tavsiye ederim konusu çok farklı bi konu değil benzerleri var ama bence izlemelisiniz iyi seyirler

05-06-2018
Koşuktekin Selvi

Klasik amerikan filmi, çocuklar için güzel sayılabilir

08-06-2018
Saltık Tayboğa

Süper bir film gerçekten teşekkürler admin….

09-06-2018
Cezlân Okgüçlü

güzel film ağladım resmen..

15-06-2018
Attilla Huzuri

Filmi sinemada izledim biraz karışık gelebilir ama dikkatli izleyin çok güzel bir yapıt.Bu yorumu okuyorsan dostum bırak okumayı filmi izlemeye başla.Son olarak Sonmi çok tatlı ya sonmi miydi neydi

20-06-2018
Tacdin Atabey

eline sağlık bilge sayende bir kaç kişi daha bilinçlenmiş oldu sanırım

21-06-2018
İdikurt Erten

@mehmet Arkadaşlar Film silinmişti tekrar yükledim. Tüm partlar sorunsuz açılıyor tek yapmanız gereken çerezlerinizi silmek tarayacı çerezleri. TÜM PARTLARI ŞUAN KONTROL ETTİM VE AÇILIYOR.

24-06-2018
Sübitay Taşkent

arkadaşlar çok güzel film izleyin bence 10/8

25-06-2018
Güçeren Erdener

süper…

27-06-2018
Haktan Karaçelik

Arkadaşlar belgeseli sonuna kadar izleyin, cast yayınlanınca sol tarafta çok hoş kareler var

28-06-2018
Çakıl Gülkan

edwırt seni ve bella yı çok çok çok seviyorum şafak vakti çok güzel bir flim harika

30-06-2018
Kocabey Arıl

Başlarda ki hayvan katliamı sahnelerinden ve bundan alaycı bir tavırla bahsedilmesinden dolayı bende ağır şekilde negatif etki yarattı,Filmin açıklama bölümünde bundan bahsedilmemesi ayrıca anlamsız.Sadece izlediğim kısmına yorumum şudur ; Doğa her canlın evidir,insan hariç ! Kalan kısmı için de karşılıklı muhteşemleşebilirsiniz.

01-07-2018
Keleştimur Rekin

eline saglık teşekkürler..

05-07-2018
Erkul Kökel

yani tom & jery izlesem daha çok zevk alırdım

07-07-2018
Ushan Koçubey

filmin sonunda 10 dk boyunca agladım tek kelime ile mükemmel

14-07-2018
Muteber Elçi

Film süper tr duplaj gelsin öyle izlicem eline sağlık admin.

15-07-2018
Ortunç Gündüz

filmi bitirdim ve tekrar yazıyorum. bu kadar umutsuz sıkıcı bi film olamaz. uzadıkça uzuyor bunaldımmm

20-07-2018
Mahsum Oliver

Ciddi bir zaman kaybı. Bunu zaten filme başlarken dahi anlayabiliyoruz. Bu tür filmlerin türçe dublajlarıda kötü oluyor., böylece film vasatken daha da vasat bir hal almış oluyor.

23-07-2018
Tanyel Türksan

Filmi 3 kez izlemistim bundan once orjinal halinde altyazili olarak… konusunu dusunmek bile duygulandiriyor, yaptiginiz cevirmede filmin icine etmissiniz. Duygu his hic bir sey yok sebebi filmin tum seslerini kapatip kendi cevirmenizi koymaniz. Yapmasaydiniz da ben bu gece aileme guzel bir film izlettirseydim rezil olmsaydim tam bir fiyasko. Naçizane tavsiyem hic bir filme ceviri yapmayin bu sekilde! Kesinlikle 10 uzerinden degerlendiremiyorum bile 3 saatimi ve aile fertlerimin gecesini mahvettiginiz icin sizi tebrik ediyorum!!!!!!!!!!!

24-07-2018
Alişah Başsoy

Arkadaş nasıl yabanilik bu. sanki bilgin evine stüdyo kurmuş seslendirme yapıyor. 2 satır yazı okumaktan aciz misiniz ?
Birde bilgin evin oğluymuş gibi ne sipariş veriyorsunuz onu da anlamadım. Yorumları okuyayım diyorum okuyunca asabım bozuluyor …

25-07-2018
Rüstem Uyguner

mükemmel bir film

26-07-2018
Baykam Cansunay

film romantik , ve çok dokunaklı ,
savaş filmleri seve bir bayan için iyi bir seçim olabilir

27-07-2018
Firathan Kurban

ilk 10 a girecek bi film

30-07-2018
Dirlik Günver

Film Harika

31-07-2018
Tatarhan Ulubay

şiddetle öneriyorum çok güzel bi film kesinlikle izleyiniz

04-08-2018
Koç Firdevsi

paul walker ölmemişmiydi

07-08-2018
Uluşahin Yıldıraner

Sürükleyici bir film ancak daha iyi olabilirdi izlenibilir 7/10

08-08-2018
Turğut Aksöğüt

HulaguhaN ada ilk bulundugunda yerliler fese benzeyen sapka taniyomus feste turk sapkasi ordan turks gelmis dostum

11-08-2018
Budun Tecimer

Ben bu filmi başka sandım robert pattinsonun oynadığı sandım filim berbat siz aytiyetten beni unutma yazıp izleyin süper.

16-08-2018
Tuğrulhan Saba

beyni olduguna inanan izlesin asabiyetin fayda ve zararları süper işlenmiş tebrik ediyorum senaristini.

23-08-2018
Erdemalp Günşıray

Güzel bir film.
Bu siteyi kendime yakın bulup, filmleri buradan izlemeye çalışıyorum efendim.

25-08-2018
Oğurata Radi

Mükemmel. izleyin pişman olmayacaksınız.

26-08-2018
Göçer İzzet

ya par pard verşen bılgı kardeş izlemiyor douyo

28-08-2018
Cantez Dinçalp

vakit kaybı çok saçma bir film.

31-08-2018
Gökşin Öztimur

“Bilirkişi” adlı arkadaşım aynen düşüncemi yazmış. Ben de yorumlara bakıp izledim: son 15-20 dk ya kadar vasat altıydı hatta. sonu güzel bağlamışlar gerçekten. Bana sorarsanız 6,5 veririm en fazla. İzlenir mi izlenir. Seçim sizin

08-09-2018
Dorukkurt Hikmettin

izlenmesi gerek harika bir film bence teşekkürler…

10-09-2018
Kök Kök

bu filmi cok seveceksiniz değişik bi konu işlenmiş

15-09-2018
Erkış Kıner

harika bir film di çokk beğendim

23-09-2018
Verdî Gökşen

Tek Kelimeyle Mükemmel Gizem adrenalin veee hepsinin karıımı Nefeslerinizi Tutarak izlemek zorunda kalacağınız için bol oksijenli bir Ortamda Seyretmenizi Tavsiye ederim Teşekkürler Bilgin Böylesine Mükemmel Bir filmi İzlememize Sebep Olduğun İçin İyiki Varsın

24-09-2018
Cantürk Dinçalp

saçma ve zaman kaybı…

03-10-2018
Halâskâr Mahser

bence “Turnuva” fliminden alıntı yapmıslar ama turnuva filmi buna bin çeker

04-10-2018
Budun Tecimen

çok güzel

05-10-2018
Dilge Ekener

bilgin filmlerde bi sorun mu var çalıştıramadım çoğunu?

10-10-2018
Mümin Abdulcelal

Film gerçekten ilgi çekiciydi. Teşekkürler Bilgin

13-10-2018
Alcan Ataç

@büşraa bazen 1. partlar gelemeye biliyor 2-3 partık tıklayıp daha sonra 1. partı açmayı deneyin düzelir.

15-10-2018
H. Şöhrat

Tek kelimeyle ***HariKa***

16-10-2018
Çağ Çağ

harbi bu filme kötü diyenlerde film kültürü namına bişe yok bu filme kötü diyosanız gidin haftalık dizileri felan izleyin onlar sizi paklar :)tek kelimeyle mükemmel yaa kleimeler kifayetsiz kalır bence

18-10-2018
Müminhan Saltukalp

slm arkadaşlar süper film sitesi 3yildir kulanıyorum çokmem nunum atyazı kaldırsa süper olur

19-10-2018
Sidika Abdülhakim

klasik bir okul filmi, sevdim ama 2.kez izlemem

20-10-2018
Müslim Abdulgafur

efekler iyi olmuş

27-10-2018
Sevgün Üzeyir

YUH YA MALZEME İYİ HERŞEY TAMAM YA BUKADAR KÖTÜ OYUNCULUK OLAMAZ SİNİRDEN CILDIRDIM ,SENERYO NE KADAR GÜZEL OLSADA OYUNCU VE YÖNETMEN 10 ZERİNDEN 4

29-10-2018
Ersoy Sevener

Bu nedi ala.Dehsettiye. Milan arsenal

30-10-2018
Sargin Adamış

Ya arkadaşlar her filmin ayrı bir kitlesi vardir. Gelmişsiniz burda film çok kötü yeeaaa diye dert yanıyorsunuz. O zaman film size hitap etmiyordur.
10 yaşındaki çocuga hitap ediyor bu film. Sen gelmişsin 30 yaşına kazık kadar olmuşsun hala öğrenememişsin.

04-11-2018
Kaner Koytak

mukemmel

05-11-2018
Zeyyat Erseç

Rocky filminin hemen hemen aynı versiyonuydu,en güzel yeri son 20 dk sı..

12-11-2018
Hamet Mesdan

İzLenilmesi gerekecek bi flim muhteşem olmuş, flimin son sahneleri mükemmel teşekkürler

14-11-2018
Çağla Edgübay

Admin tskler ama film beş para etmez neresi harika bu filmin artık yorumlara bakmadan izleyeceği filmleri

15-11-2018
Tibet Gökçül

Efsaneydi. Duygulandım.

18-11-2018
Türkyilmaz Sabur

Uzun süredir bu siteden film izlerim ilk defa mesaj atıyorum…

20-11-2018
Beker Uçbeyi

çok sıkıcıydı

28-11-2018
Bilgi Özerinç

SELMA – hanım, aç kalmak söz konusu olunca insanlar bile birbirlerini öldürüyorlar..ama filmdeki öldürmek konusu insanlara karşı bir düşmanlık varmış gibi vurgulanıyor. hayvan düşmanlık nedir ne bilsin… harneyse.. anlıyorum seni sonuçta bilim kurgu diyorsun. ama mantıklı bilim kurgu olması lazım. bilim kurgu die saçmalamanın alemi yok bence..

30-11-2018
Mennan Sadık

Wall-E Film gerçekten grafik kalitesi olsun animasyon kalitesi olsun yada seslendirme olsun her açıdan güzel bir film 10 üzerinden 8,7 verilebilecek bir film yorumlara bakarak film izliyorsanız bence izleyin …

05-12-2018
Ertün Merttürk

1 senedir bu siteden filim izliyorum gercekten guzel site yapmıssın bilgin emeğine salık

07-12-2018
Akarsel Ayanç

Film çok güzel aksiyon fazla yok.Chan filmlerinde dram yüklü olmaması lazım gözümüz aksiyon görmek dövüş sahnelerini görmek istiyor.Canım ”GEÇMİŞİN İNTİKAMI”nı izlemek istedi izlemeyenlere tavsiye ederin.

14-12-2018
Bayık Canseven

süper bi film teşekrler bilgin

15-12-2018
Işik Sayit

film çok güzel bilgin reis başak böle film varsa eklede izleyek reis

19-12-2018
Kaplan Okaner

ailece izleyebilirsiniz.

29-12-2018
Cait Mahşuk

ÇOK GÜZELDİ BENCE HALA ETKİSİNDEYİM YORUMLARA BAKMADAN İZLEYİN çok güzel

30-12-2018
Nurtekin Müfit

bu filme kötü diyen kesinlikle izleyin derim ben. belli bağzi arkadaşlar filmi izlemeden yorum yaziyor.

07-01-2019
Dalyan Fahri

ÇOK GÜZEL

15-01-2019
Akpınar Arınık

Teşekkürler Bilgin her zamanki gibi, güzel bir X-Men filmiydi..

16-01-2019
Ömercan Sidar

fena değil eh işte

22-01-2019
Sunel Yetim

yorumlara bakdım herkez guzel ve eglenceli dıyor bi izleyim bakalım nasılmış :)))

24-01-2019
Altav Aydar

Lanet olsun sana =D

28-01-2019
Kay Oral

güzel film.paylaşım için teşekkürler

03-02-2019
Tapduk Budun

Film müthiş herkes izlesin tavsiye ederim ama 2.si cabuk çıksa izlemek için sabırsızlıkla bekliyorum.

06-02-2019
Uğurtay Çeber

Alacakaranlık kitaplarını okumuş olan arkadaşlar sizce göçebeninde filmi çıkar mı yada yapılmalı mı ne düşünüyorsunuz?

08-02-2019
Abdulhaşim Beytüllah

FENA DEĞİL İZLENEBİLİR

09-02-2019
Benisan Feran

beyler tek kelıme ıle harıka bır fılm emegı gecen herkese tskler…

10-02-2019
Mecit Tunçdemir

hiç güzel değildi uykum geldi saçma bir sonu var tavsiye etmem

14-02-2019
Çağlayan Efrasiyap

filmde tek bir boşluk bile yoktu. her saniyesi ayrı guzeldi. izlediğim en iyi filmlerden.duygu yuklu ve heyecanlı..

15-02-2019
Müslüm İclal

Tuhaf bir film. Surekli bir yerde ipler kopacak buyuk birsey olacak gibi dusunuyorsunuz. Heyecanlandiran sahneler olsada o kopmayi bir turlu yasayamiyorsunuz. Ama tuhaftir izlemeyi de birakmiyorsunuz. Konuyla ve ya senaryo ile ilgili soyleyeceklerim bunlar. Ama parca parca alt konulara baktigimizda verdigi birtakim mesajlar mevcut. İzleyin bakalim.

20-02-2019
Özbilen Erseç

ya gerçekten vakit kaybı hadi sonunda bişey olur diyosun oda yok

22-02-2019
Elmar Huryeddin

süper film olmuş ya:)))) koptum

26-02-2019
Esiner Sönmez

Sakın filmin ilk 3-5 dakikasına aldanmayın o kısmı bir çocuğun hayal dünyası,film gerçekten çok müthiş savaş sahneleri mükemmel ayrıca bir annenin çocuğu için neler yapabileceğini göreceksiniz.
10/9

28-02-2019
Umuralp Yola

filmi izlemeden puan vermişler sakın izlemeyin

04-03-2019
Kayatürk Murtaza

Hayatımda izledigim en iyi filmdi herkezın ızlemesını tavsıye ederım.

04-03-2019
Zahi Ahıska

izlediğim en güzel filmlerden biriydi.teşekkürler…

05-03-2019
Önemli Tengir

Paylaşımız için teşekkürler. En sevdiğim filmler arasındadır. sizden bir ricam olucak bunun gibi güzel filmleri lütfen altyazılı olarak yükleyin. Türkçe çeviri filmi gerçekten berbat hale getirmiştir.

08-03-2019
Yılmazok Gümberk

Bazlıları filmin konusunu hala kavrayamamış. Öncelikle filmi sonuna kadar izleyin çünkü asıl olaylar düğümler filmin sonunda çözülüyor.

08-03-2019
Özarı Sarıca

Film İlginç Filmi Meraktan Sonuma Kadar İzliyorsun Tam Filmin Konusunu Çözdüm Film Bitti

10-03-2019
Düzey Ergül

izlediğim istila filmleri arasında en vasatlarıdan…sesler karakterlere hiç uymamışş..ama site söyleyecek sözüm yok harika..

14-03-2019
Alataş Aşkan

Film gerçektende mükemmel herşey yolunda gidiyor biraz gülümsüyorsunuz sonu insanı derinden etkiliyor çok güzel bir hikaye gerçekten şiddetle tavsiye ederim.

16-03-2019
Elitez Elitez

o vıcdansızla beraber cekmıstık bız bunu benım ısmım gecmedı fılmde ama tum senaryo bana aıt o vıcdansıza soyledım paramıda vermedi …

16-03-2019
Tuğberk Akpolat

@xibalbaa hocam klavyene sağlık. son zamanlarda yorumlar kısmına bile nadir iner olmuştum artık.şu “ilk yorum benden” saçmalığı yüzünden. yorum okumaktan soğuttular beni. ayıp birşey ya. boş boş konuşuyolar sadece

20-03-2019
Işılar Ömürcan

Şu gerizekalı eleman sürekli araya girip sitesinin tanıtımını yapmasa ne iyi olurdu. Türkçe dublajın içine etmiş. Sanki filmi babası çekti de sitesinin tanıtımını yaparken dublajı kesiyor.

21-03-2019
Cem Kılıçel

filme bak çaydemle

22-03-2019
Akalp Alpdoğan

Harika olmuş, çok keyif alarak izledim

23-03-2019
Şuayip Abdüssettar

anlayana guzel bir film … yeterki seyret

25-03-2019
Selmi Ülküsel

Tom Hardy varsa izlenir güzel filme benziyor admin teşekkürler eline sağlık

27-03-2019
İlseven Özmert

berbat

28-03-2019
Songun Toköz

TEŞEKKÜRLER ADMİN ARKADAŞ GÜZEL FİLM EN ÇOK ARADIGIM ÖZELLİGİ BU SİTEDE BULDUM EKRAN KARARTMASI VE GENİŞ İZLEME SEÇENEGİ HARİKA ÇOK SAGOL.

01-04-2019
Yurtman Koçubey

Gerçekten çok güzel bir film on numara beş yıldız

02-04-2019
Selahatdin Ağaner

ILK BOLUMU SUPERDI . BU O KADARDA OLMAMIS

02-04-2019
Abdulmennan Fürkan

Filmin önceden izlemiştim ama tekrar izlemeye değer.Ejderha dövmeli kız demiştim bilgin bey hatırladınızmı.İSVEÇ yapım değil lütfen AMERİKAN yapımı.Sizi sıkmıyorumdur inşallah…İlginize teşekkürler.

05-04-2019
Hattat Karluk

güzel filimdi
bence seyredin

06-04-2019
İlyas Nevsal

güzel film sonu şaşırtı

07-04-2019
Revhi Akkın

OKUMA OKUMA HEMEN İZLE

08-04-2019
Baytimur Gençtan

süper bir film izlemek isteyenlere tavsiye ederim

17-04-2019
Mertay Mertay

site sahibi elmi degisdi(kaca aldin abi). eskisahibin adi bilgindi site takipcisi olarak sana ulu_bilge yada konfuscuz demek isderim…

18-04-2019
Hasbek Melikhan

çok çok güzel ben 11 yasındayım annemle izledim oda çok beğendi (:

24-04-2019
Maciej Şeyva

bu film çok güzel ve bu filmi anlamak için önce kitabını okumak lazım ben tavsiye ederim:)

26-04-2019
Dona Hayrunnas

filim süper ötesiii bi film şiddetle tavsiye ederimmmm tşkrler bilgin dostum

27-04-2019
Akhan Akhan

çok güzel bir film filmde bir şeyden ders anlatıyor

28-04-2019
Aşur Hüsametdin

tarantino bu, zenciden kovboy yapar en hızlısından

29-04-2019
İlkutlu Ulun

FILMIN SONU KOTUYDU SAÇMA OLMUS GUZEL OLMAMIS AMA FLM SONA KADAR GUZELDI

30-04-2019
Yıldır Ögetürk

film tek kelime ile rezalet. star wars’a Obiwan’a, Windu’ya Yoda’a ve Darth Vader’a saygımdan filmi kapamadım sonuna kadar izledim ama rezalet.

02-05-2019
Abdülazim Akbulut

Film mükemmeldi sonunda ingilizce devam etti ama anlamaya çalıştım

04-05-2019
Ayataç Baykara

Çok güzel bir filmdi…

11-05-2019
Semender Ferruh

Abi 10 numara genclik filmi önerilir kesinlikle bakın

14-05-2019
Şahinhan Taykoç

Film harika izleyin tavsiye ederim

15-05-2019
Erek Işıner

harikaydı. filme adapte olmadan verilen mesajı anlamak çok zor. biraz zeka meelesi :))

17-05-2019
Fevzettin Koblay

bazı filmler gerçekten saçma ola biliyor ama bu film değil hani başka bihavası var animasyon gerçek karışımı değişik ve güzel geldi bana

20-05-2019
Selkan Tanal

harika ötesi

25-05-2019
Cafer Fahir

DIE ANTWOORD kimse bilmiyor mu bu grubu ya I fınk u freeky i her yerde duyuyoruz aslında adamlar super tam bi sıra dışı tarzları var müzikte başarılılar tamam da filmleri de ayrı bi güzel olmuş herkese tavsiye izleyin

26-05-2019
Ertüre Sezin

hakkatten, film için harcanan paraya yazık, kısaca film TRAŞ. YARINDAN SONRA FİLMİNİN YAN SANAYİSİ

01-06-2019
Temircan Utkan

konu kul kedisi tadinda, ben begendim

02-06-2019
Durukan Göktulga

Hiç yorum yapmam kimse etkilenmesin diye ama etkilenin arkadaşlar harcanan para kadar saçma bir film olmuş. Çok fazla hint filmi izlrim. Bu adamın Drishyam filmini izleyin yeter o fim gerçekten süper. Bu film ise berbat.

13-06-2019
Eren İlerigün

film superdi

20-06-2019
Işilay Mütalip

Gayet güzel film.

25-06-2019

En çok izlenenler

Çizgi Ötesi – Flatliners 2017 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.0 /10

Kategori: Korku

Sığınak 2 – Outpost Black Sun 2012 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1006 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.0 /10

Kategori: Korku

Koca Ayak – Willow Creek 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1006 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.1 /10

Kategori: Korku

Kristen 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1007 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.5 /10

Kategori: Korku

Korku kategorisinde son eklenenler