Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Alihsan Meydin

islamı yanlış tanıtmak adına yapılmış hz nuh la alakası yok olaylar kuranda asla yok çok saçma ve komik anlatılmış

26-02-2018
Eser Mezit

Çok beğendim. Kaçırmayın!

01-03-2018
Apdurrahman Ebilfez

bence en guzel rol sirinede sakarda cesurda ve sirinbabada

02-03-2018
Kızılelma Özbaş

filmi çok beğendim.inancın ve azmin en güzel göstergesi.

03-03-2018
Aletdin Hanifi

Türkçe dublajı gelsin öyle izlicem . Umarım gelir bilgin Alt yazıyı takip etmekten filmi göremiyorum

07-03-2018
Nasuh Sargan

Olağanüstü hayal gücü olan bir filmdi. Sinema kültürü olmayan ve standart şeylerden keyif alanlar ve ergenler izlemesin. Farklılık arayanlar ve filmden anlayanlar içinse ideal. Film içinde nasıl olabilir böyle bir şey diyorum sonra ay bunlardan gerçekten olsa da bir tane alsam diyorum

09-03-2018
Gencay Kıray

@Mehmet kontrol edildi açılıyor.

10-03-2018
Çağlam Efekan

kekocan hakan vurduğu adamlar ölmüyo yerde kıvranıyolar diyosun…
adamın kafasını 360 derece döndürdü bir yumrukta daha hala abartı yok diyosun…
günde 3-4 film izliyosan yanlış yerde izliyosun git yumurcak tv izle

13-03-2018
Abdulhadi Fetdah

gzl flim ama sonunda bazı partlar eksik tamamlarsan sevnirim . . .

14-03-2018
Berksun Güder

beyler film güzelde 1.partta kız merdivenden inerken klima vardı duvarda onun o çorak arazide ne işi varr

15-03-2018
Altemür Aydın

isimler çok komik toto backtoto

16-03-2018
Batyr Jan

işin yoksa 2.sini bekle hay Allahım ya.

17-03-2018
Bozer Tunçsoy

filmi sonuna kadar izledim film saçmaydı orası bi kesin ama beklentimi karşılamadı ve saçma bi sonla bitti böyle film olurmu olur yinede emeğe saygı ama bilemiyorum ya film çok eksikti ondan saçma bence

18-03-2018
Akan Avcı

komik değil ama eğlenceli ve güzel bir filmdi…

19-03-2018
Yalçin Alaz

İkini bölümde sorun var admin. İlgilenirsen memnun oluruz. Emeğin için teşekkürler.

21-03-2018
Gezenay İlhan

hahhahaha çok komik

23-03-2018
Alpak Atılay

PİŞMAN OLMASSINIZ YORUMLARI BIRAKIN İZLEMEYE GEÇİN İYİ FİLM PUANIN HAKKINI VERMİŞ

24-03-2018
Şüayp Anıl

İzlediğim en güzel filmlerden kesinlikle izlenmeli teşekkürler bu fırsatı sunduğunuz için …

27-03-2018
Güven Tezel

Ben zevkle izledim. “Altıncı His” ve “Hayalet” filmlerinin karışımı olduğunu söyleyenlere katılıyorum. Konu benzer. Ama film gayet akıcı. İzleyecek harika bir film bulamadıysanız sıkılmadan izleyebilirsiniz ve vakit kaybı olmaz diye düşünüyorum. 7/10

29-03-2018
Enez İbrahimethem

sıradan basit bir filmdi:)))

31-03-2018
Umran Gündüzbey

çok güzel ve anlamlı bir filim

01-04-2018
Savlet Tacettin

filmin abartacak hiç bir tarafı yok çok sıradan

04-04-2018
Firathan Nuhtullah

Adam yapmış Hll olsun ÖZGÜRLÜK için Herşey…

06-04-2018
Tunay Tunay

iyi bi yapım surukleyıcı bıraz kopukluklar var ama zevkle ızlenır

07-04-2018
Kızıldemir Ertürk

muhtesem otesi bir film bence 10/10

10-04-2018
Akınal Arel

alacakaranlığın 1. bölümünün kitabı bitti şafak vaktinin kitabını okuyorum bu arada edward seni seviyorum

11-04-2018
Günder Melih

film cok saglam arkadaslar şiddetle tavsiye ederim

12-04-2018
Alkım Atasoy

keşke benimde o kadar uzun saçlarım olsaydı…

19-04-2018
Toktamış Üstat

uydurmuş uydurmuş film yapmışlar.. Türklerin çocuklara işkence yaptığı nerde görülmüş insanın sinirini de bozuyorlar… Çanakkale savaşlarında düşman askerine gömleğini yırtıp da kanamasını durduran, kendi askerinin yarasına ise toprak bastıran millet nerde görülmüş… bıraksınlar bu işleriiii araştırma yapmaya gitsinler.. gerçi onlar da farkında da işlerine gelmiyor

22-04-2018
Tellibey Eldemir

bir az klise olmus bu kadar kasmalarina gerek yoktu ama aktorlere icin izlemeye deger

25-04-2018
Turhan Yalkı

bu filmi bu güne kadar izlemediğim için kendimden utanıyorum : ))

27-04-2018
Burç Vecdi

paylaşım için ve emeğe tşk ler. film 10/3

30-04-2018
Karaboğa Bağatur

ohaa ilk defa bi filmin yorumlarında kotu diyen biri yok hemen izlemeliyim

01-05-2018
Kayıt Mutlubay

BENCE 1 DK BİDE DÜŞÜNMEDEN İZLEYİN.. SÜPER Bİ FİLM.. BİLGİN EMEĞİNE SAĞLIK…

03-05-2018
Baturhan Fercan

filmin türkçe dublajı ne zaman çıkar ?

05-05-2018
Sıral Sıral

Muhteşem bir film devamı gelse bu filmden fena seri olur soluksuz izleyiceginiz bir film

07-05-2018
Gencer Seçmener

çok beğendim herkese tavsiye ederim izlemenizi

09-05-2018
Fetih Şenlen

film izlemeye değer fakat bir mantıksızlık var.Kısacacası Rüzgar ın dediği gibi film de başlangıç yok.

10-05-2018
Şarbay Tekinay

AKSİYONU BOL, EĞLENCELİ BİR FİLM. TAVSİYE EDERİM, PUANIM 10/7

11-05-2018
Abdülaziz Akburak

mükemmel bir filmdi.tom criuse un tüm filmlerini çok seviyorum.bu da muhteşemdi

12-05-2018
Sayin Yalin

Yorgun bir günün ardından bu filim çok iyi geldi. Evet sevgili edinin .sevgilinizin ve gençliğinizin kıymetini bilin.kavgalar sonraya saklayın:)))

16-05-2018
Erdil Erkın

Çok süper bi film.

17-05-2018
Ortun Abuzar

@mine kontrol ettim sorun yok başka tarayıcı’dan denermisin açmayı

18-05-2018
Coşkuner Oruç

harika bir film tşkler admin..

19-05-2018
Gökçül Eldemir

Teşekkürler bilgin…

20-05-2018
İkrar Müntez

super bır fılm4.bolumde sesde bıraz bozukluk oldu ama olsun yınede guzeldı.bu sıteyı sevıyorum aradıgım fılmlerın hepsı var.SAOL BİLGIN;)

22-05-2018
Ammar Hibe

cox ela kinodu bu kinonu sevirem 4 hisselidi ve axirincisidi bu superdi baxmaga deyer (men azeriyem)

24-05-2018
Gençsu Ergönül

çok duygulandım kesin izlemelisiniz..

25-05-2018
Erginal Gürbaş

animesi daha iyi bence ben animesini izledim bu bana garip geldi

26-05-2018
Yıpar Çıvgın

EN iyi site bu bence diğer siteler tek part eklemeye üşeniyor helal sana bilgin abim başarılarınızın devamını dilerim bide birşey sorucağım bu işi hobi olarak mı yapıyorsunuz. ?

28-05-2018
Kaşif Necet

Süper bir film

31-05-2018
İffet Özkent

Güzel film ben bu adamın bir tek hayalet sürücü filmini beyenmemiştim onuda battığı için çekmiş olduğunu sonradan öğrendim bilgin eline sağlık iyiki filmi eklemişsin

04-06-2018
Közer Serhun

Bilindik Beyaz Balina Mobidik Dragon versiyonu uyarlanmış hali okadarda iyi bir zengin yapım degil

07-06-2018
Tuğaltan Berki

@ülküçiçeği malesef kore kategorisi açamam ancak kore filmleri paylaşıyorum.

09-06-2018
Balsan Çığal

müjdat gezenden doğru düzgün bir film beklemeyen bir arkadaş varmış önce o kendisi doğru düzgünmü ona baksın ondan sonra konuşsun cem yılmazın dediği gibi film olmamış diyo bence o arkadaş olmamış potayumu vitaminini eksik vermiş onu meydana getirenler

10-06-2018
Ünsev Türkoğlu

harikasınız cidden.

11-06-2018
İlmiddin Satan

İZLEYECEM İNŞ JACK SPAROW UN KURTULDUGU BÖLÜMDÜR

13-06-2018
Nur Aşkin

çok güzel bir film bayıldım tek kelime ile süper…

15-06-2018
Özol Ceylan

Film güzel sürükleyici ama kitabını okumuşsanız kitabı kadar güzel hazırlanamamış ama kitabı okumamış olanlarını içinde çok sürükleyici gelicektir zamanı olan izlesin şiddetle tavsiye ediyorum.

16-06-2018
Ertaç Hanif

Bilgin danışmanı yükleyecekmisin?Bellimi acaba?

19-06-2018
Aysal Çağanak

çok güzel beğendim

20-06-2018
Nazik Özatay

haytimda izledigim en muthis filim harika nin ustunde herkese tafsiye ederim kesinliklee

21-06-2018
Çağa Durubay

Dansları çok basit ve göz doldurucu değildi tamamen amatör yapım bir film vakit kaybı .

22-06-2018
Binyamin Kudiret

bi izleyek balım:)

24-06-2018
Mükramin Said

O KADAR GÜZEL DEĞİL AMA İZLENEBİLİR BİR FİLM

26-06-2018
Denktaş Feruzat

mükemmeldi…

27-06-2018
Sevcan Tanır

Film çok vasat. Böyle ilginç bir konuyu, incil reklamına çevirmek aptalca olmuş. Zaman kaybı.

29-06-2018
Bedii Faraç

çok iyi

30-06-2018
Salcan Süvari

uff ya bu ne böyle izlediğim en saçma filmdi bir aile ve ev sıkıldım … vaktiniz olsa bile izlemeyin daha güzel filmler var sitede…

01-07-2018
Biltaş Erakıncı

Cok iyi

05-07-2018
Karabet Aznavur

süper bir film en sevdiğim film oldu artık ağlamaktan nerderyse gözlerim kızardı

10-07-2018
Tağar Vahit

paul walker ölmediği için sorun yok dostum

11-07-2018
Mutlukhan Otamış

sakın sakın izlemeyin saçma bi film bunu nasıl çekip film diye çıkarmışlar şaşıyorum

13-07-2018
Ongan Sönmezalp

admin artık adın muhteşem bilgin teşekkürler

15-07-2018
Acabay Akgüç

filmin sonunun beklentim dışında bitmesine rağmen oldukça hoş ve akıcı bir filmdi. izlerken keyif aldım. toplumun ötekilerini anlatan izlenmeye değer bir film.

17-07-2018
Kazak Müjdat

dns ayrlarını 8.8.8.8 yaptım video açmadı… 195.175.39.39 – 195.175.39.40 bu dns ayarını deneyin sorunsuz açıyor:D

20-07-2018
Meral Meral

Film One Flew Over the Cuckoo’s Nest(Guguk Kuşu) ile Otomatik Portakal arası olmuş.Her iki filmin etkileri kullanılmış bir film. Dram-Komedi arası, ilginç olan şey hayal kurmanızı zaman zaman da kendinizi başarısızlıklar karşısındaki tutumunuzu sorgulamanızı sağlıyor.Arkasında yardımcı bir kuşun varlığını hissederken ve ondan yardım alırken size de bu hissi hissettiriyot. Nasıl mı? Tek bakış çekim yapılmış ve kamera sürekli takip ediyor.. İzlenmesi gereken filmlerden..Oscar ödüllerine gelince, beğeni düzeyi kültür ile ilgili. Kültürler arası yakınlaşma e kadar çoksa Oscar alan filmleri beğeni artıyor. Bizi etkilemediğine göre Amerikan kahramanlarını bir Malkoçoğlu gibi özümseyemediğimizdendir.

21-07-2018
Bolkan Erginay

film güzel de sizin hayatlarınız çok kötü

24-07-2018
Fethi Nezihi

Dram ağırlıklı… İzlenir

25-07-2018
Güvenç Erdur

Bence film çoğu Holywood filmine on basar. Efektler de çok iyi en azından çok saçma gelmiyor. mutlaka izleyin.

26-07-2018
Sascha Adanır

buna korku fılm mı dıyonuz sımdı sız cok ayıp edıyonuz

27-07-2018
Oğul Nuröz

@bilgin kardeş şu sansürlemeleri kaldırsak olmaz mı aşalım bunları artık

28-07-2018
Cafer Fahir

rengin ırkın ne olursa olsun aldığın nefes hep aynı .. bu filmi izlettirin ailelerinize .. öğretmenseniz öğrencilerinize çevrenizdeki insanlara..

29-07-2018
Turgut Aleksey

çok teşekkürler bilgin arkadaşlar filmi kaçırmayın.

01-08-2018
Oyal Salıkbey

ses yok bilgin, sorun bende değilse tabi

03-08-2018
Görkemli Telek

su ana kadar izledigim en kötü animasyon filmi bu kadarini beklemiyordum sanirim cok aramissiniz admin

06-08-2018
Arıtan Balâ

özden kardeş bi yorum yapmış okuyana kadar filmi izler yorum yaparsınız valla

09-08-2018
Sanver Tekinal

film çok iyi

10-08-2018
Ayet Bedirhan

ilk yorumum şunu demek isterim düşünmeden başlatın

12-08-2018
Tekinay Koçubey

@Tenzen, kardesim imdb puanlarını senin benim gibi insanlar veriyor, ozellikle hollywood yapımı dısındaki filmlerin pek imdb puanlarını dikkate almıcaksn, tabi istisnalar var. cunku bu puanları kendi ulkelerindeki insanlar veriyor, ona bakarsan bizim turk filmlerinin imdb puanları +7.0 , ama atıyorum 5000 kisi oy vermis, amerkian filmlerinin puanlarını milyonlarca kisi veriyor ve daha hak ettigi puanı alıyor. Ozellkle turk,fransiz,israil ve alman yapımı filmlerin puanlarını cok ciddiye alma

15-08-2018
Öktener Temizol

kesinlikle çok güzel film sıkılmadan izlenir ,konusu özgün.

16-08-2018

En çok izlenenler

Glee Konser Filmi – Glee The 3D Concert Movie 2011 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1015 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.2 /10

Kategori: Müzikal

Danny Collins 2015 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1028 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.2 /10

Kategori: Müzikal

Beni Orada Arama – I’m Not There 2007 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 1048 kez izlendi

IMDB Puanı: 7.0 /10

Kategori: Müzikal

Müzikal kategorisinde son eklenenler