Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Şenal Terlan

uzun ama çok güzel bir flimdi tavsiye ederim eline sağlık bilgin

25-02-2018
Nisret Serezli

‘ne baba ama…’

26-02-2018
Yurduşen Görker

Ya arkadaşlar sallıyorsunuz yok bn orda böyle yaparım yok şöyle yaparım biraz gerçekçi olun hemen kafanıza sıkardınız yada markette kalırdınız o canavarları görein bi insan zaten bayılır

28-02-2018
Kızıltunç Ermutlu

Sonu neredeyse başından belli

01-03-2018
Mitad Rufat

çok güzelmiş ama o kız şizofren

03-03-2018
Güntülü Korkut

Korku adına hiç birşey yok sonu berbat gerilim bile yok adamın eline vermişler silahı geleni gideni vuruyor

04-03-2018
Akkurt Binkan

Site site gezdim bu filmin düzgün bir çevirisini bulabilmek için.Gerçekten tebrik ediyorum.Bundan sonra buradan başka bir sitede film izlersem iki olsun:)

06-03-2018
Münüp Münüp

Merhaba,
Alman yönetmen werner herzog filmleri nette bulunmuyor,bikaç tane bekliyorum sitemizden.
Mesela 2004 yapımı,the white diamont u bekliyorum.

07-03-2018
Abdülâlim Akbuğ

41. dakikadaki şarkıyı soran arkadaş;
Jarina De Marco – Paranavigar
Şarkısıdır iyi dinlemeler.

08-03-2018
Dilmen Dilmen

aynen katılıyorum Bilgin:))Filmi izledikten sonra arabam fln bozulursa yakışıklı biride yardım etmeye çalışırsa,hemen kaçmaya çalışıp babamdan başkasını çagırmam valla:D.D,sürükleyici ve güzel filmdi,tekrar teşekkürler:)

09-03-2018
Emanullah Gülertan

kesinlikle izleyin. filimin yarısı durgun geçiyormuş gibi ama filmin son yarısını izleyince esasen baştan beri mükemmel bir film olduğunu anlıyorsunuz. 10/9 Not: dublaj hatası sadece ilk part ‘da var. Geri kalan partlar düzgün.

10-03-2018
Ersevin Mekin

HİÇ BİR ŞEY DEMİYORUM HİÇ BİR ŞEY DEMEMEKLE ÇOK ŞEY DEDİĞİMİ İFADE EDİYORUM

12-03-2018
Denktaş Ferzan

Yav Bide Polat Alemdar Demeseydiniz İzliyecektim Yorumlara Bakayım Dedim Filmden Soğudum

16-03-2018
Arslan Balkış

En güzelide sonuydu teşekkürler siteye.

18-03-2018
Görkemli Tekünlü

1.Bölüm 18. dakikaya dikkat müthiş bir dus okuyor orda üstat USiho. Nomak sandabazara benlebazara artist ne ararlabazarda.

23-03-2018
Balı Balı

çok güzel bir film 10/10 olmalı yanı

24-03-2018
Kahriman Sekvan

Mükemmel,mükemmel,mükemmel ve mükemmel.. İZLE!

27-03-2018
Tenvir Güntürk

bence cooook guzeldi klavye kafayi siyirdi

28-03-2018
Takiyettin Topçam

4. bölümün 00.53-16.46. dakikaları ve 5. bölümün 00.53-16.45. dakikaları arası yoktu.

29-03-2018
Alkım Atasoy

Çok filM izledim çok Saçmalama gördüm ama bu en dibi oldu

03-04-2018
Evşen Sünter

cok guzel bir film tavsiye ederim.mutlaka izleyin.bu arada ozellikle emegi gecenlere sonsuz tesekkurler.
siteyede ayrıca tesekkurler.

10-04-2018
Atilla Baybek

Güzel…

11-04-2018
Alabaş Akhun

Bu filmden iş verenlerin özellikle ders almasını istiyorum.Bir yangın fıskiyesine önem verilmedi ve neler oldu belkide o önlem alınsa daha fazla kişi kurtulcaktı.Güzel başarılı ve öğüt veren bir filmdir tşler..

17-04-2018
Güdek Ersev

zamanınız olduğunda filmi yenilermisiniz..

23-04-2018
Seviğ Vefik

harika olağan üstü:D

24-04-2018
Süreyya Yelal

Sırf leighton var diye izledim

27-04-2018
Şahan Tayboğa

adamlar resmen uçuyorlar,,,kuş gibi.maaşallah…
Türkler yapsa alay ederiz..saçma diye…ama yabancı yapınca seyrediyoruz…
Klasik asya filmi,,,idare eder,,benzeri çok…

01-05-2018
Babacan Aytürk

bilgin hrbdn gzl site ypmssn izledigm bütün flimler war hrgün bir flim izliorm ^^

06-05-2018
İşsever Özvermiş

Bence sonu müthiş anlamlı sonuna laf söyleyenler klasik sonlara çok alışmış..

08-05-2018
Karaca Mağrip

YAŞIM 28 AMA BU FİLM MÜTHİŞ SÖYLİİM. İZLEYİN.. BU SAÇMA DİYEN VE 0-5 YAŞ ARASI DİYENLER HAYATLARINDA HİÇ HAYAL KURMAMIŞLARMI.. İZLEYİN ARKADAŞLAR MANYAK BİR FİLM..

10-05-2018
Saki Süerkan

Baştan biraz vasat geldi ama sonra bir açıldı ki film muhteşem oldu. David Garrett’e hayran oldum. Kemanı çalmıyor da konuşturuyor sanki. Oyunculuğu da gayet iyiydi. Müzik sevenler mutlaka izlemeli. Çok beğendim. 6,1 IMDB Puanı çok az en azından 7-7,5 olmalıydı.

12-05-2018
Beysan Elitaş

Güzel film izlemeye deger zaman kaybi degil

15-05-2018
Taluy Verşan

Dram sever olarak yalnızca şunu söyleye bilirim ki, bu başyapıtı izlemek için çok-çok geç kalmışım! Dublaj pek sevmem, genelde altyazı izlerim ama bu filmde dublaj çok iyi hakikaten.

19-05-2018
Tahip Babürşah

sabah partların bir kısmını izledim.şimdide eve geldim kaldıım yerden devam etmek için ama partlarda problem war sanırım açmıyor.site admini ile iletişime geçin diyor.sabah izlerken bi problem yoktu .sitenizi çok beğeniyorum ve sürekli takılıyorum.emeği geçenlerin ellerine bilgisayarlarına arşivlerine sağlık çok büyük bir emeğin olduğu kesin.iyi çalışmalar…

22-05-2018
Elibol Çengiz

Film gerçekten mükemmelmiş teşekkürler bilgin

26-05-2018
İzbörü Doğruöz

Gerçekten güzeldi.

29-05-2018
Temir Ulvi

çok uzun ama sürükleyici bi film SİTE ŞAHANE

31-05-2018
İnaltekin Kocaalp

film güzel ve sürükleyici, sonu da çarpıcı

02-06-2018
Ener Heper

çok teşekkür ederim duyarlılığınız için

04-06-2018
Kadircan Naşat

film gerçekten harika herkese tavsiye ederim. 2. seri soluksuz izlenir

05-06-2018
Hüsam Kayra

yorumculara bakıyorum da maşallah hepiniz film yönetmeni olmuşsunuz sabırya…

06-06-2018
Aktalay Armağan

mence hele de pis kino deyil , vaxtiniz varsa baxin .. .((:

07-06-2018
Örs Almazbek

film ümitlerinizi kırabilir özellikle piyasada oynayan korku gerilim bilim kurgu fantastik vb. izlemediğim film kalmadığını düşünüyorum kaliteli filmlerin yanına bile gelemez ki zaten bu filmi onlarla kıyaslamak yanlış olur. özet ve fikir vermek açısından filmide anlatmamış olmak kaydıyla izlenim şu kolaya kaçmak için karanlık sahneler seçilmiş ki filmin nerdeyse tamamı karanlıkta yaratığımız ise boynu makyaj yapılmış bir polis

09-06-2018
Özbek Ergüvenç

arkadaşlar siz aklınızı’mı kaçırdınız 1986’DA bile bu kadar kötü animasyon yapmazlar.Ha siz şimdi dersiniz ki 1986’da animasyon var mıydı yoktu ama olsaydı bu kadar kotu olurdu

12-06-2018
Konuröz Burakbey

bilgin mi diyim abi mi diyim bilemedim ama sana sonsuz teşşkürler büyük b ekonomik kazanç sağladın şu zam olylarından sonra tekele benzine derken bari sinemadan yırtdık allah razı olsun sagol filim güzel çok konuştum…teşekkürler..:D

14-06-2018
Nihayet Özdilmaç

kesınlıkle ızleyın dostlar çok ıyı ya

15-06-2018
İyiol Abdil

filmi sonuna kadar izledim çok çocuksu çizgi film izlesem daha keyifli olurdu site 10 üzernden 10 film 1

19-06-2018
Yalav Bilger

izlenir. puan ne az ne fazla.

20-06-2018
Ayyıldız Bilhan

Film güzeldi. Tavsiye ederim..

21-06-2018
Nurali Sertaş

Cevirmene tesekkuru bir borc biliyorum . son sahnesine kadar cevirdigi ve dogru tercume yaptigi icin . harika bir filme harika bir ceviri olmus

22-06-2018
Muştubey Direnç

Film gerçekten güzel , tavsiye ederim. sıkılmadan izlenir 10/7

23-06-2018
Eryiğit Meşru

SÜPER BİR FİLM MUTLAKA İZLEYİN.HERKESE TAFSİYE EDİYORUM……

25-06-2018
Adıbelli Ata

Selena’nın olduğu her şeyi izlerim

28-06-2018
Tunçbörü Gönç

Pekte hoş bir film değildi.Zaman kaybı..

30-06-2018
Vasıf Yolbul

kısacası gelecektekı kapitalizm.Guzel bı bılım kurgu fılmı.Tavsiye ederım

01-07-2018
Mehmethalit Paşa

güzeldi

05-07-2018
Cura Durantekin

ya arkadaslar dikkat ediyorumda ne kadar ilginç insanlar var burda, burası yorum için açılmış bir alan ama yok şimdi izliyeceğim soyle boyle güzele benziyo ilk izleyen ben olucam aptal aptal yazı yazaanlar var ne kadar salakça bişi bu yaa. bizde burda zaten senin filmi ilk izlemeni bekliyoz sonra herkes izliyecek yok yaaa

06-07-2018
Kismet Nervis

hariha bir film 100/100 çok güzel

07-07-2018
Ayvaz Bilgetay

agladım resmen ya bukadar guzel fılm daha once ızlemedım desem yalan olur 10 uzerınden 9 kesın ızleyın sağol bılgın

14-07-2018
Ünsoy Aliekber

harika ötesi bir film olmus emeklerle dolu izlenmesi gereken bir bilim kurgu basyapıtı..

17-07-2018
Batikan İzzetin

film güzel ama keske açıklamada soygun olayından bahsetmeseydin,amaç belli olunca çokta tat vermıyor.

20-07-2018
Nevfel Şems

film gayet başarılı… kurbanların alısagelmiş sekilde aciz olmamaları farklı bir bakış getirmiş… en azından böyle bir olay gerçekten olabilir… ruh-cin-şeytan-büyü vs. saçmalalıklarından bin kat iyi böyle filmler…

23-07-2018
Tansel Tümenbay

süpersini tek kelimesi bile icimi acıyor bu filmi ediyor 11 defa izledim

25-07-2018
Resulhan Tanrıkulu

harika bir film çok eğlendim

26-07-2018
Güneşen Önsel

bence çok güzel bir film tabi rocktan anlayana

27-07-2018
Demiray Fehimdar

film güzel ama beynim döndü biraz karışık bir film ama yaşa yada öl filmini seyrettiyseniz hiç zorlanmazsınız

31-07-2018
Ulus Ayvas

Çok güzel bir film.

01-08-2018
İltutmuş İltutmuş

guzel film,tesekkurler

04-08-2018
Örün Almus

Bu filmi bekliyordum teşekkürler bilgin reis.. Orlando Bloom ustalığını izleyelim bakalım.

07-08-2018
Siddik Akçasu

Çeviri o kadar berbat ki yarım bıraktım.

08-08-2018
Meydin Refahattin

Filmin yorumları yerine, bilginfunclup linkine tıklamışım gibi hissettim bir an..
-Harikasın bilgin..
-Sagol, sen de öylesin..
Bla bla blaa..
Abi siz rahatsız olmayın, biz filme bakıp çıkıcaz.. Bak sesi de kıstım.. Ohh mis..
:))

10-08-2018
Çetintaş Halil

helal be bilgin abi süpersin…

11-08-2018
Zekayi Akal

çok iyi

16-08-2018

En çok izlenenler

Kasırga Vadisi – Tornado Valley 2009 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1000 kez izlendi

IMDB Puanı: 3.7 /10

Kategori: Gerilim

Death Note – Light Up the New World 2016 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1001 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.9 /10

Kategori: Suç

Anne Frank ın Hatıra Defteri – Mi ricordo Anna Frank 2009 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Savaş

Louis-Ferdinand Celine 2016 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.5 /10

Kategori: Dram

İhanet – Izmena 2012 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.3 /10

Kategori: Dram

Dram kategorisinde son eklenenler