Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Nizar Özgebay

Gerçekten güzel filmdi

25-02-2018
Akbaran Alpyürük

SÜPERDİ!!!!!!

26-02-2018
Büran Ezelhan

Film gerçekten çok iyi kesinlikle izleyin..

28-02-2018
Üstüner Nur

Olağan üstü bir yapım. Bazı arkadaşlar o olmasaydı bu olmasaydı daha güzel olur diyorlar ama. İşte aması var. Herşeyin ayrı ayrı bir tadı var filmde. İzlenmesini kesinlikle tavsiye ediyorum. Duygular çok yoğun. Ve duygularım çok yoğun. Bulmuşken ne pahasına olursa olsun, kaybetmemek lazım. Hayal ürünü bir yapımda olsa gerçekliği temsil eden bir yapıt. Kutlamaktan öte birşey söylenemez.!!

01-03-2018
Halid Suleyman

amerikanın kendini pürü pak gösterdiği,ingilizlerin kendini madur gösterdiği,avrupalının zulüm göreni oynadığı bir film daha!..EY Türk ve nesli..uyan..uyan ki gerçek düşmanını gör!.. önce köpeklerini sonra büyük başlarını ez!..Tanrı Türk’ü korusun..

02-03-2018
Affan Alışık

Bilgin abi cok tesekkur ederim karneyi aldık sonunda

03-03-2018
Tunçel Öndeş

dört dörtlük flimdi tşklr bilgin…

04-03-2018
Şefket Yigit

harry potter filmlerinde güelüyor ama gerçek hayatta ayakkabısını daha bağlayamıyor.tedavisi olmayan ölümcül bir hastalığı var.allah şifa versin yeni filimlerde oynamasını istiyorum.

06-03-2018
Evcil Erüstün

21 Aralık Yaklaştıya Butun yabancı fılmler artık kıyametten sonra ile ilgili konuları çoğunun

07-03-2018
Akçakıl Altıntop

FiLMi SEYRETMEK GiBi BiR HATA YAPTIM :(((

08-03-2018
Neşet Şemim

buyuk eme verilmis,her bir sahnesi ozenle cekilmis.filmin konusuda cok guzel.ama ondan otesi sahneler ok carpici vede etkileyici yapilmis.hicbir masraftan kacinilmamis.belliki dunya standartlarinda bir film yapmayi hedeflemisler vede bunda da cok basarili olmuslar.birde sirf ajitasyondan ibaret olan istanbulun fethi nin cizgi film tadindaki savas sahnelrine bakin aradaki byul farki anlarsiniz..bu filmi zileyin

09-03-2018
Öngören Teşrif

çok güzel film

10-03-2018
Gönen Ögetürk

tek kelime ile mükemmel

12-03-2018
Bolgan Çaydam

özgün bir konu ama insanı kötü etkilyor göğsüm sıkıştı gerçeği öğrenince

14-03-2018
Settar Tunçkaya

Konusu Kod Adı Olympusla hemen hemen aynı filmin bitiş harika tamamlamış kendini 10/7

15-03-2018
Siret Yelesen

gayet güzel bir filmdi son bir film daha çekilecek büyük ihtimal… filmi sonuca bağlamak için

16-03-2018
Görklü Timuröz

ben cok begendim ve aylardır bekliyordum bu filmin çekilmesi ve herkes tarafından ilgi görmesi gerçektende cok sevindim buse kılıçkaya serhan ve didem soylu gerçektente muhteşemsiniz ankara travesti ceren

18-03-2018
Çakım Emrah

hayatımda izlediğim en kötü film.son 5 dakikasını izleyin

21-03-2018
Salahettin Vali

GÜZEL BİR EDDY MURPHY FİLMİ

23-03-2018
Koparal Nurullah

en sondaki müzin ismni nr

26-03-2018
Telek Gümüş

İlginç bir konu izlenebilir. 10/5

27-03-2018
Yücetürk Tevhiddin

film en önemli yerlerinde Türkçeden hintçeye dönüşüyor zaten 3 saat sürüyo kesinlikle izlemeyin..

29-03-2018
Orkun Abtullah

mükemmel bir film daniel çok yakışıklı ölün ona bu film çok güzel seriyi 10 kere izledim daha o kadar izlerim

01-04-2018
Akünal Artuç

ya film sadece başında biraz osmanlıyı kötülemiş ama burda anladığımız osmanlı okadar korkutmuşki bunları yureklerinde bu kadar büyük bi korkuyla buzamanda bile filmlerine konu yapıyorlar osmanlı bunların en büyük kabusu olmuş bırakalım onlar öyle hatırlasın bizde bu korkularını izleyelim ama fil olarak bakıldığında konu idare eder ama efek yok beni sarmadı

02-04-2018
Tuğcan Akpulat

Mutluluk isteklerle heveslerle olur. Hayata tekraar tekrar merhaba diyebilmenin güzelliğini çok güzel anlatmış bir film. Başrol oyuncuları zaten kalite. Herkes izlemeli. Paylaşım için teşekkürler.

04-04-2018
Coşar Duranay

süper

05-04-2018
Tunçkan Tunçkan

kardeşimn biri güzel harika kesin izleyin diyor bi başkası rezalet 5 para etmez diyor bu nasıl bir çelişki anlamadım:F

06-04-2018
Ünsi Buhari

harika. bu filmi seyretmeyen kalmasın. yapımcılar harcadıkları emeğin karşılığını almışlardır herhalde.güçlü kadro iyi bir kurgu kullanılan teknoloji ve yapılan masraflarda filmin kalitesini ortaya koymuş.bir filmin izleyicisini arttırmak için kaliteden ödün vermemek gerekir aynı bilginin çalışmaları gibi.film burada seyredilir .teşekkürler bilgin

07-04-2018
Şenbay Tezay

Arkadaşlar tüm film yapımcıları zengin değil film güzel çok masrafsız fakat anlamlı bir film.

10-04-2018
Bayyiğit Cihan

çok iyi olmasada ginede iyi sürükleyici

12-04-2018
Vakur Ulubey

filmin bir kere tarihi derinliği hiç yok valad tepeş yani III.vlad osmanlıya bağlı eflak voyvodo su idi osmanlıya vergi vererek orayı yönetirdi vergi vermeyeceğini ilan edince Fatih Sultan Mehmet kafasını kestietmiştir.masum zavallı köylüleri kazığa oturtup bu işkenceden çıkan kanları depoladığı ve içtiği rivayet edilir ama rivayettir bundan dolayı vampir olduğu söylenir filme gelince dar kadroyla çevrilmiş ucuz fantastik bir film vampirler gündüz ışığında yanarak ölürler denir nedense kahramanlarımız kaleye gece saldırıyor ucuz filmlerde gece çekimi çok olur çünkü gündüz çekim yapılsa filmin her hatası gözükür filmin başında Türklerden bahsediyor film içinde Türklerle ilgili hiç bir şey yok yahu eflak osmanlı toprağı halk ayaklanmış kaleye saldırıyor padişah FATİH in haberi yok olurmu öyle şey film vasat on üzerinden 3 puan emeği geçene teşekkür ederim

16-04-2018
Talay Toralp

Iyiydi izleyin

17-04-2018
Senan Akal

Admin Adamsin yaa Sen Süpersiniz Tbrk Ederim

19-04-2018

En çok izlenenler

Son Aşk – Mr Morgan’s Last Love 2013 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1002 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.9 /10

Kategori: Komedi

Unknown – Kimliksiz Filmi (Türkçe Dublaj) İzle

Türkçe Dublaj - 1003 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.1 /10

Kategori: Gizem

Lodos Film izle

9 Yorum - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.2 /10

Kategori: Suç

Snowpiercer 2013 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1004 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.3 /10

Kategori: Dram

Uçuş – Flight 2012 türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1005 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.5 /10

Kategori: Dram

Dram kategorisinde son eklenenler