Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
İlgün Onuk

günümüzde yaşanan olayları konu ediyor etkileyici güzel bir film severek izledim

25-02-2018
Bergün Kelami

Böyla bir film hic izlemedim gercekden cok guzeldi bayildim Amir Khan super bir actor

26-02-2018
Çaydam Gürbaş

bu nedir ya dakkabaşı bip bip bip yayınlıyorsanız adam gibi film yayınlayın film komple biple geçiyor. böyle film izlenir mi sanıyorsunuz ? önüne gelen bilgin şöyle bilgin böyle övmüş durmuş önce bi kendin izle birader filmlerini ondan sonra sitene ekle. bipten başka birşey yok filmde!

28-02-2018
Barsbay Budunal

Şenol Erten olan arkadaş sen aslında bence film izleme ya filmi izlemesini bilmiyorsun yada konuyu kafanda şekillendiriyorsun saçma sapan yorum yapma bir ilaç kullandıgında sorun yok ilaç onu rahatlatıyor ilaç bittiği yer evi aslında ilaçı lavaboya dusurdukden sonra panik atak baslıyor sonra temiizliye baslıyor detayı kaçırmışsın yada kendi beyninde senaryoyu çizmişin izle keyif alırsın soygun biiçinleri 80lerde america öyledi aslında ülkemiz bu tarz soyguncular zaten var :=)

01-03-2018
Gürkay Mehemmed

Tim = louis tomlinson

02-03-2018
Acabay Aral

çok sıkıcıydı…

03-03-2018
Gençalp İlboğa

bilgin kardeşim eline sağlık. çok mükemmel bir siten var ve güncel filmleri çok iyi takip edip yayınlıyorsun başarılarının devamını dilerim.

04-03-2018
Güntan Kanpolat

admin öncelikle ellerine sağlık siteni çok seviyorum her gün takıp ediyorum film çok güzel arkadaşlar herkeze iyi seyirler…

05-03-2018
Günden Ersezen

Bilinen aile draması.. günlük yaşamı sıkıcı ve anlamsız bulan film severler bu filmde kendini bulacaktır. dram sevenler izlesin. diğer kitle hiç girişmesin bile. ayrıca 6.5 fazla. 10/4.5 denilebilir

06-03-2018
Tumen Sabah

10 numara film izleyin

07-03-2018
Işıkay Keleşhan

Çocukluğumun çizgifilmi Sabahları bunu, tom ve jeriyi izlemek için erkenden kalkardım… Hala aynı heyecanla izliyorum. Emeğine sağlık bilgin…

08-03-2018
Ayverdi Bilgihan

Puanına bakarak izledim. Fakat öyle aman aman bi film değildi. Sıradan, heyecansız ve az biraz duygusal hepsi bu.

09-03-2018
Fedakar Kamiren

süper bi filmdi helal olsun

10-03-2018
Server Server

HARİKA BİR FİLM PUAN DÜŞÜK ONA ALDANMAYIN İZLEYİN DERİM İYİ SEYİRLER

12-03-2018
Ataergin Başbay

Lutfen filmleri partli olarak atin baglantimiz agir oldugundan dolayi izliyemiyoruz basarilarinizin devamini bekliyoruz

15-03-2018
Yusuf Abdulcebbar

Lego Filmi Ne Zaman Gelcek

16-03-2018
Sançar Uraza

film vasatın ustünde bence sürükleyiciliği var kolay kolay film beğenmem ama bu sağlam bi film alex de biraz gayret gosterseydi oyuncu olmak için yorumlar %/90 değişirdi ellerine sağlık admin

18-03-2018
Tekalp Yurdaay

Ne ağladım be

20-03-2018
Tamaydın Tuğalp

güzel bri film sonuda saw benzeri işte

21-03-2018
Mirbek Rizvan

agladim cok guzel

22-03-2018
Tanrıkulu Yaltırak

super

23-03-2018
Oksaldı Razi

filmin sonunda o neşeli müziklere rağmen ben neden ağlıyorum anlayamadım..

25-03-2018
Ferih Nevres

filmi daha önce izledim canlı heyecanlı

27-03-2018
Reşik Ürgün

Gerçekten mükemmeldi 10/9 veririm bu filme konusu süper aksiyon bol ve sonu işte budur be diyecek şekilde bitti vede sonda bi hata yapmışlar 80-90 la giden arabanın arkasından atlıyorlardı tuhaf bir mizah ama mükemmeldi film

29-03-2018
Binbay Çambel

cok agladim off süper bi film

30-03-2018
Merdi Mevlût

Bu filim kadar harika ve acıklı bir film görmedim kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum.

31-03-2018
Regaip Sezginay

Suicide Room’a benziyor

01-04-2018
Ferru Kendal

Sürükleyici bir fantastik yapım.Ben beğendim.

04-04-2018
Alaz Başar

Gerçekten çok saçma. Bu aralar müslümanları terörist olarak gösterilmeside manidar. şaçmalık müslümanlara hakaret resmen…

05-04-2018
Alat Aşır

filmin en güzel yeri shape of my heart

07-04-2018
Narter Özak

Harika bir film. Güzel bir yapım. İzlenmeye değer. İzlemek isteyenlere öneririm. Sonu da iyi bağlandı. Daha ne olsun ki?

10-04-2018
Cansunar Dikçam

Film çok güzel, izlenmeye değer.

12-04-2018
Cafet Gökçekalp

Çok vasat. Berbat ötesi bir film. Boş vakitte bile izlenmez! 1 paket çekirdek alıp çitleyin daha iyi.

14-04-2018
Sšheyla Abdürrezzak

bence fena bir flim değildi ama gerilimle alakası yok sadece insanın psikolojisini bozar birazda abartı var

16-04-2018
Alo Dünyamin

arkadaslar sureklı bu sıteden fılm ızlerım ılk kez yorum yapıyorum .Gercekten cok guzel bı fılm kesınlıkle ızlenmeye deger ve hayatımda ılk 3 koyacagım bı fılm sıze tavsıyem ızlemeden cıkmayın .

17-04-2018
Uygar Uygar

hayatımda izlediğim en saçma sapan filmlerden biri…harcadığım zamana yazık oldu..

18-04-2018
Delâl Sıdkı

Güzel giriş iyi sürükleyici derken 40 dakka dan sonra dengesiz ilerleyiş mal ca bir bitiş.

24-04-2018
Aligül Haşem

cok sacma be yaw eklemeye degmezmıs:( hele son muhtesem:D

25-04-2018
Sarıcabay Arkış

filmin verdiği mesaj gerçekten çok güzel ! şu dönemde herkes kendini estetikle değiştirmeye çalışırken bu filmin anlatmak istediği çok anlamlı ve doğru.

26-04-2018
Özhan Özhan

Harika mutlaka izleyin. Gerçek sevgi ve bağlılık

27-04-2018
Duyu İsmet

sherlock holmes tadında 10 numara bir filmdir. Odaklanma sorununuz varsa hiç izlemeyin. Filmin her karesini kaçırmadan izleyebiliyorsanız tadından yenmeyecek bir film.

02-05-2018
Yunis Alkun

sinema severler ; Channing Tatum ‘um vow filmini mutlaka izleyin.

03-05-2018
Alabay Arcan

Adam Sandler oynar da güzel olmaz mı,sonu da güzeldi,zevkle izledim.Zaten izlerken ilerleyen sahneleri tahmin edebiliyorsunuz,izleyici şaşırtmayan bir film

04-05-2018
Akpolat Boğatay

filmin sonu sondurak serisine benzettim kızlar arabayla gderken kaza yapsalar erkeklerınde paraşütü açılmasa tam bi sondurak serisi bi filmin sonu olabilirdi

05-05-2018
Elitaş Elitaş

Beğenmeyenleri alayı nedense komünist !..

06-05-2018
Ardemir Aytunga

filmden anlayan adam için mükemmel bir yapıt. ergenlere göre değil gidin spiderman izleyin

07-05-2018
Teksoy Tin

film çok güzel ama sonunda dediği woltherin filmin sonunda dediği cümle kafamı karıştırdı filmi yarıda kesmişler

09-05-2018
Tuncay Yahşitay

farklı güzel bir film…. timothy gitmeseymiş onlarda kalsaymış daha iyi olurmuş ama …… filmi izle anlarsın ihiii izlenir hacı

11-05-2018
Hatip Karlık

jason statham diyorum bilgin kovboylar ile uzaylılar türkçe dublaj varsa lütfen koyarmısın

12-05-2018
Bayruhan Cefa

3. bölüm 22:20 saniyede arabanın yolda arkasından 3 tane araç geliyordu.ama daha sonra yolda yalnız olduklarını gösteriyor ve yürüyorlar.ıssız yolmuş gibi

13-05-2018
Sadun Soysaltürk

Bu film tam bir hiristiyan progobandası yapıyor ve müslümanları kötülüyor.siyasi bir film. orada neler olduğunu bilenler bilir.

15-05-2018
İvegen Pertev

çok güzel bir film baştan sona sıkılmadan izledim

16-05-2018
Gürsal Özgünalp

HARİKA BİR FİLM. daha önce tv.de dizi olarak izlemiştim birde böyle sindire sindire izlemek bir başka güzel.. uzun zamandır doğru, güzel seneryolu filme rastlamak şans işiydi. emeği geçenlere ve songwayfilms sitesine teşekkürler.. 10/8..

17-05-2018
Baltaş Çınak

süper birşey bunun 2’si varmı acaba?

19-05-2018
Nebi Dumlu

flm harikaydı ed heris faktörü galiba birazda.admin bazı yerlerde kopukluklarmı var tam anlamadım .mesala hapisanden kaçışlarını göstermiyor.veya sibiryadan çıkışlarını.bi kopuklukmu var yoksa oralar gerçektenmş yok

20-05-2018
Akmaner Arıkiz

hadı ama çok güzel

21-05-2018
Babacan Akın

Simdi aileden daha kiymetli birşey olmadigini anladim

22-05-2018
Bulent Kutret

Riddick Hastası olup tişörtüne kadar almış biriyim.
Bu filmi beğenmeyenler bi daha film izlemesin lütfen yada yorum yapmasın milletin hevesini kaçırmasın.
Filmde heyecansız aksiyonsuz 1 saniye yok
bazen ağzınız açık kalacak bazen güleceksiniz esprilere
BAŞYAPIT.. Teşekkürler bilgin adamsın

23-05-2018
Mert Veysel

admının emeğine saygı ama cok saçma bır film izlnemeye değmez…

25-05-2018
Şide Genez

Bayıldım abi ya filme !

26-05-2018
Özyay Sebati

bende bu filmin cd si var süper bi film herkeze öneririm

27-05-2018
Batyr Najeti

Çok güzel bir film.Bunu herkes izlemeli.
Admin filmin bazı yerlerinde ses kesiliyor.

28-05-2018
Berkman Çağakan

okadar guzel değıl tabı +18 olmasa dahada sıkıcı olacaktı

29-05-2018
Ulutürk Eminhan

Oyle konuşuyorsunuz ki sanki açlık oyunları çalıntı degil

30-05-2018
Erdi Erkel

@Sinan, Bluray kalitedeki filmler burada zaten bakınız bu filmlere. Bu film 720 hd rip dir ancak bluray değildir olduğunuda idda etmedim zaten bu filmin blurayı hemen çıkmaz hiç bir filmin çıkmaz çıktığı zaman’da bluray kısmında olur film hd rip farklıdır bluray farklıdır. Bu hd rip çıktı attım zaten vizyon film bluray varda ben mi atmıyorum ? hayır olmadığı için atmıyorum kaliteli filmleri Bluray olarak sunuyorum aşağıda linkleri de var bunlarada HD değil diyemezsin sanırım. bu filminde blurayı 720p çıktığı gün sitede olacaktır. Bu tür kaliteli filmleri muhakak bluray olarak zaten sunuyorum.
http://www.songwayfilms.com/kategori/filmler/bluray-filmler
http://www.songwayfilms.com/dunya-yeni-bir-baslangic-after-earth-2013-turkce-dublaj-izle.html
http://www.songwayfilms.com/maskeli-suvari-the-lone-ranger-2013-turkce-altyazili-izle.html
http://www.songwayfilms.com/yesil-dev-1-hulk-1-2003-turkce-dublaj-izle.html

31-05-2018
Gençağa İlbaş

çok güzel film

03-06-2018
Bingöl Evcimen

Güzel begendim

04-06-2018
Diriner Güntekin

10/10 super film adam bu adam cildirmisss.D

06-06-2018
Görklü Timuröz

çok güzel bir filmdi şiddetle tavsiye ederim.

07-06-2018
İşgüden Mertol

bılgın kardes senden ozur dıleyerek bır rıcam olacak kardes emegıne saglık ama bu sıteye gırıs e bır zeka testı koymanı rıca edıyorum ınsanların once ımel lerını gırıp calısan cınsten olsun ımel gırmeden calısmasın ve yorum yapmak ona baglı olsun ve bır ınsan yorum yaparsa bızler yorumlara bakarak fılm ızlemeye calısan zamanı oylece bol bol olan ınsanlardan olmayan ınsanlar bır fıkır edınsek zeka testı ısteyerek amacım kımseyı yermek ve germek degıl sadece zamandan tasarruf ınsan omrunun ortalaması cok olmayan bu ulkede ınsallah senden cok bırsay ıstememısımdır kardes tesekkur cevabını yıne bu fılmın yorumlarında okumak ısterım zahmet olmazsa

08-06-2018
Çalıkbey Günan

Gercek bir film Ama gercek degil zamanimizda gercek degil YANI . Boyle bir kac film daha izledim s

10-06-2018
Menci Pirhasan

baştan sona bitane av sahnesi yok boşuna zaman kaybı

11-06-2018
Canyurt Gafur

Çok güzel film, tavsiye ederim

13-06-2018
Koçer Firdevsi

harika film teşekkürler…

15-06-2018
Akbet Doğa

Kesinlikle izleyin

18-06-2018
Fazlı Kayatürk

ArKaDşLaR fİlM sÜpErDi aYnI ÖnCeKiSi Gibi

19-06-2018
Kiymaz Serçin

hiç begenmedim çok yavaş eskisi daha güzel

20-06-2018
Beycan Çağlan

super kesınlıkle ızleyınız bılgın kardes tesekkurler

21-06-2018
Denis Haritdin

Düzeltildi..

22-06-2018
Bulgunoyan Dağa

harry potter severek izlediğim bi film ama şuanda öyle bi şansım olmadı. 1. ve2. bölümler sorunlu başlıyor sonra tekrar başa dönüyorum lütfen yardım cı olun düzeltirseniz çok sevineceğim emeğinize sağlık.

23-06-2018
Siyahi Andak

kesinlikle harika gerilim film severler sakın kacırmayın süper

24-06-2018
Göksenin Ongüneş

bu adamlara bu filme hiç gitmemiş sadece onlar var diye sabırla izledim zaman kaybı net bir şekilde

26-06-2018
Kültigin Nuğman

admin paylaşım için teşekkürler

28-06-2018
Ülmen Toktuğ

ON NUMARA FİLM İZLENİR KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM

29-06-2018
Abdülkerim Akdağ

Film tek kelimeyle harıka aga kıza msj atmayı unutmusum fılm boyunca sımdı onunda ugrascaz 1 saat

30-06-2018
Dündaralp Gökyay

Bence cok guzel bir filimdi,omrumde izlediyim en guzel fimlerden biri idi.Gercekten tavisiye ederim izleyin cok beyeniceksiniz.Zaman kaybi diyil.@*RANGO*@

02-07-2018
Kopuz Abdulrazzak

Eski ama güzel bir filmdir.

03-07-2018
Uztav Zati

çok kaliteli bir film mutlaka izlenmeli…:)

04-07-2018
Esentimur Meymun

bu film kötününde kötüsü tamamen zaman kaybı kesinlikle izlemeyinnnn…

05-07-2018
Som Ahet

Bu Film’den Alınacak Ders Bir Uzakdoğuluyu Döveceksen Yada Öldürmək istiyorsan kafasına Vurmayacaksın Çünkü Kafası çok Sağlam Birşey olmaz Kalkar gider birde sana güler.

06-07-2018
İrfat Koçaker

abi ester evladım olsa sevmem. 10 numara film

07-07-2018
Birsel İnce

Bu arada DİĞER ARKADAŞLAR biliyorsunuzki bu site çok güzel ve her zaman güncel… Bu yüzden sitenin ayakta kalması için lütfen sitedeki reklamlara tıklayalım… bilgin kardeşimiz bizlere bu kadar güzel bir site hazırlamış bi zahmet bizlerde destek olalım… FİLMİ İZLERKEN 5 saniyemizi almaz bir tane reklama tıklamak …TEŞEKKÜRLER…

11-07-2018
Arış Boğatimur

Herkesin izlemesini önercegim kusursuz bir film etkisinde kalmamamk elde degil tesekkürler Aamir Khan

14-07-2018
Akburçak Altınışın

film iyi.

16-07-2018
İltekin Özpeker

Film çok güzel . ama alt yazı tam Allah lık hahaha . arkadaş bu benim avrat diye tüberkülozdan ölmüş sevgilisini gösteriyor

19-07-2018
Tokalan Ünkan

Çok güzel bir film.

20-07-2018
Ayverdi Bilgihan

harika sonda çok ağladım her yaş izleyebilir… çok güzel

22-07-2018
Güli Mamo

harıka bır fılım ızlemenızı tavsıye ederım bılgın emeklerın ıcın yurekten tsk edıyorum bırde ufak bır ısteyım var musallat 2 hıc bır yerde bulamıyorum ve cok merak edıyorum yardımcı olabılırsen sevınırım

24-07-2018
İltemiz Özsel

Ben bu filmi ilk olarak sinemada izlemiştim.40 defa daha olsa yine izlerim.Gerçekten çok güzel bir film.Herkese özellikle de çocuklu ailelere önerebileceğim bir film.

25-07-2018
Culduz Ölçün

Bu fimle güzel diyenin film zevkini sorgularım ben insanlar şurda yorumlara bakarak izliyor, Sinemada izlemiştim Arkadaşlarla gelmiş olmasaydım çıkardım filmden neyse genede emeğe teşekkürler

26-07-2018
Yurtsever İlkiz

film güzele benziyo izlicem şimdi fakat bilgin senden Terminatör 5’i bekliyorum nezaman koyabilirsin acaba ?

27-07-2018
Berfin Celâyir

@FatihBey Diğer siteleri bilemem ben o şekilde film atmıyorum ayrıca tarih hiç bir film için vermedim bu sitede senelerdir. Lütfen bu gibi isteklerde bulunmayın kaliteli olarak çıksın film; Çeviri ekibimize filmi veririm 24 saat geçmeden TÜRKİYE’DE ilk olarak burada yerini alır.

28-07-2018
Akdurmuş Anıl

daha ikinci partı izlemeden bıraktım zaman kaybı.

30-07-2018
Nevsal Şenkal

Çok hoşuma gitti ^^

31-07-2018
Ağar Alkın

tek kelime ile MUHTESEM

01-08-2018
Alifer Hasangazi

Bilgin filmlerin hiçbiri açılmıyor bazıları açılıyor 50 sn boyunca donuyor 2saniyede bir yardımcı olurmusun lütfen.

03-08-2018
Mohammad Tuğrulhan

başta biraz sıkıcı olabilir fakat çok ilginç işleyişiyle güzel bir film izlenmesi gereken.

05-08-2018
Mehmetsait Pehlil

Çok beğendim.

08-08-2018
Tefik Karabay

izledikten sonra yorum yapıcam

09-08-2018
Berfin Celâyir

film çok güzel ama madendeki çoçuklar filmi dahada güzel mutlaka izleyin

10-08-2018
Ataöv Başol

sizce hangi film daha iyi 2012 mi yoksa 2012 buzul çağımı

12-08-2018
Emrah Gülşahin

cok guzeldi cok sevdim ama bakin cocuklar ders calismasi gerekio azcik izleyin

13-08-2018
Nevfel Şems

Çok güzel

14-08-2018
Hafir Memetcan

bilgin yine cok sahanesin…

15-08-2018
Evhat Hayrettin

film güzel ama sonu güzel değil daha iyi bitebilirdi

19-08-2018
Delil Messud

Güzel bir film tavsiye ederim.

21-08-2018
Eryetiş Meşru

Film harikaydı nefessiz izledim diğerlerinin aksine hiç sıkıcı olduğunu düşünmüyorum fakat anlamadığım tek şey bu anlatanın kim veya ne olduğu anlayan biri açıklayabilirse sevinirim

23-08-2018
Emran Kadrihan

fimler harika paylaşımlar için çok teşekkür ederim görüntü ve ses kalitesi müthiş ancak, bölüm bölüm olmasa keşke bunula ilgili bir yapılandırma mümkün değil mi? teşekkürler.

25-08-2018
Latifhan Nüset

filmi seyrettikten sonra lütfen filmin basını tekrar seyredin.

26-08-2018
Aydemir Bayruhan

Fena değil 10 üzerinden 6 alır .

29-08-2018
İbadullah Kılavuz

cok güzel bir flim olmus.Ennlerinize saglık.Ders alınacak bir flim.

31-08-2018
Ersav Mançuhan

güzel film admin emeğine sağlık

01-09-2018
Derin Yıldırer

Çok beğendim izlenmeli bence

02-09-2018
Seyfali Tanju

Oyunculuk harika , senaryo harika , senaryoyu işleyen harika kısacası film harika çok büyük bir dram işlenmiş ,bu Filmi izleyin . Bilgin bana böyle bir fırsatı sunduğun için sana Teşekkürler.

04-09-2018
Koray Öztanır

eski bir çizgi filmden alıntıda ama konusu hiç benzememiş:(

05-09-2018
Tayyib Karabay

harika bir film teşekkürler admin

06-09-2018
Sancak Şakar

gerilim filmin başından sonuna kadar gidiyor ilginç bir film

08-09-2018
Selâmi Öğür

dün izLemiştim izlenilcek bir flim.. Yani sıkılcanız bir durum yok tabikide bir flimde basrol ve hanqi kısla birlikte olucaqı en bastan anlasılıo keske bunların üzerinde az calışsalar bizi sasırtsalar :////

09-09-2018
Dalan Hayır

Gerçekten harika diyebilirim vakit geçirmek için ve canı sıkılan izlesin çünkü en iyi gençlik filmleri arasındadır.

10-09-2018
Alnıaçık Ateş

vasat

11-09-2018
Kendal Nejdet

Ya izlemeden yorum atmayın lütfen adam ”Süper bi anime” demiş kardeş animenin anlamını biliyormusun ?

12-09-2018
Alpsoy Baykor

Harika

13-09-2018
Seylân Verim

Cok Guzel 1Film

15-09-2018
Muhip Urun

21 yaşında yetişkin olmama ragmen cocuk filmini çokta eğlenerek izledim cocuk olmak herzaman güzeldir !

16-09-2018
Çelikkanat Erkan

Bilgin kardeşim emeğine sağlık, film gerçekten de çok güzeldi….

17-09-2018
Yediger Öget

Süperrr !

18-09-2018
Şahabettin Aksüyek

Toby e Üzüldüm Kopyası olunca kötü oldu :S

20-09-2018
Veyseddin Adalettin

Ali can arkadaşım yorumuna katılmamak mümkün değil. büyük iskenderler kral arturlar spartalılar vs vs en sonunda Fetih ve FATİH SULTAN MEHMET… Tarihimizde film yapılacak o kadar şanlı insanlar varki yapılan filmlerin hakkını verip daha güzelleri nin yapılması için şevk vermeliyiz yapımcılara. bunuda orjinal dvd alarak sinemada izleyerek yapmalıyız. bilgin sanada anlayışın için tşkrler. 1453 istanbul bizim : )

22-09-2018
Gökbörü Çevik

sorun çözüldü izleyebilirsiniz.

23-09-2018
Oner Gökhun

sakın düşünmeyin aksiyon ful + ful

24-09-2018
Umak Gümberk

Admin çok sağol emeğine sağlık

25-09-2018
Özdurum Fehmi

Ölüm SahneLerinin Mukemmel otesi oLdugu bir FiLm ŞiddetLe Tavsiye Ederim .. Emeğe SağLık

27-09-2018
Onar Sadir

Ayy çok tatlı bir filmdi … Emeğine sağlık sevgili bilgin… Her filmde keşke

28-09-2018
Cansu Feza

usta farklı bi player ile yüklenmiş ve bende calısmıyor.

29-09-2018
Çağlasın Güçlübay

final fantasy nin gerçeğe uyarlaması olmuş animasyonu daha güzel bence

30-09-2018
Kırdarlı Özaltuğ

izlediğim istila filmleri arasında en vasatlarıdan…sesler karakterlere hiç uymamışş..ama site söyleyecek sözüm yok harika..

03-10-2018
Selamettin Ağırtaş

bide demişlerki yorumlara bakmayın izleyin güzel bir film

04-10-2018
Yıldır Gönener

@Şahin Göz 8 mbps internetim var 720p de kesintisiz izliyorum. Bazen bölge bölge yavaşlamalar olması normaldir. Ayrıca net özelliklerinizi bilmiyorum ancak sınırsız net bile kullansanız adil kullanım kotalıysa eğer bahsettiğiniz sorunu yaşarsınız. Düzelecektir.

05-10-2018
Işınkan Kervan

Filmin en sonunda bruce wills in geleceğine öyle bi odaklamışım ki kendimi adam gelmeyince dünyam yıkıldı resmen

06-10-2018
Serener Ünseven

kesinlikle mükemmel

07-10-2018
Aytunca Emran

güzel film

08-10-2018
Uluğ Efrail

Çoook Güzel Bi Film Ama Sonuna Doğru biraz kafanız dağıla bilir mantıklı ve zekası üst seviye olanlar izlesin bence tavsiye bi film daha çok gizem ve gerilimin bi yerde olduğu bi fil diye bilirim doğrusu filmde 1-2 yerde korktum ama filmin hotele girdiği yerden sonunan kadar gerilime girdim
Senorya hakkındada konuşmama gerek yok bence

12-10-2018
Oğuş Ömür

güzel

13-10-2018
Kambay Kortan

Güzel film, efekt zengini boş amerikan filmlerine 5 çeker

14-10-2018
Rekin Tüzemen

Süper Filmdi Hayran kaldım…

15-10-2018
Hata Meyhati

Arkadaşlar dün yazmayı unuttum partlardan birinde türkçe dublaj kesiliyor ama sonra yine tekrar devam ediyor, bilgin kardeşim eğer düzeltebilirsen güzel olur, bence sorun teşkil etmiyor ama insanlar farklı düşünebilirler

16-10-2018
Menduh Şükret

güzel

17-10-2018
Tavlan Yeldan

Film paralel evrende çok ileri bir zamanda yaşayan insanların teknolojisini ve bizimle açtıkları solucan delikleri ile kurduğu irtibatı anlatıyor. Cin v.s. zaten filme göre Arapların onlara verdiği ad, Uzaylılar kısaca insan olduğuna değiniyor.

18-10-2018
Onurcan Şihmus

Fantazi îçerikli masalımsı her yaşa hitap eden aileyle izlenebilecek 3 bölümlük dizi/film.

19-10-2018
Günğör Matem

Animesi ile alakasız…Shingeki No Kyojin daha hoş!

20-10-2018
İlvan Kiçialp

Süper bir film bence izlemeye değer

21-10-2018
Satvet Şimşad

film güzel 10/8

22-10-2018
İbrail Mumtas

bilim kurgu filmlerini seviyorum.neden bilmiyorum ama bu film beni sıktı.sarmadı.

23-10-2018
Köni Benhar

Bu filmi sırf Nur beğenmemiş diye izleyeceğim. Cahil fikirlerimle bu filmi izleyip Amerikan kölesi olacağım. Pizza ve colamda hazır.

26-10-2018
Doğuş Doğuş

Allah rahmet eylesin, çok büyük bir ‘ses’ ti Amy..Belgesel film 10 numara.. Meraklısı için bir şölen gerçekten, oscarı alsın isterim..İron man ,action force cart curt tayfası için ise bir eziyet olur..+18 uyarısı yapılan filmler gibi bunun için de ‘no action ,no effect’ uyarısı yapılırsa değerli arkadaşların çoook değerli 2 saatleri kaybolamış olur :))

31-10-2018
Balkan Boydaş

Harikaaaa bir filmdi… Resmen kendimi gördüm hayatımı etkileyen bir film oldu diyebilirim uzatmadan söylüyorum tek kelime M U H T E Ş E M

01-11-2018
Bilgekan Çakmur

HARRY HARRY BEN LORD VOLDEMORT SENİ ÖLDÜRECEĞİM !!!!! AVADA KEDAVRA!!!!!!!!!

02-11-2018
Tekiner Nüvit

güzel film.

03-11-2018
Taylaner Yola

cok ıyı bı sıtenız var dıgerlerı 5 para etmez hepsi paralı olmus ıyıkı varsınız

06-11-2018
Ülgen Öğüt

gidin başka bir işinize bakın bence…

07-11-2018
Huseyin Muhiddin

arkadaşlar film süperdi hiç tereddütsüz izleyin derim pişman olmazsınız sürükleyici bir filmdi konusu ve işlenişi süper olmuş herşey yerli yerine oturmuş hiç bitmesin istedim zevk alarak izleyeceğinize eminim bi kişi çıkıpda saçma bir film demesin üzülürüm gerçekden bu filme 10/8 veririm hakkediyor bence

08-11-2018
Nabil Yasir

abicim site harika filmlerde harika ama daha öncede belirtmiştim filmlerin sesleri çok az.biraz ses verme imkanın varsa harika olur.emeğine teşekkürler..

10-11-2018
Soydan Uca

film harbiden etkileyici …

11-11-2018
Yenal Erbilen

Yaratıcı, Etkileyici ve Sürükleyici bir film, iyi seyirler

15-11-2018
Rufi Tuğmen

bir sorum olacak size ama lutfen yanlis anlamayin hemen hemen hangi filmi acsam 5 dk sonra part bitiyo afedersiniz ama cok amatorce degilmi bu yaptiginiz ama kendinizi ovmeyi cok dahaiyi beceriyorsunuz kalite acisindan yani herseyin daha iyisi bu site derken dogrumu? yada ozenmeden gecistirmekse tamam anlarim lutfen bi aciklama yaparsaniz sevinirim

16-11-2018
Abdülbaki Akburç

kapıları arkadan asma kilit taksalarmış iyimiş..))) bu kadar cok mantık hatalarıyla dolu ve iyi işlenememiş bir film nasıl olur da bu kadar cok ödül alır…
şaşırdım

18-11-2018
Karakoca Makul

Gerçekten İğrenç Bi Film Psikoloji Falan Kalmadı Ve Film Bilim Kurgudan Çok Cinsellik İçeriyo Miğdem Kalktı Resmen.

23-11-2018
Abdülsamed Bürhan

Orta derecede izlenebilir.film ordan oraya atlıyor.zaman kavramını izlerken oturttum.ebeveynlerin ders alması açısından fena sayılmaz.vaktiniz varsa izleyin…

24-11-2018
Boyar Erkman

güzeldir ama sonu o kadar iyi değildir biraz daha efetler olsun daha daha süper olurdur…

27-11-2018
Karaçelik Mahmur

cok guzel gercek ten erkeze tafsiey ederim

28-11-2018
Niyazi Özerhan

benden öncw yorum yapan herkese minnettarım. yorum sayısına göre eçtiğim filmin içinde hissettim kendimi. kaynaştırıcı birleştirici ve anlayış üzerine eğilmiş bir film. emeğinize sağlık

29-11-2018
Ozansoy Şahbey

10/8

02-12-2018
Cihangir Dorak

Film gerçekten harika ! Sanırım bu 4. izleyişim

04-12-2018
Adnan Atalan

muhteşem bir film izleyin eglenin

05-12-2018
Temizkan Uyguralp

teşekkür ederim

05-12-2018
Cangür Demirçay

güzel bir film daha önce nerdeyse hiç ama hiç yorum yapmamıştım çok beğendim ben ve kardeşim

06-12-2018
Biltay Çalın

Bilgin bey spartacus vengeance’nin yei bölümleri çıktıkça yükliyicekmisin ?

09-12-2018
Sümeyye Ağcabey

çok güzel film izleyin

12-12-2018
Yalınalp Göcek

o kadar güzeldiki anlatamam çok çok çok ama çok güzeldi

14-12-2018
Mahpus Seyyidullah

Öncelikle şunu belirtmeliyim ki bugüne kadar izlediğim filmler içerisinde ilk defa yorum yapma isteği uyandı bende.. filmde açık olarak anlkatılmak istenen mesaj nettir: bilimin ve ilmin dini olmaz.. ve gerçek inanış bilim ve dinle hiçbir zaman ters düşmez.. o bakımdan filmde bilime direnen bazı müslüman (bilimi dine düşman olarak gören yaşayan ve yaşatmak isteyen bağnaz topluluk) kesimler eleştirildiği gibi; ortaçağ karanlık ilerlemeye düşman avrupası da bir o kadar eleştirilmiştir.. filmde tairhi sapma ve aşırılık olduğu konusuna gelince; tarihini dizilerden öğrenen bir millet için bunu düşünerek söylemek ve iddiada bulunmak abesle iştigal olsa gerek.. nitekim toplumların ilerlemesi bilimi ilmi yaşayarak yaşatarak olur.. hiçbir ilahi din yoktur ki bilime engel olsun. ki kutsal dinimiz islamiyet ‘oku’ ayetiyle başlamaktadır.. filmi bu noktada duygusal davranarak ve elimde olmadan eleştiriyorum.. ancak film; vermek istediği msj kurgu efekt vs.. olarak kesinlikle izlenıilmeye değer..

15-12-2018
Süerdem Fikret

Filmin tamamını izledim beş para etmez.

16-12-2018
Yoğun Asamettin

süper ötesi bir fşm şiddet ile tavsiye edilir

17-12-2018
Arsal Balkı

boşa zaman kaybı arkadaşlar,bende iyi birşey olurmu diye izlemeye çalışırken 3.partta bıraktım.

19-12-2018
Atâ Başar

Genelleme olarak güzel ve çok güzel noktalara değiniyor.Ama filmin başıyla sonunu bağdaştıramadım arkadaş! Fakat izlenebilir.Tavsiye ediyorum.

20-12-2018
Safi Sönmezalp

Film guzel adam yakisikli…;)

21-12-2018
Şengil Zeynur

Emeğinize sağlık admin. Bayram günü yüzümüzü güldüren sade ve hoş bir filmi siteye koyarak izlememizi sağladığınız için. Teşekkürler.

22-12-2018
Ayyaruk Bilgütay

BUNA BELGESEL Mİ DENİR !!! tarafsız değil gerçekler çarpıtılmış. TEK AMAÇLARI FİLİSTİNE KAPILARI AÇAN MURSİ VE MÜSLÜMANLIĞI BENİMSEMİŞ BİR BAŞKAN’I KÖTÜLEMEK…

23-12-2018
Günyüz Molu

güzelmis

27-12-2018
Sitem Abdülnasır

Bu film harika…izleyin derim…:)

28-12-2018
Atasagun Başöz

bir filmin içine ancak bu kadar edilebilir. ilk filmi severek izlediğim için görür görmez hiç düşünmeden açtım ama hayatımda güzel bir konuyu bu kadar berbat eden bir film izlemedim. ilk filmin hatırına sakın izlemeyin

29-12-2018
Onan Sadi

Selam arkdaşlar..

30-12-2018
Örtan Sancar

partlar silinmiş bi bakabilir misiniz

01-01-2019
Hicap Kayacan

uzaylılarla savasmak ıcın teknojıye gerek yok bızım dogu dakı arkadaslar gıtse yeterli anladıgım kadarıyla…

04-01-2019
Okergin Şölen

Bunu bekliyordum tesekkurler. Ah teklifi Eminem kabul edeydi boksorumuz Eminem olacakti keske olsaydi film patlardi

05-01-2019
Bozok Necip

maşallah diyin srk uma :@

06-01-2019
Koçay Nural

güzel film izlemeye değer ….

06-01-2019
Arman Balıbaş

çok güzel bir film izlemeye değer doğrusu

10-01-2019
Aksay Arısu

şu filmde statham olmasa vallahi kimse izlemez hayır anlamadığım o nasıl böyle bi filmde oynamış olmayan senaryoyu tam anlamamış sanırım

11-01-2019
Ömer Temren

Film anlayabilenlere güzel. Anlayamayanlara berbat. Anlamak için yaşamak lazım. 3 yaşındaki çocuk bu filmi beğenmez hoppidi hoppidi arar yukarıdaki beğenmeyen insanlar gibi.

12-01-2019
Duygu Ergintuğ

ta ALLAH aşkına şu film için berbet izlenilemez komedi gibi yorum yapan arkadaşlar neden ciddiyetsiz yorumlar yapıyorsunuz filmi izlemeyen vede yorumları okuyan arkadaşlar filmi izleyin tavsiye ederim konusu olan bir film zaman kayıbı deniyor film için her film zaman kaybıdır ama bazılarından zevk alırsın bazılarından da konularını anlamak için biraz fazla uğraşırsın sonuçta film izlemek için belli bir zamannı buna ayırmışsındır uzun lafın kısası izlenilebilir bir film zaman kaybı olrak değil keyf almak için izleyin konusu olan seyir zevki olan güzel bir film

14-01-2019
Münik Salihcan

ancak o kadar izlediğim hiçbir linkte problem yoktu… elinize sağlık… ilk yorumumu lütfen eleştiri olarak algılamayın…

16-01-2019
Boylan Çıda

Evet senaryo aynı İyi Amerikalılar, terörist doğulular değişen sadece efektler artık filmlerinide ucuza getirmek için hep gece karanlığında sahne gizlemeleri film yarısından fazlası karanlıkta çekilmiş hiç bir şey görünmüyor ses var görüntü kapkara

17-01-2019
Eyvaz Issa

İlk ben izlicem sanırım

18-01-2019
Ulubaş Ulubaş

büyült sunu küçüçük gösterioo

21-01-2019
Denkel Veliyüddin

çok güzel ben bazı bölümlerde ağlıycamkdım 2si yokmu ya?

21-01-2019
Işkın Ukuş

İdare eder.Bilgin teşekkürler.

22-01-2019
Abbas Akbilge

neyi neye göre yorumluyorsunuz anlamadım. arkadaşlar film izlemesini bilene , beklentisi olmadan film izlemek için izleyene oldukça güzel. teşekkürler bilgin.

23-01-2019
Ürgün Kök

Film başladığından beri İslam dini,Araplar ve Peygamberizin sakalıyla dalga geçiliyor yani çok kaliteli yahudi filmi.İslam dini ayaklar altına alınmış bir film !!!

24-01-2019
Turgay Yalınay

Çok iyi filmdi herkese tavsiye ederim sıkılmadan izlersiniz.Buradan amcaoğlu seroya selam bunu izle amcaoğlu

29-01-2019
Arıman Bahir

FİLM SÜPER İZLEYİN..O FİLM KÖTÜ DİYENLER FİLMDEN ANLAYIPTA YORUM YAPSIN ..BENCE BU FİLME KÖTÜ DİYEN FİLM İZLEMESİN..DİNLEMEYİN KÖTÜCÜLERİ İZLEYİN ZEVKLE..

30-01-2019
Günaydın Kamacı

Bilgin tewekkur ederim..4ok guuzel bi filmdi..Azeri olsamda her zaman sizin sitenizde filmler izliom=))

31-01-2019
Enhar Günalan

nasıl bir şeydi bu ya sonlara dogru çıtayı acayip yükseltti nefesim kesildii valla yürümekten daha çok ölüme meydan okudu ya gercekten izlediğim en güzel filmlerden bitanesi amacının fazlasını yaptı acaba varmıdır gercek hayatta böyle insanlar varsa bi şapka çıkartılır önünde

01-02-2019
Huseyin Muhiddin

Film şahaaane muhteşem izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum mükemmel olmuş keyifle izledim ama o kaza sahnesi bu kadar mı gerçekçi oynanır diyorum çok etkilendim ve film çok etkileyici keyifli diğer filmlerle kıyaslanmamalı diye düşmüyorum…

02-02-2019
Oflaz Öztuna

neden ki ?

04-02-2019
Candaner Deha

çok çok çok ama çok güzel bir film her parçasını aralıksız izledim hepinize tavsiye ederim pişman olmazsınız

04-02-2019
Çağatay Göktuna

güzel film

05-02-2019
Mervan Ragib

bence kesinlikle puanını hakeden bir film.Bu kadar iyi kadro ve bu kadar boş bir film.

06-02-2019
Çekin Toydemir

teşekkürler..gayet kaliteli bir filmdi..size daha öncede mesaj atıp bir film eklemenizi rica etmiştim fakat yanıt alamamıştım..Bir kez daha rica da bulunup “Huck and the kings of heart” adlı filmi ekleyebilirseniz memnun olurum.Eminim site müdavimleri de bu filmi beğenecektir..

08-02-2019
Cevahir İlhan

kızlar filmim için çok güzel şeyler söylediyiniz için teşekürler hepinize 1 tane bebek

09-02-2019
Salahittin Vargin

@bilgin; On numara adamsın Film Harika 2. Dünya Savaşı

10-02-2019
Çengiz Denlisoy

size gercekten yemın edıyorumkı kolay kolay fılm begenmem ama bu fılm gercekten muthiş… ızleyın lutfen asla pısman olmayacaksınız

11-02-2019
Pamir Selekman

Süper ötesiydi

14-02-2019
Sağan Sualp

Hakikaten hayatımda seyrettigim güzel filmlerden biri seyretmenizi tavsiye ederim

15-02-2019
Mirze Rolkay

Film Çok güzel..Son 5-10 dakikalık bölüm sinema çekimine dönmüş..

16-02-2019
Alayittin Dahil

sadece emeğe saygı..

17-02-2019
Tanyolaç Ucaer

Cok guzel,tesekkurler.

22-02-2019
Doğaner Kırca

Küçümsemeleri, önyargıları bir kenara bırakın ve 3 saati gözden çıkarın. İnanın buna değecek. şimdiden 2 kez izledim. Aylardır beklememe değdi. Bana göre hiç bir dini küçümsediği yok,yanlış numara olan,insanların dini yorumlaması ve bunu çok güzel bir dille anlatmış. Bunu izleyince sizde anlayacaksınız. Emeği geçen herkese teşekkürler.Özellikle Aamir Khan a. Taare Zameen Par la başlayan serüvenim, 3 Idiot, Ghajini,Talaash,Dhoom 3 ve son olarak PK ile devam ediyor. Seneryolar ve yönetmenlik koltuğu Aamir e ait olmasa da yaptığı seçimler ve bana göre muhteşem oyunculuğu her filmini defalarca ve zevkle izlettiriyor.

23-02-2019
Ay Bayır

@erol Site sorunsuz’dur 400 bin kişi izliyor 3-4 bin kişi izliyemiyorsa sorun kimdedir sizce ? Ben işimi kaliteli yaparım kimseyi hiç birşey için zorlamıyorum siteyi hergün elden geçiriyorum kontrol ediyorum ve ilgileniyorum içim rahat.

24-02-2019
Gökyay Noyan

sakın filmi tr dublaj izleyip mındar etmeyin mükemmel bi başyapıt ve oyunculuk

26-02-2019
Fadıl Hazım

Filim güzel bence kötü diyen arkadaşlara katılmıyorum.Ama sonu daha güzel olabilirdi diyede düşünüyorum.10 üzerinden 7.Görsellik güzel izleyin derim

27-02-2019
Sadettin Tanyolaç

ben bu kitabın 6 SerisİNİ ALDIM KENDİN YAPI DA BİTİRDİM VE ŞU ANDA BUNUN GİBİ Bİ GÜNLÜK YAZIYORUM ÇOK ZEVKLİ Sizde yapın :D:D

01-03-2019
Demiryürek Demiryürek

Büyük adam. Saygıyla anıyoruz.

02-03-2019
Cihanber Hacibey

soluksuz izledigim cok guzel bir film. arjantin sinemasini tebrik ederim.
tek soyliyecegim filmi izlediginize pisman olmyacaksiniz. seyredin kardesim.. nankorluk yapmayin.
abuk sapik turkiye yapimi drama filmlerinden biraz nefes alip su filmi mutlakA Izleyin.

04-03-2019
Yağız Berkün

kesinlikle izlemeye değer bir film bu filmi beğenmeme oranınız %2 gibi birşey muhteşemdi.

08-03-2019
Nazif Özatay

filmin henüz 3 te 1 ini izledim yorum ypaamdan duramadım. : ) Film düşük bütçeli evet zaten iddaa edilen düşük bütçeli olmadığı değil dimi. Film son zamanlarda yapılan salgın virüs ve osnrası hayatta kalanların mücadelisini anlatan filmelre ibr bşaka örnek . Anlaşılmıcak bişi yok. Bu defaki virüs insanalrı insan yiyen hale getirmiş hepsi bu adam konuyu böle seçmiş sizene : ) klasik bir karantina filmi yani türü seven gayet sıkılamdan izliyebilir.Türü sevmiosan zaten beğenmene imkan yok.. beni çekmio bu tür filmler diyebilrsin.. Ben beğendim bu tarz flimler çoğalsada izlesem die bekelyenlerdenim. sorualrına yanıt bulamayanalra şaşıyorum son izledikleri film küçük emrahınkimiydi die sormadan edemio insan

09-03-2019
Erbil Çerme

güzel

10-03-2019
Halim Makal

şu anda o pislik kadın elime geçse heralde bi cinayette ben işlerdim

11-03-2019
Erün Mesut

ya Admin Allahını seversen Şu Futbol Reklamı ne Öyle Ya herdefasında Çıkıo Kapatana Kadar Evi Sallıo sesinden farkında Olmuoz laf yedik bi Ton

13-03-2019
Tüner Sungur

Filmin tanıtımını giren arkadaş bi tanıtım ancak bu kadar berbat yazılabilir. Şayet bu yazıyı yazarken kafan dağınık, yorgunluğun hat safhada falan değilse tavsiyem fazla yazmaman başarılı olduğun başka alanlara yönelmen..

14-03-2019
Abid Akel

Bu filmi izlenbilir kılan Nico Lauda’nın profesyonel tarzı ve James Hunt’ın hayata farklı bakış açısıdır bu filmi güzel yapan işte budur izleyebileceğim en güzel filmdi tadı damağımda kaldı keşke o yıllarda yaşaydım diyorum fakat böyle kişiler her dönemde her yerde vardır herkesin içinde bir dünya şampiyonu vardır önemli olan o ışığı kendinizde görmek o zaman sizinde filminiz olur bu yorumumu filmi izledikten sonra anlıyacaksın ben 17 yaşındayım ve bu kelimeleri yazarken içimdeki ışığı fark ettim

15-03-2019
Yaman Birten

@FatihBey Diğer siteleri bilemem ben o şekilde film atmıyorum ayrıca tarih hiç bir film için vermedim bu sitede senelerdir. Lütfen bu gibi isteklerde bulunmayın kaliteli olarak çıksın film; Çeviri ekibimize filmi veririm 24 saat geçmeden TÜRKİYE’DE ilk olarak burada yerini alır.

16-03-2019
Dadak Eryılmaz

izlediğim en güzel filmlerden bir tanesi… kesinlikle herkes izlememli..

17-03-2019
Derkay Hasalettin

hayatımda bu kadar guzel bır fılm gormemiştim tek kelımeyle super alacak karanlıkların içerisinde 1 ve 5 şi harikaydı diğer leride çok guzeldi ama 1ve 5 farklıydı ve daha guzeldi herkese tavsiye ederim ve busiteye çok ama çok teşekur ederim

18-03-2019
Seyhun Muhittin

sonunda dondum kaldım müzik facebookta video yapılan bir yeni yıl sarkısı olarak dinlemiştim hikayasi çok ilginç sononda yazılar gecerken muklaka sonuna kadar dinleyin sarkıyı sizese tanıdık gelecek…

23-03-2019
Artunç Baray

Güzel filmdi.

24-03-2019
Kâni Abdiş

ya b ufilme bayılıom ya hacılar soner ve hakan

25-03-2019
Aydınbay Cemalullah

evet çok güzel ve izliyenlerede çok teşekkür ederim arkadaşlar çoçuklar için süper televizyona verseler yaramaz çoçuklar bili akıllı durar bence alacakaranlıkta güzel

27-03-2019
Birdal Çapan

ben bır aksıyon sever olarak çok basıt gördüm ama boş zamanı olan izlesın.admın tşk

31-03-2019
Şemsi İnönü

film güzel izlenebilir.

01-04-2019
İkram Kınayman

DUBLAJ İYİ DEĞİLDİ. KESKE ALT YAZI OLSAYDI EMİN OLUN FİLMİN DUYGUSUNU ÇOOOK DAHA İYİ ALRDINZ… AMA TŞKKRLER.GÜZL OLMUŞ

02-04-2019
Tulû Bahşi

bence çok güzel

04-04-2019
Aycan Bayram

HAKAN VE ALİ BEYLER ÖNCELİKLE ŞUNLARA Bİ AÇIKLIK GETİRELİM BENİM AÇIMDAN İNSANLARIN KAPALI ÇARŞAFLI OLMASI BİR SORUN TEŞKİL ETMİYOR AMA O FİLİMDE SÜREKLİ GÖRÜNEN ÇARŞAFLI KADINLARIN TÜRKİYEDEKİ SAYISI O FİLMDE GÖRÜNDÜĞÜ KADARDIR YANİ GERİ KALAN AÇIK VE MODERN YADA KAPALI MODERNLERDE GÖSTERİLEBİLİRDİ, BUNLAR OLANI ÇEKMEDİ EĞER ÖYLE OLSAYDI POLİS ARABALARI BU ARABALAR OLMAZDI BENİM BİLE ADINI BİLMEDİĞİM ARABALAR BEN ONLARA OYUNCAK ARABA DİYORUM

06-04-2019
Âlemşah Âlemşah

çok güzel

07-04-2019
Karamürsel Mangalay

Yasadigimix ruh halleri. Hepsinden var aslinda icimizde…

08-04-2019
Fütüvvet Nurtekin

Türkçe dublajlı olanın seslerini tam anlayamıyordum ve çoğu diyaloğı kaçırmıştım. Ben filmleri orjinal sesleri ile izlemeyi severim dublaj karşıtı bir insanım. Böylelikle diyalogları hiç kaçırmamış oldum, çok işime yaradı. eline sağlık.

09-04-2019
Esenkal Hayalî

güzel film izleyin

10-04-2019
Çavaş Erduran

Gerçekten çok güzel bir film. Tabii ki, eksiklikler her filmde var, ama önemli olan filmin kendini seyirciye izletmesi. Filme puanım: 10 üzerinden 7!

11-04-2019
Esin Sökmensüer

Filmi yeni ekledim özür dilemene gerek yok

12-04-2019
Uğurol Ednan

güzeldi izlenilir

13-04-2019
Oyalp Salim

süper film tek kelimeyle 10/9 hakediyor

14-04-2019
Göral İrfat

on numara …

15-04-2019
Altıntaç Behnan

izlenir güzeldi

18-04-2019
Akay Aybaş

Her dakikası aksiyon dolu kesinlikle izlenmesi gerek

20-04-2019
Erguner Refettin

Final süperdi hahahhah

21-04-2019
Adahan Aslanhan

Bu filmin ne zaman Altyazısı ve sinema çekimi olmayan hali yüknenecek

23-04-2019
Bozbala Çıray

Harika bir film kesinlikle izlenmesi gerekir tavsiye ederim

24-04-2019
Bayır Cansu

yorumlara baktım izlemekten vaz geçtim :DDDDDD

27-04-2019
Bilger Ecevit

gerçekten muhteşem, efsaneler buluşmuş

01-05-2019
Berfin İlginç

Filmin ilk 10 dakikasını izleyin. 50 dk. sardırın. 61. dakikadan devam edin. İşte öyle bir film. 5/10.

02-05-2019
Eğilmez Ölmez

çok özledim… filmm çok duygulu bana göre.. insanın yaşanmışlıklarına tuzz serpiyo resmen..

03-05-2019
Ergök İşmen

FİLM GÜZEL AMA SONUNU SAÇMA OLMUŞ.10/9 EDER

04-05-2019
Bürkan Dalkoç

çok güzel bir film küçükler asla izlemesin

05-05-2019
Ur Atilay

gerçekten etkilendim sıkı bir film olmuşş

08-05-2019
Müfid Sadet

Filmden fazla birsey beklemeyin, cunku mesaji olan kaliteli filmlerden degil. Biraz kafa bosaltmak icin izlenebilirse de bir yerden sonra keyif kaciriyor. Ama dogrusu tombul aktriste bayildim, cok sempatik ve rolunun ustesinden iyi gelmis.

09-05-2019
Yayak Çelebi

bence güzel film yorumlara baksaydım izlemeyecektim izledim güzel film izlerseniz çok sıkılıcagınız bir film değil

09-05-2019
Çapın Erdemalp

Cok karanlik bi film o yuzden izlemiycem :d

10-05-2019
Berfin İlginç

aşırı iyi

12-05-2019
Karabey Arıer

mutlaka izlenmeli denilecebilecek filmler arasındaki yerini çoktan almış, harika bir film.

13-05-2019
Sadik Umurhan

bellaya bayılıp edvıda ölüyorum

15-05-2019
Darcan Farik

bu filmi hala izlemeyen varmı inanamam

16-05-2019
Taşbudak Yavuzer

gercekten gururla sunulmus bir film tşkler site ahalisi filmi anlatmaya gerek yok tereddütsüz izleyin zerre kadar tereddüt etmeden izleyin..

19-05-2019
Sağbilge Subaşı

3 Kez İzledim Bi 3 kez daha izlerim Adamlar Yapıyor abi

22-05-2019
Tuluk Tuluk

şu hollywood un meseleyi evirip çevirip yatağa bağlamasından nefret ediyorum.
adamlara göre yatak olmadan romantik olunamıyor sanırım.
neyse film bence o kadar da iii değil.
haa bide sondaki şarkıyı da beğenmedim, kulağımı tırmaladı resmen.

25-05-2019
Aytemiz Çağlayantürk

Saçmalıktan öteye geçilmemiş bilim kurgu ile alakası yok 7.1 nedir? 2.7!

27-05-2019

En çok izlenenler

Aşk Ve Gurur – Love and Honor 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.7 /10

Kategori: Savaş

Özgür Adamlar – Les hommes libres 2011 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1031 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.7 /10

Kategori: Savaş

Hitler’e Suikast – Elser 2015 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1038 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.0 /10

Kategori: Savaş

Goya’nın Hayaletleri – Goya’s Ghosts 2006 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1045 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.9 /10

Kategori: Savaş

Berlin’de Bir Kadın – Eine Frau in Berlin 2008 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1063 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Tarih

Savaş kategorisinde son eklenenler