Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Aysevin Berran

okadar muhteşem değil ama güzel beyler..çocuk 16 yaşında aşkı için dağları delmediği kaldı

25-02-2018
Dalayer Eşraf

Hayatımda izlediğim en ama en güzel filmlerden biri muhteşem yüzyılda gerçekler bu kadar anlatılmıyor.Dönemden haberdar olmak isteyenler bu filmi izlemiler muhteşem yüzyılı değil.Muhteşem yüzyıl sadece Hürrem Sultan ve onun saçmalıklarından ibaret.

26-02-2018
Sarp Teoman

filmin her anını sıkılmadan izledim.Drama çok güzel işlenmiş.izlediğim en iyi filmlerden biri.Ayrıca aamir khan filmlerin hem yönetmenliğini yapıyor hem de başrollerini oynuyor.Hintli bir müslüman oluşu da filmlerine ayrı bir zevk katıyor.Paylaşım için ve emeği geçen herkese teşekkür ederim.

28-02-2018
Benal Civanmert

Arkadaslar ilk kez bir film hakkinda yorum yapiyorum hic dusunmeden izleyin…

01-03-2018
Nail Önkal

bu filmin bu sitede işi yok kardeşim

02-03-2018
Yalgın Binnur

lütfen izlemeyin lütfen diyorum…

03-03-2018
Konuray Konuray

arkadaşlar nasıl mükemmel diyorsunuz anlayamadım..bu filme güzel diyenlerin hepsi görsel efekt izleyicisi..görsel efekt dışında herşey berbat..film konusu izleyici hiç sarmıyor yapmacık kalmış..sanırım amerikan donanmasını göstermeye çalışmışlar..

04-03-2018
Ortan Taştan

intikamm…

05-03-2018
Hakverdi Karadağ

Altyazı süper
-Kadir İnanaır modundan çık

06-03-2018
Üz Fahrullah

böyle bir sinemanın bitmesine üzüldüm

07-03-2018
Pirahmet Sugat

Film güzel İzLe
Ayrıca Şu yorum yapan arkadaslar tarihi yorum yapmayın güzel weya değil ne bu bütün ailevi fertlerini anlatır gibi yorum yapanlar

08-03-2018
Çığal Hamaset

KATILIYORUM GERÇEKTEN FİLMİ AÇIKLAMAYALIM

09-03-2018
Urbeyi Erdil

Daha once iki kere izlemiştim üçüncü kerede izlenir surukleyici ve heycanli.emeginize saglık arkadaslar on numara siteniz var bes senelerdir
Takipcinizim.

10-03-2018
Uçma Yaşar

Film çok ağır ilerliyor. Yer yer sıkılıyorsun.Sonu fena sayılmaz.

11-03-2018
Ratip Sevkan

Bence Günün Filmi olmayı hakketmeyen bir film ama zamanınız bolsa seyredilebilir…

12-03-2018
Arkış Boran

bilgin emeğine sağlık güzel film

16-03-2018
Emirali Hüsnüer

güzel..

18-03-2018
Hıdır Erşen

SERbest piyasa ekonomisine geçmişken zabıtaya ne gerek.olum ekomi okuluna gedin. ben osmandoğanbindokuz8iki .şeirdışınaçekin polisizabıtayıjandarmayıhalksiksindiyemi şehrin ortasına koduz. zabıtayızaten belli serbest ekonomi diye tek kişiye düşürüp şehrin dışına kodunuzs hergün serbest ekonomi piyasası geçerli diye telofonda talımatını veriyo.gardeaşı öürün fiyatın denetlen dedikö onlar getmiş serbest piyasa ekonomisinin geçerli olduğu ö bölgelerde özer kurumları rejkabete kalkıştırmış.küçük işletmeciyi zatenh çilesi yetiyo sokak ortasında satıyo. kaldırmış kendisiyle ilgisi olamyan diğer aynı sekterdewki kurumu korumaya kalkmış. özer kurum ya lan.sokakta yemek satan zaten çilesi yertiyo. lokantada satanı neye senne ilgisi yokken korudun.koçum ürün fiyatını denetle. sattığıyla fiyat uygunmu.olmadı sattığını tek tek say. başka işni yok tek görev verdim. ürünün fiyatı dediği değeri ediyomu. başka sokaktakiazaten zayıf.zayıfken sen niye rekqabet ettiği kurum özerkken sen devletin gibi ürünü sana sokakta getireni cezalandıyon. polise gelinnce amına soktum herke sizden sağlıklı.civalandınızsilah elinize geçince asslan gibi göründünüz .çönüzeiki liralık adisyon yerine ondokuz liralık açtın. oda yetmiyo sağlığını kaybetincesağlık ortalamasına soktun milleti.lan zaten senin dışın orda oturun.görevin.olayı zbta geçmek.gerekli olayla ilgili deli korumaya almak.olaydaki gözlemi yazıp savcıya ulaştırmak. ee zatan olay olmuş şeirde ne arıyon -. . ben çağırım şehir dına gidyonuz lan.jandarmanın yetki alanı şehirdışı.afrikatayyibin evdeki lösemi bulaştıran çocuk yüzünden lösemi olmayalım diye çalışmayı bırakmış.açlığa mahkum olmuş.yüz kadar faal fethullahçı öğretmenyakıp süüleyman demirali görev başına getirin. dersane geliriyle yiyecek alınak jandarma zabıta ayva toplama gidecek. toplanan ayva gönderilecek. ayva karın doyuruyor

19-03-2018
Özbilek Özbilek

mükemmel,ben böyle aşkların olduğuna halen inanıyorum:)

21-03-2018
Abdülcabbar Altınkılıç

süper bi filim çok güzel bence bella ile edvırd birbirileriyle çok ama çok yakışıyorlar keşke bu filim değilde bi dizi olsa idi her hafta izlerdik süper olurdu

23-03-2018
Kâmuran Oğanverdi

Benim anlamadığım nokta şu:Nuh’un iki torunu da kız değil mi?

26-03-2018
Acarbey Arsoy

çok güzel… insana yaşama enerjisi veren bir senaryo..
izleyin,özellikle de işsiz,parasız,çaresiz hisseden insanlar,her zaman bir yol vardır…

27-03-2018
Gümeç Erdölek

uzun zamandır bu kadar berbat bir film seyretmemiştim.kurgu sıfır senaryo berbat sahneler içler acısı.

30-03-2018
Akyurt Barçak

helal be bilgin çoktandır bekliyordum teşekkürler..

01-04-2018
Hasrettin Meydin

bir filme iğrenç diyenler ne anlatmak istediğini biri bana söylüyebilirmi? ben iğrenç kelimesinden yenilip içilen ve çok kötü hatta kurtlanmış gibi birşeyler anlıyorum. siz iğrenç diyenler sizler filmleri yiyip içiyormusunuz?.. eğer bu filmi eleştiri ise hiç değil. lütfen biraz daha ciddiyet ve tutarlı olmak herzaman iz bırakır.. sevgiler.

04-04-2018
Ebet Çelikten

fena film değil 105 film

05-04-2018
Hızlıer Özerkin

bu filme diyecek söz yazmakla bitmez süperdi ben hayatımda böle güzel flim izlememiştim gözlerimi kırpmadan izlediğimi hatırlamıyorum emeği geçen herkesin ellerine sağlık (bu hittit flimleri nasılmış ki nalamadım vallah … )

07-04-2018
Akdur Anıl

guzel bir filmdi orta çağ kılıçlı ve efsanevi olaylar. gibi 10/8

10-04-2018
Akkurt Arıhan

Hem agladim hem guldum harikaydi. Mutisti. Kelimelerle ifade edilemez

16-04-2018
Ravent Tacdin

Oooof SUPERDI YHA ARKADAS gercekten yok bole seneryo aglamaktan geberdim cok etkilendim 10 sene boyunca beraberlerdi en az onlar kadar biz de huzunluyuz biz de onlarla buyuduk cunku ah ah bitti…

17-04-2018
Elvin Hüsametdin

muhteşem mutlaka izleyin

20-04-2018
Tümerkan Mecdi

film televizyonda izlenebilcek sıradan film.. konuda hatalar var. kurtlarla ilgili oldugu için seyrettim ama kurt göremiyosunuz..:) 10/4

23-04-2018
Gürgan Özali

Çok iyi bir bilim kurgu filmi izlemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum.

25-04-2018
Orgun Önsoy

olum rock oleybe roki

27-04-2018
Çeviköz Dikey

filmin başından sonuna kadar aglayarak izledim cok güzel bir film…

30-04-2018
Kızılpars Kızılpars

ross lynch in tüm filmleri çok güzel oluyor hayatımda izlediğim en güzel film herkese tavsiye ederim

02-05-2018
Selamet Ağın

güzel film!

05-05-2018
Sayınbey Toraman

alacakaranlık,hobbit ve yüzüklerin efendisi serileri seyrettikten sonra hiç bir filmden zevk almadım.bu film de diğerleri gibi sıradan bir film olmuş.sahne geçişleri çok hızlı. will smıth bu konuda çok haklı. orta seviyede bir film olmuş

08-05-2018
Araz Aytok

İZLENMEYE DEĞER, MUTLAKA İZLEYİN .

11-05-2018
Çıngı Dilemre

Yavas ilerliyor evet ama guzel ve izlenilesi. Kaliteli olmus. Benjamin bizim kelime oyunundaki tatli abimize benzemiyor mu ya? (Adi aklima gelmedi)

14-05-2018
Yoma Çinuçin

Cok guzel,tesekkurler.

15-05-2018
Demirpençe Hekim

çok güzel bi film harika

18-05-2018
Alıcı Atamer

Müthiş anlamlı bir film emeği geçen herkese teşekkürler

19-05-2018
Yazar Ecebey

Abi film aksiyonla dolu

21-05-2018
Sevan Tunçtan

bence tam tadında bitmiş film ..hiçte fena değildi ..10 üzerinden 7.5

24-05-2018
Özkut Anilcan

filmin yaratıcı bir zekası ve ona takbiren müthiş bir kurgusu var. filme yer yer aksiyon ve de daha da heyecanlar katılsaydı bi 2. matrix olurdu. tam bir bilim-kurgu ltfen izleyin

27-05-2018
Mevcut Tunçok

BU FİLMİ BEKLİYORDUM. MUHTEŞEM BİR FİLM

28-05-2018
Ayaz Baykor

Güzeldi, aksiyon ile komediyi birleştirince böyle bir şey çıkıyormuş demekki. Jason’ın eski aksiyon filmlerindeki o cool havalara çok güzel göndermeler yapmışlar. Yani absürt bir hal almış ve ayrıca Jason komedide oynayabilirmiş demekki. Farklı bir senaryo olmuş ve karakter çok canlıydı gerçekten.

01-06-2018
Çetmen Gürol

Güzel Film, Emeğinize sağlık

02-06-2018
Ergun Refettin

Güzel film

04-06-2018
Biner Seçkiner

filmi görüyordum sitede ama hiç çekici gelmemişti, yorumlardan sonra izlemeye karar verdim.. ve bence süperdi, kesinlikle herkes izlemeli..

05-06-2018
Bilen Cumhur

İnsanın yüzünde tebessüm bırakan filmleri seviyorum, büyük bir keyifle izledim.

06-06-2018
Tankut Turbay

Hayatimda izledigim en guzel filmdi, şiddetle tavsiye ederim.

08-06-2018
Bolgan Çaydam

eres adam türkiye değil türkler dedi

09-06-2018
Muhammad Sadi

Bayılırım animasyonlara. Teşekkürler.

10-06-2018
İltüze Özşen

Adamımım boyka ya nasılda sevindi süper filmdi teşekkürler bilgin.

14-06-2018
Afşin Alim

guzel

15-06-2018
Hasbek Karatay

Film kötü değil kesinlikle . Zorlama yerler var senaryoda ama hoş görülebilir. 6 puanı hakeder . ayrıca arkadaşa katılıyorum kız kirliyken daha güzeldi
Bir de benim gibi üçüncü partta çalan şarkıyı merak edip arayanlar varsa angela ricci – here to stay imiş adı. itunes’tan başka bir yerde bulamadım.

17-06-2018
Şadettin Yabgu

Oldukça harika bir film izlemenizi tavsiye ederim

18-06-2018
Uguz Tozun

Film yahudileri sucsuzmus gibi göstermeye çalısıyor sadece o zamanlarda yahudilerde sütten çıkmık ak kaşık değil.Kendılerını acındırıyorlar ama filistinli cocuklara yaptıkları ne ? Sevgi mi?

20-06-2018
Candaner Fazlı

güzeldiiii

21-06-2018
Mulla Salahettin

ÇOK TATLI BİR FİLM İZLENİLMESİ GEREKEKN BİR FİLM MUTLAKA İZLEYİN

22-06-2018
Carullah Dinçsan

bence iyi bi film ama ”kurt adam” filminden daha iyi değil.

23-06-2018
Şayan Tekyay

onu o kadar seviyorumki 1 saatimi değil 10 saatimi ayırırım her türlü hrriy

24-06-2018
Ferzi Nesij

Aksiyon dolu güzel film.10 üzerinden 6.75 (tek part vk filmler yarım gösteriyor,düzenleme yeniden yapılmalı) emeğiniz için teşekkürler

25-06-2018
Sener Üngören

son kısımlerda yani son partlarda yemin ediyorum ağladım o kadar çok güzel ki hayatımda ilk defa bir dizi ye ağlıyorum süper yaa

29-06-2018
Uçanok Yaruk

Bu film’e kötü diyene 1 sene film izleyemez cazası var : )

30-06-2018
Muhittin Atilkan

Süper film için teşekkürler bunu bekliyordum.

01-07-2018
Neyzen Şengün

film o kadar korkunç olmasada bence heyecan verici

02-07-2018
Şemistan Zekai

güzel film tavsiye edilir.

04-07-2018
Aybaş Baykurt

çok güzel film emeğine sağlık bilgin kardeş

06-07-2018
Seçkin Medet

seri devam eder izleyin.

07-07-2018
Şar Tekinalp

tamamen sapıklık başka birşey yok mileyin klibine sapık diye laf eden selenatörler buna bişey demezlerr

10-07-2018
Uğurlu Arifcan

Bu tür filmlere bayılıyorum çünkü insanın doğa karşısındaki yaşam mücadelesini çok iyi yansıtıyor.127 saat ve yeni hayat filmleri de bunun gibi etkileyici filmlerdi.

11-07-2018
Erbaşat Günerman

tavsiye etmem zamanınız degerliyse…

12-07-2018
Hıfzullah Kay

Kesinlikle izlenmesi bir film

14-07-2018
Uğural Yavaş

bilgin kardeş emeğine salık on numarasın ama 3. parta sıkıntı bi bakarsan iyi olur

17-07-2018
Erkılıç Duruöz

Allah senden razı olsun admin kaç zamandan beri bekliyodum bunu

19-07-2018
Sayit Yanki

abi yorumlara bakmayın izleyin on numara film

20-07-2018
Tunçay Bilgetürk

filmi muhteşem yapmışlar ama başlarında biraz sıkıldım

23-07-2018
Ersunal Hanbek

bumu sizin Turkce dublajiniz??????????

25-07-2018
Çingiz Dirikök

BİLGİN BEY KARDEŞİM YORUMLARIMI YAYINLAMIYORSUN !!!

26-07-2018
Zaki Orbek

Admin hiçbir sitede senin kadar yorumlara bakılmıyor farkındasın değil mi? Helal olsun diyorum.Filme gelirsek alışılmış filmlerden sıkılmıştık iyi geldi.

28-07-2018
Kızılbörü Dinçerk

bnce harka bi film ben şafak vaktini bile izledim szede tvsıye ederm

30-07-2018
Mertali Radim

GÖRÜNTÜ KALİTESİ BAKIMINDAN İZLİYEBİLİCEGİNİZ GÜZEL BİR FİLM ARKADAŞLAR .

03-08-2018
Keleşhan Müşahit

Daha öncede izlemiştim ve şimdide izledim. ÇOOOOOKKK seviyorum ve Marvel in bütün filmlerini izliyorum.

04-08-2018
Bircan Çankara

Ozdemir baya bir cosmussun gagalari kapatin falan yok reklamlara tiklayin kafa yorun sanirsin dunyayi verdiniz ulan 1000lerce site var hepsi ayni filmi ayni anda veriyor bizim bu siteyi tercih etmemizin sebebi nezih insanlarin olmasi ve bilginin efendi bir admin olmasidir ama gel gelelim senin gibi densizler millete emir verip kendini bir halt sanarsa senin gibilerede cevabi veririz insanlar cahil olabilir sucu siteye atabilir bu demek degilki asagilayacaksin 20 tane yorumdan 2 tanesi kotuyse gormezden gel 20 taneden 10 tanesi kotuyse bir problem olabilir demektir 20 taneden 20 taneside kotuyse bu isi yapamiyorsun anlamina gelir… demem o ki bilgin bu tarz kisiliklerin mesajlarini yayinlamazsan sevinirim bu sayede siteye bos beles adamlar dolusup ego tatmin etmez bu mesajida o arkadasa cvp niyetine yayinlarsan iyi olur…

05-08-2018
Işınbay Nadi

Tam bir Tarantino klassiği.İMDB puanının üzerinde bir film.Son ana kadar senaryonun nasıl oluşacağını düşünemedim bile.İzleyin ve değerlendirin

11-08-2018
Özbir Genç

film çok güzel olmuş filmi izlemeden imdb puanlarına bakıp yorum yapanlar çok aciz insanlar.bilim kurgu severler sakın kaçırmayın bence.

14-08-2018
Güçlükhan Konan

Kesinlikle süper bir film. Kaçırmayın…

15-08-2018

En çok izlenenler

Madagaskar Penguenleri – Penguins of Madagascar 2014 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1009 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.9 /10

Kategori: Animasyon

Kayıp Balık Nemo & Finding Nemo 2003 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 101 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Animasyon

Hırsız Kedi Paris’te – 2010 Türkce Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1010 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.4 /10

Kategori: Animasyon

Animasyon kategorisinde son eklenenler