Yorumlarınız bizim için önemli.Bu filme lütfen yorum yapınız.
Nihat Satuk

@Berkay Teşekkürler keyifli izlemeler

02-04-2018
Kılıçaslan Öntaş

kan ve vurulma sahneleri spartacusten cok daha gercekcı taktır ettım. izlenir . kötü değil sürükleyici

03-04-2018
Bayrubay Doğa

sonu acayip saçma bitti .

04-04-2018
Vaiz Uğurlubey

Bence komik ve eglenceliydi

05-04-2018
Bilir Ercüment

Sitede filmi paylaşanlara çok teşekkür etmek istiyorum.
Ayrıyeten filmin türkçe altyazılı hale getiren arkadaşımıza da çok teşekkür ederim , süper bi çeviri yapmış. Ellerinize sağlık.

06-04-2018
Karaca Mağrip

ne diyosunuz siz yaa arkasından konuşmak mı? kadın bizim değerlerimize demediğini bırakmadı ama iyi,dürüst ve onurlu bi şekilde yaşayan bi insandı öyle mi?böyle birine geberip gitmiş olsa dahi kim nekadar hakaret etse haklıdır. çünkü şerefsizin hakkı budur keşke yaşasaydıda yüzüne tükürme şansım olsaydı.

07-04-2018
Üstünbay Gökçen

Çok öyle aman aman bir bilim kurgu filmi olarak izlemeyin. Sibernetik üzerine bir film ama robota benzer film boyunca sadece 3 şey var. Bir kedi bir uşak birde robot çuk, bilim kurgudan çok duygusal bir film olmuş izlerken çok sıkılmıyorsunuz, sonunda hüzünleniyorsunuz. Ama sakın aksiyon bilimkurgu gibi düşünmeyin. İzlenilebilir hoş bir filmdi.

10-04-2018
Heybetullah Mirac

kendimi oyunun içinde sandım.güzel yapmışlar…

16-04-2018
Hayret Kasırga

Arkadaşlar merhaba bu arada Bilgin bey çok teşekkürler güzel hizmetiniz için .
Film çok güzel yalnız bir sorum olacak 2. partta 13:56 da başlayan ve 14:22 ‘ye kadar süren Rus klasik müziğinin adı nedir birtürlü bulamadım yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkürler

17-04-2018
Oğuz Ömür

kaçırılmayacak bir yapım teşekkürler bilgin reklamlara tek tek tıkladım hak ediyorsun.

19-04-2018
Tuncay Yahşitay

kesinlikle izlemeli bastan sonra hüngür hüngür aglayarak izledim resmen çok iyi

20-04-2018
Ayaydın Baykır

konu olarak diğer korku filmlerinden biraz farklı ama çok aşırı korku yaşatan bir film değil.. son yarım saat çok sürükleyici..

24-04-2018
Özengin Tezeren

Çok güzell izlenebilir bi film müthiş 10/10

29-04-2018
Akgiray Aracı

australia’da yasiyorum ve orjinal yayinladiginiz icin tesekkur ediyorum.

01-05-2018
Rüknettin Usluer

gercekten mutlaka izlenmesi gereken turden birfilm.hiç bukadar kan akıtılan ( fiskiyeli)film izlemedim.10 üzerinden 8.5’u hak eder.efektler ve dövüşler on numara.soluksuz izleyeceksiniz.

03-05-2018
Mesdan Suray

filmin sonundaki shape of my heart şarkısını cok değer verdiğim birisine armağan ediyorum
o kendisini biliyor

05-05-2018
Suner Yetim

film gerçekten çok güzel.

07-05-2018
Akburak Aydıntan

oha cok guzel bi film hic bitmesin istedim

08-05-2018
Ağar Alkış

ARKADAŞLAR; STAR WARS GİBİ TARİH GERİYE DOĞRU GİDEN BİR FİLM… AMA GERİYE GİTTİKCE 1.2. DİYE DEVAMI ÇIKAN TÜRDEN.

09-05-2018
Çağlayan Güçlühan

ben arkadaslarımın yorumları ile filmi indirdim guzelmis
cok guzel diyip filmi öven arkadaslarıma cok tesekkurler filmi izlediysem onlara borcluyum

10-05-2018
Arbek Bilay

bılgın basarılarının devamını dılıyrum.. her aksam ılk bılgsayarı acıyrm fılm armı dıye bakyrum yenı flmler olyur. durmak yok yola devam basarılar….

11-05-2018
Sadir Soykal

tavsiye ederdim mukemmel

12-05-2018
Tanır Yalçınkaya

hayatımda izlediğim en güzel film

14-05-2018
Uztürk Atman

film süper olmuş devamı gelirmi?

15-05-2018
Erhun Kenter

Arkadaişar film ses efektler görsellik bakımından iyi olduğu kadar filmin 1.ci bölmü diye sinemaya çıktığınıda düşünürsek gayet başarılı bir giriş filmi olmuş. Kerim arkadaşın dediği gibi bu bir final filmi değil arkadaşlar devamıda olucak xD ayrıca filmin konusuda başarılı bir şekilde ilerliyor. Devam filmi anlaşılan bayağı bir savaş filmi niteliğinde olacak gibi hissediyorum…

18-05-2018
Özcan Sarvan

van damme sevenler kaçırmasın.güzel filmdi.inşallah görevimiz tehlike 5 en yakın zamanda siteye yükler admin

19-05-2018
Pakman Selâmullah

mükemmeldi

20-05-2018
Uyar Yücelay

#S@meT yorum için teşekürler şimdi izliyorum bende…

21-05-2018
Erzan Hatemî

ya arkadaşlar şu filmlere kötü yorum yazmayın ya bu ne kardeşim ya kötüyse kalsın içinizde izlemek istiyorum ne heves kalıyor nede bir şey ya kötüyse lütfen yorum yapmayın ya

22-05-2018
Cemocan Gürkay

İzlediğim en iyi filmlerden biri mutlaka izlemenizi tavsiye ederim

23-05-2018
Akçalı Altop

bence süper

25-05-2018
Göğen Okseven

saat 04:01
Dünya tarihinde yazılmış olupta hayata geçirilmiş en iyi seneryo en iyi oyunculuk .Film açık söylemem gerekirse sadist tarafımı biraz depreştirdi Çok şeytani bir film 18 yaş altı çocuklar bence izlememeli 28 yaşındayım ve anca üstesinden geldim filmin.
Kaldıramayacak olan yıllarca hafızasına kazıyacak olan veya bilinç altına yükleyip ısıtıp ısıtıp yenileyecek olan izlemesin…
Ayrıca filmi gece izleyin daha iğrenç oluyor

27-05-2018
Mesih Seziş

Arkadaşlar bilgiler güncellenmemiş. film 8.6 puan ile şu an ımdb de 23. sırada. Ki ben layığının ilk 5 te olması taraftarıyım. Eğer bu filmi izlesem mi ? diye soruyorsanız cevabım.Kesinlikle evettir. Film kendi içinde bir gizem olmuş ve ister istemez sizde bu gizemi çözmeye çalışıyorsunuz ancak filmin sonuna kadar siz bile kendi fikirlerinizden vazgeçiyorsunuz.Senaryo kesinlikle hayran kalıcağınız bir zekaya sahip. İzlemeden ölmeyin derim size

28-05-2018
Çağa Durualp

klasık kopek balıgı fılmlerınden bırısı daha,fakat guzel ıs cıkarmıslar helal olsun fılm kendını sıkılmadan seyrettırıyor, admın adamım elıne saglık, bos vaktınız ıcın ıdeal bır fılm, ızleyın derım ,,,

29-05-2018
Yadacı Berkok

Son 10 yılın en iyi filmi.

03-06-2018
Mengüer Sevük

MerHaba FiLmKoLikKarde$Ler ,,,
Cinemada IzLediim Ve MükemmeL Ötesii SKILmadan IzLedim Super’dii .
Iyi Seyirleeer .

04-06-2018
Attila Emür

mükemmel bir filmm

06-06-2018
Elçi Dönmezsoy

Film olarak güzel. Ancak son 10 dakikası çok fazla abartılmış.Teşekkürler Bilgin…

08-06-2018
Lâmi Benisan

Bu yeni bir dizi

09-06-2018
Olgunsoy Otuk

güzellll

10-06-2018
Gençkal Kırhan

şimdi arkadaşlar ben bi yere takıldım.bu denizkızının kaçırdığı elemana noldu.kesin bidahaki seride başrolde olucak papaz

12-06-2018
Diril Eliuz

süper film …

15-06-2018
Dayı Kayatürk

ellerinize sağlık guzel olmus

17-06-2018
Şimşekkan Zülfikar

4.bölümü izleyin siz

20-06-2018
Abdulkerim Binyamin

SUPERDİİİ

21-06-2018
Girayhan Necat

sonlarda bu ne ya…

23-06-2018
Göktaş Kocatürk

harika bir film

24-06-2018
Refiğ Türkmen

Hehehe arkadaslar nerdeyse izlemedigim film kalmadi diyebilirim..bu film yapilan en iyi fil denebilir alaninda.daha once izledim tekrar izleycem hatta James Bond filmi gibi bsy bu benzeri yok izleyin. Admin e de tesekkur

25-06-2018
İlkem Murathanabdu

Güney Kore oyuncularına hayran biri olarak Byung-hun Lee nin filmini izlemeden gecer mıyım hiç

27-06-2018
Karabatak Akkerman

çok güzel bir film hiç sıkılmadım tercih ederim

29-06-2018
Tabgaç Akşit

harika

30-06-2018
Erdinç Durmuş

Cocuk oyuncularin basarisi ve hikayenin butunluguyle zevkle izledigim bir film oldu.

01-07-2018
Hanalp Mangalay

sakın kaçırmayın bilim kurgu seviyorsanız hastası olucaksınız

02-07-2018
Muhterem Yersel

muhteşem bir film arkadaşlık,dostluk buna denir..

04-07-2018
Durusu İmre

Harry potteremi benziyor

07-07-2018
Arpınar Balkı

şuan filmi izliyorum belki güzel ama :/ sıkıldım benn

08-07-2018
Biran Çanga

Filmi izlemeden once yorumlara bakip iyice suzen (benim gibi) tiplere sesleniyorum film guzel ama konusu biraz agir izlerken sıkılmanız muhtemel neseliyseniz baska filmlere yonelin , kafaniz karisiksa ve dusunmeye ihtiyaciniz varsa izleyin iyi seyirler yo!

10-07-2018
Gümüş Titiz

harikaydı

14-07-2018
Sarıer Temizkan

güzel ama çocuk gözüyle bakarsan yetişkin bir gözle bakarsan öff bune yaha dersin tbrk ederim gzl olmuş

15-07-2018
Ertunga Hasefe

Filmin içinde çok aksiyon olmamasına rağmen izlerken içini bi aksiyon kaplıyo tırsıyosun yani.

17-07-2018
Karasal Maşuk

paylaşım için teşekkür güzel film…

20-07-2018
Gündüzalp Kortaş

DURAĞAN ANCAK MÜKEMMEL BİR FİLM

22-07-2018

En çok izlenenler

Amatör – Amateur 2018 Türkçe Dublaj izle

Türkçe Dublaj - 100 kez izlendi

IMDB Puanı: 6,2 /10

Kategori: Fantastik

Dragon Age Dawn of the Seeker 2012 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1010 kez izlendi

IMDB Puanı: 6.0 /10

Kategori: Fantastik

Livide – 2011 Türkçe Altyazılı izle

Türkçe Altyazılı - 1016 kez izlendi

IMDB Puanı: 5.8 /10

Kategori: Korku

Fantastik kategorisinde son eklenenler