Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Ünsev Özsüt

Harika bir film bayıldım

25-02-2018
Sadrettin Uçanay

guzel bir film

26-02-2018
Müferrih Sumer

Çok harika bir çalışma olmuş.

28-02-2018
Örün Dünya

əla

01-03-2018
Vecdan Acunseven

HARIKA FILM COK GUZEL IZLEMENIZI TAFSIYE EDIYORUM GOZLERIM YASARDI

03-03-2018
Calp Fahri

bayıldım cok komik ve cok eğlencelıydı :))

04-03-2018
Sazak Tamar

@yasmin Engelleme yok

06-03-2018
Ongunalp Safter

kesinlikle muazzam bir film kötü diyenler tom ve jeryi izlesin

07-03-2018
Özön Ebu

güzel seyredilebilir

08-03-2018
İlbars Kırat

Gercekten guzel bir film tesekkurler bilgin

09-03-2018
Çeliköz Ünüdeğer

Film çok güzeldi ama çevirisi de bir o kadar berbattı. İnş. çevirisi tekrardan bir gözden geçirilir ve var olan tüm hatalar düzeltilir.

10-03-2018
Karacakurt Mağrur

tamam kabul ediyorum bu film güzeldi 8,0/10 veriyorum

12-03-2018
Canyurt Gafur

N.Cage son zamanlarda berbat filmlerde rol alarak hayranlarını hayal kırıklığına uğrattı. Ama bu 2012 den kalma filmi idare eder. Polisiye-aksiyon klasmanında iyi sayılır. 10/5,5

16-03-2018
Koray Odkan

sakın izlemeyin çok bayık sonunu merak edip sardırıp izledik değişik ama vaktinize değmez

23-03-2018
İkrameddin Münircan

izlemenizi tavsiye ederim 3. çıkacak büyük ihtimalle..

31-03-2018
Tuğaltan Berker

Saçma sapan bir film baştan sona izleyipte tahammül edebilene helal olsun derim.Bence boşa zaman kaybı.

06-04-2018
Gürdal Karacakurt

bu ne ya…yorumlara bakıyorumda biri iğrenç diyor biri mükemmel diyor.kendı yorumlarınızı bırakında evrensel bakın biraz.film neye göre güzelneye göre kötü bunu açıklayarak yazın.

09-04-2018
Efraim Hüdai

güzel film zaten seri olarak da güzeldi.

10-04-2018
Bilâl Culduz

Hristiyan bir gencin önce agnostik sonra ise müslüman oluşunu izlemiştim/dinlemiştim. bu genç diyordu ki;” iyibir dini eğitimden geçtim eski ve yeni ahiti okudum. Ama inanın bana Tevrat ve İncilde ki peygamberleri karşımda görsem hemen polisi arardım.” Genç çok haklıymış; akıl hastası; aşırı öfkeli, kin ve nefret dolu bir NUH karekteri izliyorsunuz.

11-04-2018
Ragıp Senai

bilgin film super teşekkür ederim yanlız fetih 1453 adlı filmide eklersen sevinirim

12-04-2018
Aydolun Cihan

bende ilk defa yorum yapıyorum film kendini izletiyor ama vasat bi film kadroya bak filme bak diyorsunuz gercekten filmde sürekli birşeyler bekledım ama o şey hic gelmedi bence izlemeyin derim filmden sürekli bir şey bekledıgınız için film biraz daha izletiyor kendini tek albenisi bu

17-04-2018
Bozkara Erşat

evet ben baktım 2. si geliyor adı da tenten’in maceraları:güneşin mahkümları

23-04-2018
Mehmetsait Şuap

Ben hayatımda ilk defa böyle bi film izledim harika birşey ya anlatmak istedikleride çok güzel ve farklı ve ilk defa bir filme yorum yapıyorum 10üzerinden10 Çok Teşekkürler BİLGİN

25-04-2018
Genç Duyu

film gerçketen çok güzeldi herkezin bu filmi izlemelerini tavsiye ederim bencil olamamyı güzel bir şekilde öğretti sağolsın admin bu film için 10/8

27-04-2018
Lütfi Köni

İnsan hikayelerinden biri… Değişik ve doğal bir konu anlatımı. hep aynı şeyleri izlemekten sıkılanlara.

01-05-2018
Şemsittin Zekayi

byler 10 11 17 24 bu tarhlerde yanı 10 11 17 24 aralıkta alaca karanlık ğın bölümleri var kaçırmayın benden önerri

06-05-2018
Erkol Selmi

filmin konusu güzel. izlenmesi gereken bir film. ayrıca evlatlarını kayıp eden aileleri acaba bu gerçek olabilir mi diye düşündürecek bir film. allah kimseye evlat acısı cektirmesin.

07-05-2018
Koraslan Odhan

psikolojik film her aradığımda karşıma bu film çıkıyordu ve her defasında erteliyordum zaten izleyeceğimi biliyrdum ama bugün tahmin etmezdim.Size şunu diyim benim gibi hep psikolojik film arıyorsanız bunu kaçırmayın.

09-05-2018
Erencem İlkem

allah mekanını cehennem eylesin amin

10-05-2018
Hikmet Hikmet

tşk emeğinize ve elinize sağlık sayenizde çok güzel filmler seyrediyorum

13-05-2018
Aytar Çağlar

bu filmi siteden kaldırın lütfen yakışmamış.bu ne ya

14-05-2018
Cemi Esendemir

Bilgin eski filmleri 2014 girişli göstermesende eskiden izlediğim filmleri tekrardan bakmak durumunda kalmasak iyi olur

16-05-2018
Çağdan Görgen

MÜTHİŞ BİR FİLM SEYRETMEYE DEĞER

18-05-2018
Acar Arslaner

ben kardeşimle sinemada izledim ilkide izlemişim çünkü kardeşimde bende hayatımızdaki en güzel filmdi

23-05-2018
Akdurmuş Aysun

filmin serisi ailecek izlenebilir bu film ve digerleri çok iyi ama kapasite meselesi andavallılar izlemesin

26-05-2018
Berksan Çağan

Film mükemmel arkadaşlar vallahi izleyin kesin.

29-05-2018
Anlı Aysungur

süper

30-05-2018
Boranalp Boranalp

çok güzel bi paylaşım emeğinize sağlık

03-06-2018
Aytok Beyzat

Bilgin abi biliyorum burası dizi paylaşım yeri değil ama senden the walking dead dizisini paylaşmanı isteyebilirmiyim.Zombi filmlerini seven çok kişi var.Çok fazla izleneceğine eminim.Cevabın ne olursa olsun saygılar…

05-06-2018
Beşir Cimşit

süperdi …

07-06-2018
Örsay Sancak

kesinlikle çok harika bir film.. filmdeki oyuncuların emegine saglık.. ızlemeye deger ınanın

10-06-2018
Volkan Cenger

herşey iyi güzelde karıya acıdım binlerce koca ve hepsi onu arıyor :)))))))

14-06-2018
Acunal Acunal

12 dakka izledim içim şişti hayatımda gördüğüm en iğrenç çizgi film

18-06-2018
Mevcut Tunçok

siteyi semedim 8 9.bölümleri açmıyor

19-06-2018
Uça Yarkın

cok sacma

20-06-2018
Kıratlı Saral

abi bence cok sacma bir filim cunki ben bu filimin oyununu almisdim hic orda boyle diyil amma

21-06-2018
Aytunç Bilgealp

tarzınız olup olmaması hiç önemli değil sadece izleyin beğeneceksiniz

22-06-2018
Yenerol Işıklı

Adam Sandler varsa izlenir abi

24-06-2018
Tükelalp Hüccet

güzel

30-06-2018
Hıfzı Abdul

çok başarılı ve izlenmeye değer bir amerikan filmi.Tavsiye ederim arkadaşlar

01-07-2018
Akbal Alpyürek

Oldukca Güzel Bir Filme Benziyor Direk 3. Partı Açtım Ve Etkileyici Bir Film Olduğunu Gördüm Dolayısıyla Şimdi Tek Parça Halinde Açıp İzleyeceğim. Bu Tarz Film Seven Arkadaşlara Öneriyorum Kesinlikle İzlemelisiniz.

05-07-2018
Delâl Fevzi

ilginç bir film yani izlerken kendinizi kaptırıyorsunuz ama sonda ne olduğunu anlamadan saçma diye biliyorsunuz.. saçma bir fransız filmi

06-07-2018
Ahmet Baybars

vampire bayıldım anlarsınız ya film süper bu arada

07-07-2018
Yadikar Alatan

ya bılgın kardesım sadra dıye bı vılm vardı netten yazıyoruz arkadaslarla bulamıyoruz ya onu bul san sana bınyıl duva ederızzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

14-07-2018
Polatkan Suheyl

Hayatımda izlediğim en iyi ama en iyi filmlerden biriydi mükemmel bişeydi ya 2si çıksıııııınnn

15-07-2018
Yüğrük Tözüm

Güzel Filmdi Tv’de izLememiştim Sağol Bilgin Eklediğin için Sayende izLemiş oLdum..

20-07-2018
Karakan Oksay

Çok yavaş ilerliyor. Buna bir çözüm bulursanız eğer çok sevinirim.

22-07-2018
Mevlüd Recepali

Konusu çok hoşuma gitti yorumlara bakmadan izledim ve pişman değilim

24-07-2018
Dede Sevindik

@Yusuf Haklısınız Teşekkürler.

25-07-2018
Gökbudak İmam

Cok anlamli, guzel film 10/9. Direk izleyin. Tesekkurler eklediginiz için.

26-07-2018
Özgiray Tokyay

2 defa izledim ama hiç sıkmadı tavsiye ederim

27-07-2018
Erçin Munip

Güzel ama süper değildi bence.

29-07-2018
Hıfzırrahman Kavvas

Çok beğendim.Süper

30-07-2018
Yener Işık

Narsisto söylediğin filme baktım o aradığım o deil senin söyledigin filmde keskın nısancılar cocuklardan olusuyor benim bahsettigim filmde yetişkinler var bulursan buraya yazarsın yinede saol teşekkürler.

31-07-2018
Manga Okyan

bence süper bir fiLm izLeyin ama içinizde hayvan sevgisi yoksa boşuna izLemeyin diyorum sadece

02-08-2018
Borak Çaynak

Çok güzel olmuş.

04-08-2018
Sebğet Yasir

eğlenceli güzel film

05-08-2018
Topdemir Okergin

Kötü yorumlara aldırmayın ve izleyin derim

09-08-2018
Toper Ongunsu

sıradan bir müzikal

11-08-2018
Yalin Alçık

Mükemmel bir film eline sağlık Admin… Bu siteyi seviyorum…

15-08-2018
Katip Neçir

admin teşekkürler.tavsiye ederim iyi seyirler

16-08-2018
Baranbilge Bozbay

@coder Film Sorunsuz açılıyor.

17-08-2018
Soykan Tanyücel

Bu adam filmlerin yeni fenomeni olur emin olun..10 numara bir film di. Bide bizim Serdar Kılıç a çok benzettim ben, o adamıda değerlendirseler böyle filmlerde mükemmel olurdu

20-08-2018
Lâmih Ur

güzel film tavsiye ederim.

22-08-2018
Bilgeer Özçevik

Bu belgeselde ronaldonun son 2 yılını anlatıyor. aldığı kupaların hikayesi ve başlangıcını anlatıyor. oldukça motive edici bi çalışma olmuş. ancak dünyanın en iyisi bence messi

26-08-2018
Akgil Apakhan

çok süper bi filmdi

27-08-2018
Bilâl Bilâl

filmde maksat düzen karşıtlığı anlatmak.Ancak Filmin finalı beni hayal kırıklığına uğrattı,çok üzüldüm,çok şaşırdım,yıldım,sevgilimden ayrıldığımda hiç bu kadar hayal kırıklığına uğramamıştım.Uyuyamacağım,bu filmin sonu böyle bitmemeliydi.Kendimi yetim,öksüz hissediyorum.

31-08-2018
Mevlût Işıltı

hec vaxt rey yazmaram ama,bu film mecbur etdi,heyatimda bu qeder menali duygusal ve gulmeli film seyretmemisdim,mende her kesin baxmasi gereken bir filmdir

02-09-2018
Sürhap Alabay

Hakikaten güzeldi
Son zamanlarda izlediğim kaliteli filmler arasına girdi
Kesinliikle izleyin derim

07-09-2018
Hürbey Çinerk

bence film süperdi herkesin izlemesini şiddetle tavsiye ederim

08-09-2018
Abdürrezzak Akdora

film güzeldir izleyin kötü diyen cıkarsa aldırmayın filmin konusu belli aksiyon başka lafa gerek yok

14-09-2018
Nazım Şehadettin

muhteşem bir film oyunculuk ve senaryo muazzam müthiş film sitedeki onlarca filme bin basar

15-09-2018
Hüdayi Kayıhan

çok değil ama güzel bir film imbd’si yerinde olmuş izlenilebilir…

17-09-2018
Alpağan Atıl

harika …. süper… cok fena …. sonu müthiş bitti.

21-09-2018
Demirol Tokdemir

@xray Hatırlamıyorum malesef

22-09-2018
Saydam Tolonbay

slm arkadaslar her kese iyi gunler buradan arkdas ZEKI MUTULATA sesleniyorum. Arkdaslar ilk once bende oyle sandim lakin daha sonrra isin aslini oyrendim.ordadki pakistan ordusu ve karargahiAfrikada somalide yerlesiyor.Hem askerleri kurtaranda Pakistan ordusu diyil BM baris gucudur.Bildiyiniz kim Bm lere 47 cok devlet dahildir.1990-ci yildan somalide baslyan aclik ve ic savas diyer devletlerede sicradi.Burada MOHAMMAD FARAH AIDDid militanlri Amerikada ve diyer devletlerde cesitli eylemler yapiyodu.Ve Acliga ve ic savasa son vermek icin BM barsi gucu kuruldu.Bu baaris gucun 47 devle den biri olan pakistanda kart;di ve somliye yiyicel tibbi malzemeler gonderildi.Su anda somalide durum ne? aclik ve sefalet buna sebeb 1993 cu ilde kara sahin operasyonu Bm savas gucu birliklerini 1995 cekdi .Buna sebe somalileri Amerikanlara duyduyu kindir.Onu da soylemek isterim ki Kos koca amerika o kadar devlet car ken niye somaliye saldiri yapiyo somurge de ne bu gunde amerikanin butcesi trilyonlaladir. YARDIM ICIN GITTILER KATIL MUABELESI GORDULER

25-09-2018
Kutlu Bahaittin

orjinal ve çok başarılı bir senaryo, sürükleyici bir film. Aşk-dram-komedi bir arada. Tavsiye ederim.

28-09-2018
Abdülhizak Feyruz

Katakori fantastik olmalıydı bencede. İzlenebilir diyebilirim.

29-09-2018
Mistan Rüçan

Daha iyi bi film olabilirdi

30-09-2018
Hamis Karaman

Harika bir siteniz var tesadüfen keşfettim

05-10-2018
Talaykurt Vatan

ölümüne güzel ölümüne komik izlemeyen çok şey kaybeder

06-10-2018
Çinerk Diriker

sevdim harika film

07-10-2018
Şengil Zeynur

tek kelimeyle mükemmel bir film bence seyredin pişman olmassınız

12-10-2018
Oyhan Salis

Merhabalar , Filmi gerçekten çok beğendim.Filmi sevmeyen arkadaşların , Holywood filmlerinin standart izleyicileri olduğunu düşünüyorum. Aksiyon , hazır mesaj ,bol görsel efekt vb ne alışmış izleyiciler.. Bu filmde , hem insanın kendi içine yaptığı yolculuk hem de, arka fonda güzel bir sistem eleştirisi vardı.. Tacizin , tecavüzün her toplumda ve her katmanda benzer şekilde yaşandığını , ve görünmez kılınma çabası önemliydi.. Ve bir kadının çıkıp ” yeter” diyebilmesinin güzelliği anlamlıydı.. Çok teşekkürler emeği geçenlere:)

14-10-2018
Koçakalp Koçakalp

SÜPER FİLM ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYOMM…

15-10-2018
Rasin Tanırcan

5,7 bu filme çok az sinsi hergeleninin

16-10-2018

En çok izlenenler

Wait Till Helen Comes 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 100 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.0 /10

Kategori: Aksiyon

2 Başlı Köpekbalığı Saldırısı & 2 Headed Shark Attack 2012 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 100 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.0 /10

Kategori: Aksiyon

Uzaydan Gelen Fırtına – Geostorm 2017 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 5,4 /10

Kategori: Gerilim

Viking Kanı – Viking Legacy 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 2.7 /10

Kategori: Macera

Empire of Assassins 2011 Film izle

Türkçe Altyazılı - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.4 /10

Kategori: Savaş

Aksiyon kategorisinde son eklenenler